| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR
Die kan je toch gebruiken om wapens en gear te upgraden?gise schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 15:09:
Iemand nog tips over wat te doen met planeet materials? Ik heb 200 van ieder material op ieder char voor upgrades en daarnaast not 1000 Spinmetal, 400 Helium, 400 Wormspore en 1000 Spiritbloom in m'n vault. Ik heb al een keer 600 Spirit Bloom weggegooid in de tijd van de Wolfchest hunt-dagen maar het lijkt zo zonde om het zomaar weg te gooien.
Bij factions kan je er helaas niks mee, kan ik ergens anders nog iets van rep krijgen of inwisselen?
Ben je met 100 nog wel een keer klaar meetiguan schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 16:30:
[...]
Die kan je toch gebruiken om wapens en gear te upgraden?
Zou het toch bewaren...mocht het echt de spuitgaten uitlopen gewoon kijken waar je het meeste van hebt en dat verwijderen
I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.
haha, ik dacht... weer nieuw material waar ik nog niks van heb (met release van TTK) dus gelijk die vanguard ghostshell gekocht met m'n eerste legendary marks, maar er is echt bijna niks waar je dan ook echt wormspore voor nodig hebt.Verderf schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 16:29:
[...]
Ik ken je probleem, ik zit met 2000 wormspore![]()
't is niet mijn stijl, maar ik moet zo te zien afzeggen voor vanavond.quelake schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 08:59:
[...]
Is dat te doen met 3 n00bs (ik zei de gek, Penni en BasFromNL)?
Komt een vriendin langs.
Je had een R toch?
Brengt GearLoose vanavond je opblaaspop weer terugtha_crazy schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 16:48:
[...]
't is niet mijn stijl, maar ik moet zo te zien afzeggen voor vanavond.
Komt een vriendin langs.
Je had een R toch?
Yep, nu maar hopen dat de ogen niet wit zijnViper® schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 16:59:
[...]
Brengt GearLoose vanavond je opblaaspop weer terug
Krijg je van dat getindertha_crazy schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 16:48:
[...]
't is niet mijn stijl, maar ik moet zo te zien afzeggen voor vanavond.
Komt een vriendin langs.
Je had een R toch?
PSN - M4uSzi // -
Uhu met benefits.tha_crazy schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 17:41:
[...]
Haha nee hoor.
Dit is gewoon een vriendin
Wel een eerlijke actie van Bungie, aangezien er nog genoeg guardians zijn die hem niet hebben de BS.
Iedereen op 290 is wel zo fair, hadden jullie maar niet moeten kazen met infusen voor de patch
Klopt...ik heb hem ook nog niet,
[ Voor 5% gewijzigd door Griffx op 12-10-2015 18:31 ]
http://i.imgur.com/zFYkfIT.jpg
Gelukkig geen moldering shardsVerwijderd schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 18:38:
Hardmode Kings fall loot is geleaked.
psn: M0nkeymen81 | Inglourious Guardians
Gelukkig niet. Pff dat zou wat wezen.
PSN - M4uSzi // -
Vet!!Verwijderd schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 18:38:
Ik moet nog een aantal Shards
En die antiquated rune wil ik ook wel
Weet iemand of de Agonarch rune het al weer doet, of hebben ze die nog steeds op "uit" staan?
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Epic precies wat ik nodig had.Verwijderd schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 18:38:
PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451
Wat mij betreft wel.Verwijderd schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 19:00:
Vanavond nog de raid van gisteren afmaken jongens;) ?
Afmaken gaat 'm niet worden denk ik, maar we kunnen in ieder geval weer wat progressie maken
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Ben online, stuur maar invite als ik ergens bij kan
[ Voor 43% gewijzigd door NinjaKiwiNL op 12-10-2015 20:00 ]
| Canon EOS R | Canon 24-70mm F2.8L | Canon 85mm f1.2 | Laowa 100mm f2.8 |
Verwijderd
Heb verder nog geen een keer Oryx afgemaakt, maar ik ken de mechanics ongeveer wel. Heb undertussen wel 39 moldering shards.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 12-10-2015 20:29 ]
Spijt ons.Chaoss schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 20:44:
[modbreak]Beste mensen et topic is de laatste tijd regelmatig flink ontspoort in compleet niveau loze "discussie". Dit mag dan wel het slow-chat topic zijn maar dat betekend niet dat je kan blaten en trollen wat je wil.
