Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• UTADDICT
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 26-11 18:37

UTADDICT

NERF

Oryx Challenge Mode:

Kill Oryx in a pool of jizz from Golgoroth, the final damage coming from a bullet of the Warpriest.

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

Griffx schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 11:34:
[...]

Bungie kennende zullen we achteruit de raid moeten doen, we beginnen bij Oryx....
Yeah of hij summoned Crota's inplaats van Ogres :+

Atlas#22744

• GMacD
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 03-10-2024
Kasai schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 11:36:
[...]

Yeah of hij summoned Crota's inplaats van Ogres :+
alleen te killen met exotic sword!!
Iedereen hier op het forum heeft volgens mij als ze mee kunnen (dis minimaal 280) de normal RAID al gecleared. Daarom lijkt het hier allemaal zo makkelijk. Maar vergeet niet dat heel veel mensen gewoon niet eens voorij de totems komen.
0.2% Oryx gekilled (hardmode) las ik net ergens? of 2%. Maar dan nog. Dat is gigantisch laag natuurlijk.
Het Tweakers niveau ligt gewoon behoorlijk hoog denk ik dan xD!

Verder denk ik dat we met deze RAID echt niet mogen klagen, want eerlijk is eerlijk, ik vindt hem even goed (misschien wel beter) als Vault of Glass. Leuke mechanics, etc. etc. nu gaat het er natuurlijk allemaal om om hem gewoon te perfectioneren. Maar dat komt wel en dan lopen we er inderdaad wel zo doorheen. Als je een RAID 10x doet is ie nou eenmaal gewoon makkelijker. Daar kun je (helaas?) niks aan doen. Ja je kunt ipv de warpriest, Crota reformed laten spawnen noem maar op. Maar dan wordt je RAID ook waarschijnlijk meer buggevoelig. Wat dat betreft vind ik dat Bungie een prima RAID in elkaar heeft gezet 8)
Er zijn nog geen cheeces gevonden voor deze raid, dus zit gewoon goed in elkaar.

Atlas#22744

• GMacD
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 03-10-2024
ben wel benieuwd of ze iets gaan doen aan die platform 'trucje' en de ogers op 25% houden..
'zo is het niet de bedoeling'-nerf..Taken gatekeeper op beide platformen met gorgon gaze..

• Vegetto
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 02-10 20:40
GMacD schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 11:57:
ben wel benieuwd of ze iets gaan doen aan die platform 'trucje' en de ogers op 25% houden..
'zo is het niet de bedoeling'-nerf..Taken gatekeeper op beide platformen met gorgon gaze..
hoezo het is toch geen cheese maar gewoon een improvisatie op een andere tactiek, dat is juist het leuke om meerdere tactieken te doen, hun maken knights die naar de bollen rennen, daar heb je op die manier geen last van..

• FlyLight3r
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 24-11 20:14
Arrahant schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 11:35:
[...]

Klagen dat de hardmode niet leuk genoeg is en em zelf nog niet eens hebben gecleared... :?
Dat maakt niks uit. Gaat om de verwachting die ze geven. En dat het dus gewoon bijna geen verschil is. Dat clearen maakt geen verschil. Ik heb alle mechanics van de gehele raid al meegemaakt.

PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r

Denk dat ze daar de teams in vrij laten, bij Crota HM hebben ze het balkon ook niet weg gehaald..
Is gewoon een mooie tactic.

PC Specs

• FlyLight3r
Griffx schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 12:06:
[...]

Denk dat ze daar de teams in vrij laten, bij Crota HM hebben ze het balkon ook niet weg gehaald..
Is gewoon een mooie tactic.
Idd taktiek is iets heel anders idd. Als je oryx bijvoorbeeld van het schip af kon laten vallen zonder damage.. dat is een cheese :9

• Flix20
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 28-11 15:13
Crashhill schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 11:40:
Iedereen hier op het forum heeft volgens mij als ze mee kunnen (dis minimaal 280) de normal RAID al gecleared. Daarom lijkt het hier allemaal zo makkelijk. Maar vergeet niet dat heel veel mensen gewoon niet eens voorij de totems komen.
0.2% Oryx gekilled (hardmode) las ik net ergens? of 2%. Maar dan nog. Dat is gigantisch laag natuurlijk.
Het Tweakers niveau ligt gewoon behoorlijk hoog denk ik dan xD!

