Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbenben
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-09 08:35
Veel plezier er mee !!

AMD Ryzen 7 3700x - Sapphire Nitro + RX5700XT - Samsung Odyssey Neo G7 32" | Samsung 65QN93B | Denon AVR-X1700H DAB | Monitor Audio Silver RX6 | BK XXLS 400 FF | PS5 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BushWhacker
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 27-08 17:09

BushWhacker

developer

Ik kan niet anders zeggen dan dat hij mij (en mijn vriendin) uitstekend bevalt.
Snel, elk begin van de maand de laatste updates, goed en fijn schem (3:2 is fijner dan 16:9).
Alleen matige wifi ontvangst, maar dat opgelost dooor een UAP-AC-LR van Ubiquiti neer te hangen....
(Speedtest geeft ~100Mbps aan, dus langzaam is de wifi niet)

Freedom FttH - EdgeRouter 4 SFP - OnePlus 8T - Debian - Home Assistant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simkin
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04:19

Simkin

Bzzzzz

Iemand ervaring met RMA? Kan maar niet vinden hoe ik die aan moet vragen :/
Op de Google garantie pagina kan ik de tablet niet selecteren:
Afbeeldingslocatie: http://image.prntscr.com/image/828ea6a2fbaf4a009767593d141bed84.png
Ben bang dat die van mij kapot is (kan hem ook niet meer ontwaken na scherm-sleep):
Afbeeldingslocatie: http://image.prntscr.com/image/39e61d65939f4318bd476f3870a4e1c1.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

Pierre

Van nature lui!

Shit dat is mooi balen zeg voor je, kan je ze niet gewoon bellen.

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lizard
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-09 20:27
Simkin schreef op zondag 7 mei 2017 @ 12:22:
[afbeelding]
Ben bang dat die van mij kapot is (kan hem ook niet meer ontwaken na scherm-sleep):
[afbeelding]
https://support.google.co...NseOu18_49-VqVZgiA?hl=nl# en dan rechts bovenaan op contact klikken. Dan word je terug gebeld door Google. Wel alleen tijdens kantoortijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peacelord
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 08:16
Uiteindelijk heb ik via rma 4X een gloednieuwe pixel C gehad ivm de lijmgloed. Topservice van Google, ik kan niet anders zeggen.

4130 WP zuidelijke oriëntatie 14 x ja solar en SE 3500 HD

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Simkin
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04:19

Simkin

Bzzzzz

Bedankt voor de terugbel tip, heb deze manier een RMA aan kunnen vragen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Nu online

Pierre

Van nature lui!

Gisteren helaas mijn Pixel voor RMA aangemeld, de volume down toets doet het niet meer. Wel goede service van Google

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon99
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 11-09 18:41
[afbeelding]
[afbeelding]
Hier het zelfde probleem. De Pixel begon wat langzaam te worden en soms duurde het lang voordat ie aan ging. We gebruiken hem alleen voor surfen, social media en email. Stock software
Afbeeldingslocatie: http://silafoto.net/pixelc1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://silafoto.net/pixelc2.jpg

Het is helaas niet de eerste keer voor mij [Pixel C Tablet] Ervaringen en Discussie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Nu online

Pierre

Van nature lui!

Vanmorgen mijn vervangende Pixel binnen gekomen, bij deze werkt alles naar behoren. Nog maar niet voorzien van root, eerst zo maar eens kijken of het lekker werkt. Al met al prima service van Google _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michele_M_
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10-01-2024
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik heb dus precies hetzelfde |:(

Hij "ontwaakt" de laatste tijd erg slecht en af en toe dus helemaal niet. Het ene deel van het scherm blijft regelmatig hangen en net bij opstarten dus hetzelfde als het plaatje boven :'(
Dat wordt bellen morgen :X

Edit: het scherm blijft voor de helft werkend ook na fabrieksinstellingen :'(

Edit: De vervangende pixel C hangt al aan de lader en is aan het updaten. Wat een topservice van Google.

[ Voor 9% gewijzigd door Michele_M_ op 16-05-2017 18:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ves
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 11-09 19:27

Ves

A gadget addicted Bounty

Iemand die Android O draait?

Wat vinden jullie er tot nu toe van?

Game PC 2024 | Star Citizen Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michele_M_
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10-01-2024
Iemand al de beveiligingsupdate van augustus binnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbenben
Nee, ik sta ook nog steeds op de van juli.

AMD Ryzen 7 3700x - Sapphire Nitro + RX5700XT - Samsung Odyssey Neo G7 32" | Samsung 65QN93B | Denon AVR-X1700H DAB | Monitor Audio Silver RX6 | BK XXLS 400 FF | PS5 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Nu online

Pierre

Van nature lui!

Wat me laatst opviel is dat als ik hem uitzet door lang op de power button te drukken en dan voor uitzetten kies.
Dan als ik dan hem weer wil gebruiken hij toch gewoon aanstaat. Klopt dat of doe ik iets verkeerds ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tmaster
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-09 20:22
Als het goed is komt vanavond Android 8 (aka Oreo?) uit.
Ik neem aan dat hij ook beschikbaar komt op de Pixel c toch?

Heeft iemand hem al op de tablet draaien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbenben
Ik hoop het, ben wel benieuwd eigenlijk.

• mbroeders
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 19-10-2022
Tmaster schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 19:31:
Als het goed is komt vanavond Android 8 (aka Oreo?) uit.
Ik neem aan dat hij ook beschikbaar komt op de Pixel c toch?

Heeft iemand hem al op de tablet draaien?
Ja, ik heb hem draaien, maar merk eigenlijk geen verschil. Nog even snel als voorheen en ook visueel lijkt er (behalve een paar kleine veranderingen in iconen en dergelijke) niet veel veranderd. Als je hem zelf al binnen wilt halen, dan kun je je aanmelden bij het Beta programma via deze link. Je krijgt vrij snel daarna de update binnen en kan je daarna weer uitschrijven (maar dat hoeft niet meteen, het duurt wel een tijd voordat ze weer een beta zullen uitbrengen). Op deze manier verlies je geen data, maar krijg je de reguliere update direct.

