Ik ben van de partij! Kan wel pas om 20u30 online zijn. 20u haal ik waarschijnlijk net niet.
Dan zijn we al klaarsynx6 schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 14:43:
[...]
Ik ben van de partij! Kan wel pas om 20u30 online zijn. 20u haal ik waarschijnlijk net niet.
Wordt een one man show .. Sjorre en de 2 zusjes
ToM er op en gaan!RJOttenheim schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 15:06:
Wordt een one man show .. Sjorre en de 2 zusjes
wtf lvl 40 door alleen de allereerste missie te spelen.
https://www.reddit.com/r/...y_the_starting_mission_a/

I served in a company of heroes.
53 potjes Crimson verder, geen ghost. I don't even....
PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl
Het woord zelfkastijding komt in me opVuvuzela schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 16:11:
wtf lvl 40 door alleen de allereerste missie te spelen.
[afbeelding]
Volgende klus voor hem: kijken of je alle (droppable) exotics kan krijgen door alleen patrol cosmodrome te spelen.
[ Voor 12% gewijzigd door Low_Profile op 11-02-2016 16:51 ]
PSN: Low__Profile | Team Shadowloo
Verlies je wel? Als je wint krijg je natuurlijk geen rewards...Henkie schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 16:13:
53 potjes Crimson verder, geen ghost. I don't even....
Wel de shaders al gekregen?
ja zelfs 10/15 potjes over de rand gesprongen. die shaders al wel ja.Ereaser schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 16:54:
[...]
Verlies je wel? Als je wint krijg je natuurlijk geen rewards...
Wel de shaders al gekregen?
Nu nog roze camo voor de wapens en je bent completeGearloose schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 11:48:
[...]
Niet zo maar een ghost!
Een roze ghost!
Wie wil dat nu niet????
PSN: PSYVIRI (aka Lootking) | Inglourious Guardians NL (Platoon: Inglourious Guardians)
en weer een 318 shell uit de raid.. ^$!#^!#2311!!!11
Zit ook al 1,5 maand met een 319 shell
en telkens droppen er maar 300 tot 308 shells, erg hinderlijk inderdaad.
Mijn lock blijft steken op 319 doordat er geen 320 bond/shell dropt.
Mijn lock blijft steken op 319 doordat er geen 320 bond/shell dropt.
[ Voor 24% gewijzigd door DarkElement op 11-02-2016 18:58 ]
sja, ik streef allang geen 320 meer na. Is totaal nutteloos.
Wat ik wel nastreef is alle exotics. Moet er helaas nog 2 die mij steeds maar niet gegund worden
Wat ik wel nastreef is alle exotics. Moet er helaas nog 2 die mij steeds maar niet gegund worden
Diezelfde Necrochasm als 1 jaar geleden. En nu de Jade Rabbit nog
Jep... stomme crux dropt maar niet
Moest trouwens twilight garrison ook nog zie ik

Edit: ook vanavond dropte die weer niet
[ Voor 8% gewijzigd door Michel8704 op 11-02-2016 21:28 ]
Activision Publishing, along with its partners at Bungie, expects to bring a large new expansion to Destiny in 2016 and to release a full game sequel in 2017.
Dat wordt nog even wachten op Destiny 2
http://www.businesswire.com/news/home/20160211006451/en
Dat wordt nog even wachten op Destiny 2
http://www.businesswire.com/news/home/20160211006451/en
https://www.bungie.net/en/News/News?aid=44353
FUCK YEAHPrior to the holiday break we mentioned a second, larger update slated for Spring. That content release will feature a significant Light increase, a bunch of new gear to earn and equip, and new challenges for PvE players seeking some more fun experiences and replayability.
Oh jee, nu al hyped, doordat ze alleen iets melden over meer content voor PVE. Dag Bungel, Crimson was een complete aanfluiting. PVP is broken, lag is erger geworden, drop rates zijn kapot etc.
