Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Ryada
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 23-11 23:08

Ryada

She/Her

Ricmaniac schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 09:46:
[...]

Ik zou die spark of light niet gebruiken omdat je nog veels te weinig van de game snapt zeg maar. Zou zonde zijn als je niet op de normale manier door de game gaat.

Die spark of light zou ik voor een 2e character gebruiken als je je main character al hoog heb bijvoorbeeld.

Als je het eenmaal redelijk door hebt gaat het levelen best snel joh.
Dan ga ik die maar niet gebruiken :)
Vind tot nu toe het spel leuk om te spelen alleen mis ik zoveel schoten met de controller.
Zijn er dingen die beter zijn aan groene wapens trouwen? Ik heb nu een witte met 27 dmg en een groene met 24. De groene heeft als perk dat herladen sneller gaat als de mag leeg is. Lijkt mij dat ik dan gewoon die 27 op die witte moet pakke of zie ik dat verkeerd?

Steam: Ryada.

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Lipst3r schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 09:56:
[...]

Als je al keer die reward gekregen hebt, krijg je dan elke week weer kans op de reward? Of doe je het dan voor niks als je al keer BS op je char hebt gehad?
Volgens reddit is het per char, en uiteraare ook nog kans op het schip
Maar is voornamelijk om clannies te helpen

Uit blueprints is hij 300 als drop 310, ondanks de melding dat ze dat zouden nerfen

[ Voor 9% gewijzigd door Bokkie op 07-10-2015 10:03 ]

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• Headblast
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 13:38
Je kan toch BS aan ALT geven en met je main gewoon opnieuw vinden? of moet je dan je ALT gebruiken?

PSN: Headblast1987, Battlenet: Miyoujin#2279

• Faaz0
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 29-11 15:40
DarkElement schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 10:01:
Je kan m voor je alt toch gewoon uit de blueprints trekken of zie ik dat verkeerd
dan is ie 300, die 310 is wel lekker om te infusen oid

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13:12
greyfox1987 schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 09:44:
[...]

TLALOC is een scout rifle welke je krijgt als je als warlock rank 3 bent bij de gunsmith. Je krijgt dan een quest om scout rifle kills te maken.

Hunters krijgen een hand cannon quest op rank 3, Titans een Auto rifle quest.
Ok, dank. Ik merk dat ik te weinig aandacht besteed aan de gunsmith.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

• Vegetto
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 29-11 12:55
Jackal131 schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 10:07:
[...]

Ok, dank. Ik merk dat ik te weinig aandacht besteed aan de gunsmith.
gheb er nog niks aan gedaan :O
:O kunt best wel toffe wapens eruit krijgen hoor. :O Net als deze week sniper package met dikke impact O+..

• Vegetto
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 29-11 12:55
Crashhill schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 10:08:
[...]

:O kunt best wel toffe wapens eruit krijgen hoor. :O Net als deze week sniper package met dikke impact O+..
]

miss domme vraag maar moet ik gewoon die wapens kopen en daarmee gaan killen ? kan je ze daarna gewoon weggooien
vegetto1983 schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 10:09:
[...]

]

miss domme vraag maar moet ik gewoon die wapens kopen en daarmee gaan killen ? kan je ze daarna gewoon weggooien
Yes, zo makkelijk is het, sommigen zijn wel kut, zoals sniper rifle kills in Crucible en dan alleen maar die nieuwe mappen krijgen, :+ te weinig nieuwe mappen gespeeld denk ik dan want jesus wat ik heb ik daar moeite mee haha

[ Voor 27% gewijzigd door Crashhill op 07-10-2015 10:11 ]

Jackal131 schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 09:28:
[...]

Inderdaad, de Boolean. Ik hoor hier weinig mensen over, maar wat een heerlijk wapen is dat!!! Als daar nou eens de fire-fly perk op zou zitten...
Deze gun is echt super in PvP, long range en short range.
Ik gebruik geen andere primary meer sinds de Boolean, TLaLoc heb ik niet, eerst me hunter en titan.
Hij schiet zo snel de Boolean, en heeft een hoge impact.

[ Voor 6% gewijzigd door Griffx op 07-10-2015 10:16 ]

PC Specs

Griffx schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 10:10:
[...]

