Yup, dus grinden, grinden, grindenLekkerboeie86 schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 12:50:
Ze droppen gewoon random begrijp ik?
Gelukkig kreeg ik er gisteren twee achter elkaar
Was in de Heroic strikes trouwens.
[ Voor 7% gewijzigd door Griffx op 07-10-2015 12:51 ]
Hij weer wel hoorGriffx schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 12:51:
[...]
Gelukkig kreeg ik er gisteren twee achter elkaar
Was in de Heroic strikes trouwens.
Rat
Maar ik moet m hebben, gewoon omdat ie er zo vet uit ziet!
PSN: Flix20-NL
Yup, daar komt het wel op neerFlix20 schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 13:30:
Maar als ik het dus goed begrijp moet je eerste 4 random item drops gehad hebben voordat je die missie kan starten?
Maar wat vond je van de vex? Die werkte ook niet als een normale fusion... deze zal ook niet werken als een normale fusion.Viper® schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 13:28:
[afbeelding]
Ik houd niet van Fusion Rifles... Next
Fuuu.
Kijk via die Destiny app ff in m'n inventory en heb er nog geen enkele van..
Geen sleeper voor mij dus vandaag.
PSN: Low__Profile | Team Shadowloo
Ook niet al ingeleverd bij de Gunsmith? Het zijn die Legendary drops die je krijgt en dan alleen bij de GS kan inlveren. Ik heb er iets van 3 gehad tot nu toe en zal dus moeten grinden voor die laatsteFlix20 schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 13:33:
[...]
Fuuu.
Kijk via die Destiny app ff in m'n inventory en heb er nog geen enkele van..
Geen sleeper voor mij dus vandaag.
Die fusion's met die GLEG-324341659078 naam ofzo?
Yup, dieFlix20 schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 13:35:
Oh ja daar heb ik er al wel 4/5 van ingeleverd.
Die fusion's met die GLEG-324341659078 naam ofzo?
Zo te zien houd jij wel van een uitdaging.
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Ja hoorNicknamee schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 10:30:
Even offtopic! Zijn er mensen hier die op de XBOX One spelen? ik zie het merendeel op de PS4 speelt.
Ik ben opzoek naar wat XBOX One mensen die gwn zin hebben om strikes te farmen en raid te doen.
Heb een vast groepje maar komen vaak mensen te kort!
Message me please!
Zie trouwens niet in waarom dit offtopic is ? Is immers kroeg / slowchat.
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Sterker nog, volgens mij is dit juist ón-topic, in tegenstelling tot een hoop hierjustifire schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 13:48:
[...]
Ja hoor
CrackSlet schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 13:49:
[...]
Sterker nog, volgens mij is dit juist ón-topic, in tegenstelling tot een hoop hier
Het ging in dit geval hier niet over haha! dus doorbrak even de stroom van de HYPE! haha,justifire schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 13:48:
[...]
Ja hoor
wij xbox spelers hebben deze quest nog niet geloof ik dus ben eens benieuwd hoelang het duurt
Maar ben dus opzoek naar groep Xbox One gamers voor ons/ dat wij hun kunnen uithelpen. We hebben alleen een regel en dat is niet schelden met K-woord.
Stance Fanatic
Voeg me maar toe:) GT:NoloogNicknamee schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 13:52:
[...]
[...]
Het ging in dit geval hier niet over haha! dus doorbrak even de stroom van de HYPE! haha,
wij xbox spelers hebben deze quest nog niet geloof ik dus ben eens benieuwd hoelang het duurt
Maar ben dus opzoek naar groep Xbox One gamers voor ons/ dat wij hun kunnen uithelpen. We hebben alleen een regel en dat is niet schelden met K-woord.
Kut? Ow dan val ik al buiten de boot to begin withNicknamee schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 13:52:
[...]
[...]
Het ging in dit geval hier niet over haha! dus doorbrak even de stroom van de HYPE! haha,
GT = crzyhiphopaznNicknamee schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 13:52:
[...]
[...]
Zie vanzelf wel een keertje een invite binnen wanneer ik online ben.
[ Voor 6% gewijzigd door crzyhiphopazn op 07-10-2015 13:56 ]
https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||
Nicknamee schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 13:52:
We hebben alleen een regel en dat is niet schelden met K-woord.
GT= Just1fire
[ Voor 3% gewijzigd door justifire op 07-10-2015 13:57 ]
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Haha, hij maakt hem gewoontiguan schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 13:56:
Ik mag toch aannemen dat je dan niet kut bedoeld
iemand al verder gekomen met die warsats?
