Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Just_A_User
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16:32
Freedom_Fighter schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 12:31:
[...]

Geen idee of ik mee kan. Ben nog nieuw in die raid . Warpriest dood en toen waten we woensdag gestopt geen idee of we verder gaan.

Kan wel fresh doen loot maakt me niet zoveel uit. Tactiek gelezen en veel yt gekeken 293 gear. Wil ervaring op doen
Ik wil wel mee. Heb nog een spawnpoint bij die troll, maar vanaf 't begin wil ik ook wel weer doen (kijken of die ledge jump nu wel snel goed gaat :') )

Och ja, je moet toch wat he.

• EricNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 24-09 12:40
Just_A_User schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 12:30:
[...]

Ik heb VoG 2x gedaan, geen exotic weapons. Crota's end 3x gedaan, geen exotic weapons. Nightfalls verschillende gedaan, maar geen exotic weapons. Ik kwam om in de Legendary gear/weapons, maar exotic, no way.

Maar goed, ik denk dat als je dat alles samen neemt, ik niet in de categorie 'veel Crota/VOG/NF gedaan' val nee :)
Nee precies. In totaal 2x VoG en 3x Crota's End is eigenlijk "niets" (no offense).
Ter vergelijking:
Ik deed zelf elke week:
- 2x VoG op Hard
- 2x Crota's End op Normal (daarna aantal keer hard, maar haakte redelijk snel af)
- 2x Nightfall

Tuurlijk ging er wel wat tijd in zitten, maar met een fireteam die alle raids snappen knalde je in 35-40 minuten wel door Crota heen (wel met een smeuig frans "kaasje" af en toe).

VoG was eigenlijk nog het makkelijkste van allemaal maar duurde gewoon lang. Volgens mij was VoG in 1,5 uur prima te doen.

Dan kan je altijd nog pech hebben met RNG natuurlijk. Maar het is nu eenmaal zo: hoe meer je speelt, hoe meer drops.

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL

EricNL schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 12:33:
[...]

Nee precies. In totaal 2x VoG en 3x Crota's End is eigenlijk "niets" (no offense).
Ter vergelijking:
Ik deed zelf elke week:
- 2x VoG op Hard
- 2x Crota's End op Normal (daarna aantal keer hard, maar haakte redelijk snel af)
- 2x Nightfall

Tuurlijk ging er wel wat tijd in zitten, maar met een fireteam die alle raids snappen knalde je in 35-40 minuten wel door Crota heen (wel met een smeuig frans "kaasje" af en toe).

VoG was eigenlijk nog het makkelijkste van allemaal maar duurde gewoon lang. Volgens mij was VoG in 1,5 uur prima te doen.

Dan kan je altijd nog pech hebben met RNG natuurlijk. Maar het is nu eenmaal zo: hoe meer je speelt, hoe meer drops.
Crota was ook nog maar kleine 25 min en VoG ook nog maar 40 min met juiste mensen. :+

PSN - M4uSzi // -

• Just_A_User
EricNL schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 12:33:
[...]

Ter vergelijking:
Ik deed zelf elke week:
- 2x VoG op Hard
- 2x Nightfall

Mja, dan is wat ik speelde natuurlijk niks. Zoals ik wel vaker zei, ik 'leef' die game niet zoals veel lui wel doen. Ik vind het een supertoffe game, maar zoveel game ik in 't algemeen niet, dus dan is het in dat licht bezien ook wel logisch dat ik weinig loot krijg.

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet niet of je serieus ben maar als ik in een game kom waar ik 5000-10000 punten achter sta, de tegenstander 2 punten en alle heavy heeft. Dan leave ik ook meteen.
Ik ga dan echt niet mn tijd vernuuken eraan.

• EricNL
Just_A_User schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 12:33:
[...]

Ik wil wel mee. Heb nog een spawnpoint bij die troll, maar vanaf 't begin wil ik ook wel weer doen (kijken of die ledge jump nu wel snel goed gaat :') )
@Just_A_User en @Freedom Fighter

Dan zijn we als het goed is al met z'n 4en. Ik wilde ook graag mee. Even het lijstje aanvullen:

Kings full raid fresh (ps4)

vanavond , start : 20.00 uur

1. Libbes1979
2. EricNL
3. Just_A_User
4. Freedom Fighter
5.
6.

Verwijderd schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 12:35:
[...]

Ik weet niet of je serieus ben maar als ik in een game kom waar ik 5000-10000 punten achter sta, de tegenstander 2 punten en alle heavy heeft. Dan leave ik ook meteen.
Mee eens, zolang ze dat niet veranderen, of als 6 losse tegen een fireteam, dan zeg ik ook mazzel.
Dan liever een ander nieuwe potje, ga niet aan een dood paard lopen trekken.

Waarom snappen sommige die controll nou niet.
Als je twee punten hebt, gewoon verdedigen, ga dan niet alles uit de kast trekken om de 3de te pakken, dan switcht je spawn stelletje }:O

[ Voor 15% gewijzigd door Griffx op 15-10-2015 12:38 ]

PC Specs

• Just_A_User
EricNL schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 12:36:
[...]