En elke keer naar iets in de toekomst wijzen. Probleem met dit spel is dat het juist zo leuk is om te spelen met je vrienden
En elke keer naar iets in de toekomst wijzen. Probleem met dit spel is dat het juist zo leuk is om te spelen met je vrienden
-
[ Voor 102% gewijzigd door MichawwZki op 11-02-2016 23:27 ]
Hyped? nee. Blij? Ja.steffeh schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 23:04:
Oh jee, nu al hyped, doordat ze alleen iets melden over meer content voor PVE. Dag Bungel, Crimson was een complete aanfluiting. PVP is broken, lag is erger geworden, drop rates zijn kapot etc.
Vanwege je laaste zin. Complete roadmap tot aan Destiny 2.. We blijven het spelletje toch spelen, en nu hebben ze shit aangekondigd met de zelfde bewoording als the Taken King, dus ..

Is het nog de moeite waard om aan Destiny te beginnen?
PSN: Kidjuh
Absoluut.Kidjuh schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 23:54:
Is het nog de moeite waard om aan Destiny te beginnen?
Vorig jaar een keer geprobeerd om de 360 waar weinig meer te beleven was, wil Destiny nu voor de PS4 halen. Hoe gaat het levelen in z'n werk? Aangezien het gros van de players nu al max lvl is?! Heb verder nul vrienden die het spelen, is matchmaking noodzakelijk of is solo ook te doen? Thanks in advance.
[ Voor 3% gewijzigd door Kidjuh op 12-02-2016 00:25 ]
PSN: Kidjuh
Als het goed is krijg je een special waarmee je direct level 25 bent. Strikes hebben matchmaking, maar er zijn hier op Tweakers altijd wel mensen die je met van alles willen helpen. De nieuwe raid moet je ongeveer light 280 voor zijn om er aan te beginnen op normal, hard iets van 300.Kidjuh schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 00:21:
Vorig jaar een keer geprobeerd om de 360 waar weinig meer te beleven was, wil Destiny nu voor de PS4 halen. Hoe gaat het levelen in z'n werk? Aangezien het gros van de players nu al max lvl is?! Heb verder nul vrienden die het spelen, is matchmaking noodzakelijk of is solo ook te doen? Thanks in advance.
In The Taken King heb je wel wat uitdagende content en quests waarbij je hulp nodig hebt, maar zoals eerder gezegd; hier zijn altijd wel mensen die je willen helpen.
Gedeeltelijk eens, eerst maar eens afwachten allemaal. Natuurlijk gaat 90% het weer spelen, maar er komen straks ook vele andere goede games uitHenkie schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 23:29:
[...]
Hyped? nee. Blij? Ja.
Vanwege je laaste zin. Complete roadmap tot aan Destiny 2.. We blijven het spelletje toch spelen, en nu hebben ze shit aangekondigd met de zelfde bewoording als the Taken King, dus ..![]()
![]()
Nieuwe content, maakt niet uit hoe of wat, het is allemaal welkom
. Na bijna 50x King's Fall kijk ik wel weer uit naar nieuwe content.
ben benieuwd wat de kosten gaan worden...
PSN: libbes1979
Ben eerder benieuwd naar de hoeveelheid content.
Als ze het in september uitbrengen hebben ze er bijna een jaar aan kunnen werken, dus dan verwacht ik minimaal iets in de grootte van ttk.
Dan zal de prijs ook in dezelfde range zijn. (Wat prima is wat mij betreft)
Als ze het in september uitbrengen hebben ze er bijna een jaar aan kunnen werken, dus dan verwacht ik minimaal iets in de grootte van ttk.
Kill the grandfather of Crota.Low_Profile schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 09:32:
Ben eerder benieuwd naar de hoeveelheid content.
Hack a vex time gate and kill Oryx' father's stepbrother's nephew's former roommate.
We must go... back to the future!
Dat zou wel iets zijn dat ze een soort prequel maken en dat je year 1 wapens nodig hebt (die iedereen voor een groot deel gedismanteld heeft)Low_Profile schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 09:43:
[...]
Hack a vex time gate and kill Oryx' father's stepbrother's nephew's former roommate.