Zou geen regel hoeven moeten te zijn maar helaas...Nicknamee schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 13:52:
[...]
[...]
Anyhow, hier ook X1. Voeg maar toe.
Hoop zo rond 4/half5 even snel door die missies te kunnen rennen. Heb tot half 7/7 tijd.
Ik vond de vex multicast eigenlijk ook niks to be honoust.sbierman schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 13:32:
[...]
Maar wat vond je van de vex? Die werkte ook niet als een normale fusion... deze zal ook niet werken als een normale fusion.
Schoot wel goed, maar voelde niet als een proper rifle.
Laat Variks nou toevallig een Heavy verkopen.
Dus mocht je nog een Weapon core hebben liggen in het stoffige hoekje van je vault.
Ja helaas wel, meestal niet persee maar de mensen uit het noorden des lands vinden het nodig om dat 5 keer in een zin te zeggen. Wij vinden dit dat niet nodig en bedoel t is niet zomaar wat.Flix20 schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 13:59:
[...]
Zou geen regel hoeven moeten te zijn maar helaas...
Anyhow, hier ook X1. Voeg maar toe.
Hoop zo rond 4/half5 even snel door die missies te kunnen rennen. Heb tot half 7/7 tijd.
Stance Fanatic
Als we het dan toch over Fusions hebben en 'standaard fusions':
Telesto, is ook niet een standaard fusion, erg vet wapen!
Queenbreakers Bow, sniper, enige wat er fusion aan is is dat hij ook een charge rate heeft, ook niet een standaard fusion
Laat ik die nou net gisteren allemaal hebben ingeleverd om motes te makenFlix20 schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 14:01:
Je moet dus op een gegeven moment een LEgendary Heavy dismantelen.
Laat Variks nou toevallig een Heavy verkopen.
Dus mocht je nog een Weapon core hebben liggen in het stoffige hoekje van je vault.
Maar goed, die legendary heavy vind ik nog wel eens
Heb je te weinig motes dan?!CrackSlet schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 14:05:
[...]
Laat ik die nou net gisteren allemaal hebben ingeleverd om motes te maken
Maar goed, die legendary heavy vind ik nog wel eens
Nee, maar ik dacht toch niks meer aan die weapon cores te hebben en was ook m'n vault ff aan t opruimen.
Maar goed, komt wel goed. Zoals Dark al zegt kan een exotic blijkbaar ook. Heb volgens mij nog wel ergens een verdwaalde Yolo liggen
4 stuks. Genoeg?
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Also, ik ga niet m'n Exotics gebruiken.
Heb alle dubbele er al uit gedaan en de rest hou ik voor de collectie.
Atlas#22744
Waarom? Alle je wapens kan je toch dismantelen, omdat je die collectie hebt en als je hem wilt kan je hem daar vandaan halen.Flix20 schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 14:18:
Destinypublicevents?
Also, ik ga niet m'n Exotics gebruiken.
Heb alle dubbele er al uit gedaan en de rest hou ik voor de collectie.
PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451
Starttijd: circa 20:00 uur, moet eerst om 19:30 nog even mijn exotic zwaard binnen halen.
Wil wel proberen om hem in 1 sessie uit te spelen. Ervaring is wel gewenst, niet noodzakelijk.
1: Michel8704
2: Physxx
3:
4:
5:
6:
Ga graag meeMichel8704 schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 14:21:
Zijn er nog liefhebbers die meewillen met een fresh kings fall raid vanavond?
Starttijd: circa 20:00 uur, moet eerst om 19:30 nog even mijn exotic zwaard binnen halen.
Wil wel proberen om hem in 1 sessie uit te spelen. Ervaring is wel gewenst, niet noodzakelijk.
3:
4:
5:
6:
Omdat het kan!Buizerd__NL schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 14:21:
[...]
Waarom? Alle je wapens kan je toch dismantelen, omdat je die collectie hebt en als je hem wilt kan je hem daar vandaan halen.
Moet je 'm wel weer helemaal opnieuw levelen.Buizerd__NL schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 14:21:
[...]
Waarom? Alle je wapens kan je toch dismantelen, omdat je die collectie hebt en als je hem wilt kan je hem daar vandaan halen.
Met die oude exotics lijkt dat toch effe wat langer te duren als met de nieuwe exotics
Wil wel mee, heb alleen ervaring met Golgoroth, weet alleen niet of ik 8 uur ga redden, heb tot circa 22.30.Michel8704 schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 14:21:
Zijn er nog liefhebbers die meewillen met een fresh kings fall raid vanavond?
3:
4:
5:
6:
Dan is het meteen duidelijk als hij vol zit en voorkom je dat er straks 10 man mee doet.