Dan zijn we als het goed is al met z'n 4en. Ik wilde ook graag mee. Even het lijstje aanvullen:

1. Libbes1979
2. EricNL
3. Just_A_User
4. Freedom Fighter
5.
6.
Om even aan te vullen. Ik ben dus een Raid-noob he. Ik heb deze raid 1x gedaan, en dat is dus ook waar ik het spawnpoint van heb. Verder dan die trol ben ik niet gekomen. Just so you know ;)

[...]

Jammer hoor Schaduw. Van jouw had ik juist verwacht dat je het wel even recht zou trekken. En toch naar winst zou omzetten. :+

PSN - M4uSzi // -

• steffeh
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 13:38
M4uSzi schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 12:31:
[...]
Daar val je zeker in. Crota meer als 150x gedaan en VoG meer als 80x en iedere week weer 3x de NF. Dus dan val je zeker buiten de categorie vaak Crota/VoG/NF
Jij bent dan ook een uber nerd O+

En verder, is het hier weer nationale huildag op IB? Speel het anders gewoon niet, bedankt!

• EricNL
Just_A_User schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 12:37:
[...]

Om even aan te vullen. Ik ben dus een Raid-noob he. Ik heb deze raid 1x gedaan, en dat is dus ook waar ik het spawnpoint van heb. Verder dan die trol ben ik niet gekomen. Just so you know ;)
Vind ik persoonlijk niet belangrijk. Ik ben ook geen raid-pro. Ik vind het belangrijker als je in ieder geval wel weet wat de bedoeling is, of gewoon kan luisteren en doen wat er van je gevraagd wordt als je niet weet wat de bedoeling is.

Maar we zitten hier eigenlijk alleen maar met volwassen mannen (uitzonderingen daargelaten :9 ).

Als de Raid echt nog bijna helemaal nieuw is dan kan het wel handig zijn om even een filmpje/guide te lezen

steffeh schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 12:39:
[...]

En verder, is het hier weer nationale huildag op IB? Speel het anders gewoon niet, bedankt!
Bedankt Steff. :'(

PSN - M4uSzi // -

• Just_A_User
EricNL schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 12:39:
[...]

Vind ik persoonlijk niet belangrijk. Ik ben ook geen raid-pro. Ik vind het belangrijker als je in ieder geval wel weet wat de bedoeling is, of gewoon kan luisteren en doen wat er van je gevraagd wordt als je niet weet wat de bedoeling is.

Maar we zitten hier eigenlijk alleen maar met volwassen mannen (uitzonderingen daargelaten :9 ).

Als de Raid echt nog bijna helemaal nieuw is dan kan het wel handig zijn om even een filmpje/guide te lezen
Ik heb tijd genoeg vnv om de filmpjes te kijken. Ik wilde dat van de week ook doen voor ik 'm voor de eerste keer speelde, maar toen begon 1 van de hondjes te kotsen, en dat zijn de kindjes van m'n vriendin en die 'kan dat niet aanzien' dus raad eens wie er dan mag opdraaien voor het opruimen en schoonmaken?

Juist. }:|

• Buizerd__NL
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 16:09
steffeh schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 12:39:
[...]

Amen!

PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451

• Gotjee
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 18-04 18:24
EricNL schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 12:39:
[...]

Ja ofwel gaat iedereen blind dat is leuk, maar als je mee wil met mensen dat hem wel al gedaan hebben bespaart het hun wel veel tijd als je het meeste al wat snapt.
YouTube: Destiny: King's Fall FOR DUMMIES! | Complete Raid Guide and Walkthrough
Geeft wel veel goede info, je kan naar chapters skippen in de description.

• EricNL
Just_A_User schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 12:41:
[...]

Ik heb tijd genoeg vnv om de filmpjes te kijken. Ik wilde dat van de week ook doen voor ik 'm voor de eerste keer speelde, maar toen begon 1 van de hondjes te kotsen, en dat zijn de kindjes van m'n vriendin en die 'kan dat niet aanzien' dus raad eens wie er dan mag opdraaien voor het opruimen en schoonmaken?

Juist. }:|
MAN UP! Hahaha nee even serieus, zulke dingen gebeuren gewoon :P

Jump Puzzles etc is leuk, maar daar kan je gewoon netjes als een kudde-dier volgen.

King's Fall is de eerste keer gewoon wat onduidelijk omdat je met allemaal buffs zit etc. Wat moet je doen als je welke "brand" of "aura" hebt. Als je een filmpje kijkt of even een guide leest is het eigenlijk heel simpel.

Die grote dikke troll-meneer ziet er qua mechanics ook moeilijker uit dan dat het echt is. 2 man lijden meneer papzak af (om en om) en 4 man moeten grote slijm kwabjes in de lucht kapot schieten om een buff te krijgen om hem pijn te doen. Dit is wel heel erg kort door de bocht, maar daar komt het wel op neer.
gotjee schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 12:42:
[...]

