Gratz aan:
Royston
Jansoe
Vegetto
Physxx
Michel
[ Voor 34% gewijzigd door tha_crazy op 25-10-2015 23:54 ]
317 helm en 314 armpjesDarkElement schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 00:00:
Nice jongens gefeliciteerd. Nog leuke loot gehad?
volgende keer beter maar weer
PSN: jansoe13
Ik zal al dat Jansoe met zijn light aardig aan de hoge kant zat
Met mijn Warlock (lvl31) de main story, House of Wolves en The Dark Below afgerond.
Nu weer beginnen aan The Taken King en alles wat daar bij komt kijken
Ondanks dat ik het met mijn andere chars al 2 keer heb gedaan blijft het leuk
Kan niet wachten om weer 327 Taken Champions af te mogen maken
Ik zie dat ik ook nog de Boolean Gemini mis, maar rank 3 bij Petra halen is nog een hele klus...
[ Voor 24% gewijzigd door Superkiwi op 26-10-2015 01:33 ]
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Atlas#22744
Succes vanavond. Vond wel klote dat ik weg moest gisteren.Kasai schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 06:25:
Netjes Vin! Wij hadden helaas niet genoeg mensen online steeds, dus wordt hopelijk vanavond.
PSN - M4uSzi // -
Nee hoor geeft niet
Atlas#22744
Rewards hier:tha_crazy schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 23:54:
WreckingBolz heeft zojuist ook Oryx Hard gecleared
Gratz aan:
Royston
Jansoe
Vegetto
Physxx
Michel
Harrowed doom of chelchis (scout) met auto fire perk op 317
Harrowed Silence of A'arn (shotgun) met life leech perk op 313
En een bizar felle rode emblem en achievement (was het nu <0,2 % Vin?)
Mooie afsluiting van een leuke avond
Yep, 0.2% van de spelers hebben hem pas afgemaakt.Physx schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 08:29:
[...]
Rewards hier:
Harrowed doom of chelchis (scout) met auto fire perk op 317
Harrowed Silence of A'arn (shotgun) met life leech perk op 313
En een bizar felle rode shader en achievement (was het nu <0,2 % Vin?)
Mooie afsluiting van een leuke avond
Dus dat is ook wel erg leuk om te zien dan
Alleen de tijd
Time: 3h 27m 51s [Completed]
http://destinytracker.com...8204500/4061485552?page=0
Ohja, laagste level was 307 toch ?
[ Voor 4% gewijzigd door tha_crazy op 26-10-2015 08:50 ]
Wij gaan hem vanavond slopen, maybe zoeken we nog een 6de man voor vanavond.Gearloose schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 07:59:
Lekker hoor sloopkogels!
Iemand die vanaf Goor mee wil?
Hoe laat gaan jullie starten?Griffx schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 08:52:
[...]
Wij gaan hem vanavond slopen, maybe zoeken we nog een 6de man voor vanavond.
Iemand die vanaf Goor mee wil?
Met mijn ToM 307 idd..tha_crazy schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 08:49:
[...]
Yep, 0.2% van de spelers hebben hem pas afgemaakt.
Alleen de tijd
[ Voor 11% gewijzigd door Physx op 26-10-2015 08:59 ]
Uurtje of half 9 a 9 denk ik.
We zijn zo rond tussen de 304 en 308 qua light allemaal.
Ik doe graag meeGriffx schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 08:55:
[...]
Uurtje of half 9 a 9 denk ik.
We zijn zo rond tussen de 304 en 308 qua light allemaal.
Top, zodra we zeker weten dat nr 6 afhaakt, pm ik je.
ja maar de tijd is ook wel logisch, we hebben veel geprobeerd en verfijnd wat uiteindelijk resulteerde in een kill van die viezetha_crazy schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 08:49:
[...]
Alleen de tijd
Welke techniek gebruikte jullie?tha_crazy schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 08:49:
[...]
Alleen de tijd
Wij hebben nog geen half uur kunnen proberen door mensen te kort, problemen met psn, etc.
Atlas#22744
Ja daarom, maar Dinsdag hebben we hem in 1 keer hevegetto1983 schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 09:06:
[...]
ja maar de tijd is ook wel logisch, we hebben veel geprobeerd en verfijnd wat uiteindelijk resulteerde in een kill van die vieze
2 floaters bovenop.
