Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Flix20 schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 09:40:
[...]

Overigens zelf ook slachtoffer geweest van een volle party.
Eerste week TTK heb ik slechts 3 legacy engrams gekocht bij Xur :+
;w 96 strange coins
Of moet Destiny compleet idiot proof gemaakt worden. Dat je een popup krijgt:
"weet je zeker dat je een Legacy Engram wilt?"
Accept/Cancel
'Je weet dat het een Year One Engram is"
Accept/Cancel
"Je staat op punt weer een Legacy Engram te selecteren"
Accept/cancel

O-)

PC Specs

Griffx schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 09:26:
[...]

Staan veel gelijke verhalen op Reddit, en dat is helaas het probleem van de Guardian en niet die van Bungie.
Char opnieuw maken is momenteel de enige oplossing, komt wel al ik klaar ben met alle content.
Dan maar geen void zwaard, liever een arc en solar.
Ik heb werkelijk waar geen idee, maar inderdaad gewoon proberen.

Zelf had ik ook een faal momentje, ik wilde 6 helm engrams opentrekken in de hoop dat er een 310 uit kwam.

Maar ik loop nog wel eens te kutten met mijn light level, want 280-289 heeft meer kans op hogere blues dan 290 +, je raad het al, ik trok de 6 engrams open met minder dan 300 light. Ik was even verbaasd dat ze allemaal 290 waren, maar het kwartje viel al snel...

Atlas#22744

Kasai schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 09:43:
[...]

Ik heb werkelijk waar geen idee, maar inderdaad gewoon proberen.

Zelf had ik ook een faal momentje, ik wilde 6 helm engrams opentrekken in de hoop dat er een 310 uit kwam.

Maar ik loop nog wel eens te kutten met mijn light level, want 280-289 heeft meer kans op hogere blues dan 290 +, je raad het al, ik trok de 6 engrams open met minder dan 300 light. Ik was even verbaasd dat ze allemaal 290 waren, maar het kwartje viel al snel...
Altijd nog beter dan remove char met guns erop :X

PC Specs

• Flix20
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 28-11 15:13
Griffx schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 09:44:
[...]

'Er zitten items in deze characters inventory. Weet je zeker dat je dit CHARACTER wilt verwijderen?"
Accept/Decline
"Weet je het heel ......

:+

PSN: Flix20-NL

Griffx schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 09:44:
[...]

Haha, omg dat meen je niet.

Ik was vrij snel overgestap naar Titan, Hunter en Lock, dus dat probleem gelukkig niet gehad :+

Atlas#22744

Kasai schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 09:48:
[...]

Haha, omg dat meen je niet.

Ik was vrij snel overgestap naar Titan, Hunter en Lock, dus dat probleem gelukkig niet gehad :+
Zelf niet gehad gelukkig maar had wel eens gelezen dat 1 in jullie clan dit was overkomen :+

PC Specs

• Irrival
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 06-08 10:32

Irrival

"Dispel the Darkness"

Wat een raid gisteren! In totaal 1h,10min en we waren er doorheen!

Loot: een 22-tal shards en 6 legendary marks (301 handcannon + 302 bond)

Heeft iemand van jullie wel eens opgemerkt dat Vandals bij precision kills een raar geluid maken? Het schijnt een "windvlaag" voor te stellen, maar ik denk de hele tijd dat mijn kat aan de deur staat en naar binnen wilt |:(

PSN & PC: Irrival | Battle.net: Irrival#2692

• UTADDICT
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 26-11 18:37

UTADDICT

NERF

Kasai schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 09:51:
Ik dacht al, dat verhaal komt bekend voor :+
Volgens mij was dat Busta, maar dat was niet bij een char-delete maar gewoon dommigheid ;-)

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

• AppieNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17:01
Griffx schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 09:43:
[...]

Of moet Destiny compleet idiot proof gemaakt worden. Dat je een popup krijgt:
"weet je zeker dat je een Legacy Engram wilt?"
Accept/Cancel
'Je weet dat het een Year One Engram is"
Accept/Cancel
"Je staat op punt weer een Legacy Engram te selecteren"
Accept/cancel

O-)
Helaas ken ik genoeg spellen die vol zitten met deze dubbele of drievoudige confirmation menuutjes. Schijtziek word ik er inmiddels van dat games zo idiot proof moeten worden gemaakt omdat anders gamers gaan zeiken. Gewoon opletten en lezen. EN als je het fout doet, deal with it. Eigen schuld.

Het metertje van bevestigen bij items van Xur is wat mij betreft al meer dan genoeg om fouten tegen te gaan.

• Tiduz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23-11 14:37
Vanavond 19:30 Kings fall raid, verse start.

1 persoon nodig (ps4)

CPU: I5 6600K - Cooler: Noctua NH-D15S - RAM: 8GB Kingston HyperX Fury Black - GFX: GFX: MSI RTX 2070 Super - SSD: 250GB Samsung 850 Evo - Case: CoolerMaster CM Storm Stryker - PSU: Corsair RM750i

Nou vooruit. Zelfs nog meer plekken over. Hoelaat wou starten dan Buizerd? 