Ja ofwel gaat iedereen blind dat is leuk, maar als je mee wil met mensen dat hem wel al gedaan hebben bespaart het hun wel veel tijd als je het meeste al wat snapt.
YouTube: Destiny: King's Fall FOR DUMMIES! | Complete Raid Guide and Walkthrough
Geeft wel veel goede info, je kan naar chapters skippen in de description.
Vind ik ook prima. Iedereen moet het leren. We kunnen wel met z'n alle gaan lopen zeiken als iemand geen 300+ light is, of de Raid nog niet 95 keer heeft gedaan, maar je moet ergens beginnen. En halen we hem niet? Dan halen we hem niet en proberen we het een andere keer of wat dan ook. Ik zit daar niet heel erg mee om eerlijk te zijn.

[ Voor 27% gewijzigd door EricNL op 15-10-2015 12:45 ]

• Just_A_User
EricNL schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 12:44:
[...]

Jump Puzzles etc is leuk, maar daar kan je gewoon netjes als een kudde-dier volgen.

King's Fall is de eerste keer gewoon wat onduidelijk omdat je met allemaal buffs zit etc. Wat moet je doen als je welke "brand" of "aura" hebt. Als je een filmpje kijkt of even een guide leest is het eigenlijk heel simpel.

Die grote dikke troll-meneer ziet er qua mechanics ook moeilijker uit dan dat het echt is. 2 man lijden meneer papzak af (om en om) en 4 man moeten grote slijm kwabjes in de lucht kapot schieten om een buff te krijgen om hem pijn te doen. Dit is wel heel erg kort door de bocht, maar daar komt het wel op neer.

[...]

Vind ik ook prima. Iedereen moet het leren. We kunnen wel met z'n alle gaan lopen zeiken als iemand geen 300+ light is, of de Raid nog niet 95 keer heeft gedaan, maar je moet ergens beginnen. En halen we hem niet? Dan halen we hem niet en proberen we het een andere keer of wat dan ook. Ik zit daar niet heel erg mee om eerlijk te zijn.
Nee dat jumpen op die scheepjes ging redelijk goed hoor, maar ik heb 15 a 20x gedaan om op die richel terecht te komen vanaf dat ene schip dat naar de overkant gaat 8)7

• Freedom_Fighter
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13:06

Freedom_Fighter

If it aint broke tweak it!!!

[...]

[...]

Idd filmpjes kijken scheelt heel veel en is 10000x duidelijker omdat je de buffs kan zien en weet wat je moet doen. Kan uitlegt worden maar dat is gewoon moeilijker te begrijpen. Zonder een plaatje voor je te zien. Zo heb ik het ook gedaan en was de 1e run voor mij eigenlijk al heel duidelijk wat te doen en wat me te wachten staat.

• Freedom_Fighter

Freedom_Fighter

Just_A_User schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 12:53:
[...]

Nee dat jumpen op die scheepjes ging redelijk goed hoor, maar ik heb 15 a 20x gedaan om op die richel terecht te komen vanaf dat ene schip dat naar de overkant gaat 8)7
Hoef je niet meer te doen want je krijg geen loot meer dus dat scheelt en scheelt ook nu je weet wat dubbel jump is en dat agility helpt met springen en dat je een sprintje moet trekken voordat je gaat springen :P

• EricNL
Freedom_Fighter schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 12:53:
[...]

Idd filmpjes kijken scheelt heel veel en is 10000x duidelijker omdat je de buffs kan zien en weet wat je moet doen. Kan uitlegt worden maar dat is gewoon moeilijker te begrijpen. Zonder een plaatje voor je te zien. Zo heb ik het ook gedaan en was de 1e run voor mij eigenlijk al heel duidelijk wat te doen en wat me te wachten staat.
Precies. En ik weet ook nog wel de eerste keer dat ik met een groepje Crota ging doen, en toen we bij Crota zelf kwamen iedereen zei: Eeehhhhh, wie kan er met het zwaard overweg.

Ik had toen nog nooit eerder met het zwaard gelopen, maar heb gewoon vol overtuiging gezegd: IK! Nu ging het me ook redelijk af en kregen we Crota gelijk de eerste keer neer. Maar ik ben van mening dat je dingen ook gewoon moet leren en initiatief moet nemen. Dan wipe je maar een paar keer, maar je doet er wel flink ervaring mee op. Zelfde met de relic's in VoG. Gewoon dat ding pakken en gaan, je wordt er vanzelf handig mee. In het begin werd ik bijna telkens ge-one-shot door die klote goblins in VoG bij de relic. 3 keer VoG later kregen die goblins niet eens tijd om een schot te lossen.

Ik stel gewoon voor: iedereen joined gewoon en we gaan met 6 man proberen te klaren. Ok, er zit wel een grens aan. Onder 270 of zelfs 280 light lijkt me gewoon niet verstandig. Maar als je bereid bent om te luisteren en iets te doen als je zelf niet weet hoe het moet, dan komen we echt wel ver.

• Just_A_User
Freedom_Fighter schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 12:55:
[...]