Deze gun is echt super in PvP, long range en short range.
Ik gebruik geen andere primary meer sinds ik de Boolean heb.
Hij schiet zo snel, en heeft een hoge impact.
Is die Boolean nu over te zetten naar andere class of is die warlock only?
Crashhill schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 10:15:
[...]

Is die Boolean nu over te zetten naar andere class of is die warlock only?
Is over te zetten, is geen class quest, maar een reef Quest.

PC Specs

Griffx schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 10:16:
[...]

Is over te zetten, is geen class quest, maar een reef Quest.
Aha, ik dacht dat dit dus die Warlock Rank 3 bij gunsmith quest was :P. Maar dat is dus Petra haar exotic ding dan toch? :+..... al die quest enzo snap er soms niks meer van :+

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08:33
Serieus niemand die de nieuwe suros gebruikt? Dat ding Is te OP in pvp en in de raids etc vind ik het ook een heerlijk wapen.
To easy schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 10:18:
Serieus niemand die de nieuwe suros gebruikt? Dat ding Is te OP in pvp en in de raids etc vind ik het ook een heerlijk wapen.
Lekker wapentje hoor, maar ik ben verliefd geworden op hawksaw.

Atlas#22744

• CrackSlet
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07:47

CrackSlet

Professioneel Schillenboer

wambamNL schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 10:01:
[...]

Vind tot nu toe het spel leuk om te spelen alleen mis ik zoveel schoten met de controller.
Zijn er dingen die beter zijn aan groene wapens trouwen? Ik heb nu een witte met 27 dmg en een groene met 24. De groene heeft als perk dat herladen sneller gaat als de mag leeg is. Lijkt mij dat ik dan gewoon die 27 op die witte moet pakke of zie ik dat verkeerd?
Zeldzamere wapens (wit-groen-blauw-paars-geel) hebben vaak meer perks, maar het kan inderdaad zomaar zijn dat een witte gun meer damage doet dan een groene.
Voorlopig zou ik vasthouden aan t systeem hogere attack (dus 27 t.o.v. 24) gaat voor! Dit geldt overigens ook voor armor. Attack en Defense samen zorgen weer voor een hoger light level, wat weer zorgt dat de nieuwe items die je vind een hogere attack/defense hebben. (see where I'm going with this?)
Je zal wellicht al gemerkt hebben dat je in het begin behoorlijk snel van wapen wisselt en dit blijft ook nog wel even zo. Tegen de tijd dat je paarse wapens begint te vinden (zal denk rond lvl 25 zijn ofzo) kan je guns die je echt prettig vind schieten bewaren, ook al hebben deze een lage attack-waarde. Vanaf paarse items kan je ze infusen met nieuwe items die je niet prettig vind, maar wel een hogere attack-waarde hebben.

Hmm...m'n verhalen zijn toch altijd iets minder samenhangend dan ik vooraf in gedachte heb, maar hopelijk kan je er wat mee ;)

• gise
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
Crashhill schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 10:17:
[...]

Aha, ik dacht dat dit dus die Warlock Rank 3 bij gunsmith quest was :P. Maar dat is dus Petra haar exotic ding dan toch? :+..... al die quest enzo snap er soms niks meer van :+
Volgens mij is de Zlaloc ofzo Warlock only.
Voor titan is dat Fabian nogwat
Voor hunter is het Ace of Spades
To easy schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 10:18:
in het begin even, maar de focused fire vind ik te traag en de spinning up te snel :+

PC Specs

• Irrival
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 06-08 10:32

Irrival

"Dispel the Darkness"

[...]

Dat is niks anders dan oefenen, oefenen en oefenen. En dat doe je door gewoon te spelen :)

Tijdens het levelen, zou ik je adviseren om de hoogst mogelijke dmg te nemen. Je vindt namelijk om de haverklap nieuwe wapens/gear.

PSN & PC: Irrival | Battle.net: Irrival#2692

CrackSlet schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 10:19:
[...]