Ogres killen na de stun
en dan naar beneden
We hebben de man waar de relic hing naar boven laten gaan op het platform tegenover oryx samen met de "vrije speler"'die doen eigenlijk de ogres, de platformers pakken een beetje damages op hun eigen ogre, schiet niet op de overkant want dan ga je dood. laat de ogres vervolgens rond de 25% en ga allemaal naar boven
daar had ik een BoL bubble neergezet en werd oryx gestaggered, daarna ogres afmaken met touches in de bubble van vin naar beneden, de relic holder gaat naar beneden midden, iedereen terug rennen en schieten op oryx. Daarna rinse en repeat
Ja precies. Die deed ik in een pug. Hadden hem op 1 bol na dood. Jumper gaat dood en klaar mee.tha_crazy schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 09:08:
[...]
Ja daarom, maar Dinsdag hebben we hem in 1 keer he
[...]
2 floaters bovenop.
Ogres killen na de stun
en dan naar beneden
Vanavond ff killen die lul.
320 Sniper
314 Heavy
312 Hunter schoentjes
319 Titan Chest
310 Titan Mark
Al met al een vruchtbaar avondje.
Haha, bij jullie ook, we zijn gisteren 2 uur met die Warpriest bezig geweest.Crashhill schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 09:13:
Vrijdagavond begonnen aan Hard raid. Tot Golgoroth gekomen. (De warpriest ging echt waar! SUPER SLECHT).
Er ging steeds weer iets anders fout.
Bij ons ging het de tweede serieuze poging ook goed, niemand dood, 25% damage, maar daarna moesten er mensen weg en gezeik met PSN / internet. Vanavond gaat het wel lukken. De tactiek is het probleem niet, dat is wel duidelijk.
Met die groep meegaan is werkelijk waar prachtig, Normal is daar gewoon Hard
Sloeg echt werkelijk waar nergens op. En bij Golgoroth, met 1 bol tactiek miste ik gewoon 8x de gazeGriffx schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 09:16:
[...]
Haha, bij jullie ook, we zijn gisteren 2 uur met die Warpriest bezig geweest.
Er ging steeds weer iets anders fout.
En die totems he, ik weet niet wat dat is maar dat duurt bij ons 9/10 altijd het langst
Nu weet ik het wel dat ik weg moest =Psteffeh schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 09:19:
Lekker bezig hoor.
Bij ons ging het de tweede serieuze poging ook goed, niemand dood, 25% damage, maar daarna moesten er mensen weg en gezeik met PSN / internet. Vanavond gaat het wel lukken. De tactiek is het probleem niet, dat is wel duidelijk.
Maar toch wel blij met mijn 320 Cloak die ik kreeg nee bij de dochters. Damn wat staat die nice bij die zwarte shader van DeadOrbit
PSN - M4uSzi // -
Ik wil ook een cloack! Heb dat ding gewoon nog steeds niet gehad. Mijn Dead Orbit Cloack is wel 306M4uSzi schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 09:36:
[...]
Nu weet ik het wel dat ik weg moest =P
Maar toch wel blij met mijn 320 Cloak die ik kreeg nee bij de dochters. Damn wat staat die nice bij die zwarte shader van DeadOrbit
Eerste Normal run kreeg ik die rode op 309. En gister eerste hard run op hunter de zwarte op 320Crashhill schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 09:44:
[...]
Ik wil ook een cloack! Heb dat ding gewoon nog steeds niet gehad. Mijn Dead Orbit Cloack is wel 306maar dat komt omdat ik die infuse van men marks en bonds
PSN - M4uSzi // -
Ja die exotic cloacks is leuk om te hebbenM4uSzi schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 09:48:
[...]
Eerste Normal run kreeg ik die rode op 309. En gister eerste hard run op hunter de zwarte op 320exotic DeadOrbit nog niet gebruikt. Vind beetje jammer om die te infusen. Had eigenlijk ook wel verwacht dat die direct 310 zou wezen naar zo'n quest.
Atlas#22744
Nice. Dus ook al NieuweMonargie kortlopende?Kasai schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 09:51:
Ik heb van het weekend de Exotic bond gehaald van FWC, nu nog de exotic DO cloack en de boel is compleet
PSN - M4uSzi // -
Op men hunter dead orbit Rank 30, dus ben maar aan New Monarchy begonnen.Kasai schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 09:51:
Ik heb van het weekend de Exotic bond gehaald van FWC, nu nog de exotic DO cloack en de boel is compleet
Heb trouwens wel de raid pulse met glass half full gekregen.. schiet dat ding tot 18 kogels op. En guardians verdwijnen voor de zon. Wat een bazen ding met glass half full :O! Je moet eigenlijk de hawksaw of IB pulse met half full hebben wat een bazen ding heb je dan!
