PSN & PC: Irrival | Battle.net: Irrival#2692
Ja in principe wel.. iedereen moet wel boven 305 zijn en sniper en primary 310.. tis niet erg als een ghost shell ofzo op 300 hangt maar niemand van ons weet precies wat hard mode gaat doen qua light levels.Irrival schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 10:21:
[...]
Gezien het feit dat jullie een core group hebben ga ik waarschijnlijk buiten de boot vallen met een light level van 303. Graag een eerlijk antwoord!
Wij hopen dat de meeste van ons 308s niet teveel pakslaag krijgen maar zelfs dan zal het zwaar worden (wat wel ECHT kicke is
PSN: Headblast1987, Battlenet: Miyoujin#2279
-zuperkiwi - 295 titan
-renalpkal
-ResKohza - 302 titan
-Res_Binshou - 301 hunter maybe iets minder met andere wapens
-Elysi - ca 298 warlock
-Suzoeki 292 warlock
Ik krijg de vraag of we iets vroeger kunnen beginnen omdat er iemand om 22.00 moet stoppen.
Wat mij betreft beginnen we 20.00-20.15, vroeger gaat hem hier niet worden.
Komt dat bij de rest ook uit?
Anders kijken we hoe ver we komen en kunnen we de raid eventueel zaterdagavond en/of zondag afmaken.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r
hoho wie zegt dat ik et tegen jou heb? en nogmaals vindt et sneu dat et zo gelopen is 10 min vtv afzeggenBuizerd__NL schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 09:53:
[...]
Hoho! Jij hebt ons tevens zomaar in jouw groep geplaats zonder enige reactie van ons ''Ja is goed'' omdat jij niet genoeg mensen kon vinden, wat ons waarschijnlijk wel gelukt was.![]()
Ik ben niet tot verantwoorden verplicht naar jouw, mijn clan had ons nodig ivm te weinig man.
zal et voortaan nalaten jullie 2 zomaar in een groep te plaatsen zonder enig tegenbericht van jullie kant
succes verder
PSN: libbes1979
Dat is precies wat wij gaan uitvogelen en ik hoop dat straks meer groepen hier info overheeft. Dat gezegd te hebben ik denk dat als je technisch gezien goed ben in de mechanism je meer hebt aan de wapens dan de defense.Lipst3r schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 10:27:
Lightlevel 305 met primary 310 of een lightlevel 309 met primary 306.. wie zou meer damage doen vraag ik me af
Defense is toch meer voor wanneer je geraakt word en daar moet je zeker in hard mode perfect in zijn. Net als vroeger op VOG.
https://www.reddit.com/r/...ow_they_affect_damage_in/Headblast schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 10:30:
[...]
Dat is precies wat wij gaan uitvogelen en ik hoop dat straks meer groepen hier info overheeft. Dat gezegd te hebben ik denk dat als je technisch gezien goed ben in de mechanism je meer hebt aan de wapens dan de defense.
Defense is toch meer voor wanneer je geraakt word en daar moet je zeker in hard mode perfect in zijn. Net als vroeger op VOG.
takeouts:
- Your light level does not directly contribute to damage. It does, however, add a penalty if you're below the recommended light. Going into the raid at 295 light will get you a ~15% damage penalty at Oryx (who is 300 recommended light), for instance.
- The attack stat on your weapon matters. Each point of attack seems to add ~0.7% damage.
- Each weapon contributes 12% of your light, each armor piece 10% and ghosts, class items and artifacts 8%.
- Daily heroics and Nightfalls have extra damage penalties on top of everything else.
PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account
Komt voor mij en kohza wel uit.dvdkiwi schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 10:27:
Vrijdagavond 20.30-21.00 uur King's Fall (normal)
-zuperkiwi - 295 titan
-renalpkal
-ResKohza - 302 titan
-Res_Binshou - 301 hunter maybe iets minder met andere wapens
-Elysi - ca 298 warlock
-Suzoeki 292 warlock
Ik krijg de vraag of we iets vroeger kunnen beginnen omdat er iemand om 22.00 moet stoppen.
Wat mij betreft beginnen we 20.00-20.15, vroeger gaat hem hier niet worden.