Hou de reacties in ieder geval een Destiny gerelateerd en ga zeker niet op de man spelen of trollen![/modbreak]
Iemand nog zin om even snel tot de Warpriest de raid te doen.
PSN - M4uSzi // -
Gaaf, en dan snachts?Seeebab schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 14:45:
Afgelopen vrijdag een Ps4-lanpartytje gehouden bij me thuis met wat vrienden van me, heb ze allemaal aan het Destiny'en gekregen![]()
Nog mensen die dit soort Lanparty's doen? Is echt geweldig om zo samen de raid te doen, we hebben wel een 6de man moeten zoeken online maar wij 5 zijn al zodanig goed afgestemd op elkaar dat een 6de niet altijd nodig is voor te raiden
Grtz guardians!
[afbeelding]
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
* insert thank you gif*Chaoss schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 20:44:
[modbreak]Beste mensen het topic is de laatste tijd regelmatig flink ontspoort in compleet niveau loze "discussie". Dit mag dan wel het slow-chat topic zijn maar dat betekend niet dat je kan blaten en trollen wat je wilt.
Hou de reacties in ieder geval een Destiny gerelateerd en ga zeker niet op de man spelen of trollen![/modbreak]
Heb er meerdere keer wat van gezecht maar er wordt toch niet naar me geluisterd.
PSN: jansoe13
Graag gedaan gasten!Biatch schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 22:29:
Oryx down! Stef en shadow nogmaals bedankt voor jullie geduld en uitleg!
Geduld werd wel steeds minder. Meer van mn ouders dan van mij maar toch
Gefeliciteerd mannen, uiteindelijk kwamen we er wel! Na een paar keer proberen was 'ie al dood, maar niet genoeg damage op oryx helaasBiatch schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 22:29:
Oryx down! Stef en shadow nogmaals bedankt voor jullie geduld en uitleg!
De handcannon met firefly en scout rifle. Dus top! Het is trouwens wel een gecompliceerde eindbaas met zoveel verschillende facetten. Heel gaafDarkElement schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 22:35:
Lekker Bas, nog leuke loot gekregen?
Die Pulse is echt fucking epic.Griffx schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 00:10:
En de jade rabbit is binnen op 310, is ie beter dan de boolean?
Heb uit de raid nu de handcannon en pulse met firefly.
Op de plaatsen waar ik me touch niet gebruik, gebruik ik de pulse rifle
I served in a company of heroes.
http://www.polygon.com/20...-new-emotes-carlton-dance
Gelukkig zitten er nog een paar overbodige euro's in mijn PSN portemonnee
[ Voor 30% gewijzigd door DarkElement op 13-10-2015 05:44 ]
Hahaha, die is wel nice! Die ga je wel veel zien de komende tijd!DarkElement schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 05:41:
Je kan straks gewoon de Carlton dansen!
[afbeelding]
Ziet er leuk uit, maar ga er niet aan beginnen.DarkElement schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 05:41:
Je kan straks gewoon de Carlton dansen!
[afbeelding]
Vanmiddag Iron Banner time
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
PSN - M4uSzi // -
Hier alle nieuwe emotes als t goed is.
PS3
PSN Popielawski
Dinsdag resetday!
Zelf de autorifle binnen geharkt, volgens mij moet ie (als de stability straks ff omhoog is gegaan door levelen) ook prima werken.
Ik had graag Napoleon Dynamite gezien.
Atlas#22744
PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r
Raid auto rifle zuigt kamelenballen... /partypooperquelake schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 07:57:
Iedereen heel erg bedankt inderdaad voor de hulp bij Oryx gisteren...wat waren we er VAAK bijna! Ik moet ook echt nog even in het speciaal m'n hoedje afdoen voor Shadow. Jij kan springen man...je was nooit echt op de voorgrond, maar door jouw onfeilbare springwerk konden wij in alle rust op alle andere mogelijke vlakken falen.