'Me' is geen bezittelijk voornaamwoord...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tmaster
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-09 20:22
Ik heb nu ook 8 erop draaien. Idd weinig verschil, maar die google live achtergrond is wel heeel gaaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-09 13:54
Ik baal een beetje dat ik de Keyboard Folio nooit gekocht heb; ik gebruik nu een extern keyboard en de Pixel C min of meer als werklaptop.

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Overspark
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-09 13:24
De leuke Android emoji zijn verdwenen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 09:46
Is deze tablet het nog waard om te kopen, of is de hardware inmiddels te verouderd om de hoge prijs te rechtvaardigen?
Enige alternatief dat ik kan vinden is de Samsung tab S3 maar daar zitten harde knoppen op voor de navigatie met zo'n klikknop voor de home functie en dat is voor mij echt een no-go.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbenben
Het is nog steeds 1 van de betere android tablets verkrijgbaar, echter is zijn prijs wat te hoog.

http://www.trustedreviews.com/reviews/google-pixel-c

Ik heb die indertijd kunnen kopen met de developerskorting van 25% + overname van mijn oude tablet. Anders zou ik er zo geen bedrag aan hebben uitgegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbenben
Btw, ik krijg hier net de update Oreo 8.0 binnen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
ikbenben schreef op zondag 3 september 2017 @ 10:23:
Het is nog steeds 1 van de betere android tablets verkrijgbaar, echter is zijn prijs wat te hoog.
Ja maar is het 1 van de betere omdat hij inherent goed is naar de maatstaven van vandaag of meer bij gebrek aan fatsoenlijke andere Android tablets?
Ik kan er één uit de UK regelen, dat kost me omgerekend iets minder dan 450 euro.
Vind het alsnog een heel bedrag voor hardware van twee jaar geleden en bv. geen vingerafdrukscanner en maar 3Gb ram.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ikbenben
Ik zou zeggen lees de review uit de link die ik gepost heb eens.
In vergelijking met andere android tablets staat hij nog steeds zijn mannetje. Vingerafdruksensor vind ik overbodig op een tablet en 3GB is meer dan genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
ikbenben schreef op zondag 3 september 2017 @ 17:41:
Ik zou zeggen lees de review uit de link die ik gepost heb eens.
Dat is nou net wat ik bedoel.
Long-term verdict
The Pixel C has aged very well and remains the best Android tablet around, but I wouldn’t recommend anyone buy it. Despite it having aged well, it’s currently overpriced, with pricing starting at a hefty £479
Inmiddels is hij wel iets goedkoper maar die review is al van februari dus we zijn ook weer een half jaar verder.
Ik ben bang dat hij over twee jaar niet meer voldoet en daar vind ik hem net te duur voor.
Had hem 1,5 jaar geleden moeten kopen met die developers korting, dan was het een mooie deal geweest. *zucht*

[ Voor 14% gewijzigd door ASW1 op 03-09-2017 19:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbenben
Ja idd. Zoals ik ook al zei zou ik er (destijds) ook geen 600 euro aan gegeven hebben. Door die korting was hij wel zijn prijs waardig.
Voor mij doet hij nog altijd alles perfect wat hij moet doen. Ik heb nog niets tegen gekomen waar hij last mij heeft. Ook is het een Google toestel en ben je altijd bij de eerste voor een update (heb ondertussen Oreo al).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Overspark
De vraag is wel hoe lang dat nog zo blijft. Ik heb de Pixel C (ook met developerskorting) gekocht nadat m'n Nexus 10 geen nieuwe Android versies meer kreeg, ooit gaat dat met de Pixel C ook gebeuren. In december is hij 2 jaar oud, omdat hij nog altijd verkocht wordt verwacht ik volgend jaar nog wel een update naar Android P, maar daarna...? Security updates zal nog wel langer doorgaan, dus de tablet blijft dan goed bruikbaar. Nu instappen heeft IMHO alleen zin als je er een kan krijgen voor een mooie prijs. 450 euro is veel geld maar nog altijd relatief goedkoop voor een dergelijke tablet, vooral omdat er vrijwel geen fatsoenlijke (Android) concurrentie is.

Oh en de Nexus 10 was goed te rooten en daar zijn nog altijd ROMs voor, bij de Pixel C ligt dat toch een stuk ingewikkelder. Maar de Nexus 10 hardware verouderde snel, daar heeft de Pixel C tot nu toe totaal geen last van. Zoals door ikbenben al gezegd is 3GB meer dan genoeg, Android heeft meer eigenlijk niet nodig (je ziet het alleen bij heel snel tussen heel veel apps wisselen) en is alleen maar efficiënter geworden in recente versies qua geheugengebruik. En pure Android runnen scheelt ook een hoop onzin in je geheugen. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ASW1
Nou, ik heb hem besteld voor 404 pond ~ 440 euro.
Als hij niet bevalt dan kan ik hem hier voor die prijs waarschijnlijk ook wel weer kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 08:05
Mensen die de nieuwe android erop hebben staan? wat zijn jullie ervaringen ermee?
Zag dat er een update klaar stond op het scherm.

Die pixel c keyboard is ook al tijdje nergens verkrijgbaar :(

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ikbenben
Ik heb Oreo erop staan. Op zich merk ik nog niet veel verschil.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hmtsjmftsch
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09:20
Werkt prima bij mij, hoor. Toetsenbord kan je gewoon bestellen via de Google store: https://store.google.com/collection/accessories

No matter the age, never lose the Kramer inside

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Uberprutser
Folio is inderdaad niet meer leverbaar, keyboard wel.

