PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451
Zal denk ik pas rond 22u zijn dat ik er bendvdkiwi schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 15:13:
Die gaze pakken klinkt heel simpel zoals je het uitlegt.
Maar toch sta ik liever in de pit damage te doen![]()
[...]
Ik begin even met mijn Titaan, als jij er voor 21.00 bent dan ga switch ik wel naar mijn Warlock.
21.00 is Ajax heDan gaat de PS4 uit.
[ Voor 14% gewijzigd door Thrace Grumble op 22-10-2015 17:16 ]
XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble
Yep.Kasai schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 09:06:
[...]
Is er iemand eigenlijk al begonnen aan The First Curse?
Moet nog 7 headshot kills in 1 crucible match doen
Klappertjespistool waar dat mee moet gebeuren heeft 0.0 range, instabiel als de neten en maar 6 kogels in het magazijn, sta je daar tussen alle run-and-shotgunners
Maatje van me heeft hem al dus het is zeker haalbaar, enkel zijn de stats niet denderend op The First Curse, extreem hoge impact maar verder is het eigenlijk te veel moeite voor wat je krijgt.
Met de Hawkmoon ben je stukken beter uit.
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Koste me een half potje Clash. Gewoon met teammaten meelopen en killstealen.justifire schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 17:18:
[...]
Yep.
Moet nog 7 headshot kills in 1 crucible match doen(en dan uiteraard weer wachten tot woensdag)
Klappertjespistool waar dat mee moet gebeuren heeft 0.0 range, instabiel als de neten en maar 6 kogels in het magazijn, sta je daar tussen alle run-and-shotgunners![]()
Maatje van me heeft hem al dus het is zeker haalbaar, enkel zijn de stats niet denderend op The First Curse, extreem hoge impact maar verder is het eigenlijk te veel moeite voor wat je krijgt.
Met de Hawkmoon ben je stukken beter uit.
Met 3 man er in, zoek een hoekje op en laat je teamleden naar je toe komen.Verwijderd schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 17:23:
[...]
Koste me een half potje Clash. Gewoon met teammaten meelopen en killstealen.
Gebruik warlocks met selfrevive en je hebt er direct 2.
Of je doet het legit. Zo moeilijk is het niet.gaspit schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 17:25:
[...]
Met 3 man er in, zoek een hoekje op en laat je teamleden naar je toe komen.
Gebruik warlocks met selfrevive en je hebt er direct 2.
dat kan ookVerwijderd schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 17:27:
[...]
Of je doet het legit. Zo moeilijk is het niet.
Misschien kan Headblast met jullie mee?Tiduz schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 16:56:
Ik zoek er nog 1 vanavond om 19:30 voor een verse start @ kings fall, pretty please?
Atlas#22744
CPU: I5 6600K - Cooler: Noctua NH-D15S - RAM: 8GB Kingston HyperX Fury Black - GFX: GFX: MSI RTX 2070 Super - SSD: 250GB Samsung 850 Evo - Case: CoolerMaster CM Storm Stryker - PSU: Corsair RM750i
Atlas#22744
CPU: I5 6600K - Cooler: Noctua NH-D15S - RAM: 8GB Kingston HyperX Fury Black - GFX: GFX: MSI RTX 2070 Super - SSD: 250GB Samsung 850 Evo - Case: CoolerMaster CM Storm Stryker - PSU: Corsair RM750i
Door jou zijn wij 1 van de groepen die er nog steeds 1 nodig heeft
PSN/XBL/Steam: NLRev0lution
Is die nog nodig en hoe laat?NLRev0lution schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 15:49:
[...]
We zoeken er nog 1 voor vanavond.. doe je mee? vanaf de dochters CP..
Ps. Ben ook op psn te appen.
Ja is nodig! Verzamelen tussen 19:00 en 19:30.tha_crazy schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 17:53:
[...]
Is die nog nodig en hoe laat?
Ps. Ben ook op psn te appen.
Misschien, we hebben een twijfelgeval die nog niet zeker weet of ie mee gaat. Weet ik met een minuut of 10!Michel8704 schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 17:54:
Mocht er nog 1 raid worden gedaan wil ik ook nog wel mee. Heb genoeg ervaring en 305+ light...
