Huh, als dat waar zou zijn..Buizerd__NL schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 11:16:
Je kan er ook 1 kopen om je Black Spidle te kunnen infuse naar 310.
Ja ik ook op 310GMacD schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 11:19:
sjonge, hereafter vorige week tijdens de raid gekregen.. Jammer, dan maar coins kopen
[ Voor 33% gewijzigd door Griffx op 16-10-2015 11:20 ]
Ja ze verzinnen elke week weer iets nieuws, terwijl ze in de weekly vertellen dat ze 'de currencies overzichtelijk en gemakkelijk willen houden', hoe dat zich verhoudt tot de vermindering van coins, motes en weapon parts, is voor mij een raadsel.vegetto1983 schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 11:14:
moet je nu weer die glass zooi kopen om exotics te uppen?
En nu komen ze weer met Glass iets, GG bungie. Net als die Etheric Light, heb ik nog 150 + van in m'n vault, leuk en bedankt dat je TOO hebt gedaan.
PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451
rerollen van je exotic armorFonzie27 schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 11:23:
Weet iemand waar doe Glass Needles voor zijn? Zie ze nu voor het eerst....
scroll ff omhoog.Fonzie27 schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 11:23:
PSN & PC: Irrival | Battle.net: Irrival#2692
Armor:Fonzie27 schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 11:23:
Players can now reroll Stat nodes and Upgrade nodes on Exotic armor via the “Twist Fate” node
Twist Fate will require Glimmer, Armor materials, and a Glass Needle, which will be available from Xur during his weekly visits
Ik dank u allen hartelijk, gescrolled, gelezen en weer wat wijzerConvoy schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 11:24:
[...]
Armor:
Players can now reroll Stat nodes and Upgrade nodes on Exotic armor via the “Twist Fate” node
Twist Fate will require Glimmer, Armor materials, and a Glass Needle, which will be available from Xur during his weekly visits
Volgens mij werkt dat niet zo. Hij rerolled, zoals je in HOW gear kon rerollen.Irrival schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 11:24:
Ik ga me wel een paar van die glass needles kopen, wetende dat er dalijk exotics komen met 330 LL. Zodra dit confirmed is knal ik een needle erin en hoop dat mijn exotics dan 330 zijn ^^
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Is het een legacy engram?dvdkiwi schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 11:31:
De heavy weapon exotic engram van Xur, is dat weer een year one?
PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451
Jadvdkiwi schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 11:31:
De heavy weapon exotic engram van Xur, is dat weer een year one?
"Glass Needle does not reset armor light level and you get to keep the experience you've put into the armor."Trishul schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 11:32:
Dus met zo'n glass needle blijft het light level hetzelfde? Ik wil namelijk graag weer m'n light beyond nemesis gebruiken (exotic lock helm) maar deze is LL 280. Ik heb ook een blauwe helm die ik zou kunnen infusen, met LL 295. Maar als ik met een glass needle dit ding in 1 keer op LL 310 kan krijgen doe ik dat natuurlijk. Exotic shard is geen probleem; heb de light beyond nemesis year 1 ook nog.
Dank u
Dan nog maar eens de raid een keer gaan doen.
Mijn ghost en heavy weapon blijven echt achter
Met infusen kan je dus je huidige gear hoger level maken, door een item erop te infusen met meer light. (oud nieuws)
Met de nieuwe currency kan je dus de nieuwe Twist Fate node op exotic armor gebruiken, hierbij reroll je de huidige perks. Dus int en str kunnen, int en disc worden. Pulse rilfe reloader kan auto rifle reloader worden, etc.
