PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451
Nou inderdaad, uiterst vermoeiend. We doen zo ons best voor hem bij NERF, verzorgen hem, bezorgen hem gears en menselijk contact. Maar helaas, het wordt nooit gewaardeerd.M4uSzi schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 10:21:
[...]
Buizerd heeft wel weer een grote snavel hoor
PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account
Beetje jammer dat hij dan zo doet. Tijd dat ie weer wordt opgesloten in zijn hokje.UTADDICT schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 10:23:
[...]
Nou inderdaad, uiterst vermoeiend. We doen zo ons best voor hem bij NERF, verzorgen hem, bezorgen hem gears en menselijk contact. Maar helaas, het wordt nooit gewaardeerd.
PSN - M4uSzi // -
Yes
My PC Steam Profile PSN: AfcaEricNL
That 's me! mensen moeten er maar zien te leven.M4uSzi schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 10:25:
[...]
Beetje jammer dat hij dan zo doet. Tijd dat ie weer wordt opgesloten in zijn hokje.
Houden wel van je hoor vogeltjeBuizerd__NL schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 10:27:
[...]
That 's me! mensen moeten er maar zien te leven.
PSN - M4uSzi // -
Fles port staat al klaarUTADDICT schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 10:17:
OK! Eerstvolgende King's Fall raid met NERF gaan we dit doen: https://www.reddit.com/r/...kings_fall_drinking_game/
Atlas#22744
Was gister ook gezellig in de party. Met 6 man even CoOEricNL schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 10:26:
[...]
YesHouse of Wolves kon me niet zo interesseren, maar nu met de Taken King is het weer volle bak :)! Eerdaags weer ff party?
PSN - M4uSzi // -
He! M4us!M4uSzi schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 10:29:
[...]
Was gister ook gezellig in de party. Met 6 man even CoO
Ik merk nu pas dat ik lang niet in dit topic ben geweest
Ja CoO was zeker leuk. Enige minpuntje is dat ik natuurlijk pas m'n Antiquated Rune had nadat iedereen weg was. Maar vanavond zullen er vast wel wat man zijn dit even 1 rondje willen helpen
Bij jou hoor je ook altijd de parkieten op de achtergrond, toch, mauzzzzz?
Haha. Soms kun je die wel horen ja.steffeh schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 10:31:
[...]
PSN - M4uSzi // -
Dat ben ik dan op de achtergrond.steffeh schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 10:31:
[...]
3x Weekly Heroic
3x Nightfall
3x Vault of Glass
3x Crota's End
3x PoE 32
3x PoE 34
3x PoE 35 Skolas
3x King's Fall
3x op de oracles wachten + eventuele wipes, daar moet je maar zin in (en tijd voor) hebbenCrashhill schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 10:34:
Challenge: Wie is er zo gek, om alle rewards op te halen?
3x Weekly Heroic
3x Nightfall
3x Vault of Glass
3x Crota's End
3x PoE 32
3x PoE 34
3x PoE 35 Skolas
3x King's Fall
Wipes op VoG? Bestaat dat nog joh? Gewoon de hele handel "cheesen" vanaf boven toch? Ik moet Flawless Raider overigens ooit nog wel een keer halen, en het enige wat mij eigenlijk tegen staat om dat in VoG te doen is de jump puzzle. Op een of andere manier krijgen sommige figuren het nog steeds voor elkaar om na 50x VoG nog steeds die jump puzzle te failenEreaser schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 10:37:
[...]
3x op de oracles wachten + eventuele wipes, daar moet je maar zin in (en tijd voor) hebben
Daarom doen ze flawless raider op Crota toch? Die is makkelijker te cheesen in totaal.EricNL schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 10:40:
[...]
Wipes op VoG? Bestaat dat nog joh? Gewoon de hele handel "cheesen" vanaf boven toch? Ik moet Flawless Raider overigens ooit nog wel een keer halen, en het enige wat mij eigenlijk tegen staat om dat in VoG te doen is de jump puzzle. Op een of andere manier krijgen sommige figuren het nog steeds voor elkaar om na 50x VoG nog steeds die jump puzzle te failen
[ Voor 3% gewijzigd door DeBaroN op 12-10-2015 10:42 ]
Jup, al helemaal nu, nog geen halfuurtje werk en is zeer goed te doenbaronruud schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 10:41:
[...]
Daarom doen ze flawless raider op Crota toch?