Komt dat bij de rest ook uit?
Anders kijken we hoe ver we komen en kunnen we de raid eventueel zaterdagavond en/of zondag afmaken.
Weet niet hoe het met de rest zit.
PSN: Res_Binshou
Dit klopt zeker maar de informatie over Hard modes is er gewoon niet, dit is dus pure speculatie op dit moment maar zoals ik net ook zei, heb ik idee (mijn mening) dat damage meer aan hebt op dit moment, mits je snapt hoe de raid werktUTADDICT schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 10:31:
[...]
https://www.reddit.com/r/...ow_they_affect_damage_in/
takeouts:
- Your light level does not directly contribute to damage. It does, however, add a penalty if you're below the recommended light. Going into the raid at 295 light will get you a ~15% damage penalty at Oryx (who is 300 recommended light), for instance.
- The attack stat on your weapon matters. Each point of attack seems to add ~0.7% damage.
- Each weapon contributes 12% of your light, each armor piece 10% and ghosts, class items and artifacts 8%.
- Daily heroics and Nightfalls have extra damage penalties on top of everything else.
1. Lekkerboeie86
2.
3.
4.
5.
6.
Spreek het ff lekker in de PM uit ipv elkaar in de haren te vliegen en-public.libbes1979 schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 10:27:
[...]
hoho wie zegt dat ik et tegen jou heb? en nogmaals vindt et sneu dat et zo gelopen is 10 min vtv afzeggen
zal et voortaan nalaten jullie 2 zomaar in een groep te plaatsen zonder enig tegenbericht van jullie kant
succes verder
-on-topic-
Vanavond 19:00 starten we met de Heroic Kings Fall Raid:
- Biacas
- Jurrevis
- IXI_BUDDHA_IXI
- NLRev0lution
- Gereserveerd (nog)
-
We zoeken er sowieso nog 1 en misschien 2. Liefst Lightlevel boven de 300 en ervaring met de raid.
Verder geen eisen
PSN/XBL/Steam: NLRev0lution
The first casualty in war is always the truth...
Zoiets lijkt me overigens wel aannemelijk, dus lui met 1 gazer werken gaat hem niet meer worden. Hard mode gaat je dus denk ik forceren gewoon 2 gazers te doen.
Atlas#22744
Telefoontje met Deej gehad?Jumpiefox schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 10:36:
Van betrouwbare bronnen gehoord dat onze beste vriend GOLG full hp krijgt als je een gaze mist
Lekkerboeie86 schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 10:35:
Voor vanavond zoek ik een groepje die alleen Oryx nog wilt verslaan. Vanaf 19.00 ben ik wel rdy. Mag ook wat later.
1. Lekkerboeie86
2. Fuhuang
3.
4.
5.
6.
Atlas#22744
Door alle hectiek van de nieuwe raid alweer vergeten. Share maar weer ff wat die heeftDarkElement schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 10:43:
Xurday! Ik hoop op de Zhalo en Taikonaut.
Handig voor de hard raid
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Dat is dat 1000 silver astublieftdvdkiwi schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 10:45:
Ik hoop op een spark of light waarmee je char 310 wordt!
Handig voor de hard raid
Goed, WreckingBolz zoekt voor vanavond 1 persoon voor de HardMode raid.
Wat we verwachten
- Light rond de 308/307
- Je kan jezelf staande houden
- Je kent de tactics van normal uit je hoofd en je kan op alle posities aan de slag
- Je weet de mobs, wanneer wat komt en waar wat spawnd
- Je hebt Oryx meerdere malen gecleared
- Je kan platformen
- Je raakt niet in paniek bij clutch momenten
- Je hebt de hele avond de tijd
We beginnen vanavond rond half 8 op de PS4
[ Voor 11% gewijzigd door tha_crazy op 23-10-2015 10:54 ]
Ok man!ShininNL schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 10:51:
Sorry mensen ik kom geen destiny meer spelen. Heb afgelopen weekend mijn controller kapot geslagen na een aantal laggy potjes crucible.
Dit is wel een handige cursus: http://www.loonwijzer.nl/...sen/cursus-woede-agressie
HahahahahaShininNL schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 10:51:
Sorry mensen ik kom geen destiny meer spelen. Heb afgelopen weekend mijn controller kapot geslagen na een aantal laggy potjes crucible.