Hoef je niet meer te doen want je krijg geen loot meer dus dat scheelt en scheelt ook nu je weet wat dubbel jump is en dat agility helpt met springen en dat je een sprintje moet trekken voordat je gaat springen :P
Wacht, wat? Die hele shit was alleen maar voor de loot? Dus er is ook een 'normale' route? Ik dacht nl dat dit 'de route' was :P :P

• Just_A_User
EricNL schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 12:57:
[...]

Precies. En ik weet ook nog wel de eerste keer dat ik met een groepje Crota ging doen, en toen we bij Crota zelf kwamen iedereen zei: Eeehhhhh, wie kan er met het zwaard overweg.

Ik had toen nog nooit eerder met het zwaard gelopen, maar heb gewoon vol overtuiging gezegd: IK! Nu ging het me ook redelijk af en kregen we Crota gelijk de eerste keer neer. Maar ik ben van mening dat je dingen ook gewoon moet leren en initiatief moet nemen. Dan wipe je maar een paar keer, maar je doet er wel flink ervaring mee op. Zelfde met de relic's in VoG. Gewoon dat ding pakken en gaan, je wordt er vanzelf handig mee. In het begin werd ik bijna telkens ge-one-shot door die klote goblins in VoG bij de relic. 3 keer VoG later kregen die goblins niet eens tijd om een schot te lossen.

Ik stel gewoon voor: iedereen joined gewoon en we gaan met 6 man proberen te klaren. Ok, er zit wel een grens aan. Onder 270 of zelfs 280 light lijkt me gewoon niet verstandig. Maar als je bereid bent om te luisteren en iets te doen als je zelf niet weet hoe het moet, dan komen we echt wel ver.
I'm game.

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 29-11 20:39
[...]

1. Libbes1979
2. EricNL
3. Just_A_User
4. Freedom Fighter
5. Boobybandit
6.
Ik doe ook graag mee (warlock Light 292). Heb deze raid nog niet eerder gelopen. Zal als voorbereiding wel even de filmpjes bekijken zodat het niet allemaal als een verrassing komt.

Ben benieuwd, hoor dat ie veel leuker is dan crota!

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

• Freedom_Fighter

Freedom_Fighter

EricNL schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 12:57:
[...]

Met sniper en machinegun of sleeper 290 light is top. Lager dan 290 wordt oryx pijnlijk.
Sniper 290 is eigenlijk wel nodig in alle yt wordt dat wel duidelijk gezegt dat je sniper nodig hebt anders wordt het een zwaar kluif
285 lijkt me wel minimum met sniper en machinegun.

• EricNL
Boobybandit schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 13:04:
[...]

Ben benieuwd, hoor dat ie veel leuker is dan crota!
De raid is nieuw. Dat maakt het eigenlijk al leuker dan Crota of VoG. Vrijwel iedereen kon VoG en Crota dromen, en het was geen uitdaging meer. Sommige mensen clearen Kings Fall ondertussen ook al in een uurtje geloof ik.

Nog 1 plekje vrij

• Zhankou
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 23-05 11:15
Kan iemand mij uitleggen hoe de checkpoints psies werken in Destiny?
Stel ik kill eerste baas met me groep, dan heb ik een CP. Ik leave, en de volgende dag creer ik nieuwe game, dan ben ik weer op dat punt?

Als een ander een game host, en ik join die, join ik dan zijn game met CP ?
Als ik daarna weer eigen game host, sta ik dan weer bij baas 1? Hoe gaat dit psies in ze werk.. ?

Edit:
En hoe zet je XBOX ONE / Game bij je naam / avatar ?

[ Voor 7% gewijzigd door Zhankou op 15-10-2015 13:21 ]

• CCP
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 26-11 13:09

CCP

Griffx schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 12:37:
[...]

Mee eens, zolang ze dat niet veranderen, of als 6 losse tegen een fireteam, dan zeg ik ook mazzel.
Dan liever een ander nieuwe potje, ga niet aan een dood paard lopen trekken.
Gister inderdaad paar X een game gejoined waarbij het 1.5k vs 8k was met 4 vs 6. Dat is ook niet echt leuk.

Ik heb wel een game gespeeld waarbij ik het enige vaste fireteam-lid was en er max 3 in mijn team waren vs 6. In het begin hield ik het wel vol, maar toen hun supers begonnen de vallen werd het een rapefest wat echt niet meer leuk was. Titan-hamer galore 8)7 ...Overigens wel die pot uitgezeten met een bijna positieve KD haha. Voordeel was dat niet al je kills gestolen werden...

En wat betreft shotguns, tjsa wen er aan of speel het niet. Die dingen zijn imho niet OP evenals pulse rifles. Wat mij betreft is het alleen rennen bij sunbreakers en bladedancers. Beter zelf ook een goeie shotty equipen of een fusion. En in grote maps zijn shotguns sowieso niet bruikbaar.

[ Voor 15% gewijzigd door CCP op 15-10-2015 13:30 ]

• Freedom_Fighter

Freedom_Fighter

Zhankou schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 13:20:
Kan iemand mij uitleggen hoe de checkpoints psies werken in Destiny?
Stel ik kill eerste baas met me groep, dan heb ik een CP. Ik leave, en de volgende dag creer ik nieuwe game, dan ben ik weer op dat punt?

