| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
No ProblemGearloose schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 01:06:
Sorry crazy, zag je invite nu pas...
Anders had ik wel effe gejoined!
Zo, de frustraties zijn eruit. Ik hou weer van je hoor Houtvlot!
Maar goed, ik heb dus een Oryx CP te verzilveren deze avond. Wie gaat met me mee?!
Wat schuift het?quelake schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 07:46:
[...]
Houtvlot! Gewoon zonder mij verder gaan! Hoog verraad! Clanfittie!
Maar goed, ik heb dus een Oryx CP te verzilveren deze avond. Wie gaat met me mee?!
Ik geloof wel dat er een tweakers clan is, maar de actieve mensen hebben hun eigen clan.micmulder schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 07:37:
Is er btw ook een Tweakers Destiny clan, voor het makkelijker vinden van raid groepjes?
Raids worden gewoon in dit topic georganiseerd.
Atlas#22744
Maar... maar... ik heb vanavond geen tijd, en daarna is het al reset! Het was niet persoonlijk!quelake schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 07:46:
[...]
Houtvlot! Gewoon zonder mij verder gaan! Hoog verraad! Clanfittie!
PSN: Houtvlot
Ok, spijkers met koppen! Steffeh is vast overtuigd om mee te gaan door mn reactie, en Penni sluit ook aan.
Vanavond 20:00 Oryx neerhakken (oh nee, dat was zn zoontje) -schieten
- Quelake - 295 Hunter
- Steffeh ?
- Pennipotentus - 293 Hunter
-
-
-
Als er nog een paar mensen met Touch of Malice's en wat ervaring aansluiten, kunnen we snel weer aan het thee en gebak (of bier met knakworstjes, of LSD met XTC, whatever floats your boat!).
Regel jij het bier?quelake schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 08:13:
[...]
![]()
Ok, spijkers met koppen! Steffeh is vast overtuigd om mee te gaan door mn reactie, en Penni sluit ook aan.
- Quelake - 295 Hunter
- Steffeh ?
-
-
-
Als er nog een paar mensen met Touch of Malice's en wat ervaring aansluiten, kunnen we snel weer aan het thee en gebak (of bier met knakworstjes, of LSD met XTC, whatever floats your boat!).
Ik regel de LSD! Dat moet interessant worden, als Oryx over je heen komt hangen...
Ben je erbij? Alleen als je een Touch of Malice hebt he Vin!! Anders duurt het weer langer dan 10 minuten enzo....
level 40
Light 254
En m'n eerste Legendary binnen! De cloak van de Speaker. Had 2x Legendary gloves uit Strikes gekregen, alle 2 dezelfde, en crappier dan de blue die ik kreeg uit dezelfde strike
Nu maar zoeken naar wat makkelijke upgrades, en hopen dat ik snel aan 260 zit voor de heroic strikes ><
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Volgens mij niet.mfreriks schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 08:21:
Touch of malice in the pocket!!:) Hangt toch een trophy/achievement aan vast?
Alleen voor sub classes, wat quests, normal raid en hard raid.
[ Voor 56% gewijzigd door Kasai op 12-10-2015 08:37 ]
Atlas#22744
Gij denkt dat ik die Touch nog niet heb?quelake schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 08:19:
[...]
Ik regel de LSD! Dat moet interessant worden, als Oryx over je heen komt hangen...
Ben je erbij? Alleen als je een Touch of Malice hebt he Vin!! Anders duurt het weer langer dan 10 minuten enzo....
Zag je me mn bordje met SARCASME niet omhoog houden!tha_crazy schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 08:37:
[...]
Gij denkt dat ik die Touch nog niet heb?
- Quelake - 295 Hunter
- Steffeh ?
- CrazyVin lvl 412 Hunter/Warlock/Titan (kan er een paar levels naast zitten..)
-
-
Nog twee plekken!
Vinnie heeft ook geen Titanquelake schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 08:41:
[...]
Zag je me mn bordje met SARCASME niet omhoog houden!![]()
- Quelake - 295 Hunter
- Steffeh ?
-
-
Nog twee plekken!
There, i fixed itquelake schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 08:41:
[...]
- Quelake - 295 Hunter
- Steffeh ?
- CrazyVin lvl 450 Hunter/Warlock/Hunter kan er een paar levels naast zitten..)
-
-
Nog twee plekken!
Wellicht nog andere Retards die mee willen?
[ Voor 21% gewijzigd door quelake op 12-10-2015 08:48 ]
Dat kan ik niet voor ze zeggenquelake schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 08:47:
[...]
level 450...sounds about right!
Wellicht nog andere Retards die mee willen?
Kans is groot als je invite stuurt dat ze misschien wel helpen. Ofniet
Ik heb CP bij Golgoroth kunnen we niet vanaf daar doen?quelake schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 08:41:
[...]