Atlas#22744
Handige link:
https://m.reddit.com/r/De...forge_any_of_your_exotic/
[ Voor 12% gewijzigd door CCP op 16-10-2015 11:40 ]
Erg duur dus, ik hou m'n strange coins wel voor exotics bij Xur en m'n shards om te infusen.CCP schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 11:40:
Dus een reroll kost je 3 coins, 3 motes, 1 exotic shard, 250 glimmer en 10 armor materials. met de kans dat je dezelfde stats krijgt. Hmm klinkt niet erg aantrekkelijk tenzij je echte craprolls hebt gehad
Handige link:
https://m.reddit.com/r/De...forge_any_of_your_exotic/
Ik hoop dat dat de Hung Jury SR4 is, want dan hoef ik 'm niet te kopen met Legendary Marks. (lukt dat niet koop ik 'm alsnog, maar toch).
Och ja, je moet toch wat he.
Als je rank up gaat krijg je een legendary package met random spullen erin niet altijd een upgrade. Legendary marks zijn best makkelijk te krijgen gewoon de daillys doen.Just_A_User schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 11:50:
Is er een makkelijke manier om Motes of light te harvesten? Want ik heb ze allemaal uitgegeven om mn level bij Dead Orbit te increasen, en daar ben ik dan nu wel level 4, maar ik zit redelijk dicht tegen level 5 aan, en dan krijg ik een reward.
Ik hoop dat dat de Hung Jury SR4 is, want dan hoef ik 'm niet te kopen met Legendary Marks. (lukt dat niet koop ik 'm alsnog, maar toch).
Motes ja moeilijk te zeggen ik strike vaak en krijg ze daar ook vaak van verder doe ik bounties en patrol als ik niks te doen heb kans dat je ze daarvan ook droppen.
Maar die scout van dead orbit is godelijk beter dan de 299 auto rifle die ik heb, scout is pas 292 nog eens maar die perks!
Ja ik heb nu de Paleocontact JR4 van Dead Orbit, en die heb ik geinfused met een An Answering Chord van 296. Resultaat is nu een AR van 292, en dat is een lekker ding, maar ik kom toch wat power te kort. Eens kijken of ik die Fusion rifle lekkerder vind knallen, maar dan moet ik 'm wel eerst hebben natuurlijk.Freedom_Fighter schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 12:16:
[...]
Als je rank up gaat krijg je een legendary package met random spullen erin niet altijd een upgrade. Legendary marks zijn best makkelijk te krijgen gewoon de daillys doen.
Motes ja moeilijk te zeggen ik strike vaak en krijg ze daar ook vaak van verder doe ik bounties en patrol als ik niks te doen heb kans dat je ze daarvan ook droppen.
Maar die scout van dead orbit is godelijk beter dan de 299 auto rifle die ik heb, scout is pas 292 nog eens maar die perks!
Scout toch niet een fusion dat is een special weapon.Just_A_User schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 12:24:
[...]
Ja ik heb nu de Paleocontact JR4 van Dead Orbit, en die heb ik geinfused met een An Answering Chord van 296. Resultaat is nu een AR van 292, en dat is een lekker ding, maar ik kom toch wat power te kort. Eens kijken of ik die Fusion rifle lekkerder vind knallen, maar dan moet ik 'm wel eerst hebben natuurlijk.
My bad, je hebt gelijk. De Hung Jury is een Scout, geen fusion.Freedom_Fighter schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 12:26:
[...]
Scout toch niet een fusion dat is een special weapon.
[ Voor 59% gewijzigd door Deef_K op 16-10-2015 12:37 ]
Ik dacht dat deze daily heroic gisteren was, of is hij er vandaag weer?Neefdave schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 12:31:
Wie wil er rond 13:30 black spindle proberen?
1. Deef_K
2.
3.
Ja hoorFonzie27 schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 12:47:
Zijn er nog mensen die mee willen met de Raid vanavond vanaf Golgoroth? Rond een 20:30 op PS4
Raid Kings Fall vanaf golgoroth ps4
1. jouk30
2. trahdeog
3.
4.
5.
6.
Gewoon kopen met marks. Op een gegeven moment weet je toch niet meer wat je met je marks moet doen.Just_A_User schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 11:50:
Is er een makkelijke manier om Motes of light te harvesten? Want ik heb ze allemaal uitgegeven om mn level bij Dead Orbit te increasen, en daar ben ik dan nu wel level 4, maar ik zit redelijk dicht tegen level 5 aan, en dan krijg ik een reward.
