PSN: Gewoon_GJ Destiny: Hunter/Titan/Warlock
Jup, join maar!GerritjanNL schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 16:18:
Heb je nog een plek vrij? Titan 300?
Zeker weten! Elysi en ik hebben sinds vandaag ook de ToM, nemen we volgende keer mee
Bij interesse voeg me gewoon toe, ik speel ondertussen crucible (psn: f1rebladex)
Nog gelukt Luuk?Verwijderd schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 13:44:
2 personen nodig voor normale kings fall.
Asap beginnen.
PSN - M4uSzi // -
Elke keer random. Als de verkeerde spawnen kan je het event cancelenNeefdave schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 16:55:
Voor de TOM heb ik nog 1 fragment nodig. Deze wil ik in CoO halen in tier 2. Hoevaak switchen de bosses? Ik moet nog de variant met 2 Knights with Ogre or 1 Knight with Cabal.
I served in a company of heroes.
[ Voor 30% gewijzigd door Deef_K op 24-10-2015 17:19 ]
We zoeken een ervaren raider voor Kings Fall hard morgen om 1200. We zijn afgelopen vrijdag zonder moeite bij Oryx gekomen, mede dankzij goede wapens, dus vandaar dat onze eis een goede sniper (Black Spindle heeft voorkeur) en Touch of Malice is. Eigen level rond de 308 zou leuk zijn, maar 305+ is ook prima.
Het gaat om een fresh raid, maar willen ook aantal goede pogingen op Opryx down. Voor Oryx zelf denken we dat zelfs 310 nodig is, met beetje mazzel krijg je leuke drop en kom je tijdens de raid op 310 uit
[ Voor 3% gewijzigd door Kasai op 24-10-2015 17:58 ]
Atlas#22744
Verwijderd
Ik zou morgen wel mee willen gaan, als is eerder met jullie geraid,Kasai schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 17:36:
Hallo,
We zoeken een ervaren raider voor Kings Fall hard morgen om 1200. We zijn afgelopen vrijdag zonder moeite bij Oryx gekomen, mede dankzij goede wapens, dus vandaar dat onze eis een goede sniper (Black Spindle heeft voorkeur) en Touch of Malice is. Eigen level rond de 308 zou leuk zijn, maar 305+ is ook prima.
Het gaat om een fresh raid, maar willen ook aantal goede pogingen op Opryx down. Voor Oryx zelf denken we dat zelfs 310 nodig is, met beetje mazzel krijg je leuke drop en kom je tijdens de raid op 310 uit
Ben nu light 307 met black spindle en touch of malice
Ervaring hard raid t/m warpriest.
Wie heeft er zin?
Is goed, 12 uur sharp!Verwijderd schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 18:38:
[...]
Ik zou morgen wel mee willen gaan, als is eerder met jullie geraid,
Ben nu light 307 met black spindle en touch of malice
Ervaring hard raid t/m warpriest.
Atlas#22744
Jup. Ben zelf bij golgoroth nu, zou die graag nog even platleggen maar oryx is ook prima.tha_crazy schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 18:38:
Voor zo zoek ik 4 man voor Oryx Hard mode.
Wie heeft er zin?
Is full run Hard heJeroenMeloen schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 19:18:
[...]
Jup. Ben zelf bij golgoroth nu, zou die graag nog even platleggen maar oryx is ook prima.
Prima, ik doe graag mee. Ik heb denk ik nog een goede speler in de aanbieding, zal even checken.
Ik wil ook wel mee voor een full run. Ben alleen maar 303 (rngesus hasn't been kind, vaak 300-302 drops), geen ervaring op hard, wel wat dingen gelezen. Wel Malice en spindle.
Als ik mee mag, hoe laat wil je beginnen?
Psn: TheAppie
[ Voor 8% gewijzigd door AppieNL op 24-10-2015 19:39 ]
DarkElement schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 22:34:
Ok vroeger thuis dan gepland en klaar om te raiden. Wie oh wie kan me gebruiken.
Echt he ?
Moest even een traantje wegpinken
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
goede guide voor Oryx HM.
Geen idee waarom ze het "cheesen" noemen in de titel van de video, lijkt mij toch normaal gebruik van supers en een goede spot om van te schieten.