Edit: hij gaat mee, niet meer nodig dus!
[ Voor 6% gewijzigd door NLRev0lution op 22-10-2015 18:21 ]
We hebben er nog twee nodig om half acht, interesse?Michel8704 schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 17:54:
Mocht er nog 1 raid worden gedaan wil ik ook nog wel mee. Heb genoeg ervaring en 305+ light...
:WXecuter NL schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 16:17:
[...]
Hey Crash, jij hier
Klopt helemaal want daar was ik bij. Hebben gewoon 3 x die teleport gedaan en alle bommen gingen af maar geen damage...had niks te maken met vroege jumps of wat dan ook.
Iemand nog snel nightfall voor 19:30?
Ik moet helaas afzeggenM4uSzi schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 10:32:
Nou vooruit. Zelfs nog meer plekken over. Hoelaat wou starten dan Buizerd?
- Buizerd
- M4uSzi
- Libbes1979
- Crash4all
- Meneer-de-man
-
Starten tijd 19:30 augustus 20:00
Hoe laat is dit nou? Moet namelijk nog eten.M4uSzi schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 10:32:
Nou vooruit. Zelfs nog meer plekken over. Hoelaat wou starten dan Buizerd?
- Buizerd
- M4uSzi
- Libbes1979
- Crash4all
- Meneer-de-man
- Deef_K
Starten tijd 19:30 augustus 20:00
Iemand die afgezegd, iemand die moet eten, word het nog wat?Neefdave schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 19:15:
[...]
Hoe laat is dit nou? Moet namelijk nog eten.
[ Voor 76% gewijzigd door libbes1979 op 22-10-2015 19:32 ]
PSN: libbes1979
Accepteer mijn request even!
Begin kan met 5 dus komt wel goed.libbes1979 schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 19:31:
is goed.. maar dan zoeken we nog 1 persoon begrijp ik
Buizerd en ik moeten ook afzeggen.libbes1979 schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 19:31:
is goed.. maar dan zoeken we nog 1 persoon begrijp ik
PSN - M4uSzi // -
[ Voor 93% gewijzigd door libbes1979 op 22-10-2015 19:43 ]
aangezien er bij onze raid mense af zeggen kan ik mee?Tiduz schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 19:39:
hmmm een ander persoon is ook niet komen opdagen... nu heb ik er 2 nodig
Ik kan misschiensamen met iemand anders helpen vandaag.
Doe ik morgen de raid nog een keer zonder loot
PSN: Res_Binshou
Met ons doen mee: michel8704, jansoe13, thenameismees, roystonricky, crazyvin987 en dus nog 1 gezocht.
Verwijderd
Dus denk niet dat jullie me er graag bij hebben
als julie nog plaats hebben wil ik zo wel joinenMichel8704 schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 19:56:
Wij zoeken ook nog 1 persoon.
Met ons doen mee: michel8704, jansoe13, thenameismees, roystonricky, crazyvin987 en dus nog 1 gezocht.
Wat mij betreft ben je welkom, maar misschien is het inderdaad een beter idee om een andere keer mee te gaan als je meer tijd hebt! wil het best uitleggen maar binnen een uurtje clearen zit er gewoonweg niet in....Verwijderd schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 19:59:
Wil wel mee, maar heb de raid nog niet gedaan en maar tot 9uur de tijd.
Dus denk niet dat jullie me er graag bij hebben
@ Zekerpixels: join maar!
Verwijderd
Ok, zal het onthouden!Michel8704 schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 20:02:
[...]
Wat mij betreft ben je welkom, maar misschien is het inderdaad een beter idee om een andere keer mee te gaan als je meer tijd hebt! wil het best uitleggen maar binnen een uurtje clearen zit er gewoonweg niet in....Volgende keer dus!
![]()
@ Zekerpixels: join maar!
Fresh run doe ik wel meeNeefdave schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 20:17:
Hier nog 1 nodig
Ik zou zo wel aan kunnen haken, over n kwartiertje ongeveer. Heb echter nog geen ervaring met de raid, is dat een probleem?Neefdave schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 20:17:
Hier nog 1 nodig
PSN: ZogstotenV
psn: vdNiet-forSpeed | [KAAS] Inglourious Guardians
Oryx dus, wie kan ik joinen? Of invite mij maarP-Nut schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 21:53:
Nog 1 voor Oryx! Minimaal LL290
[ Voor 14% gewijzigd door DeBaroN op 22-10-2015 22:02 ]
heb je een invite gestuurdbaronruud schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 21:58:
[...]