Gisteren zelfs maar eens voor de grap een engram bij cryptarch gekocht, maar dat is echt een waste.
Hung Jury is het waard. Firefly ftw. Heb de mijnes nu op 303 en doet het zelfs prima in Iron Banner.
Hier ook inlogproblemen.Fonzie27 schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 12:53:
Ok thx, staat erop!
1. jouk30
2. trahdeog
3. Deef_K
4.
5.
6.
[ Voor 5% gewijzigd door Deef_K op 16-10-2015 13:04 ]
Ik zou ook wel mee willen. Ik heb inmiddels video's gekeken hoe en wat te doen bij Golgoroth en Daughters, en ik zie dat t grotendeels de groep is waar ik begin deze week ook mee gespeeld heb, en toen zijn we tot Golgoroth gekomen (daar heb ik ook nog een spawnpoint van dus).Fonzie27 schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 12:53:
Ok thx, staat erop!
1. jouk30
2. trahdeog
3. Deef_K
4. Just_A_User (PSN=TheSentinel81)
5.
6.
Ik zou wel mee willen, dus ik voeg mezelf toe aan het lijstje.
Je post hier is al een goede eerste zet.Nipje schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 13:02:
Is hier wellicht een groepje met mensen met wie ik en mijn broertje op bijvoorbeeld zondag mee kunnen raiden? We willen graag een keertje raiden maar zijn er helaas nog geen enkele keer aan toe gekomen. Ik hoop dat er wat mensen zijn die zondag zin / tijd hebben om te gaan! Laat het even weten en dan maken we een leuk clubje.
Komt goed
Hoelaat wilde je gaan?Fonzie27 schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 12:53:
Ok thx, staat erop!
My PC Steam Profile PSN: AfcaEricNL
NooooooooooooooooooooooooooAlexMar schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 13:20:
Definitief geen Trials dit weekend!
1. jouk30
2. trahdeog
3. Deef_K
5. M0nkeymen81
6.
psn: M0nkeymen81 | Inglourious Guardians
Verwijderd
2. trahdeog
3. Deef_K
5. M0nkeymen81
6. justt_jan (level 297 Warlock
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 16-10-2015 13:28 ]
Done, tot vanavond!Verwijderd schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 13:27:
1. jouk30
2. trahdeog
3. Deef_K
5. M0nkeymen81
6. justt_jan
Klinkt goed! Dan voeg ik jou alvast even toe vanavond op PSN. Bedankt alvast! Erg fijn. Video tutorials hebben we beide al doorgenomen dus komt helemaal goed.Just_A_User schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 13:14:
[...]
Je post hier is al een goede eerste zet.Ik wil best met jullie mee lopen zondag als ik de tijd heb. Heb ervaring tot Golgoroth. De rest nog niet maar hoop ik dus vanavond te krijgen
Probeer wat video tutorials te kijken hoe en wat, maar er zitten hier genoeg mensen die de moeite nemen je het uit te leggen tijdens de raid.
Komt goed
Zijn er nog anderen die zondag tijd / zin hebben om de raid vanaf het begin te starten?
Ja joh, voeg me maar gewoon toeNipje schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 13:33:
[...]
Klinkt goed! Dan voeg ik jou alvast even toe vanavond op PSN. Bedankt alvast! Erg fijn. Video tutorials hebben we beide al doorgenomen dus komt helemaal goed.
Zijn er nog anderen die zondag tijd / zin hebben om de raid vanaf het begin te starten?