Zeldzamere wapens (wit-groen-blauw-paars-geel) hebben vaak meer perks, maar het kan inderdaad zomaar zijn dat een witte gun meer damage doet dan een groene.
Voorlopig zou ik vasthouden aan t systeem hogere attack (dus 27 t.o.v. 24) gaat voor! Dit geldt overigens ook voor armor. Attack en Defense samen zorgen weer voor een hoger light level, wat weer zorgt dat de nieuwe items die je vind een hogere attack/defense hebben. (see where I'm going with this?)
Je zal wellicht al gemerkt hebben dat je in het begin behoorlijk snel van wapen wisselt en dit blijft ook nog wel even zo. Tegen de tijd dat je paarse wapens begint te vinden (zal denk rond lvl 25 zijn ofzo) kan je guns die je echt prettig vind schieten bewaren, ook al hebben deze een lage attack-waarde. Vanaf paarse items kan je ze infusen met nieuwe items die je niet prettig vind, maar wel een hogere attack-waarde hebben.

Hmm...m'n verhalen zijn toch altijd iets minder samenhangend dan ik vooraf in gedachte heb, maar hopelijk kan je er wat mee ;)
_/-\o_ netjes, netjes, netjes
gise schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 10:20:
[...]

Volgens mij is de Zlaloc ofzo Warlock only.
Voor titan is dat Fabian nogwat
Voor hunter is het Ace of Spades
Thanks Ace of Spades wist ik :P want die heb ik al. haha

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 14:50

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

[...]

Ja je hebt zeg maar verschillende rangen wapens in deze volgorde

wit > groen > blauw > paars > geel
dit is in principe de zeldzaamheid.

op lager level maakt het niet heel veel uit en je zit volgens mij al bijna op een punt dat je genoeg groene krijgt dus je wit kan negeren. Die perks maken een wapen inderdaad extra goed dus stel als je een goeie perk heb die erg handig is dan zou ik me om het verschil van 3 damage niet druk maken :P

Het richten is inderdaad erg wennen als je shooters op console niet gewent bent maar ook daar wen je imo heel snel aan. Probeer veel headshots te maken daarmee kill je de meeste mobs veel sneller. Al heb je sommige mobs die weer zwakker zijn in hun buik maar daar kom je met de tijd wel achter.

Als je wapens of armor vind die niet beter zijn dan andere kan je ze uit elkaar halen (dismantle heet het in game) door middel van vierkantje te drukken. daar krijg je dan geld (glimmer) uit en/of materials.
die materials heb je weer nodig voor upgrades voor de perks van weapons en armor.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 14:49
Kasai schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 10:19:
[...]

Hawksaw? is die goed in pvp? Heb er gisteren 2 dismantled.. :S
Ricmaniac schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 10:23:
[...]

Ja je hebt zeg maar verschillende rangen wapens in deze volgorde

wit > groen > blauw > paars > oranje
dit is in principe de zeldzaamheid.

op lager level maakt het niet heel veel uit en je zit volgens mij al bijna op een punt dat je genoeg groene krijgt dus je wit kan negeren. Die perks maken een wapen inderdaad extra goed dus stel als je een goeie perk heb die erg handig is dan zou ik me om het verschil van 3 damage niet druk maken :P

Het richten is inderdaad erg wennen als je shooters op console niet gewent bent maar ook daar wen je imo heel snel aan. Probeer veel headshots te maken daarmee kill je de meeste mobs veel sneller. Al heb je sommige mobs die weer zwakker zijn in hun buik maar daar kom je met de tijd wel achter.

Als je wapens of armor vind die niet beter zijn dan andere kan je ze uit elkaar halen (dismantle heet het in game) door middel van vierkantje te drukken. daar krijg je dan geld (glimmer) uit en/of materials.
die materials heb je weer nodig voor upgrades voor de perks van weapons en armor.
Ricmaniac stelt zijn beeldscherm weer goed in en ziet gele exotics ipv oranje :+

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Crashhill schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 10:25:
[...]

Ricmaniac stelt zijn beeldscherm weer goed in en ziet gele exotics ipv oranje :+
haha ja sorry ging automatisch door gemiddeld mmo waar oranje het beste is =p

baronruud schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 10:24:
[...]

Hawksaw? is die goed in pvp? Heb er gisteren 2 dismantled.. :S
Jup.

Ik heb er 1 met Smallbore, stability is echt ziek, in combinatie met de flinke rate of fire is dat ding echt een beest.