- Buizerd
- M4uSzi 
- Libbes1979
- Crash4all
- Meneer-de-man
-

Starten tijd 19:30 augustus 20:00

PSN - M4uSzi // -

• Buizerd__NL
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 20:58
Ongeveer de zelfde tijd.

PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451

• Deef_K
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 08:31
M4uSzi schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 10:32:
Nou vooruit. Zelfs nog meer plekken over. Hoelaat wou starten dan Buizerd? 

- Buizerd
- M4uSzi 
- Libbes1979
- Crash4all
- Meneer-de-man
- Deef_K

Starten tijd 19:30 augustus 20:00
Hou op mij te pesten. :'(

Kwam der beetje laat achter. Stomme autocorrectie. :+

PSN - M4uSzi // -

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:55

Vuvuzela

My spire is forming

Kasai schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 09:06:
[...]

:+

Is er iemand eigenlijk al begonnen aan The First Curse?
Ik heb m gisteren op kunnen halen. Maar ben niet erg onder de indruk eigenlijk. Animatie als je wapens wisselt is het enige :o

I served in a company of heroes.

• TiMMieJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-11 16:57

TiMMieJ

PSN: Orixez

Irrival schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 08:53:
[...]

Sorry.. had een raid groep gevonden! Ik mis een Tweakers app met quote meldingen :(
Geen probleem ik ben rustig door gegaan met mijn Taken Wars mars quests :).

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23:27

Superkiwi

Hoi doei

Gisteren met renalpkal (en deels met Xelferz) de Taken Wars quests afgerond.
Dat gaat best wel vlotjes in een fireteam.
Road to King's Fall quest gekregen, eerste missie gedaan, volgende stap zijn Wapriest, Golgoroth en Oryx.
Dus, iemand in om vrijdagavond en/of zaterdagavond en/of zondag de raid (normal) te doen?
Ik dacht dat renalpkal er ook interesse in had, dus ik zet je vast in de lijst ;)
Kijken hoe ver we komen, anders maken we 'm van het weekend af.

Vrijdagavond ca 20.30-21.00 King's Fall (normal)
-zuperkiwi 296 titan, neemt ToM mee voor zusjes & Oryx.
-renalpkal
-
-
-
-

Ook de quest voor het exotic zwaard gekregen.
De 50 majors is geen probleem, maar die 25 crucible kills :X

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 27-11 22:10
dvdkiwi schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 11:38:
Road to King's Fall quest gekregen, eerste missie gedaan, volgende stap zijn Wapriest, Golgoroth en Oryx.
Dus, iemand in om vrijdagavond en/of zaterdagavond en/of zondag de raid (normal) te doen?
Ik dacht dat renalpkal er ook interesse in had, dus ik zet je vast in de lijst ;)

-zuperkiwi 296 titan
-renalpkal
-
-
-
-

Gewoon control doen en dan mensen met de hilt neer meppen dan heb je het met 3-4 potjes zo voor elkaar :)

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Vuvuzela schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 11:27:
[...]

Ik heb m gisteren op kunnen halen. Maar ben niet erg onder de indruk eigenlijk. Animatie als je wapens wisselt is het enige :o
Maar dat is zelfde als Last word :(

Atlas#22744

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 28-11 20:50
Verderf schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 11:40:
[...]

Gewoon control doen en dan mensen met de hilt neer meppen dan heb je het met 3-4 potjes zo voor elkaar :)
Mayhem werkt (mijn inziens) beter. Daar heb je ook wat vaker kans om heavy ammo te pakken waardoor het nog wat makkelijker wordt :)
Anders even met iemand anders in een fireteam rumble gaan spelen, maar dat is ook een beetje saai :P

• Vuvuzela

Vuvuzela

My spire is forming

Verderf schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 11:40:
[...]

Rift kan ook nog helpen. Sommige maps lijkt iedereen 1 route te hebben vanaf spawn richting rift.. Als je op een goed punt achter een hoekje wacht. Kan je met heavy best een killstreak halen..

De Chaperone quest met TLW heb ik ook in rift gedaan. Rift bijna opgeladen, TLW equippen en vanaf de rift richting hun spawn hele team wipen en TLW weer unequippen.

[ Voor 16% gewijzigd door Vuvuzela op 22-10-2015 11:50 ]

• steffeh
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 09:06
Griffx schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 09:49:
[...]

Zelf niet gehad gelukkig maar had wel eens gelezen dat 1 in jullie clan dit was overkomen :+
Steekt vinger op ... was gelukkig een week voor de release van TTK.

Was echt een stom moment, want had via de Item Manager snel even wat items naar m'n nieuwe hunter geschoven, wegens ruimtegebrek. Tijdens het poppetje aanmaken had ik iets gekozen wat ik niet wilde. Toen kwam de perfectionist in me naar boven "ach, ik heb nog niks gedaan, poppetje is leeg, maak hem wel ff opnieuw aan".

En toen mistte ik opeens wat wapens, maar die week er op heb ik bijna alles uit Y1 weggegooid, het zou nu wel wat minder grappig zijn haha. De wapens waren niet zo spannend geloof ik.
Kasai schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 09:51:
Ik dacht al, dat verhaal komt bekend voor :+
SSSHHHHT!

