Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• GMacD
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 03-10-2024
sjonge, hereafter vorige week tijdens de raid gekregen.. Jammer, dan maar coins kopen :D
Buizerd__NL schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 11:16:
Je kan er ook 1 kopen om je Black Spidle te kunnen infuse naar 310.
Huh, als dat waar zou zijn..
GMacD schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 11:19:
sjonge, hereafter vorige week tijdens de raid gekregen.. Jammer, dan maar coins kopen :D
Ja ik ook op 310

[ Voor 33% gewijzigd door Griffx op 16-10-2015 11:20 ]

PC Specs

• steffeh
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 13:38
vegetto1983 schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 11:14:
moet je nu weer die glass zooi kopen om exotics te uppen?
Ja ze verzinnen elke week weer iets nieuws, terwijl ze in de weekly vertellen dat ze 'de currencies overzichtelijk en gemakkelijk willen houden', hoe dat zich verhoudt tot de vermindering van coins, motes en weapon parts, is voor mij een raadsel.

En nu komen ze weer met Glass iets, GG bungie. Net als die Etheric Light, heb ik nog 150 + van in m'n vault, leuk en bedankt dat je TOO hebt gedaan.

• Buizerd__NL
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 16:09
Oops! ik dacht dat het engram was. 8)7 :X

PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451

• Fonzie27
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19-09 14:16
Weet iemand waar doe Glass Needles voor zijn? Zie ze nu voor het eerst....

Verwijderd

Topicstarter
Fonzie27 schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 11:23:
scroll ff omhoog.

• Irrival
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 06-08 10:32

Irrival

"Dispel the Darkness"

Ik ga me wel een paar van die glass needles kopen, wetende dat er dalijk exotics komen met 330 LL. Zodra dit confirmed is knal ik een needle erin en hoop dat mijn exotics dan 330 zijn ^^

PSN & PC: Irrival | Battle.net: Irrival#2692

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 28-11 11:48

Convoy

g44p

Fonzie27 schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 11:23:
Armor:

Players can now reroll Stat nodes and Upgrade nodes on Exotic armor via the “Twist Fate” node
Twist Fate will require Glimmer, Armor materials, and a Glass Needle, which will be available from Xur during his weekly visits

• Fonzie27
Griffx schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 11:23:
[...]

rerollen van je exotic armor
Convoy schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 11:24:
[...]

Armor:

Players can now reroll Stat nodes and Upgrade nodes on Exotic armor via the “Twist Fate” node
Twist Fate will require Glimmer, Armor materials, and a Glass Needle, which will be available from Xur during his weekly visits
Ik dank u allen hartelijk, gescrolled, gelezen en weer wat wijzer :*)

Verwijderd

Topicstarter
Irrival schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 11:24:
Ik ga me wel een paar van die glass needles kopen, wetende dat er dalijk exotics komen met 330 LL. Zodra dit confirmed is knal ik een needle erin en hoop dat mijn exotics dan 330 zijn ^^
Volgens mij werkt dat niet zo. Hij rerolled, zoals je in HOW gear kon rerollen.

Verwijderd

Topicstarter
Glass Needle does not reset armor light level and you get to keep the experience you've put into the armor.

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16:26

Superkiwi

Hoi doei

De heavy weapon exotic engram van Xur, is dat weer een year one?

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Verwijderd

Topicstarter
dvdkiwi schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 11:31:
Is het een legacy engram?

• Buizerd__NL
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 16:09
Ja.

PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451

• Convoy

Convoy

g44p

dvdkiwi schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 11:31:
Ja

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 15:07
Dus met zo'n glass needle blijft het light level hetzelfde? Ik wil namelijk graag weer m'n light beyond nemesis gebruiken (exotic lock helm) maar deze is LL 280. Ik heb ook een blauwe helm die ik zou kunnen infusen, met LL 295. Maar als ik met een glass needle dit ding in 1 keer op LL 310 kan krijgen doe ik dat natuurlijk. Exotic shard is geen probleem; heb de light beyond nemesis year 1 ook nog.

• Convoy

Convoy

g44p

Trishul schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 11:32:
Dus met zo'n glass needle blijft het light level hetzelfde? Ik wil namelijk graag weer m'n light beyond nemesis gebruiken (exotic lock helm) maar deze is LL 280. Ik heb ook een blauwe helm die ik zou kunnen infusen, met LL 295. Maar als ik met een glass needle dit ding in 1 keer op LL 310 kan krijgen doe ik dat natuurlijk. Exotic shard is geen probleem; heb de light beyond nemesis year 1 ook nog.
"Glass Needle does not reset armor light level and you get to keep the experience you've put into the armor."