Oké, op eigen risico dan ;-) Dan zet ik er even 1 op de reservelijst. Mocht je niet op tijd zijn starten wij gewoon met de reserve. Is dat akkoord? Wel op eigen risico wat betreft eindtijd. Je hebt dan lig wel een checkpoint...AlexMar schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 14:36:
[...]
Wil wel mee, heb alleen ervaring met Golgoroth, weet alleen niet of ik 8 uur ga redden, heb tot circa 22.30.
Lijst tot nu toe:
3: Jur1x
4: Lexzorz (onder voorbehoud)
5:
6:
Misschien moet een modje even een topicwarning aanmaken hiervoor zodat ook iedereen het gaat doenFlix20 schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 14:45:
Also, is het niet de bedoeling dat nu via de 100.io groep te doen om dat gespam hier beetje weg te houden zodat de wat *ahem* serieuzere gesprekken gehouden kunnen worden en niet zo over het hoofd gezien worden zoals voorheen.
Laatste twee dagen ging sowieso al een heel stuk beter!
Dit is al sinds vorige topic goed gegaan en daarom is juist dit forum. Iedereen heeft zijn eigen manier toch..gise schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 14:48:
[...]
Misschien moet een modje even een topicwarning aanmaken hiervoor zodat ook iedereen het gaat doen
Michel8704 schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 14:50:
Nou sorry, daar heb ik dan dus weer overheen gelezen blijkbaar.... Hoe werkt dat hele 100.io geval dan precies?
Dat dus.gise schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 14:48:
[...]
Misschien moet een modje even een topicwarning aanmaken hiervoor zodat ook iedereen het gaat doen
nvm kan niet...Michel8704 schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 14:44:
[...]
Oké, op eigen risico dan ;-) Dan zet ik er even 1 op de reservelijst. Mocht je niet op tijd zijn starten wij gewoon met de reserve. Is dat akkoord? Wel op eigen risico wat betreft eindtijd. Je hebt dan lig wel een checkpoint...
Lijst tot nu toe:
5: Monkeymen81
6:
[ Voor 24% gewijzigd door M0nkeymen op 07-10-2015 14:57 ]
psn: M0nkeymen81 | Inglourious Guardians
Verwijderd
ik wil wel mee, heb het allemaal gecleared vorige weekM0nkeymen schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 14:53:
[...]
Lijst tot nu toe:
20:00 ps4
5: M0nkeymen81
6:
Volgens mij is dit topic juist voor het maken van Raid afspraken, imho is het toevoegen van een 2de site alleen maar verwarrend voor nieuwe en ook bestaande guardians.Flix20 schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 14:45:
Also, is het niet de bedoeling dat nu via de 100.io groep te doen om dat gespam hier beetje weg te houden zodat de wat *ahem* serieuzere gesprekken gehouden kunnen worden en niet zo over het hoofd gezien worden zoals voorheen.
Het maken van raid groepen is toch geen spam?
Daarbij voor inhoudelijk Destiny moet je hier [Multi] Destiny Deel 1 heen.
En voor Raid afspraken is de slow chat ingericht.
Wat van belang is, is dat iedereen die met een raid mee wil wel in de quote zijn naam toevoegd.
Zie het nut van die 100.io groep niet in, maar ach wie ben ik
Volgens mij is het dwingen van mensen naar 100.io niet de juiste oplossing.gise schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 14:48:
[...]
We hebben het 1 jaar lang voor elkaar gekregen waarom dan nu opeens niet meer?
[ Voor 46% gewijzigd door Griffx op 07-10-2015 15:09 ]
Ik kom op tweakers.net omdat ik NEDERLANDSE spelers wil recuiten om een activiteit in Destiny te doen. Wat voor onzin is het dan dat ik naar een AMERIKAANSE site toe moet om daar lid te worden, vervolgens in een willekeurige groep gedumpt te worden? hoezo helpt mij dat verder?
Dat er mensen zijn die off-topic lullen is niet mijn probleem. Ja, ik doe af en toe ook even keihard mee en dat moet ook prima kunnen. sfeer bevordering enzo. Maar ga aub niet als lid je als moddergooier gedragen. als je echt van mening bent dat mijn post hier niet thuis hoort report je hem maar lekker. Evengoed: als alle afspraakjes niet meer in dit topic kunnen, wat moet er dan nog wel in? Komop zeg.
Wil je hier verder over discussiëren, stuur je me maar een pm.
betreffende mijn raid:
5: M0nkeymen81
6: lokitroy
Wellicht nog een reserve voor als Lexzorz niet op tijd is/niet kan afmaken?