Hahaha, relaxxxx. Ik ken de frustratie maar elke keer als ik wil smijten doe ik het toch niet...die paar tientjes zijn me toch liefShininNL schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 10:51:
ShininNL schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 10:51:
Te episch dit!!ShininNL schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 10:51:
PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451
Hij staat bij de Jukebox onder FWC.
[ Voor 18% gewijzigd door DarkElement op 23-10-2015 11:03 ]
KloptDarkElement schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 11:00:
Empyrean Bellicose (Int: 34, Disc: 33), Mask of the Third Man (Int: 32, Str: 32), Skull of Dire Ahamkara (Str: 64), Body Armor Engram, Heavy Weapon Engram
Las ik net op reddit
Atlas#22744
Moet maar he!Kasai schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 11:09:
Even wat 310 chets fixen, zodat ik al mijn chests naar 310 kan infusen.
Mijn plan.Kasai schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 11:09:
PSN - M4uSzi // -
Zit op 309, heb een 309 chest/boots..class item is 303. Infusen totaal geen zin voor mij dusKasai schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 11:09:
Jumpiefox schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 11:14:
[...]
Zit op 309, heb een 309 chest/boots..class item is 303. Infusen totaal geen zin voor mij dus
Wel grappig, gisteren dropte eindelijk een chest voor mijn Hunter in de raid, 310.
Maar je hebt al wel full raid gear, hufterCrashhill schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 11:16:
Jesus mannen, ik kom niet hoger als 307wat een geluk allemaal met de drops..
[ Voor 28% gewijzigd door Kasai op 23-10-2015 11:17 ]
Atlas#22744
Ga jij vanavond met ons mee HM?Crashhill schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 11:16:
ik maar 306Crashhill schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 11:16:
Wij gaan al met de Retarts :O! en ik voldeed niet aan je eisen
[ Voor 14% gewijzigd door Crashhill op 23-10-2015 11:20 ]
HahaCrashhill schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 11:19:
[...]
Wij gaan al met de Retarts :O! en ik voldeed niet aan je eisenhahahaa kijk net terug ik voldeed er precies aan, op me eigen staande houden na dn
Helaas
Dit is een Troll toch ofnietDarkElement schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 11:20:
Waarom nooit een exotic boots engramniet dat de kans groot is dat er exotic boots uitkomen voor mn warlock aangezien er daar maar 1 voor bestaat
maar toch.
Vind ik overigens echt belachelijk. Ik zou graag meer legendary boots willen zien in Destiny!DarkElement schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 11:20:
Waarom nooit een exotic boots engramniet dat de kans groot is dat er exotic boots uitkomen voor mn warlock aangezien er daar maar 1 voor bestaat
maar toch.
Sowieso meer legendary sets.Irrival schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 11:21:
[...]
Vind ik overigens echt belachelijk. Ik zou graag meer legendary boots willen zien in Destiny!
Die class item man, heb er al tig gehad maar geen enkele boven de 303..bizar gewoon.Kasai schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 11:16:
[...]
Wel grappig, gisteren dropte eindelijk een chest voor mijn Hunter in de raid, 310.
[...]
Maar je hebt al wel full raid gear, hufter
chest piece/Helm/gauntlets heb ik via exotic engrams naar 310 gekregen. De wapens ook via engrams. (Behalve mijn heavy, die heb ik met een exotic sword infused gisteren..aangezien we in HM toch minimal 310 krijgen dus trek wel een zwaard uit de kiosk en dan weer 310maken tegen de tijd dat ik hem nodig heb/fun wil hebben)
Eigenlijk echt slecht, 310 gehaald in de meeste slots door middel van draksis te farmen...loot system met dat random light erbij is echt ruk.
[ Voor 15% gewijzigd door Jumpiefox op 23-10-2015 11:24 ]
Lucky bastards allemaalJumpiefox schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 11:23:
[...]
Die class item man, heb er al tig gehad maar geen enkele boven de 303..bizar gewoon.
chest piece/Helm/gauntlets heb ik via exotic engrams naar 310 gekregen. De wapens ook via engrams.