Als er een of andere random pannekoek bij zit die niet op zit te letten wel jaEricNL schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 10:40:
[...]
Wipes op VoG? Bestaat dat nog joh? Gewoon de hele handel "cheesen" vanaf boven toch? Ik moet Flawless Raider overigens ooit nog wel een keer halen, en het enige wat mij eigenlijk tegen staat om dat in VoG te doen is de jump puzzle. Op een of andere manier krijgen sommige figuren het nog steeds voor elkaar om na 50x VoG nog steeds die jump puzzle te failen
En zoals baronruud als zei, gewoon Crota doen. Die kan je nu in 1 zwaard hebben.
Moet em ook nog steeds, paar keer op crota gedaan maar ik haal die brugjump nooit
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Ja Crota lijkt me inderdaad een betere optie. Alleen tja: zo'n brug blijft lastig he voor sommige mensen. Maar is Crota op Normal nu serieus met 1 zwaard neer te hakken?Ereaser schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 10:43:
[...]
Als er een of andere random pannekoek bij zit die niet op zit te letten wel ja
En zoals baronruud als zei, gewoon Crota doen. Die kan je nu in 1 zwaard hebben.
Scalen de mobs niet mee met je leven in Crota?
[ Voor 5% gewijzigd door EricNL op 12-10-2015 10:44 ]
Inderdaad, en dat jumpen op die torentjes haal ik ook nooit haha, maar ik weet ook niet precies waar ik nou op welk randje moet springen, nog maar eens zoeken op youtubeBokkie schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 10:43:
Watjes, wees en vent en doe het op kings fall
Moet em ook nog steeds, paar keer op crota gedaan maar ik haal die brugjump nooit
De brug kan je ook overheen cheesen, zijn genoeg filmpjes van.EricNL schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 10:44:
[...]
Ja Crota lijkt me inderdaad een betere optie. Alleen tja: zo'n brug blijft lastig he voor sommige mensen. Maar is Crota op Normal nu serieus met 1 zwaard neer te hakken?
Scalen de mobs niet mee met je leven in Crota?
Zelfs op hard met 1 zwaard
En nope
Do you even need to ask.....Crashhill schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 10:34:
3x Weekly Heroic
3x Nightfall
3x Vault of Glass
3x Crota's End
3x PoE 32
3x PoE 34
3x PoE 35 Skolas
3x King's Fall
Als ik ff me warlock level, no problem.
Deze week ook weer IB en ToO, dus:Crashhill schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 10:34:
3x Weekly Heroic
3x Nightfall
3x Vault of Glass
3x Crota's End
3x PoE 32
3x PoE 34
3x PoE 35 Skolas
3x King's Fall
3x IB rank 5
3x ToO Flawless
3x Weekly Heroic - is er niet meer
3x Nightfall - half uurtje per stuk geschat, 1.5 uur bezig
3x Vault of Glass - uurtje per keer, 3 uur bezig
3x Crota's End - 20 minuten per stuk, uurtje bezig
3x PoE 32 - Lang geleden, half uur? 1.5 uur bezig
3x PoE 34 - zelfde, half uur denk, 1.5 uur bezig
3x PoE 35 Skolas - oke, misschien 40 min? - 2 uur bezig
3x King's Fall - 1.5 uur per keer, 4.5 uur bezig.
Moet kunnen?
Ok, i'm out :Wgise schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 10:58:
[...]
Deze week ook weer IB en ToO, dus:
3x IB rank 5
3x ToO Flawless
[ Voor 15% gewijzigd door tha_crazy op 12-10-2015 11:00 ]
in 1 avond mn hunter van level 3 naar 36 ofzo gekregen ( wel met de buff naar level 25..but still )
is 16.5 uur nu nog alleen mensen die het willen gaan proberen hahahaha!!!tha_crazy schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 10:59:
[...]
3x Weekly Heroic - is er niet meer bullshit dan doe je maar 3x Heroic strikes! is 1.5 uur
3x Nightfall - half uurtje per stuk geschat, 1.5 uur bezig
3x Vault of Glass - uurtje per keer, 3 uur bezig
3x Crota's End - 20 minuten per stuk, uurtje bezig
3x PoE 32 - Lang geleden, half uur? 1.5 uur bezig
3x PoE 34 - zelfde, half uur denk, 1.5 uur bezig
3x PoE 35 Skolas - oke, misschien 40 min? - 2 uur bezig
3x King's Fall - 1.5 uur per keer, 4.5 uur bezig.
