Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Flix20
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 28-11 15:13
Ik ben echt helemaal klaar met dat schijt iron banner.
6 potjes op rij bij een stel kneuzen in een team... Heb 2 controle points. Gaan ze lekker door pushen tot de volgende.
Het hele team gaat direct bij de start bij de dichtstbijzijnde control point staan. Gevolg dat het andere team al heel snel de 2/3 heeft.
Binnen no time 5k punten achter staan en nu al 3 potjes dat ee iemand uit mijn team nokt. Echt om helemaal schijt ziek van te worden.
Als ik ergens een hekel aan heb, zijn het quiters. Nu 9 potjes gespeeld en alleen de eerste gewonnen...
Zelf sta ik ieder potje in de top 3 overal van points, kills en captures maar hier kan ik niet mee spelen. Stik er lekker in

PSN: Flix20-NL

• Gearloose
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 20:21
Rage quit FTW!!!!

Haha

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Flix20 schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 23:18:
6 potjes op rij bij een stel kneuzen in een team... Heb 2 controle points. Gaan ze lekker door pushen tot de volgende.
Het hele team gaat direct bij de start bij de dichtstbijzijnde control point staan. Gevolg dat het andere team al heel snel de 2/3 heeft.
Binnen no time 5k punten achter staan en nu al 3 potjes dat ee iemand uit mijn team nokt. Echt om helemaal schijt ziek van te worden.
Als ik ergens een hekel aan heb, zijn het quiters. Nu 9 potjes gespeeld en alleen de eerste gewonnen...
Zelf sta ik ieder potje in de top 3 overal van points, kills en captures maar hier kan ik niet mee spelen. Stik er lekker in
Afbeeldingslocatie: http://static2.wikia.nocookie.net/__cb20130110094445/powerlisting/images/6/6c/U-Mad-Bro.jpg
:+

Afgezien van af en toe een lagger valt het best mee. Maar wat je zegt zie ik soms ook terug, gewoon geen punten capturen maar gewoon voor de kills gaan, waarschijnlijk bounties oid.

• Flix20
Viper® schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 23:26:
[...]

[afbeelding]
:+

Afgezien van af en toe een lagger valt het best mee. Maar wat je zegt zie ik soms ook terug, gewoon geen punten capturen maar gewoon voor de kills gaan, waarschijnlijk bounties oid.
Wat het maar soms... Dit is 6 potjes op rij het geval geweest. Niet te doen.
En dan ook nog tegen allemaal MLG pro teams spelen lijkt wel.
Terwijl mijn team als kippen zonder kop aan het rond rennen zijn, kom ik aan oo een control point. Staan daar 5 man van het andere team te wachten...
En om de haverklap hebben die hun supers klaar. Ben wel 6 keer door dezelfde titan tegrazen genomen met z'n hamers... In die tijd heb ik slechts 2 supers gehad

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ja titan soul hamer OP :P

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17:40

nFo

In combinatie met de Immolation fist haha :P
Die weekly bounty's heb ik al bijna binnen, als PvP noob. :+

DIe Iron Banner items droppen met random perks zag ik.

[ Voor 24% gewijzigd door nFo op 15-10-2015 00:49 ]

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Nu online

Superkiwi

Hoi doei

Fonzie27 schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 18:52:
[...]
Herkenbaar maar moet eerlijk bekennen dat oefenen en blijven herhalen het plezier wel terug haalt in pvp.
M4uSzi schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 18:51:
[...]
Oefenen is het toverwoord.
L490 schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 18:56:
[...]
Ach, oefening baart kunst.
Dat oefenen heb ik eerder gehoord, maar als ik niet weet waar het aan ligt kan ik oefenen tot ik een ons weeg.
Of ik nu met autorifle, scout rifle of shotgun speel, ik heb zo veel kogels nodig om iemand neer te leggen, terwijl ik zelf met 1 a 2 schoten dood ben. En ja, ik probeer headshots te maken.
Het is niet zo dat ik constant door dezelfde wapens gekilled word, ik kom de grootste variatie aan wapens tegen.
Bij BF4 bijvoorbeeld gaat het me veel beter af, het is niet zo dat ik opeens niet weer weet hoe ik moet schieten of zo.
L490 schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 18:56:
[...]
Jij hebt trouwens toch de Platinum van Bloodborne en DriveClub? In dat geval zou ik mij helemaal niet druk maken. :P
Onder andere ja :P Die hadden ook zo hun eigen frustraties, maar daar wist ik tenminste wat ik fout deed.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• Zhankou
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 23-05 11:15
Gisteren Nightfall gedaan met me buddy en andere vriend die wel wilde helpen.
Was pittig ! Was onze eerste Nightfall. Warsat + Taken inderdaad.
Al met al ging het best goed, ongeveer 45 min bezig geweest denk ik.
Vooral eerste stuk wilde in begin niet lukken. Verder liep het tot baas toe als een tiet.