Eigenlijk echt slecht, 310 gehaald in de meeste slots door middel van draksis te farmen...loot system met dat random light erbij is echt ruk.
En heb nog steeds nergens een Helm gekregen
Heb wel echt betere schoentjes en armpjes nodig
Gewoon lekker een legendary helm kopen en infusen met exotic engrams..moet je die wel farmenCrashhill schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 11:25:
[...]
Lucky bastards allemaalik heb de raid elke week gecomplete (op de 1e week na volgens mij).
En heb nog steeds nergens een Helm gekregenop mun main zelfs niet eens een cloack:'(
Ja, maar denk nog steeds dat exotics als 320 kunnen decrypten wanneer je 310+ bent.Irrival schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 11:29:
Nu hebben we het al een paar keer gehad over de "nieuwe" 330 legendary items. Iedereen kwam met linkjes aan van bungie.net armory. Nu heb ik net weer een kijkje genomen en het lijkt dat ze allemaal weer weg zijn
Zo niet, dan ga ik al helemaaaaaal niet de raid lopen farmen. Doen totdat ik me full set heb en dan lekker kappen. Gezeik met random light drops, grrrr.
Dan is destiny niet echt een spel voor jou denk ikJumpiefox schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 11:30:
[...]
Ja, maar denk nog steeds dat exotics als 320 kunnen decrypten wanneer je 310+ bent.
Zo niet, dan ga ik al helemaaaaaal niet de raid lopen farmen. Doen totdat ik me full set heb en dan lekker kappen. Gezeik met random light drops, grrrr.
Eisen;
310 wapens, waaronder Touch of Malice en Black Spindle. Leuke machine gun is ook handig
Atlas#22744
[ Voor 15% gewijzigd door DarkElement op 23-10-2015 11:44 ]
Dat doet ie hoor. zeikstraal dat ie isKasai schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 11:41:
NERF heeft helaas een uitvaller, dus we zoeken nog een ervaren raider voor hard mode vanavond om 1900.
Eisen;
310 wapens, waaronder Touch of Malice en Black Spindle. Leuke machine gun is ook handigUiteraard moet je 305+ zijn. En er tegen kunnen als ik je afzeik
PSN - M4uSzi // -
en dan zelf natuurlijk alles verneuqen maar dan daar stil over blijven
NERF stelt pas hard eisen wajoowwwwKasai schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 11:41:
NERF heeft helaas een uitvaller, dus we zoeken nog een ervaren raider voor hard mode vanavond om 1900.
Eisen;
310 wapens, waaronder Touch of Malice en Black Spindle. Leuke machine gun is ook handigUiteraard moet je 305+ zijn. En er tegen kunnen als ik je afzeik
troll uit
Dan vraag je mij niet eens?Kasai schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 11:41:
Eisen;
Met die eisen kan je alsnog iemand meekrijgen die slecht is. Ben sterk van mening dat net als veel van dit type games het verschil nihil is tussen 306 en 310 weapons. 306 met 10 headshots is beter dan 310 die er 6 raakt.Crashhill schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 11:45:
[...]
NERF stelt pas hard eisen wajoowwww... ik dacht dat die van wrecking ballzz hard waren
troll uit
Vind altijd dat men zo focussed op alleen maar 310 310 310
Ik heb liever iemand die headshots kan maken met black spindle dan met zijn dead orbit scout rifle van 297.Lipst3r schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 11:48:
[...]
Met die eisen kan je alsnog iemand meekrijgen die slecht is. Ben sterk van mening dat net als veel van dit type games het verschil nihil is tussen 306 en 310 weapons. 306 met 10 headshots is beter dan 310 die er 6 raakt.
Heb je Touch of Malice?
[ Voor 58% gewijzigd door Kasai op 23-10-2015 11:49 ]
Atlas#22744
En dan HM zonder shield.. daar gaat je ToM
Betreft normal mode! Doe gezellig meeLekkerboeie86 schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 10:35:
Voor vanavond zoek ik een groepje die alleen Oryx nog wilt verslaan. Vanaf 19.00 ben ik wel rdy. Mag ook wat later.