Moet kunnen?
[ Voor 5% gewijzigd door Crashhill op 12-10-2015 11:01 ]
Oh ik vind t goed hoor,Crashhill schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 11:00:
[...]
is 16.5 uur nu nog alleen mensen die het willen gaan proberen hahahaha!!!
Moet er alleen ff een moment voor zien te vinden.
en een Team wat gek genoeg is.
[ Voor 5% gewijzigd door tha_crazy op 12-10-2015 11:04 ]
even een 6 man LAN team moeten zoekentha_crazy schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 11:03:
[...]
Oh ik vind t goed hoor,
Moet er alleen ff een moment voor zien te vinden.
en een Team wat gek genoeg is.
Psst. m;n huis is bijna afCrashhill schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 11:05:
[...]
even een 6 man LAN team moeten zoekenen het liefst allemaal bij elkaar. Als 1 iemand fout maakt dat je hem op een tik kunt geven
.
Als er een datum staat en ik kan, heb ik wel interesseCrashhill schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 11:15:
[...]
ik zou opzich best wel mee willen doen
gewoon zaterdag ochten beginnen tot zondagochtend
Ik moet alleen nog wel een TV die ik meenemen zien te fixenAlexMar schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 11:25:
[...]
Als er een datum staat en ik kan, heb ik wel interesse
Ik heb eventueel een 27inch overCrashhill schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 11:27:
[...]
Ik moet alleen nog wel een TV die ik meenemen zien te fixen. Heb mijn 2 voeten namelijk weggepleurd
en de andere 2 zijn te klein en kan ik niet op gamen
en de voet past niet onder een van de andere
definieer klein ?Crashhill schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 11:27:
[...]
Ik moet alleen nog wel een TV die ik meenemen zien te fixen. Heb mijn 2 voeten namelijk weggepleurd
Die ik in de woonkamer heb is te groot om mee te nemen, dan maar de kleinere uit de slaapkamer of pc-scherm, maar dat is zo kleinCrashhill schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 11:27:
[...]
de andere zijn 42 en 46 inch, 5 jaar oud, mag geen nieuwe TV kopen omdat deze het nog doenvegetto1983 schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 11:29:
ik speel pve meestal op mijn 65 inch maar pvp en trials etc speel ik liever op mijn 27 inch
Hoezo dat?vegetto1983 schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 11:29:
ik speel pve meestal op mijn 65 inch maar pvp en trials etc speel ik liever op mijn 27 inch
Gewoon ophangen aan de muur met de verkeerde pluggen.Crashhill schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 11:31:
[...]
de andere zijn 42 en 46 inch, 5 jaar oud, mag geen nieuwe TV kopen omdat deze het nog doenHeb zelfs geprobeerd met een vliegenmepper strepen proberen te veroorzaken (wat is gelukt, prongelijk
) maar ze vindt dat het nog steeds prima is, wat eigenlijk ook zo is
...
Kan je zo een nieuwe halen
omdat ik heb idee heb dat ik meer input lag heb op die grote.. miss zit het tussen mijn oren hoor
Maar de vraag is, heeft het ook geholpen?vegetto1983 schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 11:34:
[...]
omdat ik heb idee heb dat ik meer input lag heb op die grote.. miss zit het tussen mijn oren hoor
PSN: Flix20-NL
laat ik het zo zeggen dat ik het gevoel heb dat ik lekkerder speel op de 27 inch
Welke tv heb je? Dan kan je ff kijken hoeveel inputlag het heeft. Ik heb zelf een 50 inch tv en speel daar gewoon pvp op.vegetto1983 schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 11:34:
[...]
Dit is zooooo herkenbaar....:PCrashhill schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 11:31:
[...]
de andere zijn 42 en 46 inch, 5 jaar oud, mag geen nieuwe TV kopen omdat deze het nog doenHeb zelfs geprobeerd met een vliegenmepper strepen proberen te veroorzaken (wat is gelukt, prongelijk
) maar ze vindt dat het nog steeds prima is, wat eigenlijk ook zo is
...
Haha, ik heb hier 52 inch, die is 2,5 jaar oud.
Als ik er over een nieuwe begin (snellere proccesor, 4k ultra HD, bla bla) krijg ik een blik des doods.
Die van mij wilde eerst ook geen nieuwe "40 inch is toch meer dan genoeg?".