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

• Musta
Yeah bedoelde folio, maar helaas kan ik hem nergens vinden en die 170 euro voor dat andere toetsenbord is mij te gortig.
ikbenben schreef op zondag 10 september 2017 @ 11:57:
Ik heb Oreo erop staan. Op zich merk ik nog niet veel verschil.
Denk dat ik vanavond maar ook eens ga updaten naar Oreo. Is er een verschil in batterijduur te merken tot nu toe?
Ik gebruik het al een tijd niet echt meer, mijn vader heeft hem meestal om de kranten en nieuws te checken. Maar nu ik aan mn master ben begonnen is het toch wel weer handig merk ik om het mee te nemen ipv mn laptop.

[ Voor 49% gewijzigd door Musta op 13-09-2017 19:11 ]

• Uberprutser
Even achterlijk lang als eerst. Kan tijdens een hele Intercontinentale vlucht Netflix gebruiken (gedownload) en dan zit er nog een kwart prik in. Accuduur is mij nooit tegengevallen in elk geval.

• ikbenben
Ik heb geen klagen van de accuduur. Ik denk dat het gewoon hetzelfde gebleven is als voordien, maar ik gebruik de tablet ook niet zo heel veel.

• ASW1
ASW1 schreef op maandag 4 september 2017 @ 16:55:
heb hem besteld voor 404 pond ~ 440 euro.
Als hij niet bevalt dan kan ik hem hier voor die prijs waarschijnlijk ook wel weer kwijt.
Heb hem inmiddels binnen en een dag vrij intensief gebruikt.
Hij valt me niet tegen, vlot genoeg (maar lang niet zo snel en snappy als de Huawei mediapad m3 die ik 2 weken geprobeerd heb). Wel een heerlijk groot maar toch scherp scherm om gewoon vanaf je schoot dingen te lezen. Afwezigheid van een vingerafdrukscanner is wel een (overkomelijk) gemis. Voor de €440 die ik betaald heb vind ik het net ok, de €600 die ze in Nederland vragen vind ik eigenlijk teveel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kooj1980
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 08:57
De prijs van de tablet lijkt vandaag te zijn aangepast. De 64 GB-versie kost nu 349 euro in de Play Store. De tablet is inmiddels natuurlijk al een beetje op leeftijd, maar nog steeds een van de beste Android-tablets die je kunt krijgen.

PSN: Kooi1980 - Xbox Live: Kooister

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdwinB
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 10-09 15:51
Kooj1980 schreef op woensdag 8 november 2017 @ 09:14:
De prijs van de tablet lijkt vandaag te zijn aangepast. De 64 GB-versie kost nu 349 euro in de Play Store. De tablet is inmiddels natuurlijk al een beetje op leeftijd, maar nog steeds een van de beste Android-tablets die je kunt krijgen.
Ik heb zelf nu een Sony Xperia Z3 Tablet Compact. Op zich nog een prima tablet, maar na een tijdje gaat het toch weer kriebelen en ben ik aan het kijken naar wat nieuw(er)s. Het valt me echter op dat er maar weinig gebeurt op de (Android) tablet markt. Natuurlijk is de Galaxy Tab S3 een toppertje, maar om voor mij interessant te worden mag de prijs eerst even door de helft.

Nu zie ik deze actie van de Pixel C en die tablet lijkt me wel erg mooi. Voor sommige zaken is een 8 inch tablet gewoon een beetje te klein en een 10 inch erbij zou leuk zijn Echter zat ik ook al een tijdje te kijken naar de Samsung Galaxy Tab S2. Deze kost nu € 379 en dat scheelt natuurlijk niet zoveel met de € 349 van de Pixel C nu. Ik zou neigen naar de S2 vanwege het oled scherm en de vingerafdruk sensor, maar ben ook wel benieuwd naar meningen van Pixel C eigenaren waarom ik die tablet zou kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-en-M
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 04-09 17:37
EdwinB schreef op woensdag 8 november 2017 @ 16:52:
[...]
Echter zat ik ook al een tijdje te kijken naar de Samsung Galaxy Tab S2. Deze kost nu € 379 en dat scheelt natuurlijk niet zoveel met de € 349 van de Pixel C nu. Ik zou neigen naar de S2 vanwege het oled scherm en de vingerafdruk sensor, maar ben ook wel benieuwd naar meningen van Pixel C eigenaren waarom ik die tablet zou kiezen.
Ik ben geen eigenaar van de Pixel C, maar zit hem vanwege de huidige prijs ook te overwegen. T.o.v. de S2 kan ik echter wel al wat input geven: voor mij lijkt het scherm het grootste pluspunt (de ondersteuning van MicroSD kaartjes is ook prettig), maar verder steekt de C er naar mijn idee met kop en schouders bovenuit.

De Pixel C heeft een véél snellere SoC (Tegra X1 vs. Snapdragon 652, ook LPDDR4 geheugen vs. LPDDR3), betere software ondersteuning (C zit op Android 8.0, S2 nog op 7.0, geen bevestiging dat 8.0 überhaupt zal komen) en meer opslag (64GB vs. 32GB, maar MicroSD helpt natuurlijk wel).

Ook zou ik persoonlijk het OLED scherm deels als nadeel beschouwen. Een tablet gaat over het algemeen langer mee dan een telefoon, dus het "inbranden" van een OLED scherm kan een probleem worden. (Maar ja, blijft natuurlijk wel erg mooi.)

Een plus van de S2 lijkt me trouwens wel dat je hem gewoon naar een winkel kan brengen. Google zal zijn zaakjes best op orde hebben, maar klantenservice/retourneren op afstand (en geen verantwoordelijke partij tussen fabrikant en verkoper) kan behoorlijk tekort schieten.