1. Lekkerboeie86
2. Fuhuang3.
4.
5.
6.
Kan niet. Dan gaat iedereen dood door blighted light.Lipst3r schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 11:49:
[...]
En dan HM zonder shield.. daar gaat je ToM
Nee? die eisen van tegenwoordig ongelooflijk.
Daar tegenover is de raid scout rifle even goed dan touch of malices.
1e keer moet ik wel zeggen, vind ik het belangrijk dat je met groep gaat waar je eigenlijk altijd/graag mee samenspeeld. Voor mij gaat het echt geen zin hebben om bijvoorbeeld bij NERF aan te sluiten. Niet omdat hun of ik nou zo goed zijn, maar omdat we nooit echt met elkaar hebben gereetLipst3r schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 11:48:
[...]
Met die eisen kan je alsnog iemand meekrijgen die slecht is. Ben sterk van mening dat net als veel van dit type games het verschil nihil is tussen 306 en 310 weapons. 306 met 10 headshots is beter dan 310 die er 6 raakt.
Je kent normal tactics niet precies van elkaar etc. etc. dus als je 1e keer HARD in gaat ga ik liever met mensen die ik ken en weet wat ze wel en niet kunnen. (Gewoon met RETARTS :O! (en wat ZUIGERS)
We willen gewoon iemand die het goed doet en op z'n eigen benen kan staan. Vind je het heel gek.
Alles staat nog open. Mss zijn die lights er niet meerVerwijderd schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 11:50:
[...]
Kan niet. Dan gaat iedereen dood door blighted light.
Ik zoek ook 5 man.Lipst3r schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 11:48:
[...]
Heb de volgende eisen:
Minimaal 308
310 TOM
310 legendary primary
310black spindle
310heavy
ook dien je minimal de volgende kd's te hebben:
Control kd: 1.5+
Clash kd: 2,0+
Trials kd: 2.0+ EN overall winrate 80%+
Rumble KD 2.25+ (JA! alleen echte bazen)
En minimal 10uur beschikbaar zijn vanaf het moment dat de raid live is. We nemen een half uurtje pauze om te eten. Schijten en pissen doe je maar tussen de wipes door.
Wanneer heb je voor het eerst Oryx gekilled?Buizerd__NL schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 11:51:
[...]
Nee? die eisen van tegenwoordig ongelooflijk.![]()
Daar tegenover is de raid scout rifle even goed dan touch of malices.
Ik denk dat het prima zou gaan hoorCrashhill schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 11:51:
[...]
1e keer moet ik wel zeggen, vind ik het belangrijk dat je met groep gaat waar je eigenlijk altijd/graag mee samenspeeld. Voor mij gaat het echt geen zin hebben om bijvoorbeeld bij NERF aan te sluiten. Niet omdat hun of ik nou zo goed zijn, maar omdat we nooit echt met elkaar hebben gereet. Ik zou bijv. wel weer bij Wrecking Ballz kunnen aansluiten. Omdat ik daar weer wel paar keer de RAID mee heb gedaan en met een paar vaker heb gespeeld.
Je kent normal tactics niet precies van elkaar etc. etc. dus als je 1e keer HARD in gaat ga ik liever met mensen die ik ken en weet wat ze wel en niet kunnen. (Gewoon met RETARTS :O! (en wat ZUIGERS))
Atlas#22744
Die vraag hoef ik niet te beantwoorden lijkt mij, die kan jij zelf ook beantwoorden.Kasai schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 11:54:
[...]
Wanneer heb je voor het eerst Oryx gekilled?
Nou heb ik ONGEVEERJumpiefox schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 11:54:
[...]
Ik zoek ook 5 man.
Heb de volgende eisen:
Minimaal 308
310 TOM
310 legendary primary
310black spindle
310heavy
En minimal 10uur beschikbaar zijn vanaf het moment dat de raid live is. We nemen een half uurtje pauze om te eten. Schijten en pissen doe je maar tussen de wipes door.
Ben jij dit: http://destinytracker.com/destiny/crucible/ps/FlyLighter ?Lipst3r schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 11:56:
[...]