Yeah die heb ik al heel lang op mijn Titan, maar die zit nu even bij FWCM4uSzi schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 09:52:
[...]
Nice. Dus ook al NieuweMonargie kortlopende?
Leuk perk inderdaad, maar ik ben wel content met mijn IB pulseCrashhill schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 09:53:
[...]
Op men hunter dead orbit Rank 30, dus ben maar aan New Monarchy begonnen.
Heb trouwens wel de raid pulse met glass half full gekregen.. schiet dat ding tot 18 kogels op. En guardians verdwijnen voor de zon. Wat een bazen ding met glass half full :O! Je moet eigenlijk de hawksaw of IB pulse met half full hebben wat een bazen ding heb je dan!
Atlas#22744
Wij hadden met de clan juist moeite met de totems echt rond de 10 pogingen ofzo hehe, laatste keer Warpriest ging in 1x goedCrashhill schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 09:13:
Vrijdagavond begonnen aan Hard raid. Tot Golgoroth gekomen. (De warpriest ging echt waar! SUPER SLECHT). Uiteindeiljk gistren weer met zijn allen, en 2x tot en met de daughters gedaan. We wouden nog voor een 3e gaan maar de Totems ging gewoon echt niet lekker
320 Sniper
314 Heavy
312 Hunter schoentjes
319 Titan Chest
310 Titan Mark
Al met al een vruchtbaar avondje.
Golgoroth ook in paar keer neer gisteren.
Vanavond even de dochters pakken.
Voor de rest weinig echt geode loot gekregen, black spindle op 317 nu en dat was het eigenlijk wel. 311cloak...grr
The first casualty in war is always the truth...
Op normal is bij ons ook altijd moeite bij de totems, en waarom snap ik echt nooitDarkElement schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 10:12:
[...]
Wij hadden met de clan juist moeite met de totems echt rond de 10 pogingen ofzo hehe, laatste keer Warpriest ging in 1x goed
Golgoroth ook in paar keer neer gisteren.
Vanavond even de dochters pakken.
Maarja.. We hebben normal ondertussen 15x uitgespeeld en Hard 2x tot de daughters,, dus zo heel slecht doen we het niet
Atlas#22744
Gewoon even JumpStyle opzetten net als vroegah man.DarkElement schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 10:20:
Vanavond duimen dat ik niet hoef te springen. Daar word ik ook al mee gepest haha
Toch vreemd want ik heb weinig moeite met andere sprongen in de game, alleen op die mini platformpjes. Maar ik vind dat zwart/witte ook erg irritant
[ Voor 44% gewijzigd door DarkElement op 26-10-2015 10:24 ]
Bij Oryx blijf ik altijd nog even bovenstaan, want als ik naar beneden jump schiet alle spawn gelijk op mij zonder dat de knight is gespawned en dan gaat het best wel rap..
(Moet misschien eens naar mijn Warlock settings kijken) gistren hooren ik mensen zeggen je moet je armor weer volgooien ipv agility
Bij mij gaat die voorlaatste altijd mis als ik direct probeer door te springen, daarom doe ik tegenwoordig bij die voorlaatste even een seconde rust, naar achter lopen voor aanloopje en dan weer springenDarkElement schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 10:22:
Het ging laatst een keer 2x achter elkaar goed. Maar meestal gaan de 1e paar sprongen goed en verneuk ik het bij de (Voor)laatste.
Toch vreemd want ik heb weinig moeite met andere sprongen in de game, alleen op die mini platformpjes. Maar ik vind dat zwart/witte ook erg irritantAls ik eraf val ben ik helemaal gedesoriënteerd.
Top3 jumpclass:
Titan
Hunter
Warlock
Grappig is dat, ik ben juist supersnel met warlock. Als je goed timed wanneer je de jump daadwerkelijk afbreekt (vrij snel na de double-tap) kun je de valsnelheid gebruiken om echt heel snel te zijn.Verwijderd schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 10:32:
Titan ben ik het snelst mee. Warlock is traag. Hunter is ook prima.
