Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Wil er wel even 1 doen voor het etenResinman schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 18:08:
Iemand zin in de Nightfall Strike? (ps4)
PSN: jansoe13
Die heb je iig nodig voor de touch of malice quest.dvdkiwi schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 18:12:
What the hell is Essence of the Feast?
Ik kreeg die na een lvl41 missie in de bunker op de aarde maar zie het helemaal nergens terug in mijn inventory
Van google word ik ook niet echt wijzer.
Maar dat is op Venus (undying mind)
Ik heb je toegevoegd!Mars18 schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 18:14:
[...]
Leuk, ik speel graag met nederlanders voeg maar toe
MarsGameEvents op PSN
Mooi, dan zoeken we nog 1 iemand voor de Nightfall Strike. Wie heeft er zin?
Ik doe ook wel meeResinman schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 18:24:
[...]
Ik heb je toegevoegd!
[...]
Mooi, dan zoeken we nog 1 iemand voor de Nightfall Strike. Wie heeft er zin?
PSN-ID: Hettic1
Ik begin nu met de eerste quest.
Rond kwart over 9 starten.
Psn tollenaar24
PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451
https://www.reddit.com/r/...firewall_quest_available/strompel schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 21:39:
oke een curious transceiver ........ en nu?
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
ok bedankt , daar gaat mijn nachtrust
Verwijderd
Ik wil de nf nog wel doenBuizerd__NL schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 21:32:
Wie wilt of moet nog NF doen?
half uurtje maar
PSN/XBL/Steam: NLRev0lution
Oké, ik maak even deze quest af dan kunnen we NF doen
Nog iemand die mee wilt?
Jup half uurtje, dan heb je je 1e Warsat wel binnen!
klopt het lijkt mee te vallen nog even 3 warsats
Geen zorgen, dit is slechts deel 1.
Deel 2 is nog niet beschikbaar, mogelijk wanneer Xur er weer is.
Xur heeft namelijk te kennen gegeven genoeg te hebben van deze plek (Tower) en nog 1 maal een aanbod heeft voor ons.
Zie ook https://instagram.com/p/60oPrCFXER/
IKELOS doen we nu namelijk
====
1e warset binnen (Mars)
Edit:: 2e warset binnen (Earth)
Edit:: 3e warset binnen (Maan)
Ingewisseld en nu maar afwachten
[ Voor 11% gewijzigd door DutchCrownNL op 07-10-2015 23:45 ]
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
[ Voor 60% gewijzigd door DarkElement op 07-10-2015 22:06 ]
Verwijderd
Denk je dat het nog gaat lukken een 3de te vinden?Buizerd__NL schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 21:51:
[...]
Oké, ik maak even deze quest af dan kunnen we NF doen
Nog iemand die mee wilt?
Ik kom zo, +- 15 min. Als jullie dan al bezig zijn ook prima natuurlijk.Buizerd__NL schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 22:07:
Ik hoop het, ik ben nu klaar met story.
PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account
2x een leeg kistje en 1x alleen een strange coin.
edit 4 kistjes niks nu
[ Voor 6% gewijzigd door DarkElement op 07-10-2015 22:37 ]
Heeft Tigo ook last van gehad. Die gin naar orbit en toen weer terug om kistjes te farmen. En dat werkte.DarkElement schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 22:37:
Meer hier last van een Hadium-flake bug? Sinds ik die Touch of malice heb kom ik al 3 kistjes lang geen hadium flakes meer tegen.
2x een leeg kistje en 1x alleen een strange coin.
edit 4 kistjes niks nu
PSN - M4uSzi // -
Earth: kill 2 Taken Champions.
Mars: kill 6 Taken Lieutenants.
Venus: kill 2 Taken Champions.
Ik word knettergek van die Taken: splitsen, warpen, bollen schieten
1000 Yard Stare bijna dismanteld
Ik dacht: o die is 240, heb ik niks aan...
Ik moet toch eens beter op de namen gaan letten van de guns die ik krijg
Die tekst sloeg meer op de exotic preview dan dat hij daadwerkelijk niet meer in de toren zal verschijnen denk ikDutchCrownNL schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 21:59:
[...]
Geen zorgen, dit is slechts deel 1.
Deel 2 is nog niet beschikbaar, mogelijk wanneer Xur er weer is.
Xur heeft namelijk te kennen gegeven genoeg te hebben van deze plek (Tower) en nog 1 maal een aanbod heeft voor ons.
Sleeper was de laatste exotic die hij previewde namelijk voordat hij "verdween"
Gezien het thema van de sleeper zal eerder armsday eeen grote rol spelen dan xur. Wat niet uitsluit uiteraard dat je misschien onderdelen van xur moet gaan bietsen
T dansgroepje heeft ook weer een nieuwe video gemaakt
Lekker bezig!Biatch schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 23:26:
Tot de warpriest gekomen waarvan we denken te snappen hoe die down moet. Wat een vette raid tot dusver! Choo choo!