Verder denk ik dat we met deze RAID echt niet mogen klagen, want eerlijk is eerlijk, ik vindt hem even goed (misschien wel beter) als Vault of Glass. Leuke mechanics, etc. etc. nu gaat het er natuurlijk allemaal om om hem gewoon te perfectioneren. Maar dat komt wel en dan lopen we er inderdaad wel zo doorheen. Als je een RAID 10x doet is ie nou eenmaal gewoon makkelijker. Daar kun je (helaas?) niks aan doen. Ja je kunt ipv de warpriest, Crota reformed laten spawnen noem maar op. Maar dan wordt je RAID ook waarschijnlijk meer buggevoelig. Wat dat betreft vind ik dat Bungie een prima RAID in elkaar heeft gezet 8)
Oh ik vind de raid zeker leuk, laat dat voorop staan!
Maar voor een HM had ik gewoon net íets meer verwacht in de zin van moeilijkheids graad.

En dat 0.2% Oryx pas neer heeft, heeft volgens mij ook meer te maken met het feit dat de HM net een weekje uit is, en weinig mensen nog een hoog genoeg light level heeft om 'm neer te krijgen.
Wij hebben het nog niet eens geprobeerd met de groep omdat we zoiets hadden van het gaat voornamelijk frusterend zijn ivm de hoeveelheid mobs en ons light level niet hoog genoeg is.
Maar ik denk dat het volgende week wel gewoon gaat lukken als we nog een keer HM gedaan hebben zodat we weer net ff wat extra loot kunnen pakken op 310+ zodat het light level weer wat hoger komt.

Dit was bv ook de tactiek van de world first normal groep van prof. Broman/twrex etc.
Die hebben net voor warpriest snel 2 alts ingame geladen omdat ze verwacht hadden dat hun light level niet hoog genoeg zou zijn voor Oryx. Dus konden ze snel de raid een tweede keer lopen vanaf totems zodat ze een extra loot ronde konden lopen om dat door te spelen naar hun mains zodat die weer wat hoger in light zouden zitten.

PSN: Flix20-NL

Raid top 3:

1. VoG
2. King's Fall
3.
4. Crota's End

Crota's end verdient geen top 3 :p kutraid.

Gear | Last.fm | twitch.tv

DarkElement schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 12:09:
Raid top 3:

1. VoG
2. King's Fall
3.
4. Crota's End

Crota's end verdient geen top 3 :p kutraid.
Crota's End is gewoon jammer dat hij kapotgecheesed werdt en bugged was.
Als je daar niet zo kon cheesen en minder bugged was en hem gewoon niet solo kan doen. Zou het echt wel een leuke RAID zijn.

Zelfs nus is het leuk om door de lampen te rennen (legit) en de manier waarop het bedoeld is natuurlijk.
Alleen kwa grote/tijd is het gewoon een kleine noob raidje..

btw: ik vind nog steeds dat de 1e keer Crota neermeppen als zwaardrager echt een lekker gevoel was. Helemaal omdat (nog steeds) 95% van Destiny playerbase het nog steeds niet soepel doet. Als ze nu inderdaad gewoon hadden gezorgd dat zwaard niet despawned, de zwaarddrager niet wegloopt, etc. was het waarschijnlijk ook een meer gewaardeerde RAID geworden.

[ Voor 23% gewijzigd door Crashhill op 26-10-2015 12:13 ]

Vond de gevechten in VoG veel intenser altijd, plus het mystieke van de VoG blijft altijd voor mij. King's Fall komt daar aardig in de buurt :)

En de VoG had de fatebringer :>

[ Voor 10% gewijzigd door DarkElement op 26-10-2015 12:14 ]

• Cidolfas
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 27-11 21:07
Is er een PSN groep voor Destiny spelers? Ik ben een week of wat geleden begonnen met Destiny TTK en ben inmiddels L291 met een defender.

Ik zou graag wat raids proberen en aangezien daar geen matchmaking voor is en ik op PS4 niemand anders ken die Destiny speelt zou een Tweakers groep goed uit komen :)

i5-10600K | MSI MAG Tomahawk Z490 | Asus DUAL GeForce RTX 3070 OC | Corsair Vengeance 32 GB 3600 Mhz | Noctua NH-D15 Chromax.Black | Corsair RM850x | Fractal Design Meshify S2

DarkElement schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 12:12:
Vond de gevechten in VoG veel intenser altijd, plus het mystieke van de VoG blijft altijd voor mij. King's Fall komt daar aardig in de buurt :)
Hardmode doorlopen legit. Was toch best een intens gevecht hoor, Lampen, Brug, Deathsinger, Crota. Was gewoon vet hoor. (Iemand moet toch altijd doodgaan bij de lampen en deathsinger(als is het bij de shrieker) :+)

• Deef_K
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21:25
Er zijn wat clans, zie ook de TS. Daarnaast staat bij de meeste mensen wel in hun signature hun PSN ID. Verder is denk ik 80% die hier post PS4 speler.
Neefdave schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 12:16:
Er zijn wat clans, zie ook de TS. Daarnaast staat bij de meeste mensen wel in hun signature hun PSN ID. Verder is denk ik 80% die hier post PS4 speler.
_/-\o_ anders staat er vaak GT ipv PSN 8)

• Flix20
Kasai schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 12:11:
Crota's End was legit gewoon hele leuke raid :)
De eerste raid die ik binnen Destiny gedaan heb, is Crota geweest.
Ondanks dat de groep 'm toen ook cheesede (kennelijk, ik wist niet beter) heb ik er erg van genoten.