- Quelake - 295 Hunter
- Steffeh ?
- The one and only BasFromNL, Warlock ongeveer 295 plus pure skills
-
Nog twee plekken!
OKquelake schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 08:41:
[...]
- Quelake - 295 Hunter
- Steffeh 300+ Titan
- CrazyVin lvl 420 BLAZE Hunter/Warlock/Titan (kan er een paar levels naast zitten..)
- Skaduuw 300+ hunter
-
Nog twee plekken!
I know!Crashhill schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 08:51:
[...]
Dat kan ik niet voor ze zeggenRetarts btw ^.^
Ja, het blijven Retards he!Crashhill schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 08:51:
[...]
Kans is groot als je invite stuurt dat ze misschien wel helpen. Ofniet
Alleen als Oryx je naar het hiernamaals slaat met z'n grote vuist, dat wil ik meemaken.quelake schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 07:47:
Eeuwige roem! Bragging rights! De kans om mij in actie te zien!
Maar goed, Shadow en ik zijn in. Lightlevel onbekend.
Ik zie al wel dat je een team bij elkaar aan het vergaren bent die je er wel doorheenknallen.quelake schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 08:53:
[...]
I know!
[...]
Ja, het blijven Retards he!Als ze maar weten dat ze meer dan welkom zijn!
Steffeh en schaduw er, dus Bosjuh zal ook wel joinen tenzij er nog een onervaren iemand mee gaat
- Quelake - 295 Hunter
- Steffeh ?
- Schaduuw
Is dat te doen met 3 n00bs (ik zei de gek, Penni en BasFromNL)?Biatch schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 08:58:
Volgens mij compleet
- Quelake - 295 Hunter
- Steffeh ?
- Schaduuw
Biatch in "[Multi] Destiny: The Taken King. Kroeg/ Slowchat . Deel 1"Verwijderd schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 08:58:
Volgens mij was Jurix eerder :x
PSN: Houtvlot
Maakt mij niet uit. Ben wel reserveVerwijderd schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 08:58:
Zie mijn bericht van 8:52Verwijderd schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 08:58:
Biatch schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 08:52:
[...]
Ik heb CP bij Golgoroth kunnen we niet vanaf daar doen?Voor de loot
1955 orbit? En ja, moet wel te doen zijn met 3 onervaren, zolang je oplet en geen gekke dingen doet, en naar ZHE COMMANDER Luuk luistert, onze jumping god, met het lichaam van een Romeinse atleet.
Oh, onze berichten kruisten elkaar Steffeh. ;-)
[ Voor 12% gewijzigd door quelake op 12-10-2015 09:04 ]
Als we alleen Oryx doen is het haalbaar. Met Gorgelrot erbij duurt het een beetje lang misschien.quelake schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 09:03:
Maar? Haalbaar? Of lastig. We kunnen ons best staande houden. Maar 2 hebben oryx nog nooit de hand mogen schudden, en ik heb gisteren voor het eerst wat ervaring opgedaan.
Wie is commander?steffeh schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 09:02:
Oryx is voor mij goed, Golgoroth niet, wil ook nog ff wat andere dingen doen vanavond.
1955 orbit? En ja, moet wel te doen zijn met 3 onervaren, zolang je oplet en geen gekke dingen doet, en naar ZHE COMMANDER Luuk luistert, onze jumping god, met het lichaam van een Romeinse atleet.
Ik weer?
Moet ik weer jumpen?
*Zet jeckyll & hyde op*
Natuurlijk. Hoe denk je dat anderen het hebben gehaald? Trial & error, het is niets anders dan door hebben wat je moet doen, en dan vooral in welke volgorde.quelake schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 09:03:
Maar? Haalbaar? Of lastig. We kunnen ons best staande houden. Maar 2 hebben oryx nog nooit de hand mogen schudden, en ik heb gisteren voor het eerst wat ervaring opgedaan.
Ik ga wel jumpen. Heb de andere dingen nog nooit gedaantha_crazy schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 09:04:
[...]
Wie is commander?
Ik weer?
Moet ik weer jumpen?
*Zet jeckyll & hyde op*
Jumpen gaat 9.5/10 keer goed. (0.5 is als ik hunter speel)
Verwijderd schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 09:06:
[...]
Ik ga wel jumpen. Heb de andere dingen nog nooit gedaan
Zucht, weet je hoe makkelijk het is met een hunter?Verwijderd schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 09:06:
[...]
Ik ga wel jumpen. Heb de andere dingen nog nooit gedaan
Ja maar ik had dubbel jump aan! Daarna naar triple geswitched en toen werkte het wel.tha_crazy schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 09:07:
[...]
Zucht, weet je hoe makkelijk het is met een hunter?
Aan die questline zit toch een achievement?Kasai schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 08:36:
[...]
Volgens mij niet.