Als een ander een game host, en ik join die, join ik dan zijn game met CP ?
Als ik daarna weer eigen game host, sta ik dan weer bij baas 1? Hoe gaat dit psies in ze werk.. ?

Edit:
En hoe zet je XBOX ONE / Game bij je naam / avatar ?
Als je een cp hebt kan je hem resume op dat punt of een restart doen (kan je selecteren als je op de raid hovert op de map) en dan begin je opnieuw alleen krijg je geen loot van de bosses en chest die je al hebt gedaan tot de weekly reset.

Join je iemand die al een cp heeft dan krijg je die cp en kan je alleen vandaar beginnen of een restart doen. Of iemand anders joinen die de des tijdse cp had om zo weer terug te komen.

Anyway loot krijg je maar 1 x per week (ttk is alleen nog normal te doen)

[ Voor 14% gewijzigd door Freedom_Fighter op 15-10-2015 13:36 ]

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17:40

nFo

[...]

Tja, die muntjes zijn ook 80% waard, dus niet zo heel erg als je verliest.
Tenzij je al 5 muntjes verzameld hebt. :P
En sommige potjes worden automagish beëindigd als het verschil erg groot wordt.

[ Voor 8% gewijzigd door nFo op 15-10-2015 13:45 ]

• Zhankou
Freedom_Fighter schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 13:33:
[...]

Als je een cp hebt kan je hem resume op dat punt of een restart doen (kan je selecteren als je op de raid hovert op de map) en dan begin je opnieuw alleen krijg je geen loot van de bosses en chest die je al hebt gedaan tot de weekly reset.

Join je iemand die al een cp heeft dan krijg je die cp en kan je alleen vandaar beginnen of een restart doen. Of iemand anders joinen die de des tijdse cp had om zo weer terug te komen.

Anyway loot krijg je maar 1 x per week (ttk is alleen nog normal te doen)
Dus mensen die de raid al hebben gedaan, kunnen het nog wel opnieuw doen maar krijgen er geen rewards voor ?

• EricNL
Zhankou schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 13:45:
[...]

Dus mensen die de raid al hebben gedaan, kunnen het nog wel opnieuw doen maar krijgen er geen rewards voor ?
Exact. Elke dinsdag van de week is er een reset. Je krijgt dan wel gewoon weer rewards. Voor de Raid(s) en Nightfall geld dat je maar 1 keer per week de rewards kan krijgen.

• Zhankou
Kewl. Dan snap ik eigenlijk niet waarom er zoveel mensen zijn die meerdere malen raiden.
Dustoch om mensen voorts te trekken, zie er anders het nut niet van in.

• Gotjee
Zhankou schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 13:47:
Kewl. Dan snap ik eigenlijk niet waarom er zoveel mensen zijn die meerdere malen raiden.
Mensen raiden ook met hun alt chars voor extra loot.

• DW2005
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 13:48
Zo'n raid is ook best leuk en gezellig ;)

• Freedom_Fighter

Freedom_Fighter

Je hebt 3 char slot dus kan je 3 keer de raid doen 2x met je alt.
Sommige hebben zelf 3 keer dezelfde classes zodat ze meer kans kunnen krijgen voor de class armor volledige te krijgen

• Zhankou
gotjee schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 13:48:
[...]

Mensen raiden ook met hun alt chars voor extra loot.
True true, dat dan weer wel.

Ik heb voor vanavond een raid gepland, XBOX ONE, tussen 20:00 - 22:00, en invites tussen 20:00 - 20:15.
ben benieuwd.. 3 randoms, en 3 standaard buds.

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 05-11 20:25
Zhankou schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 13:58:
[...]

True true, dat dan weer wel.

Ik heb voor vanavond een raid gepland, XBOX ONE, tussen 20:00 - 22:00, en invites tussen 20:00 - 20:15.
ben benieuwd.. 3 randoms, en 3 standaard buds.
Heb wel interesse! Titan heeft er wel zinin:) gister al met mijn hunter gelopen.

296/297 en Touch of malice in de pocket

[ Voor 5% gewijzigd door mfneed op 15-10-2015 14:08 ]

• sorted.bits
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 28-11 22:12
Black spindle: check

Wat een ontzettend frustrerende missie is dat zeg. Die timer is behoorlijk krap.

• Zhankou
mfreriks schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 14:01:
[...]

Heb wel interesse! Titan heeft er wel zinin:) gister al met mijn hunter gelopen.

296/297 en Touch of malice in de pocket
Oops, sorry.
In principe is de raid al 6/6 gevuld.

Kan wel zo zijn, mocht er iemand niet opdagen, dat we jou gebruiken ? Mocht je willen.
https://www.bungie.net/en/Forum/Post/163040081/0/0/1

Edit:
Voeg me toe op xbox live, tag is Zh4nk0u

[ Voor 5% gewijzigd door Zhankou op 15-10-2015 14:10 ]

• Flix20
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 28-11 15:13
[...]

