Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Oh komt net reactie met uitleg als ik op 'plaats reactie' klik :p

Snap je punt. Succes vanavond

Gear | Last.fm | twitch.tv

DarkElement schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 12:19:
Tuurlijk is de Black Spindle wat handiger maar ik denk dat het ook prima kan met een normale sniper. Bovendien moeten 5 black spindles die ene persoon zonder de black spindle prima kunnen opvangen toch dus snap die strikte eis niet helemaal.

Waar denk je hem eigenlijk zo hard nodig te hebben? Bij de warpriest? Bij Golgoroth?

Bij Daughters/Oryx zou de Touch mijn voorkeur toch hebben t.o.v. een Black Spindle omdat je toch wat sneller damage doet en de ammo niet op kan.

No offense verder hoor probeer alleen jullie strikte eis te begrijpen.
BS is ook bedoeld voor Warpriest en Golgoroth gedeelte. En die BS doet zeker meer damage. Die impact hoger als andere snipers. Plus je kunt lekker door blijven schieten.

Maar ik bemoei me verder niet met de discussie

PSN - M4uSzi // -

Verwijderd

Topicstarter
Tuurlijk is de Black Spindle wat handiger maar ik denk dat het ook prima kan met een normale sniper. Bovendien moeten 5 black spindles die ene persoon zonder de black spindle prima kunnen opvangen toch dus snap die strikte eis niet helemaal.

Waar denk je hem eigenlijk zo hard nodig te hebben? Bij de warpriest? Bij Golgoroth?

Bij Daughters/Oryx zou de Touch mijn voorkeur toch hebben t.o.v. een Black Spindle omdat je toch wat sneller damage doet en de ammo niet op kan.

Jah je hebt geen BS nodig maar het is gewoon best in slot bij golgo en warpriest.

En tom is idd beter bij laatste 2 fasen.

• Headblast
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 11:03
Ik denk dat iedereen lekker moet doen wat ie wilt en wens iedereen veel succes :)

PSN: Headblast1987, Battlenet: Miyoujin#2279

• noloog
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 08:43
Nog Xbox raids die vanavond mensen nodig hebben?
Verwijderd schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 12:23:
[...]

Jah je hebt geen BS nodig maar het is gewoon best in slot bij golgo en warpriest.

En tom is idd beter bij laatste 2 fasen.
Black Spindle heeft hoogste impact van alle snipers dus dat een zekerheidje per standaard schot sowieso meeste damage ook heeft hij de meeste range van de huidige snipers.. dus het is zeker een toppertje..

• Headblast
Yessir :)

Verwijderd

Topicstarter
Crashhill schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 12:27:
[...]

Black Spindle heeft hoogste impact van alle snipers dus dat een zekerheidje per standaard schot sowieso meeste damage ook heeft hij de meeste range van de huidige snipers.. dus het is zeker een toppertje..
Dat zeg ik toch :P

• Jumpiefox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-11 12:00

Jumpiefox

Hoi ?

Black spindle is baas. Gewoon niet reloaden op warpriest en golg.

Leipe sniper a mattie.

The first casualty in war is always the truth...

Kasai schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 11:41:
NERF heeft helaas een uitvaller, dus we zoeken nog een ervaren raider voor hard mode vanavond om 1900.

Eisen;
310 wapens, waaronder Touch of Malice en Black Spindle. Leuke machine gun is ook handig :) Uiteraard moet je 305+ zijn. En er tegen kunnen als ik je afzeik :+
Bump

Atlas#22744

• Gearloose
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 28-11 20:52
Kasai schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 12:19:
Serieus wat loopt men nou te janken over de eis voor twee wapens die je kan verkrijgen zonder RNG?

Sinds we black spindles hebben gaan Warpriest en Golgoroth VEEL sneller neer dan eerst, wat gaat sowieso een probleem worden in hard mode? Level verschil. Wat gebeurt er bij level verschil? Minder damage. Daarom zou het handig zijn dat je dit soort wapens hebt zodat je je damage kan maximaliseren.

Ben je het niet eens met die eisen? Prima, maar ga dan ook niet bullshit reacties plaatsen, want daar hebben we allebei niks aan.
Niet helemaal waar, BS is zeker wel RNG ;)
Heb namelijk nooit de mogelijkheid gehad om hem te halen aangezien ik niet online was op de dagen dat de daily beschikbaar was.

Wat betreft ToM heb je gelijk, die heb ik niet omdat ik de moeite nooit genomen heb om de fragments te farmen. I'm lazy >:)

Ik heb ze ook helemaal niet nodig gelukkig, ik raid oryx nog steeds met mijn fatebringer, vestian dynasty en dragon's breath.
Yep, ben zo'n ultra boss dat er bij mijn ingame tag ook een doodshoofdje voor mijn naam staan :+

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:55

Vuvuzela

My spire is forming

Touch of malice kan bij de Warpriest en Golgoroth met een bepaalde tactiek wel behoorlijk effectief zijn. WoL, BoL bubbels over elkaar, rammen met de ToM en als je leven bijna op is opladen in de BoL.