Al epische lewt?
Atlas#22744
Haha, je moet maar tijd teveel hebben!CrackSlet schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 07:24:
[video]
Jazeker!
We hebben al 1 fusion rifle met z'n 6en!
Maar de raid is zeker vet!
Atlas#22744
Lekker hoor! De warpriest is ook wel leuk inderdaad. Ben maar blij dat je de totems al hebt gehaald hahaha..CrackSlet schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 08:09:
[...]
Jazeker!
We hebben al 1 fusion rifle met z'n 6en!![]()
Maar de raid is zeker vet!
Wel had eindelijk iemand anders dan ik die de machine gun gekregen en 1 iemand is full raid gear...
Atlas#22744
Toch vond ik dat we de totems redelijk snel doorhadden zeker gezien we elkaar niet lieten uitpraten in de party. 6 man denkt het dan te weten en vervolgens praat iedereen door elkaar, te grappigCrashhill schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 08:16:
[...]
Lekker hoor! De warpriest is ook wel leuk inderdaad. Ben maar blij dat je de totems al hebt gehaald hahaha..
We weten nog niet wat er verder komen gaat natuurlijk maar ik kan me voorstellen als je de raid voor de 2e keer doet dat het eerste stuk best rap te doen is
Yup, en zorg ook dat je geen kistjes vergeet heBiatch schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 08:27:
[...]
Toch vond ik dat we de totems redelijk snel doorhadden zeker gezien we elkaar niet lieten uitpraten in de party. 6 man denkt het dan te weten en vervolgens praat iedereen door elkaar, te grappig![]()
We weten nog niet wat er verder komen gaat natuurlijk maar ik kan me voorstellen als je de raid voor de 2e keer doet dat het eerste stuk best rap te doen is
Deze spoiler mag je wel lezen btw, hoeft niet
We zijn er vast een paar vergeten. Tot nu toe 2 kistjes geopend. Na het eerste stuk en na de totemsCrashhill schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 08:28:
[...]
Yup, en zorg ook dat je geen kistjes vergeet he. (Ben je er al een voorbij gelopen?) haha.
Deze spoiler mag je wel lezen btw, hoeft niet
spoiler:Er zit ook een kistje in de maze
Nunog ergens een 280+ Artifact en heavy weapon vinden, die blijven met 275 een beetje achter) en mijn light gaat richting de 290.
Ik zeg niksBiatch schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 08:30:
[...]
We zijn er vast een paar vergeten. Tot nu toe 2 kistjes geopend. Na het eerste stuk en na de totems
Alhoewel ik heb best veel vertouwen in ZUIG
[ Voor 6% gewijzigd door Crashhill op 08-10-2015 08:32 ]
Court of Oryx quest geeft 300 artifactdvdkiwi schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 08:32:
Ik kreeg gisteren na een missie een 290 Suros Ari-45, toevallig dezelfde die je bij de gunsmith kon bestellen
Nunog ergens een 280+ Artifact en heavy weapon vinden, die blijven met 275 een beetje achter) en mijn light gaat richting de 290.
Atlas#22744
Altijd lastig als je op je werk zit en uit moet leggen waarom je hardop zit te lachen achter je scherm en het is zoon filmpje..CrackSlet schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 07:24:
[video]
Nais!
Ik ben nog bezig om die Agonarch rune te unlocken, zodra dat gebeurd is zal ik eens de Tier 3 gaan proberen
*o wacht, daar is die Agonarch rune niet voor
Ik moet een Antiquated rune hebben.
[ Voor 13% gewijzigd door Superkiwi op 08-10-2015 08:37 ]
Argonarch is niet voor CoOdvdkiwi schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 08:35:
[...]
Nais!
Ik ben nog bezig om die Agonarch rune te unlocken, zodra dat gebeurd is zal ik eens de Tier 3 gaan proberen
*o wacht, daar is die Agonarch rune niet voor
Ik moet een Antiquated rune hebben.
[ Voor 6% gewijzigd door FlyLight3r op 08-10-2015 08:43 ]
PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r
Shotgun
Heavy machine
cloak
Ghost Shell
boots
scout
pulse
en nog een exotic helm 1 een raid!
[ Voor 3% gewijzigd door Nicknamee op 08-10-2015 08:46 ]
Stance Fanatic
Kan die voor iedereen droppen of enkel voor degene die de rune geplaatst heeft en het kistje kan openen?
Gratz! En lucker!Nicknamee schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 08:45:
Gisteren de allereerste keer de raid gefinished en moet zeggen ik heb niet te klagen.
