Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ves
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 19:27

Ves

A gadget addicted Bounty

Is het ook. De aparte firmware voor de KB heeft enorm geholpen.

Game PC 2024 | Star Citizen Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cr1ptkeeper
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19-12-2024
Gewoon eventjes laten weten dat ik enorm tevreden ben van de tablet. Gebruik het toestel sinds launch en had ook last van de touchscreen bug (waar swipen niet altijd goed geregistreerd werd). Sinds de laatste update lijkt deze bug opgelost te zijn.

Ik gebruik de tablet meer dan al de andere tablets die ik ooit gehad heb. De reden waarom ik het toestel graag gebruik is de build quality/design en de snelheid. Het toestel is gewoon leuk om te gebruiken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvtonger
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-09 21:43
Volgens Anand zorgt update MXB48T ervoor dat de touch problemen helemaal en app crashes zo goed als opgelost zijn.

[ Voor 10% gewijzigd door pvtonger op 17-02-2016 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MasterMaceMichu
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 18:21
En hoe zit het met de WiFi? Daar lees ik nog steeds verhalen over dat dit qua snelheid erg tegenvalt. Dit houd me nu nog tegen er één te kopen.

3D Print Service || Activated Carbon

• Veneficus
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 08-09 17:51
Ik heb nu ook een diepe kras linksonder zitten. Waarschijnlijk door iets van een korreltje tussen het keyboard en het tablet. Als je ze dan van elkaar af haalt zoals ze aangeven dat het moet, trek je een mooi spoor over je scherm...

64 kWh Kia eNiro 2021 DynamicPlusLine || Sony A7III

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Michele_M_
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10-01-2024
MasterMaceMichu schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 22:05:
En hoe zit het met de WiFi? Daar lees ik nog steeds verhalen over dat dit qua snelheid erg tegenvalt. Dit houd me nu nog tegen er één te kopen.
Niets mis mee :)

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/24872152/Screenshot_20160218-195409.jpg

Ik moet wel toegeven dat dit de helft van de snelheid is dan dat ik haal op andere devices. Op mijn Nexus 6P bijvoorbeeld haal ik 200 MB download
Edit: net gewoon 202 MB gehaald. Niets mis mee dus. :+

[ Voor 22% gewijzigd door Michele_M_ op 19-02-2016 18:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MasterMaceMichu
Ok, thanks...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vantslot
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 05-09 13:25
Ik heb een beetje een specifieke vraag: kan de Pixel C ook de Interactieve TV app van KPN draaien? Ik heb een Nexus 5x die dat niet kan en vraag me af of dit aan Android 6.0 ligt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master FX
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14:00
Het ligt iig niet aan Android 6.0. Heb op mijn zowel op mijn S5 en als Nexus 10 Android 6.0 draaien (CM13) en dat werkt prima.

Stay safe

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Misschien heeft dat iets te maken met de aparte resolutie van de Pixel C...

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20:29
vantslot schreef op maandag 29 februari 2016 @ 20:43:
Ik heb een beetje een specifieke vraag: kan de Pixel C ook de Interactieve TV app van KPN draaien? Ik heb een Nexus 5x die dat niet kan en vraag me af of dit aan Android 6.0 ligt...
Een manier is om in de playstore de reviews te beperken tot "alleen dit apparaatmodel". Mochten er nog geen reviews zijn heb je pech, maar anders heb je je antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatthiasDS
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10-09 00:00
Schitterende promotie op de Pixel C op dit ogenblik, 25% korting... maar alleen geldig in USA. Ik heb wel een code, maar ik kan ze dus niet ingeven in de Google Store.
Als een bedrijf dat overal aanwezig wil zijn zou Google toch stilaan eens wat betere pogingen mogen doen om Europa beter te bedienen. Zaken als Youtube Red of deze korting lijken me niet geografisch gebonden.

In elk geval, als er mensen zijn die een manier weten om van deze promotie toch te kunnen genieten, laat gerust weten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvanstraalen
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 13-08 14:13
MatthiasDS schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 11:18:
Schitterende promotie op de Pixel C op dit ogenblik, 25% korting... maar alleen geldig in USA. Ik heb wel een code, maar ik kan ze dus niet ingeven in de Google Store.
Als een bedrijf dat overal aanwezig wil zijn zou Google toch stilaan eens wat betere pogingen mogen doen om Europa beter te bedienen. Zaken als Youtube Red of deze korting lijken me niet geografisch gebonden.

In elk geval, als er mensen zijn die een manier weten om van deze promotie toch te kunnen genieten, laat gerust weten :)
Helaas, de enige mogelijkheid is via een doorstuurservice vanuit de US, maar met de bijbehorende risico's twijfel ik of je dan goedkoper uit bent dan de 500 euro die je nu kwijt bent als je hem in de NL store besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @baddon
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 03-06 23:13
Ik heb met google store NL gebeld. De kortingscode geldt inderdaad maar voor een beperkt aantal landen. Ierland is daar een van (GB, NZ en AU ook). Aangezien Ierland in de EU ligt zou dit wel eens handig kunnen zijn? Echter het is moeilijk om je locatie in de store te wijzigen. Ik heb geprobeerd de Store in Ierland te bellen maar dat is een toll-free nummer dat niet vanuit NL bereikt kan worden. Misschien dat iemand hier verder komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Only
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
nieuws: Google haalt kwart af van prijs Pixel C-tablet in Benelux

En nu dus ook in Nederland, word hij prijstechnisch eindelijk interessant voor ons!

Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hajo94
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 09-05-2023
Only schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 09:20:
nieuws: Google haalt kwart af van prijs Pixel C-tablet in Benelux

En nu dus ook in Nederland, word hij prijstechnisch eindelijk interessant voor ons!
En als ik het goed heb blijft deze actie tot 16 juli 2016 geldig, kan ik dus nog even sparen :) Jammer dat het toetsenbord trouwens zou enorm duur is (169 euro), aan de andere kant nu met korting 545 euro voor totale pakket (32gb)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10:40
Dat lijkt me dus nu ook interessant, mn oude galaxy tab 8.9 is kapotgevallen. Maar in de begindagen las ik veel over problemen, als touchscreen reageert niet, het scherm komt los etc? Is dat al minder of komt het nog steeds voor?

Jammer dat die niet in een winkel even uit te testen is

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:54
Musta schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 10:42:
Dat lijkt me dus nu ook interessant, mn oude galaxy tab 8.9 is kapotgevallen. Maar in de begindagen las ik veel over problemen, als touchscreen reageert niet, het scherm komt los etc? Is dat al minder of komt het nog steeds voor?
Zie eerdere posts in dit topic en updated reviews.
Sinds vorige update schijnen de kinderziektes uit de software te zijn gehaald.

Ik ben dusdanig tevreden over wat ik lees dat ik 'm ga bestellen.

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
Ballebek schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 11:39:
[...]

Zie eerdere posts in dit topic en updated reviews.
Sinds vorige update schijnen de kinderziektes uit de software te zijn gehaald.

Ik ben dusdanig tevreden over wat ik lees dat ik 'm ga bestellen.
Yup, zag het op reddit en de geupdate review van anandtech. Nu nog belissen of t de 32 of 64gb zal worden. De 75€ verschil is nog best veel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bvapple
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 18-02 11:49
Klopt, maar in de laatste update is het aangepast. Heb ook al op verschillende fora gelezen dat er een update is voor de WiFi driver en dat sinds de laatste update de touch-issues ook van de baan zijn.

Heb 'm alvast besteld. Ik laat wel nog iets weten.

iPhone XR 128 GB - iPad Pro 2017 12.9" 64 GB - Macbook Pro 15" mid 2014

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PF96
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 13-08 21:52
Afgelopen zaterdag de Pixel C besteld, vandaag het nieuws over de kortingscode.. helaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:54
PF96 schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 19:00:
Afgelopen zaterdag de Pixel C besteld, vandaag het nieuws over de kortingscode.. helaas
Gevalletje terug sturen en opnieuw bestellen met korting danwel kijken of je het alsnog geregeld kan krijgen?

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PF96
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 13-08 21:52
Ballebek schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 19:46:
[...]

Gevalletje terug sturen en opnieuw bestellen met korting danwel kijken of je het alsnog geregeld kan krijgen?
Klopt inderdaad. Na 30 min met de helpdesk aan de lijn te hebben gezeten, raadde Google mij dat ook aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zat ook al te kijken naar de Pixel C , nu helemaal mooi met de korting ben benieuwd wanneer ik de kortingscode krijg.

Twijfel nog over de 32 of 64gb , snap trouwens niet waarom de Folio keyboard niet te verkrijgen is iemand meer info ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu met de korting toch maar een sprong in het diepe genomen. Het was nog even de vraag of ik ipv een tablet een Surface zou kopen voor het vrouwtje maar dit is wel een erg mooie prijs, en een laptop heb ik stiekem niet nodig.

Ik maak me een beeeeetje zorgen over het gewicht, ik heb gespeeld met een Tab S2, en die is toch wel echt heel mooi dun en licht. Daarentegen vind ik een stukje bouw kwaliteit ook wel fijn, en daar schijnt deze tablet toch wel een uitblinker op te zijn.

We shall see.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gohan040
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 07-09 10:36
@CLB Zou jij de OP eens kunnen updaten..... Er is inmiddels behoorlijk wat extra info beschikbaar.
Ook heb ik het vermoeden dat dit forum iets meer gaat leven na de 25% actie van Google.

Mocht je hulp nodig hebben dan help ik graag. B.v met het bijhouden van software updates , N preview e.d.

Hier iig een linkje met specs van gsmarena. http://www.gsmarena.com/google_pixel_c-7826.php

Thanx :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeBsZ
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 11-08 15:44
Gohan040 schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 14:19:
@CLB Zou jij de OP eens kunnen updaten..... Er is inmiddels behoorlijk wat extra info beschikbaar.
Ook heb ik het vermoeden dat dit forum iets meer gaat leven na de 25% actie van Google.

Mocht je hulp nodig hebben dan help ik graag. B.v met het bijhouden van software updates , N preview e.d.

Hier iig een linkje met specs van gsmarena. http://www.gsmarena.com/google_pixel_c-7826.php

Thanx :)
Die specs kloppen in ieder geval niet kwa WiFi betreft. Volgens gsmarena zit er geen wifi AC ondersteuning in, maar volgens Google zelf wel:(https://pixel.google.com/pixel-c/)
Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac, 2x2 MIMO, dual-band (2.4 GHz, 5.0 GHz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gohan040
SeBsZ schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 15:13:
[...]