Na de nodige niet gewaardeerde, foute grapjes toch gewoon een 50 inch gekocht.
En nu vind ze t eigenlijk toch wel heel fijn kijken.
Maar dat is wel mooi, als ik over een paar jaar een 65 inch wil heeft ze geen tegenargument meer
heb toen best veel onderzoek gedaan ik heb de 65 inch van samsung curved geen 4k (bewust) EU65H8000 geloof ik, deze heeft als je de hdmi ingang op PC zet het de beste settings, volgens mij rond de 40ms.. weet niet wat jouw tv heeft? miss ben ik gewoon een mierenneuker...Verwijderd schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 11:35:
[...]
Welke tv heb je? Dan kan je ff kijken hoeveel inputlag het heeft. Ik heb zelf een 50 inch tv en speel daar gewoon pvp op.
Zal het ff opzoeken.vegetto1983 schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 11:40:
[...]
heb toen best veel onderzoek gedaan ik heb de 65 inch van samsung curved geen 4k (bewust) EU65H8000 geloof ik, deze heeft als je de hdmi ingang op PC zet het de beste settings, volgens mij rond de 40ms.. weet niet wat jouw tv heeft? miss ben ik gewoon een mierenneuker...
oke dat zit wel dicht in de buurt.. zal t nog eens testen van de week :-)Verwijderd schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 11:48:
Die van mij heeft 37ms.
De maat is het probleem ook niet. Gewoon het feit dat deze het nog doet. Ik ben nog net niet wanhopig genoeg om ook moedwillig dode pixels erin te gaan drukken (of gelijk alle 2 miljoen op zwart laten gaan door er koffie van bovenaf in te 'morsen'). Maar dat komt nog wel.CrackSlet schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 11:39:
[...]
Die van mij wilde eerst ook geen nieuwe "40 inch is toch meer dan genoeg?".
Na de nodige niet gewaardeerde, foute grapjes toch gewoon een 50 inch gekocht.
En nu vind ze t eigenlijk toch wel heel fijn kijken.
Maar dat is wel mooi, als ik over een paar jaar een 65 inch wil heeft ze geen tegenargument meer
Koop jij die van jullie geld of van je eigen geld? Want in het eerste geval snap ik dat, in het 2e geval heb je vast een kaal plekje op je hoofdAlexMar schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 11:37:
[...]
Haha, ik heb hier 52 inch, die is 2,5 jaar oud.
Als ik er over een nieuwe begin (snellere proccesor, 4k ultra HD, bla bla) krijg ik een blik des doods.
Ik heb een 58 inch Toshiba 4K ding, maar dat is qua bediening een major disappointment, en hij is uit begin 2014 ofzo. Dus ik denk dat die met een jaar wel gedegradeerd wordt tot slaapkamer tv (waar nu een 46D8000 hangt) en dan komt er beneden een 65", maar wat weet ik nog niet.
Och ja, je moet toch wat he.
Hier ook nog wel denk ikquelake schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 12:05:
[...]
De maat is het probleem ook niet. Gewoon het feit dat deze het nog doet. Ik ben nog net niet wanhopig genoeg om ook moedwillig dode pixels erin te gaan drukken (of gelijk alle 2 miljoen op zwart laten gaan door er koffie van bovenaf in te 'morsen'). Maar dat komt nog wel.
Al ga ik morgen ook vol voor Iron Banner
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Linkje naar Gamespot
- B.L.A.A.T. -
Hoezo gemolken? Het is puur cosmetisch. Wil je het niet, koop je het niet.TheFruitNerd schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 14:27:
Hoewel het nieuws al een week oud is, heb ik het nu pas opgemerkt; vanaf morgen een nieuwe currency in Destiny. Volgens mij is het hier ook nog niet ter tafel gekomen, maar die koe wordt met de dag meer gemolken.
Linkje naar Gamespot
Volgens mij is het al wel besproken, naja je wordt niet sterker van een dansje, dus deze microtransacties kunnen we niet veel boeien, zodra het pay2win wordt kap ik ermee.TheFruitNerd schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 14:27:
Hoewel het nieuws al een week oud is, heb ik het nu pas opgemerkt; vanaf morgen een nieuwe currency in Destiny. Volgens mij is het hier ook nog niet ter tafel gekomen, maar die koe wordt met de dag meer gemolken.