Shotgun
Heavy machine
cloak
Ghost Shell
boots
scout
pulse
Atlas#22744
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Thanks! Heb helaas maar 1 account waar ik het mee kan doen de rest snel levelen
Stance Fanatic
GawddayumNicknamee schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 08:45:
Gisteren de allereerste keer de raid gefinished en moet zeggen ik heb niet te klagen.
Shotgun
Heavy machine
cloak
Ghost Shell
boots
scout
pulse
Inderdaad, exact mijn reactie. Ik weet niet hoever wij waren in die raid gisteren, maar hadden iig 2 loot points gehad en dus 1 fusion rifle gekregen met z'n 6en samen. Nou zal de beste loot wel na de bosses komen, want die onderdelen die wij hadden gehaald vond ik nog niet écht moeilijk, meer omdat we t nog moesten uitvinden.
Nicknamee schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 08:45:
Shotgun
Heavy machine
cloak
Ghost Shell
boots
scout
pulse
Shell 300Crashhill schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 08:54:
[...]
nice loot! ook hoge waardes? (ik hoop eigenlijk van niet, want dit is echt teveel
)
Boots 303
Cloak 306
Scout 309
Shotgun 306
Pulse 303
Heavy 302
Exotic 280 dubble dus dismateld
Stance Fanatic
Al met al toch netjes! voor hoge primary, goede cloak en goede shotgun om je sniper te infusenNicknamee schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 08:56:
[...]
Shell 300
Boots 303
Cloak 306
Scout 309
Shotgun 306
Pulse 303
Heavy 302
Exotic 280 dubble dus dismateld
Netjes netjes netjes
Heb de blackspindle van 310 dus hoeft eigelijk niet hahaCrashhill schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 08:57:
[...]
Al met al toch netjes! voor hoge primary, goede cloak en goede shotgun om je sniper te infusen.
Netjes netjes netjes
Stance Fanatic
Altijd handig om een legendary sniper te hebben voor als je keer Exotic primary wilt gebruikenNicknamee schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 08:59:
[...]
Heb de blackspindle van 310 dus hoeft eigelijk niet haha
PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r
zeer zeker waar, heb ik niet aan gedacht hahaLipst3r schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 09:00:
[...]
Altijd handig om een legendary sniper te hebben voor als je keer Exotic primary wilt gebruiken
Stance Fanatic
Haha, naja je weet nooit straks he.. Touch of Malice in bepaalde stukken is wel handiger als een goede exotic sniperNicknamee schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 08:59:
[...]
Heb de blackspindle van 310 dus hoeft eigelijk niet haha
Alle bosses in 1x gedaan.
De loot:
Alleen armpjes.
Geniet er maar van, de volgende 10 raids krijg je helemaal niets meer!:+Nicknamee schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 08:45:
Shotgun
Heavy machine
cloak
Ghost Shell
boots
scout
pulse
Hoop dat ik vandaag nog die warsat missies kan doen.. Gister echt geen mogelijheid meer toe gehad.
PSN: Flix20-NL
I hope not! haha nee zal inderdaad de volgende keren minder geluk hebben haha, maar was wel hyped. Mn party vondt t minder die kregen niet zoveel hahaFlix20 schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 09:32:
[...]
Geniet er maar van, de volgende 10 raids krijg je helemaal niets meer!:+
Hoop dat ik vandaag nog die warsat missies kan doen.. Gister echt geen mogelijheid meer toe gehad.
Stance Fanatic
Hij dropt ook in de raid en als je levelt bij Eris.dvdkiwi schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 08:45:
Begrijp ik het goed dat die Antiquated rune een drop is tijdens Tier 2 CoO events?
Kan die voor iedereen droppen of enkel voor degene die de rune geplaatst heeft en het kistje kan openen?
En je kan ze kopen bij eris volgens mij...
De loot is echt ruk somsGriffx schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 09:08:
Gisteren de run onder de 2 uurtjes gekregen, met daarbij nog veel wachten op rokers.
De loot:
Alleen armpjes.
lol! Die rokers ook!Griffx schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 09:08:
Gisteren de run onder de 2 uurtjes gekregen, met daarbij nog veel wachten op rokers.
De loot:
Alleen armpjes.
Antiquated kun je niet kopen. Alleen Reciprocal en Stolen runes kun je blij Eris kopen voor wat glimmer en blackwax idol.strompel schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 09:42:
[...]
Hij dropt ook in de raid en als je levelt bij Eris.
En je kan ze kopen bij eris volgens mij...
(Je kunt ze inderdaad wel vinden in Tier 2 runes, kistjes, RAID, etc.) Doe de RAID voor de 2e keer met een char. Dan heb je extra grote dropkans op Antiquated runes.