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Dank u :)
Dan nog maar eens de raid een keer gaan doen.
Mijn ghost en heavy weapon blijven echt achter ;(

Lezen boys :)

Met infusen kan je dus je huidige gear hoger level maken, door een item erop te infusen met meer light. (oud nieuws)

Met de nieuwe currency kan je dus de nieuwe Twist Fate node op exotic armor gebruiken, hierbij reroll je de huidige perks. Dus int en str kunnen, int en disc worden. Pulse rilfe reloader kan auto rifle reloader worden, etc.

Atlas#22744

• CCP
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 26-11 13:09

CCP

Dus een reroll kost je 3 coins, 3 motes, 1 exotic shard, 250 glimmer en 10 armor materials. met de kans dat je dezelfde stats krijgt. Hmm klinkt niet erg aantrekkelijk tenzij je echte craprolls hebt gehad

Handige link:
https://m.reddit.com/r/De...forge_any_of_your_exotic/

[ Voor 12% gewijzigd door CCP op 16-10-2015 11:40 ]

• Trishul
CCP schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 11:40:
Dus een reroll kost je 3 coins, 3 motes, 1 exotic shard, 250 glimmer en 10 armor materials. met de kans dat je dezelfde stats krijgt. Hmm klinkt niet erg aantrekkelijk tenzij je echte craprolls hebt gehad

Handige link:
https://m.reddit.com/r/De...forge_any_of_your_exotic/
Erg duur dus, ik hou m'n strange coins wel voor exotics bij Xur en m'n shards om te infusen.

• Just_A_User
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16:32
Is er een makkelijke manier om Motes of light te harvesten? Want ik heb ze allemaal uitgegeven om mn level bij Dead Orbit te increasen, en daar ben ik dan nu wel level 4, maar ik zit redelijk dicht tegen level 5 aan, en dan krijg ik een reward.

Ik hoop dat dat de Hung Jury SR4 is, want dan hoef ik 'm niet te kopen met Legendary Marks. (lukt dat niet koop ik 'm alsnog, maar toch).

Och ja, je moet toch wat he.

• Trishul
Lang uitgekeken naar de Hung Jury, maar sinds kort heb ik een Cocytus SR4 met max range en 61 impact, heerlijk. Alleen de attack lvl staat nog op 285, maar ik deed gisteren tegen Taken vandals (lvl41) dik 3,5k precision damage.

• Freedom_Fighter
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13:06

Freedom_Fighter

If it aint broke tweak it!!!

Just_A_User schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 11:50:
Is er een makkelijke manier om Motes of light te harvesten? Want ik heb ze allemaal uitgegeven om mn level bij Dead Orbit te increasen, en daar ben ik dan nu wel level 4, maar ik zit redelijk dicht tegen level 5 aan, en dan krijg ik een reward.

Ik hoop dat dat de Hung Jury SR4 is, want dan hoef ik 'm niet te kopen met Legendary Marks. (lukt dat niet koop ik 'm alsnog, maar toch).
Als je rank up gaat krijg je een legendary package met random spullen erin niet altijd een upgrade. Legendary marks zijn best makkelijk te krijgen gewoon de daillys doen.
Motes ja moeilijk te zeggen ik strike vaak en krijg ze daar ook vaak van verder doe ik bounties en patrol als ik niks te doen heb kans dat je ze daarvan ook droppen.

Maar die scout van dead orbit is godelijk beter dan de 299 auto rifle die ik heb, scout is pas 292 nog eens maar die perks!

• Just_A_User
Freedom_Fighter schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 12:16:
[...]

Als je rank up gaat krijg je een legendary package met random spullen erin niet altijd een upgrade. Legendary marks zijn best makkelijk te krijgen gewoon de daillys doen.
Motes ja moeilijk te zeggen ik strike vaak en krijg ze daar ook vaak van verder doe ik bounties en patrol als ik niks te doen heb kans dat je ze daarvan ook droppen.

Maar die scout van dead orbit is godelijk beter dan de 299 auto rifle die ik heb, scout is pas 292 nog eens maar die perks!
Ja ik heb nu de Paleocontact JR4 van Dead Orbit, en die heb ik geinfused met een An Answering Chord van 296. Resultaat is nu een AR van 292, en dat is een lekker ding, maar ik kom toch wat power te kort. Eens kijken of ik die Fusion rifle lekkerder vind knallen, maar dan moet ik 'm wel eerst hebben natuurlijk.