Had de nightfall nodig voor 300 shotty. De rewards?
Erg goed moet ik zeggen..

Ik had een Exotic shotgun, 4th horseman en 11 strange coins.
Me maat had Suros Regime exotic.

Al met al not bad..

• steffeh
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 13:38
Flix20 schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 23:18:
Zoek een fireteam, heb je dit gezeik ook niet. Gister deed ik 'm ook solo later op de avond, 2 potjes de bountys binnen en er ook helemaal klaar mee.

• libbes1979
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 25-08-2024
Kings full raid fresh (ps4)

vanavond , start : 20.00 uur

1. Libbes1979
2.
3.
4.
5.
6.

PSN: libbes1979

• Superkiwi
  • Nu online

Superkiwi

Hoi doei

Dat klinkt interessant :)
Mocht mijn clan geen plannen hebben (ik weet even niet of we nou vanavond de raid gingen doen of niet) en er is vanavond nog een plek over dan haak ik graag aan.

• EricNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 24-09 12:40
libbes1979 schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 08:26:

1. Libbes1979
2. EricNL
3.
4.
5.
6.

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL

• master_viper
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:19

master_viper

Attack Of The Bunnies!!!

Zijn er überhaupt mensen die op de Xbone spelen i.p.v. PS4? Ik zie veel NF requests maar weinig voor de Xbone.

-= Very annoying forum person =-

• HertogJack
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 28-11 18:14
master_viper schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 08:43:
Zijn er überhaupt mensen die op de Xbone spelen i.p.v. PS4? Ik zie veel NF requests maar weinig voor de Xbone.
In dit topic speelt 80% op de ps4 denk ik :P

psn: HertogJack

• master_viper
  • Laatst online: 21:19

master_viper

Attack Of The Bunnies!!!

HertogJack schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 08:45:
[...]

In dit topic speelt 80% op de ps4 denk ik :P
Daar was ik al bang voor. Een rename naar PS4 zou bijna kunnen!

Ik zoek ook vriendjes om NF mee te doen ;(

-= Very annoying forum person =-

• steffeh
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 13:38
master_viper schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 08:49:
[...]

Vaak als je een Xbox One post maakt, komen die mensen ook wel bovendrijven : )

Eens kijken of we ons snelheidsrecord van gisteren kunnen verbreken, precies 59 minuten gisteren met wat stomme foutjes. Vanavond moet 50 minuten mogelijk zijn :9

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 25-11 13:03
dvdkiwi schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 08:29:
Dat klinkt interessant :)
Mocht mijn clan geen plannen hebben (ik weet even niet of we nou vanavond de raid gingen doen of niet) en er is vanavond nog een plek over dan haak ik graag aan.
We moeten de raid van gisteren nog even afmaken (bij Oryx), daarna moeten we het even zien. Gooi het eens in de groep zou ik zo zeggen, dan heb je snel genoeg jou antwoord!!!

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

• Superkiwi
  • Nu online

Superkiwi

Hoi doei

Dat zal ik vanmiddag even doen!
Oryx hebben jullie toch zo neer ;)

• CrackSlet
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19:21

CrackSlet

Professioneel Schillenboer

master_viper schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 08:49:
[...]

Ze zijn er wel degelijk hoor! Ze zijn alleen een stuk minder spammerig dan de PS4 users ;)
Als je een balletje opgooid voor een NF of Raid melden ze zich wel. En als in de OP kijkt bij spelers moet je er ook wel een paar kunnen vinden die je kan adden.

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 21:11
Er is ook ergens een google doc met spelers toch?

Misschien handig om die in OP op te nemen?

[ Voor 9% gewijzigd door DeBaroN op 15-10-2015 09:07 ]

• noloog
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09:15
Jazeker! Voeg me maar toe: Noloog

• Irrival
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 06-08 10:32

Irrival

"Dispel the Darkness"

De eindeloze "PVP is kut" discussie.

PVP is wel degelijk anders dan PVE. Guardians bewegen anders, maken rare sprongen en kunnen onverwacht uit een hoekje komen. In PVE is het veelal routine werk, waarbij ervaring leert dat ze uit holletje X komen. Deze ervaring moet je ook opdoen in PVP!

De basiskennis die nodig is in PVP is het volgende:
  • Radar lezen
  • Map kennis
  • Wapen kennis (welke wapens passen in welke situatie)
  • Overall aiming-skill
  • Reflex (hand - oog coördinatie)
Al deze punten zijn te leren of te verbeteren. Mensen die inderdaad snel opgeven zijn niet gemaakt voor PVP noch PVE. Alleen komen ze in PVE beter uit de voeten omwille van het feit dat dit meer routine matig erin zit.