I served in a company of heroes.

Vuvuzela schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 12:31:
Touch of malice kan bij de Warpriest en Golgoroth met een bepaalde tactiek wel behoorlijk effectief zijn. WoL, BoL bubbels over elkaar, rammen met de ToM en als je leven bijna op is opladen in de BoL.

[video]
Ik zag het gisteren ook, slimme tactiek :)

Atlas#22744

• FlyLight3r
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 24-11 20:14
Vuvuzela schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 12:31:

[video]
Nice idd! Zo heb ik titan in Crucible gezien..echt wel geniaal :D

PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r

• NLRev0lution
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 24-11 20:13
NLRev0lution schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 10:35:
[...]

Vanavond 19:00 starten we met de Heroic Kings Fall Raid:
- Biacas
- Jurrevis
- IXI_BUDDHA_IXI
- NLRev0lution
-
-

We zoeken nog 2 man. Liefst Lightlevel boven de 300 en ervaring met de raid.
Verder geen eisen :)
reminder

[ Voor 15% gewijzigd door NLRev0lution op 23-10-2015 12:50 ]

PSN/XBL/Steam: NLRev0lution

• tha_crazy
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15:32

tha_crazy

Mafketel

Mwa, moet zeggen dat ik de eisen bij ons niet heel raar vind.
Ik stel geen eisen aan wat voor wapen je gebruikt want ik ga er vanuit dat je je beste wapens toch wel meepakt.
En wat betreft de rest

- Light rond de 308/307 -> lijkt me erg handig
- Je kan jezelf staande houden ->Logisch, anders hebben we niks aan je, carrien doen we niet aan nuu
- Je kent de tactics van normal uit je hoofd en je kan op alle posities aan de slag ->Als er 1 dood gaat, moet iemand de plek overnemen, dus erg handig als je dat weett
- Je weet de mobs, wanneer wat komt en waar wat spawnd ->kan je anticiperen op wat er eventueel kan gebeurenn
- Je hebt Oryx meerdere malen gecleared -> zie 1
- Je kan platformen -> Random witches, weten de rest van de mechanics niet dus dit is erg handig. Dat je wat moeite hebt met de schepen enzo boeit me niet zoveel
- Je raakt niet in paniek bij clutch momenten -> Paniek tijdens clutch = wipe, kan je je kalmte behouden kunnen we t nog redden, hadden gister nog zo een situatie
- Je hebt de hele avond de tijd -> Geen flauw idee hoe lang het gaat duren en ik ga wel voor de finish.

[ Voor 4% gewijzigd door tha_crazy op 23-10-2015 12:56 ]

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik dacht ff dat ik in de League of Legends thread zat
daar lopen die poesies ook altijd te bitchen op elkaar :+

Zelf ben ik ook geen serieuze speler en speel ik Destiny over het algemeen voor mijn casual plezier. Dat wil niet zeggen dat je tijdens een raid niet je best doet maar al dat geleuter of eisen dit en dat.
Het leukste is gewoon een relaxte groep hebben waar niet zo moeilijk over gedaan wordt als iemand eens een foutje maakt.

Verder is vinny een zeikpiemel en kan totaal niet uitleggen bij Oryx :>

• michel2412
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 07:35

Zeg je ook alleen maar omdat je zelf geen spindle hebt 8)7

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

Viper® schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 12:52:
Ik dacht ff dat ik in de League of Legends thread zat
daar lopen die poesies ook altijd te bitchen op elkaar :+

Zelf ben ik ook geen serieuze speler en speel ik Destiny over het algemeen voor mijn casual plezier. Dat wil niet zeggen dat je tijdens een raid niet je best doet maar al dat geleuter of eisen dit en dat.
Het leukste is gewoon een relaxte groep hebben waar niet zo moeilijk over gedaan wordt als iemand eens een foutje maakt.

Verder is vinny een zeikpiemel en kan totaal niet uitleggen bij Oryx :>
Zegt degene die niet kan luisteren :>

Nee, zodra ik de tactics uit me kop weet ga ik weer iedereen mee pakken.
michel2412 schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 12:52:
[...]

Zeg je ook alleen maar omdat je zelf geen spindle hebt 8)7
Imho ben ik het wel met hem eens.
Een goede 1000yrd is ook niks mis mee, daar deden we het op lagere light levels ook mee toen de BS er nog niet was.