Persoonlijk ben ik trouwens wel geïnteresseerd of de Pixel C nog steeds duidelijke kuren vertoond (zoals de problemen met het touchscreen en WiFi), of dat het echt een "volwassen" apparaat is tegenwoordig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-09 20:10

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Mijn nexus 10 is echt aan het eind, batterij loopt sneller leeg dan een zandloper en ik liep al tijden aan tegen de 16GB opslag limiet, daarbij miste ik in beperkte mate de upgrades. Ik twijfelde ook tussen de S2 en S3 (ik weet dat ze ver uit elkaar liggen qua prijs, maar ik koop liever high end) en de pixel c, maar de laatste heeft me met de prijsdaling over de streep getrokken. Qua specs steekt de pixel c in ieder geval een stuk boven de S2 uit, waarbij met name de accuduur een belangrijk punt voor mij is samen met de bouwkwaliteit. De S3 vond ik eigenlijk te duur (net zoals de pixel c)

Ik zag trouwens dat de keyboard in de UK google store al in prijs verlaagd is, nu ongeveer 85€, hopelijk volgt dat ook in Nederland nog, of is een 'no name' keyboard van 20-30€ ook al goed genoeg?

Wat betreft de winkel retourneren, tja ik had mijn n10 bij ibood gekocht, die doen ook niet echt aan aftersales, maar in mijn ervaring weten de meeste winkels ook niet meer dan "we sturen 'm op voor je", dus linksom of rechtsom ben je je apparaat toch gewoon een tijdje kwijt, het enige is dat langs brengen 'gratis' is.

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
349 is een oké prijs. Damn, €100 teveel betaald anderhalve maand terug. :F

[ Voor 6% gewijzigd door ASW1 op 09-11-2017 19:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

ASW1 schreef op donderdag 9 november 2017 @ 19:38:
349 is een oké prijs. Damn, €100 teveel betaald anderhalve maand terug. :F
Tja ik had me ook voorgenomen tot black friday sales te wachten, maar mijn tablet is gewoon op, dus is het nu tijd om te vervangen. Anders kan ik wachten tot ik sterf met de folder van de pixel 2/3/4/c/d/e in mijn hand.
Heb je trouwens de 32GB of de 64GB gekozen, en heb je een keyboard erbij genomen. Ik twijfel nog een beetje over wel of geen keyboard, maar de prijs van de officiële is nu in ieder geval nog te hoog.

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
32GB wordt al een tijdje niet meer verkocht.....
Geen keyboard erbij genomen, te duur en wanneer tzt de pixel wordt afgedankt of overlijdt dan kun je dat ding ook wegmikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Dat is wel een goed punt inderdaad. Ik zal es kijken of de boel in m'n huidige Nexus 10 case past en of het goed gaat zonder keyboard als protector (waarschijnlijk wel). Anders maar zo'n 20/30€ ding, dan kan ie waarschijnlijk mee naar de volgende of anders is het maar een beetje geld dat je kwijt bent.

Het lijkt er trouwens op dat de tablet vandaag al bezorgd gaat worden, dat zou een heel stuk sneller zijn dan verwacht.
-update- en al geleverd, ik moet zeggen dat bezorging binnen 24u mij positief meevalt. Apparaat is een flinke stap omhoog van mijn Nexus 10. Had ik eigenlijk veel eerder moeten doen.

[ Voor 17% gewijzigd door rockhopper op 10-11-2017 16:31 . Reden: -update- ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matszs
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 09-09 19:47

Matszs

><>

[afbeelding]
[afbeelding]
Ik heb hier nu precies hetzelfde probleem en wil ook garantie claimen. Iemand die mij kan vertellen waar dit kan? Op de garantiepagina is het apparaat inderdaad niet te selecteren, Kijk ik bijvoorbeeld bij de Google Pixel telefoon dan zit er een soort 'lus' in waar je nooit op een contact pagina of iets komt...

Edit:

Eindelijk een manier gevonden, op de pagina 'Centrum voor hardware garantie' (https://support.google.co...hooter/3070579#ts=3070585), klikken op 'Contact' en dan kiezen voor 'Mijn bestelling annuleren of retourneren'. Hier kan je dan bellen (tijdens kantooruren) of mailen.

[ Voor 14% gewijzigd door Matszs op 12-11-2017 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BushWhacker
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 27-08 17:09

BushWhacker

developer

M-en-M schreef op donderdag 9 november 2017 @ 11:01:
[...]

Ik ben geen eigenaar van de Pixel C, maar zit hem vanwege de huidige prijs ook te overwegen. ......

Een plus van de S2 lijkt me trouwens wel dat je hem gewoon naar een winkel kan brengen. Google zal zijn zaakjes best op orde hebben, maar klantenservice/retourneren op afstand (en geen verantwoordelijke partij tussen fabrikant en verkoper) kan behoorlijk tekort schieten.

Persoonlijk ben ik trouwens wel geïnteresseerd of de Pixel C nog steeds duidelijke kuren vertoond (zoals de problemen met het touchscreen en WiFi), of dat het echt een "volwassen" apparaat is tegenwoordig.
Ik heb nu bijna 1.5jaar de Pixel C (2 stuks) met dock.
Super tablet.3:2 verhouding is ook fijn. Beeld is erg scherp en een enorme kijkhoek.
Altijd de nieuwste Android versie en elk begin van de maand de nieuwe securitypatches.

De klantenservice van Google is super.
Van een toetsenbord werkte de spatiebalk niet goed meer; Even bellen..... volgende dag nieuw toetsenbord in huis en in diezelfde doos kun je de oude terugsturen. Google stuurt je ook het verzendlabel (UPS) dus alles is kosteloos. Top.

Freedom FttH - EdgeRouter 4 SFP - OnePlus 8T - Debian - Home Assistant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-en-M
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 04-09 17:37
BushWhacker schreef op maandag 13 november 2017 @ 11:57:
[...]