Die specs kloppen in ieder geval niet kwa WiFi betreft. Volgens gsmarena zit er geen wifi AC ondersteuning in, maar volgens Google zelf wel:(https://pixel.google.com/pixel-c/)
Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac, 2x2 MIMO, dual-band (2.4 GHz, 5.0 GHz)
Je hebt idd helemaal gelijk, zo goed ben ik ze nog niet nagelopen. Anandtech geeft dit ook aan. Google zelf is natuurlijk de beste bron.

[ Voor 27% gewijzigd door Gohan040 op 30-03-2016 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand die weet wanneer de Folio keyboard weer beschikbaar is, voor mij de beste all in one case.
Beetje jammer hoop toch wel dat ie snel weer te koop is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bvapple
Gisteren besteld, vandaag verzonden en waarschijnlijk vrijdag thuis ! Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toch maar besteld de 64gb Pixel C , iemand een idee of dit gaat werken lijkt mij ideaal !

http://www.ebay.nl/itm/Ty...81776d:g:AukAAOSwFqJWszb7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
Verwijderd schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 22:49:
Toch maar besteld de 64gb Pixel C , iemand een idee of dit gaat werken lijkt mij ideaal !

http://www.ebay.nl/itm/Ty...81776d:g:AukAAOSwFqJWszb7
Ik ben maar voor de 32 GB gegaan voor 375.

Ik las dat diverse hubs wel goed werkten, dus deze zal wel goed zijn ook neem ik aan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SeBsZ
Die van mij is zojuist bezorgt (bestelling geplaatst Mar 29, 2016 om 22:28)...alleen ben ik nog op m'n werk - ga er vanavond mee spelen en laat jullie weten of alles in orde is. Ook als iemand wil dat ik iets specifieks check (Ik zal de KPN Interactieve TV app ook testen) dan kan ik dat doen, laat maar horen.

[ Voor 7% gewijzigd door SeBsZ op 31-03-2016 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hajo94
SeBsZ schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 11:44:
Die van mij is zojuist bezorgt (bestelling geplaatst Mar 29, 2016 om 22:28)...alleen ben ik nog op m'n werk - ga er vanavond mee spelen en laat jullie weten of alles in orde is. Ook als iemand wil dat ik iets specifieks check (Ik zal de KPN Interactieve TV app ook testen) dan kan ik dat doen, laat maar horen.
Nice, veel plezier ermee! Mocht je de game football manager mobile 2016 hebben, zou je die app dan kunnen testen? Zo niet, geen probleem. Daarnaast ben ik ook wel benieuwd naar de apps Word en Powerpoint...loopt dat allemaal soepel? Heb je ook het toetsenbord erbij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeBsZ
Hajo94 schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 13:58:
[...]

Nice, veel plezier ermee! Mocht je de game football manager mobile 2016 hebben, zou je die app dan kunnen testen? Zo niet, geen probleem. Daarnaast ben ik ook wel benieuwd naar de apps Word en Powerpoint...loopt dat allemaal soepel? Heb je ook het toetsenbord erbij?
Nee heb besloten even zonder toetsenbord. Ik heb een desktop en een volwaardige laptop voor toetsenbord werk. Deze tablet is echt bedoeld voor het touch werk. Ook al vind ik het wel een mooi toetsenbord en ontwerp, denk ik niet dat ik hem ga bestellen.

Dat spel heb ik niet gekocht, maar ik kan hem eventueel wel even testen en refunden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hajo94
SeBsZ schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 14:02:
[...]

Nee heb besloten even zonder toetsenbord. Ik heb een desktop en een volwaardige laptop voor toetsenbord werk. Deze tablet is echt bedoeld voor het touch werk. Ook al vind ik het wel een mooi toetsenbord en ontwerp, denk ik niet dat ik hem ga bestellen.

Dat spel heb ik niet gekocht, maar ik kan hem eventueel wel even testen en refunden?
Oke, mocht ik 'm gaan bestellen ga ik dat ook eerst doen zonder toetsenbord. Wat betreft het spel, ik ben benieuwd of het spel op een hoge resolutie wordt afgespeeld of dat het beeld vrij korrelig is (zoals op mijn Oneplus One)..daarnaast ben ik benieuwd of het hele scherm wordt gebruikt of dat een deel van het scherm zwart is (bijv. aan allebei de randen 1 cm zwart stukje). Niet per se nodig hoor, kijk maar of het lukt.

Edit: gaat om Football Manager Mobile, niet de Touch variant (Mobile is de goedkoopste).

[ Voor 4% gewijzigd door Hajo94 op 31-03-2016 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beerpassion
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 08-02-2024
Ik ben ook voor de 32 GB gegaan voor 375,- ... het toetsenbord koop ik later wel !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hajo94
SeBsZ schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 14:02:
[...]

Ben ik weer:) Zou je de Adobe PDF app kunnen bekijken haha? Ben benieuwd of die een beetje een tablet interface heeft...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SeBsZ
Zal vanavond even kijken, hopelijk genoeg tijd over, druk programma vanavond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAtech
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 11:32
Werken apps als NOS, NU.nl, FIFa Ultimate team en Empires and Allies goed?
Of valt dit tegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beerpassion
SeBsZ schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 15:11:
Zal vanavond even kijken, hopelijk genoeg tijd over, druk programma vanavond.
Ja ik ben ook erg benieuwd...... ik krijg hem volgende week

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gohan040
Ik krijg de Pixel C ook vandaag (of morgen als koerier al geweest is) , maar voor degene die tablet geoptimaliseerde apps zoeken zou je dit eens kunnen proberen, Tablified Market......., Momenteel heb ik de app om mijn s6 draaien (bevat kleine bugs) en je kan b.v zoeken op "best rated apps"... , hier een artikeltje erover van Android Police, lees ook even de comments, hier reageert de ontwikkelaar ook op vragen en opmerkingen. Vind het overigens vrij bizar dat de playstore nog steeds geen tablet optimized section heeft, en b.v wel voor android wear....