Maakt een black spindle het gevecht makkelijker?
Ja

Maar is het 100% noodzakelijk?
Nee

[ Voor 22% gewijzigd door tha_crazy op 23-10-2015 12:54 ]

• Viper®
  • Niet online
Ik luister wel goed, je vertelt het verkeerd >:)
Of ik ben enorm slecht oOo

Zolang 1 persoon gewoon rustig uitlegt wat er moet gebeuren zie ik weinig problemen.
Vinny heeft me toen ook lief geholpen met Skolassch *; o<:)

• Gearloose
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 28-11 20:52
Joh vin, jij bent wel de laatste die de behoefte moet voelen zich te "verantwoorden".

Laat lekker gaan 😉

• Viper®
  • Niet online
Zolang die maar niet Tindert onder het autorijden :D

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

Viper® schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 12:55:
Ik luister wel goed, je vertelt het verkeerd >:)
Of ik ben enorm slecht oOo

Zolang 1 persoon gewoon rustig uitlegt wat er moet gebeuren zie ik weinig problemen.
Vinny heeft me toen ook lief geholpen met Skolassch *; o<:)
Gister tijdens een run nog even in sneltreinvaart moeten uitleggen wat er moest gebeuren aan 1 newbie.
Was geloof ik in 1 run gelijk gehaald _O-
En wie heb ik toen niet geholpen met skolas :P
Gearloose schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 12:56:
Joh vin, jij bent wel de laatste die de behoefte moet voelen zich te "verantwoorden".

Laat lekker gaan 😉
Weet ik, ik hap graag :+
Nee maar ben normaal ook niet van t eisen stellen, vanavond echter even een keertje wel ;)
Viper® schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 12:57:
Zolang die maar niet Tindert onder het autorijden :D
Is maar goed dat ik motor rijd dan :+

[ Voor 10% gewijzigd door tha_crazy op 23-10-2015 12:58 ]

• Viper®
  • Niet online
Ja dan kan Tinderen wel hè

wedstrijdje ? :>

• michel2412
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 07:35
tha_crazy schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 12:53:
[...]

Zegt degene die niet kan luisteren :>

Nee, zodra ik de tactics uit me kop weet ga ik weer iedereen mee pakken.

[...]

Imho ben ik het wel met hem eens.
Een goede 1000yrd is ook niks mis mee, daar deden we het op lagere light levels ook mee toen de BS er nog niet was.

Maakt een black spindle het gevecht makkelijker?
Ja

Maar is het 100% noodzakelijk?
Nee
Klopt, heb hem zelf al sinds de nerve naar 290 niet meer gebruikt. Is ook meer als ouwehoeren naar Dark bedoelt.

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

Viper® schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 12:59:
Ja dan kan Tinderen wel hè

wedstrijdje ? :>
Racen?
Prima hoor,
Maar wel met sparrows :+

Rondje venus?

• Viper®
  • Niet online
tha_crazy schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 13:01:
[...]

Racen?
Prima hoor,
Maar wel met sparrows :+

Rondje venus?
sparrows zijn k*t

die eene vliegt overall tegenaan, de ander blaast altijd op -O-

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

Serieus ? :o
Mijn welgemeende excuses.

Skolas?
Viper® schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 13:01:
[...]

sparrows zijn k*t

die eene vliegt overall tegenaan, de ander blaast altijd op -O-
Nooit moeite mee :+
Maar hoop wel op een nieuwe raid sparrow :o

[ Voor 44% gewijzigd door tha_crazy op 23-10-2015 13:04 ]

• WillieWuks
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 02-12-2024
Wat een geouwehoer hier zeg! Effe ochtend niet gekeken en meer dan 200 berichtjes. Topic wordt zo waarschijnlijk gauw gesloten. Keep up the good work!!!

psn: vdNiet-forSpeed | [KAAS] Inglourious Guardians

Laten we het een keertje ontopic houden :)

Volgens mij zijn er nog steeds 3 raid groepen die mensen nodig hebben.

Atlas#22744

WillieWuks schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 13:03:
Wat een geouwehoer hier zeg! Effe ochtend niet gekeken en meer dan 200 berichtjes. Topic wordt zo waarschijnlijk gauw gesloten. Keep up the good work!!!
Ging over destiny.

Maar iemand die wil helpen met Undying mind. Voor de Touch.

PSN - M4uSzi // -

• Viper®
  • Niet online
WillieWuks schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 13:03:
You sir got a good point.

Overigens heb ik dit zelf bijna alleen op vrijdag :>
While you wait for us to deploy the products of our fresh labor, you can also look forward to the promised return of Trials of Osiris.
Carry me naar the lighthouse oh great Vinny one <+:)

Hoe zit het trouwens met the fallen en spider tank in the Echo Chamber. Die laatste heb ik ooit in het begin 1 keer gehad maar nu zie ik die nooit meer. The fallen spawnen some wel soms niet, lijkt niet afhankelijk van heroic of niet.