Moet iedereen weer VoG en Crota doenBiatch schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 09:58:
[...]
Dat zou wel iets zijn dat ze een soort prequel maken en dat je year 1 wapens nodig hebt (die iedereen voor een groot deel gedismanteld heeft)
Toch denk ik dat ze wel iets gaan doen met VoG en Crota. 320 Fatebringer 'kwijl, kwijl'
Black hammer 320.Crashhill schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 09:59:
[...]
Moet iedereen weer VoG en Crota doen.
Toch denk ik dat ze wel iets gaan doen met VoG en Crota. 320 Fatebringer 'kwijl, kwijl'
Praedyth revenge 320
Corrective Measure 320
Found Verdict, Hunger of Crota, Swordbreaker, Word of Crota.Griffx schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 10:02:
[...]
Black hammer 320.
Praedyth revenge 320
Corrective Measure 320
Sowieso al die elemental wapens uit year 1 zijn kwijl kwijl vergeleken met year 2
Denk dat de moeder van de Shield brothers met een deegroller komt.Low_Profile schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 09:43:
[...]
Destiny: The Kitchen Queen
PSN: PSYVIRI (aka Lootking) | Inglourious Guardians NL (Platoon: Inglourious Guardians)
Gisteren sinds maanden maar eens Destiny aangeslingerd voor Crimson doubles.
Vooral voor de emote bag.
We dachten dat we die kregen van de quest, maar blijkbaar krijg je die van de weekly bounty. Voor de quest 7 potjes verloren.
Aimen in Destiny voelt ontzettend clunky na andere shooters en alle vijanden liepen met meta wapens zoals tlw/thorn/mida/1k stare rond dus we hebben het niet eens geprobeerd 
2e potje kreeg ik de choco ghost shell.
3e potje kreeg mijn partner de roze ghost shell.
En het 5e of 6e potje kreeg mijn partner ook de choco ghost shell.
Geen shaders gekregen
We dachten dat we die kregen van de quest, maar blijkbaar krijg je die van de weekly bounty. Voor de quest 7 potjes verloren.
Geen shaders gekregen
Nice lekkere loot.Ereaser schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 10:25:
Gisteren sinds maanden maar eens Destiny aangeslingerd voor Crimson doubles.
We dachten dat we die kregen van de quest, maar blijkbaar krijg je die van de weekly bounty. Voor de quest 7 potjes verloren.Aimen in Destiny voelt ontzettend clunky na andere shooters en alle vijanden liepen met meta wapens zoals tlw/thorn/mida/1k stare rond dus we hebben het niet eens geprobeerd
Geen shaders gekregen
Ja heerlijk man die Year 1 shit erbij
Gisteren het overgrote deel doubles gedaan met Psyviri met een Sunsinger met burning nade en Thorn.
Geen potje mee verloren gisteren, en een hoop salty berichten gehad
2 Sunsingers in doubles is echt OP. Als je iemand hit met je nade heb je eigenlijk gelijk een 2 tegen 1 situatie.Griffx schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 10:34:
[...]
Nice lekkere loot.
Ja heerlijk man die Year 1 shit erbij
Gisteren het overgrote deel doubles gedaan met Psyviri met een Sunsinger met burning nade en Thorn.
Geen potje mee verloren gisteren, en een hoop salty berichten gehad![]()
Want die gehit is moet sniper headshotte anders legt ie het af.
Kopt, ff raken met een thorn, nade gooien, 3 seconden wachten en down.Crashhill schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 10:38:
[...]
2 Sunsingers in doubles is echt OP. Als je iemand hit met je nade heb je eigenlijk gelijk een 2 tegen 1 situatie.
Want die gehit is moet sniper headshotte anders legt ie het af.
ik vind Crimson Doubles ook heerlijk spelen ik ben normaal helemaal niet goed in PvP maar gisteren hebben we van de 7 potjes er maar 2 verlorenGriffx schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 10:40:
[...]