[ Voor 22% gewijzigd door Gohan040 op 31-03-2016 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beerpassion
Gohan040 schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 16:07:
Ik krijg de Pixel C ook vandaag (of morgen als koerier al geweest is) , maar voor degene die tablet geoptimaliseerde apps zoeken zou je dit eens kunnen proberen, Tablified Market......., Momenteel heb ik de app om mijn s6 draaien (bevat kleine bugs) en je kan b.v zoeken op "best rated apps"... , hier een artikeltje erover van Android Police, lees ook even de comments, hier reageert de ontwikkelaar ook op vragen en opmerkingen. Vind het overigens vrij bizar dat de playstore nog steeds geen tablet optimized section heeft, en b.v wel voor android wear....
Top bedankt voor de tips, goed om ervaringen te blijven delen ! ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OutOfThisWorld
  • Laatst online: 21:26
Ook bezweken voor de -25% aanbieding, en heb de Pixel C (zonder toetsenbord, 32 GB) sinds vanmiddag binnen ter vervanging van mijn Nexus 9.

Algemene indruk: mooi apparaat met goede bouwkwaliteit, helder scherm, prima geluid en (tot nu toe) werkt alles snel en zonder haperen.

N.a.v. vragen over apps hierboven: nos, nu.nl werken prima, net als Foxsports, Ziggo sport, npo, netflix, rtl nieuws, eneco Toon.

Niet goed werkt de KPN Itvonline app: die kan niet omgaan met de afwijkende beeldverhouding en rekt het beeld verticaal uit. (Dat was bij de Nexus 9 ook zo en zelfs nog erger)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bvapple
Ik was vandaag jammergenoeg niet thuis voor de levering... Maar ik ben wel blij dat ik ondertussen hier al iets kan lezen !

Ook ik heb een Pixel C 32GB gekocht zonder toetsenbord. Dit kan ik later nog bijkopen. Iemand die al WiFi problemen heeft ? Zal de WiFi morgen uitgebreid testen.

[ Voor 51% gewijzigd door Bvapple op 31-03-2016 20:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gohan040
Heb hem zojuist ook ontvangen, er stond meteen een update klaar die vermoedelijk de touch screen fix bevat , ±47mb (Zonder problem over wifi gedaan overigens) Helaas heb ik nu niet veel tijd maar zodra ik dat wel heb zal ik hem meteen voorzien van root en twrp. Dat is eigenlijk iets wat ik altijd doe. Heb namelijk geen zin om alles weer opnieuw naar wens op te zetten, dit aangezien er bij het unlocken van de bootloader een reset gedaan zal worden. Uiteindelijk weet ik dat toch dat ik root ga missen. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na heel lang getwijfeld tussen een iPad Air 2 / Pro ook vanmiddag een Pixel C besteld.
Het prijsverschil is wel erg groot, zeker met de extra 25%, bovendien vind ik de iTunes heel irritant.
Altijd gehannes als je er muziek op moet zetten of tijdschriften.
Maandag of dinsdag komt hij binnen.Ben benieuwd hoeveel sneller hij is als mijn Motorola Xoom. Ik lees heel veel digitale tijdschriften en die openen gaat op de Xoom niet echt snel.
Ook omslaan duurt bij high-res tijdschriften (te) lang.
Ik ga er maar vanuit dat Google hem voorlopig blijft ondersteunen. En de hardware is echt top!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bvapple
Same here. Ook lang getwijfeld tussen de Air 2 en dd Pixel. Doorslag is gekomen toen de Pro 9,7 inch op de markt kwam (blijkbaar gezien als opvolger van de Air 2). Die zijn echt duur. Neem je de Pixel C en later nog het toetsenbord erbij, dan zit je nog onder de prijs van een Pro 9,7 inch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lukadad
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20:11
Zijn er hier veel vroegere Nexus 10 eigenaars die op een Pixel C overgestapt zijn? Mijn Nexus 10 is aan het einde van zijn latijn en ik overweeg nu een Pixel C. De 25%-kortingscode heb ik al gekregen en ik zou een 64GB-versie kopen.

Het toetsenbord ben ik niet van plan om er bij te kopen. Als het echt productief moet zijn, dan doe ik dat wel op onze Asus Flip chromebook.

Missed out on Lego? Visit Yprabrick : https://store.bricklink.com/lukadad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beerpassion
Bvapple schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 20:57:
Same here. Ook lang getwijfeld tussen de Air 2 en dd Pixel. Doorslag is gekomen toen de Pro 9,7 inch op de markt kwam (blijkbaar gezien als opvolger van de Air 2). Die zijn echt duur. Neem je de Pixel C en later nog het toetsenbord erbij, dan zit je nog onder de prijs van een Pro 9,7 inch.
Dat had ik ook en toen ik dit las gaf dat de doorslag; http://www.engadget.com/2...-is-huge-for-the-pixel-c/

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• SeBsZ
Ik heb hem nu een paar uur in gebruik. Er stond inderdaad een update klaar maar ik heb hem door geüpdatet naar Android N, aangezien in een developer ben en benieuwd was naar de nieuwe ontwikkelingen in de nieuwe API.

