nee, komen 4 man tekort dus dan maar alternatief zoals de BS daily
Over 15 minuten kan ik waarschijnlijk wel meelopen
Ik bedoel ook de bs dailyFonzie27 schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 21:11:
[...]
nee, komen 4 man tekort dus dan maar alternatief zoals de BS daily
die kan nu, we zijn al met zijn tweeen
zoo hehe eindelijk echt een hele nice run gelopen met nog 1 min en 20 seconde op de klok heb ik eindelijk BS.
PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451
ik wil nu toch ook de BS hebben... iemand die mee wilt? k heb het zo vaak gedaan dat ik het kan dromen... echter de laatste ruimte iederekeer pech: op de laatste seconde nog addjes over... 
doe prima damage, warlock stormcaller op 306, goeie sniperrifle, touch of malice / jade rabbit op 310, dark drinker sword, sleeper simulant... die damage moet wel goed zitten
doe prima damage, warlock stormcaller op 306, goeie sniperrifle, touch of malice / jade rabbit op 310, dark drinker sword, sleeper simulant... die damage moet wel goed zitten
[ Voor 32% gewijzigd door Geronimous op 15-10-2015 21:41 ]
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Zijn er trouwens ook actieve Tweaker guilds?
PSN: Deltoidius
Iemand die nu mee wil met Kings Fall? Zijn bij de Glyph, dus alle bosses komen nog!
My PC Steam Profile PSN: AfcaEricNL
Ik wil wel meedoen als er nog plaats isEricNL schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 22:00:
Iemand die nu mee wil met Kings Fall? Zijn bij de Glyph, dus alle bosses komen nog!
Iemand de BS daily nog proberen, net aantal malen geprobeerd maar net niet gered, ervaring is welkom
Vandaag ook een aantal keer de BS Daily geprobeerd, maar komen telkens een paar seconden te kort... Grrr
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Wil ook Blackspindle. Maar kwam wat tussen, volgende keer weer een kans.
PSN - M4uSzi // -
Godver wat is die BS quest lastig zeg! We kregen de boss nog niet eens dood. Na 3 minuten staan er 200 man in de kamer ondanks dat we toch aardig wat bligjhts kapot maakte...
My PC Steam Profile PSN: AfcaEricNL
Yep, aanhouder wintFonzie27 schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 23:22:
meerdere mensen connectie problemen?
XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble
Sorry kwam wat tussenCrash schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 16:00:
[...]
Ik wil rond die tijd (+- 21:15/21:30) ook wel mee
Leuke raid vanavond 
Totems: 309 fusion. Gebruikt om mijn 1000 yard 307 te maken.
Warpriest: exotic special engram > 310 Hereafter.
Golgoroth: 305 voetjes en exotic helm engram > 310 helm.
Zusjes: connection lost vlak na het verslaan. Paarse engram en inhoud kistje kwijt
Oryx: 305 voetjes.
Totems: 309 fusion. Gebruikt om mijn 1000 yard 307 te maken.
Warpriest: exotic special engram > 310 Hereafter.
Golgoroth: 305 voetjes en exotic helm engram > 310 helm.
Zusjes: connection lost vlak na het verslaan. Paarse engram en inhoud kistje kwijt
Oryx: 305 voetjes.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Jammer dat ik nummer 7 was die aansloot. Graag zou ik volgende mee willen
Ja ik voel me daar een beetje lullig over man. Je zat er bij ons in. Ik stond wel hoger in de lijst maar ik joinde als laatste de party.P-Nut schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 00:11:
Jammer dat ik nummer 7 was die aansloot. Graag zou ik volgende mee willen
Van t weekend spelen we vast weer een keer, en dan ga je gewoon mee. Stuur me anders even een vriendschapsverzoek op PSN, want voor strikes en NF is dat ook handig en zo
Och ja, je moet toch wat he.
Originally, we’d planned to introduce King’s Fall Hard mode on October 30th, but the Raid team is ready to go, and we’ve decided to launch a little bit early.
King’s Fall Raid: Hard Mode
Friday, October 23rd
10 AM Pacific
Right about now, some of you are wondering what you can do to prepare. We won’t give you hints, but we’ll plot the difficulty incline. Recommended Light for Hard Mode is 300 – 320. The loot that will drop will be between 310 – 320. Gear up and mark your calendars.