We beginnen simpelweg met het leren 'lezen' van de radar. Dit spreekt opzich wel voor zichzelf.. oefening baart kunst. Hier heb ik zelf ook ettelijke tijd op gezeten en heb de radar soms nog niet helemaal onder controle. Het leuke is dat je weet hoe de enemy zijn radar ziet, waardoor je mensen voor de gek kan houden met bijvoorbeeld hoge jumps (attack from above)

Net zoals het leren van Kings Fall heb je ook tijd nodig om de nieuwe PVP mappen te leren. Je moet de map binnenste buiten kennen om tot de beste resultaten te komen. Mijn tip is om eerst 3 wegen te herkennen (Links, midden en rechts vanaf je spawn). Probeer je eerst goed te focussen op deze wegen vooraleer je andere wegen gaat ontdekken. Hierbij is het ook essentieel dat je de radar probeert af te lezen (denk hierbij aan: weten hoever een guardian van je af staat zodra je hem op de radar ziet verschijnen).

Wapen kennis spreekt voor zich.. Je gaat geen long shots proberen te maken met je shotgun en vice versa. Als je met scout/sniper setup loopt, probeer deze close quarters dan ook te vermijden. Ik ben zelf een enorme fan van pulse/scout + shotgun setup voor pvp. Zo heb je de juiste tools voor elke plek.

Je reflex en aiming-skill is iets wat je kan leren en verbeteren. Daarbij wil ik je de volgende tip meegeven..Probeer altijd te aimen op hoofd-hoogte. Zoek de juiste hoogte van je aim zodat je altijd meteen de guardian in je vizier hebt. Oefen dit op lange gangen, trappen, etc.. Als ik iemand tegenkom en mijn crosshair op de voeten gericht heb dan heb ik al 2/3 seconden nodig om bij te stellen vooraleer ik uberhaupt mijn eerste shot wil plaatsen.

Voorbeeld van map kennis.. Gisteren IB gedaan waarbij ik eerst een oude map kreeg en vervolgens een nieuwe map (Ik heb nog geen crucible gedaan deze periode, dus map was onbekend). Kijk goed naar het K.D. verschil!

Iron banner: Pantheon (oude map) en Iron banner The Dungeons (Nieuwe map)

Dus guardians.. blijf sceptisch tegenover jezelf. Stel voor elke game een doel of doelen. Te denken aan: Deze game focus ik mij op shotgun/sniper of deze game ga ik letten op de positie van mijn crosshair.

May the odds be ever in your favor! :+

PSN & PC: Irrival | Battle.net: Irrival#2692

• xelfer
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Het valt mij in Destiny PvP vooral op dat je heel makkelijk kan cheesen met shotguns e.d.. Gewoon erin blinken en dan pew in de face. Ook de sterke auto aim valt mij best wel op. Zelf speel ik met een Scout Rifle en het is vrij normaal dat ik gewoon alleen maar headshots schiet. Met een beetje lame spelen (shotgun cheesen, campen, super abilities misbruiken) haal ik vrij makkelijk stelselmatig KDs boven de 3.0, zonder dat ik echt het gevoel heb dat ik een FPS aan het spelen ben.

Overigens speel ik vrij weinig PvP. Ik doe voornamelijk de bounty quests vanwege de rewards en de daily crucible vanwege de marks.

Ik merk bij mezelf dat ik toch liever terug grijp naar een pure FPS voor de PvP, maar ik vermaak me goed met de PvE aspecten van Destiny.

Beetje gearen, wat strikes runnen, 1 a 2 potjes PvP per dag voor de loot. Helemaal prima :).

• HertogJack
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 28-11 18:14
Destiny PvP is sowieso om te huilen met 30 fps, begin er daarom ook niet aan.

Als ik PvP wil dan start ik bf4/hardline of desnoods CoD wel op.

[ Voor 12% gewijzigd door HertogJack op 15-10-2015 09:38 ]

psn: HertogJack

• Irrival

Irrival

"Dispel the Darkness"

Kasai schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 09:28:
Hoe ga je om met blinkende Titans?
Daar stuur ik Gordon op af.. dus pas maar op!

• EricNL
Ik vind PvP opzich wel grappig, maar ik het echt het idee dat ik continu alleen maar Super Saiyan Titans met hamertjes tegen komen.

A. Die dingen one-shotten je (vind ik opzich nog wel logisch)
B. Die Titans krijgen een schild om zich heen waar je U tegen zegt.

Ik vind PvP op z'n tijd best grappig, en m'n score etc boeit me niet zo veel (ben er ook niet super goed in), maar van de Titans wordt ik af en toe wel moe ja :P

• xelfer
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
De ka-me-ha-me-hamer of doom.

• AlexMar
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 31-10-2023

AlexMar

Psn : Lexzorz.

Die Titan hammer kan gewoon een golden gun tanken, gaat werkelijk waar nergens over.

• CrackSlet

CrackSlet

AlexMar schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 09:55:
Die Titan hammer kan gewoon een golden gun tanken, gaat werkelijk waar nergens over.
Daarom moet je ook gewoon met een Titan spelen! If you can't beat them, join them!