Ik heb nu bijna 1.5jaar de Pixel C (2 stuks) met dock.

[...]

Even bellen..... volgende dag nieuw toetsenbord in huis en in diezelfde doos kun je de oude terugsturen. Google stuurt je ook het verzendlabel (UPS) dus alles is kosteloos. Top.
Top, dat soort service kan ik waarderen. Had zelf al wat meer onderzoek gedaan (dikke pruim voor de reviewers die 'm een jaar na dato nog een keer bekijken), maar dit heeft me overgehaald. d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• charrel
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-09 19:01

charrel

Cortisol4life..

Net ook de knoop maar doorgehakt, nog geen keyboard gekocht want die vind ik nu nog te duur.
Mijn nexus 9 met loslatend scherm en af en toe rete traag kan naar mijn oudste dochter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wjnieuw
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 06:48
charrel schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 12:08:
Net ook de knoop maar doorgehakt, nog geen keyboard gekocht want die vind ik nu nog te duur.
Mijn nexus 9 met loslatend scherm en af en toe rete traag kan naar mijn oudste dochter.
Hier is er ook een besteld! Puur uit nieuwsgierigheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JantjeKoud
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 13-07 00:22
Lullig dat Google niet toelaat dat je met iDeal kan betalen. :X Ook PayPal wordt niet geaccepteerd. :?
Een vriend en familie lid welke wel een creditkaart heeft, kreeg een fout melding? 8)7

Helaas!!! Ik wil er 1 kopen maar kan het simpelweg niet.
Zeer jammer Google! ;(

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Foutmelding lijkt me een beetje vreemd verhaal, [lees: je wordt denk ik voorgelogen] maar wat mij betreft mag ideal wel toegevoegd worden inderdaad. Ik vermoed dat PP wel niet toegevoegd zal worden omdat ze (google) bezig zijn met die 'android pay' uitrol, zoals vandaag in het nieuws was. Je gaat natuurlijk niet de concurrent helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tszcheetah
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Matszs schreef op zondag 12 november 2017 @ 16:53:
[...]

Ik heb hier nu precies hetzelfde probleem en wil ook garantie claimen. Iemand die mij kan vertellen waar dit kan? Op de garantiepagina is het apparaat inderdaad niet te selecteren, Kijk ik bijvoorbeeld bij de Google Pixel telefoon dan zit er een soort 'lus' in waar je nooit op een contact pagina of iets komt...

Edit:

Eindelijk een manier gevonden, op de pagina 'Centrum voor hardware garantie' (https://support.google.co...hooter/3070579#ts=3070585), klikken op 'Contact' en dan kiezen voor 'Mijn bestelling annuleren of retourneren'. Hier kan je dan bellen (tijdens kantooruren) of mailen.
Bedankt voor de link. Ik zit sinds vanavond namelijk met hetzelfde probleem; de rechterhelft van het scherm wordt niet bijgewerkt (tenzij ik hard genoeg op het scherm druk, lijkt op een los contact).

Aangezien ik niet weet of m'n mailtje via die site aankomt ("Thanks for contacting us! We have encountered an error. Please try again later."), morgen dus maar eens even gaan bellen en een verse backup maken.

• sojab0on
  • Laatst online: 31-08 08:51
Ik vind het paypal/ideal ding ook een puntje waardoor ik de tab moet laten schieten, heb geen creditcard en me ouders ook niet waardoor ik dus nu door google eigenlijk geforceerd word of neem een creditcard of koop maar van de concurent,(wat ik niet wil) ik wil de pixel c so shut up and take my money en geef gewoon de ideal optie of paypal zolang android pay nog niet volledig werkt.

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

sojab0on schreef op donderdag 23 november 2017 @ 13:48:
Ik vind het paypal/ideal ding ook een puntje waardoor ik de tab moet laten schieten, heb geen creditcard en me ouders ook niet waardoor ik dus nu door google eigenlijk geforceerd word of neem een creditcard of koop maar van de concurent,(wat ik niet wil) ik wil de pixel c so shut up and take my money en geef gewoon de ideal optie of paypal zolang android pay nog niet volledig werkt.
Kan je niet gewoon voor dat bedrag google play store tegoed bonnen kopen bij de supermarkt? Kan je zelfs gewoon met cash halen. Ik zou wel even contact opnemen met die service desk of dat gaat, maar ik verwacht het wel.

• sojab0on
  • Laatst online: 31-08 08:51
Voor 349 euro aan cadeau kaarten is beetje overdreven

• charrel

charrel

Cortisol4life..

rockhopper schreef op donderdag 23 november 2017 @ 19:00:
[...]

Kan je niet gewoon voor dat bedrag google play store tegoed bonnen kopen bij de supermarkt? Kan je zelfs gewoon met cash halen. Ik zou wel even contact opnemen met die service desk of dat gaat, maar ik verwacht het wel.
Kan je ook gewoon online doen en dan dat exacte bedrag invullen ;)

• Lizard
Het google play tegoed wat je bij de supermarkt haalt werkt niet met hardware.

Bron: https://support.google.co...7?hl=nl&ref_topic=3245921

[ Voor 34% gewijzigd door Lizard op 23-11-2017 20:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Overspark
Pre-paid creditcard? Moet je er wel aardig wat geld op storten, weet niet hoe makkelijk je dat er weer af haalt...

Overigens is de support van Google echt achterlijk goed inderdaad. Mijn Pixel C werd af en toe niet meer wakker en bleef soms hangen op het Google logo tijdens het booten. Paar weken aangekeken maar het werd steeds erger. 1 telefoontje en een dag later had ik een nieuwe in huis, heerlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tszcheetah
  • Niet online
Ik had ook binnen 24 uur na m'n telefoontje met Google een nieuwe tablet in huis. Helaas wil het overzetten dan de data niet echt vlotten. Van sommige apps is de boel netjes overgezet (maar ook alleen nadat ik het via Google Drive deed; een ADB backup werkte niet), van andere apps moet ik alles opnieuw instellen of in-app backup-mogelijkheden gebruiken. Behoorlijk omslachtig allemaal dus, helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veneficus
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 08-09 17:51
Wtf. Update 8.1 forceerde onaangekondigd een factory reset 😡

64 kWh Kia eNiro 2021 DynamicPlusLine || Sony A7III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• charrel

charrel

Cortisol4life..