Friday, October 23rd
10 AM Pacific
Right about now, some of you are wondering what you can do to prepare. We won’t give you hints, but we’ll plot the difficulty incline. Recommended Light for Hard Mode is 300 – 320. The loot that will drop will be between 310 – 320. Gear up and mark your calendars.
Uiteindelijk vrij snel en makkelijk kunnen halen in een 4tal potjes mayhem, na eerst in 5 potjes control aangeklooid te hebben. Zeker op de maps met smalle gangenstelsels (thieves' den) ging het vrij hardCrash schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 20:44:
Iemand die me aan wat easy sword kills wil helpen in rumble?
Geen probleem
[ Voor 17% gewijzigd door Crash op 16-10-2015 08:12 ]
Source?Verwijderd schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 07:35:
Originally, we’d planned to introduce King’s Fall Hard mode on October 30th, but the Raid team is ready to go, and we’ve decided to launch a little bit early.
Friday, October 23rd
10 AM Pacific
PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r
De weekly update, je weet wel, die samenvatting van news en upcoming stuff die bungie elke week op donderdag/vrijdag post
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Use the source Luke 
Ben benenieuwd naar hard mode, ik zit vast op ~305 light met al mijn chars.
Atlas#22744
Met de nieuwe maps in Iron Banner kloppen de spawns echt van geen kant.
Gisteren in de Dungeon ben ik denk ik wel 12x bij spawn gelijk kapot gesnipt.
De Iron Banner lol gaat er wel af op deze manier, het is nu in de Iron Banner echt alleen maar snipen, snipen en snipen geworden, jammer.
Nog geen Trials dus vanavond, vanwege de hunter super bug.
De Iron Banner lol gaat er wel af op deze manier, het is nu in de Iron Banner echt alleen maar snipen, snipen en snipen geworden, jammer.
Nog geen Trials dus vanavond, vanwege de hunter super bug.
Klopt heb ik ook last van, wil momenteel geen hogere gear droppen.Kasai schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 08:25:
Use the source Luke
[ Voor 38% gewijzigd door Griffx op 16-10-2015 08:36 ]
Opzich een goede weekly update, TOO is verzet naar een nader te noemen datum als de Shadowshot bug is gefixt.
Wel praten ze mooi over 'iron banner drops are your source for IB gear and weapons', want nu opeens bestaat dat volgens hun niet meer en is de IB vendor er als je niks krijgt ... no shit sherlock. Ze schuiven het op ons af omdat 'we pas vanaf level 2 drops krijgen'.
Het heb gevoel dat ze van IB weer een gruwelijke grind hebben gemaakt, erg jammer en onnodig.
Hard mode is wel tof, gaan het meemaken allemaal...
Wel praten ze mooi over 'iron banner drops are your source for IB gear and weapons', want nu opeens bestaat dat volgens hun niet meer en is de IB vendor er als je niks krijgt ... no shit sherlock. Ze schuiven het op ons af omdat 'we pas vanaf level 2 drops krijgen'.
Het heb gevoel dat ze van IB weer een gruwelijke grind hebben gemaakt, erg jammer en onnodig.
Hard mode is wel tof, gaan het meemaken allemaal...
Pantheon gespeeld? Das helemaal erg. Je spawnt op 1 plek en als je eruit wilt lopen ga je dood.Griffx schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 08:34:
Met de nieuwe maps in Iron Banner kloppen de spawns echt van geen kant.
Al mijn chars hebben niet meer dan 2 raid armor, bovendien dropped de machinegun elke raid voor meGriffx schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 08:34:
Klopt heb ik ook last van, wil momenteel geen hogere gear droppen.
Oh well, we gaan het meemaken.
Atlas#22744
Hard Mode raid.. Nice.
psn: HertogJack
Potverdorie wat een mooie avond gister!
De raid gecleared binnen 2 uurtjes, buikpijn van het lachen, paar nieuwe (vape) buddies erbij en Black Spindle kunnen bemachtigen!