Nee, ik speel deze IB eigenlijk voornamelijk met een striker omdat ik daar nog wat quests voor open heb staan. En ik moet zeggen dat het verbazingwekkend lekker gaat. Ben geen game-changer, maar haal altijd netjes positieve K/D's en capture een hoop points. Heb volgens mij ook echt iets van 6 uit 8 games gewonnen voor m'n weekly bounty. Nou hopen dat die laatste ook wel even wil lukken!
AlexMar schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 09:55:
En en gewoon stil blijven staan in een novabom, om je vervolgens kapot te hameren.
Even een wtf momentje gisteren.

PC Specs

• gise
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
Mooi man, iedereen maar klagen over titans tegenwoordig terwijl je niemand hoorde over de OP Warlocks en Blink-Shotgun Hunters in Y1
gise schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 10:00:
Mooi man, iedereen maar klagen over titans tegenwoordig terwijl je niemand hoorde over de OP Warlocks en Blink-Shotgun Hunters in Y1
Heb jij niet goed opgelet. Want daar werd ook genoeg over geklaagd.

PSN - M4uSzi // -

• Vegetto
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 29-11 12:55
is de y2 red death de moeite om te gaan gebruiken in pvp, moet nog gaan beginnen weer maar weet echt niet welke wapens..
gise schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 10:00:
Irritatie punt was zeker aanwezig Y1, maar nu die titan is nog erger.
Die is gewoon niet te killen als hij in zijn super zit.

PC Specs

• Irrival

Irrival

"Dispel the Darkness"

Titans met gooiende Mjölnirs vermijd ik zsm. Het enige wat ik daaraan kan doen is het juken van zijn hamer door mijn eigen void blast te doen.

• EricNL
vegetto1983 schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 10:02:
is de y2 red death de moeite om te gaan gebruiken in pvp, moet nog gaan beginnen weer maar weet echt niet welke wapens..
Ik zit een beetje met hetzelfde. Heb 200 Marks klaar staan, en kan de Y2 Red Death kopen. Y2 Suros kan ik ook kopen, maar ik hoor hier en daar wel wat signalen dat de Suros niet meer is wat het geweest was.

Tips zijn absoluut welkom :)

• crzyhiphopazn
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20:16

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

Me voeg mij maar toe

https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
CrackSlet schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 09:59:
[...]
Daarom moet je ook gewoon met een Titan spelen! If you can't beat them, join them!
Dat is wel zo'n foute instelling, maar goed dat (de meeste) mensen dat tijdens de 2e wereld oorlog niet deden :P
vegetto1983 schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 10:02:
Zie veel pulse voorbij komen in IB, weet zelf ook nog niet wat ik wil pulse/auto/scout

PC Specs

• Vegetto
anders ga ik die dead orbit scout eens proberen miss is die wel fijn..

• Irrival

Irrival

"Dispel the Darkness"

Is er nog een manier om materials te kopen met marks/glimmer? Heb dringend relic iron nodig. Als iemand een fijne farm methode heeft en die graag met mij wil delen, graag!

vegetto1983 schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 10:15:
Als de Boolean heb zou ik die gebruiken, die DO scout vond ik te traag voor pvp.
Maarja ik was een Thorn guardian :+

PC Specs

• CrackSlet

CrackSlet

vegetto1983 schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 10:15:
Die vind ik zelf erg lekker spelen, ook PvP. Je moet alleen niet overal in rushen als een malle, want op de korte afstand leg je t wel af tegen een autorifle oid. Maar als je netjes je afstand houd, kan je een hoop kills meepakken op mensen die geen eens doorhebben wie er op ze schiet.

• Faaz0
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 29-11 15:40
gisteren ff snel met bad juju gespeeld, vind ik ook een aanrader als je er een exotic slot voor over hebt

• crzyhiphopazn
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20:16

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

Irrival schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 10:16:
Is er nog een manier om materials te kopen met marks/glimmer? Heb dringend relic iron nodig. Als iemand een fijne farm methode heeft en die graag met mij wil delen, graag!
Ghost halen met Relic Iron perk er op.
Scootertje pakken en rondjes rijden.
Caves in het begin doorzoeken ne je hebt met 30 minuten een aardige voorraad.

https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||

• Zhankou
Hiero, XBOX ONE speler.
Ben het wel met je eens, best tricky hier ivm vele PS4 players.

Voeg me toe mocht je nog iemand willen voor raids, nightfall enzv.
TAG: Zh4nk0u

• Ornathon
  • Laatst online: 27-07-2023

Ornathon

PSN: igorvertus

baronruud schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 09:06:
[...]

Er is ook ergens een google doc met spelers toch?

