Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• DeBierVampier
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 26-11 15:14
jimz93 schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 21:01:
Spoiler alert(!?)

Naar mijn idee zeer interessante theorie van de game theorists over de traveler.

YouTube: Game Theory: Exposing Destiny's LOST PLOT!
Overigens ook sterk achterhaald na The Books of Sorrow en de Rasputin grimoire.

Battle.net tag

• tha_crazy
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 08:31

tha_crazy

Mafketel

WreckingBolz heeft zojuist ook Oryx Hard gecleared *O*

Gratz aan:
Royston
Jansoe
Vegetto
Physxx
Michel

[ Voor 34% gewijzigd door tha_crazy op 25-10-2015 23:54 ]

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

DarkElement schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 00:00:
Nice jongens gefeliciteerd. Nog leuke loot gehad :)?
317 helm en 314 armpjes

• strompel
  • Laatst online: 07:34

strompel

PSN: jansoe13

nuttig mijn loot was een 312 shotgun....

volgende keer beter maar weer :)

PSN: jansoe13

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Nu online

Superkiwi

Hoi doei

Congratz aan WreckingBolz _/-\o_
Ik zal al dat Jansoe met zijn light aardig aan de hoge kant zat :D

Met mijn Warlock (lvl31) de main story, House of Wolves en The Dark Below afgerond.
Nu weer beginnen aan The Taken King en alles wat daar bij komt kijken :P
Ondanks dat ik het met mijn andere chars al 2 keer heb gedaan blijft het leuk :)
Kan niet wachten om weer 327 Taken Champions af te mogen maken :+

Ik zie dat ik ook nog de Boolean Gemini mis, maar rank 3 bij Petra halen is nog een hele klus...

[ Voor 24% gewijzigd door Superkiwi op 26-10-2015 01:33 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Netjes Vin! Wij hadden helaas niet genoeg mensen online steeds, dus wordt hopelijk vanavond.

Atlas#22744

Kasai schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 06:25:
Netjes Vin! Wij hadden helaas niet genoeg mensen online steeds, dus wordt hopelijk vanavond.
Succes vanavond. Vond wel klote dat ik weg moest gisteren.

PSN - M4uSzi // -

• Gearloose
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 28-11 20:52
Lekker hoor sloopkogels!

• Physx
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 28-11 18:19
tha_crazy schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 23:54:
WreckingBolz heeft zojuist ook Oryx Hard gecleared *O*

Gratz aan:
Royston
Jansoe
Vegetto
Physxx
Michel
Rewards hier:
Harrowed doom of chelchis (scout) met auto fire perk op 317
Harrowed Silence of A'arn (shotgun) met life leech perk op 313

En een bizar felle rode emblem en achievement (was het nu <0,2 % Vin?)

Mooie afsluiting van een leuke avond :)

• GMacD
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 03-10-2024
Zijn er nog mensen die vanavond de HM KF willen doen/afmaken? heb een daughters checkpoint, maar vind het ook niet erg om fresh te beginnen als mensen nog lootdrops moeten hebben. Weekend weinig tijd gehad maar toch ff de ToM quest kunnen doen/afronden :D

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

Physx schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 08:29:
[...]

Rewards hier:
Harrowed doom of chelchis (scout) met auto fire perk op 317
Harrowed Silence of A'arn (shotgun) met life leech perk op 313

En een bizar felle rode shader en achievement (was het nu <0,2 % Vin?)

Mooie afsluiting van een leuke avond :)
Yep, 0.2% van de spelers hebben hem pas afgemaakt.
Dus dat is ook wel erg leuk om te zien dan :P

Alleen de tijd :X
Time: 3h 27m 51s [Completed]

http://destinytracker.com...8204500/4061485552?page=0

Ohja, laagste level was 307 toch ? :p

[ Voor 4% gewijzigd door tha_crazy op 26-10-2015 08:50 ]

Wij gaan hem vanavond slopen, maybe zoeken we nog een 6de man voor vanavond.
Iemand die vanaf Goor mee wil?

PC Specs

• GMacD
Griffx schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 08:52:
[...]