[ Voor 17% gewijzigd door Viper® op 23-10-2015 13:09 ]

• NLRev0lution
Nog maar een keer dan (spam overflow in dit topic :+ ) :

Vanavond 19:00 starten we met de Heroic Kings Fall Raid:
- Biacas
- Jurrevis
- IXI_BUDDHA_IXI
- NLRev0lution
-
-

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

Viper® schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 13:06:
[...]

You sir got a good point.

Overigens heb ik dit zelf bijna alleen op vrijdag :>

[...]

Carry me naar the lighthouse oh great Vinny one <+:)

Hoe zit het trouwens met the fallen en spider tank in the Echo Chamber. Die laatste heb ik ooit in het begin 1 keer gehad maar nu zie ik die nooit meer. The fallen spawnen some wel soms niet, lijkt niet afhankelijk van heroic of niet.
Je wilt niet weten hoe lang ik al niet meer serieus in PVP ben geweest.
Heb zelfs me exotic sword nog niet :+

• Headblast
Weet iemand hoeveel antiquated runes je moet gebruiken totdat je een pleuris Calcified fragment krijgt? had er 5 op een alt gedaan (in de hoop gear) kreeg er 2 gelijk. Doe ik dat met mn main krijg ik er geen en zooi rotzooi van 290 -.-

Gejank altijd van ontopic/offtopic, 9/10 dingen gaan gewoon over Destiny. Ben blij dat er zoveel activiteit is, en als je hier niet mag discussieren waarom is 't dan een Forum?
Verder kan het overgrote deel de discussies etc. wel waarderen, want je leert er heel veel van want het heeft behoorlijk wat sideinfo... ik lees namelijk elke discussie graag.

Verwijderd

Topicstarter
Headblast schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 13:27:
Weet iemand hoeveel antiquated runes je moet gebruiken totdat je een pleuris Calcified fragment krijgt? had er 5 op een alt gedaan (in de hoop gear) kreeg er 2 gelijk. Doe ik dat met mn main krijg ik er geen en zooi rotzooi van 290 -.-
1 maar je moet hem zelf activeren.
2 calcifried fragments uit 1 run :O! nice...

Maar je moet alle verschillende bazen verslaan, dan krijg je er per char iedere keer 1 :).
www.destinycalcifiedfragments.com

Zie je precies hoe dat je ze kunt krijgen, alleen niet op welke char je ze al wel hebt en op welke niet.

• Jumpiefox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-11 12:00

Jumpiefox

Hoi ?

Ligt aan de combo van bosses die je summoned.

The first casualty in war is always the truth...

Verwijderd

Topicstarter
Crashhill schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 13:28:
Gejank altijd van ontopic/offtopic, 9/10 dingen gaan gewoon over Destiny. Ben blij dat er zoveel activiteit is, en als je hier niet mag discussieren waarom is 't dan een Forum?
Verder kan het overgrote deel de discussies etc. wel waarderen, want je leert er heel veel van want het heeft behoorlijk wat sideinfo... ik lees namelijk elke discussie graag.
Onzinnige posts mogen gewoon niet. Zoals proberen grappig te zijn en lekker door op in gaan. Beetje normale posts mogen we wel verwachten denk ik.

En mods hebben een waarschuwing gegeven, dus als we zo blijven doorgaan komt er een slotje op en dan kan niemand meer praten hier.

• Headblast
Crashhill schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 13:29:
[...]

2 calcifried fragments uit 1 run :O! nice...

Maar je moet alle verschillende bazen verslaan, dan krijg je er per char iedere keer 1 :).
www.destinycalcifiedfragments.com

Zie je precies hoe dat je ze kunt krijgen, alleen niet op welke char je ze al wel hebt en op welke niet.
Ghehe nee 5 x antiquated gedaan en in totaal 2 haha :P en snapte dat wel maar vroeg me af.. gezien ik iemand hielp met CoO en viel me op dat ik ze op mn main niet kreeg.

• NLRev0lution
Crashhill schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 13:28:
Gejank of niet, de mods zijn duidelijk geweest. Slotje er op is helemaal geen discussies meer voeren :)

Verwijderd schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 13:31:
[...]

Onzinnige posts mogen gewoon niet. Zoals proberen grappig te zijn en lekker door op in gaan. Beetje normale posts mogen we wel verwachten denk ik.