Misschien handig om die in OP op te nemen?
https://docs.google.com/s...YPHDRpANwwQWDs/edit#gid=0

PSN4 igorvertus (Destiny) * Aprilia RSV * Suzuki GSX1300R

• EricNL
Ik hoor heel veel mensen ook praten over de Hawksaw, maar ik kan niet vinden hoe je die kunt krijgen. Is het gewoon een random legendary drop?

• Ornathon

Ornathon

Faaz0 schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 10:19:
gisteren ff snel met bad juju gespeeld, vind ik ook een aanrader als je er een exotic slot voor over hebt
Die is best lekker, maar nog 280 bij me. Met mijn 292 Rabbit ging het stukken beter in IB.

• greyfox1987
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 19-11 08:47
Ornathon schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 10:41:
[...]

Die is best lekker, maar nog 280 bij me. Met mijn 292 Rabbit ging het stukken beter in IB.
310 Last Extremity :D lekker kneusjes met TLALOC 3 shotten :p

Xbox Live Gamertag: Greyfox1987

• EricNL
Kasai schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 10:40:
Dat is de pulse rifle van de Crucible.
Sorry, ik ben echt noob als het gaat om Crucible. Is die Hawksaw een wapen wat je van Lord Shaxx kan kopen mits je de juiste rank bent?

• CrackSlet

CrackSlet

EricNL schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 10:43:
[...]

Sorry, ik ben echt noob als het gaat om Crucible. Is die Hawksaw een wapen wat je van Lord Shaxx kan kopen mits je de juiste rank bent?
Z'n robo-homie aan de overkant, maar komt wel op hetzelfde neer!
EricNL schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 10:43:
[...]

Rank 3 inderdaad.

Kan ook uit engram komen of rank up bij faction.

Atlas#22744

• quelake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-11 10:09

quelake

PSN Quelake

Ik ga om 13:00 vandaag even de heroic strike "undying mind" lopen, voor de touch of malice questline. Zijn er mensen die me ff willen helpen tegen die tijd? Daarna evt nog ff court of oryx of fragments zoeken. Laat maar komen!

• EricNL
Kasai schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 10:45:
[...]

Rank 3 inderdaad.

Kan ook uit engram komen of rank up bij faction.
Crap, dan moet ik dus Crucible Rep gaan halen. Gelukkig ben ik al zo'n held in de Crucible.
Blijft toch bijzonder. In PvE enemies headshotten met inhuman reactions => geen probleem. In Crucible lijk ik wel een oud mannetje in een rolstoel. Alles wat ik tegen kom one-shot me daar :P

• Ornathon

Ornathon

EricNL schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 10:47:
[...]

Crap, dan moet ik dus Crucible Rep gaan halen. Gelukkig ben ik al zo'n held in de Crucible.
Blijft toch bijzonder. In PvE enemies headshotten met inhuman reactions => geen probleem. In Crucible lijk ik wel een oud mannetje in een rolstoel. Alles wat ik tegen kom one-shot me daar :P
Mijn PvP speelstijl is totaal anders dan PvE. Niet rustig, afwachtend, maar hele tijd in beweging. Maps goed kennen, weten waar groene/paarse kisten staan, controls goed in de gaten houden. Balen als mensen voor A gaan terwijl we al B en C hebben. Best zweten eigenlijk :P

• EricNL
Ornathon schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 10:50:
[...]

Mijn PvP speelstijl is totaal anders dan PvE. Niet rustig, afwachtend, maar hele tijd in beweging. Maps goed kennen, weten waar groene/paarse kisten staan, controls goed in de gaten houden. Balen als mensen voor A gaan terwijl we al B en C hebben. Best zweten eigenlijk :P
Haha ja ik vind het opzich wel leuk hoor Crucible, alleen ik merk gewoon dat ik daar zo weinig ervaring in heb. Aimen kan ik wel, maar de echte Crucible tactics ken ik gewoon (nog) niet. Daarnaast merk ik wel dat het veel wapen afhankelijk is. Ik merk zelf dat ik met een Scout Rifle een stuk minder punten pak, terwijl een Scout Rifle in PvE voor mij toch echt de way-to-go is.

Laatst een paar potjes met voornamelijk shotgun gespeeld, en daarmee maak ik regelmatig one-shot kills, maar er zijn behoorlijk wat maps met grote open ruimtes. Dan valt de shotgun eigenlijk wel af. En tja, als ik éénmaal heavy ammo heb en m'n zwaard tevoorschijn tover kan ik nog wel eens een lekker potje hebben. Alleen het behalen van die heavy ammo is vaker een grotere uitdaging dan kills er mee maken.

[ Voor 20% gewijzigd door EricNL op 15-10-2015 10:56 ]

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:48

justifire

Shut up and squat !!

Ja hoor :Y
gt: just1fire

[ Voor 3% gewijzigd door justifire op 15-10-2015 11:01 ]

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• Ornathon

Ornathon

greyfox1987 schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 10:42:
[...]
310 Last Extremity :D lekker kneusjes met TLALOC 3 shotten :p
Ahh die heb ik ook wel,maar 274 :(

EricNL schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 10:47:
[...]