Ik wil één speciaal iemand nog een hand onder de riem steken met het volgende: Warlock gliding guide
De raid gecleared binnen 2 uurtjes, buikpijn van het lachen, paar nieuwe (vape) buddies erbij en Black Spindle kunnen bemachtigen!
Ik wil één speciaal iemand nog een hand onder de riem steken met het volgende: Warlock gliding guide
PSN & PC: Irrival | Battle.net: Irrival#2692
Haha was mooi idd. Gezellige raid! En die link is voor mijn gevoel voor HertogJackIrrival schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 08:49:
Hehe fak jouIrrival schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 08:49:
Ja het warlock jumpen moet ik echt nog even onder de knie krijgen.
Los van het gefaal bij het jumpen gingen we er wel makkelijk doorheen hoor, paar suffe wipes (bij de glyps nota bene) maar dat kwam denk ik meer omdat we nog geen ingespeeld team zijn.
Ga het filmpje zeker ff kijken
Ja klopt die is net zo erg, en dan 5 seconden lang een melding zien dat de beste spawn wordt gezocht voor je, en dan spawn je, en spawnkillVerwijderd schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 08:41:
[...]
Pantheon gespeeld? Das helemaal erg. Je spawnt op 1 plek en als je eruit wilt lopen ga je dood.
Klopt op de artifacts en het class item na, moet ik ook op alle chars nog 2 armor pieces.Kasai schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 08:43:
[...]
Al mijn chars hebben niet meer dan 2 raid armor, bovendien dropped de machinegun elke raid voor me
Oh well, we gaan het meemaken.
Machine gun heb ik nog niet, ik krijg elke raid een shotgun.
Alleen op mijn hunter heb ik pas de helmet gekregen.
[ Voor 39% gewijzigd door Griffx op 16-10-2015 09:02 ]
Theoretisch gezien is dat voor iemand anders een best spawnGriffx schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 09:00:
[...]
Ja klopt die is net zo erg, en dan 5 seconden lang een melding zien dat de beste spawn wordt gezocht voor je, en dan spawn je, en spawnkill
Lipst3r schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 09:01:
[...]
Theoretisch gezien is dat voor iemand anders een best spawn
Release all the rage, let the beast out the cageGriffx schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 09:03:
[...]
![]()
haha ja heb je gelijk in, maar is best frustrerend, je timer is voorbij, dan nog 5 seconden wachten om vervolgens weer je timer te zien.
Vrijdag 16 oktober 20:00 KING'S FALL
XBOX ONE
- Greyfox1987 - 306 warlock
- Dingleboober - 300 warlock
- Blijksem - 300+ Titan
- Grey Lucifer - 300 Titan
- AlienProbe974 - 290 Warlock
- ???
Iemand zin om mee te gaan? Zoals te zien gaat er 1 van ons gecarried worden... geen probleem, aangezien de rest de raid met de oogjes dicht kan :-)
Stuur me even een PB op de forums of een msg op xbox live als je mee wilt! ( GT: Greyfox1987)
XBOX ONE
- Blijksem - 300+ Titan
- ???
Iemand zin om mee te gaan? Zoals te zien gaat er 1 van ons gecarried worden... geen probleem, aangezien de rest de raid met de oogjes dicht kan :-)
Stuur me even een PB op de forums of een msg op xbox live als je mee wilt! ( GT: Greyfox1987)
Xbox Live Gamertag: Greyfox1987
Ach zo erg is het ook niet, maar tis meer irritatie, ff IB rank 5 worden voor de pulse, en dan weer klaar.Irrival schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 09:05:
[...]
Release all the rage, let the beast out the cage
Nice, werd nu wel tijd na 1 maand release van Taken King.Verwijderd schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 07:35:
Friday, October 23rd
10 AM Pacific
Gaan er nog mensen in het weekend raiden, ik zoek namelijk nog een ervaren raid team met mensen van 300+ light.
Yes please, ik heb je een PB gestuurd ter bevestiging.greyfox1987 schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 09:10:
Vrijdag 16 oktober 20:00 KING'S FALL
XBOX ONE
- Blijksem - 300+ Titan
- ???