Zelf de autorifle binnen geharkt, volgens mij moet ie (als de stability straks ff omhoog is gegaan door levelen) ook prima werken.
Raid pulse met firelfy daarentegen
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Laat die jongen nou even blij zijn!Bokkie schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 08:07:
[...]
Raid auto rifle zuigt kamelenballen... /partypooper
Raid pulse met firelfy daarentegen
Anders moet ik vanavond weer de hele avond aanhoren dat ie een kut gun heeft gekregen
Oei, step up the game! http://destinytracker.com/dg/3921640620quelake schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 07:57:
Iedereen heel erg bedankt inderdaad voor de hulp bij Oryx gisteren...wat waren we er VAAK bijna! Ik moet ook echt nog even in het speciaal m'n hoedje afdoen voor Shadow. Jij kan springen man...je was nooit echt op de voorgrond, maar door jouw onfeilbare springwerk konden wij in alle rust op alle andere mogelijke vlakken falen.
Wel jammer dat we hem na vijf of zes keer dood hadden, maar we hem niet genoeg damage deden om hem echt af te maken.
Skaduw is een springbaas, was wel moeilijker zo met 3 ervaren man. Oh ja, je moet nu niet teveel veren in z'n achterste steken, door hem hadden we hem wipe met oryx 25%
Graag gedaan hoor! Wel een beetje raar dat het tomb schip me ook een high five wilde geven. Nog niet eerder meegemaakt.quelake schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 07:57:
Iedereen heel erg bedankt inderdaad voor de hulp bij Oryx gisteren...wat waren we er VAAK bijna! Ik moet ook echt nog even in het speciaal m'n hoedje afdoen voor Shadow. Jij kan springen man...je was nooit echt op de voorgrond, maar door jouw onfeilbare springwerk konden wij in alle rust op alle andere mogelijke vlakken falen Dat kwam wel goed ja :x.
dit lijkt mij wel handig voor als mensen nog iemand zoeken voor de Raid/ Nightfall of iets anders.
dus als jullie hierbij willen add me CobusNL. Zal jullie dan einde van de dag uitnodigen voor de Community.
of mochten jullie hem zelf gevonden krijgen ook goed natuurlijk.
Als jullie erin zitten nodig dan zoveel mogelijk van je Nederlandse vrienden uit dat de Community lekker groot word!
PSN: CobusNL
Don't worry, ben er vanavond niet.CrackSlet schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 08:19:
[...]
Laat die jongen nou even blij zijn!
Anders moet ik vanavond weer de hele avond aanhoren dat ie een kut gun heeft gekregen
Probleem is, voordat iedereen op elkaar ingespeeld is, is het alweer zo laat. Vandaag maar even proberen het checkpoint te houden en dan straks maar weer eens proberen.
Het grote probleem bij Oryx op dit moment is, dat je nog niemand er doorheen kan helpen. Iedereen heeft een taak en moet die perfect uitvoeren. Dit is in de normale groep waar ik mee speel soms best een probleem, moet ik zeggen.
[ Voor 26% gewijzigd door sorted.bits op 13-10-2015 09:00 ]
mensen die 310 zijn maken die mensen die 303 zijn bijv dik in of valt dat wel mee net als in de oude situatie.
We komen samen rond 19:00 maar tegen we beginnen aan de raid is het 20-21 uur, en zo kunnen we bezig zijn tot 3-4 uur
Lekker cheezy.
Op zich nog steeds knap.
Atlas#22744
Ik zal alvast een voorzetje geven. Vanavond rond 19:30 (later ook mogelijk, eerder wordt wat moeilijker) volledige King's Fall (PS4):
1. EricNL
2.
3.
4.
5.
6.
My PC Steam Profile PSN: AfcaEricNL
Ik wil graag! (maar 0 ervaring met raid en 289 light dacht ik dus als dat te kut is, helaas voor mij).EricNL schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 09:14:
Reset day!