Atlas#22744

• Nicknamee
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 01-04 16:01

Nicknamee

ZFS_Nickname

Even offtopic! Zijn er mensen hier die op de XBOX One spelen? ik zie het merendeel op de PS4 speelt.
Ik ben opzoek naar wat XBOX One mensen die gwn zin hebben om strikes te farmen en raid te doen.
Heb een vast groepje maar komen vaak mensen te kort!

Message me please!

Stance Fanatic

• CrackSlet

CrackSlet

Crashhill schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 10:25:
[...]

Hèhè, viel mij ook al op. Gelukkig is hier altijd wel iemand zo wijsneuzerig om je daar op te wijzen ;)
Kasai schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 10:29:
[...]

Jup.

Ik heb er 1 met Smallbore, stability is echt ziek, in combinatie met de flinke rate of fire is dat ding echt een beest.
Die de Crucible quartermaster ofzo verkoopt zit ook Smallbourne op, samen met secret round en nog een perk volgens mij, best wel geil wapentje.. schiet ie echt alles zo hard af?

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08:33
Kasai schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 10:19:
[...]

Oké heb je die gekocht van vanguard of een leuke gekregen? Wil wel eens proberen.
Crashhill schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 10:32:
[...]

Die de Crucible quartermaster ofzo verkoopt zit ook Smallbourne op, samen met secret round en nog een perk volgens mij, best wel geil wapentje.. schiet ie echt alles zo hard af?
Yeah die heeft ook wel goede roll.

Gewoon kopen, waar geef je anders je marks aan uit ;)
To easy schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 10:33:
[...]

Oké heb je die gekocht van vanguard of een leuke gekregen? Wil wel eens proberen.
Ik heb hem gekregen :)

[ Voor 22% gewijzigd door Kasai op 07-10-2015 10:34 ]

Atlas#22744

• FlyLight3r
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 24-11 20:14
Kasai schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 10:33:
[...]

[...]

Gisteren ook gekocht en wat een beest is die pulse! Die gaat zeker mee in de Iron banner binnenkort _/-\o_

PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r

Kasai schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 10:33:
[...]

[...]

Nou vooruit dan :+ even marks sparen en dan zal ik hem wel eens kopen (volgens mij heb ik er al keertje 1 weggegooid.
Heeft iemand nog tips waar ik mijn marks aan uit kan geven?

Ik zit te denken aan new monarchy shotgun, maar gezien ik Invective heb en The Chaperone is dat misschien niet zo boeiend.

Atlas#22744

• Buizerd__NL
  • Registratie: Augustus 2014
  • Nu online
Kasai schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 10:40:

Ik zit te denken aan new monarchy shotgun, maar gezien ik Invective heb en The Chaperone is dat misschien niet zo boeiend.
Why not? zijn allebei exotic maar je hebt geen legendary stel als je exotic voor je primary of heavy.
Straks ook met je exotic zwaard, ik neem aan dat je die wel gaat gebruiken.

PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451

Kasai schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 10:40:

Die is best wel sexy, maar is er nergens geen gear tekoop met eventuele Trials perks voor komende weken?
Buizerd__NL schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 10:42:
[...]

Why not? zijn allebei exotic maar je hebt geen legendary stel als je exotic voor je primary of heavy.
Straks ook met je exotic zwaard, ik neem aan dat je die wel gaat gebruiken.
Ja misschien, maar van de quest heb ik ook al goede 300 shotgun. Dus als ik perse exotic zwaard wil gebruiken, kan ik die shotgun pakken.
Crashhill schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 10:42:
[...]

Die is best wel sexy, maar is er nergens geen gear tekoop met eventuele Trials perks voor komende weken?
Je bedoelt met snellere melee of primary reloader?

Atlas#22744

• Buizerd__NL
  • Nu online
Kasai schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 10:48:
[...]

Ja misschien, maar van de quest heb ik ook al goede 300 shotgun. Dus als ik perse exotic zwaard wil gebruiken, kan ik die shotgun pakken.
Welke quest? :+

• Ryada
  • Laatst online: 23-11 23:08

Ryada

She/Her

Bedankt voor alle uitleg daar kan ik wat mee.
Zal voorlopig dus gewoon hogere damage = beter logica gaan vasthouden.
Vanavond maar weer even een uutje spelen en kijken hoever ik dan kom.

Steam: Ryada.