Is stukje gewenning, maar lag is echt een bitch.

Atlas#22744

• CCP
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 26-11 13:09

CCP

Handige tips Irrival!

Ik ben zelf geen ster in PvP.
Heb gister 18 potjes gespeeld om alle daily/weekly bounties binnen te halen behalve de rank 4 bounty.
Als ik die wolfmantel heb ben ik er wel weer klaar mee haha :)

Ik speel zelf beter als ik niet rambo of rush. Gewoon voorzichtig spelen, en blijf langs kanten zodat je al vanaf 1 kant niet geraakt kan worden. Spaar je super voor groepjes en als je een Titan sunbreaker ziet, gewoon snel wegrennen :)

En sommige dingen kan je gewoon niets aan doen zoals laggers. Je kan blijven schieten maar ze gaan toch niet dood.

• Zhankou
Wat is uberhaupt het verschil tussen de wapens en factions ? Komt toch allemaal beetje op het zelfde neer, of zie ik het dan echt verkeerd?

• Vegetto
had wel laatst een the last word 310 gekregen is dat nog wat ? heb m nog niet geprobeerd maar wilde miss anders gebruiken voor infusen.

• Ornathon

Ornathon

vegetto1983 schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 11:06:
had wel laatst een the last word 310 gekregen is dat nog wat ? heb m nog niet geprobeerd maar wilde miss anders gebruiken voor infusen.
:X

• Vegetto

• Ornathon

Ornathon

haha, zo zou ik dat ongeveer wel stellen :D

• sorted.bits
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 28-11 22:12
Ondertussen de raid een aantal keren gecomplete. Als je het eenmaal in de vingers hebt is het allemaal niet zo moeilijk.

De ToM ondertussen in mijn bezit, leuke gun en het was een leuke uitdaging hem te krijgen, maar ik ben benieuwd of ik nu niet helemaal klaar ben eigenlijk. Graag zou ik nog een Black Spindle krijgen, maar dat is toch wachten op de juiste Daily Heroic.

Wat nu te doen? :)

Verwijderd

Hallo allemaal,

Ik ben nieuw hier op het forum en op zoek naar een groepje om de nieuw raid mee te spelen op de PS4.
Ben een warlock 293light met OK sniper+machine gun (hoorde dat dit wenselijk is). Heb zelf gespeeld tot aan de eerste boss, maar moest toen stoppen.

Ik ben dus vrij onbekend met de raid en heb het nog nooit gecomplete.

Zijn er mensen die mij vanmiddag willen helpen? Of straks al zo rond 12:00u?

PSN nickname: Odareon

• gise
  • Niet online
sorted.bits schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 11:26:
Ondertussen de raid een aantal keren gecomplete. Als je het eenmaal in de vingers hebt is het allemaal niet zo moeilijk.

De ToM ondertussen in mijn bezit, leuke gun en het was een leuke uitdaging hem te krijgen, maar ik ben benieuwd of ik nu niet helemaal klaar ben eigenlijk. Graag zou ik nog een Black Spindle krijgen, maar dat is toch wachten op de juiste Daily Heroic.

Alle quests al completed? :)
Alle exotic zwaarden al in bezit?
Sleeper Simulant al in bezit?

• Jurix
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 28-11 09:38
sorted.bits schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 11:26:

Dan heb je geluk vandaag. Want de daily is black spindle ;)

• sorted.bits
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 28-11 22:12
gise schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 11:28:
[...]

Alle quests al completed? :)
Alle exotic zwaarden al in bezit?
Sleeper Simulant al in bezit?
Alle quests completed: check
Alle zwaarden: nope, alleen nog maar Solar, maat ik speel maar met 1 character.
Sleeper Simulant: check.

• gise
  • Niet online
Dan 2 andere chars aanmaken ;) één van elke class, alle subclasses unlocken, alle 3 naar 310 krijgen, dan heb je voorlopig weer even wat te doen hahah

• Zhankou
Kut, en ik heb voor vanavond raid geplanned, whahaha. Had black spindle wel kunnen gebruiken...

Ik heb iedereen met een XBOX ONE die in de Destiny Taken King lijst staat toegevoegd als vriend.
Misschien wel handig ;)

• Spidersense
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 19-04 14:47
IB wordt weer eens verpest. Eerst had je allemaal noobs met "the lastword" en shotguns en nu rennen ze allemaal met pulse-rifles en shotguns.

Put that cookie down!

Verwijderd

Topicstarter
Shotguns moeten kapot gernerfd worden.
Pulserifles zijn geen probleem imo
Pules rifle is aanzienlijk minder irritant dan Thorn. Al werd ik wel een beetje verdrietig van de cross map kills door de Hypescotch.

Atlas#22744

• Ornathon

Ornathon

Ik moet toch nog regelmatig een klap na geven na het shotgunnen. Heb meer last van die gloeiende titans haha.