Bloed serieus. BAN!

PSN: Flix20-NL

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 05-11 20:25
Zhankou schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 14:09:
[...]

Oops, sorry.
In principe is de raid al 6/6 gevuld.

Kan wel zo zijn, mocht er iemand niet opdagen, dat we jou gebruiken ? Mocht je willen.
https://www.bungie.net/en/Forum/Post/163040081/0/0/1

Edit:
Voeg me toe op xbox live, tag is Zh4nk0u
Ah, dacht 3 randoms, hij zit nog niet vol :+ voeg me anders maar even toe op xlive! gamertag staat in mijn signature

• WillieWuks
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 02-12-2024
Vanavond nog mensen die de black spindle willen halen? Of mij erdoorheen willen loodsen :)

psn: vdNiet-forSpeed | [KAAS] Inglourious Guardians

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:24
WillieWuks schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 14:21:
Vanavond nog mensen die de black spindle willen halen? Of mij erdoorheen willen loodsen :)
Yup, hoe laat? Ben denk rond 21.00u thuis.

• Freedom_Fighter

Freedom_Fighter

WillieWuks schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 14:21:
Wil het wel proberen ben om 19:00 online maar zit 20:00 weer in een raid geen idee of het dan al gelukt is

Verwijderd

Iemand zin om nightfall te doen of laatste queststep voor exotic arc sword?

• Deef_K
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 16:56
Verwijderd schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 14:29:
Iemand zin om nightfall te doen of laatste queststep voor exotic arc sword?
Nightfall is goed. Sword quest heb ik nog niet gedaan. Voeg me maar toe

Verwijderd

Topicstarter
Heb je nog een normale rede daarvoor of niet?

• Flix20
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 28-11 15:13
Verwijderd schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 14:40:
[...]

Heb je nog een normale rede daarvoor of niet?
Quitters never win, winners never quit.

PSN: Flix20-NL

Verwijderd

Topicstarter
Flix20 schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 14:59:
[...]

Quitters never win, winners never quit.
Als ik in een game word gegooid met mogolen die geen control kunnen spelen. En ik kom de eerste minuut 5k punten achter te staan, dan ben je gek als je denkt dat ik niet leave.

En als ik een nieuwe game start en in een game kom waar ik 10k punten achter sta dan leave ik ook meteen.

• gise
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
Als ik in een game kom waar ik 10K punten achter sta blijf ik lekker zitten. effe de medaille meepakken :)

Trouwens, is de mercy-rule ook actief in IB?

[ Voor 18% gewijzigd door gise op 15-10-2015 15:10 ]

• Fonzie27
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19-09 14:16
Zijn er liefhebbers om vanaf CP golgoroth verder te randen vanavond op ps4? Startend 2030/2045:

1. Jouk30
2.
3.
4.
5.
6.

Enige ervaring een pre maar niet noodzakelijk. Wil je meedoen, graag even je pen naam in lijstje vermelden en quote dit bericht zodat het een beetje overzichtelijk blijft.

• fevo-1190
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 08-10 21:28
Nf iemand ? Voeg toe fevo-1190
Verwijderd schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 15:03:
[...]

Als ik in een game word gegooid met mogolen die geen control kunnen spelen. En ik kom de eerste minuut 5k punten achter te staan, dan ben je gek als je denkt dat ik niet leave.

En als ik een nieuwe game start en in een game kom waar ik 10k punten achter sta dan leave ik ook meteen.
Luuk in sommige mensen moet je geen energie steken. :>

PSN - M4uSzi // -

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 28-11 20:50
tiguan schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 14:22:
[...]

Ik wil rond die tijd (+- 21:15/21:30) ook wel mee :)
Verwijderd schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 15:03:
[...]

Als ik in een game kom waar ik 10k punten achter staat dan blijf ik lekker zitten :P
Tijdtechnisch en qua inspanning gezien een quick win van zo'n medallion dat dan het volgende potje verzilverd kan worden :)

• Gotjee
Crash schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 16:00:
[...]

Als ik in een game kom waar ik 10k punten achter staat dan blijf ik lekker zitten :P
Tijdtechnisch en qua inspanning gezien een quick win van zo'n medallion dat dan het volgende potje verzilverd kan worden :)
Ik ook, al had ik het toch even lastig laatste keer, bij vliegen richting de planet zag ik al hmm maar 1 ander ship... en ja.. game begon gewoon 2 tegen 6.. en duurde best wel even eer er andere mensen bij kwamen.

• Irrival
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 06-08 10:32

Irrival

"Dispel the Darkness"

Iemand nog plek vanavond in een fresh Kings Fall raid op de PS4?

Zoek een ervaren groepje gezien mijn planning van deze week :(

[ Voor 3% gewijzigd door Irrival op 15-10-2015 16:16 ]

PSN & PC: Irrival | Battle.net: Irrival#2692

• FlyLight3r
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 24-11 20:14
Irrival schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 16:16:
Iemand nog plek vanavond in een fresh Kings Fall raid op de PS4?