- Er zijn mensen die niet het laatste bericht quoten waardoor er verschillende lijstjes ontstaan
- Mensen die tegelijk quoten waardoor plaatsen ineens dubbel geboekt zijn
- 6 quotes voor het samenstellen van 1 raidgroep, soms zelfs meer in verband met afmeldingen of reserves
Ik had daarom voorgesteld om een Tweakers Raid GDoc aan te maken, dat is gewoon live-editable, altijd up-to-date, minder vervuiling op het forum.
Iemand anders had toen voorgesteld om het via die 100.io website te doen omdat daar al alle faciliteiten zijn, daar is toen een tweakers sectie gemaakt
Bepaal ff lekker zelf wat je handig vindt en doe dat, laten we die discussie hier vooral lekker ff niet voeren.
PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account
Agree, maar laten we elkaar niet een kant op dwingen via mod breaks of weet ik het wat.UTADDICT schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 15:24:
Hi mensen. Volgens mij moeten de mensen die via 100.io willen werken dat lekker doen, en de mensen die het via het forum willen doen ook. 100.io is handig, en we doen deze lijstjes al meer dan een jaar succesvol via het forum.
Bepaal ff lekker zelf wat je handig vindt en doe dat, laten we die discussie hier vooral lekker ff niet voeren.
En nu weer on topic, tijd om me exotic zwaard op te halen
Monkeymen81 heeft zich afgemeld in een aantal posts daarboven...Michel8704 schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 15:06:
betreffende mijn raid:
Wellicht nog een reserve voor als Lexzorz niet op tijd is/niet kan afmaken?
Indien mogelijk schuif ik graag aan
5: sinkem1 (klein voorbehoudje --> de vrouw...)
6: lokitroy
[ Voor 4% gewijzigd door gaspit op 07-10-2015 15:28 ]
https://www.google.nl/sea...Iq6j89ruwyAIVwTk-Ch0VlQB0gise schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 15:19:
Uiteraard helemaal top om met tweakers samen te raiden en lekker gewoon met Nederlanders te spelen maar het elkaar quoten en aanvullen is naar mijn inzien gewoon niet optimaal.
- Er zijn mensen die niet het laatste bericht quoten waardoor er verschillende lijstjes ontstaan
- Mensen die tegelijk quoten waardoor plaatsen ineens dubbel geboekt zijn
- 6 quotes voor het samenstellen van 1 raidgroep, soms zelfs meer in verband met afmeldingen of reserves
Ik had daarom voorgesteld om een Tweakers Raid GDoc aan te maken, dat is gewoon live-editable, altijd up-to-date, minder vervuiling op het forum.
Iemand anders had toen voorgesteld om het via die 100.io website te doen omdat daar al alle faciliteiten zijn, daar is toen een tweakers sectie gemaakt
Jahzker! En het is nog gelukt ookJackal131 schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 13:37:
[...]
Zo te zien houd jij wel van een uitdaging.
Hier staan een paar met een Xbox. Voeg jezelf ook even toe als je wilt voor andere Xboxxers.Nicknamee schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 10:30:
Even offtopic! Zijn er mensen hier die op de XBOX One spelen? ik zie het merendeel op de PS4 speelt.
Ik ben opzoek naar wat XBOX One mensen die gwn zin hebben om strikes te farmen en raid te doen.
Heb een vast groepje maar komen vaak mensen te kort!
Message me please!
https://docs.google.com/s...YPHDRpANwwQWDs/edit#gid=0
PSN4 igorvertus (Destiny) * Aprilia RSV * Suzuki GSX1300R
PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account
Ik snap dat 20 moldering shards principe ook niet helemaal.gotjee schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 15:52:
Als je kings fall al gedaan hebt, maar ik heb nu 18 moldering shards, en zou wat hadium kunnen inwisselen voor aan 20 moldering shards te komen, krijg je dan loot bij Oryx? Ook al heb ik hem al gedaan deze week.
Oryx run gedaan met hunter zonder shards, chest en 2 primary's gekregen.
Oryx run gedaan met titan met 20 shards, alleen een handcanon gekregen
Met 0: Cloak, handcannonGriffx schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 16:04:
[...]
Ik snap dat 20 moldering shards principe ook niet helemaal.
Oryx run gedaan met hunter zonder shards, chest en 2 primary's gekregen.
Oryx run gedaan met titan met 20 shards, alleen een handcanon gekregen
Met 20: Bond
Met 20: Chest, handcannon, pulse
Met 40: Niks (ja, shards maar die krijg je zowieso)
Ik denk het niet, ik zie namelijk niets in de app?mfreriks schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 16:19:
Zie in de Destiny app dat er een Classified item voor me klaar ligt? is dat die nieuwe missie of?