Kopt, ff raken met een thorn, nade gooien, 3 seconden wachten en down.
ik speel zelf ook met een Warlock
en heb al een paar keer gehad dat de tegenstanders een overwinnings dansje aan het doen waren en ik toen mijn Radiance activeerde en wij uiteindelijk aan het dansen waren
ook vind ik het heerlijk om met oude wapens te spelen speel zelf met de Vision of Confluence Scout rifle en dat schiet lekker weg moet ik zeggen.
ook helpt het dat je met maar 2 tegenstanders die over het algemeen bij elkaar in de buurt blijven je wat meer ingezoomd rond kan lopen en niet constant je radar in de gaten hoeft te houden maakt het voor mij wat makkelijker om raak te schieten
ik hoop dat ze deze mode in het spel stoppen zodat je het altijd kan spelen of op zijn minst elke maand een keer.
PSN: FreakGIB
Deze modus zat toch al in de game?FreakGIB schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 11:07:
[...]
ik vind Crimson Doubles ook heerlijk spelen ik ben normaal helemaal niet goed in PvP maar gisteren hebben we van de 7 potjes er maar 2 verloren
en heb al een paar keer gehad dat de tegenstanders een overwinnings dansje aan het doen waren en ik toen mijn Radiance activeerde en wij uiteindelijk aan het dansen waren
ook vind ik het heerlijk om met oude wapens te spelen speel zelf met de Vision of Confluence Scout rifle en dat schiet lekker weg moet ik zeggen.
ook helpt het dat je met maar 2 tegenstanders die over het algemeen bij elkaar in de buurt blijven je wat meer ingezoomd rond kan lopen en niet constant je radar in de gaten hoeft te houden maakt het voor mij wat makkelijker om raak te schieten
ik hoop dat ze deze mode in het spel stoppen zodat je het altijd kan spelen of op zijn minst elke maand een keer.
Doubles in de crucible list?
is dat zo volgens mij niet maar ik speel niet zo vaak Crucible behalve nu dan.Griffx schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 11:25:
[...]
Deze modus zat toch al in de game?
Doubles in de crucible list?
Zat er al deels in, maar niet op de trials "manier" maar op de clash "manier". Dit is geloof ik 1x in de maand een week. je kunt elkaar reviven maar je kunt ook respawnen volgens mij.FreakGIB schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 11:28:
[...]
is dat zo volgens mij niet maar ik speel niet zo vaak Crucible behalve nu dan.
psn: M0nkeymen81 | Inglourious Guardians
Normaal gesproken zat het er niet standaard in 2vs2.
Wij gaan vannacht nog eens wat binnen halen
Wij gaan vannacht nog eens wat binnen halen
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Zit er wel standaard in. Der is ook gewone doubles net wat Monkey zegt. Alleen is het 1x in de maand en wordt het afgewisseld met andere pvpmodes.
PSN - M4uSzi // -
Zeker leuke game mode, maar wel jammer dat je met 2 uurtjes alle bounties en de quest wel gehaald hebt. Door wat server problemen gister zat ik uiteindelijk dus 1v2 en het grappige is dat ik nog bijna gewonnen had ook (4-5) wat me uiteindelijk nekte is dat ze allebei hun ulti hadden en mij dus 2 keer heel makkelijk hebben kunnen doden.FreakGIB schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 11:07:
[...]
ik vind Crimson Doubles ook heerlijk spelen ik ben normaal helemaal niet goed in PvP maar gisteren hebben we van de 7 potjes er maar 2 verloren
Mijn gaming rigs | Steam: xitro01 | PSN: Xitro1
is er misschien een site waar dat word bijgehouden?M4uSzi schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 13:41:
Zit er wel standaard in. Der is ook gewone doubles net wat Monkey zegt. Alleen is het 1x in de maand en wordt het afgewisseld met andere pvpmodes.
nope, net zoals the daily/nightfall/weekly niet worden bekend gemaakt word de weekly crucible playlist ook niet bekend gemaakt.FreakGIB schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 13:53:
[...]
is er misschien een site waar dat word bijgehouden?
Meer mensen last van caterpillar error? Krijg het nu de hele tijd.