[ Voor 12% gewijzigd door steffeh op 22-10-2015 11:50 ]

• zekerpixels
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 24-11 01:42

zekerpixels

Victory Loves Preparation

nog 1 plaats voor de NF, zijn al bezig

edit: Vol

[ Voor 14% gewijzigd door zekerpixels op 22-10-2015 11:52 ]

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 27-11 16:49
Ik hoop stiekem dat Bungie er niet te lang over doet om gratis meer content te blijven stoppen in het spel :) Ik heb genoten van the Taken Kings content, en ben er nog niet helemaal klaar mee, maar vind het toch jammer dat ik al door zowat alle quests heen ben. Die timed quests zijn erg tof, ik mag weer wachten tot de volgende Paradox Daily Heroic, heb No Time To Explain gemist. En moet die Black Spindle ook ngo een keer halen, al issie maar 290.

De Hard Raid heb ik ook zin in... maar toch langzaam een beetje door de content heen merk ik. Of ze moeten nog genoeg van die quests hebben liggen :P

Ik moet ook nog een Hunter en Titan naar lvl 40 brengen, maar om het dubbel te spelen heb ik nog niet veel zin in :P

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Jeroenimoes schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 11:56:
Ik moet ook nog een Hunter en Titan naar lvl 40 brengen, maar om het dubbel te spelen heb ik nog niet veel zin in :P
Gewoon doen!
Mijn 305 hunter heb ik ook aan de kant gelegd, ben nu met mijn 296 titan door bijna alles quests heen.
Enkel de raid nog en nog wat kleine dingetjes.
Het is een werk, maar wel weer leuk om te doen ;)

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:07
Ik ben gisteren naar mijn abandoned quests gegaan en daar zaten quests tussen die helemaal in't begin van 't spel zouden moeten zijn gebeurd. Ik kan me niet voorstellen dat ik die heb overgeslagen , of is dit een bug?

Ik ben ze iig voor de gein opnieuw aan 't doen in de hoop dat er weer wat nieuwe quests unlocken.

• Geronimous
dvdkiwi schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 12:02:
[...]

Gewoon doen!
Mijn 305 hunter heb ik ook aan de kant gelegd, ben nu met mijn 296 titan door bijna alles quests heen.
Enkel de raid nog en nog wat kleine dingetjes.
Het is een werk, maar wel weer leuk om te doen ;)
Ja, komt er ook nog wel van... maar zie me ook helemaal opgaan in Fallout4 straks :P

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

• Geronimous
tiguan schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 12:03:
Ik ben gisteren naar mijn abandoned quests gegaan en daar zaten quests tussen die helemaal in't begin van 't spel zouden moeten zijn gebeurd. Ik kan me niet voorstellen dat ik die heb overgeslagen , of is dit een bug?

Ik ben ze iig voor de gein opnieuw aan 't doen in de hoop dat er weer wat nieuwe quests unlocken.
Deze quests zijn de verhaallijnen die je voor Destiny 2.0 al doorlopen hebt met dar karakter, toen ze nog niet in quest-vorm waren. Volgens mij kun je ze nog eens doen met dat karakter, maar meer dan wat XP verdien je er niet mee volgens mij :)

En ik ben zelf bang om er bijvoorbeeld een bepaalde rank mee te resetten (voor bijv Vanguard ofzo)

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

• NLRev0lution
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 24-11 20:13
Jeroenimoes schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 12:05:
[...]

En ik ben zelf bang om er bijvoorbeeld een bepaalde rank mee te resetten (voor bijv Vanguard ofzo)
Gebeurd niet. Tenzij je je character verwijderd en er 1 opnieuw gaat ranken.

PSN/XBL/Steam: NLRev0lution

• tiguan
Klopt, rank is niet gereset bij mij. Wel grappig dat je bijvoorbeeld een quest-step krijgt voor bijvoorbeeld "reach level 4". Dan moet je eerst ff naar orbit en dan kan je weer terug naar de tower :P

[ Voor 3% gewijzigd door tiguan op 22-10-2015 12:08 ]

Jeroenimoes schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 11:56:
Ik hoop stiekem dat Bungie er niet te lang over doet om gratis meer content te blijven stoppen in het spel :) Ik heb genoten van the Taken Kings content, en ben er nog niet helemaal klaar mee, maar vind het toch jammer dat ik al door zowat alle quests heen ben. Die timed quests zijn erg tof, ik mag weer wachten tot de volgende Paradox Daily Heroic, heb No Time To Explain gemist. En moet die Black Spindle ook ngo een keer halen, al issie maar 290.

De Hard Raid heb ik ook zin in... maar toch langzaam een beetje door de content heen merk ik. Of ze moeten nog genoeg van die quests hebben liggen :P

Nieuwe subclasses is toch echt wel topcontent die je mist, juist van deze 2 xD

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Gisteren zowaar mijn 3e Dvalin wapen gevonden die ik bij Banshee moest inleveren.
Nu wachten op de laatste.
Met mijn hunter heb ik best veel gespeeld en dropte er slechts 2, hopelijk heb ik nu meer geluk.
Kan ik eindelijk aan die lange Sleeper quest beginnen :P

• tiguan
Die sleeper quest moet ik ook nog hebben, maar volgens mij mis ik nog één fusion rifle relic. Iemand een idee hoe je daar aan komt?