[ Voor 9% gewijzigd door AppieNL op 25-10-2015 02:16 ]
Is dan dit het moment om over te stappen naar Raids? Als een van de weinige quests die ik open heb staan is King's fall. Wat is een goede manier om hier mee te starten, met 0,0 raid experience?
PSN: DeNachtBaron
Godsamme, als KPN mijn internet nou eens fixed.. Volgende week dan maar..Kasai schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 17:36:
Hallo,
PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account
Volgende week farmen we die shit al.UTADDICT schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 09:11:
[...]
Godsamme, als KPN mijn internet nou eens fixed.. Volgende week dan maar..
Atlas#22744
I know, dat is dus ook de frustratie
PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account
Edit: Never mind
[ Voor 15% gewijzigd door NLRev0lution op 25-10-2015 12:03 ]
PSN/XBL/Steam: NLRev0lution
Jammer :-)NLRev0lution schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 12:01:
Iemand ff helpen bij oryx cp normal? 1 persoon gezocht.
Edit: Never mind
PSN-ID: Hettic1
De Nemesis inderdaadTrishul schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 12:01:
Vraagje aan de warlocks; wat vinden jullie de beste legendary helm? Ik heb nu een light beyond nemesis year 2 (290 defense) waarvan ik moeilijk afstand kan doen vanwege de looks en de perks. De dead orbit helm heb ik ook, maar mis de bonus super energy on non-guardian kills perk. Ben benieuwd wat de LL290+ warlocks hier als helm hebben. Ben zelf nu LL291.
Wel ff rollen met Health replenishment en Inverse Shadow als je het mij vraagt
Spul gewoon bewaren en Glass Needle van Xur gebruiken, je gear reset er niet van
[ Voor 6% gewijzigd door DarkElement op 25-10-2015 12:07 ]
Touch of Malice ook al binnen? Is wel heel handig voordat je aan de raid begint.Ronnio G schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 08:33:
Ik ben nu op een punt aangekomen dat ik geen quests beschikbaar heb en strikes me ook een beetje mijn neus uit komen. Ik ben op het moment een hunter met light 292.
Is dan dit het moment om over te stappen naar Raids? Als een van de weinige quests die ik open heb staan is King's fall. Wat is een goede manier om hier mee te starten, met 0,0 raid experience?
Als je Road to King's Fall open hebt staan is het inderdaad tijd voor de raid.
Desnoods haal je met mazzel uit de Nightfall/Heroic/Tier 3 CoO nog wat hogere items om je light te verhogen.
0,0 experience hebben we allemaal gehad in het begin, wees daar niet bang voor.
Er zijn er genoeg die je van het begin tot eind van uitleg voorzien
Mijn hunter had hetzelfde: geen quests meer... raid al 4x gecleared daarmee en toen op het punt dat ik dacht: wat nu? Toen maar mijn titan gelevelled. Daar ondertussen ook al 2x de raid mee gecleared. Nog enkele kleine quests en dan maar verder met de Warlock...
Leuk, wéér het hele riedeltje opnieuw
Daarna wekelijks de normal raid met elk poppetje denk ik... hopen op wat sterke loot in voorbereiding op de hard raid.
[ Voor 8% gewijzigd door Superkiwi op 25-10-2015 12:10 ]
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Weet je wel wat je zegtdvdkiwi schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 12:08:
[...]
Touch of Malice ook al binnen? Is wel heel handig voordat je aan de raid begint.
Als je Road to King's Fall open hebt staan is het inderdaad tijd voor de raid.
Desnoods haal je met mazzel uit de Nightfall/Heroic/Tier 3 CoO nog wat hogere items om je light te verhogen.
0,0 experience hebben we allemaal gehad in het begin, wees daar niet bang voor.
Er zijn er genoeg die je van het begin tot eind van uitleg voorzien
Mijn hunter had hetzelfde: geen quests meer... raid al 4x gecleared daarmee en toen op het punt dat ik dacht: wat nu? Toen maar mijn titan gelevelled. Daar ondertussen ook al 2x de raid mee gecleared. Nog enkele kleine quests en dan maar verder met de Warlock...
Leuk, wéér het hele riedeltje opnieuw
Daarna wekelijks de normal raid met elk poppetje denk ik... hopen op wat sterke loot in voorbereiding op de hard raid.
Je hebt gelijk
Heb de klok nog niet teruggezet, sorry
[ Voor 20% gewijzigd door Superkiwi op 25-10-2015 12:19 ]
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
we doen Kings Fall op normal mode.