Oryx dus, wie kan ik joinen? Of invite mij maar
Edit: nvm, al gelukt
[ Voor 12% gewijzigd door Thrace Grumble op 22-10-2015 22:38 ]
XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble
Als je de Road to King's Fall quest voltooid (= de raid voltooien) krijg je een 310 artifact.Tiduz schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 01:06:
Tot de sisters gekomen, wel lol gehad, maar nog steeds stuck @ 299 light
Dan zit je gelijk boven de 300
Al je exotische engrammen bewaren tot dan; het kan hard gaan daarna.
Hand cannon gelijk in de Hung Jury gepompt
**
Heads-upje voor vanavond. Nog 1 plekje voor wie wil.
Ervaring en/of light (boven 290 is prima) maakt niet zo veel uit, de 5 hieronder hebben de raid al minstens een keer voltooid.
Vrijdagavond 20.30-21.00 uur King's Fall (normal)
-zuperkiwi - 295 titan
-renalpkal
-ResKohza - 302 titan
-Res_Binshou - 301 hunter maybe iets minder met andere wapens
-Elysi - ca 298 warlock
-
[ Voor 24% gewijzigd door Superkiwi op 23-10-2015 06:13 ]
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Waarschijnlijk omdat vanavond hard mode is
Ik vond het ook raar dat IB en Trials dezelfde week zouden lanceren.
Atlas#22744
Kan niet wachten man, ben echt benieuwd.
The first casualty in war is always the truth...
Hij is gek he uurtje of 12 proberenJumpiefox schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 07:58:
Nog maar elf uurtjes woohooo. Ga het sowieso een uurtje of 12 proberenHopelijk lukt het dit keer ook gelijk dag 1. Rest van de week geen tijd om te gamen.
Kan niet wachten man, ben echt benieuwd.
Kan niet zoveel gamen door de weeks..de nachten doorhalen op vrijdag/zaterdag net zoals toen ik nog een student was is the way to go. Normal mode tot 12uur opgebleven..de volgende dagCrashhill schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 08:30:
[...]
Hij is gek he uurtje of 12 proberen.. ik ga hem vanavond zeker proberen maar nostress# anders haal ik hem eind van de week wel haha
Jumpiefox schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 08:35:
[...]
Kan niet zoveel gamen door de weeks..de nachten doorhalen op vrijdag/zaterdag net zoals toen ik nog een student was is the way to go. Normal mode tot 12uur opgebleven..de volgende dagToen knock out, begin oud te worden
Ik ga graag mee, warlock met 292 light. Ervaring tot de warpriest. Suzoeki. Heb ook een titan en Hunter op 290, als die classes beter uit komen.dvdkiwi schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 06:10:
[...]
Als je de Road to King's Fall quest voltooid (= de raid voltooien) krijg je een 310 artifact.
Dan zit je gelijk boven de 300
Al je exotische engrammen bewaren tot dan; het kan hard gaan daarna.
Hand cannon gelijk in de Hung Jury gepompt
**
Heads-upje voor vanavond. Nog 1 plekje voor wie wil.
Ervaring en/of light (boven 290 is prima) maakt niet zo veel uit, de 5 hieronder hebben de raid al minstens een keer voltooid.
Vrijdagavond 20.30-21.00 uur King's Fall (normal)
-zuperkiwi - 295 titan
-renalpkal
-ResKohza - 302 titan
-Res_Binshou - 301 hunter maybe iets minder met andere wapens
-Elysi - ca 298 warlock
-Suzoeki 292 warlock
[ Voor 3% gewijzigd door Millert op 23-10-2015 09:00 ]
EV Hyundai Ioniq Electric 28 kWh | PV Oost 2960Wp / West 2560Wp | Thuisbatterij 1Komma5 17,2 kWh
Ik stuur je vanmiddag een friend request.