Vogeltje. Wij zoeken voor zaterdag avond nog mensen. Zijn Waarschijnlijk nu met 3 man. Maar zijn niet allemaal 300. Maar ondertussen kennen we de raid nu wel. Dus als je zin hebt. Ben je welkom.Buizerd__NL schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 09:25:
[...]
Nice, werd nu wel tijd na 1 maand release van Taken King.
Gaan er nog mensen in het weekend raiden, ik zoek namelijk nog een ervaren raid team met mensen van 300+ light.
Als der nog andere zin hebben om mee tegaan Zaterdag avond. Laat het maar weten.
[ Voor 7% gewijzigd door M4uSzi op 16-10-2015 09:47 ]
PSN - M4uSzi // -
Ja is prima.
Hoe laat is het (onze) tijd ook weer dat Xur er staat? Ben benieuwd wat ie in de aanbieding heeft. Misschien voor de verandering eens wat goeds
YESSSS.. Hard modes!!! Word het eindelijk weer interessant
die normal raids knal je zo snel door heen en 9/10 komt er weer niks uit maar als er dan eindelijk wat uit komt en je hebt het nodig dan is het een light level lager dan je al hebt 
Kan niet wachten! hoop dat 307 genoeg is though ook al staat er vanaf 300 gok ik dan dat je een behoorlijke pakslaag krijgt.
Kan niet wachten! hoop dat 307 genoeg is though ook al staat er vanaf 300 gok ik dan dat je een behoorlijke pakslaag krijgt.
PSN: Headblast1987, Battlenet: Miyoujin#2279
11u onze tijd..Just_A_User schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 09:53:
Hoe laat is het (onze) tijd ook weer dat Xur er staat? Ben benieuwd wat ie in de aanbieding heeft. Misschien voor de verandering eens wat goeds
Hoelaat kun jij morgen avond dan?
PSN - M4uSzi // -
20:00 ~ 20:30 uur?
Prima. Zien je wel verschijnen.Buizerd__NL schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 09:54:
20:00 ~ 20:30 uur?
PSN - M4uSzi // -
Nou, nog maar een uur en 5 min wachten dus.
Jij kan klok lezen! Dan heb je iig geen moeite met Daughters of OryxJust_A_User schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 09:55:
[...]
Nou, nog maar een uur en 5 min wachten dus.
Sorry voor het snipen hahaGriffx schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 08:34:
Sniper gebruik ik als countermeasure tegen shotguns.
Year 1 nooit met een sniper gespeeld, maar in IB is het een vaste special slot. Alleen in kleine maps switch ik naar shotgun of fusion. Snipers hebben nog altijd wel 2 bodyshots nodig, dus als iemand gaat peaken na een hit dan is het zijn eigen schuld
Geen idee nog. Ik heb namelijk moeite om uberhaupt bij de DoO te komenIrrival schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 09:57:
[...]
Jij kan klok lezen! Dan heb je iig geen moeite met Daughters of Oryx
weet niet wat het is, maar ik kom alleen maar steelpierces tegen die one shotten volgens mij, of het is zo super easy een headshot te maken met dat ding?CCP schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 09:58:
[...]
Sorry voor het snipen haha![]()
Sniper gebruik ik als countermeasure tegen shotguns.
Year 1 nooit met een sniper gespeeld, maar in IB is het een vaste special slot. Alleen in kleine maps switch ik naar shotgun of fusion. Snipers hebben nog altijd wel 2 bodyshots nodig, dus als iemand gaat peaken na een hit dan is het zijn eigen schuld
Gisteren werden we zelf met dat ding door muren heen gesnipt,
Nou, dat is me wel eens eerder opgevallen, dat je in PVP wordt afgeknald door iemand die ergens staat waar hij je never nooit niet had kunnen raken, dat is wel een beetje vreemd.Griffx schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 10:07:
[...]
weet niet wat het is, maar ik kom alleen maar steelpierces tegen die one shotten volgens mij, of het is zo super easy een headshot te maken met dat ding?
Gisteren werden we zelf met dat ding door muren heen gesnipt,
Dat is (volgens mij) gewoon lag, ik heb het heel vaak.