1: michel8704
2: Pinjataa
3: Ronnio G
4:
5:
6:
Beetje ervaring is gewenst, maar wil ook best een paar newbies op touw meenemen.
Heb mij zelf toegevoegd en 2 maten van me. We hebben ervaring t/m Oryx. Oryx een beetje ervaring mee.Michel8704 schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 12:49:
Voor vanmiddag zoeken wij (ongeveer 13:00-13:30):
we doen Kings Fall op normal mode.
1: michel8704
2: Pinjataa
3: Ronnio G
4: Hettic1
5: Dan287iel
6: Odareon
Beetje ervaring is gewenst, maar wil ook best een paar newbies op touw meenemen.
[ Voor 12% gewijzigd door Hettic op 25-10-2015 12:53 ]
PSN-ID: Hettic1
PSN: djmurcielago
Graag hoor ik of het mogelijk is
Wie heeft er interesse?
1 Gewoon_GJ
2
3
4
5
6
GerritjanNL schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 13:37:
Vandaag nog een normale raid?
Wie heeft er interesse?
1 Gewoon_GJ
2 Deef_K
3
4
5
6
301 is denk ik net te laag, dan kun je beter nog een keer normal doen voor betere gear. 310 wordt als recommended aangegeven.P-Nut schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 13:03:
Ik zou graag mee willen heb wel 301 LL
Graag hoor ik of het mogelijk is
PSN: djmurcielago
Atlas#22744
Zelf CP bij golgoroth.
Titan 309 lightlvl
Ik kan mee... Voeg je zo ff toe ok?Kasai schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 14:35:
Iemand Oryx hard? Light level rond 308 is lievv. Er gaat zo iemand weg, dus om 3 uur hebben we een spot. Voeg mij toe.
ben zelf 312 warlock
PSN: jansoe13
Voor Daughters/Oryx voorkeur voor Touch of Malice.
Starten om 16.30.
1. Paardenpiemol
2. stony-times
3. darkelement1987
4. sanderlissenberg
5.
6.
Playstation 4.
[ Voor 5% gewijzigd door DarkElement op 25-10-2015 15:11 ]
Wie heeft er interesse om te helpen?
1 Gewoon_GJ
2 Deef_K
3
4
5
6
Gewoon ff uit nieuwsgierigheid en interesse, waarom een sleeper simulant?
En waar je gebruik je deze dan?
Bij o.a. Golgoroth handig naast snipen... Machinegun moet je 30 kogels erin schieten voor eenzelfde dmg als ss.Griffx schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 15:19:
[...]
Gewoon ff uit nieuwsgierigheid en interesse, waarom een sleeper simulant?
En waar je gebruik je deze dan?
Ahh oke, ja daar gebruik ik de ToM, zetten we een Wol en een armor over elkaar heen.DarkElement schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 15:22:
Bij daughters/oryx is de ToM handig vanwege de immortality aura. Je doet dan veel sneller damage dan een sniper (uitgezonder natuurlijk de spindle)
Word er steeds uitgekikt
ik kwam er net erg moeilijk in, ook berichten en partys zoeken gaat super traagstrompel schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 15:30:
Meer mensen problemen met PSN of bungie?
Word er steeds uitgekikt
Hier hetzelfde, maar lijkt nu stabiel, ligt het in ieder geval niet aan mijn eigen netwerkzekerpixels schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 15:32:
[...]
ik kwam er net erg moeilijk in, ook berichten en partys zoeken gaat super traag
[ Voor 8% gewijzigd door zekerpixels op 25-10-2015 15:39 ]
EV Hyundai Ioniq Electric 28 kWh | PV Oost 2960Wp / West 2560Wp | Thuisbatterij 1Komma5 17,2 kWh
Run verplaatst naar 19:00DarkElement schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 15:10:
Wij zoeken 2 man voor King's Fall Hard (Golgoroth (Hard mode). Graag ervaring op normal, degelijk lighttlevel (rond de 304/305) en met goede sniper (en bij voorkeur ook nog een Sleeper Simulant)
Starten om 19:00.
1. Paardenpiemol
2. stony-times
3. darkelement1987
4. sanderlissenberg
5.
6.
Playstation 4.
Doe ik iets verkeerd?