Ik heb toen 4 keer Crota gelopen en toen een keer aan VoG begonnen.
Toen had ik neit zo'n heel goed fireteam mee en hebben we er echt 4 uur over gedaan (mei dit jaar).
Vooral bij Atheon bleven we maar doodgaan omdat we een clown mee hadden die 'm al 100x gedaan had en dacht alles wel ff te kunnen soloén(kon ie niet).
Dat gaf wel een beetje een zure smaak en vond ik op dat moment Crota een leukere raid.

Maar na beide meerdere keren gedaan te hebben besef ik wel dat VoG inderdaad wel de leukere raid is en ik kan me alleen maar voorstellen hoe bot het geweest moeten zijn om hier als day1 speler rond te moeten lopen in de begin dagen dat je nog maar nét(of net niet) sterk was.
Ik liep er al rond met m'n lvl 34.

• gise
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
Op het eerste filmpje van deze strategie heeft een bungie medewerker gereageerd met: "nice strategy!"
Lijkt me niet dat hier dus een patch voor uitkomt.

Verwijderd

Topicstarter
Crota's End voelt niet als een raid. Meer als een lange strike ofzo.

• gise
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
Het mooie aan VoG was ook dat er zo veel te exploren viel. zoveel gangetjes en dingen waar je heen kon jumpen, verborgen kamertjes.

Iedereen heeft daar uuuuuren lopen exploren. VoG heeft daarom een speciaal plekje in ons hart ;)

• Jumpiefox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-11 12:00

Jumpiefox

Hoi ?

Crota's end begon echt vet hoor...MAar werd al snel niks :+

De eerste in dat ren gedeelte spawnen was echt wel gruwelijk dope. Maar dat je daarna gewoon weer bij de next fight spawnde en niet eens een "boss" was, was echt minder. Vervolgens die gare witch die niks voorstelde en bam je was bij crota.

Voelde inderdaad niet als een raid. Behalve crota dan, die fight vond ik wel vet.

The first casualty in war is always the truth...

• NippleWarrior
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 19-09 22:49
Zijn er nog mensen die mee willen doen met King's Fall NM morgenavond (dinsdag) om 18.30?
Liefst zouden we mensen hebben die ons het een en ander kunnen uitleggen aangezien we de raid nog nooit hebben gedaan. Uiteraard bereiden we ons voor door wat guides door te spitten.
1. iManchuu
2. Yimmie14
3.
4.
5.
6.

• Twammo
  • Laatst online: 19-11 19:25

Twammo

PSN: rtwouda

Ik ben pas sinds deze maand bezig met Destiny dus heb nog helemaal geen raids gespeeld. Wil vanavond weer verder spelen met de storyline dus wellicht dat ik Crota dan ook kan gaan doen. VoG ook nog niet gedaan. Als er spelers zijn die VoG vanavond willlen doen dan ben ik wel beschikbaar. Nu level 38 en LL 190.

*edit=typo
Twammo schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 12:42:
Ik ben pas sinds deze maand bezig met Destiny dus heb nog helemaal geen raids gespeeld. Wil vanavond weer verder spelen met de storyline dus wellicht dat ik Crota dan ook kan gaan doen. VoG ook nog niet gedaan. Als er spelers zijn die VoG vanavond willlen doen dan ben ik wel beschikbaar. Nu level 38 en LL 190.

*edit=typo
:O netjes, helaas is denk ik nu iedereen druk bezig met de andere RAID King's Fall. Daar moet je minimaal wel 280 Light level hebben.

Wanneer iedereen Hard mode op farmmode heb staan (Dus dat ze deze 3x in een avond kunnen spelen) gaan er denk ook wel weer VoG en Crota's End raids georganiseerd worden.

Ik sta namelijk wel te trappelen om weer eens Vault of Glass van voor tot achter te spelen :).

• Blisterin_Bull
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 28-11 15:53

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

Heb je die nog niet vorige week gedaan dan voor NTTE? ;)

Systeem specs

https://www.reddit.com/r/...lgoroth_hm_clarification/

Puntje 4!