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Random drops toch?
Op mijn hunter heb ik 2 van de 4 wapens bij missies en strikes als drop gehad, gisteren op mijn titan viel er 1 als drop na het killen van een fallen poppetje tijdens een patrol op Venus.

[ Voor 7% gewijzigd door Superkiwi op 22-10-2015 12:48 ]

Iemand eventueel zin om wat CoO te doen vanmiddag? Moet nog een tier 2 en tier 3 voor mijn quest.

PSN - M4uSzi // -

• Resinman
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-11 12:28

-renalpkal
-
-
-
-
Prima :)

• Pinjataaa
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 28-11 21:37

Pinjataaa

Hit me!

Iemand tijd om de nightfall te doen?

• RKD
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:34

RKD

sinds kort ben ik ook begonnen met Destiny, nu zijn we met een groepje van 4 vrienden die iig 1x per week samen spelen. Zijn er ook raids of strikes die je met 4 man kan doen? Ik had (helaas) al wel gemerkt dat een fireteam voor normale missies niet verder komt dan 3 man...

iRacing Profiel

• Mountainman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18-11 08:35
M4uSzi schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 12:48:
Iemand eventueel zin om wat CoO te doen vanmiddag? Moet nog een tier 2 en tier 3 voor mijn quest.
Ik moet ook nog tier 3, 15.00 uur?

PSN: ChrisCalculus

RKD schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 13:02:
sinds kort ben ik ook begonnen met Destiny, nu zijn we met een groepje van 4 vrienden die iig 1x per week samen spelen. Zijn er ook raids of strikes die je met 4 man kan doen? Ik had (helaas) al wel gemerkt dat een fireteam voor normale missies niet verder komt dan 3 man...
Raid is 6 man max . strike is 3 man max.
tiguan schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 12:46:
Die sleeper quest moet ik ook nog hebben, maar volgens mij mis ik nog één fusion rifle relic. Iemand een idee hoe je daar aan komt?
Dropt helemaal willekeurig.

[ Voor 24% gewijzigd door DarkElement op 22-10-2015 13:08 ]

Gear | Last.fm | twitch.tv

RKD schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 13:02:
Vault of Glass is met 4 man te doen met de juiste wapens, Crota is te doen solo :+
Maar de nieuwe RAID King's Fall is toch echt wel aan te raden om met zijn 6en te doen.
Strikes, Patrol, Story, etc. zijn allemaal 3 man activities.
RAID en Crucible (Behalve Rumble, Salvage, Skirmish, Elimination) kun je met 6 man doen.
Probeer er dus nog minimaal 2 bij te vinden om de nieuwste RAID te doen. (Waar je de beste gear uit krijgt).

• Thomderanged
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 24-11 12:06
Is er misschien een mogelijkheid om met wat tweakers als noob mee te gaan naar de Raid?
Heb wel het een en ander opgezocht, maar ben er nog nooit geweest.. Titan heeft nu ~292 light.

PSN: Deltoidius

• Binshou
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 29-07 08:25

-renalpkal
-
-
-
-

Ik had morgen ook het plan om een Normal raid te starten voor de Vrijdagavond.

ResKohza - 302 titan
Res_Binshou - 301 hunter maybe iets minder met andere wapens
Elysi - ca 298 warlock

We hebben hem allemaal 1x gecleared en oryx wel al een aantal keren extra verslagen.
2 van de 3 hebben ook een Touch of malice liggen.

Dus als we dit samenvoegen al 5 man.

PSN: Res_Binshou

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
[i]Vrijdagavond ca 20.30-21.00 King's Fall (normal)
Waarom normal? :p

• Binshou
Haha tja waaorm normal.
Ik zit atm niet in een clan, en speel eigenlijk altijd destiny met 1 iemand samen en soms een 3e via tweakers.

Kortom raiden zat er niet echt in, al kan dit wel via LFG sites etc ofcourse.
Ik heb daardoor ook pas 1x de raid complete en nog 2x los alleen oryx gekilld.

Binshou schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 13:26:
Haha tja waaorm normal.
Ik zit atm niet in een clan, en speel eigenlijk altijd destiny met 1 iemand samen en soms een 3e via tweakers.

Kortom raiden zat er niet echt in, al kan dit wel via LFG sites etc ofcourse.
Ik heb daardoor ook pas 1x de raid complete en nog 2x los alleen oryx gekilld.
Jullie deden toen toch ook mee met crazyvin, jansoe, michel en ik toch?
Jullie konden best wel gamen :O dus denk dat jje hier wel vaker met andere mee kunt doen. Als je natuurlijk zelf ook kunt.

• Binshou
Crashhill schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 13:33:
[...]