Top3 jumpclass:
Titan
Hunter
Warlock
PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account
Atlas#22744
Als Jumper van de clan heb ik liever:Verwijderd schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 10:32:
Top3 jumpclass:
Titan
Hunter
Warlock
Titan
Hunter
Warlock
Warlock is echt een draak om mee te jumpen
Komt omdat die jump heel traag is van de Warlock denk ik, iets anders kan ik niet verklaren, want ik stop/twijfel eigenlijk nooit als ik jump.Verwijderd schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 10:32:
Top3 jumpclass:
Titan
Hunter
Warlock
#WarlockSlowRace!
Met hunter moe tik op die lange jump (een van de laatste 3 voilgens mij) altijd een corrigerende jump maken omdat ik anders van het platform val doordat ik tever op de voorkant terechtkom.
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Atlas#22744
Huh dat is toch de zeldfe top3 als de mijne?Griffx schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 10:34:
[...]
Als Jumper van de clan heb ik liever:
Titan
Hunter
Warlock
Warlock is echt een draak om mee te jumpen
Dan hebben jullie waarschijnlijk allemaal de normal loot table gekregen en die al een keer leeggetrokken deze week?Crashhill schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 10:39:
Gisteren bij Daughters was trouwens wel om te janken. We doen gewoon met 6 man de RAID, krijgt maar 1 iemand rewards uit kistje daar.. Dat was wel weer beetje jammer, helemaal omdat ik met me Huntert ging
.. is toch me main. Gelukkig is ie nog wel het hoogst, maar als ik me Titan gear niet had gebruikt voor men Hunter had ik nog onder de 308 gezeten denk
.. krijg echt haast niks fatsoenlijks op me huntert
Yup, maar dan nogDarkElement schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 10:39:
[...]
Dan hebben jullie waarschijnlijk allemaal de normal loot table gekregen en die al een keer leeggetrokken deze week?
Alhoewel ik de Daughters wel het makkelijkst vindt.
Hard mode heeft in het geval van kistje bij totems en de daughters de mogelijkheid tot geen loot, het is niet zo bij normal mode dat je in ieder geval shards krijgt.
Atlas#22744
Nee ook niet. Je hebt niet 2x kans op hard loot.UTADDICT schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 10:44:
Hard mode is een EXTRA loottable, net als bij VOG. Je krijgt dus gear, of geen gear. Ongeacht de loottable van normal. Dus als je al normal hebt gedaan, heb je een kans op HM gear, of helemaal niets.
Atlas#22744
Klopt, daarom zeg ik dat ook nietKasai schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 10:46:
[...]
Nee ook niet. Je hebt niet 2x kans op hard loot.
Atlas#22744
Nee hoor. Ik kreeg gister een normal chest, en een hard mode chest, gelukkig heb ik er daar nog geen 1 van, geef me de boots eikelig spel!UTADDICT schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 10:44:
Hard mode is een EXTRA loottable, net als bij VOG. Je krijgt dus gear, of geen gear. Ongeacht de loottable van normal. Dus als je al normal hebt gedaan, heb je een kans op HM gear, of helemaal niets.
Had je normal al gedaan? Zo nee, dan klopt het als een bussteffeh schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 10:50:
[...]
Nee hoor. Ik kreeg gister een normal chest, en een hard mode chest, gelukkig heb ik er daar nog geen 1 van, geef me de boots eikelig spel!
En mij de helm! dan praten we nergens meer over, ofniet steffehhhhsteffeh schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 10:50:
[...]
Nee hoor. Ik kreeg gister een normal chest, en een hard mode chest, gelukkig heb ik er daar nog geen 1 van, geef me de boots eikelig spel!
Kreeg gisteren 300 armpjes op mijn titan, en 318 beentjes (bij alleen Golgoroth)
Hoe verklaar je dit dan?
Had nog geen normal gedaan op mijn titan.
[ Voor 13% gewijzigd door DarkElement op 26-10-2015 10:56 ]
Dat kan toch gewoon.DarkElement schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 10:55:
[...]
Kreeg gisteren 300 armpjes op mijn titan, en 318 beentjes (bij alleen Golgoroth)
Hoe verklaar je dit dan?
Had nog geen normal gedaan op mijn titan.