Als jij een sniper ziet en jij loopt weg, maar hij heeft je op zijn scherm al gesniped, dan zie je op jouw beeld de kogel door de muur in je hoofd komen.
Ik weet niet precies aan wie zijn kant van de connectie dit probleem oplevert, maar het is iig rete irritant.
Als jij een sniper ziet en jij loopt weg, maar hij heeft je op zijn scherm al gesniped, dan zie je op jouw beeld de kogel door de muur in je hoofd komen.
Ik weet niet precies aan wie zijn kant van de connectie dit probleem oplevert, maar het is iig rete irritant.
Atlas#22744
Klopt, de lag is echt irritant. In Pantheon gisteren iemand in de gang gesniped en het duurde denk meer dan een halve seconde nadat ik had geschoten voordat ik zijn ghost zag.
Maarja die lag heb je ook als je close combat elkaar kan doodstompen wat natuurlijk redelijk vreemd is.
Hmm ik gebruik 1000-yard. die kan niet oneshotten. En headshots zijn wel oneshots maar ook stukje lastiger.
Maarja die lag heb je ook als je close combat elkaar kan doodstompen wat natuurlijk redelijk vreemd is.
Hmm ik gebruik 1000-yard. die kan niet oneshotten. En headshots zijn wel oneshots maar ook stukje lastiger.
[ Voor 15% gewijzigd door CCP op 16-10-2015 10:17 ]
Halve seconden valt nog meeCCP schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 10:16:
Klopt, de lag is echt irritant. In Pantheon gisteren iemand in de gang gesniped en het duurde denk meer dan een halve seconde nadat ik had geschoten voordat ik zijn ghost zag.
Met een sniper iemand body 1 shotten kan alleen met luck in the chamber.
Atlas#22744
Competitive play en lag blijf je houden inderdaad. ze zeggen zelfs dat een monitor handiger is omdat deze sneller data doorvoert dan een televisie. Je kunt het zo gek maken als je zelf wilt.
Persoonlijk vind ik het handig om te focussen op in leven blijven, kills komen makkelijker (met of zonder lag) daarna als je eerder weet wanneer je weg moet rennen
Persoonlijk vind ik het handig om te focussen op in leven blijven, kills komen makkelijker (met of zonder lag) daarna als je eerder weet wanneer je weg moet rennen
Hopelijk gaan ze (zoals Bungie aangeeft in hun weekly update) nog actiever opzoek naar bad connections in pvp.
Ik blijf erbij en het is super simpel, een ping boven de 200 is weren uit pvp, jammer maar helaas.
Ik blijf erbij en het is super simpel, een ping boven de 200 is weren uit pvp, jammer maar helaas.
nog plek voor een titan 296 ?
PSN: libbes1979
Ik vind dat daar ook een verantwoording ligt bij Sony. De wireless antenne die in de PS4 zit is gewoon ruk, bij de geringste weerstand van muren/kastjes kapt dat ding er al mee. De afstand tussen router en ps4 is pakweg 7 meter, met één dunne tussenmuur en ik ervaar al wifi problemen. Een kabel trekken is vrijwel onmogelijk en moet dus vertrouwen op die connectie. Na de update zijn er alleen maar meer problemen bij gekomen met connectivity. Dit merk ik ook sterk terug in Destiny en party chat, daar moet ik soms wel een traantje om latenGriffx schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 10:21:
Hopelijk gaan ze (zoals Bungie aangeeft in hun weekly update) nog actiever opzoek naar bad connections in pvp.
Vind het dan ook te triest voor woorden dat consoles tegenwoordig geen extender module erbij verkopen. Maak desnoods een koppelpunt voor een antenne aan de achterkant van de console.
[ Voor 9% gewijzigd door Irrival op 16-10-2015 10:30 ]
Dat ligt niet alleen aan je ps4. Meeste mensen hebben een pauper router staan van hun provider die toevallig ook een wifi signaal uitstuurt.
Serieus hang gewoon een kabel door je huis, yolo.
Atlas#22744
Precies, heb een gaatje geboord om een kabeltje door te trekken. Ding rechtstreeks in de draytek a.k.a. dramatek en PS4 in DMZ. Sindsdien nooit enige NAT problemen. Wat ik wel met mijn vodafone 100 glasvezel apart vind is dat ik soms nog steeds een 3/4 groene connectiebalk heb in Destiny.