• Spidersense
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 19-04 14:47
Wie wil de blackspindle vanmiddag halen? xone uiteraard! pm

Put that cookie down!

• Irrival

Irrival

"Dispel the Darkness"

Ik snap niet dat mensen lopen te zeuren over shotguns. Het is een wapen dat alleen effectief is in close quarters. Zie je iemand op de radar om de bocht staan die verder niet beweegt = shotgun = shotgun equippen/nade + wachten of rushen.

Het is een f*cking shotgun en ik verwacht ook dat dit wapen iemand oneshot als die met zijn buik in mijn barrel staat. Perks zoals aiming increases effective range kunnen soms vervelend zijn en dat begrijp ik, maar dat eindeloos gewhine over shotguns begrijp ik voor geen meter.

Verwijderd

Topicstarter
Irrival schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 12:09:
Ik snap niet dat mensen lopen te zeuren over shotguns. Het is een wapen dat alleen effectief is in close quarters. Zie je iemand op de radar om de bocht staan die verder niet beweegt = shotgun = shotgun equippen/nade + wachten of rushen.

Het is een f*cking shotgun en ik verwacht ook dat dit wapen iemand oneshot als die met zijn buik in mijn barrel staat. Perks zoals aiming increases effective range kunnen soms vervelend zijn en dat begrijp ik, maar dat eindeloos gewhine over shotguns begrijp ik voor geen meter.
Het probleem is dat ze vanaf 5 meter ook oneshotten. Ze hebben teveel range.

• Just_A_User
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16:32
EricNL schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 10:05:
[...]

Ik zit een beetje met hetzelfde. Heb 200 Marks klaar staan, en kan de Y2 Red Death kopen. Y2 Suros kan ik ook kopen, maar ik hoor hier en daar wel wat signalen dat de Suros niet meer is wat het geweest was.

Tips zijn absoluut welkom :)
Waar kun jij die kopen?

Och ja, je moet toch wat he.

• Gotjee
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 18-04 18:24
Exotic weapon kiosk in de tower bij de vanguards, aan de muur hangt zo een tablet.
Gaat enkel als je al ooit een Y1 of Y2 versie had van die exotic.
Op die manier kan je als je Y1 had upgraden naar Y2.

[ Voor 12% gewijzigd door Gotjee op 15-10-2015 12:13 ]

• Zhankou
Black Spindle quest makkie of moeilijk ? Gister Nightfall nog gecomplete..

• Flix20
Ze zouden het zo moeten maken dat wanneer je een IB potje verlaat voordat deze is afgelopen dat je de rest van de IB periode uitgesloten bent. Oprotten met die clowns.

Morgen nog één poging wagen...

• Freedom_Fighter
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13:06

Freedom_Fighter

If it aint broke tweak it!!!

Wil iemand de blackspindle doen ben online na 19:00

• Gotjee
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 18-04 18:24
Flix20 schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 12:17:
Ze zouden het zo moeten maken dat wanneer je een IB potje verlaat voordat deze is afgelopen dat je de rest van de IB periode uitgesloten bent. Oprotten met die clowns.

eerder na X aantal keer dan tijdens 1 IB periode want er zijn altijd terrechte uitzonderingen natuurlijk.
Als ineens je huisdier in brand vliegt of iets dergelijks

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:48

justifire

Shut up and squat !!

Grappig, bijna rank 5....you got disconnected, errorcode Beetle :+

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• Flix20
gotjee schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 12:19:
[...]

eerder na X aantal keer dan tijdens 1 IB periode want er zijn altijd terrechte uitzonderingen natuurlijk.
Als ineens je huisdier in brand vliegt of iets dergelijks
Ja pech, volgende keer beter dan.

• Just_A_User
gotjee schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 12:12:
[...]

Exotic weapon kiosk in de tower bij de vanguards, aan de muur hangt zo een tablet.
Gaat enkel als je al ooit een Y1 of Y2 versie had van die exotic.
Op die manier kan je als je Y1 had upgraden naar Y2.
Ik wist niet eens dat die kiosk er was, maar ik kan er dus niks kopen, want ik heb echt 0 geluk bij Destiny als het op drops aan komt. Ik ben inmiddels 291 Light, en weet je hoeveel exotic weapons ik gehad heb vanaf vanilla Destiny uit drops/loot? 1. Ja, 1. Eentje. Een The 4th Horsemen, en dat was het.

Ik heb nooit een exotic auto rifle gehad. Ik heb 2 exotic armor stukken gehad, maar beiden heb ik gekocht bij Xur. Ze zijn nooit gedropt in de game zelf. }:| }:| }:|

• Flix20
Just_A_User schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 12:24:
[...]