Dan zullen we er eens even doorheen knallen
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Busta en Faris, nog bedankt voor NF en story
PSN & PC: Irrival | Battle.net: Irrival#2692
;'( #Crybaby@Cry..Irrival schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 09:02:
Jesus.. Kunnen we niet een manier bedenken om raids te organiseren? Heb hiervoor 3 pagina's gelezen over misschien wel 5 fireteams die mensen nodig hadden met verschillende tijden en checkpoints. Na het lezen van voorgaande pagina's ben ik er nog steeds niet uit wie, wat, waar, waarom? ^^
Dat zijn allemaal verschillende groepen die weer mensen zoeken. Veel groepen zoeken er namelijk mensen bij en gaan zichzelf niet opsplitsen.
PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r
''For the mechanics themselves, we shied away from simply increasing sandbox difficulty (not that it won't be harder). You've had time to hone your strategies and develop a rhythm. Some of you might even be able to do it backwards, blindfolded, or upside-down. Hard Mode is going to upset that rhythm. We're going to give you one more plate to spin, and make you think on your feet.''
https://www.bungie.net/en/News/News?aid=13797
Bedankt voor deze waardevolle samenvatting van de voorgaande pagina's. Ik blijf er bij dat het allemaal cryptisch was gisterenCrashhill schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 09:04:
[...]
;'( #Crybaby@Cry..
Dat zijn allemaal verschillende groepen die weer mensen zoeken. Veel groepen zoeken er namelijk mensen bij en gaan zichzelf niet opsplitsen.
beetje sneu om 10 min voor de raid te gaan afzeggen en vervolgens wel met een andere groep meegaan in de raid
Het is altijd al zo geweest, zal wel niet veranderen. Altijd goed gegaan.Irrival schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 09:02:
Jesus.. Kunnen we niet een manier bedenken om raids te organiseren? Heb hiervoor 3 pagina's gelezen over misschien wel 5 fireteams die mensen nodig hadden met verschillende tijden en checkpoints. Na het lezen van voorgaande pagina's ben ik er nog steeds niet uit wie, wat, waar, waarom? ^^
Maar je moet nog steeds liedje zingen,
PSN - M4uSzi // -
Irrival schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 09:11:
[...]
Bedankt voor deze waardevolle samenvatting van de voorgaande pagina's. Ik blijf er bij dat het allemaal cryptisch was gisterenHet houdt niet op... niet vanzelf
Had inderdaad even wat eerder moeten aan gegeven. Heb je gelijk in. Maar om het nu te blijven aanhalen is ook sneu.libbes1979 schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 09:11:
[...]
beetje sneu om 10 min voor de raid te gaan afzeggen en vervolgens wel met een andere groep meegaan in de raid
PSN - M4uSzi // -
Mijn stem is warm aan het draaien..M4uSzi schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 09:11:
[...]
Het is altijd al zo geweest, zal wel niet veranderen. Altijd goed gegaan.
Maar je moet nog steeds liedje zingen,
Autisme kent vele gezichten.. misschien krijgen sommigen wel kortsluiting door het hebben van geen overzichtCrashhill schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 09:13:
[...]
zo gaat het nou eenmaal hier in dit forum, en we zijn allemaal autisten die niet van verandering houden
[ Voor 40% gewijzigd door Irrival op 23-10-2015 09:19 ]
blijven aanhalen? je had niet gereageerd of et fatsoen om te zeggen dat je met een andere groep meeging dus lijkt me vrij logischM4uSzi schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 09:15:
[...]
Had inderdaad even wat eerder moeten aan gegeven. Heb je gelijk in. Maar om het nu te blijven aanhalen is ook sneu.
Nog steeds? Hmm ik zal ontopic gaan.
PSN - M4uSzi // -
Ik was gisteren bijna zover, maar toen speelde de plankenkoorts weer op
Over hardmode: In dat nieuwsbericht staan wel cool bedachte speculaties! Blind zijn bij het hebben van de gaze en random torn bij Oryx. Ik ga wel hard lachen als de platform rotation clockwise is
Ik ben op dit moment zelfs bang voor de totem encounter. Die ging bij de meest ervaren lui nog wel eens fout door laksheid ^^ En nu komt er nog een regel bij.