Nou heb ik ONGEVEERbovenstaande.. maar al een vaste groep. Sorry
Noob, begone! GA maar lekker tetris spelen. Ik zoek alleen echte commando's om oryx zijn ass als een hat te dragen.
OkJumpiefox schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 11:58:
[...]
Ben jij dit: http://destinytracker.com/destiny/crucible/ps/FlyLighter ?
Noob, begone! GA maar lekker tetris spelen. Ik zoek alleen echte commando's om oryx zijn ass als een hat te dragen.
Ik denk zelf ook wel dat het wel zou werken. Maar het gaat er meer om wat ik fijner vind, net zoals jullie graag met eigen groep spelen is dat bij andere natuurlijk net zo haha
Het gaat er om dat je wel minimaal 305 bent qua wapens en gear, want per 5 light levels ga je 1 damage level omlaag, als je dan 304 bent, doe je x2 minder damage. Dat lijkt me niet handig. En 305 voor een hard mode raid die wordt ingeschaald op 310, vind ik niet overdreven.Lipst3r schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 11:48:
[...]
Je weet met randoms nooit wat ze doen qua headshots, maar als je weet dat hun gear in orde is, heb je een vast gegeven.
Wat crash zegt, als je met mensen raid die je kent en weet wat ze kunnen, is dat een stuk makkelijker. Daarom wil je wel een vast gegeven van een random. Verder boeit het light level niet zo heel erg veel nee.
Ik kan jullie eisen wel begrijpen alleen is het bullshit dat je een black spindle nodig hebt want een 1000 yard stare doet in effect het zelfde op 310. Die touch of malice nogmaals is leuk maar staat nergens dat je die ook zoals op normal ken gaan gebruiken.Verwijderd schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 11:52:
En allemaal leuk en aardig dat jullie onze eisen stom vinden.
We willen gewoon iemand die het goed doet en op z'n eigen benen kan staan. Vind je het heel gek.
De eis 310 wapens snap ik daarin tegen dan weer wel en zou die ook zeker aanhouden.
Ff een bump ivm spam reacties.Kasai schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 11:41:
Eisen;
Eens.Headblast schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 12:07:
[...]
Ik kan jullie eisen wel begrijpen alleen is het bullshit dat je een black spindle nodig hebt want een 1000 yard stare doet in effect het zelfde op 310. Die touch of malice nogmaals is leuk maar staat nergens dat je die ook zoals op normal ken gaan gebruiken.
De eis 310 wapens snap ik daarin tegen dan weer wel en zou die ook zeker aanhouden.
Gaat er ook om dat je de moeite hebt genomen om die wapens te halen
Jij hebt hard mode al gespeeld? Vertel!DarkElement schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 12:09:
Zonder Black Spindle kan het ook prima. Met Eirene en Yard Stare altijd prima kunnen redden. Rest is idd wel handig.
[ Voor 24% gewijzigd door Kasai op 23-10-2015 12:10 ]
Atlas#22744
Niemand dus jou comments op potentieel wapen benodigdheden zijn daarbij ook BS. Wait and see people.. wait and see
fuuuuuukyouuuu! Noemt ie mij gewoon een scrubsteffeh schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 12:11:
Trouwens, als de Spindle niet hebt, ben je toch ook gewoon een scrub? ; )
Waarheid is hardCrashhill schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 12:11:
[...]
fuuuuuukyouuuu! Noemt ie mij gewoon een scrub..
HahahaCrashhill schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 12:11:
[...]
fuuuuuukyouuuu! Noemt ie mij gewoon een scrub..
Spindle maakt het makkelijker, maar die hufter van een Warpriest gaat soms nog meer op en neer dan een matige Metellica fan. De vuile headbanger.
Ieder moment dat ik kan helpen met raid of whatever speel ik raid.
Hahasteffeh schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 12:13:
[...]
Hahaha
Spindle maakt het makkelijker, maar die hufter van een Warpriest gaat soms nog meer op en neer dan een matige Metellica fan. De vuile headbanger.