En mods hebben een waarschuwing gegeven, dus als we zo blijven doorgaan komt er een slotje op en dan kan niemand meer praten hier.
Opent er toch vanzelf weer een nieuw topic :O!.. en soms wat grappig proberen te doen hoort er ook bij. helemaal in zoeen actief forum. Kan er alleen niet zo goed tegen dat sommigen mensen zeuren dat RAID schemas 5 pagina's terugstaan. Dan denk ja, dat klopt dit forum heeft een hoge activiteit, maar daarom zit er een zoekbalk op haha..

Denk dat we elkaar wel begrijpen :). Alleen noemde ik de voors en jij de tegens.. maar uiteindelijk bedoelen we hetzelfde denk ik O+

• Viper®
  • Niet online
Ligt inderdaad aan welke baas je summoned.
So far there are 3 confirmed CFs related to the Antiquated Runes. One for each tier 3 boss in the Court of Oryx. People are speculating that those 3 will be rotated, and that the last 3 CFs are related to challenges around the Raid.
Volgens mij als je niet de juiste heb kan je zelfmoord plegen en het event cancellen, rune krijg je weer terug.
kan ook zijn dat je altijd dezelfde krijgt omdat hij cycled per week, dat weet ik niet.

Geldt niet voor Capricorn runes oid

[ Voor 23% gewijzigd door Viper® op 23-10-2015 13:38 ]

Iemand die wil joinen bij daily. Die stomme Oryx op het laatste

PSN - M4uSzi // -

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

M4uSzi schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 13:38:
Doe je de corrupted lights wel goed detonaten?

:+

• weszz
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 26-11 23:58
M4uSzi schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 13:38:
Misschien later vanavond.

Iemand die mij kan helpen zondag(ben er optijd mee) met de exotic sword quest? Moet de 300Light missie nu doen!

I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.

tha_crazy schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 13:39:
[...]

Doe je de corrupted lights wel goed detonaten?

Nu weet ik wat ik fout doe. :+

PSN - M4uSzi // -

Vanavond 18:30 - Oryx Normal Run

- Richard19111989
- DDtje27
- Lubrique
- Houtvlot
-
-

Gelieve geen eigenwijze mensen die eventueel een betere tactiek hebben als ons en die er doorheen probeert te drukken (want betere tactieken zullen er heus wel zijn) :P. We willen er namelijk snel doorheen (we hebben eventueel tot 22:00 de tijd dus je hoeft geen pr0 te zijn) xD! om 22:00 beginnen we namelijk met de Retarts aan de Hard raid.

Vergeten te melden: er zijn wel wat eisen, je bent rustig en gilt niet de hele tijd over onzin dingen, dat is mijn taak :+ en je moet Oryx minimaal 1x van voor tot eind hebben gedaan :P.

Je kunt me eventueel een PM hier op tweakers sturen.

[ Voor 30% gewijzigd door Crashhill op 23-10-2015 13:53 ]

NLRev0lution schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 13:32:
[...]

Gejank of niet, de mods zijn duidelijk geweest. Slotje er op is helemaal geen discussies meer voeren :)
Ik heb geen MOD post gezien, ja helemaal in het begin ooit 1x. Maarja ik hou erover op :P

• -Timmehhh-
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 20-09-2024
Crashhill schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 13:48:

- Richard19111989
- DDtje27
- Lubrique
- Houtvlot
-
-
Ik wil wel mee: lvl 295 Warlock

PSN: Timmehhh84

• NLRev0lution
Crashhill schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 13:55:
[...]

Ik heb geen MOD post gezien, ja helemaal in het begin ooit 1x. Maarja ik hou erover op :P
Komt er op neer dat we het allemaal een leuk spel vinden (denk ik).

• fritske23
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14-09 21:28

fritske23

Echte naam Rob

- Richard19111989
- DDtje27
- Lubrique
- Houtvlot
-
-

Gelieve geen eigenwijze mensen die eventueel een betere tactiek hebben als ons en die er doorheen probeert te drukken (want betere tactieken zullen er heus wel zijn) :P. We willen er namelijk snel doorheen (we hebben eventueel tot 22:00 de tijd dus je hoeft geen pr0 te zijn) xD! om 22:00 beginnen we namelijk met de Retarts aan de Hard raid.

Vergeten te melden: er zijn wel wat eisen, je bent rustig en gilt niet de hele tijd over onzin dingen, dat is mijn taak :+ en je moet Oryx minimaal 1x van voor tot eind hebben gedaan :P.

Ik wil ook wel meedoen. Moet nog een raidhelmpie en schoenen hebben

• Deef_K
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 08:31
Gisteren Raid gedaan. Hoop wormspore rijker. 20 moldering Shards weg bij oryx slechts een 308 shotgun rijker over de gehele raid.

- Richard19111989
- DDtje27
- Lubrique
- Houtvlot
- Fritske23
- Deef_K
Kan wel ff helpen. Wil wel springen. Heb tot 19:30. Moet wel lukken toch.