Hier nog niet beschikbaar, gelukkig dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ-Theo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-09 10:50
Overspark schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 11:58:
Pre-paid creditcard? Moet je er wel aardig wat geld op storten, weet niet hoe makkelijk je dat er weer af haalt...

Overigens is de support van Google echt achterlijk goed inderdaad. Mijn Pixel C werd af en toe niet meer wakker en bleef soms hangen op het Google logo tijdens het booten. Paar weken aangekeken maar het werd steeds erger. 1 telefoontje en een dag later had ik een nieuwe in huis, heerlijk!
Klopt idd, van mijn Pixel tablet werkte het touchscreen niet meer na 1,5 jaar. Flink balen maar na een telefoontje zonder problemen een nieuwe toegestuurd gekregen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fv
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-09 19:17

fv

-------------------> hiero

Veneficus schreef op woensdag 6 december 2017 @ 21:51:
Wtf. Update 8.1 forceerde onaangekondigd een factory reset 😡
Bij mij helaas ook. :(

Videoprojectie engineer, hardware & software development, ICT en veel meer. De meest nutteloze technische projecten zijn het leukst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iestyn99
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 14:42
En bij mij ook.☹️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
Iemand kunnen updaten zonder factory rest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• charrel

charrel

Cortisol4life..

Ja, ik. Alles werkt gewoon nog zoals het was. Vaag dat het niet bij iedereen lukt, kreeg gisteravond de 8.1 binnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Nu online

Pierre

Van nature lui!

Heb hier ook net de update kunnen installeren zonder problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ves

Ves

A gadget addicted Bounty

Geen reset maar wel een foutmelding dat de update niet was geïnstalleerd. Klik ik door om naar de Update sectie te gaan verdwijnt de melding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbenben
Ja, lap. Nu durf ik die van mij niet te updaten :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
*durft ook niet meer op het knopje te drukken*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Bij mij is de update ook gewoon goed gegaan zonder problemen. Gisteren of eergisteren geloof ik gedaan via de automatische meldingen. Geen factory reset of andere enge dingen gebeurt, alles werkt als voorheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
Ik kan de update helemaal niet downloaden?
Al een keer geherstart, maar niets, system updates ziet een download van 429mb klaar staan maar kan hem niet binnenhalen. :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-TECH
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 01-09 21:12
Hier is de update goed gegaan zonder problemen. Launcher is weer wat beter geworden met meer functies van de Pixel telefoons. Ook lijkt het multitasken soepeler te gaan, zie veel minder frame drops etc.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lizard
Lijkt erop dat Google het probleem heeft opgelost:

http://www.androidpolice....-reset-google-says-fixed/

• ikbenben
8.1 geïnstalleerd en geen factory reset gehad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HNies
  • Laatst online: 13-03 20:45
Hier ook vandaag de update geïnstalleerd, ook hier geen problemen.

Huidige telefoon: Samsung S21 Ultra (Black)

• ASW1
Download blijft hangen... vanuit recovery al de cache gewiped maar zonder resultaat.
Ben bang dat ik er niet aan ga ontkomen om een factory reset te doen enkel om de update te kunnen binnenhalen. Of weet iemand nog iets anders dat ik proberen kan? Settings blijft eeuwig hangen op "system update downloading". Tig maal geherstart al maar hij haalt hem domweg niet binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
ASW1 schreef op donderdag 21 december 2017 @ 10:30:
Download blijft hangen... vanuit recovery al de cache gewiped maar zonder resultaat.
Ben bang dat ik er niet aan ga ontkomen om een factory reset te doen enkel om de update te kunnen binnenhalen. Of weet iemand nog iets anders dat ik proberen kan? Settings blijft eeuwig hangen op "system update downloading". Tig maal geherstart al maar hij haalt hem domweg niet binnen.
Opgelost, gisteren in de UK aangekomen, op wifi gegaan en voila, download kwam binnen.
Nu ik erover nadenk, ik heb hem ook via google.uk aangeschaft...... zou het kunnen dat de download daarvoor op een UK server staat die gegeofenced is?
Het zou ook toeval kunnen zijn dat de download nu wel binnenkwam, maar dat is wel aardig toevallig dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ves

Ves

A gadget addicted Bounty

Nee, zo werkt het niet met de update. Kan zij dat zij server side iets hebben gedaan waardoor de update nu wel goed binnen komt.

• fv

fv

De Pixel C is al weer een tijdje niet leverbaar (met force prijs daling) bij Google. EOL of gewoon even niet leverbaar. Weet iemand meer?

Videoprojectie engineer, hardware & software development, ICT en veel meer. De meest nutteloze technische projecten zijn het leukst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbenben
fv schreef op donderdag 28 december 2017 @ 14:28:
De Pixel C is al weer een tijdje niet leverbaar (met force prijs daling) bij Google. EOL of gewoon even niet leverbaar. Weet iemand meer?
https://www.androidauthor...sold-google-store-826269/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fv

fv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Vooral het laatste stukje in dat artikel met de alternatieven (eigenlijk geen) is triest. Ik ben blij dat ik hem nog net op tijd heb kunnen kopen na de prijsdaling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veneficus
Nou, lekker om te weten van EOL, en dat verklaart misschien mijn ervaring vandaag. Sinds de Oreo update last van unresponsive apparaat, zwart (zeer donker) scherm, af en toe wel beeld. Sinds de update van deze week doet ie eigenlijk niets meer. Alles blijft donker. Google gebeld en uitgelegd. Antwoord : 1 maand buiten garantie, zoek het verder zelf maar uit. Ook bevestigd in een mail, omdat ik ze in het gesprek wel gewezen heb op het consumentenrecht en hun verantwoordelijkheid als verkopende partij. Zojuist een mail teruggestuurd met links naar de betreffende pagina op Consuwijzer en de tabel met te verwachten levensduur met het vriendelijke doch dringende verzoek om het probleem op te lossen.