UTADDICT schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 10:55:
Ik heb de boots ook nog nooit gezien. Heb de helm gelukkig wel. Net als de Machine Gun btw, Bosjuh heeft er al 24, ik heb die en de Rocket Launcher nog nooit gezien.
Ik heb inmiddels wel de rocket launcher, zit nu op mijn machinegun
Net als Uta net zei, dan had je normal mode nog niet gedaan.DarkElement schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 10:55:
[...]
Kreeg gisteren 300 armpjes op mijn titan, en 318 beentjes.
Hoe verklaar je dit dan?
[ Voor 39% gewijzigd door Kasai op 26-10-2015 10:57 ]
Atlas#22744
Need more info. Zelfde baas? Was het Oryx? Had je op die char Normal al gedaan j/n?DarkElement schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 10:55:
[...]
Kreeg gisteren 300 armpjes op mijn titan, en 318 beentjes.
Hoe verklaar je dit dan?
Normal Mode - 1 loottable
Hard Mode - 1 loottable
- Beide niet gedaan? Dan maak je als je HM doet dus kans op normal EN hard loot.
- Normal al gedaan? Dan maak je als je HM doet dus ALLEEN kans op HM loot
- HM al gedaan? Dan krijg je bij zowel Normal als de volgende HM (zelfde char) geen loot meer.
Het is nog onduidelijk of de 20x molten shards een aparte loottable is of gewoon verhoogde kans, bij normal mode.
De moldering shards geven een extra drop op normal mode.UTADDICT schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 10:59:
Het is heel simpel.
Hard Mode - 1 loottable
- Beide niet gedaan? Dan maak je als je HM doet dus kans op normal EN hard loot.
- HM al gedaan? Dan krijg je bij zowel Normal als de volgende HM (zelfde char) geen loot meer.
Het is nog onduidelijk of de 20x molten shards een aparte loottable is of gewoon verhoogde kans, bij normal mode.
Op hard krijg je altijd een extra raid item op oryx kill.
Had echt een zware en epische strijd verwacht. Uiteindelijk vond ik dat wel meevallen.
Toegegeven, we hebben bij de totems wel 5 keer gewiped, maar dat was meer omdat we één clown mee hadden ("normaal ben ik écht niet zo slecht, ik zweer het" je kent het type wel).
Ondanks dat ie een normal mode cleared emblem had, had de groep er wel wat twijfels over of ie de raid echt al eerder gedaan had.
Oryx hebben we wel maar overgeslagen omdat de meeste nog rond de 305 light bleven hangen.
Hebben het maar niet eens geprobeerd en dat vond ik prima ook.
Warpriest vond ik wel een leuke touch hebben met het overnemen van die abilities van de verschillende mobs.
Loot was ook wel prima voor mij. 316 RL, 317 shotgun en een 314 chest wat m'n totaal light brengt op 310.
PSN: Flix20-NL
Ok, dan is het dus zo:Verwijderd schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 11:02:
[...]
De moldering shards geven een extra drop op normal mode.
Op hard krijg je altijd een extra raid item op oryx kill.
Normal Moldering Shards (20x) - 1 loottable
Hard Mode - 1 loottable
- Normal nog geen 20x moldering shards bij Oryx gehad? Dan maak je nog kans op de extra drop.
Atlas#22744
Oryx hardmode is momenteel nog een behoorlijk zware en epische strijd! Komende week zal het al wel weer heel wat makkelijker gaan nu de tactieken bekend zijn.Flix20 schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 11:03:
Dit weekend de raid op hard mode gedaan. Al met al viel het wat moeilijkheids graad wel mee, als in zoveel moeilijker als normal mode vond ik 'm neit, en dat vond ik tergelijkertijd wel wat tegenvallen.
Had echt een zware en epische strijd verwacht. Uiteindelijk vond ik dat wel meevallen.
[...]
Oryx hebben we wel maar overgeslagen omdat de meeste nog rond de 305 light bleven hangen.
Hebben het maar niet eens geprobeerd en dat vond ik prima ook.
[...]
De rest van de hm raid is idd helaas niet erg veel moeilijker en een beetje een tegenvaller.
Steam: Arrahant | PSN: Arrahant84 | XBL: Arrahant | Origin: Arrahant | Nintendo: Arrahant
Die sniperplatforms (incl snipers) van oryx bij de jumppuzzel met de schepen!