• Deef_K
nvm houd bovenstaande maar aan.

[ Voor 73% gewijzigd door Deef_K op 23-10-2015 14:03 ]

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 13:50
Voor vanavond zoek ik een groepje die alleen Oryx nog wilt verslaan. Vanaf 19.00 ben ik wel rdy. Mag ook wat later. Normal mode.

1. Lekkerboeie86
2. Fuhuang
3.
4.
5.
6.

• Deef_K
Crashhill schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 14:03:
[...]

Die andere 2 waren eerder met posts maar zetten hun naam er niet direcht in. Sorry man.
Ik zie geen posts vandaar dat ik reageerde. Fritske23 had ook al gereageerd. Maar HF.
Lekkerboeie86 schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 14:03:
Voor vanavond zoek ik een groepje die alleen Oryx nog wilt verslaan. Vanaf 19.00 ben ik wel rdy. Mag ook wat later. Normal mode.

1. Lekkerboeie86
2. Fuhuang3.
4. Deef_K
5.
6.
Loop wel mee. Heb 3 kwartier de tijd. Ik jump wel.

• Freedom_Fighter
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 31-10 14:45

Freedom_Fighter

If it aint broke tweak it!!!

1. Lekkerboeie86
2. Fuhuang
3. Deef_K
4.
5.
6.
Even goed zetten zie dat ik de layout een beetje #^*#^^%{

• steffeh
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 09:06
Maar jij bent lief.

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16:08

Superkiwi

Hoi doei

Lol, ik doe net de Wolves of Mars quest dat je Archon moet vinden tijdens een patrol op Mars. Had nog een 3oc actief staan, dropt ie gewoon 2 exotic engrams :P

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• NLRev0lution
Nog maar een keer dan:

Vanavond 19:00 starten we met de Heroic Kings Fall Raid PS4:
- Biacas
- Jurrevis
- IXI_BUDDHA_IXI
- NLRev0lution
-
-

Verwijderd

LF 1 member nightfall. XBOX ONE
minipepers1
1

• Senaxx
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14:16

- Richard19111989
- DDtje27
- Lubrique
- Houtvlot
-
-

Als je 18:30 begint mag ik toch hopen dat je 22:00 klaar bent :p Beetje groep doet het in 2 uur, en als iedereen beetje kan springen is 90 minuten goed te doen :+

Het leuke met randoms spelen vind ik juist dat je nieuwe tactieken leert. Steeds beetje bijschaven.

Aan warpriest hebben we niet veel verbeterd maar als ik kijk hoe ik Golgoroth in het begin deed met onze clan, en nu hem in 3 bubbels neer hebben ben ik zeker wel eens in om iets nieuws te proberen.

Zelfs na normal iets van 15x gedaan te hebben leer ik nog steeds nieuwere en snellere manieren.

Maar vanavond met Hard mode zal alles wel weer overboord kunnen en worden we helemaal weer kapot gemaakt.

[ Voor 21% gewijzigd door Senaxx op 23-10-2015 15:07 ]

Senaxx schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 15:05:
[...]

Als je 18:30 begint mag ik toch hopen dat je 22:00 klaar bent :p Beetje groep doet het in 2 uur, en als iedereen beetje kan springen is 90 minuten goed te doen :+

Het leuke met randoms spelen vind ik juist dat je nieuwe tactieken leert. Steeds beetje bijschaven.

Aan warpriest hebben we niet veel verbeterd maar als ik kijk hoe ik Golgoroth in het begin deed met onze clan, en nu hem in 3 bubbels neer hebben ben ik zeker wel eens in om iets nieuws te proberen.

Zelfs na normal iets van 15x gedaan te hebben leer ik nog steeds nieuwere en snellere manieren.

Maar vanavond met Hard mode zal alles wel weer overboord kunnen en worden we helemaal weer kapot gemaakt.
(1u 20m is onze snelste run en daar kan nog wel 30 min vanaf :+) Met andere woorden wij zijn een n00b groep, bedankt he :P. Nee grapje, ik snap helemaal wat je bedoelt en ik ben daar ook een groot voorstander van. Maar vanavond niet, de uitleg waarom heb je ook gelezen? Zo niet dan zal ik het hier even verder uitleggen. We moeten voor 22:00 klaar zijn. En ja dat gaan we waarschijnlijk makkelijk redden. Maar ik zie nu dat 1 iemand hem 1x heeft gedaan de ander 4x en bij ons loopt er ook nog 1 rond die hem pas 2x heeft gedaan. Ik wil het dan niet ingewikkelder maken dan het is en gewoon onze tactiek uitleggen en zorgen dat we voor 22:00 klaar zijn en iedereen zijn rewards krijgt. Want anders wil ik andere taktieken tot in den treuren blijven oefenen, het maakt me echt totaal niks uit. Ik speel wat dat betreft met iedereen en ik vind het allemaal prima, ik ben toch wel pro :P..