Ik zoek mensen die er niet moeilijk over doen wanneer je geen lvl 300 bent of om de king's raid voor het eerst te doen (op de x1)
Die zijn er meer dan die het eisen. Stomme eis ook. En, hoe hoger je lvl , hoe meer damage je doet, des te makkelijker en minder uitdagend...rhwerkman schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 14:54:
Hallo,
Ik zoek mensen die er niet moeilijk over doen wanneer je geen lvl 300 bent of om de king's raid voor het eerst te doen (op de x1)
Ja, zie hieronder.....Chibi2k schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 14:57:
Nog mensen die Destiny op de X1 spelen? Voeg me maar toe Chibii AZN
[ Voor 20% gewijzigd door DeBaroN op 16-10-2015 14:59 ]
Radical Birds
Xbox Live: AlpBJK PSN: alp1903
Verwijderd
Ik ga er nu 1 doenKartale schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 15:27:
Is er iemand die nu even een nightfall wilt doen op de PS4?
Inderdaad. Gister ook met een groep gestart. Velen onervaren, inclusief ikzelf. Maar laat ik voor mezelf praten dat ik het echt lachen vond. Tuurlijk kwam het deels omdat het allemaal nieuw is, dus het is wennen, maar als je zo'n raid in gaat met de instelling om plezier te hebben i.p.v. "ik moet zo snel mogelijk alle loot hebben" dan is het een stuk leuker.baronruud schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 14:57:
[...]
Die zijn er meer dan die het eisen. Stomme eis ook. En, hoe hoger je lvl , hoe meer damage je doet, des te makkelijker en minder uitdagend...
Ik kon me voorheen ook wel eens storen in VoG of CE als iemand niet wist hoe het werkte, maar als je gewoon een raid in gaat om plezier te hebben is het echt een stuk leuker.
Uiteindelijk zijn we tot de Glyph-deur (estafette-stukje) gekomen die we helaas niet hebben gehaald. We hadden dit in mijn ogen zeker kunnen halen, maar communicatie liep niet helemaal vlotjes.
Maar ik vond het echt gezellig en leuk. En dat we de raid verre van hebben gehaald: tja, volgende keer beter
PS: Onze light-levels waren allemaal rond de 292, en naar mijn idee lag het echt niet aan de light-levels tot waar wij zijn gekomen.
My PC Steam Profile PSN: AfcaEricNL
Vanaf 300 maakt het toch niet meer uit in normal mode, dan doe je dezelfde damage als een 310.baronruud schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 14:57:
[...]
Die zijn er meer dan die het eisen. Stomme eis ook. En, hoe hoger je lvl , hoe meer damage je doet, des te makkelijker en minder uitdagend...
Rerollen ? Mis ik iets ?!
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Zie het, had even moeten refreshen en verder lezenDarkElement schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 17:35:
Glass needle van xur, kan je perks mee rerollen op je exotic armor.
Toch bedankt
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
PSN: jansoe13
Yepstrompel schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 17:43:
iemand nog een NF?
1. Qtz
2. Astrokarijo
3.
4.
5.
6.
Wie wil er mee
[ Voor 11% gewijzigd door P-Nut op 16-10-2015 18:21 ]
ok nog 1 dan, heb nog ff visite hier dus duurt toch nog ff
P-Nut schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 18:12:
Ps4 Raid Kings Fall 20:30 Minimum 290LL
1. Qtz
2. Astrokarijo
3. Timmehhh84
4.
5.
6.
Wie wil er mee?
PSN: Timmehhh84
[ Voor 163% gewijzigd door DarkElement op 16-10-2015 18:50 ]
-Ninety
-Deurpost
-S-Vaio
-Tjaarde-x
-Tobbebaas
-
Liefst iemand die al keer gedaan heeft, scheelt hoop tijd in alles te leggen. Voeg Ninety toe op PSN. Of laat je PSN achter dan voeg ik je toe!
-Ninety
-Deurpost
-S-Vaio
-Tjaarde-x
-Tobbebaas
- darkelement1987
306, 5x voltooid.
[ Voor 39% gewijzigd door DarkElement op 16-10-2015 18:52 ]
1. Qtz
2. Astrokarijo
3. Timmehhh84
4. Legionna
5.
6.