Mijzelf ook maar meteen even toegevoegd op de lijst (Xbox One)Ornathon schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 15:45:
[...]
Hier staan een paar met een Xbox. Voeg jezelf ook even toe als je wilt voor andere Xboxxers.
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Voor welke zwaard is dat?L490 schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 16:53:
Nog mensen die nu Alak-Hul moeten verslaan voor het zwaard?
Het levelen is sowieso een fijn doel om te spelen en natuurlijk voor de raid uiteindelijk, maar heb hem nog niet gespeeld en met LFG heb je bijna alleen maar engelse of andere talen.ASNNetworks schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 22:47:
[...]
Ja dat kan, maar moet je erg geluk hebben en veel tijd investeren. Het klopt dat alleen in de raid 300+ legendary gear kan vallen. Echter, kan je ook exotics krijgen van 310 buiten de raid om, maar dan moet je zelf 300 minimaal zijn. Dat betekent dus dat je blauwe en legendary gear, alles van 300 moet hebben. Erg lage droprate om 300 te krijgen als drop (ik heb er in totaal, in 3 weken tijd, 2 stuks van ontvangen). Zodra je 300 bent, exotic engrams kopen bij Xur en Three of Coins gebruiken. Met wat geluk krijg je 310 exotics uit, deze weer gebruiken om je 300 gear te upgraden.
De raid spelen is een stuk sneller en leuker dus
Je kan uiteraard ook Nederlanders zoeken via LFG of deze thread. Naar mijn mening is de Raid de end-game content. Alles in de game is bedoeld om zo sterk mogelijk te worden voor het laatste moment: de raid. Zonder de raid, ontgaat mij het nut om nog te spelen en te levelen. Dus waarom zou je 300+ willen worden, als je de raid toch niet gaat spelen? Of ben je van plan actief Iron Banner en Trials te spelen?
En als je dan nog niet weet hoe precies de raid doorloopt is dat gewoon lastig.
Maar mensen die nog speler zoeken om af en toe te spelen PSN4 account : fevo-1190
Zou het erg tof vinden.
Misschien een stomme vraag maar kan xbox360 met een xboxone communiceren (samen spelen etc) en zo nee zijn er dan ook nog tweakers die op de 360 spelen? Is daar misschien een lijstje van.Ornathon schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 15:45:
[...]
Hier staan een paar met een Xbox. Voeg jezelf ook even toe als je wilt voor andere Xboxxers.
Steam: Ryada.
Verwijderd
Ik moet Alak-Hul ook nog verslaan voor mijn Raze Lighter.L490 schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 16:53:
Nog mensen die nu Alak-Hul moeten verslaan voor het zwaard?
Ik weet niet precies hoe laat Buizerd kan, maar wat mij betreft kun je mee.Verwijderd schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 17:47:
[...]
Ik moet Alak-Hul ook nog verslaan voor mijn Raze Lighter.
Oké, ik ben ook rond die tijd online, heb jullie allebei al in m'n lijst staan, komt goed!Buizerd__NL schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 17:52:
Ik ben ongeveer 19:00 online.
De 45 fragmenten heb ik al, maar die missie + strike moet ik nog doen, wie oh wie.After forming the frame, and collecting a total of 30 Calcified Fragments, the Hunger Pangs chain will become active once more.
After talking to Eris, you’ll now need to enter The Undying Mind Strike and kill Morgath, Lore-Keeper who’s located at the very end. Once you kill this special Taken Knight, return to Eris, and she rewards you with a Stolen Rune.
To continue this Exotic quest, you’ll need to obtain at least 45 Calcified Fragments.
hunger pangs exotic quest guide
After obtaining 45 Calcified Fragments, you will return to the Fear’s Embrace mission on Phobos to kill Mar-Zik, the Blightcaller, a Taken Wizard that spawns when Echo of Oryx has almost been defeated. Once again, after killing this target, return to Eris.
Finally, after killing the special Taken Wizard, Eris will have the Touch of Malice for you. Head back to the Tower to claim it from her!
Rond 19:00/19:30
1. darkelement1987
2. tollenaar24
3. ?
Ik kreeg die na een lvl41 missie in de bunker op de aarde maar zie het helemaal nergens terug in mijn inventory
Van google word ik ook niet echt wijzer.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
[ Voor 32% gewijzigd door DarkElement op 07-10-2015 18:13 ]
Dit topic is gesloten.
![]()
-Houd je reacties gerelateerd aan Destiny, het zeker niet de bedoeling om compleet offtopic te gaan