Ik zal alvast een voorzetje geven. Vanavond rond 19:30 (later ook mogelijk, eerder wordt wat moeilijker) volledige King's Fall:
1. EricNL
2.
3.
4.
5.
6.
Och ja, je moet toch wat he.
Persoonlijk vind ik light niet super belangrijk, en iedereen moet het leren. Als je weet wat je moet doen bij welke stukken lijkt het mij in orde.Just_A_User schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 09:14:
[...]
Ik wil graag! (maar 0 ervaring met raid en 289 light dacht ik dus als dat te kut is, helaas voor mij).
Ik kan wel maar dan pas vanaf 20:30/20:45, moet ook wat fragments verzamelen tijdens de raid dus enige hulp dus is absoluut welkom! lvl 298EricNL schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 09:14:
Reset day!
Ik zal alvast een voorzetje geven. Vanavond rond 19:30 (later ook mogelijk, eerder wordt wat moeilijker) volledige King's Fall (PS4):
1. EricNL
2.
3.
4.
5.
6.
289 is echt prima tot aan Oryx, dan wordt het iets moeilijker, maar als je weet wat je moet doen is dat prima. Wij begonnen ook op < 290 of er net over heen, en kregen hem daar ook mee kapot.Just_A_User schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 09:14:
[...]
Ik wil graag! (maar 0 ervaring met raid en 289 light dacht ik dus als dat te kut is, helaas voor mij).
Elite gedrag met +300 dit en dat, is nergens voor nodig.
Ja maar ik bedoel dus meer dat ik geen ervaring heb met deze raid dus ik heb geen enkel idee wat ik moet doen nogsteffeh schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 09:18:
[...]
289 is echt prima tot aan Oryx, dan wordt het iets moeilijker, maar als je weet wat je moet doen is dat prima. Wij begonnen ook op < 290 of er net over heen, en kregen hem daar ook mee kapot.
Elite gedrag met +300 dit en dat, is nergens voor nodig.
Gewoon een simpele tip: lees even een stap-voor-stap guide door en kijk daarna (of tijdens) even een filmpje van een walkthrough. Dan weet je in ieder geval de mechanics, en wat je op welk moment moet doen.Just_A_User schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 09:20:
[...]
Ja maar ik bedoel dus meer dat ik geen ervaring heb met deze raid dus ik heb geen enkel idee wat ik moet doen nogik liever de game niet verzieken voor de medespelers oordat ik geen ervaring heb maar als ik m niet doe krijg ik die ervaring ook nooit.
Volgens mij is het belangrijkste motivatieJust_A_User schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 09:20:
[...]
Ja maar ik bedoel dus meer dat ik geen ervaring heb met deze raid dus ik heb geen enkel idee wat ik moet doen nogik liever de game niet verzieken voor de medespelers oordat ik geen ervaring heb maar als ik m niet doe krijg ik die ervaring ook nooit.
http://www.usgamer.net/ar...est-golgoroth-defeat-oryx
Hier staan ook de rollen per stuk beschreven
SCHEDULED DESTINY MAINTENANCE FOR 10/13/2015
•Beginning at 9:00 AM PDT (4:00 PM UTC) Destiny servers will be taken offline for maintenance. This work is expected to conclude at 11:00 AM PDT (6:00 PM UTC).
•Players signed in shortly before maintenance will receive prior notice via in-game messaging.
•Once maintenance is concluded, all services and Destiny login functionality will be restored.
PSN/XBL/Steam: NLRev0lution
Yep, van 18:00 tot 20:00 Nederlandse tijd. Dan gaat de raid voor mij niet door denk ikNLRev0lution schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 09:29:
Maintenance vandaag (van 18:00 tot 20:00 als ik het goed heb):
•Beginning at 9:00 AM PDT (4:00 PM UTC) Destiny servers will be taken offline for maintenance.