Wij gaan hem vanavond slopen, maybe zoeken we nog een 6de man voor vanavond.
Iemand die vanaf Goor mee wil?
Hoe laat gaan jullie starten?

• Physx
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 28-11 18:19
tha_crazy schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 08:49:
[...]

Met mijn ToM 307 idd.. :-( Die stomme heavy en helm nekken mij. Wat heb ik daar toch al een pech bij gehad. geen enkele drop in de raid en alle exotic engrams decrypten op 280. En om nu maar mijn zwaard te infusen vind ik ook zo wat. En met aantal deaths / k/d ratio toch op de 2e plek :-) Zo zie je maar dat je met een warlock toch meer risico neemt omdat je weet dat je nog een self ress kan gebruiken.

[ Voor 11% gewijzigd door Physx op 26-10-2015 08:59 ]

• GMacD
Griffx schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 08:55:
[...]

Uurtje of half 9 a 9 denk ik.

We zijn zo rond tussen de 304 en 308 qua light allemaal.
Ik doe graag mee :) zit op 307 light

• Vegetto
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 02-10 20:40
[...]

ja maar de tijd is ook wel logisch, we hebben veel geprobeerd en verfijnd wat uiteindelijk resulteerde in een kill van die vieze

Verwijderd

Topicstarter
[...]

Welke techniek gebruikte jullie?
Lekker boeiend hoe lang je over gedaan hebt, je moet shit proberen en met elkaar afstemmen.

Wij hebben nog geen half uur kunnen proberen door mensen te kort, problemen met psn, etc.

Atlas#22744

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

vegetto1983 schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 09:06:
[...]

ja maar de tijd is ook wel logisch, we hebben veel geprobeerd en verfijnd wat uiteindelijk resulteerde in een kill van die vieze
Ja daarom, maar Dinsdag hebben we hem in 1 keer he ;)
Verwijderd schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 09:07:
[...]

2 floaters bovenop.
Ogres killen na de stun
en dan naar beneden

• Vegetto
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 02-10 20:40
Verwijderd schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 09:07:
[...]

We hebben de man waar de relic hing naar boven laten gaan op het platform tegenover oryx samen met de "vrije speler"'die doen eigenlijk de ogres, de platformers pakken een beetje damages op hun eigen ogre, schiet niet op de overkant want dan ga je dood. laat de ogres vervolgens rond de 25% en ga allemaal naar boven

daar had ik een BoL bubble neergezet en werd oryx gestaggered, daarna ogres afmaken met touches in de bubble van vin naar beneden, de relic holder gaat naar beneden midden, iedereen terug rennen en schieten op oryx. Daarna rinse en repeat

Verwijderd

Topicstarter
tha_crazy schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 09:08:
[...]

Ja daarom, maar Dinsdag hebben we hem in 1 keer he ;)

[...]

2 floaters bovenop.
Ogres killen na de stun
en dan naar beneden
Ja precies. Die deed ik in een pug. Hadden hem op 1 bol na dood. Jumper gaat dood en klaar mee.
Vanavond ff killen die lul.
Vrijdagavond begonnen aan Hard raid. Tot Golgoroth gekomen. (De warpriest ging echt waar! SUPER SLECHT). Uiteindeiljk gistren weer met zijn allen, en 2x tot en met de daughters gedaan. We wouden nog voor een 3e gaan maar de Totems ging gewoon echt niet lekker :+

320 Sniper
314 Heavy
312 Hunter schoentjes
319 Titan Chest
310 Titan Mark

Al met al een vruchtbaar avondje.
Crashhill schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 09:13:
Vrijdagavond begonnen aan Hard raid. Tot Golgoroth gekomen. (De warpriest ging echt waar! SUPER SLECHT).
Haha, bij jullie ook, we zijn gisteren 2 uur met die Warpriest bezig geweest.
Er ging steeds weer iets anders fout. :X

PC Specs

• steffeh
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 27-11 09:58
Lekker bezig hoor.

Bij ons ging het de tweede serieuze poging ook goed, niemand dood, 25% damage, maar daarna moesten er mensen weg en gezeik met PSN / internet. Vanavond gaat het wel lukken. De tactiek is het probleem niet, dat is wel duidelijk.

• TiMMieJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-11 16:57

TiMMieJ

PSN: Orixez

Gisteren voor het eerst een paar stapjes gezet in normal raid met een aantal gasten van tweakers. Moet werkelijk zeggen dat het vrij hectisch is al met tactics ten opzichte van de eerdere raids. En dan hebben we nog geen eens een baas omgelegd. Iig tof om zo toch de raid in te kunnen. Tnx aan de tweakers die meededen gisteren! En hopelijk kunnen we snel nog wat bazen neer gaan halen ook! Raad het iig aan iedereen aan om de raid eens te proberen.
Ik ben gisterenmiddag ook even met onze forumclown vipah meegeweest :+
Met die groep meegaan is werkelijk waar prachtig, Normal is daar gewoon Hard :+.. Totems gingen goed, maar warpriest was nog een stapje te ver :P...
Griffx schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 09:16:
[...]

Haha, bij jullie ook, we zijn gisteren 2 uur met die Warpriest bezig geweest.
Er ging steeds weer iets anders fout. :X
Sloeg echt werkelijk waar nergens op. En bij Golgoroth, met 1 bol tactiek miste ik gewoon 8x de gaze :z.. eerste paar keren knal ik gewoon 1 misschien 2 snipers erin.. laatste ronde schiet ik alles mis :+.. boom iedereen dood :'(.. om te janken. Maarja verder wel gelachen en gisteren ging het super snel tot en met de daughters..

En die totems he, ik weet niet wat dat is maar dat duurt bij ons 9/10 altijd het langst :P ja ook op normal xD!
steffeh schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 09:19:
Lekker bezig hoor.

Bij ons ging het de tweede serieuze poging ook goed, niemand dood, 25% damage, maar daarna moesten er mensen weg en gezeik met PSN / internet. Vanavond gaat het wel lukken. De tactiek is het probleem niet, dat is wel duidelijk.
Nu weet ik het wel dat ik weg moest =P

Maar toch wel blij met mijn 320 Cloak die ik kreeg nee bij de dochters. Damn wat staat die nice bij die zwarte shader van DeadOrbit

PSN - M4uSzi // -

M4uSzi schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 09:36:
[...]
Nu weet ik het wel dat ik weg moest =P

Maar toch wel blij met mijn 320 Cloak die ik kreeg nee bij de dochters. Damn wat staat die nice bij die zwarte shader van DeadOrbit
Ik wil ook een cloack! Heb dat ding gewoon nog steeds niet gehad. Mijn Dead Orbit Cloack is wel 306 :+ maar dat komt omdat ik die infuse van men marks en bonds :P
Crashhill schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 09:44:
[...]

Ik wil ook een cloack! Heb dat ding gewoon nog steeds niet gehad. Mijn Dead Orbit Cloack is wel 306 :+ maar dat komt omdat ik die infuse van men marks en bonds :P
Eerste Normal run kreeg ik die rode op 309. En gister eerste hard run op hunter de zwarte op 320 :$ exotic DeadOrbit nog niet gebruikt. Vind beetje jammer om die te infusen. Had eigenlijk ook wel verwacht dat die direct 310 zou wezen naar zo'n quest.

PSN - M4uSzi // -

M4uSzi schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 09:48:
[...]
Eerste Normal run kreeg ik die rode op 309. En gister eerste hard run op hunter de zwarte op 320 :$ exotic DeadOrbit nog niet gebruikt. Vind beetje jammer om die te infusen. Had eigenlijk ook wel verwacht dat die direct 310 zou wezen naar zo'n quest.
Ja die exotic cloacks is leuk om te hebben :P maar ze zijn niet eens heel mooi :+ en ook niet supernuttig. Intellect Discipline, terwijl ik Intellect, Strenght wil hebben.
Ik heb van het weekend de Exotic bond gehaald van FWC, nu nog de exotic DO cloack en de boel is compleet :)

Atlas#22744

Kasai schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 09:51:
Ik heb van het weekend de Exotic bond gehaald van FWC, nu nog de exotic DO cloack en de boel is compleet :)
Nice. Dus ook al NieuweMonargie kortlopende?