"What many fail to realize is that with the debuff, even standing out of the pool, you can still do max damage to Golgo."

Je kan schijnbaar gewoon met max damage meeschieten buiten de pool op Golgoroth als je 'Unstable light' hebt. Ook is duidelijk uit de comments dat die debuff-explosie geen damage doet op Golgoroth. Is schijnbaar uitgetest door o.a. Gothalion.

Blisterin_Bull schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 13:00:
Heb je die nog niet vorige week gedaan dan voor NTTE? ;)
Ik niet :+ heb me totaal nog niet bezig gehouden met exotics. Heb alleen maar willen raiden xD!
Als ik straks 3x hardmode in een avondje doe, dan gaan we weer is kijken en alle quests afronden op me Titan en Hunter :+ (heb trouwens nog niet eens een Exotic zwaard) #noob

• Flix20
DarkElement schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 12:36:
Tegenwoordig ren je sneller door Crota's End heen dan door een lastige strike :p
Zijn er lastige strikes dan?
Behalve S.A.B.E.R nightfall dan. Fuck warsat :+

DarkElement schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 13:03:
Snel halen dat zwaard. Bazendingen zijn dat.
Leg nu eens uit waarbij zwaard echt uber hard nodig is :P behalve dat ie Flayers en Tier 3 (met die witch) snel af hebt :P.. is toch gewoon een gaaf ding maar niet supernuttig ofzo toch :P want anders heb ik iets gemist
Crashhill schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 13:06:
[...]

Leg nu eens uit waarbij zwaard echt uber hard nodig is :P behalve dat ie Flayers en Tier 3 (met die witch) snel af hebt :P.. is toch gewoon een gaaf ding maar niet supernuttig ofzo toch :P want anders heb ik iets gemist
Gebruik liever de MG uit de raid, zwaard is leuk maar vaak moet je te dicht bij komen, en zeker in een NF is het niet handig als iemand na 3x slaan op de flayer (weer) dood in een hoekje ligt.

Zelfde als die dudes met een zwaard op je afkomen in pvp, wat denk je nou dat ik rustig blijf staan zonder te schieten?
Ik spring gewoon en schiet een rocket achter ze, dan maakt het blokken met het zwaard ook niet uit :F

[ Voor 17% gewijzigd door Griffx op 26-10-2015 13:09 ]

PC Specs

• Flix20
DarkElement schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 13:06:
Nightfall S.A.B.E.R , S.A.B.E.R. voor Sleeper, Darkblade zwaard-versie.
S.A.B.E.R. voor de sleeper vond ik niet zo heel boeiend om eerlijk te zijn...
Hadden 3 bubblebro's mee voor het warsat en goan.

[...]

Ze zijn echt smerig sterk als je R2 gebruikt hehe. 6 man exotic sword op Atheon en hij gaat in 10 tellen in zijn kistje liggen om je een indicatie te geven van de kracht :p

In raids verder niet altijd handig maar verder kan je ze praktisch overal wel gebruiken. En ze hebben alle 3 een andere super attack, Solar heeft een upercut aanval, de void een Area of effect Tornado, en de Arc versie kan op afstand schieten. Wie wil dat nou niet :p

Griffx schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 13:07:
[...]

Gebruik liever de MG uit de raid, zwaard is leuk maar vaak moet je te dicht bij komen, en zeker in een NF is het niet handig als iemand na 3x slaan op de flayer (weer) dood in een hoekje ligt.

Zelfde als die dudes met een zwaard op je afkomen in pvp, wat denk je nou dat ik rustig blijf staan zonder te schieten?
Ik spring gewoon en schiet een rocket achter ze, dan maakt het blokken met het zwaard ook niet uit :F
Ja ik snap dat niet zo met exotic gebeuren, enigste exotic waar je echt dik voordeel mee hebt is Touch of Malice.

Zelfde met Black Spindle, op mijn hunter met de Stillpiercer doe ik eigenlijk bijna niet onder voor de Black Spindle kwa damage :+.. puur doordat ik sneller schiet (rate of fire). (en ik heb op me hunter ultrasupersnelreload)
Nu ook gemerkt met die nieuwe 320 RAID sniper, ik doe gewoon meer damage met me stillpiercer van 308... bizar eigenlijk maar waar.
Ik kan me niet voorstellen dat je met Stillpiercer meer damage doet dan Black Spindle :+

[ Voor 14% gewijzigd door Kasai op 26-10-2015 13:15 . Reden: oops meer koffie nodig ]

Atlas#22744

• CCP
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 26-11 13:09

CCP

[...]