Waar kun je die connectiebalk in hemelsnaam zien???CCP schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 10:34:
Precies, heb een gaatje geboord om een kabeltje door te trekken. Ding rechtstreeks in de draytek a.k.a. dramatek en PS4 in DMZ. Sindsdien nooit enige NAT problemen. Wat ik wel met mijn vodafone 100 glasvezel apart vind is dat ik soms nog steeds een 3/4 groene connectiebalk heb in Destiny.
Als je in een fireteam zit, roster.Just_A_User schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 10:35:
[...]
Waar kun je die connectiebalk in hemelsnaam zien???
Atlas#22744
Ahhhh...dank u.
Mijn fritzbox rules the nation.Kasai schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 10:31:
Dat ligt niet alleen aan je ps4. Meeste mensen hebben een pauper router staan van hun provider die toevallig ook een wifi signaal uitstuurt.
Heb aan mijn vriendin gevraagd hoe ze tegenover een meer industriële look staat met van die stalen kabelgoten aan het plafond. Tevergeefs slaat die discussie alweer snel over naar "Dan ga je toch ergens anders met die k*t playstation zitten".
Anyhow.. de lag in pvp kan soms wel voor mooie momenten zorgen, waarbij je de ragdoll van de enemy mooi in je scope kan zien vallen
Agree gewoon een LAN aansluiten, nooit maar dan ook nooit zelf lagg, misschien voor de winst ook maar eens wifi gaan gebruikenKasai schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 10:31:
Haha prima toch, ps4 verhuizen naar de router.Irrival schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 10:40:
[...]
Mijn fritzbox rules the nation.
Heb aan mijn vriendin gevraagd hoe ze tegenover een meer industriële look staat met van die stalen kabelgoten aan het plafond. Tevergeefs slaat die discussie alweer snel over naar "Dan ga je toch ergens anders met die k*t playstation zitten".
Anyhow.. de lag in pvp kan soms wel voor mooie momenten zorgen, waarbij je de ragdoll van de enemy mooi in je scope kan zien vallen
Goed ideeGriffx schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 10:41:
[...]
Agree gewoon een LAN aansluiten, nooit maar dan ook nooit zelf lagg, misschien voor de winst ook maar eens wifi gaan gebruiken![]()
Ik zit dan wel op LAN maar mijn 40/5 verbinding is ook niet om over naar huis te schrijven...
Atlas#22744
STALEN kabelgoten aan het plafond? Je kunt ook gewoon een subtiel kabelgootje in de kleur van de muur / plafond doen he.Irrival schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 10:40:
[...]
Wel mooie reactie van d'r trouwens
Ben benieuwd wat Xur ons vandaag gaat brengen. Ik als occasional destiny speler heb inmiddels 56 strange coins in voorraad, dus kom maar op met een dikke exotic wapen.
RNG is wel gemeen tegen mij trouwens, gisteren na dagen overwerken en files ging ik weer destiny spelen en kreeg ik m'n derde Truth, met dus precies dezelfde perks
Wel een lekkere rocket launcher overigens.
RNG is wel gemeen tegen mij trouwens, gisteren na dagen overwerken en files ging ik weer destiny spelen en kreeg ik m'n derde Truth, met dus precies dezelfde perks
Soms vraag ik me af of die lag komt door al die statistics en services die draaien om je character heen. Dat het misschien ten koste gaat van de performance. Ik heb ook last van trage weaponswitches, menupop-ups etc het voelt allemaal niet instant.
Klop sinds de taken king is het openen van je menu om heavy te pakken echt een draak.CCP schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 10:45:
Soms vraag ik me af of die lag komt door al die statistics en services die draaien om je character heen. Dat het misschien ten koste gaat van de performance. Ik heb ook last van trage weaponswitches, menupop-ups etc het voelt allemaal niet instant.