KPN iTV app werkt, volledig scherm maar teksten van verschillende knoppen passen niet binnen de knoppen en informatie verdwijnt uit beeld. Dit is echter de verschrikkelijke app uit het jaar 0 zijn schuld. Van uitgerekt beeld heb ik niks gemerkt. Er zijn geen zwarte balken dus ik ging er vanuit dat hij iets cropt, en niet stretched. Zal nog eens kijken.

Word is echt een prachtige tablet app, en werkt super op de pixel C. Ik week zeker dat PowerPoint ook mooi werkt, maar heb deze nog niet getest.

Helaas heb nog geen tijd voor Football Manager gehad.

Adobe Acrobat Reader is bij een pdf lezen helemaal full screen en zelfs de back/home balk verdwijnt uit beeld. Echter lijkt dit niet een speciale tablet layout, gewoon mobile layout maar wel scherp enzo.

Nu.nl heeft gisteren zijn apps een nieuwe look gegeven en dit werkt super vooral de tablet weergave. NOS heeft geen speciale tablet layout, wat jammer is.

Fifa UT heb ik getest, werkt mooi vloeiend. Empires doe ik niet want hij moet te veel van me weten en ik speel dit spel verder niet.

Algemene ervaringen, enorm fel scherm, ben benieuwd hoe dat in de zon eruit ziet. Wel is hij iets aan de zware kant. In 1 hand houden merk je na een tijdje wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beerpassion
@SeBsZ bedankt voor het delen , heb je een office 365 abonnement nodig voor word ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MedionAkoya
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 07-09 21:57

MedionAkoya

Niet geschoten is altijd mis

@SeBsZ dezelfde verhaal als Nexus 10 met Lollipop 5.0.
Alleen ik gebruik geen Office en wat is Empires? :X

[ Voor 10% gewijzigd door MedionAkoya op 31-03-2016 23:18 ]

Trein?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hajo94
SeBsZ schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 22:45:
Ik heb hem nu een paar uur in gebruik. Er stond inderdaad een update klaar maar ik heb hem door geüpdatet naar Android N, aangezien in een developer ben en benieuwd was naar de nieuwe ontwikkelingen in de nieuwe API.

KPN iTV app werkt, volledig scherm maar teksten van verschillende knoppen passen niet binnen de knoppen en informatie verdwijnt uit beeld. Dit is echter de verschrikkelijke app uit het jaar 0 zijn schuld. Van uitgerekt beeld heb ik niks gemerkt. Er zijn geen zwarte balken dus ik ging er vanuit dat hij iets cropt, en niet stretched. Zal nog eens kijken.

Word is echt een prachtige tablet app, en werkt super op de pixel C. Ik week zeker dat PowerPoint ook mooi werkt, maar heb deze nog niet getest.

Adobe Acrobat Reader is bij een pdf lezen helemaal full screen en zelfs de back/home balk verdwijnt uit beeld. Echter lijkt dit niet een speciale tablet layout, gewoon mobile layout maar wel scherp enzo.

Nu.nl heeft gisteren zijn apps een nieuwe look gegeven en dit werkt super vooral de tablet weergave. NOS heeft geen speciale tablet layout, wat jammer is.

Fifa UT heb ik getest, werkt mooi vloeiend. Empires doe ik niet want hij moet te veel van me weten en ik speel dit spel verder niet.

Algemene ervaringen, enorm fel scherm, ben benieuwd hoe dat in de zon eruit ziet. Wel is hij iets aan de zware kant. In 1 hand houden merk je na een tijdje wel.
Thanks! Hoe werkt de splitscreen functie in Android N?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SeBsZ
beerpassion schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 22:53:
@SeBsZ bedankt voor het delen , heb je een office 365 abonnement nodig voor word ?
Ik geloof het wel, ik heb ingelogd en dat werkte maar ik heb een office 365 abbo
Hajo94 schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 23:43:
[...]

Thanks! Hoe werkt de splitscreen functie in Android N?
Splitscreen werkt tot nu toe erg mooi. Met een tweak in de System UI tuner kun je met een simpele omhoog veeg beweging vanuit de knop rechtsonder de splitscreen functionaliteit activeren. Vervolgens open je een tweede app en die komt er naast te staan, eigenlijk ziet het er dan uit alsof je 2 smartphones naast elkaar hebt liggen. Ik ga straks proberen om de UI van android N eens wat naar beneden te scalen. Dan werkt alles iets kleiner, maar dan past er dus ook meer op in de split screen weergave.

MedionAkoya schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 23:17:

@SeBsZ dezelfde verhaal als Nexus 10 met Lollipop 5.0.
Alleen ik gebruik geen Office en wat is Empires? :X
Ik begrijp je verhaal niet over de Nexus 10. En iemand vroeg of ik het spel Empires en Allies wilde testen.

[ Voor 64% gewijzigd door SeBsZ op 01-04-2016 08:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bvapple
Ik gebruikte vroeger vaak de Word app op m'n iPad en daarvoor had ik geen 365 abo nodig, ook op m'n OnePlus One staat de Word app en deze kan ik ook gebruiken zonder 365 abo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeBsZ
Bvapple schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 08:53:
Ik gebruikte vroeger vaak de Word app op m'n iPad en daarvoor had ik geen 365 abo nodig, ook op m'n OnePlus One staat de Word app en deze kan ik ook gebruiken zonder 365 abo.
Gebruiken wel (lezen), maar ik dacht dat het bewerken toch een Office 365 abo vereist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bvapple
Op iPad en Oneplus is bewerken ook mogelijk zonder 365 abo.
EDIT: zie http://www.androidcentral...etely-free-android-phones
EDIT2: blijkbaar enkel voor gsm's. Zal het nog eens checken als hij thuis is.