PSN - M4uSzi // -

Kasai schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 09:51:
Op men hunter dead orbit Rank 30, dus ben maar aan New Monarchy begonnen.
Heb trouwens wel de raid pulse met glass half full gekregen.. schiet dat ding tot 18 kogels op. En guardians verdwijnen voor de zon. Wat een bazen ding met glass half full :O! Je moet eigenlijk de hawksaw of IB pulse met half full hebben wat een bazen ding heb je dan!
M4uSzi schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 09:52:
[...]

Nice. Dus ook al NieuweMonargie kortlopende?
Yeah die heb ik al heel lang op mijn Titan, maar die zit nu even bij FWC :')
Crashhill schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 09:53:
[...]

Op men hunter dead orbit Rank 30, dus ben maar aan New Monarchy begonnen.
Heb trouwens wel de raid pulse met glass half full gekregen.. schiet dat ding tot 18 kogels op. En guardians verdwijnen voor de zon. Wat een bazen ding met glass half full :O! Je moet eigenlijk de hawksaw of IB pulse met half full hebben wat een bazen ding heb je dan!
Leuk perk inderdaad, maar ik ben wel content met mijn IB pulse <3

Atlas#22744

Crashhill schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 09:13:
Vrijdagavond begonnen aan Hard raid. Tot Golgoroth gekomen. (De warpriest ging echt waar! SUPER SLECHT). Uiteindeiljk gistren weer met zijn allen, en 2x tot en met de daughters gedaan. We wouden nog voor een 3e gaan maar de Totems ging gewoon echt niet lekker :+

320 Sniper
314 Heavy
312 Hunter schoentjes
319 Titan Chest
310 Titan Mark

Al met al een vruchtbaar avondje.
Wij hadden met de clan juist moeite met de totems echt rond de 10 pogingen ofzo hehe, laatste keer Warpriest ging in 1x goed :p

Golgoroth ook in paar keer neer gisteren.

Vanavond even de dochters pakken.

Gear | Last.fm | twitch.tv

• Jumpiefox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-11 12:00

Jumpiefox

Hoi ?

Gisteren eindelijk Oryx hm kunnen proberen. Hele weekend moeite gehad om mensen te vinden. 2 wipes op 0% en toen moisten er mensen weg. (ging steeds 2 man dood @ de laatste bomb run en dan net te weinig dps om te staggeren, echt balen).

Voor de rest weinig echt geode loot gekregen, black spindle op 317 nu en dat was het eigenlijk wel. 311cloak...grr

The first casualty in war is always the truth...

DarkElement schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 10:12:
[...]

Wij hadden met de clan juist moeite met de totems echt rond de 10 pogingen ofzo hehe, laatste keer Warpriest ging in 1x goed :p

Golgoroth ook in paar keer neer gisteren.

Vanavond even de dochters pakken.
Op normal is bij ons ook altijd moeite bij de totems, en waarom snap ik echt nooit :+ (het gebeurt meestal aan de andere kant :P). Als het aan mijn kant namelijk fout gaat kan ik het altijd prima verklaren namelijk :P..
Maarja.. We hebben normal ondertussen 15x uitgespeeld en Hard 2x tot de daughters,, dus zo heel slecht doen we het niet 8) wat dat betreft zijn we allemaal gewoon retarts.. (en een paar zuigers)

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

DarkElement schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 10:20:
Vanavond duimen dat ik niet hoef te springen. Daar word ik ook al mee gepest haha :p
Gewoon even JumpStyle opzetten net als vroegah man.
*O* *O*
Het ging laatst een keer 2x achter elkaar goed. Maar meestal gaan de 1e paar sprongen goed en verneuk ik het bij de (Voor)laatste.

Toch vreemd want ik heb weinig moeite met andere sprongen in de game, alleen op die mini platformpjes. Maar ik vind dat zwart/witte ook erg irritant :p Als ik eraf val ben ik helemaal gedesoriënteerd.