Zoek een ervaren groepje gezien mijn planning van deze week :(
Ik wil vanavond wel gaan met wat mensen tegen 19:30/20:00. Ervaren en clearen meestal met wat clanleden onder 1:45. Wss missen we wel mensen dus add me maar. PSN: FlyLighter

PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r

Verwijderd

Topicstarter
M4uSzi schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 15:56:
[...]
Luuk in sommige mensen moet je geen energie steken. :>
Jah ik stop. Laat ook maar.

• Just_A_User
[...]

1. Libbes1979
2. EricNL
3. Just_A_User
4. Freedom Fighter
5.
6.
Even voor mensen die nog een plekje zoeken om de Raid vanavond te doen. Zie bovenstaand lijstje, volgens mij missen we nog 2 man. Ervaring maakt als ik t goed begrepen heb niet uit, goed luisteren naar uitleg en/of filmpjes kijken wanneer je m nog nooit gedaan hebt (ik dus bv) wel.

Gewoon, gezellige avond, leuk de raid doen, geen druk of niks. :)

• TiMMieJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-11 16:57

TiMMieJ

PSN: Orixez

Just_A_User schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 16:33:
[...]
Vanavond lukt me helaas niet maar een keer een andere avond gaan een maat van mij en ik graag mee. Heb wel eens geraid maar dat was niet veel en in TTK heb ik helemaal nog niet geraid.

• Just_A_User
TiMMieJ schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 16:36:
[...]

Vanavond lukt me helaas niet maar een keer een andere avond gaan een maat van mij en ik graag mee. Heb wel eens geraid maar dat was niet veel en in TTK heb ik helemaal nog niet geraid.
Joh, gewoon je hier melden, wordt welke avond wel iets georganiseerd in dit topic. Sommige mensen willen alleen ervaren mensen (begrijpelijk, als ze naar een specifieke drop op zoek zijn en dus de raid spelen om de drop, en niet om de gezelligheid) maar iedereen heeft het een keer voor de eerste keer moeten doen.

Dus no worries :)

• libbes1979
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 25-08-2024

1. Libbes1979
2. EricNL
3. Just_A_User
4.
5.
6.

Even voor mensen die nog een plekje zoeken om de Raid vanavond te doen. Zie bovenstaand lijstje, volgens mij missen we nog 2 man. Ervaring maakt als ik t goed begrepen heb niet uit, goed luisteren naar uitleg en/of filmpjes kijken wanneer je m nog nooit gedaan hebt (ik dus bv) wel.

Freedomfighter valt af is evt wel reserve, dus nog 3 plaatsjes vrij. Graag voor 18.00 bericht als je mee wilt

PSN: libbes1979

• Fonzie27
Fonzie27 schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 15:42:
Zijn er liefhebbers om vanaf CP golgoroth verder te randen vanavond op ps4? Startend 2030/2045:

1. Jouk30
2. Fuhuang
3.
4.
5.
6.

Enige ervaring een pre maar niet noodzakelijk. Wil je meedoen, graag even je pen naam in lijstje vermelden en quote dit bericht zodat het een beetje overzichtelijk blijft.
Nog plek voor 4! Wie bied 8)

• AlexMar
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 31-10-2023

AlexMar

Psn : Lexzorz.

Iemand die met black spindle gaat beginnen?

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17:40

nFo

AlexMar schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 17:17:
Ook nog geprobeerd, erg irritant die timer.
Zonder timer zou ik het wel halen. :+

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15:50

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

[...]

[...]

Held. Internet zou over meer mensen met die motivatie moeten beschikken, serieus. Ben helaas nog maar lvl 11, maar t klinkt op een of andere manier heel relaxt om met jouw clan te raiden.

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

• WillieWuks
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 02-12-2024
tiguan schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 14:22:
[...]

Rond 9e hoop ik hem toch wel gehaald te hebben :p Denk eerder aan 7u

psn: vdNiet-forSpeed | [KAAS] Inglourious Guardians

• xelfer
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Zit er in Destiny PvP heel erge auto aim eigenlijk? Ik schiet echt letterlijk alleen maar Headshots met mijn Scout Rifle, ook al raak ik mijn tegenstander gevoelsmatig amper....

• Irrival
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 06-08 10:32

Irrival

"Dispel the Darkness"

xelfer schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 18:04:
Zit er in Destiny PvP heel erge auto aim eigenlijk? Ik schiet echt letterlijk alleen maar Headshots met mijn Scout Rifle, ook al raak ik mijn tegenstander gevoelsmatig amper....
Jij bent gewoon facking pro! Een frag machine *O*

PSN & PC: Irrival | Battle.net: Irrival#2692

• Deef_K
libbes1979 schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 16:40:

1. Libbes1979
2. EricNL
3. Just_A_User
4.
5.
6.

Freedomfighter valt af is evt wel reserve, dus nog 3 plaatsjes vrij. Graag voor 18.00 bericht als je mee wilt
Nog plek? Zie dat de lijst verder niet aangevuld is.

• Just_A_User
Neefdave schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 18:34:
[...]