[ Voor 64% gewijzigd door Bvapple op 01-04-2016 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22:48
SeBsZ schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 09:01:
[...]

Gebruiken wel (lezen), maar ik dacht dat het bewerken toch een Office 365 abo vereist.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Pq5zqmT.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bvapple
Even m'n edit bekijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beerpassion
Ah ik krijg hem vandaag al.... gisteren besteld , sneller dan verwacht !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

beerpassion schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 10:33:
Ah ik krijg hem vandaag al.... gisteren besteld , sneller dan verwacht !
Baalen, bij mij staat hij nog op 'verwerken' levering 4 of 5 april.
Heb je ook met creditcard betaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bvapple
Wat betreft de office discussie:
Hier staat het antwoord denk ik http://www.pcworld.com/ar...et-and-what-you-dont.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAtech
SeBsZ schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 22:45:

Thanks voor het testen, dit wordt waarschijnlijk mijn eerste tablet dus wou ik dat effe weten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hajo94
Ik las trouwens ook ergens dat in Chrome vaak de mobiele websites worden geladen i.p.v. de full websites, wat ik in ieder geval wel zou willen. Hoe is die ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beerpassion
Verwijderd schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 10:55:
[...]

Baalen, bij mij staat hij nog op 'verwerken' levering 4 of 5 april.
Heb je ook met creditcard betaald?
Ja idd met credit card.... komt per DHL vandaag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beerpassion
Hajo94 schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 11:53:
Ik las trouwens ook ergens dat in Chrome vaak de mobiele websites worden geladen i.p.v. de full websites, wat ik in ieder geval wel zou willen. Hoe is die ervaring?
Las ik ook ergens en de oplossing was Firefox ... , heb zelf (nog) geen ervaring overigens hiermee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAtech
Zijn trouwens de problemen met WiFi en touch al verholpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-TECH
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 01-09 21:12
JAtech schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 12:00:
Zijn trouwens de problemen met WiFi en touch al verholpen?
Alleen die van touch. De WiFi problemen zijn er nog steeds, maar dit kan misschien ook komen door de volledig aluminium behuizing, en dus hardware gerelateerd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• beerpassion
D-TECH schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 12:09:
[...]

Alleen die van touch. De WiFi problemen zijn er nog steeds, maar dit kan misschien ook komen door de volledig aluminium behuizing, en dus hardware gerelateerd.
Antwoord Google; I want to let you all know that this issue remains a top priority for the team, and they are continuing to investigate and troubleshoot the various potential causes of the slow WiFi. Thank you all for continuing to post workarounds and additional information here on the thread - it has been extremely helpful. Also, thank you to those of you that provided bug reports.

Link; https://productforums.goo...ace=topicsearch/pixel$20c

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bvapple
WiFi problemen zijn precies wel gerelateerd aan de modem/router die je gebruikt. Gebruikers met een OnHub van Google hebben geen enkele problemen. Zal bij mijn Pixel C (die nog moet binnenkomen) eens testen wat ie doet met mijn router.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SeBsZ
Ik heb alleen een speedtest gedaan in vergelijking met mijn Nexus 6 en die waren gelijk, namelijk 98Mbit/s down en 146Mbit/s up. Maar - dit was op 2 meter van de router.

Ik zal eens een test doen van een verdieping hoger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bvapple
Heb je al de resultaten van een verdiep hoger ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gohan040
Zojuist de bootloader unlocked, TWRP , custom kernel, root en als kers op de taart Xposed erop gezet...\
Draait als een zonnetje tot nu toe. Heb ook Adaway erop staan met een kleine fix die ik laatst ondekte op XDA.

Heb nog even getwijfeld over N preview maar dankzij Xposed en Gravitybox kan ik zo goed als alles toevoegen op een stabiel OS.

Wat wel erg vervelend is (1st world problem ;)) is dat na het unlocken van de bootloader er een melding komt dat je 30sec moet wachten , deze melding is er altijd bij opstarten naar b.v recovery en of het OS, helaas is hier nog niks aan te doen zover ik weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nobleone
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:31
Graag! Ook ik ben erg benieuwd naar WiFi performance op langere afstanden van je router.
Dit is eigenlijk het enige punt wat mij van een aankoop weerhoudt.
Niet alleen lagere snelheid maar vooral het disconnecten en niet automatisch reconnecten zou zomaar voor een vliegende Pixel C (door open raam of tegen een muur) kunnen zorgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeBsZ
Als niemand mij voor is dan kan ik vanavond de test doen, ben nog op mijn werk vandaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bvapple
Gohan040 schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 14:06:
Zojuist de bootloader unlocked, TWRP , custom kernel, root en als kers op de taart Xposed erop gezet...\
Draait als een zonnetje tot nu toe. Heb ook Adaway erop staan met een kleine fix die ik laatst ondekte op XDA.

Heb nog even getwijfeld over N preview maar dankzij Xposed en Gravitybox kan ik zo goed als alles toevoegen op een stabiel OS.