• Freedom_Fighter
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13:06

Freedom_Fighter

If it aint broke tweak it!!!

Just_A_User schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 12:24:
[...]

Ja ik heb nu de Paleocontact JR4 van Dead Orbit, en die heb ik geinfused met een An Answering Chord van 296. Resultaat is nu een AR van 292, en dat is een lekker ding, maar ik kom toch wat power te kort. Eens kijken of ik die Fusion rifle lekkerder vind knallen, maar dan moet ik 'm wel eerst hebben natuurlijk.
Scout toch niet een fusion dat is een special weapon.

• Just_A_User
Freedom_Fighter schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 12:26:
[...]

Scout toch niet een fusion dat is een special weapon.
My bad, je hebt gelijk. De Hung Jury is een Scout, geen fusion. :+

• Deef_K
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 16:56
Edit: geen black spindle vandaag

[ Voor 59% gewijzigd door Deef_K op 16-10-2015 12:37 ]

• noloog
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09:15
Neefdave schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 12:31:
Wie wil er rond 13:30 black spindle proberen?

1. Deef_K
2.
3.
Ik dacht dat deze daily heroic gisteren was, of is hij er vandaag weer?

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:24
Nope vandaag is er een andere daily

• Deef_K
Kak.

• Fonzie27
Zijn er nog mensen die mee willen met de Raid vanavond vanaf Golgoroth? Rond een 20:30 op PS4

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:24
Fonzie27 schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 12:47:
Zijn er nog mensen die mee willen met de Raid vanavond vanaf Golgoroth? Rond een 20:30 op PS4
Ja hoor

• Fonzie27
Ok thx, staat erop!

Raid Kings Fall vanaf golgoroth ps4

1. jouk30
2. trahdeog
3.
4.
5.
6.

• CCP
  • Laatst online: 26-11 13:09

CCP

Just_A_User schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 11:50:

Gewoon kopen met marks. Op een gegeven moment weet je toch niet meer wat je met je marks moet doen.
Gisteren zelfs maar eens voor de grap een engram bij cryptarch gekocht, maar dat is echt een waste.

Hung Jury is het waard. Firefly ftw. Heb de mijnes nu op 303 en doet het zelfs prima in Iron Banner.

• Nipje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 21-10 15:41
Is hier wellicht een groepje met mensen met wie ik en mijn broertje op bijvoorbeeld zondag mee kunnen raiden? We willen graag een keertje raiden maar zijn er helaas nog geen enkele keer aan toe gekomen. Ik hoop dat er wat mensen zijn die zondag zin / tijd hebben om te gaan! Laat het even weten en dan maken we een leuk clubje :).

• Deef_K
Fonzie27 schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 12:53:
Ok thx, staat erop!

1. jouk30
2. trahdeog
3. Deef_K
4.
5.
6.
Hier ook inlogproblemen.

[ Voor 5% gewijzigd door Deef_K op 16-10-2015 13:04 ]

• Just_A_User
Ok thx, staat erop!

1. jouk30
2. trahdeog
3. Deef_K
4. Just_A_User (PSN=TheSentinel81)
5.
6.
Ik zou ook wel mee willen. Ik heb inmiddels video's gekeken hoe en wat te doen bij Golgoroth en Daughters, en ik zie dat t grotendeels de groep is waar ik begin deze week ook mee gespeeld heb, en toen zijn we tot Golgoroth gekomen (daar heb ik ook nog een spawnpoint van dus).

Ik zou wel mee willen, dus ik voeg mezelf toe aan het lijstje.

• Fonzie27
top, komt helemaal goed ;)

• Just_A_User
Nipje schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 13:02:
Is hier wellicht een groepje met mensen met wie ik en mijn broertje op bijvoorbeeld zondag mee kunnen raiden? We willen graag een keertje raiden maar zijn er helaas nog geen enkele keer aan toe gekomen. Ik hoop dat er wat mensen zijn die zondag zin / tijd hebben om te gaan! Laat het even weten en dan maken we een leuk clubje :).
Je post hier is al een goede eerste zet. ;) Ik wil best met jullie mee lopen zondag als ik de tijd heb. Heb ervaring tot Golgoroth. De rest nog niet maar hoop ik dus vanavond te krijgen :) Probeer wat video tutorials te kijken hoe en wat, maar er zitten hier genoeg mensen die de moeite nemen je het uit te leggen tijdens de raid.