Krijg je je loot als je alle 6 de bounties verzilverd, of alleen bij shaxx?
Ja ik heb ze alle 6 voltooid, maar shaxx had nietsVuvuzela schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 16:48:
Loop ff langs shaxx? Had je wel de "doe 5 weekly bounties bounty"?
Nope helaas ook niet, niets in mn inventory.Vuvuzela schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 17:00:
Misschien heb je wat SC gekregen en niet gemerkt.
Zal vanavond wel ff kijken, heb de quests voltooid en daarna gelijk de bounties gedaan.
Maf, ik zie nu in de app dat er 4 nieuwe weekly bounties klaar staan. Dacht dat er maar 6 per week waren.
[ Voor 15% gewijzigd door Griffx op 25-10-2015 17:17 ]
Atlas#22744
Ja de normale, ben er klaar voor.Grudgie schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 17:35:
Gaat er nog een groep raiden vanavond?
Wij zoeken 2 man voor King's Fall Hard (Golgoroth (Hard mode). Graag ervaring op normal, degelijk lighttlevel (rond de 304/305) en met goede sniper (en bij voorkeur ook nog een Sleeper Simulant)
Starten om 19:00.
1. Paardenpiemol
2. stony-times
3. darkelement1987
4. sanderlissenberg
5.
6.
Playstation 4.
Daarna was natuurlijk het team vol omdat er een random bijgegooid wordt.
Ze moeten echt eens een optie maken om matchmaking uit te zetten of eventueel een reconnect timer van 3 minuten in te voeren waarbij je weer opnieuw kan inloggen en joinen bij je fireteam.
Verwijderd
help?
The Taken King expansie kan je alleen halen als je ook de twee andere uitbreidingen hebt.
Zo niet, dan moet je gewoon de Taken King legendary Edition halen, in principe betaal je dus voor het spel 2 keer. Je zou eventueel daarna je eigen Destiny kunnen verkopen, maar misschien krijg je er nog net 10 euro voor.
[ Voor 18% gewijzigd door Viper® op 25-10-2015 20:01 ]
Je zegt zelf al 'de enige oplossing is ...'. Waar wil je dan nog hulp bij?Verwijderd schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 19:56:
Vraagje hier, ik heb het spel zelf maar zonder de twee expansion packs. Nou heb ik overal gezocht hoe je de taken king moet aanschaffen maar de enige oplossing is om de legendary edition te gaan kopen terwijl ik het spel zelf al heb..
help?
Verwijderd
Is inderdaad de beste en goedkoopste optieVerwijderd schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 19:56:
Vraagje hier, ik heb het spel zelf maar zonder de twee expansion packs. Nou heb ik overal gezocht hoe je de taken king moet aanschaffen maar de enige oplossing is om de legendary edition te gaan kopen terwijl ik het spel zelf al heb..
help?
http://www.budgetgaming.n...egendary+edition_PS4.html
Tollenaar24
[ Voor 6% gewijzigd door michel2412 op 25-10-2015 20:07 ]
Verwijderd
Als je nog iemand nodig bent wil ik wel mee.4ourty2 schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 20:11:
Is er nog iemand die behoefte heeft om mee te gaan met de normale raid we hebben nog 1 speler nodig.
Psn: Hertog_Rick
Naar mijn idee zeer interessante theorie van de game theorists over de traveler.
YouTube: Game Theory: Exposing Destiny's LOST PLOT!
PSN: Jirozi - Steam / uPlay / origin: jimz93
[ Voor 89% gewijzigd door Dark Master op 25-10-2015 21:25 ]
Razer 18 * 32GB * i9 13950HX 5,5 GHz * 4TB ssd * RTX 4090
Mwoh, niets nieuws als je het afgelopen jaar al meeleest op Reddit en beetje op de hoogte bent van de Grimoire (zegt ie zelf trouwens ook).jimz93 schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 21:01:
Spoiler alert(!?)
Naar mijn idee zeer interessante theorie van de game theorists over de traveler.
YouTube: Game Theory: Exposing Destiny's LOST PLOT!
[ Voor 3% gewijzigd door Blisterin_Bull op 25-10-2015 21:28 ]
Dit topic is gesloten.
![]()
-Houd je reacties gerelateerd aan Destiny, het zeker niet de bedoeling om compleet offtopic te gaan