Wat wel erg vervelend is (1st world problem ;)) is dat na het unlocken van de bootloader er een melding komt dat je 30sec moet wachten , deze melding is er altijd bij opstarten naar b.v recovery en of het OS, helaas is hier nog niks aan te doen zover ik weet.
En werkt de WiFi bij jou naar behoren ?

[ Voor 93% gewijzigd door Bvapple op 01-04-2016 14:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gohan040
Ja, geen enkel probleem tot nu toe. Nergens nog, Zowel thuis niet als op het werk, denk dat ik nu 4 netwerken gehad heb en zonder problemen.

Hier een klein vergelijk van op mijn werk.
Dit is op ongeveer 40 meter van de router op de begane grond met meerdere netwerken in de omgeving.

Samsung S6 Edge
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/nE150p8l.png

Pixel C
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/BmqCpdvl.png

[ Voor 45% gewijzigd door Gohan040 op 01-04-2016 14:48 . Reden: fixed ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beerpassion
Gohan040 schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 14:29:
Hier een klein vergelijk van op mijn werk.
Dit is op ongeveer 40 meter van de router op de begane grond met meerdere netwerken in de omgeving.

Samsung S6 Edge
[afbeelding]

Pixel C
[afbeelding]
Foto's tonen niet helaas...

[edit] - nu in de quote staan er linkjes die werken :)

[ Voor 6% gewijzigd door beerpassion op 01-04-2016 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bvapple
Goed nieuws !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beerpassion
Heb m net binnen , is nu aan het updaten wifi prima !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bvapple
Ik heb hem ook binnen. Prachtige tablet en voorlopig geen WiFi-isssues. Ik test hem straks wat verder van de router.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmtsjmftsch
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12:32
Hier ook sinds een dag in gebruik. Geen Wifi issues. Prachtige tablet!

No matter the age, never lose the Kramer inside

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bvapple
Dicht van de router
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/bZrAwqK.jpg

Verder van de router

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/hntnsRO.jpg

Verdiep ertussen
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/AcetRCb.jpg

Heel ver (verdiep + muren)
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/aayCblP.jpg

Op die laatste plaats haal ik dit met m'n OnePlus One
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/krYpLq9.jpg

Conclusie: ik ben tevreden _/-\o_

[ Voor 53% gewijzigd door Bvapple op 01-04-2016 17:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bvapple
Ik kan ook bevestigen dat je zonder 365-abo perfect gebruik kan maken (bewerken/aanmaken) van de MS Office apps.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SeBsZ
Ik heb net een speedtest van een verdieping hoger gedaan. Deze kamer bevind zich niet recht boven de route, en toch haal ik 94mbit/s down en 136mbit/s up, hetzelfde als mijn Nexus 6.

Ik zie dus totaal geen aanleiding van WiFi problemen. Ik neem aan dat de persoon boven mij een slomere internet verbinding heeft, misschien handig om je provider en snelheid te melden. Ik heb KPN glasvezel 100/100mbit/s

Ook de router is natuurlijk belangrijk. Ik verbind met 5ghz ac met mijn rt-ac68u van Asus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bvapple
Is inderdaad m'n maximum volgens m'n provider. Ik ben een Belg (woon dus niet in glasvezelland) en heb een cap van 50/4.
Gebruik hem nu al heel gisteren middag en deze morgen en ben er enorm content van. Loopt niet vast, geen ghost-touches, heb al zaken geüploaded binnen het thuisnetwerk en haal mooie snelheden, op grote afstand van router haal ik ook nog mooie resultaten en merk toch geen prestatieverschil (Fritzbox 7490 AC).

Deze tekst is nu ook getypt op de Pixel C en de berichten hierboven ook. Is perfect qua schermgrootte.

Een hele goede opvolger dus voor m'n iPad 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beerpassion
Gewoon even laten weten dat ik blij Ben met de aankoop! Nu snel nog een toetsenbord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

beerpassion schreef op zaterdag 02 april 2016 @ 11:27:
Gewoon even laten weten dat ik blij Ben met de aankoop! Nu snel nog een toetsenbord
Laat het even weten hier, zijn er ook nog mensen met tips voor een goede hoes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gohan040
Verwijderd schreef op zaterdag 02 april 2016 @ 12:35:
[...]

Laat het even weten hier, zijn er ook nog mensen met tips voor een goede hoes?
Ja hier ben ik ook nog op zoek naar, heb gister maar even bij de media markt een Case Logic gekocht om hem beschermd in op te kunnen bergen, 23 euro ongeveer. Geschikt voor 10 inch. Heb nog niet echt iets gevonden wat volledig naar mijn wens is. Een goede maar ook betaalbare flipcover. Erg vreemd overigens dat Google dit niet aanbiedt aangezien ze dit wel deden voor de Nexus 9. In de store zijn helaas alleen de toetsenborden verkrijgbaar,.