Alleen voor sub classes, wat quests, normal raid en hard raid.
Ik heb meer vertrouwen in commander schaduw, wat een verspring baas is dat.tha_crazy schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 09:04:
[...]
Wie is commander?
Ik weer?
Moet ik weer jumpen?
*Zet jeckyll & hyde op*
Hij lijkt een beetje hier op:

Haha dat dus, loopt wel los vanavond!quelake schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 09:03:
19:55 Orbitz
- Quelake - 295 Hunter
- Steffeh
- VEX DESTROYER CRAZYVIN987, THE UNCONQUERABLE lvl 475 Hunter/Warlock/Hunter
- xShadOw15x | Unscathed Shadow, The Unstoppable
Reserve: Jurix
Dubbel of triple.Verwijderd schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 09:08:
[...]
Ja maar ik had dubbel jump aan! Daarna naar triple geswitched en toen werkte het wel.
Bones of Eao all the way!
Ho effe, dus gij vertrouwd me niet eh?steffeh schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 09:08:
[...]
Ik heb meer vertrouwen in commander schaduw, wat een verspring baas is dat.
Hij lijkt een beetje hier op:
[afbeelding]
GIJ VERTROUWD ME NIET?!?!?!?
goed, nu krijg ik een biertje van je.
Ik heb met titan wel eens dat ik er bijna overheen spring. En hunter voelt soms dat ik net op het platform kom. en WarlockmasterjumpraceCrashhill schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 09:08:
Het is op alle 3 zo makkelijk als iets jongens....
Ja klopt, dus krijg je toch trophy voor de questmfreriks schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 09:08:
[...]
Aan die questline zit toch een achievement?hunger pangs o zo iets? complete the old hunger quest... dat is toch van touch of malice?
Atlas#22744
Kan Vin alles niet gewoon ff in zn eentje doen, terwijl wij met een pilske in de hand rondjes rennen om onze pilaren?vegetto1983 schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 09:14:
vinnie is wel een jump baas hoor die is echt gruwelijk snel, dus wat dat betreft wil ik wel eens zien of je sneller bent
Hunter is mijn main dus dat is eitje. Dubbel Triple, single jump maakt me niet uitVerwijderd schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 09:11:
[...]
Ik heb met titan wel eens dat ik er bijna overheen spring. En hunter voelt soms dat ik net op het platform kom. en Warlockmasterjumprace
Titan heeft nog die lekkere boost omhoog, bijna onmogelijk om daar mee vaak verkeerd te springen (En toch zie ik sommigen het doen
Warlcok is gewoon op tijd 2e x jumpen.
Geef me 4 tv's en PSen en ik neem de uitdaging aan.quelake schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 09:16:
[...]
Kan Vin alles niet gewoon ff in zn eentje doen, terwijl wij met een pilske in de hand rondjes rennen om onze pilaren?
gister pakte je wel het bolletje terwijl je ook het shield had haha was wel grappig om te zientha_crazy schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 09:16:
[...]
Geef me 4 tv's en PSen en ik neem de uitdaging aan.
[ Voor 4% gewijzigd door Kasai op 12-10-2015 09:21 ]
Atlas#22744
Gegadigden voor vanavond? Tijdstip is onderhandelbaar
1. EricNL
2.
3.
4.
5.
6.
My PC Steam Profile PSN: AfcaEricNL
Handtekening please, o m y g o d.Kasai schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 09:21:
Holy shit! Kan dat? Omg.
Als je team zn werk doet hoef je dat niet te doen. En als iemand in mn team dood gaat aan de kant van Oryx kan je als jumper natuurlijk gewoon zn bal pakken.vegetto1983 schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 09:20:
[...]
gister pakte je wel het bolletje terwijl je ook het shield had haha was wel grappig om te zien
Haha bal pakken
PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account
Atlas#22744
En tegelijk op de totem staat.UTADDICT schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 09:24:
Jongee... ik doe de daughters meteen bij de warpriest al, terwijl ik het schild, de bol en de jumppuzzle doe.
Atlas#22744
Jup, daarom is Oryx ook zo boos, je doet dan de nasty met zijn dochters in plain sight.
Mogen wij het ook eens doen. Jemig.vegetto1983 schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 09:27:
iedereen weer klaar met zijn haantjes gedrag? kunnen we weer terug naar de orde van de dag
Als je touch of malice krijgt is het toch eind questline? of komt er dan nog meer:) heb namelijk touch of malice binnen maar geen achievement gekregenKasai schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 09:11:
[...]
Ja klopt, dus krijg je toch trophy voor de quest![]()
Ik had geen zin om te wipen en wilde wel volle DPS hebbenvegetto1983 schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 09:20:
[...]
gister pakte je wel het bolletje terwijl je ook het shield had haha was wel grappig om te zien
Fun fact, ik gebruik een rocket launcher bij OryxKasai schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 09:25:
Mét een rocket launcher ^
[ Voor 25% gewijzigd door tha_crazy op 12-10-2015 09:29 ]
Een totem op een totem met een dochter? Maar welke neem je dan? Of beide tegelijk? 2 totems beschikbaar. Keuze's keuze's...