Zal wel geen BS Daily zijn. Zo stil hier rond 11 uur :p

PSN - M4uSzi // -

• Buizerd__NL
  • Nu online
Denk ik ook.

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Nope helaas :P jammer voor de mensendie hem nog missen }>

Entropy's pinnacle vandaag

[ Voor 20% gewijzigd door Bokkie op 07-10-2015 11:09 ]

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Heb die Erene RR4 binnen (void/zen moment/luck in the chamber), wil eigenlijk mijn yard stare infusen in dat ding maar weet niet of dat het waard is, de reload is iets minder van mijn Erene, maar de impact is dan weer net iets hoger.

Wat adviseren jullie? Yard Stare houden of infusen in de erene? (erene is nu 280, yard stare is 300, heb nog wat blauwe wapens rond de 294 om tussendoor te infusen zodat ik niet onder die 300 val)

Gear | Last.fm | twitch.tv

• Jurix
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 15:45
Er blijkt wel een nieuwe quest te zijn op earth? Reddit ontploft namelijk.

• mfneed
  • Laatst online: 05-11 20:25
Jurix schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 11:11:
link ?:)
Jep, nieuwe quest @ Cosmodrone, 260 light recommended, lv 41 'The first firewall' heet de missie.

• steffeh
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 00:40
Jurix schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 11:11:
Jep. The First Firewall.
Investigate Vault RAS-2 and investigate the source of the strange signall

light 260, level 41 ...

Ga hem zo eens proberen.

• Buizerd__NL
  • Nu online
Hoe krijg je die quest?

Staat gewoon in je map van Earth, kan me niet herinneren dat ik er wat bijzonders voor heb gedaan.

• Jurix
Moet gewoon op earth te voor schijn komen. Het is nog niet bekend wat je moet doen om hem daar te krijgen. Misschien heeft iedereen hem wel.

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:00

Vuvuzela

My spire is forming

Zou dit het begin zijn van de Sleeper Simulant!?

I served in a company of heroes.

• Jurix
Dat zijn wel de speculaties

• Faaz0
ja denk het ook, vetste is als je op /r/searchforthesleeper kijkt. Die mensen worden gek :P
This is what we've trained for! Let's figure out the passcode! It's GO TIME PEOPLE!

[ Voor 37% gewijzigd door Faaz0 op 07-10-2015 11:23 ]

• Jurix

• popielawski
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 03-01-2018
voor degene die op PS3 zitten:

PS3

PSN Popielawski
zoek mensen om te raiden!

• CrackSlet

CrackSlet

Oh noes! It's happening again! The internets is exploding!

spoiler:
Dit zou de code moeten zijn voor dat ding wat je in de daily krijgt: http://i.imgur.com/D3HHGVw.jpg

[ Voor 23% gewijzigd door CrackSlet op 07-10-2015 11:29 ]

Valt me ook op dat die dingen rondom de middencirkel van Seraphim vault (die ronde kamer) erg lijken op onderdelen op de sleeper simulant.

Kreeg een
spoiler:
curious transceiver tijdens de missie uit een driehoekje die dropte uit de baas

• steffeh
DarkElement schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 11:31:
Valt me ook op dat die dingen rondom de middencirkel van Seraphim vault (die ronde kamer) erg lijken op onderdelen op de sleeper simulant.

Kreeg een
spoiler:
curious transceiver tijdens de missie uit een driehoekje die dropte uit de baas
Klopt. Heeft er wel iets mee te maken volgens Reddit en alle andere fora.

Die drop krijgt iedereen nadat je de boss kapot maakt.

• Irrival
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 06-08 10:32

Irrival

"Dispel the Darkness"

Passcodes voor de receiver: https://www.reddit.com/r/..._for_curious_transceiver/

[ Voor 12% gewijzigd door Irrival op 07-10-2015 11:32 ]

PSN & PC: Irrival | Battle.net: Irrival#2692

• Faaz0
spoiler:
zo te lezen is er al een exotic fusion core gespot uit de missie na de vier transceiver codes ingevuld te hebben. Moet wel de sleeper zijn.