Jullie deden toen toch ook mee met crazyvin, jansoe, michel en ik toch?
Jullie konden best wel gamen :O dus denk dat jje hier wel vaker met andere mee kunt doen. Als je natuurlijk zelf ook kunt.
Ja wij deden toen ook mee inderdaad.
En ja wij kunnen best aardig gamen, het is alleen zo dat we nooit echt een clan gejoined zijn en daardoor ook nu iets achter lopen.

Het plan is nu ook om wat vaker hier te joinen, of zelf iets te organiseren.
Maybe als er nog een leuke Clan is die joinen om wekelijks te raiden.

Laatst hebben wij ook een groepje geholpen die "stuk" liep op Oryx en na 1 uur en wat uitleg verder allemaal gehaald, dus super leuk om te doen en zien.

Binshou schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 13:36:
[...]

Ja wij deden toen ook mee inderdaad.
En ja wij kunnen best aardig gamen, het is alleen zo dat we nooit echt een clan gejoined zijn en daardoor ook nu iets achter lopen.

Het plan is nu ook om wat vaker hier te joinen, of zelf iets te organiseren.
Maybe als er nog een leuke Clan is die joinen om wekelijks te raiden.

Laatst hebben wij ook een groepje geholpen die "stuk" liep op Oryx en na 1 uur en wat uitleg verder allemaal gehaald, dus super leuk om te doen en zien.
Ja want was toen jullie eerste keer en denk dat we hem rond 2 uurtjes hadden toch? De complete RAID. (2,5 uur net even gechecked haha)

• Binshou
Crashhill schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 13:46:
[...]
Ja want was toen jullie eerste keer en denk dat we hem rond 2 uurtjes hadden toch? De complete RAID. (2,5 uur net even gechecked haha)
Ja was onze 1e keer in de raid.
2 uur en 10 minuten geloof ik. meeste tijd zat hem toch nog in de uitleg en voor zover ik me kan herinneren zijn we bijna niet gewiped.

Was in ieder geval een goede ervaring die ik mee heb kunnen nemen in me 2e andere oryx fights.

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Binshou schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 13:13:
[...]
Ik had morgen ook het plan om een Normal raid te starten voor de Vrijdagavond.

We hebben hem allemaal 1x gecleared en oryx wel al een aantal keren extra verslagen.
2 van de 3 hebben ook een Touch of malice liggen.

Dus als we dit samenvoegen al 5 man.
Goed plan :)
Doe via pb even jullie psn's zodat ik jullie toe kan voegen ;)
Ik heb zelf de raid 2 keer compleet gedaan, daarnaast nog 2 of 3 keer in losse stukjes,
maar nog nooit met mijn titan.

Vrijdagavond 20.30-21.00 uur King's Fall (normal)
-zuperkiwi - 295 titan
-renalpkal
-ResKohza - 302 titan
-Res_Binshou - 301 hunter maybe iets minder met andere wapens
-Elysi - ca 298 warlock
-

1 plaatsje nog :)

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 28-11 11:01
dvdkiwi schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 13:52:
[...]

Goed plan :)
Doe via pb even jullie psn's zodat ik jullie toe kan voegen ;)
Ik heb zelf de raid 2 keer compleet gedaan, daarnaast nog 2 of 3 keer in losse stukjes,
maar nog nooit met mijn titan.

Vrijdagavond 20.30-21.00 uur King's Fall (normal)
-zuperkiwi - 295 titan
-renalpkal
-ResKohza - 302 titan
-Res_Binshou - 301 hunter maybe iets minder met andere wapens
-Elysi - ca 298 warlock
-

1 plaatsje nog :)
Ben nu lvl 260 dus nog niet zoveel tijd gehad om naar 290 te gaan. Hoe lang doe je over de raid als je je hem normaal en voor het eerst duurt? Mijn eerste VoG deed ik iets van 4/5 uur over en was heel erg vet _/-\o_

Ben nu bezig met mijn heroic strike, ook best pittig omdat ik light 262 ben dus de eindbazen duren nogal lang. Nu al 4 strikes gedaan maar telkens lukte het niet om de eindbaas te killen.
Ik ga vrijdag als het goed is de Hard raid in dus kan niet meedoen. Misschien volgende keer :(.

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Versteegrob schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 14:01:
[...]
Hoe lang doe je over de raid als je je hem normaal en voor het eerst duurt?
Als je 6 man hebt die 'm nog nooit gedaan hebben: minimaal een uur of 6-8.
Als je er een aantal bij hebt die 'm al hebben gedaan: 2-3 uur.

• weszz
  • Laatst online: 26-11 23:58
dvdkiwi schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 14:04:
[...]

Ook nog afhankelijk van hoe ervaren iedereen is :+ Eentje kan het complete team met zich meeslepen en veel tijd kosten. :F

Maar goed, zelf blijf ik gewoon op 295/298 light hangen(afhankelijk van wapens) echt verschrikkelijk. Maar moet de exotisch sword nog halen! Nu bij de 300 light missie :'(

I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.

• tha_crazy
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22:43

tha_crazy

Mafketel

Crashhill schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 14:02:
Ik ga vrijdag als het goed is de Hard raid in dus kan niet meedoen. Misschien volgende keer :(.
Als t goed is?
Gewoon doen!