Je kan er een stuk jump-puzzel mee afsnijden :)

Ik gebruik em bij al die taken majors om the ultra te laten spawnen. Bij de court of Oryx om bepaalde bazen snel need te hakken, bij de Raid het totem gedeelte om de knights neer te hakken, bij de warpriest eveneens voor de knights. En natuurlijk in crucible. Zwaard heeft zeker een meerwaarde imho.

• Irrival
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 06-08 10:32

Irrival

"Dispel the Darkness"

Kasai schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 13:13:
320 vs 308 is toch logisch?

Ik kan me niet voorstellen dat je met Stillpiercer meer damage doet dan Black Spindle :+
Lezen ;)

PSN & PC: Irrival | Battle.net: Irrival#2692

Verwijderd

Topicstarter
Ik snap hem ook niet. Leg is uit? :P
Kasai schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 13:13:
Ik zeg ook niet dat ik meer damage doe, maar dat ik er niet voor onder doe, kwa totaal damage.

• Irrival

Irrival

"Dispel the Darkness"

Verwijderd schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 13:15:
[...]

Ik snap hem ook niet. Leg is uit? :P
Hij doet MEER dmg met zijn 308 stillpiercer dan met zijn 320 raid sniper.

Spindle vs. Stillpiercer zou ik niet weten, vertrouw hem op zijn woord :P

Verwijderd

Topicstarter
Crashhill schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 13:16:
[...]

Ik zeg ook niet dat ik meer damage doe, maar dat ik er niet voor onder doe, kwa totaal damage.
Nu praat je jezelf tegen. Je doet niet meer damage, maar je doet ook niet minder totale dmg?
Crashhill schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 13:16:
[...]

Het is meer of minder.

Wat is het :+?

Atlas#22744

Verwijderd schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 13:17:
[...]

Nu praat je jezelf tegen. Je doet niet meer damage, maar je doet ook niet minder totale dmg?
Lees het maar opnieuw :+ jesus. Ik doe er niet voor onder, dus zal vast iets minder damage doen maar geen gigantische verschillen.

Verwijderd

Topicstarter
Irrival schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 13:17:
[...]

Hij doet MEER dmg met zijn 308 stillpiercer dan met zijn 320 raid sniper.

Spindle vs. Stillpiercer zou ik niet weten, vertrouw hem op zijn woord :P
Hij zegt juist dat hij evenveel dmg doet met zn piercer als zn Spindle.
En ook dat andere.

Verwijderd

Topicstarter
Crashhill schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 13:18:
[...]

Lees het maar opnieuw :+ jesus. Ik doe er niet voor onder, dus zal vast iets minder damage doen maar geen gigantische verschillen.
Jah ok.

• Irrival

Irrival

"Dispel the Darkness"

Verwijderd schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 13:18:
[...]

En ook dat andere.
Hij probeert te vertellen dat er nauwelijks tot geen dmg verschil zit tussen zijn piercer en spindle. Ik ga ervanuit dat zijn hit dmg een stuk lager is? Maar door de ROF hij toch gelijk blijft aan de spindle.

"Nu ook gemerkt met die nieuwe 320 RAID sniper, ik doe gewoon meer damage met me stillpiercer van 308... "
Los van het feit dat het een kromme zin is, zegt hij dat zijn 308 piercer meer doet dan de 320 raid sniper.

Dat is niet zo gek, want raid sniper heeft aanzienlijk minder impact.

Atlas#22744

Verwijderd schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 13:18:
[...]

En ook dat andere.
Ik heb btw niet eens een spindle :P.. mijn ervaring is gebaseerd op het spelen met gasten die hem wel hebben. Misschien als ik de Spindle heb dat ik ook meer damage doe.

Het valt me gewoon op dat ik met me Stillpiercer 9/10x meer damage doe dan andere met bijv een 310 black spindle. En wat ik uiteindelijk allemaal alleen maar bedoelde is, wat de noodzaak is van al die exotics, zoals black spindle en exotic zwaarden.

Tuurlijk het is allemaal super leuk en misschien ook wel nuttig. Maar kwa noodzaak voor een RAID of whatever is neit nodig (Je haalt er geen gigantisch voordeel uit)

• Irrival

Irrival

"Dispel the Darkness"

Crashhill schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 13:23:
[...]
Tuurlijk het is allemaal super leuk en misschien ook wel nuttig. Maar kwa noodzaak voor een RAID of whatever is neit nodig (Je haalt er geen gigantisch voordeel uit)
Het voordeel wat je eruit haalt is dat je aan de requirements voldoet en een fireteam kan joinen! :9

Verwijderd

Topicstarter
[...]
Het valt me gewoon op dat ik met me Stillpiercer 9/10x meer damage doe dan andere met bijv een 310 black spindle. En wat ik uiteindelijk allemaal alleen maar bedoelde is, wat de noodzaak is van al die exotics, zoals black spindle en exotic zwaarden.
Wacht wat? Schieten die gasten nix raak ofzo?
En ik snap je punt. Het is niet nodig, maar helpt.
[...]