Wie wil er mee
[ Voor 35% gewijzigd door P-Nut op 16-10-2015 18:53 ]
PSN - M4uSzi // -
Upgrade je zwaard op 280+ met ALLE perks unlocked en geactiveerd (je krijgt er bij 280 1 bij)
Dan ga je naar Lord Shaxx (van de Crucible) en je krijgt de quest.
edit: Oh Legendary zwaard, dan moet je Taken King Questvoltooien + Dreadnaught patrol hebben unlocked, dan naar Shaxx (hij heeft geen waypoint boven zijn hoofd op het moment dat je de quest kan ophalen)
[ Voor 30% gewijzigd door DarkElement op 16-10-2015 18:59 ]
P-Nut schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 18:53:
1. Qtz
2. Astrokarijo
3. Timmehhh84
4. Legionna
5. Lekkerboeie86
6.
Wie wil er mee?
Als jullie niemand meer vinden, wil ik opzich nog wel mee. Alleen ben ik light lvl 285
PSN is micmulder, ik hoor het wel
LL = 297
Zie sig voor PSN.
[ Voor 4% gewijzigd door ShininNL op 16-10-2015 19:58 ]
1. Qtz
2. Astrokarijo
3. Timmehhh84
4. Lekkerboeie86
5. Rainmaker NL
6.
Nog 1 plekkie wie wil!
P-Nut schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 20:34:
1. Qtz
2. Astrokarijo
3. Timmehhh84
4. Lekkerboeie86
5. Rainmaker NL
6.g2theno
Nog 1 plekkie wie wil!
psn: vdNiet-forSpeed | [KAAS] Inglourious Guardians
Full run?WillieWuks schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 21:17:
Zoek er nog 1 voor kings fall full run
Yes
Wel zin als jullie ervaren zijn geen zin in een kut avond sorry haha niet stom bedoeld
Ga je nou de inglourious gaurdians voor noobs uitmakenvegetto1983 schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 21:25:
[...]
Wel zin als jullie ervaren zijn geen zin in een kut avond sorry haha niet stom bedoeld
Carry ons er maar doorheen
[ Voor 5% gewijzigd door WillieWuks op 16-10-2015 21:27 ]
Moet k meedoen dan ?WillieWuks schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 21:26:
[...]
Ga je nou de inglourious gaurdians voor noobs uitmakentssss
Kan natuurlijk altijd sneller als niemand 30x doodspringt in de jump puzzel
[ Voor 31% gewijzigd door DarkElement op 16-10-2015 22:14 ]
Verwijderd
Die tijd zijn wij met de ogre bezig geweestDarkElement schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 22:14:
Lekkere raid gehad met clan van Ninety net!vlugge run zoals het hoort. (1 uur 50 min)
Kan natuurlijk altijd sneller als niemand 30x doodspringt in de jump puzzel
Bij de Oger anders gewoon steeds alleen de bol linksvoor doen. Werkt heel goed.Verwijderd schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 22:24:
[...]
Die tijd zijn wij met de ogre bezig geweest![]()
Verwijderd
We zijn er inmiddels voorbij,fritske23 schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 22:27:
[...]
Bij de Oger anders gewoon steeds alleen de bol linksvoor doen. Werkt heel goed.
We gaan nu richting de lieve charmed zusjes
Yep noobs 1e klas....WillieWuks schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 21:26:
[...]
Ga je nou de inglourious gaurdians voor noobs uitmakentssss
Carry ons er maar doorheen
Ik ken er een paar, maar tjonge jonge....
Het zijn niet de scherpste messen in de keukenla zullen we maar zeggen....
Full run King's Fall: 5 motes of light na Oryx gekregen. That's it. Zelfs geen shards
[ Voor 3% gewijzigd door Superkiwi op 17-10-2015 00:32 ]
[ Voor 98% gewijzigd door DarkElement op 17-10-2015 00:37 ]
Dit topic is gesloten.
![]()
-Houd je reacties gerelateerd aan Destiny, het zeker niet de bedoeling om compleet offtopic te gaan