Haha, aangezien ik geen glasvezel kan krijgen door een lompe onderbuurman, investeer ik nu ook niet in een goede router. Hij staat wel perfect afgesteld voor m'n PS4 en mac, maar zodra m'n vriendin gaat streamen of m'n iPhone een iCloud backup maak, kan ik gaan janken in een hoekje haha. Dan is het in de partychat alsof ik in een koekblik zit 3 kilometer onder water.Irrival schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 10:40:
[...]
Maar soms kom je in een PVP match terecht waarbij iedereen een groene ping heeft, en ik geel/rood, heb het idee dat ik dan met USA dudes' speel of zo.
merk ik vaak in raid ofzo als ik snel een synt wil pakken man dan ben ik soms bijna kapot in het heetst van de strijd haha ze moeten echt de d-pad beschikbaar maken om ammo aan te koppelen of wat anders wat je zelf nuttig vind ipv emotes.Griffx schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 10:46:
[...]
Klop sinds de taken king is het openen van je menu om heavy te pakken echt een draak.
[ Voor 14% gewijzigd door Vegetto op 16-10-2015 10:50 ]
Als titan pop ik een bubbel, pak heavy en dan is de bubbel weer wegvegetto1983 schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 10:50:
[...]
merk ik vaak in raid ofzo als ik snel een synt wil pakken man dan ben ik soms bijna kapot in het heetst van de strijd haha
Dit..steffeh schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 10:49:
[...]
Dan is het in de partychat alsof ik in een koekblik zit 3 kilometer onder water.
[ Voor 8% gewijzigd door Irrival op 16-10-2015 10:52 ]
Yeah was lachen! Heb me in ieder geval goed vermaaktIrrival schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 08:49:
Ben heel benieuwd of die BS nou echt zo OP is.
https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913
Je sniper ammo is wel snel OP :-)Michaelg schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 10:54:
Yeah was lachen! Heb me in ieder geval goed vermaakt
Heb dus gewoon nog steeds geen spindle.. wou het gister gaan doen maar toen toch maar gaan raiden..
Volgende keer dan maar weer, of misschien heeft xur een cadeautje mee over 2 min
Volgende keer dan maar weer, of misschien heeft xur een cadeautje mee over 2 min
Denk niet dat hij de spindle zal verkopenHertogJack schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 10:58:
Heb dus gewoon nog steeds geen spindle.. wou het gister gaan doen maar toen toch maar gaan raiden..
Ongekende impact en je hoeft niet te reloaden, ding is een BEEST.Michaelg schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 10:54:
[...]
Yeah was lachen! Heb me in ieder geval goed vermaakt
Atlas#22744
Coole, nieuwe head en sniper
Atlas#22744
HEREAFTER en The Stag voor je lockHertogJack schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 10:58:
Ja die ga ik wel ff halen..
The Hereafter is een exotic die je nooit gaat gebruiken, maar verder is The Stag leuk voor de verzameling, rest is tja....
No Back Up gauntlets zijn aardig voor PVP, dat dan weer wel.
No Back Up gauntlets zijn aardig voor PVP, dat dan weer wel.
Gewoon halen voor de exotic blueprints. Dan dismantle voor exotic shards. Btw waarom verkoop Xur geen shards meer? Ben inmiddels me year 1 collectie aan het dismantelen om mijn gear te infusen. De dubbelen zijn nu op. Wel beetje onhandig zo.
En damn, hebben die glass needles ook exotic shards nodig. Waar moet ik die dan vandaan halen
En damn, hebben die glass needles ook exotic shards nodig. Waar moet ik die dan vandaan halen
[ Voor 17% gewijzigd door CCP op 16-10-2015 11:14 ]
moet je nu weer die glass zooi kopen om exotics te uppen?
Rerollen.vegetto1983 schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 11:14:
moet je nu weer die glass zooi kopen om exotics te uppen?
EDIT
[ Voor 100% gewijzigd door Buizerd__NL op 16-10-2015 11:21 ]
?Buizerd__NL schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 11:16:
Je kan er ook 1 kopen om je Black Spidle te kunnen infuse naar 310.
Atlas#22744
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
-Houd je reacties gerelateerd aan Destiny, het zeker niet de bedoeling om compleet offtopic te gaan
-Houd je reacties gerelateerd aan Destiny, het zeker niet de bedoeling om compleet offtopic te gaan