Ik heb btw niet eens een spindle :P.. mijn ervaring is gebaseerd op het spelen met gasten die hem wel hebben. Misschien als ik de Spindle heb dat ik ook meer damage doe.

Dan snipe jij gewoon beter.

Atlas#22744

Irrival schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 13:24:
[...]

Het voordeel wat je eruit haalt is dat je aan de requirements voldoet en een fireteam kan joinen! :9
Beetje flauw...
Dat was niet waar ik heen wilde :+. Ik zie gewoon geen grote voordelen met black spindle en exotic zwaarden etc. Alleen maar met de Touch of Malice.. Verder is het ook niet mijn bedoeling om mensen op de kast te krijgen of whatever, ik ben de vriendelijkheid zelf 8)
Je bent zeker heel vriendelijk.

Ben benieuwd als je de black spindle hebt hoe je die gaat vinden dan :)

Atlas#22744

Verwijderd schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 13:25:
[...]

Wacht wat? Schieten die gasten nix raak ofzo?
En ik snap je punt. Het is niet nodig, maar helpt.
9/10x gaat over wie de meeste damage heeft gedaan he :P niet dat hun 1 mil schieten en ik 10 mil :+ al voelt het zo soms wel, grapje, kusje, #aardigzijnisleukzijn

Verwijderd

Topicstarter
Crashhill schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 13:26:
[...]

Beetje flauw...
Dat was niet waar ik heen wilde :+. Ik zie gewoon geen grote voordelen met black spindle en exotic zwaarden etc. Alleen maar met de Touch of Malice.. Verder is het ook niet mijn bedoeling om mensen op de kast te krijgen of whatever, ik ben de vriendelijkheid zelf 8)
Exotic zwaard is handig als je runner bent. Dan 2shot je de vessel en dat is gewoon sneller.
Spindle is gewoon de beste sniper tegen bosses.

Ze zijn niet nodig maar ze maken dingen makkelijker.

Verwijderd

Topicstarter
Crashhill schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 13:28:
[...]

9/10x gaat over wie de meeste damage heeft gedaan he :P niet dat hun 1 mil schieten en ik 10 mil :+ al voelt het zo soms wel, grapje, kusje, #aardigzijnisleukzijn
Ik dacht al :P
Kasai schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 13:27:
Je bent zeker heel vriendelijk.

Ben benieuwd als je de black spindle hebt hoe je die gaat vinden dan :)
Als hij hetzelfde is als Blackhammer, dan gaat het ten eerste nog wel heel even duren voordat ik hem heb :+. Maar zal ik hem uiteindelijk altijd geequipped hebben omdat het zolang duurt eer dat ik hem heb en gaat hij ongeloofelijk lekker aanvoelen _/-\o_

Verwijderd

Topicstarter
Crashhill schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 13:30:
[...]

Als hij hetzelfde is als Blackhammer, dan gaat het ten eerste nog wel heel even duren voordat ik hem heb :+. Maar zal ik hem uiteindelijk altijd geequipped hebben omdat het zolang duurt eer dat ik hem heb en gaat hij ongeloofelijk lekker aanvoelen _/-\o_
Het geluid van de black Spindle. Daar krijg je spontaan een boner van.
Crashhill schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 13:30:
[...]

Haha het is geen RNG drop. Waarom gebruik je trouwens niet 100 yard stare?
Verwijderd schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 13:28:
[...]

Exotic zwaard is handig als je runner bent. Dan 2shot je de vessel en dat is gewoon sneller.
Spindle is gewoon de beste sniper tegen bosses.

Ze zijn niet nodig maar ze maken dingen makkelijker.
En wij ons maar afvragen wie er loopt te duwen in de aura...

Atlas#22744

Verwijderd schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 13:31:
[...]

Klopt en de warpriest gaat er van headbangen, en zorgt er dus voor dat iedereen zijn crits mist :+

Anders gewoon de Eirene RR4, heeft hoogste impact.
Schiet ook erg lekker in pvp

[ Voor 12% gewijzigd door Griffx op 26-10-2015 13:35 ]

PC Specs

Verwijderd

Topicstarter
Kasai schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 13:32:

En wij ons maar afvragen wie er loopt te duwen in de aura...
LOL ik beweeg nooit als ik schiet.
Het is laurens.

• Flix20
Verwijderd schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 13:31:
[...]