Warpriest is beetje zelfde als Atheon
Alhoewel ik denk met mijn sniper nu op bazen wel 95% raak schiet
Dat is niet nodig, als je de damage scheme erbij pakt en de vergelijkingen gaat maken is er eigenlijk geen verschil. Zelfs werd er op de reddit fora gezegt dat 1000 yard stare zelfs 2,4% meer damage doet (mits je een persoon hebt die hem juist gebruikt.Kasai schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 12:09:
[...]
Eens.
Gaat er ook om dat je de moeite hebt genomen om die wapens te halenAl doet black spindle natuurlijk veel meer damage in kortere tijd, ivm niet reloaden.
[...]
Jij hebt hard mode al gespeeld? Vertel!
Tevens die moeite, ja dat is meer subjectief vind je niet? Heb zelf ook BS maar vind 1000 yard beter.
Even offtopic: Dr word nu beweerd dat die heavy fusion rifle zelfs gemaakt is voor de HMs. Zullen het zien
Je wordt bedankt steffsteffeh schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 12:11:
Trouwens, als de Spindle niet hebt, ben je toch ook gewoon een scrub? ; )
PSN - M4uSzi // -
Ook die heb ik niet omdat ik liever ga raiden ipv warsatjes te gaan verdedigenHeadblast schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 12:14:
[...]
Dat is niet nodig, als je de damage scheme erbij pakt en de vergelijkingen gaat maken is er eigenlijk geen verschil. Zelfs werd er op de reddit fora gezegt dat 1000 yard stare zelfs 2,4% meer damage doet (mits je een persoon hebt die hem juist gebruikt.
Tevens die moeite, ja dat is meer subjectief vind je niet? Heb zelf ook BS maar vind 1000 yard beter.
Even offtopic: Dr word nu beweerd dat die heavy fusion rifle zelfs gemaakt is voor de HMs. Zullen het zienKAN NIET WACHTEN AHHHHHH
Ken je die glitch niet? waar je eronder kan gaan zitten?Crashhill schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 12:16:
[...]
Ook die heb ik niet omdat ik liever ga raiden ipv warsatjes te gaan verdedigenhahaha
Heb het over public eventsHeadblast schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 12:17:
[...]
Ken je die glitch niet? waar je eronder kan gaan zitten?
Sinds we black spindles hebben gaan Warpriest en Golgoroth VEEL sneller neer dan eerst, wat gaat sowieso een probleem worden in hard mode? Level verschil. Wat gebeurt er bij level verschil? Minder damage. Daarom zou het handig zijn dat je dit soort wapens hebt zodat je je damage kan maximaliseren.
Ben je het niet eens met die eisen? Prima, maar ga dan ook niet bullshit reacties plaatsen, want daar hebben we allebei niks aan.
Atlas#22744
Waar denk je hem eigenlijk zo hard nodig te hebben? Bij de warpriest? Bij Golgoroth?
Bij Daughters/Oryx zou de Touch mijn voorkeur toch hebben t.o.v. een Black Spindle omdat je toch wat sneller damage doet en de ammo niet op kan.
No offense verder hoor probeer alleen jullie strikte eis te begrijpen.
Filthy casual, gewoon LFG op gaan dan heb ze binnen 10 secondenJumpiefox schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 11:54:
[...]
Ik zoek ook 5 man.
Heb de volgende eisen:
Minimaal 308
310 TOM
310 legendary primary
310black spindle
310heavy
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Dit is het afzeik gedeelte van BosjuhKasai schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 12:19:
Serieus wat loopt men nou te janken over de eis voor twee wapens die je kan verkrijgen zonder RNG?
Sinds we black spindles hebben gaan Warpriest en Golgoroth VEEL sneller neer dan eerst, wat gaat sowieso een probleem worden in hard mode? Level verschil. Wat gebeurt er bij level verschil? Minder damage. Daarom zou het handig zijn dat je dit soort wapens hebt zodat je je damage kan maximaliseren.
Ben je het niet eens met die eisen? Prima, maar ga dan ook niet bullshit reacties plaatsen, want daar hebben we allebei niks aan.
Rustig aan Bosjuhhhhhhh!! Rustaaaaaaaaaaaaagghhhh!!!
Dit topic is gesloten.
![]()
-Houd je reacties gerelateerd aan Destiny, het zeker niet de bedoeling om compleet offtopic te gaan