[ Voor 6% gewijzigd door Faaz0 op 07-10-2015 11:33 ]

• corset
  • Laatst online: 29-11 12:18
En dan blijkt het gewoon een speciale shader te zijn :D gewoon om te torllen :P

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Alle 4 de codes voor wie niet 3 jaar wil raden:

spoiler:
U = Up, D = Down

Passcode 1: U D U U D D D U D
Passcode 2: U D U U D D U U
Passcode 3: U D D D U D D D U U
Passcode 4: U D U D U D U U

Na de 4 codes krijg je er weer een missie bij :)

[ Voor 10% gewijzigd door DarkElement op 07-10-2015 11:37 ]

• steffeh
HOLY SHIT! DE HYPE IS WEER REAL!

Iedereen weer op de hypetrain boyzzzzzz

• FlyLight3r
En dan allemaal straks zon supergoed wapen hebben... jeeeej! Wat is er nog speciaal aan zon ding XD

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 15:27
Ben nu 279! Iemand die Nightfall met me wilt proberen? Kan zijn dat ik wat vaker dood ga dan gemiddeld :p

• Headblast
HYPE HYPE HYPE HYPE HYEP.. OH MY GODDDDDDDD .. kortom iedereen op werk wilt spelen en jullie maken ons jaloers. Lekker dan :D

• Nicknamee
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 01-04 16:01

Nicknamee

ZFS_Nickname

ja haha zeker ben ik blij dat ik eerder weg ben vandaag of is dit weer een Playstation ding?:p

Stance Fanatic

• Headblast
Ja ja smoesjes.. Raid nog wat gedropt voor je gistere? Had er ff geen zin in dus alleen hunter gelvld. Vanavond maar ff court doen met hem kijken of ie vna 283 naar 290 knalt heb ik een 3e char erbij voor raid :P

• FlyLight3r
Headblast schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 11:48:
HYPE HYPE HYPE HYPE HYEP.. OH MY GODDDDDDDD .. kortom iedereen op werk wilt spelen en jullie maken ons jaloers. Lekker dan :D
Ik werk liever dan dat ik hele dag thuis zou zitten hoor ;)

• Headblast
Lipst3r schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 11:57:
[...]

Same here bro.. Snap werkelijk niet dat mensen gewoon amper het huis uit komen (vrijwillig) en dan 3 weken non stop gamen. Word al gek na 2 dagen :P

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://cdn.meme.am/instances/500x/64529050.jpg

• FlyLight3r

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

[...]

Ik zeker niet. doe het nu pas zo'n 3 jaar.. full time werken, maar heb echt een hekel aan werken.. wat ik doe op me werk is prima hoor en heb het wel naar me zin op werk maar als ik de kans zou hebben nooit meer te hoeven werken en toch financieel rond te kunnen komen zoals nu dan zou ik geen seconden hoeven nadenken haha. Mensen die zeggen dat ze blijven werken of wat erbij doen als ze grote geld prijs winnen snap ik niet. :9

• steffeh
[...]

Ik ook, drie dagen ziek en ga liever aan het werk dan ( ziek ) thuis zitten. Af en toe Destiny spelen is leuk, maar verveelt ook wel weer snel.

• FlyLight3r
Ricmaniac schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 12:05:
[...]

Ik zeker niet. doe het nu pas zo'n 3 jaar.. full time werken, maar heb echt een hekel aan werken.. wat ik doe op me werk is prima hoor en heb het wel naar me zin op werk maar als ik de kans zou hebben nooit meer te hoeven werken en toch financieel rond te kunnen komen zoals nu dan zou ik geen seconden hoeven nadenken haha. Mensen die zeggen dat ze blijven werken of wat erbij doen als ze grote geld prijs winnen snap ik niet. :9
Ik snap dat wel. Vrije tijd is lekker. Maar ik heb na 3 weken vakantie wel van, het mag wel weer. Lekker ritme.

Uiteraard ben ik soms wel jaloers met releases enzo dat mensen dan fulltime kunnen rammen. maar ik heb gewoon doorgewerkt en het verschil tussen hen en mij is 0. Toch is het natuurlijk leuk om beetje de eerste te zijn met dingen 8)

• Headblast
Ricmaniac schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 12:05:
[...]

Het houd je van de straat he :P maar seriously ik snap ze wel.. 5 jaar lang de gekste shit doen is ook op een geven moment klaar. Ik denk serieus dat die Dan Bilzerian bv echt niet zo happy is hoor, waarom denk je dat ie is gaan "acteren". Puur om wat anders te doen dan pokeren en vrouwtjes om zich heen te hebben.