Klinkt als een wapen dat ff gesmeerd moet worden. Veel metaal op metaal geslijp :+
Crashhill schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 13:26:
[...]

Beetje flauw...
Mwa, ik denk oprecht dat een BS meer dps doet bij een Warpriest of Golgotrol dan welk ander wapen dan ook ingame wanneer je volle pijp crits blijft raken. Van gelijke lightlevel uitgaande.

Verwijderd schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 13:35:
[...]

LOL ik beweeg nooit als ik schiet.
Het is laurens.
bij ons was gisteren de guardian met de aura aan het rond rennen achter adds aan, stonden er 5 voor jan l*l te schieten op de warpriest _O-

PC Specs

Verwijderd

Topicstarter
Griffx schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 13:36:
[...]

bij ons was gisteren de guardian met de aura aan het rond rennen achter adds aan, stonden er 5 voor jan l*l te schieten op de warpriest _O-
Wtf.
Kasai schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 13:32:
[...]

Haha het is geen RNG drop. Waarom gebruik je trouwens niet 100 yard stare?
Heb de crucible sniper op me andere poppetjes :P 100 yard nog niet gekocht/gekregen.
Heb nu ook de 320 RAID sniper dus die gaat voorlopig even mee. Wacht straks wel weer op de daily over 1 á 2 weken dan ga ik hem wel halen.. Wil eerst de RAID onder de knie hebben volledig op zowel normal/hard.

Ik raid eigenlijk ook alleen maar elke dag. Is het niet voormezelf dan is he wel een warpriestje daar golgoroth hier, daughters soms. En bij Oryx ga ik er meestal uit modat iemand anders die rewards nodig heb hahaha :P
Crashhill schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 13:38:
[...]

Heb de crucible sniper op me andere poppetjes :P 100 yard nog niet gekocht/gekregen.
Heb nu ook de 320 RAID sniper dus die gaat voorlopig even mee. Wacht straks wel weer op de daily over 1 á 2 weken dan ga ik hem wel halen.. Wil eerst de RAID onder de knie hebben volledig op zowel normal/hard.

Ik raid eigenlijk ook alleen maar elke dag. Is het niet voormezelf dan is he wel een warpriestje daar golgoroth hier, daughters soms. En bij Oryx ga ik er meestal uit modat iemand anders die rewards nodig heb hahaha :P
Gewoon de vendor versie kopen, triple tap ftw. Bij DPS fights heb je elk magazijn een gratis kogel.

Of gewoon effe black spindle halen ;)

Atlas#22744

Kasai schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 13:40:
[...]

Gewoon de vendor versie kopen, triple tap ftw. Bij DPS fights heb je elk magazijn een gratis kogel.

Is met die 320 ll gear wel een stuk eenvoudiger nu.

PC Specs

Kasai schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 13:40:
[...]

Die gratis kogel is wel lekker.. maar ben behoorlijk gehecht geraakt aan mijn Stillpiercer O+..
Misschien dat ik hem daarom ook zo liefkoos. Ik schiet haast nooit mis met dat ding (Behalve bij Golgorth jesus wat was dat slecht 8 kogels gingen gewoon mis :P)
Crashhill schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 13:47:
[...]

Die gratis kogel is wel lekker.. maar ben behoorlijk gehecht geraakt aan mijn Stillpiercer O+..
Misschien dat ik hem daarom ook zo liefkoos. Ik schiet haast nooit mis met dat ding (Behalve bij Golgorth jesus wat was dat slecht 8 kogels gingen gewoon mis :P)
Leuk feitje, ze hebben exact dezelfde stats :+ Alleen is de perk van Stillpiercer meer voor thrashmobs.

Lol 8 kogels mis en dan nog meer damage doen dan je maatjes met Black Spindle :P

Atlas#22744

Kasai schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 13:49:
[...]

Leuk feitje, ze hebben exact dezelfde stats :+ Alleen is de perk van Stillpiercer meer voor thrashmobs.

Lol 8 kogels mis en dan nog meer damage doen dan je maatjes met Black Spindle :P
Nee nee nee, toen schoot ik 8x mis op de gaze :P van bovenaf met 1 bol, maar daarop hebben we nu makkelijke tactiek gevonden zodat je 9/10 maar 1kogel nodig heb..

[ Voor 10% gewijzigd door Crashhill op 26-10-2015 13:50 ]

• Kashika
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 28-11 12:24
1000 yard met triple tap is anders ook erg lekker tegen bazen hoor.

Spindle kan je sneller alles weg schieten, dat is waar. Maar je exotic slot of iets anders open hebben, is ook het overwegen waard.
Wat zou jij voor exotic gebruiken bij War Priest en Golgoroth dan?