Linkje naar Gamespot
Naah P2W wordt het niet. Er is niets in dit spel wat je kan maken om p2w te worden. Zover ik kan bedenken dan.Crashhill schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 14:29:
[...]
Volgens mij is het al wel besproken, naja je wordt niet sterker van een dansje, dus deze microtransacties kunnen we niet veel boeien, zodra het pay2win wordt kap ik ermee.
Daarom zal het me ook weinig boeien, maar je bijv. voor 5euro een OP wapen in PvP kunt kopen, gaat het mij te ver.Verwijderd schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 14:30:
[...]
Naah P2W wordt het niet. Er is niets in dit spel wat je kan maken om p2w te worden. Zover ik kan bedenken dan.
Was met vakantie, dus ff destiny loosCrashhill schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 14:29:
[...]
Volgens mij is het al wel besproken, naja je wordt niet sterker van een dansje, dus deze microtransacties kunnen we niet veel boeien, zodra het pay2win wordt kap ik ermee.
Maar natuurlijk nu zijn het microtransacties; echter als dit goed bevalt zou het me niets verbazen als er meer komt. Zoals het kopen van exotics, of in de verre toekomst misschien zelfs wel onderling kopen/verkopen. Je moet klein beginnen, anders heb je de hele community tegen je. Wellicht ben ik (in dit opzicht) een zwartkijker.
- B.L.A.A.T. -
Het is geen CODCrashhill schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 14:31:
[...]
Daarom zal het me ook weinig boeien, maar je bijv. voor 5euro een OP wapen in PvP kunt kopen, gaat het mij te ver.
Ik heb pay to win nog nooit in een mmo gezien.Crashhill schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 14:31:
[...]
Daarom zal het me ook weinig boeien, maar je bijv. voor 5euro een OP wapen in PvP kunt kopen, gaat het mij te ver.
Zou wel ziek zijn, voor 5 euro krijg je year 2 thorn
Atlas#22744
Het is ook zeer onwaarschijnlijk, maar dat wil niet zeggen dat als het p2w wordt dat ik blijf spelen, zit daar echt niet op te wachten.Kasai schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 14:33:
[...]
Ik heb pay to win nog nooit in een mmo gezien.
Zou wel ziek zijn, voor 5 euro krijg je year 2 thorn
Meh komt wel goed.Crashhill schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 14:34:
[...]
Het is ook zeer onwaarschijnlijk, maar dat wil niet zeggen dat als het p2w wordt dat ik blijf spelen, zit daar echt niet op te wachten.
Wordt gewoon super leuk, voor een klein bedrag iets speciaal kunnen kopen lijkt me wel wat.
Nieuwe shader voor mijn dikke kont bijvoorbeeld
Atlas#22744
Maar dit zijn allemaal oude quests toch, die je al gespeeld heb?
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Grtz guardians!
Super leuk!Seeebab schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 14:45:
Afgelopen vrijdag een Ps4-lanpartytje gehouden bij me thuis met wat vrienden van me, heb ze allemaal aan het Destiny'en gekregen![]()
Nog mensen die dit soort Lanparty's doen? Is echt geweldig om zo samen de raid te doen, we hebben wel een 6de man moeten zoeken online maar wij 5 zijn al zodanig goed afgestemd op elkaar dat een 6de niet altijd nodig is voor te raiden
Grtz guardians!
[afbeelding]
NERF heeft al 2x epische Destiny LAN parties gehouden
Atlas#22744
Dat vind ik ook niet erg, en het zal allemaal wel meevallen en wss zal ik ook een leuk dansje of shader kopen. Als het maar niet over de top gaat.Kasai schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 14:38:
[...]
Meh komt wel goed.
Wordt gewoon super leuk, voor een klein bedrag iets speciaal kunnen kopen lijkt me wel wat.
Nieuwe shader voor mijn dikke kont bijvoorbeeld
Super Gaaf.Seeebab schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 14:45:
Afgelopen vrijdag een Ps4-lanpartytje gehouden bij me thuis met wat vrienden van me, heb ze allemaal aan het Destiny'en gekregen![]()
Nog mensen die dit soort Lanparty's doen? Is echt geweldig om zo samen de raid te doen, we hebben wel een 6de man moeten zoeken online maar wij 5 zijn al zodanig goed afgestemd op elkaar dat een 6de niet altijd nodig is voor te raiden
Grtz guardians!