[ Voor 4% gewijzigd door EricNL op 13-10-2015 09:32 ]
....NLRev0lution schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 09:29:
Maintenance vandaag (van 18:00 tot 20:00 als ik het goed heb):
•Beginning at 9:00 AM PDT (4:00 PM UTC) Destiny servers will be taken offline for maintenance. This work is expected to conclude at 11:00 AM PDT (6:00 PM UTC).
•Players signed in shortly before maintenance will receive prior notice via in-game messaging.
•Once maintenance is concluded, all services and Destiny login functionality will be restored.
Wil wel mee light 293 met gear die ik heb. 290 met de gear die optimaal is voor de raid sniper scout machinegun.EricNL schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 09:14:
Reset day!
1. EricNL
2.
3.
4.
5.
6.
Geen ervaring maar wel ingelezen en een fill raid dummy youtube gezien
Edit:
Ah kut downtime... Nou ik ben altijd nog beschikbaar als iemand hem wilt doen
[ Voor 8% gewijzigd door Freedom_Fighter op 13-10-2015 09:37 ]
Er komt hier heel af en toe iemand langs met een PS3, maar 80% is PS4 en 20% Xbox(denk ik) wat hier actief is. Denk dat je aangewezen bent op een lfg site.popielawski schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 09:34:
NIemand die hier nog een PS3 bezit om te mee te raiden? Allemaal PS4's en XBones?
Atlas#22744
jammer dit inderdaad. dank voor je adviesKasai schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 09:39:
[...]
Er komt hier heel af en toe iemand langs met een PS3, maar 80% is PS4 en 20% Xbox(denk ik) wat hier actief is. Denk dat je aangewezen bent op een lfg site.
Vanavond rond 20:30 volledige King's Fall (PS4):
1. Jouk30
2.
3.
4.
5.
6.
Ervaring graag, afhankelijk van samenstelling kunnen ook mensen mee die geen ervaring hebben. Tevens ook Fragment hunt. Meedoen, quote bericht en zet je naam er bij
[ Voor 9% gewijzigd door Fonzie27 op 13-10-2015 09:48 ]
Ik wil wel. 0 ervaring thoughFonzie27 schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 09:42:
Nieuwe ronde nieuwe kansen!
1. Jouk30
2.
3.
4.
5.
6.
Ervaring graag, afhankelijk van samenstelling kunnen ook mensen mee die geen ervaring hebben. Teven ook Fragment hunt
PSN - M4uSzi // -
Zie bericht boven maar copy mezelf nog een keer.Fonzie27 schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 09:42:
Nieuwe ronde nieuwe kansen!
1. Jouk30
2. Fuhuang
3.
4.
5.
6.
Ervaring graag, afhankelijk van samenstelling kunnen ook mensen mee die geen ervaring hebben. Teven ook Fragment hunt
Wil wel mee light 293 met gear die ik heb. 290 met de gear die optimaal is voor de raid sniper scout machinegun.
Geen ervaring maar wel ingelezen en een full raid dummy youtube gezien
[ Voor 0% gewijzigd door Freedom_Fighter op 13-10-2015 09:56 . Reden: Mezelf op de lijst gezet ]
En dan met void burnM4uSzi schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 09:46:
En al voorspellingen voor de NF? Denk zelf die met 3 psions op het eind.
Ben wel erg benieuwd naar het wapen gebruik in Iron Banner, aangezien je je oude weapons niet kan gebruiken, dag BTRD
Pulse rifles everywhere!Griffx schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 09:48:
[...]
En dan met void burn![]()
Ben wel erg benieuwd naar het wapen gebruik in Iron Banner, aangezien je je oude weapons niet kan gebruiken, dag BTRD
Atlas#22744
Als jij enFreedom_Fighter schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 09:47:
[...]
Zie bericht boven maar copy mezelf nog een keer.
Wil wel mee light 293 met gear die ik heb. 290 met de gear die optimaal is voor de raid sniper scout machinegun.
Als jij en Just_A_User mee willen dan kan dat, wel vraag ik voor de resterende plekken de ervaren mannen anders wordt het wat lastigFreedom_Fighter schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 09:47:
[...]