Ik wist niet eens dat die kiosk er was, maar ik kan er dus niks kopen, want ik heb echt 0 geluk bij Destiny als het op drops aan komt. Ik ben inmiddels 291 Light, en weet je hoeveel exotic weapons ik gehad heb vanaf vanilla Destiny uit drops/loot? 1. Ja, 1. Eentje. Een The 4th Horsemen, en dat was het.

Ik heb nooit een exotic auto rifle gehad. Ik heb 2 exotic armor stukken gehad, maar beiden heb ik gekocht bij Xur. Ze zijn nooit gedropt in de game zelf. }:| }:| }:|
Ben je al bekeerd tot RNGesus?
Het bloed van 5 maagden geofferd?
De RNGesus dans vlak voor een loot drop.
En je moet altijd een Blessing of light bubble over een Exotic chest doen voordat je deze opent.

[ Voor 12% gewijzigd door Flix20 op 15-10-2015 12:28 ]

• EricNL
Just_A_User schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 12:24:
[...]

Dan heb je, of:
- Ongelooooooooofeloooooooos veel pech gehad
- Bijna geen/nauwelijks Nightfalls gedaan
- Bijna geen/nauwelijks VoG gedaan
- Bijna geen/nauwelijks Crota's End gedaan
- Nooit van Xur gehoord

Ik heb ook echt niet alle wapens gehad die ik wilde hebben, maar ik heb toch zeker wel een stuk of 10 Exotic Wapens gehad, en dat niet eens met overdreven veel gametijd (in mijn ogen :P).

Hoe bedoel je?

Als ik in een potje zit met laggende hufters of shadow shot glitchende hunters, waarom zou ik dan 10 minuten lang mezelf op gaan zitten winden? Dan leave ik wel gewoon.

Atlas#22744

• Flix20
Kasai schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 12:28:
[...]

Hoe bedoel je?

Als ik in een potje zit met laggende hufters of shadow shot glitchende hunters, waarom zou ik dan 10 minuten lang mezelf op gaan zitten winden? Dan leave ik wel gewoon.
Jammer; BAN!

• Just_A_User
EricNL schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 12:28:
[...]

Dan heb je, of:
- Ongelooooooooofeloooooooos veel pech gehad
- Bijna geen/nauwelijks Nightfalls gedaan
- Bijna geen/nauwelijks VoG gedaan
- Bijna geen/nauwelijks Crota's End gedaan
- Nooit van Xur gehoord

Ik heb ook echt niet alle wapens gehad die ik wilde hebben, maar ik heb toch zeker wel een stuk of 10 Exotic Wapens gehad, en dat niet eens met overdreven veel gametijd (in mijn ogen :P).
Ik heb VoG 2x gedaan, geen exotic weapons. Crota's end 3x gedaan, geen exotic weapons. Nightfalls verschillende gedaan, maar geen exotic weapons. Ik kwam om in de Legendary gear/weapons, maar exotic, no way.

Maar goed, ik denk dat als je dat alles samen neemt, ik niet in de categorie 'veel Crota/VOG/NF gedaan' val nee :)
Flix20 schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 12:27:
[...]

Ben je al bekeerd tot RNGesus?
Het bloed van 5 maagden geofferd?
De RNGesus dans vlak voor een loot drop.
En je moet altijd een Blessing of light bubble over een Exotic chest doen voordat je deze opent.
Nee man, ik wist dat niet, dus toen ik er wel achter kwam kwam dat wel goed uit met mn hobby, maar toen ik 't 4e wijf kapot aan 't snijden was wist de 5e te ontkomen, en to....ehh...ehm...euh..n...nevermind..

[ Voor 24% gewijzigd door Just_A_User op 15-10-2015 12:32 ]

• Freedom_Fighter
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13:06

Freedom_Fighter

If it aint broke tweak it!!!

libbes1979 schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 08:26:

1. Libbes1979
2.
3.
4.
5.
6.
Geen idee of ik mee kan. Ben nog nieuw in die raid . Warpriest dood en toen waten we woensdag gestopt geen idee of we verder gaan.

Kan wel fresh doen loot maakt me niet zoveel uit. Tactiek gelezen en veel yt gekeken 293 gear. Wil ervaring op doen
Just_A_User schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 12:30:
[...]

Ik heb VoG 2x gedaan, geen exotic weapons. Crota's end 3x gedaan, geen exotic weapons. Nightfalls verschillende gedaan, maar geen exotic weapons. Ik kwam om in de Legendary gear/weapons, maar exotic, no way.

Maar goed, ik denk dat als je dat alles samen neemt, ik niet in de categorie 'veel Crota/VOG/NF gedaan' val nee :)
Daar val je zeker in. Crota meer als 150x gedaan en VoG meer als 80x en iedere week weer 3x de NF. Dus dan val je zeker buiten de categorie vaak Crota/VoG/NF

PSN - M4uSzi // -

Pagina: 1 ... 68 ... 176 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
-Houd je reacties gerelateerd aan Destiny, het zeker niet de bedoeling om compleet offtopic te gaan