Nog plek? Zie dat de lijst verder niet aangevuld is.
Effe het lijstje quoten en je eigen naam toevoegen :)

• Biatch
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 29-11 08:03
Zijn er nog mensen die de BS missie doen? Ik zou em graag halen

• P-Nut
  • Registratie: November 2006
Ik ben 292 momenteel en zou graag meedoen aan de Kings Fall Raid. Zou ook graag gelijk de calsified fragments willen farmen

• Fonzie27
P-Nut schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 18:48:
Ik ben 292 momenteel en zou graag meedoen aan de Kings Fall Raid. Zou ook graag gelijk de calsified fragments willen farmen
Er staan nog twee verzoeken open, 1 met Cp en ander fresh dus je kunt kiezen.

• Biatch
AlexMar schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 17:17:
Kun je rond 1930?

• Deef_K
libbes1979 schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 16:40:

1. Libbes1979
2. EricNL
3. Just_A_User
4. Deef_K
5.
6.

Even voor mensen die nog een plekje zoeken om de Raid vanavond te doen. Zie bovenstaand lijstje, volgens mij missen we nog 2 man

• -Timmehhh-
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 20-09-2024
Neefdave schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 18:52:

1. Libbes1979
2. EricNL
3. Just_A_User
4. Deef_K
5. Timmehhh84
6.

PSN: Timmehhh84

• EricNL
Nog 1 plekkie jongens! Ik ben zo online. Iets voor 8'en kunnen we alvast party starten.

Ik denk dat de meesten nog de Calcified Fragments moeten, dus die pakken we gewoon met z'n allen.

Geen gezeik en gezeur, gewoon plezier :)!

• P-Nut
  • Registratie: November 2006
Ik ga mee gaat niet goed met mn quote
IGN: Qtz

• EricNL
P-Nut schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 19:27:
Ik ga mee gaat niet goed met mn quote
IGN: Qtz
Top! Dan zijn we compleet! Ik verstuur hier en daar alvast wat friend request. Laten we gewoon rond 20:00 aanhouden.

• Jurix
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 28-11 09:38
Iemand met een beetje light lvl die de black spindle nog moet?

• Just_A_User
EricNL schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 19:28:
[...]

Top! Dan zijn we compleet! Ik verstuur hier en daar alvast wat friend request. Laten we gewoon rond 20:00 aanhouden.
Ik heb net wat videos gekeken, ik ben er rond een uurtje of 8 ook. Ik moet euh..naja, mn vriendin heeft gevraagd of ik haar even kan...helpen O-)

• Biatch
Jurix schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 19:29:
Jup ik

• NippleWarrior
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 19-09 22:49
Hadden wij deze niet samen gehaald vorige keer? Jij was de Titan met de bubble right?
Jurix schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 19:29:

• Jurix
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 28-11 09:38
NippleWarrior schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 19:44:
Hadden wij deze niet samen gehaald vorige keer? Jij was de Titan met de bubble right?

[...]
Nee ben warlock

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 29-11 20:39
EricNL schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 19:28:
[...]

Hey ik had me vanmiddag ook aangemeld maar je bent al compleet? Ik had het lijstje gequote maar zie nu dat m'n naam weg is :(

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

• Buizerd__NL
Destiny LFG werkt dus ook niet, zijn ook een stelletje noobs die niet weten wat ze moeten doen pfff.
Zo kom ik dus nooit aan mijn Black Spidle ongelooflijk.

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Buizerd__NL schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 20:03:
Destiny LFG werkt dus ook niet, zijn ook een stelletje noobs die niet weten wat ze moeten doen pfff.
Zo kom ik dus nooit aan mijn Black Spidle ongelooflijk.
:>

• FlyLight3r
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 24-11 20:14
We zoeken hier nog 3 man voor raid om 20.30. Graag voor goede snelle run dus graag eevaren met goede wapens.

Stuur maar message naar Psn: FlyLighter

PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r

• NippleWarrior
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 19-09 22:49
Dan had ik iemand anders in mn hoofd ja..

• Fonzie27
Fonzie27 schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 15:42:

1. Jouk30
2. Fuahuang
3.
4.
5.
6.

• Buizerd__NL

• Just_A_User
Ok ik ben online en heb iedereen uit t lijstje toegevoegd maar niemand accepteert...?

• CptMeatball
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 29-11 16:26
We hebben nog 1 iemand nodig voor een raid. Let me know! :D

Mijn V&A Advertenties!

• Buizerd__NL
Iemand die Black Spidle wilt doen?

• Fonzie27
Ik wel, had een raid gepland maar te weinig aanmeldingen :'(

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 28-11 20:50
Iemand die me aan wat easy sword kills wil helpen in rumble? :P

• Biatch
Fonzie27 schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 20:42:
[...]

Ik wel, had een raid gepland maar te weinig aanmeldingen :'(
Gaan jullie nog?
Pagina: 1 ... 69 ... 176 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
-Houd je reacties gerelateerd aan Destiny, het zeker niet de bedoeling om compleet offtopic te gaan