Zie bericht boven maar copy mezelf nog een keer.
Gaaf man, wil dit ook wel gaan doen, heb genoeg PS'4 en schermen, vrienden alleen Destiny mee laten nemenSeeebab schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 09:10:
[...]
We komen samen rond 19:00 maar tegen we beginnen aan de raid is het 20-21 uur, en zo kunnen we bezig zijn tot 3-4 uur
Atlas#22744
Was al gelinkttha_crazy schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 09:55:
Goed...... Oryx met 3 man is mogelijk......
https://www.reddit.com/r/...ngs_fall_oryx_boss_3_man/
[video]
Thx. Ik zal voor het zo ver is de link die hier eerder gegeven werd lezen, en op youtube wat how-to-video's kijken zodat ik in ieder geval *iets* weet.Fonzie27 schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 09:50:
[...]
Als jij en
[...]
Als jij en Just_A_User mee willen dan kan dat, wel vraag ik voor de resterende plekken de ervaren mannen anders wordt het wat lastig
Was al gepost. Beetje opletten Vinnie.tha_crazy schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 09:55:
Goed...... Oryx met 3 man is mogelijk......
https://www.reddit.com/r/...ngs_fall_oryx_boss_3_man/
[video]
Maar hierbij maak ik uit dat jij dus de uitdaging aan gaat?
PSN - M4uSzi // -
Zou het wel leuk maken.Griffx schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 09:48:
[...]
En dan met void burn![]()
PSN - M4uSzi // -
Persoonlijk skill-niveau en intuïtie weegt meer af dan ervaring. Slechte spelers kunnen niet omgaan met verandering in een tactic, goede spelers wel. Daar zie ik ook de meeste fouten tegenwoordig. Veel spelers hebben Oryx al down en zijn altijd aan het braggen over hun emblem. Toch zie je al snel dat deze gasten één standaard rol of tactic beheersen. Zodra er iemand doodgaat en zij iets moeten overnemen dan gaat het fout.Just_A_User schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 09:20:
[...]
PSN & PC: Irrival | Battle.net: Irrival#2692
Ah joh t is pas dinsdagM4uSzi schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 09:57:
[...]
Was al gepost. Beetje opletten Vinnie.![]()
Maar hierbij maak ik uit dat jij dus de uitdaging aan gaat?
Meh, met minder dan 3 man lijkt me vrij onmogelijk te worden, ze zitten daar al tegen de enrage.
En Slayer is gewoon baas!
Vind met 3 man als knap zat. Doe ik nog even niet na.tha_crazy schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 09:59:
[...]
Ah joh t is pas dinsdag
Meh, met minder dan 3 man lijkt me vrij onmogelijk te worden, ze zitten daar al tegen de enrage.
En Slayer is gewoon baas!
PSN - M4uSzi // -
dit lijkt mij wel handig voor als mensen nog iemand zoeken voor de Raid/ Nightfall of iets anders.
dus als jullie hierbij willen add me CobusNL. Zal jullie dan einde van de dag uitnodigen voor de Community.
Als jullie erin zitten nodig dan zoveel mogelijk van je Nederlandse vrienden uit dat de Community lekker groot word!
Meer als 1x je bericht plaatsen op een dag is SpamCobus_NL schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 10:14:
Ik heb gisteren avond een Destiny LFG Dutch Community gemaakt hier kan iedereen zich bij aansluiten.
Ik ga het toch eerst de IB met de Boolean proberen, daar schiet je zo makkelijk snipers mee weg
[ Voor 7% gewijzigd door Griffx op 13-10-2015 10:17 ]
oh sorry wist ik niet. dacht doe het nu nog een keer beter tijd. lezen meer mensen het.Griffx schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 10:16:
[...]
Meer als 1x je bericht plaatsen op een dag is Spam
maar zal niet meer doen.
PSN: jansoe13
Tweakers heeft geen moderatie systeem, wel een fanboy systeem.
Dit topic is gesloten.
![]()
-Houd je reacties gerelateerd aan Destiny, het zeker niet de bedoeling om compleet offtopic te gaan