Nu afwachten...

edit:

Vanmiddag respons van Google. Dit keer weer kortaf: een "specialist" heeft naar mijn uitleg gekeken en besloten dat het niet te repareren is. Succes ermee.

Sterk verhaal dat ze blijkbaar dus afstand doen van aansprakelijkheid, maar dat de specialist die conclusie kan trekken zonder het apparaat gezien te hebben. Dat vertelt mij dat ze aan de hand van de symptomen precies weten wat er aan de hand is, wat "verkeerd handelen" van mij al praktisch uitsluit (ik heb alles stock gehouden, dus dat is ook zo).
Ik heb zojuist de communicatie overgedragen aan de rechtsbijstandsverzekering. Nu weer afwachten.

[ Voor 30% gewijzigd door Veneficus op 08-01-2018 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent-X
  • Niet online
Veneficus schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 20:20:
Nou, lekker om te weten van EOL, en dat verklaart misschien mijn ervaring vandaag. Sinds de Oreo update last van unresponsive apparaat, zwart (zeer donker) scherm, af en toe wel beeld. Sinds de update van deze week doet ie eigenlijk niets meer. Alles blijft donker. Google gebeld en uitgelegd. Antwoord : 1 maand buiten garantie, zoek het verder zelf maar uit. Ook bevestigd in een mail, omdat ik ze in het gesprek wel gewezen heb op het consumentenrecht en hun verantwoordelijkheid als verkopende partij. Zojuist een mail teruggestuurd met links naar de betreffende pagina op Consuwijzer en de tabel met te verwachten levensduur met het vriendelijke doch dringende verzoek om het probleem op te lossen.

Nu afwachten...

edit:

Vanmiddag respons van Google. Dit keer weer kortaf: een "specialist" heeft naar mijn uitleg gekeken en besloten dat het niet te repareren is. Succes ermee.

Sterk verhaal dat ze blijkbaar dus afstand doen van aansprakelijkheid, maar dat de specialist die conclusie kan trekken zonder het apparaat gezien te hebben. Dat vertelt mij dat ze aan de hand van de symptomen precies weten wat er aan de hand is, wat "verkeerd handelen" van mij al praktisch uitsluit (ik heb alles stock gehouden, dus dat is ook zo).
Ik heb zojuist de communicatie overgedragen aan de rechtsbijstandsverzekering. Nu weer afwachten.
Je hebt met mensen te maken. Het afdwingen van ondersteuning helpt niet voor een werknemer om eens even extra zijn/haar best te gaan doen :P .

Heb je het ding geroot en andere roms geprobeerd?
Wellicht dat er echt iets mis is met de hardware en dan zou je het nog een keer, op een minder strenge manier, kunnen presenteren maar misschien dat je van te voren kunt vaststellen of het de hardware is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peacelord
Agent-X schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 21:11:
[...]

Je hebt met mensen te maken. Het afdwingen van ondersteuning helpt niet voor een werknemer om eens even extra zijn/haar best te gaan doen :P .
Het punt is volgens mij dat je hier niet afhankelijk bent van goodwill van een medewerker omdat er een gedegen rechtspositie is. Als je het handig speelt krijg je een nieuw apparaat of
koopt je rechtsbijstandsverzekering je claim af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tszcheetah
  • Niet online
Veneficus schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 20:20:
Nou, lekker om te weten van EOL, en dat verklaart misschien mijn ervaring vandaag. Sinds de Oreo update last van unresponsive apparaat, zwart (zeer donker) scherm, af en toe wel beeld. Sinds de update van deze week doet ie eigenlijk niets meer. Alles blijft donker
Ik heb het vermoeden dat er een productiefout in de Pixel C tablet zit. Wat je beschrijft lijkt enigszins op wat ik eerder had (maar dan bij slechts de helft van het scherm; de rechterhelft van het scherm (in landscape-modus) werd niet hertekend tenzij je wat harder op het scherm drukte).

Meerdere mensen in dit topic hebben hier last van gehad, en als je op het wijdere web zoekt kom je het nog veel meer tegen. Kortom: er lijkt iets mis te zijn met het hardware-ontwerp waardoor er een (redelijke) kans is dat het scherm na verloop van tijd uitvalt en de tablet onbruikbaar wordt.

Bij mij trad dit probleem binnen de garantietermijn op, dus Google heeft zonder moeite het apparaat vervangen - maar het zou me dus niks verbazen als dit een structureel probleem is (dit kan ik uiteraard niet hardmaken, want ik heb geen exacte getallen over het aantal tablets met dit defect).

Misschien is er (juridisch) iets te halen om Google te dwingen dit probleem op te lossen binnen garantie, als het om een dergelijke structurele fout gaat...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veneficus
tszcheetah schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 14:43:
[...]

Ik heb het vermoeden dat er een productiefout in de Pixel C tablet zit. Wat je beschrijft lijkt enigszins op wat ik eerder had (maar dan bij slechts de helft van het scherm; de rechterhelft van het scherm (in landscape-modus) werd niet hertekend tenzij je wat harder op het scherm drukte).

Meerdere mensen in dit topic hebben hier last van gehad, en als je op het wijdere web zoekt kom je het nog veel meer tegen. Kortom: er lijkt iets mis te zijn met het hardware-ontwerp waardoor er een (redelijke) kans is dat het scherm na verloop van tijd uitvalt en de tablet onbruikbaar wordt.