Komt om 7 uur toch vrij de hard raid?
weszz schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 14:09:
[...]

Ook nog afhankelijk van hoe ervaren iedereen is :+ Eentje kan het complete team met zich meeslepen en veel tijd kosten. :F

Maar goed, zelf blijf ik gewoon op 295/298 light hangen(afhankelijk van wapens) echt verschrikkelijk. Maar moet de exotisch sword nog halen! Nu bij de 300 light missie :'(
Dat sowieso, 1 slaper kan een complete run verpesten.
Maar ook een slechte leider kan een run verpesten, of meer mensen die leider willen zijn.
Er zijn best veel factoren afhankelijk van een goede run.

Met newbies op Atheon hem in 1-2 runs clearen, of met vets er 30 runs over doen is een mooi voorbeeld ervan.

[ Voor 56% gewijzigd door tha_crazy op 22-10-2015 14:11 ]

• Flix20
[...]

Als je allemaal blind erin gaat ben je wel even bezig ja.
Met 6 man die 'm nog nooit gedaan hebben maar wel filmpjes gezien hebben/de mechanics weten ben je uurtje of 3-4 zoet.

Met een team waarvan er 3+ 'm al gelopen hebben zal je niet meer dan 2 uurtjes nodig hebben.
Ik heb 'm deze week net een groep van 4 ervaren, 2 first timers in een uur en 10 min gedaan. inc uitleg.

[...]

Nooit gedaan hebben maar wel de mechanics op youtube kijken is 6-8 uur.

Helemaal compleet blind, dan zullen er maar weinig op de 6-8 uur komen hahaha...
In ieder geval ik niet haha..

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Als je met een fris fireteam alles nog zelf uit moet gaan zoeken wordt een hele week al krapjes :P

Alle mechanics heb ik nu wel redelijk goed door.
Wellicht dat het de eerste keer nog fout gaat (mijnen laten knallen of vergeten te rennen voor het licht bij Oryx; niet doorhebben dat je om de 10 sec adds moet afknallen bij Warpriest als je als laatste op de plaat staat; als non-runner niet als eerste op het eerste plateau gaan staan bij Oryx enz) maar daarna is het een "o ja" momentje en gaat het wel goed.
Het enige wat ik nog nooit gedaan heb ik het pakken van de gaze bij Golgoroth.

[ Voor 83% gewijzigd door Superkiwi op 22-10-2015 14:27 ]

• Thrace Grumble
  • Laatst online: 28-11 23:00

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

@Kiwi: ga je vanavond ook nog met je warlock bezig? Ik ben er iig wel! :D

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

• weszz
  • Laatst online: 26-11 23:58
dvdkiwi schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 14:19:
Als je met een fris fireteam alles nog zelf uit moet gaan zoeken wordt een hele week al krapjes :P

Alle mechanics heb ik nu wel redelijk goed door.
Wellicht dat het de eerste keer nog fout gaat (mijnen laten knallen of vergeten te rennen voor het licht bij Oryx; niet doorhebben dat je om de 10 sec adds moet afknallen bij Warpriest als je als laatste op de plaat staat; als non-runner niet als eerste op het eerste plateau gaan staan bij Oryx enz) maar daarna is het een "o ja" momentje en gaat het wel goed.
Daar zijn wij met de vorige groep blijven hangen :+ Bah. En dan moet je ook nog damage voldoende doen want duurt het te lang is het ook een wipe. :X

Verder wel tof hoor de raid, geen ervaring met de oudere raids(Year 2 addict, wel destin 1 gespeeld bij de release vorig jaar maar was het na een week of wat al zat)

Dus ja, voor mij blijft het steeds een heel spektakel :>

I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.

• Irrival

Irrival

"Dispel the Darkness"

dvdkiwi schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 14:19:
Fijnste wat je kan doen bij Golgoroth.... lekker lazy mode orbs knallen :> Het geen wat je goed onder controle moet hebben is de timer. Zodat je tegen je team kan zeggen wanneer ze uit de pit moeten gaan. Dit zie ik het vaakst mis gaan met alle gevolgen van dien.

Nog een puntje bij golgoroth: De adepts die op de plateau's staan zijn makkelijk te killen in de diagonale lijn. Linker team owned rechter Adept en vice versa.

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Die gaze pakken klinkt heel simpel zoals je het uitlegt.
Maar toch sta ik liever in de pit damage te doen >:)
Thrace Grumble schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 14:58:
@Kiwi: ga je vanavond ook nog met je warlock bezig? Ik ben er iig wel! :D
Ik begin even met mijn Titaan, als jij er voor 21.00 bent dan ga switch ik wel naar mijn Warlock.
21.00 is Ajax he :9 Dan gaat de PS4 uit.

• NLRev0lution
Nog 2 man gezocht (PS4) voor KF vanavond, starten tussen 19:00 en 19:30, gaan verder bij de dochters van Oryx om vervolgens the man himself af te maken.
Graag wat ervaring met de raid om er toch met een half uurtje door heen te knallen!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

19.00-19.30?
Dat moet in een uur, max anderhalf, wel goedkomen dan toch?
In dat geval wil ik best mee hoor, mocht je nog iemand missen.