[ Voor 44% gewijzigd door DarkElement op 26-10-2015 10:24 ]

Ik spring met mijn hunter nu het snelts, ben vaak al even voordat de snipers er zijn bij de relic, alleen met Warlock ben ik traag, Titan ben ik denk ook wel redelijk rap.
Bij Oryx blijf ik altijd nog even bovenstaan, want als ik naar beneden jump schiet alle spawn gelijk op mij zonder dat de knight is gespawned en dan gaat het best wel rap..
(Moet misschien eens naar mijn Warlock settings kijken) gistren hooren ik mensen zeggen je moet je armor weer volgooien ipv agility :+. ik kijk nooit naar die onzin tenzij ik PvP speel haha..

• gise
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
DarkElement schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 10:22:
Het ging laatst een keer 2x achter elkaar goed. Maar meestal gaan de 1e paar sprongen goed en verneuk ik het bij de (Voor)laatste.

Toch vreemd want ik heb weinig moeite met andere sprongen in de game, alleen op die mini platformpjes. Maar ik vind dat zwart/witte ook erg irritant :p Als ik eraf val ben ik helemaal gedesoriënteerd.
Bij mij gaat die voorlaatste altijd mis als ik direct probeer door te springen, daarom doe ik tegenwoordig bij die voorlaatste even een seconde rust, naar achter lopen voor aanloopje en dan weer springen :)

Verwijderd

Topicstarter
Titan ben ik het snelst mee. Warlock is traag. Hunter is ook prima.
Top3 jumpclass:
Titan
Hunter
Warlock

• UTADDICT
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 26-11 18:37

UTADDICT

NERF

Verwijderd schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 10:32:
Top3 jumpclass:
Titan
Hunter
Warlock
Grappig is dat, ik ben juist supersnel met warlock. Als je goed timed wanneer je de jump daadwerkelijk afbreekt (vrij snel na de double-tap) kun je de valsnelheid gebruiken om echt heel snel te zijn.

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

Sommige platformen zijn heel ver uit elkaar, dan is de warlock jump veruit langzaamst.

Atlas#22744

Top3 jumpclass:
Titan
Hunter
Warlock
Als Jumper van de clan heb ik liever:
Titan
Hunter
Warlock

Warlock is echt een draak om mee te jumpen :+

PC Specs

Top3 jumpclass:
Titan
Hunter
Warlock
Komt omdat die jump heel traag is van de Warlock denk ik, iets anders kan ik niet verklaren, want ik stop/twijfel eigenlijk nooit als ik jump.
#WarlockSlowRace!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Hunter is nice omdat je kan corrigeren, Warlock ben ik snelste mee, mits ik geen fout maak.
Met hunter moe tik op die lange jump (een van de laatste 3 voilgens mij) altijd een corrigerende jump maken omdat ik anders van het platform val doordat ik tever op de voorkant terechtkom.

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Met warlock heb ik het 2x verneuqt, omdat ik 1 mm te vroeg mijn jump cancelde :+ Hunter moet je soms opletten dat je niet te vroeg jumped en dus niet ver genoeg komt.

Atlas#22744

Verwijderd

Topicstarter
Griffx schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 10:34:
[...]

Als Jumper van de clan heb ik liever:
Titan
Hunter
Warlock

Warlock is echt een draak om mee te jumpen :+
Huh dat is toch de zeldfe top3 als de mijne?
Gisteren bij Daughters was trouwens wel om te janken. We doen gewoon met 6 man de RAID, krijgt maar 1 iemand rewards uit kistje daar :P.. Dat was wel weer beetje jammer, helemaal omdat ik met me Huntert ging :'(.. is toch me main. Gelukkig is ie nog wel het hoogst, maar als ik me Titan gear niet had gebruikt voor men Hunter had ik nog onder de 308 gezeten denk :+.. krijg echt haast niks fatsoenlijks op me huntert
Crashhill schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 10:39:
Gisteren bij Daughters was trouwens wel om te janken. We doen gewoon met 6 man de RAID, krijgt maar 1 iemand rewards uit kistje daar :P.. Dat was wel weer beetje jammer, helemaal omdat ik met me Huntert ging :'(.. is toch me main. Gelukkig is ie nog wel het hoogst, maar als ik me Titan gear niet had gebruikt voor men Hunter had ik nog onder de 308 gezeten denk :+.. krijg echt haast niks fatsoenlijks op me huntert
Dan hebben jullie waarschijnlijk allemaal de normal loot table gekregen en die al een keer leeggetrokken deze week? :P

DarkElement schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 10:39:
[...]