Komt goed :)

• EricNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 24-09 12:40
Ok thx, staat erop!

Hoelaat wilde je gaan?

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL

• Fonzie27
rond 2030

• AlexMar
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 31-10-2023

AlexMar

Psn : Lexzorz.

Definitief geen Trials dit weekend!

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 28-11 14:09
AlexMar schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 13:20:
Definitief geen Trials dit weekend!
Noooooooooooooooooooooooooo

• M0nkeymen
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 29-11 18:36

M0nkeymen

Monkeystyle!

Raid Kings Fall vanaf golgoroth ps4 20:30

1. jouk30
2. trahdeog
3. Deef_K
5. M0nkeymen81
6.

psn: M0nkeymen81 | Inglourious Guardians

Verwijderd

1. jouk30
2. trahdeog
3. Deef_K
5. M0nkeymen81
6. justt_jan (level 297 Warlock :) )

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 16-10-2015 13:28 ]

• Fonzie27
Verwijderd schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 13:27:
1. jouk30
2. trahdeog
3. Deef_K
5. M0nkeymen81
6. justt_jan
Done, tot vanavond!

• Nipje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 21-10 15:41
Just_A_User schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 13:14:
[...]

Je post hier is al een goede eerste zet. ;) Ik wil best met jullie mee lopen zondag als ik de tijd heb. Heb ervaring tot Golgoroth. De rest nog niet maar hoop ik dus vanavond te krijgen :) Probeer wat video tutorials te kijken hoe en wat, maar er zitten hier genoeg mensen die de moeite nemen je het uit te leggen tijdens de raid.

Komt goed :)
Klinkt goed! Dan voeg ik jou alvast even toe vanavond op PSN. Bedankt alvast! Erg fijn. Video tutorials hebben we beide al doorgenomen dus komt helemaal goed.

Zijn er nog anderen die zondag tijd / zin hebben om de raid vanaf het begin te starten?

• Seeebab
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 21-12-2021
Trouwens gisteren eindelijk de Black Spindle binnengehaald! na 10+ keer proberen met 3 man, eens geprobeerd met een fireteam van 2, ik moet zeggen, de baas ging veel rapper dood met 2.. en dan hadden we nog 3 minuten over om de kleine enemies neer te leggen, gefinished met nog 35 seconden op de teller. Zoiezo exotic swords meenemen is mijn tactiek..

• Just_A_User
Nipje schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 13:33:
[...]

Klinkt goed! Dan voeg ik jou alvast even toe vanavond op PSN. Bedankt alvast! Erg fijn. Video tutorials hebben we beide al doorgenomen dus komt helemaal goed.

Zijn er nog anderen die zondag tijd / zin hebben om de raid vanaf het begin te starten?
Ja joh, voeg me maar gewoon toe :)

• rhwerkman
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Hallo,

Ik zoek mensen die er niet moeilijk over doen wanneer je geen lvl 300 bent of om de king's raid voor het eerst te doen (op de x1)

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Nu online
rhwerkman schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 14:54:
Hallo,

Ik zoek mensen die er niet moeilijk over doen wanneer je geen lvl 300 bent of om de king's raid voor het eerst te doen (op de x1)
Die zijn er meer dan die het eisen. Stomme eis ook. En, hoe hoger je lvl , hoe meer damage je doet, des te makkelijker en minder uitdagend... :o
Chibi2k schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 14:57:
Nog mensen die Destiny op de X1 spelen? Voeg me maar toe Chibii AZN
Ja, zie hieronder.....

[ Voor 20% gewijzigd door DeBaroN op 16-10-2015 14:59 ]

• Chibi2k
  • Laatst online: 28-11 12:15

Chibi2k

www.radicalbirds.nl

Nog mensen die Destiny op de X1 spelen? Voeg me maar toe Chibii AZN

Radical Birds

• Kartale
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 25-10 10:38
Is er iemand die nu even een nightfall wilt doen op de PS4?

Xbox Live: AlpBJK PSN: alp1903

Verwijderd

Kartale schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 15:27:
Is er iemand die nu even een nightfall wilt doen op de PS4?
Ik ga er nu 1 doen
Wij zijn in PoE 28 match made met zijn 2en, iemand zin om te joinen? Anders proberen we het wel met zijn 2en.

Gear | Last.fm | twitch.tv

• EricNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 24-09 12:40
baronruud schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 14:57:
[...]