Ik kom er ook niet in op Xbox.
https://twitter.com/BungieHelp/
https://twitter.com/BungieHelp/
We're aware of users are experiencing connectivity issues to Destiny servers. Thank you for your patience as we investigate.
Steam/XBL: Avioto
Jup hier ook. Ik kom steeds tot aan char kiezen en dan gooit hij me deruit.Grudgie schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 14:42:
Meer mensen last van caterpillar error? Krijg het nu de hele tijd.
PSN - M4uSzi // -
Werkt weer hier
Ondertussen genoten van de komische reacties op het Twitter bericht
Ik ook dus de hele tijd.M4uSzi schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 14:56:
[...]
Jup hier ook. Ik kom steeds tot aan char kiezen en dan gooit hij me deruit.

Jij moet dan ook naar je vriendin, ik zou haar verdenken van deze ernstige streken met catastrofale gevolgen.M4uSzi schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 14:56:
[...]
Jup hier ook. Ik kom steeds tot aan char kiezen en dan gooit hij me deruit.
Edit
They just added RNG to the login screen. You have to grind logging in for a while. There's a 0.04% chance of logging in successfully.
[ Voor 20% gewijzigd door steffeh op 12-02-2016 15:36 ]
Whaha. Nee die is druk aan het werk.steffeh schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 15:35:
[...]
Jij moet dan ook naar je vriendin, ik zou haar verdenken van deze ernstige streken met catastrofale gevolgen.
Edit
[...]
PSN - M4uSzi // -
Naar aanleiding van de kennismaking met Oryx gisteravond. Vanavond ons bezoekje afronden? Ik kan vanaf 18u! 
En ik neem een machine gun mee;)
En ik neem een machine gun mee;)
Met een kans dat je chars tussen de 300 en 320 zijn

Haha, of 0 - 320, fopje van Bungie!Griffx schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 17:53:
[...]
Met een kans dat je chars tussen de 300 en 320 zijn
Haha, ja of 3 ghosts en je chars zijn pleite.
Verwacht Cauldron als trials maar hoop op shores of time of sector 6543121
[ Voor 15% gewijzigd door Griffx op 12-02-2016 18:07 ]
Ik hoop op Frontier. Jaja ik weet pas geweest. Of cauldron lijkt me ook wel leukGriffx schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 18:06:
[...]
PSN - M4uSzi // -
Heb alle oude raid wapens nog steeds. Kan er geen afscheid van nemen 
Edit. Dat was een reactie op iets van vanmorgen. Rest'verscheen pas toen ik had gepost. Dacht al wat was het stil vandaag.
Edit. Dat was een reactie op iets van vanmorgen. Rest'verscheen pas toen ik had gepost. Dacht al wat was het stil vandaag.
[ Voor 47% gewijzigd door DarkElement op 12-02-2016 18:35 ]
The Dungeons denk ik vanavond. Hoop op Shores of time/roterend
[ Voor 8% gewijzigd door Vuvuzela op 12-02-2016 18:48 ]
Roterend mag wel weer eens. Zal wel niet natuurlijk.
Haha. Cadeau! Sector 123456 tochGriffx schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 18:06:
[...]
ja wij.Faaz0 schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 18:53:
iemand nog een derde nodig vanavond toevallig?
Rond 1930 ok?
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 364708 op 12-02-2016 18:57 ]
Hallo?! Ja wij ( shadow en ik )Faaz0 schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 18:53:
iemand nog een derde nodig vanavond toevallig?
Rusted lands.
Iemand zin in doubles?
[ Voor 20% gewijzigd door M0nkeymen op 12-02-2016 20:12 ]
1 plek vrij voor een toppertje @ King's Fall Hard (full raid). Willen er wel snel doorheen jagen dus iemand die we niks hoeven uit te leggen aub 
edit: vol
edit: vol
[ Voor 4% gewijzigd door DarkElement op 12-02-2016 20:25 ]
Wij zoeken nog 2 man voor een fresh HM kings fall raid. Wie heeft er zin om mee te gaan?