*edit*
@hieronder: top d:)b

[ Voor 10% gewijzigd door Superkiwi op 22-10-2015 15:16 ]

• NLRev0lution
dvdkiwi schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 15:15:
19.00-19.30?
Dat moet in een uur, max anderhalf, wel goedkomen dan toch?
In dat geval wil ik best mee hoor, mocht je nog iemand missen.
Sure, zet je erbij. Je stond al in mn lijst dacht ik, dus stuur je wel een party invite.

• tha_crazy
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22:43

tha_crazy

Mafketel

Irrival schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 15:08:
[...]

Fijnste wat je kan doen bij Golgoroth.... lekker lazy mode orbs knallen :> Het geen wat je goed onder controle moet hebben is de timer. Zodat je tegen je team kan zeggen wanneer ze uit de pit moeten gaan. Dit zie ik het vaakst mis gaan met alle gevolgen van dien.

Nog een puntje bij golgoroth: De adepts die op de plateau's staan zijn makkelijk te killen in de diagonale lijn. Linker team owned rechter Adept en vice versa.
Shadowstep.
Welke orbs? :+

• Flix20
Irrival schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 15:08:
[...]

Meeste teams waar ik mee gespeeld heb pushen gewoon na de reeks adapts op aan beide kanten omdat ze toch een ammo run moeten doen. Pakken dan meteen die laatste om het hoekje mee.

Als je Golgoroth eenmaal een paar keer gedaan hebt, is het een eitje.

Ik heb tot noch toe in KF een aanzienlijk hoger slagings % dan bij bv een Crota.
Misschien ook omdat de community een stuk minder non chalant is. Heb bij Crota de laatste paar maanden nogal een aantal keer gehad dat ik na 5 whipes bij Crota het wel zat was omdat mensen maar bleven kutten en de kleine dingetjes verneukte waardoor het allemaal weer mis ging.

Bij KF heb ik behalve de eerste 2 keer in de eerste week eigenlijk bijna geen wipes meer gehad.

• Radensca
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 20-08 12:08
Flix20 schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 15:32:
[...]
Bij KF heb ik behalve de eerste 2 keer in de eerste week eigenlijk bijna geen wipes meer gehad.
Hier wel, heerlijk glitchende Oryx |:(

• Irrival

Irrival

"Dispel the Darkness"

De tracking orbs die een centurion ook schiet...STOP THE TROLL :X

Shadowstep.. hou daar aub over op! Al die huntards met hun dodgerolls :(

• NLRev0lution
We zoeken er nog 1 voor vanavond.. doe je mee? vanaf de dochters CP..

Radensca schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 15:48:
[...]

Hier wel, heerlijk glitchende Oryx |:(
Oryx glitched niet, dan doe je dus iets fout :P.. ik dacht namelijk ook dat hij bugde maar lag uiteindelijk gewoon aan onszelf :P hahahaha

[ Voor 17% gewijzigd door Crashhill op 22-10-2015 15:50 ]

• Radensca
Crashhill schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 15:49:
[...]

Oryx glitched niet, dan doe je dus iets fout :P..
Oh zeker wel, Oryx the glitch king.
Soms geen dmg en gelijk naar geteleport worden.
Nergens anders in de raid last van...
Denk dat het aan de connectie van sommige mensen ligt, runt vaak iemand mee met crap verbinding

• NLRev0lution
Radensca schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 15:52:
[...]

Denk dat het aan de connectie van sommige mensen ligt, runt vaak iemand mee met crap verbinding
Nope, ligt niet aan connecties of wat dan ook. Dan is er iemand te vroeg op zn plaat gesprongen terwijl die nog niet aan de beurt was. Zelf ook paar keer meegemaakt, ff wipen, opnieuw starten en nergens meer last van.

• Vuvuzela

Vuvuzela

My spire is forming

Radensca schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 15:52:
[...]

Wel de Oger orbs allemaal gedetonate? Dat is wat dmg doet op Oryx.. 16 orbs en hij is 99% plat afaik.

• Radensca
Ja, oryx hapert ook geregeld.
soms dus na 1 ronde gelijk die bol maar, komt gelukkig niet vaak voor.
Soms ook iemand die niet de orb kan pakken.
en dit gebeurd willekeurig, tot aan de laatste ronde goed en dan een glitch.
Geloof me, het zijn geen user fouten.

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 28-11 20:50
Wij hebben afgelopen dinsdag ook meerdere keren meegemaakt dat er geen damage op Oryx gedaan kon worden, ondanks dat de 'bommen' allemaal netjes af gingen. Hetzelfde voor direct teleport na eerste keer de 'bommen' te hebben gehad. Naar orbit en met andere fireteam leader terug heeft het uiteindelijk opgelost.

• Radensca
Vuvuzela schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 15:57:
[...]

Wel de Oger orbs allemaal gedetonate? Dat is wat dmg doet op Oryx.. 16 orbs en hij is 99% plat afaik.
Jep, kan de normal raid dromen.
Het gaat of goed, of gelijk in de glitch.
4x detonate, geen dmg en oryx gaat gelijk naar z'n teleport bol.