• Flix20
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 15:01
Fuuuu ik zit ff een uurtje in overleg, kijk ik daarna even op tweakers en gaat iedereen bananas!

3 pagina’s erbij. Weinig tijd. Iemand die een samenvatting heeft van watskebeurt?

Also, eigenlijk geen tijd om te spelen vandaag ivm bezoek!
Waarom nou net vandaag?!?!
Y BUNGIE Y?! PLS NERF!

PSN: Flix20-NL

• Buizerd__NL
  • Nu online
steffeh schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 12:07:
[...]

Ik ook, drie dagen ziek en ga liever aan het werk dan ( ziek ) thuis zitten. Af en toe Destiny spelen is leuk, maar verveelt ook wel weer snel.
Pas maar op! Straks zit je baas ook nog op dit forum.

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Headblast schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 12:15:
[...]

Het houd je van de straat he :P maar seriously ik snap ze wel.. 5 jaar lang de gekste shit doen is ook op een geven moment klaar. Ik denk serieus dat die Dan Bilzerian bv echt niet zo happy is hoor, waarom denk je dat ie is gaan "acteren". Puur om wat anders te doen dan pokeren en vrouwtjes om zich heen te hebben.
Oh maar dat hoeft van mij niet eens :p ik hoef geen groter huis, geen dikkere bak of elke dag/week weer gekke shit te doen. ik wil gewoon weer vrije tijd :P gewoon elke dag de mogelijkheid hebben om te sporten, gamen, filmpje kijken of w/e nu is het vaak van. Werken > sporten > eten slapen of net iets andere volgorde
en als ik wil gamen dan past sporten er weer niet tussen of andersom omdat je te weinig vrije tijd hebt haha.

Maargoed dit gaat een beetje te ver offtopic :p dat haat ik zelf normaal gesproken :p

Edit: En ik gebruik veels te vaak ":p" >_<

Flix20 schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 12:18:
Fuuuu ik zit ff een uurtje in overleg, kijk ik daarna even op tweakers en gaat iedereen bananas!

3 pagina’s erbij. Weinig tijd. Iemand die een samenvatting heeft van watskebeurt?

Also, eigenlijk geen tijd om te spelen vandaag ivm bezoek!
Waarom nou net vandaag?!?!
Y BUNGIE Y?! PLS NERF!
Sleeper Simulant quest bro. Hypetrain allesssssssssssssssssssss

• FlyLight3r
DarkElement schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 12:19:
[...]

WOOP!

• Flix20
DarkElement schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 12:19:
[...]

Well Happy b-day to me! :*)

• Headblast
YOLO! naja in destiny niet - REVIVE ME DAN! -

• djmelvee
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 16-11 01:51
Afbeeldingslocatie: http://i.giphy.com/l41lFqpUbc6Sv8QEg.gif

• Lekkerboeie86
DarkElement schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 11:19:
Staat gewoon in je map van Earth, kan me niet herinneren dat ik er wat bijzonders voor heb gedaan.
Bij earth staat de quest er niet bij hier.. ff speurneuzen

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15:10

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Lekkerboeie86 schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 12:38:
[...]

Bij earth staat de quest er niet bij hier.. ff speurneuzen
The quest "The Last Firewall" is available once all four fusion rifle relics are found and returned to the gunsmith, it is available on Earth as seen here: http://i.imgur.com/aLogKZu.png

Xbox Live ID:Notna8310

• Lekkerboeie86
Aha thx! Heb er 2 of 3 tot nog toe.

• Flix20
Haha lees op Reddit dat Destiny's servers down zijn.
Jullie zijn de servers min ofmeer aan het DDOSen haha

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15:10

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Lekkerboeie86 schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 12:44:
[...]

Aha thx! Heb er 2 of 3 tot nog toe.
Hier ook, maar ik vraag mij af of dit een timed event is of niet. If so; dan moet ik naarstig op zoek gaan naar die andere wapens :X

Xbox Live ID:Notna8310

Pagina: 1 ... 52 ... 176 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
-Houd je reacties gerelateerd aan Destiny, het zeker niet de bedoeling om compleet offtopic te gaan