Is er een groep die nog een ervaren iemand nodig heeft vanavond? World first misschien? ^^
[ Voor 7% gewijzigd door Irrival op 23-10-2015 09:27 ]
Jump puzzle met ships waarbij er op de schepen adds spawnen, andere volgorde en snipers op de al bestaande platformen die erboven langs de randen zitten.Irrival schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 09:25:
[...]
Over hardmode: In dat nieuwsbericht staan wel cool bedachte speculaties! Blind zijn bij het hebben van de gaze en random torn bij Oryx. Ik ga wel hard lachen als de platform rotation clockwise is![]()
Ik ben op dit moment zelfs bang voor de totem encounter. Die ging bij de meest ervaren lui nog wel eens fout door laksheid ^^ En nu komt er nog een regel bij.
Is er een groep die nog een ervaren iemand nodig heeft vanavond? World first misschien? ^^
Twee huntertjes met Akhamkara = 4x Invisibility for all. WoohooLipst3r schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 09:31:
[...]
Jump puzzle met ships waarbij er op de schepen adds spawnen, andere volgorde en snipers op de al bestaande platformen die erboven langs de randen zitten.
Hoho! Jij hebt ons tevens zomaar in jouw groep geplaats zonder enige reactie van ons ''Ja is goed'' omdat jij niet genoeg mensen kon vinden, wat ons waarschijnlijk wel gelukt was.libbes1979 schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 09:16:
[...]
blijven aanhalen? je had niet gereageerd of et fatsoen om te zeggen dat je met een andere groep meeging dus lijkt me vrij logisch
Ik ben niet tot verantwoorden verplicht naar jouw, mijn clan had ons nodig ivm te weinig man.
PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451
Iemand al iets gehoord over tactics of spannende dingen uit de Hard Mode?
PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account
Hey, anders kappen we daar ook even over, niet echt heel handig om daar pagina's mee te vullen.
Dit is btw echt lame: https://www.reddit.com/r/...ss_items_cant_be_infused/
Als pre-order bonus, timed exclusive toegang tot vanguard wapens en suros weaponpack bijvoorbeeld.
De personen die TTK niet pre-ordered hebben, hebben pas vanaf 01-01-2016 toegang tot deze suros wapens!!
Ik ga der ook vanuit dat er bij de totems een gele knight boven spawnt en die one shot sniper er niet meer inzit.Irrival schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 09:25:
[...]
Over hardmode: In dat nieuwsbericht staan wel cool bedachte speculaties! Blind zijn bij het hebben van de gaze en random torn bij Oryx. Ik ga wel hard lachen als de platform rotation clockwise is![]()
PSN - M4uSzi // -
Dat denk ik ookLipst3r schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 10:15:
Ik denk persoonlijk dat alles taken is. Overal in de raid. Dus prepare for the big black bubbles incoming!
Daarom wacht ik even met mijn primary 310 maken.
Atlas#22744
Wat is je light level? we hebben er 1tje die mss wel kan, mss niet kan blabla.. Heb liever iemand die gewoon kan en dan die andere heeft maar pech. Tis geen PUG group maar gewoon een vaste groep.Irrival schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 09:25:
[...]
PSN: Headblast1987, Battlenet: Miyoujin#2279
Zie je het al voor je, bubbelende snipers bij DaughtersLipst3r schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 10:15:
Ik denk persoonlijk dat alles taken is. Overal in de raid. Dus prepare for the big black bubbles incoming!
https://www.reddit.com/r/...mage_to_taken_calculated/
Is berekend op 10% extra damage. Als lager light level werkt dat enorm!
Exact!UTADDICT schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 10:17:
Stel dat de raid 100% taken is, dan worden (zeker nu we nog niet allemaal 310+ zijn) ineens de raid wapens wel heel belangrijk ivm de damage bonus.
https://www.reddit.com/r/...mage_to_taken_calculated/
Is berekend op 10% extra damage. Als lager light level werkt dat enorm!
Dus mijn 310 auto rifle gaat op mijn 304 raid pulse of 305 IB pulse.
Atlas#22744
Dit topic is gesloten.
![]()
-Houd je reacties gerelateerd aan Destiny, het zeker niet de bedoeling om compleet offtopic te gaan