Verwijderd

Topicstarter
Radensca schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 16:04:
[...]

Jep, kan de normal raid dromen.
Het gaat of goed, of gelijk in de glitch.
4x detonate, geen dmg en oryx gaat gelijk naar z'n teleport bol.
Das geen glitch. Als je geen dmg doet dan regaint hij favor of the darkness en doet hij teleport fase.

En geen dmg doen komt doordat je niet op oryx schiet als de rest bollen activeert.

• Radensca
Verwijderd schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 16:11:
[...]

Das geen glitch. Als je geen dmg doet dan regaint hij favor of the darkness en doet hij teleport fase.

En geen dmg doen komt doordat je niet op oryx schiet als de rest bollen activeert.
We doen niks anders dan normaal....
Dit komt ook alleen maar voor bij de 1e ronde.
Zal vermoedelijk hosting issues zijn. 8)7
Als ik host is het probleem er weer niet.

• Xecuter NL
  • Registratie: Maart 2009
Crash schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 16:03:
Wij hebben afgelopen dinsdag ook meerdere keren meegemaakt dat er geen damage op Oryx gedaan kon worden, ondanks dat de 'bommen' allemaal netjes af gingen. Hetzelfde voor direct teleport na eerste keer de 'bommen' te hebben gehad. Naar orbit en met andere fireteam leader terug heeft het uiteindelijk opgelost.
Hey Crash, jij hier ;)

Klopt helemaal want daar was ik bij. Hebben gewoon 3 x die teleport gedaan en alle bommen gingen af maar geen damage...had niks te maken met vroege jumps of wat dan ook.
Hallo!

We zoeken nog 1 (misschien 2) man voor een Full King's fall raid vanavond om 2000, we willen er beetje snel doorheen dus Touch of Malice en Black Spindle worden gewaardeerd.

Ps4 uiteraard ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Kasai op 22-10-2015 16:23 ]

Atlas#22744

Kasai schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 16:23:
Hallo!

We zoeken nog 1 (misschien 2) man voor een Full King's fall raid vanavond om 2000, we willen er beetje snel doorheen dus Touch of Malice en Black Spindle worden gewaardeerd.

Ps4 uiteraard ;)
Buizerd wou raiden. :+

PSN - M4uSzi // -

• Buizerd__NL
Ow nu toch wel Bosjuh. |:(

Jij mag wel met hun mee hoor. Als der ook plek voor mij is. :+ :9

PSN - M4uSzi // -

• NLRev0lution
Wij zoeken er ook nog 1..

Nog 1 man gezocht (PS4) voor KF vanavond, starten tussen 19:00 en 19:30, gaan verder bij de dochters van Oryx om vervolgens the man himself af te maken.
Graag wat ervaring met de raid om er toch met een half uurtje door heen te knallen!

• Cityhunter
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 02-08-2022
Pfff nog steeds geen 290 Light level...

• Buizerd__NL
M4uSzi schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 16:32:
[...]

Jij mag wel met hun mee hoor. Als der ook plek voor mij is. :+ :9
Ik ben al aan het onderhandelen. :P

• Headblast
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 11:03
Kasai schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 16:23:
Hallo!

Ps4 uiteraard ;)
Als je iemand nog nodig hebt dan ben ik beschikbaar. Titan 306 met 309 Zhalo en 310 Sniperd :P

PSN: Headblast1987, Battlenet: Miyoujin#2279

Headblast schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 16:50:
[...]

Als je iemand nog nodig hebt dan ben ik beschikbaar. Titan 306 met 309 Zhalo en 310 Sniperd :P
Klinkt goed! Ik zet je op de lijst, voeg je mij toe op PSN?

Atlas#22744

• Headblast
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 11:03
Kasai schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 16:51:
[...]

Klinkt goed! Ik zet je op de lijst, voeg je mij toe op PSN?
Prima! Doe ik zo even. Nu op kantoor O-)

edit: Kan je ID niet vinden :P Voeg mij anders even toe. Makkelijker dr is dr nml maar 1 :)

[ Voor 17% gewijzigd door Headblast op 22-10-2015 16:56 ]

PSN: Headblast1987, Battlenet: Miyoujin#2279

• Tiduz
  • Laatst online: 23-11 14:37
Ik zoek er nog 1 vanavond om 19:30 voor een verse start @ kings fall, pretty please? :p

CPU: I5 6600K - Cooler: Noctua NH-D15S - RAM: 8GB Kingston HyperX Fury Black - GFX: GFX: MSI RTX 2070 Super - SSD: 250GB Samsung 850 Evo - Case: CoolerMaster CM Storm Stryker - PSU: Corsair RM750i

Goed verhaal, we hebben 3 raid groeps waar we nog 1 persoon voor nodig hebben :')

Atlas#22744

Kasai schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 17:04:
Goed verhaal, we hebben 3 raid groeps waar we nog 1 persoon voor nodig hebben :')
Jullie gaan los :o

PSN - M4uSzi // -

Pagina: 1 ... 80 ... 176 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
-Houd je reacties gerelateerd aan Destiny, het zeker niet de bedoeling om compleet offtopic te gaan