Dan hebben jullie waarschijnlijk allemaal de normal loot table gekregen en die al een keer leeggetrokken deze week? :P
Yup, maar dan nog :P bij daughters moet gewoon een hard loottable zijn xD!
Alhoewel ik de Daughters wel het makkelijkst vindt.
Zo werkt het niet.

Hard mode heeft in het geval van kistje bij totems en de daughters de mogelijkheid tot geen loot, het is niet zo bij normal mode dat je in ieder geval shards krijgt.

Atlas#22744

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

Hard mode is een EXTRA loottable, net als bij VOG. Je krijgt dus gear, of geen gear. Ongeacht de loottable van normal. Dus als je al normal hebt gedaan, heb je een kans op HM gear, of helemaal niets.

UTADDICT schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 10:44:
Hard mode is een EXTRA loottable, net als bij VOG. Je krijgt dus gear, of geen gear. Ongeacht de loottable van normal. Dus als je al normal hebt gedaan, heb je een kans op HM gear, of helemaal niets.
Nee ook niet. Je hebt niet 2x kans op hard loot.

Atlas#22744

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

Kasai schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 10:46:
[...]

Nee ook niet. Je hebt niet 2x kans op hard loot.
Klopt, daarom zeg ik dat ook niet :p

• steffeh
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 27-11 09:58
UTADDICT schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 10:44:
Nee hoor. Ik kreeg gister een normal chest, en een hard mode chest, gelukkig heb ik er daar nog geen 1 van, geef me de boots eikelig spel!

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

steffeh schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 10:50:
[...]

Nee hoor. Ik kreeg gister een normal chest, en een hard mode chest, gelukkig heb ik er daar nog geen 1 van, geef me de boots eikelig spel!
Had je normal al gedaan? Zo nee, dan klopt het als een bus :D

steffeh schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 10:50:
[...]

En mij de helm! dan praten we nergens meer over, ofniet steffehhhh

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

Ik heb de boots ook nog nooit gezien. Heb de helm gelukkig wel. Net als de Machine Gun btw, Bosjuh heeft er al 24, ik heb die en de Rocket Launcher nog nooit gezien.

Kreeg gisteren 300 armpjes op mijn titan, en 318 beentjes (bij alleen Golgoroth)

Hoe verklaar je dit dan?

Had nog geen normal gedaan op mijn titan.

[ Voor 13% gewijzigd door DarkElement op 26-10-2015 10:56 ]

Verwijderd

Topicstarter
DarkElement schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 10:55:
[...]

Kreeg gisteren 300 armpjes op mijn titan, en 318 beentjes (bij alleen Golgoroth)

Hoe verklaar je dit dan?

Had nog geen normal gedaan op mijn titan.
Dat kan toch gewoon.
UTADDICT schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 10:55:
Ik heb de boots ook nog nooit gezien. Heb de helm gelukkig wel. Net als de Machine Gun btw, Bosjuh heeft er al 24, ik heb die en de Rocket Launcher nog nooit gezien.
:+

Ik heb inmiddels wel de rocket launcher, zit nu op mijn machinegun <3
[...]

Kreeg gisteren 300 armpjes op mijn titan, en 318 beentjes.

Hoe verklaar je dit dan?
Net als Uta net zei, dan had je normal mode nog niet gedaan.

[ Voor 39% gewijzigd door Kasai op 26-10-2015 10:57 ]

Atlas#22744

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

[...]

Kreeg gisteren 300 armpjes op mijn titan, en 318 beentjes.

Hoe verklaar je dit dan?
Need more info. Zelfde baas? Was het Oryx? Had je op die char Normal al gedaan j/n?

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

Het is heel simpel.

Normal Mode - 1 loottable
Hard Mode - 1 loottable

- Beide niet gedaan? Dan maak je als je HM doet dus kans op normal EN hard loot.
- Normal al gedaan? Dan maak je als je HM doet dus ALLEEN kans op HM loot
- HM al gedaan? Dan krijg je bij zowel Normal als de volgende HM (zelfde char) geen loot meer.