Atlas#22744

Kashika schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 13:52:
1000 yard met triple tap is anders ook erg lekker tegen bazen hoor.

Spindle kan je sneller alles weg schieten, dat is waar. Maar je exotic slot of iets anders open hebben, is ook het overwegen waard.
ik zou trouwens ook echt niet weten welke exotic je anders als black spindle in zou zetten bij Warpriest en Golgoroth, misschien Thunderlord?
Crashhill schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 13:52:
[...]

ik zou trouwens ook echt niet weten welke exotic je anders als black spindle in zou zetten bij Warpriest en Golgoroth, misschien Thunderlord?
Voor ik de BS had inderdaad de Thunderlord.
Maar nu met een BS en een raid MG is de keuze snel gemaakt.
En bij de daugthers over schakelen naar de ToM, vanaf dat punt gebruik ik geen sniper meer, alleen HM en ToM

PC Specs

Griffx schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 13:54:
[...]

Voor ik de BS had inderdaad de Thunderlord.
Maar nu met een BS en een raid MG is de keuze snel gemaakt.
En bij de daugthers over schakelen naar de ToM, vanaf dat punt gebruik ik geen sniper meer, alleen HM en ToM
Ik schiet men snipers gewoon leeg op de Ogre's.

Verwijderd

Topicstarter
Crashhill schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 13:56:
[...]

Ik schiet men snipers gewoon leeg op de Ogre's.
die heb je niet bij daughters :P
Verwijderd schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 13:57:
[...]

die heb je niet bij daughters :P
Hij zei vanaf het punt :P

----

Maar met Weapons of Light, Stagger, hoeveel damage doet de Black Spindle met 1 schot op Golgoroth?

Verwijderd

Topicstarter
Crashhill schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 13:58:
[...]

Hij zei vanaf het punt :P

----

Maar met Weapons of Light, Stagger, hoeveel damage doet de Black Spindle met 1 schot op Golgoroth?
110k ofzo?

• FlyLight3r

Hoeveel attack heeft ie dan, want met mijn Stillpiercer deed 115k per schot wat ik zo 123 kon zien.

Mijn Stillpiercer is overigens 308.

• snakeroel
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 09-02-2022

snakeroel

psn: Snakeroel

Nog andere guardians voor de nightfall vanavond? uurtje of 20:00

iRacing Profiel

Crashhill schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 14:01:
[...]

Hoeveel attack heeft ie dan, want met mijn Stillpiercer deed 115k per schot wat ik zo 123 kon zien.

Dat ligt er natuurlijk aan wat je er allemaal op infused.

Maar Black Spindle heeft in ieder geval meer impact, dus meer damage als ze zelfde attack value hebben.

Atlas#22744

Verwijderd

Topicstarter
Crashhill schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 14:01:
[...]

Ik weet niet zeker. ik kijk niet naar hoeveel dmg ik doen :P
Volgens fly 130k dmg. Ik zal de volgende keer ff kijken hoeveel dmg hij doet.

• Bhudda
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 24-11 22:37
Zo, net een paar vriendschap verzoeken gespammed. Ben vast nog niet Raid waardig, maar dan heb ik iig al wat namen in de lijst staan :)
Kasai schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 14:03:
[...]

Dat ligt er natuurlijk aan wat je er allemaal op infused.

Maar Black Spindle heeft in ieder geval meer impact, dus meer damage als ze zelfde attack value hebben.
Hij zal vast en zeker meer damage doen. De impact is ook hoger. Maar ben ook benieuwd naar hoeveel dan damage per schot zal zijn. Want door RoF van stillpiercer en het doorladen van je blackspindle etc. zijn toch wel allemaal polen waar ook rekening mee gehouden zal moeten worden..

Schiet je alles raak met Black Spindle, ben ik haast zeker dat de Black Spindle meer damage doet. (Maar ben benieuwd hoeveel)

Verwijderd

Topicstarter
Crashhill schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 14:06:
[...]

Hij zal vast en zeker meer damage doen. De impact is ook hoger. Maar ben ook benieuwd naar hoeveel dan damage per schot zal zijn. Want door RoF van stillpiercer en het doorladen van je blackspindle etc. zijn toch wel allemaal polen waar ook rekening mee gehouden zal moeten worden..

Schiet je alles raak met Black Spindle, ben ik haast zeker dat de Black Spindle meer damage doet. (Maar ben benieuwd hoeveel)
Filmpje gekeken. 131k dmg per schot.
Pagina: 1 ... 87 ... 176 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
-Houd je reacties gerelateerd aan Destiny, het zeker niet de bedoeling om compleet offtopic te gaan