Ik heb dit ook al een paar keer gedaan, maar kwam nooit verder dan 4 man die destiny speelden..
Nu helaas nog maar met ze 2en over en zitten dan wel 1 a 2x in de maand bij elkaar.
PSN: Res_Binshou
Das wel vet hoor. Lijkt me ook wel gaaf.Seeebab schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 14:45:
Grtz guardians!
[afbeelding]
PSN - M4uSzi // -
Bij factions kan je er helaas niks mee, kan ik ergens anders nog iets van rep krijgen of inwisselen?
Ja dat heb ik toen ook geweten dat jij met mensen zat te lannenDarkElement schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 14:59:
Heb in de begin periode van mijn clan nog met een aantal members gelantwas ook wel lache. met 3 man in 1 kamer. Helaas geen vol fireteam
Heel heel heel vetSeeebab schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 14:45:
Grtz guardians!
[afbeelding]
Ok.. precies dit! Ik zie de gelijkenis met die van mijsteffeh schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 13:37:
[...]
Hahaha briljant. En wat zei je toen?
Die van mij vindt alleen het dansen heel erg leuk, en ze weet precies waar die jukebox staat, dus als ik eens naar de wc ga of wat dan ook, staan m'n poppetje opeens ergens anders te dansen ...
Ze zorgt er wel altijd voor dat m'n PS4 keurig de updates download voordat ik los kan gaan
PSN & PC: Irrival | Battle.net: Irrival#2692
Haha erg nice. Heb ook 4 vrienden met een xbox en destiny, maar zover als dit Is nog niet gekomen.ik laat ze dit even zienSeeebab schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 14:45:
Grtz guardians!
[afbeelding]
https://www.reddit.com/r/...10_black_spindles/cvttvy8
Black spindels op je characters/vault worden teruggezet naar 290 aldus Cozmo (Bungie Community manager)
Is echt heel erg gaaf, wij hebben het ook twee keer gedaan met vijf man, volgende keer zes man, vorige keer gedaan toen Oryx raid live ging. Was echt episch!To easy schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 15:43:
[...]
Haha erg nice. Heb ook 4 vrienden met een xbox en destiny, maar zover als dit Is nog niet gekomen.ik laat ze dit even zien
Ook leuk voor de zesde die met ons mee deed via party chat, was RoystonRickie en nog iemand haha.
Meteen nadat ik hem kreeg dat gedaan, daarna paar keer de Spindle op 300 gekocht om al m'n specials te infusenDarkElement schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 16:15:
Black Spindle eigenaren dit al gelezen?
https://www.reddit.com/r/...10_black_spindles/cvttvy8
Black spindels op je characters/vault worden teruggezet naar 290 aldus Cozmo (Bungie Community manager)
Oh wacht. Las het verkeerd inderdaad. Dit is wel heel erg stom, want wat als je nou raid wapens in je Black Spindle hebt geinfused?DarkElement schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 16:20:
Er staat letterlijk 'All Black Spindles on characters', dus ik neem aan ook die op je tweede en derde poppetje, zou het erg lullig vinden van Bungie maar dat is wel hoe ik het lees.
Ergens snap ik het wel, ze moeten een lijn trekken, maar dit gaan veel mensen echt niet leuk vinden. Het duurt ook super lang voordat ze dit hebben gefixt, heeft misschien met de heroic mode ( 310 raid ) te maken die er aan zit te komen?
Ik heb met exotic engrams in de tussentijd al wat 310 special weapons dus m'n BS heb ik na de patch zo weer op 310 maar t blijft onnodig gedoe imho.
[ Voor 27% gewijzigd door Vuvuzela op 12-10-2015 16:28 ]
I served in a company of heroes.
Ja waarom niet gewoon 310 resetten, alles daaronder zo laten als 'ie is? Want wat als je nou andere wapens ( vooral raid wapens ) in een 300 spindle hebt geinfused?Vuvuzela schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 16:25:
Flauw.. Dat ze de kiosk variant 280 maken snap ik wel. Maar de verdiende BS nerfen zorgt alleen voor gezeik.. Vooral mensen die hun 310 spindle in een 300 spindle hebben geinfused worden hard genaait
If you infuse another weapon with a Black Spindle that weapon won't be affected, but I would hold off on infusing your Black Spindle.
Dit topic is gesloten.
![]()
-Houd je reacties gerelateerd aan Destiny, het zeker niet de bedoeling om compleet offtopic te gaan