Heel vaak. Jammer genoeg
PSN - M4uSzi // -
Nightfall dropped ze ook.Crashhill schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 09:45:
[...]
Antiquated kun je niet kopen. Alleen Reciprocal en Stolen runes kun je blij Eris kopen voor wat glimmer en blackwax idol.
(Je kunt ze inderdaad wel vinden in Tier 2 runes, kistjes, RAID, etc.) Doe de RAID voor de 2e keer met een char. Dan heb je extra grote dropkans op Antiquated runes.
[ Voor 89% gewijzigd door Kasai op 08-10-2015 09:47 ]
Atlas#22744
Aight. Weet je. Ik ben best jaloers, wat een ongelooflijke goede loot. Wou dat ik dat had.steffeh schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 09:47:
Mijn beste loot deze week: 2 x shards bij Oryx, ik snap dat het RNG is, maar dat moet echt uit de loot pool bij de eindbaas.
PSN - M4uSzi // -
wat is de dreadnought een mooie locatie
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Ja man, 20 shards mee op een oryx kill, en wat krijg jesteffeh schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 09:47:
Mijn beste loot deze week: 2 x shards bij Oryx, ik snap dat het RNG is, maar dat moet echt uit de loot pool bij de eindbaas.
Haha shut up.M4uSzi schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 09:49:
[...]
Aight. Weet je. Ik ben best jaloers, wat een ongelooflijke goede loot. Wou dat ik dat had.
Ja dan denk je echt 'euh, serieus? Dit ga ik dus niet meer spelenBokkie schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 09:53:
[...]
Ja man, 20 shards mee op een oryx kill, en wat krijg je2 shards
Hunter: ghost, sniper, scout, heavy machingun en cloak (had volgens mij wel 20 shards vast bij Oryx)
Titan: schoentjes, helm en 2x auto rifle
Vorige week met Hunter t/m warpriest:
fustion rifle & ghost
Vraagje met betrekking tot het halen van de touch of malice:
zou het nog uitmaken of ik dit op mijn Hunter of op mijn Titan doe?
Ja ziek hesteffeh schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 09:47:
steffeh schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 10:00:
[...]
Haha shut up.
[...]
Ja dan denk je echt 'euh, serieus? Dit ga ik dus niet meer spelen'
PSN - M4uSzi // -
Maakt niet zoveel uit eigenlijk, alleen gaat het vinden van hadium flakes sneller met een hunter door de keen scout perk. Maar die heb je alleen nodig als je wapen wilt upgraden, geloof ik.Crash schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 10:02:
Als ik dit zo lees dan heb ik deze week erg veel geluk met de loot drop uit King's Fall
Hunter: ghost, sniper, scout, heavy machingun en cloak (had volgens mij wel 20 shards vast bij Oryx)
Titan: schoentjes, helm en 2x auto rifle
Vorige week met Hunter t/m warpriest:
fustion rifle & ghost
Vraagje met betrekking tot het halen van de touch of malice:
zou het nog uitmaken of ik dit op mijn Hunter of op mijn Titan doe?Is het met een van de twee makkelijker?
Atlas#22744
Wellicht gevolgd door 5 Heroic strikes (ik neem aan dat dat de volgende stap in de quest is)?
Ik heb al wat strikes uit de Heroic playlist gedaan dus weet wat ik kan verwachten
Ik ga vanmiddag waarschijnlijk wat eerder naar huis. Als dat zo is, dan ben ik tegen 14.00 online.dvdkiwi schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 10:12:
Heeft iemand zin om vanmiddag 5 strikes uit de normale Vanguard playlist te doen?
Wellicht gevolgd door 5 Heroic strikes (ik neem aan dat dat de volgende stap in de quest is)?
Ik heb al wat strikes uit de Heroic playlist gedaan dus weet wat ik kan verwachten
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Dan zie ik je wel verschijnen
Dit is trouwens gewoon een random post, gewoon om te zeggen wat voor een bazen wapen het is
[ Voor 45% gewijzigd door Crashhill op 08-10-2015 10:28 ]
Vanaf de daily reset is die weg ja, is gisteren door Bungie bevestigd.Frijns.Net schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 10:20:
Is die firewall quest vandaag weer weg?
Hadden er 6 in ons fireteam laatste keer, dan gaat het wel heel vlotCrashhill schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 10:27:
Touch of Malice wat een bazen wapen zeg bij Daugters en Oryx..
Dit is trouwens gewoon een random post, gewoon om te zeggen wat voor een bazen wapen het is
EV Hyundai Ioniq Electric 28 kWh | PV Oost 2960Wp / West 2560Wp | Thuisbatterij 1Komma5 17,2 kWh
Dit topic is gesloten.
![]()
-Houd je reacties gerelateerd aan Destiny, het zeker niet de bedoeling om compleet offtopic te gaan