Dus vind je post een beetje apart en niet dat er heel erg veel toegevoegd wordt, maarja dat denk jij misschien ook over die van mij haha..
Ik ken er 3 en 2 niet. Ik weet wat die 3 nodig hebben. Daarop ga ik mensen zoeken die er bij passen. Voor mezelf neem ik zelfs 5 nieuwelingen mee of de 5 meest eigenwijze personen die er zijn en proberen we 9923 verschillende tactieken en dan doe ik nog eens tot vannacht 05:00 over. Maar vandaag moet het gewoon voor 22:00 klaar zijn :+

• Senaxx
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14:16
Crashhill schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 15:26:
[...]

(1u 20m is onze snelste run en daar kan nog wel 30 min vanaf :+) Met andere woorden wij zijn een n00b groep, bedankt he :P. Nee grapje, ik snap helemaal wat je bedoelt en ik ben daar ook een groot voorstander van. Maar vanavond niet, de uitleg waarom heb je ook gelezen? Zo niet dan zal ik het hier even verder uitleggen. We moeten voor 22:00 klaar zijn. En ja dat gaan we waarschijnlijk makkelijk redden. Maar ik zie nu dat 1 iemand hem 1x heeft gedaan de ander 4x en bij ons loopt er ook nog 1 rond die hem pas 2x heeft gedaan. Ik wil het dan niet ingewikkelder maken dan het is en gewoon onze tactiek uitleggen en zorgen dat we voor 22:00 klaar zijn en iedereen zijn rewards krijgt. Want anders wil ik andere taktieken tot in den treuren blijven oefenen, het maakt me echt totaal niks uit. Ik speel wat dat betreft met iedereen en ik vind het allemaal prima, ik ben toch wel pro :P..

Dus vind je post een beetje apart en niet dat er heel erg veel toegevoegd wordt, maarja dat denk jij misschien ook over die van mij haha..
Ik ken er 3 en 2 niet. Ik weet wat die 3 nodig hebben. Daarop ga ik mensen zoeken die er bij passen. Voor mezelf neem ik zelfs 5 nieuwelingen mee of de 5 meest eigenwijze personen die er zijn en proberen we 9923 verschillende tactieken en dan doe ik nog eens tot vannacht 05:00 over. Maar vandaag moet het gewoon voor 22:00 klaar zijn :+
Ow nee was geen aanval hoor, maar je gaf aan dat je voor 22:00 klaar wou zijn en om 18:30 wou beginnen; toen dacht ik dat moet toch makkelijk lukken in 3,5 uur. :+ En 1:20 is zeker een nette tijd. Snelste wat ik gedaan heb in al die raids is 1:25 dacht ik zo. Dat maakt mij ook een n00b dan.

En ik snap goed wat je bedoeld hoor, soms heb ik ook geen zin om allerlei dingen te gaan uitleggen en gewoon ff snel er doorheen te gaan. Als je iemand meeneemt die inderdaad geen / minder ervaring hebt zit je al gauw een uurtje extra in de raid.

Enige eis die ik vaak heb, wees beetje rustig :+ je zit soms wel een paar uur met elkaar in een party met elkaar te raiden, als je dan zon ADHD'er in je oor hebt die 3 uur lang doorstuiterd en overal zijn eigen visie er op nahoud ben ik vaak snel klaar ermee ;)
NLRev0lution schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 15:03:
Nog maar een keer dan:

- Biacas
- Jurrevis
- IXI_BUDDHA_IXI
- NLRev0lution
-
-

Bump :$

PSN - M4uSzi // -

• Lekkerboeie86

1. Lekkerboeie86
2. Fuhuang
3. Deef_K
4. Utrecht_NL_85
5.
6.
Nog 2 spelers gezocht!

Verwijderd

Voor de xbox 1?

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16:08

Superkiwi

Hoi doei

Nee, voor de Xbox ook 2.
Alsof Xbox spelers dubbel tellen...

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Verwijderd

Topicstarter
Er is voor de Xbox volgens mij geen groep gemaakt nog.