Het is nog onduidelijk of de 20x molten shards een aparte loottable is of gewoon verhoogde kans, bij normal mode.

Verwijderd

Topicstarter
UTADDICT schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 10:59:
Het is heel simpel.

Hard Mode - 1 loottable

- Beide niet gedaan? Dan maak je als je HM doet dus kans op normal EN hard loot.
- HM al gedaan? Dan krijg je bij zowel Normal als de volgende HM (zelfde char) geen loot meer.

Het is nog onduidelijk of de 20x molten shards een aparte loottable is of gewoon verhoogde kans, bij normal mode.
De moldering shards geven een extra drop op normal mode.
Op hard krijg je altijd een extra raid item op oryx kill.

• Flix20
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 28-11 15:13
Dit weekend de raid op hard mode gedaan. Al met al viel het wat moeilijkheids graad wel mee, als in zoveel moeilijker als normal mode vond ik 'm neit, en dat vond ik tergelijkertijd wel wat tegenvallen.
Had echt een zware en epische strijd verwacht. Uiteindelijk vond ik dat wel meevallen.

Toegegeven, we hebben bij de totems wel 5 keer gewiped, maar dat was meer omdat we één clown mee hadden ("normaal ben ik écht niet zo slecht, ik zweer het" je kent het type wel).
Ondanks dat ie een normal mode cleared emblem had, had de groep er wel wat twijfels over of ie de raid echt al eerder gedaan had.

Oryx hebben we wel maar overgeslagen omdat de meeste nog rond de 305 light bleven hangen.
Hebben het maar niet eens geprobeerd en dat vond ik prima ook.

Warpriest vond ik wel een leuke touch hebben met het overnemen van die abilities van de verschillende mobs.

Loot was ook wel prima voor mij. 316 RL, 317 shotgun en een 314 chest wat m'n totaal light brengt op 310.

PSN: Flix20-NL

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

Verwijderd schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 11:02:
[...]

De moldering shards geven een extra drop op normal mode.
Op hard krijg je altijd een extra raid item op oryx kill.
Ok, dan is het dus zo:

Normal Moldering Shards (20x) - 1 loottable
Hard Mode - 1 loottable

- Normal nog geen 20x moldering shards bij Oryx gehad? Dan maak je nog kans op de extra drop.

Ben blij dat we in hard mode van die lelijke moldering shards afzijn.

Atlas#22744

• Arrahant
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 25-11 10:25
Flix20 schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 11:03:
Dit weekend de raid op hard mode gedaan. Al met al viel het wat moeilijkheids graad wel mee, als in zoveel moeilijker als normal mode vond ik 'm neit, en dat vond ik tergelijkertijd wel wat tegenvallen.
Had echt een zware en epische strijd verwacht. Uiteindelijk vond ik dat wel meevallen.
[...]
Oryx hebben we wel maar overgeslagen omdat de meeste nog rond de 305 light bleven hangen.
Hebben het maar niet eens geprobeerd en dat vond ik prima ook.

[...]
Oryx hardmode is momenteel nog een behoorlijk zware en epische strijd! Komende week zal het al wel weer heel wat makkelijker gaan nu de tactieken bekend zijn.

De rest van de hm raid is idd helaas niet erg veel moeilijker en een beetje een tegenvaller.

Steam: Arrahant | PSN: Arrahant84 | XBL: Arrahant | Origin: Arrahant | Nintendo: Arrahant

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

Wat ontzettend cool was geweest:

Die sniperplatforms (incl snipers) van oryx bij de jumppuzzel met de schepen!

Verwijderd

Topicstarter
UTADDICT schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 11:10:
Wat ontzettend cool was geweest:

Die sniperplatforms (incl snipers) van oryx bij de jumppuzzel met de schepen!
Of dat de schepen gewoon turrets hadden.

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

Verwijderd schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 11:11:
[...]

OMG NOG BETER!

• Arrahant
Verwijderd schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 11:11:
[...]

En dat het patroon dat de schepen volgen een zekere mate van willekeur kent!