Bij mij trad dit probleem binnen de garantietermijn op, dus Google heeft zonder moeite het apparaat vervangen - maar het zou me dus niks verbazen als dit een structureel probleem is (dit kan ik uiteraard niet hardmaken, want ik heb geen exacte getallen over het aantal tablets met dit defect).

Misschien is er (juridisch) iets te halen om Google te dwingen dit probleem op te lossen binnen garantie, als het om een dergelijke structurele fout gaat...?
Exact dit dus. Ik heb het intussen overgedragen aan de rechtsbijstandsverzekering, inclusief de verwijzing naar forums vol met vergelijkbare klachten.

Zolang dat loopt ga ik er verder even niet op in, maar de uitkomst wil ik hier tegen die tijd wel melden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2K
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10-09 15:09

S2K

Hier al een tijdje niet gekeken. Deze zomer had ik ook dat helft van scherm niet meer werkte. Probleemloos een nieuwe van Google gekregen.

Vandaag had ik iets anders: mijn pincode werd niet meer geaccepteerd. Dit blijkt een bekend fenomeen te zijn, moest een factory reset uitvoeren om hem weer werkend te krijgen. Alles wordt wel teruggezet maar je moet wel weer veel accounts invullen.

Op XDA werd aangegeven dat je beste prey kunt installeren omdat je daarmee je pincode remote zou kunnen wijzigen, echter lijkt die funcite er niet (meer?) in te zitten. De functionaliteit is niet veel anders dan Find my Android. Iemand anders die een tool weet waarmee je remote je pincode kan wijzigen? Ik wil dit liever niet vaker meemaken, ik gebruik tablet ook veel voor werk en dit kost nodeloos veel tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veneficus
S2K schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 11:38:
Hier al een tijdje niet gekeken. Deze zomer had ik ook dat helft van scherm niet meer werkte. Probleemloos een nieuwe van Google gekregen.

Vandaag had ik iets anders: mijn pincode werd niet meer geaccepteerd. Dit blijkt een bekend fenomeen te zijn, moest een factory reset uitvoeren om hem weer werkend te krijgen. Alles wordt wel teruggezet maar je moet wel weer veel accounts invullen.

Op XDA werd aangegeven dat je beste prey kunt installeren omdat je daarmee je pincode remote zou kunnen wijzigen, echter lijkt die funcite er niet (meer?) in te zitten. De functionaliteit is niet veel anders dan Find my Android. Iemand anders die een tool weet waarmee je remote je pincode kan wijzigen? Ik wil dit liever niet vaker meemaken, ik gebruik tablet ook veel voor werk en dit kost nodeloos veel tijd.
Join the club.

Helaas heb ik die ook al twee keer meegemaakt, ver voordat het scherm op zwart ging en het touchscreen er mee op hield.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spookelo
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 09:49
Ik heb na een sapincident bij het schoonmaken van mijn toetsenbord twee van die schaarmechanismen die onder de toetsen zitten gebroken. Heeft iemand enig idee of en waar ik vervangende onderdelen kan krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
Balen, wilde er nog een kopen voor mn zoon maar EoL zo te zien. :(

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• WeViE
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 05-09 00:06
Voor de liefhebbers, het officiële toetsenbord wordt nu met een flinke discount voor €75,- aangeboden op de play store..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
WeViE schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 10:31:
Voor de liefhebbers, het officiële toetsenbord wordt nu met een flinke discount voor €75,- aangeboden op de play store..
Thanks!

Jammer dat de folio zo snel verdwenen was want die had ik liever gehad.
Toch maar deze besteld zodat ik in elk geval iets heb wat erbij hoort.

[ Voor 23% gewijzigd door Uberprutser op 14-02-2018 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
So tijdje het topic niet gevolgd en bijna de aanbieding van de toetsenbord gemist. Thanks, ook besteld :)
Kan het heel goed gebruiken tijdens colleges ipv elke keer mn laptop mee te nemen.
Vind het ook echt jammer van die Folio, biedt net wat meer bescherming maar die was helaas heel snel weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
Ik heb er spijt van dat ik het keyboard niet eerder heb gekocht; ik gebruik mijn pixel nu dagelijks en hij past met keyboard in mijn jaszak. Ik zit nu ook in een trein ergens in Engeland te werken vanaf mijn Pixel want laptop past niet op het tafeltje en kan precies hetzelfde op de Pixel als met de laptop.

Ik merk wel dat de accu een stuk sneller leeg gaat met het keyboard, sneller dan wanneer ik 'm gebruik met mijn bluetooth headset.

[ Voor 11% gewijzigd door Uberprutser op 03-03-2018 05:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peacelord
Veneficus schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 17:08:
[...]

Exact dit dus. Ik heb het intussen overgedragen aan de rechtsbijstandsverzekering, inclusief de verwijzing naar forums vol met vergelijkbare klachten.

Zolang dat loopt ga ik er verder even niet op in, maar de uitkomst wil ik hier tegen die tijd wel melden.
Houdt ons niet langer in spanning. Wat is de huidige stavaza?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrbbs
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 11-09 16:32
Wat is er na de Google Pixel C? De mijne begint trager en trager te werken en het lijkt tijd voor iets nieuws.
Google zelf wijst naar de Pixelbook, maar dat is geen optie voor mij. Ik wil enkel een 10" tablet zonder meer, bij voorkeur vanilla Android. Zijn er nog alternatieve op de markt of komen er nog dit jaar? Liefst ook een tablet niet zwaarder dan 500gr. Ik vond de Pixel C net wat te zwaar en wat onhandig vasthouden. De Samsung Nexus 10 was daarin veel beter.
Pagina: 1 ... 7 8 Laatste