Of dat de schepen gewoon turrets hadden.UTADDICT schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 11:10:
Wat ontzettend cool was geweest:
Die sniperplatforms (incl snipers) van oryx bij de jumppuzzel met de schepen!
OMG NOG BETER!Verwijderd schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 11:11:
[...]
Of dat de schepen gewoon turrets hadden.
En dat het patroon dat de schepen volgen een zekere mate van willekeur kent!Verwijderd schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 11:11:
[...]
Of dat de schepen gewoon turrets hadden.
Steam: Arrahant | PSN: Arrahant84 | XBL: Arrahant | Origin: Arrahant | Nintendo: Arrahant
Ja zie het nu pasVerwijderd schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 10:39:
[...]
Huh dat is toch de zeldfe top3 als de mijne?
PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r
Atlas#22744
Echt he. Men vergeet dat er sowieso maar een klein percentage van de spelers HM cleared..voor "ons" misschien wel makkelijk en goed te doen na wat wipes maar voor veel andere is Normal al teveel gevraagd...Kasai schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 11:19:
Wat had je dan gewild? Dat die shit praktisch onmogelijk is?
The first casualty in war is always the truth...
En iedereen was aan het janken dat Crota hard mode bullshit was door enkel wat majors toe te voegen en alles een lever hoger te maken.
Doen ze dat niet, is het nog niet goed
Atlas#22744
Er kwam toch nog een extra raid modus, dacht te hebben gelezen dat er 3 komen in totaal.Lipst3r schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 11:17:
Voor mij is het keertje per week NF en de hard mode raid en destiny gaat plaatsmaken. Het is met zwaar tegengevallen die HM. alleemaal leuke berichten ''it's gonna be a different experience''. Geen platform bij jump, Warpriest schiet en bubbel en bij golgo krijgt 1 iemand een bom.. wauw.. GG. Orxy nog niet neer maar dat komt wel. Ik ben weer eens klaar met Bungie XD
Jah challenge mode ofzo. Zal ff de post zoeken.Griffx schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 11:23:
[...]
Er kwam toch nog een extra raid modus, dacht te hebben gelezen dat er 3 komen in totaal.
https://www.reddit.com/r/...ode_first_this_time_then/
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2015 11:24 ]
Is volgens mij nog niet echt confirmed ofzo.Verwijderd schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 11:24:
[...]
Jah challenge mode ofzo. Zal ff de post zoeken.
https://www.reddit.com/r/...ode_first_this_time_then/
Beetje.UTADDICT schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 11:24:
[...]
Is volgens mij nog niet echt confirmed ofzo.
"It's going to be a taken atheon who teleports us to the future where only NTTE can damage him or the past where only the first curse can damage him"
Atlas#22744
Bungie kennende zullen we achteruit de raid moeten doen, we beginnen bij Oryx....Kasai schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 11:28:
Denk dat ze nog wel wat voor ons in Petto hebben, over paar weken farmed iedereen hard mode. Dus moeten we daarna wel weer wat te doen krijgen
Klagen dat de hardmode niet leuk genoeg is en em zelf nog niet eens hebben gecleared...Lipst3r schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 11:17:
Voor mij is het keertje per week NF en de hard mode raid en destiny gaat plaatsmaken. Het is met zwaar tegengevallen die HM. alleemaal leuke berichten ''it's gonna be a different experience''. Geen platform bij jump, Warpriest schiet en bubbel en bij golgo krijgt 1 iemand een bom.. wauw.. GG. Orxy nog niet neer maar dat komt wel. Ik ben weer eens klaar met Bungie XD
Ik vond Oryx hardmode een geweldige fight om als groep onder de knie te krijgen. Iedereen moest tot het uiterste gaan; ogres onder controle, knights en adds onder controle krijgen (en de aandacht goed verdelen zodat alles snel genoeg neergaat), de rotatie die ongeacht het tempo van de raidgroep doorgaat, snel genoeg in de relic aura staan en onderweg daar naartoe niet doodgaan, overleven op de platformen... Vrijdag en zaterdag waren twee fantastische dagen met de clan en prima dagen om een gamer te zijn!!
Voor mij hadden de andere encounters wel wat moeilijker gemaakt mogen worden. Daar gingen we veel te makkelijk doorheen, maar Oryx maakte veel goed.
Dit topic is gesloten.
![]()
-Houd je reacties gerelateerd aan Destiny, het zeker niet de bedoeling om compleet offtopic te gaan