Hmm ik denk dat het dan de 310 artifact questline is.mfreriks schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 09:28:
[...]
Als je touch of malice krijgt is het toch eind questline? of komt er dan nog meer:) heb namelijk touch of malice binnen maar geen achievement gekregen
Atlas#22744
Dat is wel een geheugensteuntje die voor mij kan werken.UTADDICT schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 09:31:
Je neemt de dochter die niet in de fik staat. Anders brand en schuurwonden.
Atlas#22744
Bosje. Andere. BRAND!Kasai schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 09:32:
[...]
Dat is wel een geheugensteuntje die voor mij kan werken.
Schuurwonden krijg ik sowieso wel. If you know what i meanUTADDICT schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 09:31:
Je neemt de dochter die niet in de fik staat. Anders brand en schuurwonden.
Beetje rustaaaghh met mijn daughters he?UTADDICT schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 09:24:
Jongee... ik doe de daughters meteen bij de warpriest al, terwijl ik het schild, de bol en de jumppuzzle doe.
PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451
Wat?Buizerd__NL schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 09:39:
[...]
Beetje rustaaaghh met mijn daughters he?
Moet ik me inhouden?
Maar ze bewegen zo lekker
als ze nu ook eens hun bek houden
Ga jij maar lekkere andere meisjes lastig vallen op Tinder.tha_crazy schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 09:48:
[...]
Wat?
Moet ik me inhouden?
Maar ze bewegen zo lekker
als ze nu ook eens hun bek houden
\o/
Ok. Ik ben beter dan jullie enzo!Crashhill schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 09:55:
Ga eens door met dat ik ben beter dan de rest.
\o/
Kunnen we over iets nieuws opscheppen!
In plaats van Oryx en de hele raid tegelijk te nemen....
Ik kijk meer uit naar IB. Trials heeft geen nieuw uitziende gearAlexMar schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 09:58:
Goed, vrijdag trials!
ja man ik moet je zeggen geen idee wat voor gear ik moet verzamelen heb me daar nog helemaal niet mee bezig gehouden.. wel benieuwd en zin in hahaAlexMar schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 09:58:
Goed, vrijdag trials!
Red death of hawksaw?vegetto1983 schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 09:59:
[...]
ja man ik moet je zeggen geen idee wat voor gear ik moet verzamelen heb me daar nog helemaal niet mee bezig gehouden.. wel benieuwd en zin in haha
Titan en Warlock ooktha_crazy schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 09:07:
[...]
Zucht, weet je hoe makkelijk het is met een hunter?
Zegt de jumping slet van onze clan
Linkie van?Verwijderd schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 09:59:
[...]
Ik kijk meer uit naar IB. Trials heeft geen nieuw uitziende gear
[ Voor 28% gewijzigd door Griffx op 12-10-2015 10:02 ]
vond de mida ook wel lekker knallen maarja dat gaat niet in trials, vraag me af wat de light lvl wordt
Trials is 290+vegetto1983 schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 10:03:
[...]
vond de mida ook wel lekker knallen maarja dat gaat niet in trials, vraag me af wat de light lvl wordt
Van ib gear?Griffx schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 10:02:
[...]
Titan en Warlock ook![]()
Zegt de jumping slet van onze clan
[...]
Linkie van?
Maar even een self-quoteje aangezien het binnen 5 seconden ondergesneeuwd wasEricNL schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 09:21:
Is er nog personeel voor een volledige King's Fall run? Moet hem eigenlijk nog ff doen voor de reset van morgen.
Gegadigden voor vanavond? Tijdstip is onderhandelbaar
1. EricNL
2.
3.
4.
5.
6.
My PC Steam Profile PSN: AfcaEricNL
Bepaal jij de orders van wat wij gaan doen tijdens de raid?UTADDICT schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 10:17:
OK! Eerstvolgende King's Fall raid met NERF gaan we dit doen: https://www.reddit.com/r/...kings_fall_drinking_game/
Ja, en anders ga je lekker niet mee!Buizerd__NL schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 10:20:
[...]
Bepaal jij de orders van wat wij gaan doen tijdens de raid?
Buizerd heeft wel weer een grote snavel hoor
PSN - M4uSzi // -
Hey Eric is terug!EricNL schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 10:11:
[...]
Maar even een self-quoteje aangezien het binnen 5 seconden ondergesneeuwd was
Dit topic is gesloten.
![]()
-Houd je reacties gerelateerd aan Destiny, het zeker niet de bedoeling om compleet offtopic te gaan