Die zijn er meer dan die het eisen. Stomme eis ook. En, hoe hoger je lvl , hoe meer damage je doet, des te makkelijker en minder uitdagend... :o
Inderdaad. Gister ook met een groep gestart. Velen onervaren, inclusief ikzelf. Maar laat ik voor mezelf praten dat ik het echt lachen vond. Tuurlijk kwam het deels omdat het allemaal nieuw is, dus het is wennen, maar als je zo'n raid in gaat met de instelling om plezier te hebben i.p.v. "ik moet zo snel mogelijk alle loot hebben" dan is het een stuk leuker.

Ik kon me voorheen ook wel eens storen in VoG of CE als iemand niet wist hoe het werkte, maar als je gewoon een raid in gaat om plezier te hebben is het echt een stuk leuker.

Uiteindelijk zijn we tot de Glyph-deur (estafette-stukje) gekomen die we helaas niet hebben gehaald. We hadden dit in mijn ogen zeker kunnen halen, maar communicatie liep niet helemaal vlotjes.

Maar ik vond het echt gezellig en leuk. En dat we de raid verre van hebben gehaald: tja, volgende keer beter ;) !

PS: Onze light-levels waren allemaal rond de 292, en naar mijn idee lag het echt niet aan de light-levels tot waar wij zijn gekomen.

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
baronruud schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 14:57:
[...]
Vanaf 300 maakt het toch niet meer uit in normal mode, dan doe je dezelfde damage als een 310.

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:48

justifire

Shut up and squat !!

Rerollen ? Mis ik iets ?!

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:48

justifire

Shut up and squat !!

DarkElement schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 17:35:
Glass needle van xur, kan je perks mee rerollen op je exotic armor.
Zie het, had even moeten refreshen en verder lezen :F
Toch bedankt :)

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• strompel
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 29-11 07:34

strompel

PSN: jansoe13

iemand nog een NF?

• Playmaster
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:35

• P-Nut
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 28-11 16:57
Ps4 Raid Kings Fall 20:30 Minimum 290LL

1. Qtz
2. Astrokarijo
3.
4.
5.
6.

Wie wil er mee :)?

[ Voor 11% gewijzigd door P-Nut op 16-10-2015 18:21 ]

• strompel

strompel

ok nog 1 dan, heb nog ff visite hier dus duurt toch nog ff :)

• -Timmehhh-
  • Laatst online: 20-09-2024
P-Nut schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 18:12:

1. Qtz
2. Astrokarijo
3. Timmehhh84
4.
5.
6.

PSN: Timmehhh84

• Ninety
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16-10-2022
Wij zoeken nog 1 iemand voor de Raid Kings Fall. We beginnen rond 19:30.

-Ninety
-Deurpost
-S-Vaio
-Tjaarde-x
-Tobbebaas
-

Liefst iemand die al keer gedaan heeft, scheelt hoop tijd in alles te leggen. Voeg Ninety toe op PSN. Of laat je PSN achter dan voeg ik je toe! :D
Oh dan ga ik wel met jullie mee! :)

-Ninety
-Deurpost
-S-Vaio
-Tjaarde-x
-Tobbebaas
- darkelement1987

306, 5x voltooid.

[ Voor 39% gewijzigd door DarkElement op 16-10-2015 18:52 ]

• P-Nut

1. Qtz
2. Astrokarijo
3. Timmehhh84
4. Legionna
5.
6.

[ Voor 35% gewijzigd door P-Nut op 16-10-2015 18:53 ]

Waneer krijg je die quest om je zwaard te kiezen. Nu bezig met 2 de char. Maar krijg die quest maar niet.

PSN - M4uSzi // -

https://www.reddit.com/r/...to_get_your_exotic_sword/

Upgrade je zwaard op 280+ met ALLE perks unlocked en geactiveerd (je krijgt er bij 280 1 bij)

Dan ga je naar Lord Shaxx (van de Crucible) en je krijgt de quest.

edit: Oh Legendary zwaard, dan moet je Taken King Questvoltooien + Dreadnaught patrol hebben unlocked, dan naar Shaxx (hij heeft geen waypoint boven zijn hoofd op het moment dat je de quest kan ophalen)

[ Voor 30% gewijzigd door DarkElement op 16-10-2015 18:59 ]

• strompel

strompel

iemand nog NF?

Verwijderd

Toch leuk zo'n exotic engram op een level 10 strike haha

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17:40

nFo

Is die Iron Banner pulse rifle bij jullie al een keer gedropt ?
De rest heb ik al wel gekregen.