Hier wat ideeën....

http://beebom.com/2016/01/google-pixel-c-cases-covers

[ Voor 5% gewijzigd door Gohan040 op 02-04-2016 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bvapple
Bij Amazon hebben ze er, maar ik twijfel nog. Ik denk dat ik misschien het toetsenbord ook bestel om m'n scherm te beschermen en 'm dan in een sleeve steek die ik hier nog heb liggen voor een 10 inch.
=> http://www.amazon.de/ELTD-Google-Pixel-Hülle-Case/dp/B019E4ADR2/ref=sr_1_6?ie=UTF8&qid=1459595438&sr=8-6&keywords=Pixel+c

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22:48
Bvapple schreef op zaterdag 02 april 2016 @ 13:12:
Bij Amazon hebben ze er, maar ik twijfel nog. Ik denk dat ik misschien het toetsenbord ook bestel om m'n scherm te beschermen en 'm dan in een sleeve steek die ik hier nog heb liggen voor een 10 inch.
=> http://www.amazon.de/ELTD-Google-Pixel-Hülle-Case/dp/B019E4ADR2/ref=sr_1_6?ie=UTF8&qid=1459595438&sr=8-6&keywords=Pixel+c
Ah thanks voor de link :) Net besteld, €12,31 kwijt incl. verzendkosten. Toetsenbord is mij iets te duur voor €160, zeker als ik het toetsenbord niet vaak ga gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bvapple
Laat iets weten wat je ervan vindt. Ben nog aan het twijfelen of ik het toetsenbord ga nemen want het kost toch wel vrij veel...

PS het volledige aanbod: http://www.amazon.de/s/re...459597636&rnid=1703609031

[ Voor 39% gewijzigd door Bvapple op 02-04-2016 13:48 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Gohan040
Jullie wisten dat de magneten sterk genoeg waren om de Pixel b.v. tegen een koelkast te plakken he? :P
Heb het tegen een metalen kast getest (doe er even een a4tje tussen) maar plakt behoorlijk stevig!!

Afbeeldingslocatie: https://lh3.googleusercontent.com/-tN0wPAzEoUU/VmclTw5y2ZI/AAAAAAAAzTo/c7_Bj36kfeE/w958-h639-no/smart-fridge.jpg

[ Voor 34% gewijzigd door Gohan040 op 02-04-2016 15:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SeBsZ
Ik wilde mensen even laten weten dat de Android N developer preview voor mij tot nu toe goed werkt, ook het splitscreen werkt al eigenlijk heel goed. Vergeet niet dat er ook nog veel bugs zijn.

Het belangrijkste is dat de ITVonline app van KPN en NU.nl allebei niet opstarten maar direct crashen op Android N.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MasterMaceMichu
Voor de geïnteresseerden/twijfelaars, Anandtech heeft een erg uitgebreide WiFi test gedaan en hieruit komt naar voren dat er toch echt eea niet helemaal lekker is aan de WiFi implementatie:
http://www.anandtech.com/...ng-with-ixia-wavedevice/4

Samenvattend:
it’s quite obvious that the iPad Pro passed this test with flying colors while the Pixel C shows some serious deficiencies. If you regularly encounter large Wi-Fi networks with multiple access points all under a single SSID/name like eduroam, it’s obvious that the Pixel C will be an exercise in frustration if you’re hoping to keep a working Wi-Fi connection on the move. Even when the device roams successfully, the time that the device spends moving from one access point to the next is long enough on average to result in noticeable connection interruptions. When it doesn’t roam successfully, it seems to get stuck on a single access point and basically drops off the network entirely without manual intervention or has to re-authenticate and acquire a new IP address, which is guaranteed to cause most traffic to be dropped.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bvapple
Kan goed zijn, maar ik betrouw liever eigen ervaring ! Die vent kan dat allemaal wel zeggen, maar ik heb in-house testen gedaan en ze tevens hier geplaatst en ik kan allesbehalve klagen. Gebruik hem nu al een 35 uur en heb gisteren een verdieping boven de router twee afleveringen gestreamd en hij is geen een keer uitgevallen.
MasterMaceMichu als je hierboven wat gelezen hebt, denk ik dat je van Tweakers users toch wel al weet dat het bij ons goed werkt...

EDIT: Opnieuw een testje vandaag met een 50/4 verbinding naar internet (BE, Scarlet)
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Fes8kNl.jpg

Wat wil je hier trouwens mee bereiken... "Aan de twijfelaars" ? Mensen overtuigen een iPad Pro te kopen ipv de Pixel C ? Ben je zelf eigenaar van een Pixel C ? Anders Ben je toch wel heel actief in dit topic als je geen eigenaar van de Pixel C bent... Enkel mensen overtuigen dat de Pixel slechts is door zogezegd zware WiFi problemen...

[ Voor 35% gewijzigd door Bvapple op 03-04-2016 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beerpassion
MasterMaceMichu schreef op zondag 03 april 2016 @ 11:55:
Voor de geïnteresseerden/twijfelaars, Anandtech heeft een erg uitgebreide WiFi test gedaan en hieruit komt naar voren dat er toch echt eea niet helemaal lekker is aan de WiFi implementatie:
http://www.anandtech.com/...ng-with-ixia-wavedevice/4

Samenvattend:

[...]
Ik heb echt geen enkel probleem met mijn Pixel C , erg tevreden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MasterMaceMichu
Ik ben zelf zo'n twijfelaar....Zeker lees ik hier op Tweakers nauwelijks berichten over slechte WiFi kwaliteit, maar het internet is iets groter dan Tweakers. Een simpele zoekopdracht leert dat er daadwerkelijk veel mensen met problemen zijn en als Anadtech (niet 'zomaar een vent'...) een uitgebreide 1 vs. 1 test doet, wil ik dat graag delen hier, voor andere twijfelaars die verder kijken dan Tweakers....

En nee, ik probeer zeker geen mensen naar Apple te sturen, er komt hier uit principe zelfs geen Apple product over de drempel...... ;)

[ Voor 14% gewijzigd door MasterMaceMichu op 03-04-2016 12:41 ]

Pagina: 1 2 ... 8 Laatste