• RRCreations
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 15:47
Dus niemand begint pas om 0.00 met de Heroic Raid :+

• piqueno11
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 27-11 17:52
NLRev0lution schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 15:03:
Nog maar een keer dan:

- Biacas
- Jurrevis
- IXI_BUDDHA_IXI
- NLRev0lution
-
-

Ik wil wel mee doen meteen zodra het er is, mijn light level is 309 en mijn Psn = Piqueno11 :P

Huidige setup : I5-4460 @ 3.2GHz -ASRock B85M Pro4 - MSI Radeon R9 280 Gaming 3G - Crucial MX100 256GB SSD - Crucial Ballistix 8GB 1600mhz - CoolerMaster N300 - Gelid Solutions Tranquillo Rev.2

• FireBladeX
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13:01
ik wil wel op reserve staan omdat mijn lightgear 295 is en ervaring ook niet zo echt aanwezig is :p (psn: f1rebladex)

[ Voor 3% gewijzigd door FireBladeX op 23-10-2015 16:33 ]

• NLRev0lution
piqueno11 schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 16:33:
[...]

Ik wil wel mee doen meteen zodra het er is, mijn light level is 309 en mijn Psn = Piqueno11 :P
Top! Nog een gezocht dan!

• RRCreations
Kan ik de op de reserve lijst? Ik weet namelijk niet of ik 19.00 haal.

• NLRev0lution
RRCreations schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 16:37:
[...]

Kan ik de op de reserve lijst? Ik weet namelijk niet of ik 19.00 haal.
Prima, hoe laat denk je er wel te zijn?

• RRCreations
NLRev0lution schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 16:40:
[...]

Prima, hoe laat denk je er wel te zijn?
Ik hoop 19.00 anders 19.15

• NLRev0lution
In dat geval wachten we wel ff 15 minuten.

- Biacas
- Jurrevis
- IXI_BUDDHA_IXI
- NLRev0lution
- Piqueno11
- Renesism

VOL!

[ Voor 27% gewijzigd door NLRev0lution op 23-10-2015 16:46 ]

• Lekkerboeie86
FireBladeX schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 16:33:
[...]

ik wil wel op reserve staan omdat mijn lightgear 295 is en ervaring ook niet zo echt aanwezig is :p (psn: f1rebladex)
Wat mij betreft prima. We hebben al een jumper. En de rest heeft wel ervaring. En iedereen krijgt de kans om het te leren :)

1. Lekkerboeie86
2. Fuhuang
3. Deef_K
4. Utrecht_NL_85
5. f1rebladex
6.

Iemand voor de laatste?

Verwijderd

Ergens nog plek vanavond voor hard raid?
Stilte voor de storm (eeuh HardRaid) :+

Iedereen die HardRaid gaat doen succes. *O*

[ Voor 42% gewijzigd door M4uSzi op 23-10-2015 18:54 ]

PSN - M4uSzi // -

• RRCreations
NLRev0lution schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 16:43:
[...]

In dat geval wachten we wel ff 15 minuten.

- Biacas
- Jurrevis
- IXI_BUDDHA_IXI
- NLRev0lution
- Piqueno11
- Renesism

VOL!
Uhm, is iemand online?

• Freedom_Fighter
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 31-10 14:45

Freedom_Fighter

If it aint broke tweak it!!!

Lekkerboeie86 schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 16:53:
[...]

Wat mij betreft prima. We hebben al een jumper. En de rest heeft wel ervaring. En iedereen krijgt de kans om het te leren :)

1. Lekkerboeie86
2. Fuhuang
3. Deef_K
4. Utrecht_NL_85
5. f1rebladex
6.

Iemand voor de laatste?
Ik ben online hopelijk is ie doet voor 20:00

• FireBladeX
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13:01
Ik ben ook gewoon online :)

• Biacas
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 26-11 22:18
yep, ben onderweg...

PSN Biacas

• Lekkerboeie86
Join maar :)

• Lekkerboeie86
Wie wint 5 man ff assisteren met Oryx? We staan gelijk klaar!

• Lekkerboeie86
Lekkerboeie86 schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 19:11:
Wie wilt 5 man ff assisteren met Oryx? We staan gelijk klaar!

• Buizerd__NL
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 16:04
spoiler:
Haha er zijn geen platformen bij de ships

PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:55

Vuvuzela

My spire is forming

Buizerd__NL schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 19:14:
spoiler:
Haha er zijn geen platformen bij de ships
Planet destiny stream? :D

I served in a company of heroes.

• Buizerd__NL
Nee King Gothalion kanaal

• Lekkerboeie86
Iemand nu oryx killen op normal?

• Flix20
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 28-11 15:13
Broman hier.
Bizar dat ze zoveel moete met Golgotroll hebben.

PSN: Flix20-NL

• Buizerd__NL
NERF zit nu ook op Golgort, ik ben benieuwd hoelang hun er over doen.

[ Voor 7% gewijzigd door Buizerd__NL op 23-10-2015 20:00 ]

Pagina: 1 ... 83 ... 176 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
-Houd je reacties gerelateerd aan Destiny, het zeker niet de bedoeling om compleet offtopic te gaan