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 17:51
P-Nut schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 18:53:

1. Qtz
2. Astrokarijo
3. Timmehhh84
4. Legionna
5. Lekkerboeie86
6.

• micmulder
  • Laatst online: 16:04
Als jullie niemand meer vinden, wil ik opzich nog wel mee. Alleen ben ik light lvl 285 ;) heb al wel ervaring

PSN is micmulder, ik hoor het wel :)

• ShininNL
  • Laatst online: 14:57
Ik wil ook wel mee, heb alleen nog geen ervaring maar heb wel enkele guides op youtube gezien.

LL = 297

Zie sig voor PSN.

[ Voor 4% gewijzigd door ShininNL op 16-10-2015 19:58 ]

• P-Nut

1. Qtz
2. Astrokarijo
3. Timmehhh84
4. Lekkerboeie86
5. Rainmaker NL
6.

Nog 1 plekkie wie wil!

• GMacD
  • Laatst online: 03-10-2024
P-Nut schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 20:34:

1. Qtz
2. Astrokarijo
3. Timmehhh84
4. Lekkerboeie86
5. Rainmaker NL
6.g2theno

Nog 1 plekkie wie wil!

Verwijderd

nvm

[ Voor 115% gewijzigd door Verwijderd op 16-10-2015 20:54 ]

• WillieWuks
  • Laatst online: 02-12-2024
Zoek er nog 1 voor kings fall full run

psn: vdNiet-forSpeed | [KAAS] Inglourious Guardians

• Vegetto
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 29-11 12:55
WillieWuks schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 21:17:
Zoek er nog 1 voor kings fall full run
Full run?

• WillieWuks

• Vegetto
Wel zin als jullie ervaren zijn geen zin in een kut avond sorry haha niet stom bedoeld

• WillieWuks
vegetto1983 schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 21:25:
[...]

Wel zin als jullie ervaren zijn geen zin in een kut avond sorry haha niet stom bedoeld
Ga je nou de inglourious gaurdians voor noobs uitmaken ;) tssss

Carry ons er maar doorheen

[ Voor 5% gewijzigd door WillieWuks op 16-10-2015 21:27 ]

• Vegetto
WillieWuks schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 21:26:
[...]

Moet k meedoen dan ?

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
*O* ik ben er ook nog
Lekkere raid gehad met clan van Ninety net! d:)b vlugge run zoals het hoort. (1 uur 50 min)

Kan natuurlijk altijd sneller als niemand 30x doodspringt in de jump puzzel :p

[ Voor 31% gewijzigd door DarkElement op 16-10-2015 22:14 ]

Verwijderd

DarkElement schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 22:14:
Lekkere raid gehad met clan van Ninety net! d:)b vlugge run zoals het hoort. (1 uur 50 min)

Kan natuurlijk altijd sneller als niemand 30x doodspringt in de jump puzzel :p
Die tijd zijn wij met de ogre bezig geweest :P :+

• fritske23
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14-09 21:28

fritske23

Echte naam Rob

Verwijderd schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 22:24:
[...]

Die tijd zijn wij met de ogre bezig geweest :P :+
Bij de Oger anders gewoon steeds alleen de bol linksvoor doen. Werkt heel goed.

Verwijderd

fritske23 schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 22:27:
[...]

Bij de Oger anders gewoon steeds alleen de bol linksvoor doen. Werkt heel goed.
We zijn er inmiddels voorbij,

We gaan nu richting de lieve charmed zusjes

• Gearloose
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 29-11 23:07
WillieWuks schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 21:26:
[...]

Carry ons er maar doorheen
Yep noobs 1e klas....
Ik ken er een paar, maar tjonge jonge....
Het zijn niet de scherpste messen in de keukenla zullen we maar zeggen....

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Soms zit het mee, soms zit het tegen...
Full run King's Fall: 5 motes of light na Oryx gekregen. That's it. Zelfs geen shards :/

[ Voor 3% gewijzigd door Superkiwi op 17-10-2015 00:32 ]

Postmaster? Lijkt me anders sterk dat je helemaal NIKS had. Heb je de kist wel geopend? Of raid deze week al gedaan op zelfde poppetje?

[ Voor 98% gewijzigd door DarkElement op 17-10-2015 00:37 ]

Pagina: 1 ... 71 ... 176 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
-Houd je reacties gerelateerd aan Destiny, het zeker niet de bedoeling om compleet offtopic te gaan