Stuur een berichtje naar leech1984 (psn/ps4)
PSN: Leech1984
Ik wil wel meeleech1984 schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 20:49:
Wij zoeken nog 2 man voor een fresh HM kings fall raid. Wie heeft er zin om mee te gaan?
Ik wil wel mee, alleen ik kan na VIleech1984 schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 20:49:
Wie heeft er zin om wat Trials te doen. Gewoon voor bounties en kijken waar het schip strand.
Join party maar.
Join party maar.
PSN - M4uSzi // -
Vooral dat strandende schip is belangrijkM4uSzi schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 22:03:
Wie heeft er zin om wat Trials te doen. Gewoon voor bounties en kijken waar het schip strand.
Join party maar.
PSN/XBL/Steam: NLRev0lution
Zo de crimson loot is binnen 2 shaders, 5! Valentine ghosts en 1 choco ghost.
Verder een paar heerlijke potjes vanavond met Dumaytje, 4-0 achter naar 5-4 winnen.
En een ander team 3x binnen 15 seconden killen.
Verder een paar heerlijke potjes vanavond met Dumaytje, 4-0 achter naar 5-4 winnen.
En een ander team 3x binnen 15 seconden killen.
Alleen jammer dat we te laat bedachten om van de map springers te trollen door ook van de map te springen
Ja die was geniaal geweest, doen we de volgende keer net zolang totdat ze gaan spelen of leaven.Gearloose schreef op zaterdag 13 februari 2016 @ 00:34:
Alleen jammer dat we te laat bedachten om van de map springers te trollen door ook van de map te springen
Dat gebeurde bij mij ook een paar keer. Wat heeft dat voor nut?Gearloose schreef op zaterdag 13 februari 2016 @ 00:34:
Ik krijg wel onwijs goede loot met die crimson days, met een light level 240 character kreeg ik zelfs een level 299 ghost shell

Farmen voor shaders of voor een ghost.Avioto schreef op zaterdag 13 februari 2016 @ 08:36:
[...]
Dat gebeurde bij mij ook een paar keer. Wat heeft dat voor nut?
Nog 2 gezocht voor golgoroth (hard) challenge. Starten rond de klok van 11:00.
Ik weet niet hoe ik hier een gif moet neer zetten dus dan maar zo:Henkie schreef op zaterdag 13 februari 2016 @ 02:25:
Goodbye #forerever319 , hallo #320nolife
https://www.bungie.net/en/News/News?aid=44361
http://vidmg.photobucket....riffx/CbD7HHAUEAQ7_88.mp4
[ Voor 101% gewijzigd door Griffx op 13-02-2016 10:16 ]
Deze ook op reddit!
http://imgur.com/a/arWsO
http://imgur.com/a/arWsO
[ Voor 10% gewijzigd door AlexMar op 13-02-2016 10:19 ]
https://www.reddit.com/r/...45huce/believe_in_ghosts/
Ff sorteren op "best" en dan de eerste reactie"chain" lezen xD
Ow ja, bumpNLRev0lution schreef op zaterdag 13 februari 2016 @ 09:30:
Nog 2 1 gezocht voor golgoroth (hard) challenge. Starten rond de klok van 11:00.
[ Voor 25% gewijzigd door NLRev0lution op 13-02-2016 10:38 ]
Joehoe. Mensen doe even mee met challenge
PSN - M4uSzi // -
Nog iemand nodig? Moet em nog doen op m'n warlock
Joinen maar!Blisterin_Bull schreef op zaterdag 13 februari 2016 @ 11:09:
Nog iemand nodig? Moet em nog doen op m'n warlock
Nog iemand doubles?
Wil de 7 matches Quest vol maken
Wil de 7 matches Quest vol maken
Dit topic is gesloten.
Let op:
-Houd je reacties gerelateerd aan Destiny, het zeker niet de bedoeling om compleet offtopic te gaan
-Houd je reacties gerelateerd aan Destiny, het zeker niet de bedoeling om compleet offtopic te gaan