Steam: Arrahant | PSN: Arrahant84 | XBL: Arrahant | Origin: Arrahant | Nintendo: Arrahant

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

Als wij dit nu in 1 min op een forum kunnen gooien, waarom kan Bungie dit dan niet bedenken?

• FlyLight3r
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 24-11 20:14
Voor mij is het keertje per week NF en de hard mode raid en destiny gaat plaatsmaken. Het is met zwaar tegengevallen die HM. alleemaal leuke berichten ''it's gonna be a different experience''. Geen platform bij jump, Warpriest schiet en bubbel en bij golgo krijgt 1 iemand een bom.. wauw.. GG. Orxy nog niet neer maar dat komt wel. Ik ben weer eens klaar met Bungie XD

PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r

• Jumpiefox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-11 12:00

Jumpiefox

Hoi ?

Kasai schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 11:19:
Wat had je dan gewild? Dat die shit praktisch onmogelijk is?
Echt he. Men vergeet dat er sowieso maar een klein percentage van de spelers HM cleared..voor "ons" misschien wel makkelijk en goed te doen na wat wipes maar voor veel andere is Normal al teveel gevraagd...

The first casualty in war is always the truth...

Exact.

En iedereen was aan het janken dat Crota hard mode bullshit was door enkel wat majors toe te voegen en alles een lever hoger te maken.

Doen ze dat niet, is het nog niet goed :')

Atlas#22744

Lipst3r schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 11:17:
Voor mij is het keertje per week NF en de hard mode raid en destiny gaat plaatsmaken. Het is met zwaar tegengevallen die HM. alleemaal leuke berichten ''it's gonna be a different experience''. Geen platform bij jump, Warpriest schiet en bubbel en bij golgo krijgt 1 iemand een bom.. wauw.. GG. Orxy nog niet neer maar dat komt wel. Ik ben weer eens klaar met Bungie XD
Er kwam toch nog een extra raid modus, dacht te hebben gelezen dat er 3 komen in totaal.

PC Specs

Verwijderd

Topicstarter
Griffx schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 11:23:
[...]

Er kwam toch nog een extra raid modus, dacht te hebben gelezen dat er 3 komen in totaal.
Jah challenge mode ofzo. Zal ff de post zoeken.

https://www.reddit.com/r/...ode_first_this_time_then/

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2015 11:24 ]

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

Is volgens mij nog niet echt confirmed ofzo.

Verwijderd

Topicstarter
UTADDICT schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 11:24:
[...]

Is volgens mij nog niet echt confirmed ofzo.
Beetje.

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

lol, die eerste reactie op Reddit:

"It's going to be a taken atheon who teleports us to the future where only NTTE can damage him or the past where only the first curse can damage him"

Denk dat ze nog wel wat voor ons in Petto hebben, over paar weken farmed iedereen hard mode. Dus moeten we daarna wel weer wat te doen krijgen :P

Atlas#22744

Kasai schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 11:28:
Denk dat ze nog wel wat voor ons in Petto hebben, over paar weken farmed iedereen hard mode. Dus moeten we daarna wel weer wat te doen krijgen :P
Bungie kennende zullen we achteruit de raid moeten doen, we beginnen bij Oryx....

PC Specs

• Arrahant
Lipst3r schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 11:17:
Klagen dat de hardmode niet leuk genoeg is en em zelf nog niet eens hebben gecleared... :?

Ik vond Oryx hardmode een geweldige fight om als groep onder de knie te krijgen. Iedereen moest tot het uiterste gaan; ogres onder controle, knights en adds onder controle krijgen (en de aandacht goed verdelen zodat alles snel genoeg neergaat), de rotatie die ongeacht het tempo van de raidgroep doorgaat, snel genoeg in de relic aura staan en onderweg daar naartoe niet doodgaan, overleven op de platformen... Vrijdag en zaterdag waren twee fantastische dagen met de clan en prima dagen om een gamer te zijn!!

Voor mij hadden de andere encounters wel wat moeilijker gemaakt mogen worden. Daar gingen we veel te makkelijk doorheen, maar Oryx maakte veel goed.

Pagina: 1 ... 86 ... 176 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
-Houd je reacties gerelateerd aan Destiny, het zeker niet de bedoeling om compleet offtopic te gaan