Kan iemand de laatste level met mij doen? Ik haal het maar niet. Op de PS4: Renesism
Vin, je eerste TTK-Sherparun meld zich!RRCreations schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 15:07:
Kan iemand de laatste level met mij doen? Ik haal het maar niet. Op de PS4: Renesism
Ik geraak op t moment niet op me PS4CrackSlet schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 15:09:
[...]
Vin, je eerste TTK-Sherparun meld zich!
Vraagje, hoe weet je of je idd "The Taken King" hebt?
Ik had namelijk TTK pre-ordered in de PSN store, 4 dagen terug had ik het geannuleerd en nu kreeg ik een update en allemaal missies ingame, nieuwe ghost etc... Heb ik nou TTK gratis of krijgt iedereen dit standaard?
Ik had namelijk TTK pre-ordered in de PSN store, 4 dagen terug had ik het geannuleerd en nu kreeg ik een update en allemaal missies ingame, nieuwe ghost etc... Heb ik nou TTK gratis of krijgt iedereen dit standaard?
Huidige setup : I5-4460 @ 3.2GHz -ASRock B85M Pro4 - MSI Radeon R9 280 Gaming 3G - Crucial MX100 256GB SSD - Crucial Ballistix 8GB 1600mhz - CoolerMaster N300 - Gelid Solutions Tranquillo Rev.2
Heeft iedereen een exotic uit een groene engram gekregen? Hoor er meer mensen over Veteran tour quest doen.
[ Voor 16% gewijzigd door Vuvuzela op 15-09-2015 16:19 ]
I served in a company of heroes.
Iedereen krijgt dit standaard, dat is Destiny 2.0.0piqueno11 schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 15:14:
Dit kan ook gewoon patch 2.0 zijn. Je ziet het bij je addons bij Destiny (in je library).piqueno11 schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 15:14:
PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account
Ik had de 2.0 update al gedownload, 18gb ofso. Maar net kreeg ik dus nog een kleine update... hmmgise schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 15:15:
[...]
Iedereen krijgt dit standaard, dat is Destiny 2.0.0
Huidige setup : I5-4460 @ 3.2GHz -ASRock B85M Pro4 - MSI Radeon R9 280 Gaming 3G - Crucial MX100 256GB SSD - Crucial Ballistix 8GB 1600mhz - CoolerMaster N300 - Gelid Solutions Tranquillo Rev.2
Mja, volgens mij krijg iedereen gewoon alle nieuwe content en updates, alleen bepaalt 1 klein licentiebestandje (wat je met de TTK koopt in de store) of je mag spelen.
Oh ik heb een boel Ascended shards waar kan deze wisselen? Bij de speaker kan het niet meer en heb me suf gezocht in Tower.
Strikes spelen? of crucibleDarkElement schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 15:21:
Hoe kan ik snel aan legendary marks komen? Een vanilla legendary sharden leverde me er geen op.
Ik ben nu bezig met een missie "The coming war" ...
Is dit een TTK missie ? Want ik heb echt niet TTK gekocht...
Is dit een TTK missie ? Want ik heb echt niet TTK gekocht...
Ik kan nu niet kijken, maar ik heb gisteren nog shards ingewisseld bij de Speaker.RRCreations schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 15:20:
Oh ik heb een boel Ascended shards waar kan deze wisselen? Bij de speaker kan het niet meer en heb me suf gezocht in Tower.
Als ik het goed begrijp heb je nu niks meer aan de shards bij alle nieuwe gear? Wil het zeker weten voor ik alles inlever bij de speaker.praseodymium schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 15:24:
[...]
Ik kan nu niet kijken, maar ik heb gisteren nog shards ingewisseld bij de Speaker.
Xbox Live: AlpBJK PSN: alp1903
Die krijg je bij de respectievelijke persoon.DarkElement schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 15:31:
Krijg je tegenwoordig geen faction packages meer? Ik werd net Dead Orbit rank 4 en had niks bij de postmaster liggen.
Ps. ze stacken nie tmeer.
Had je er al 1 bij de postmaster liggen toevallig?
Zoals hierboven aangegeven, ze stacken inderdaad niet meer. dus als je rank up gaat moet je het package ophalen en openen, anders als je weer rank up gaat dan mis je dat package
Zoals hierboven aangegeven, ze stacken inderdaad niet meer. dus als je rank up gaat moet je het package ophalen en openen, anders als je weer rank up gaat dan mis je dat package
[ Voor 64% gewijzigd door gise op 15-09-2015 15:33 ]
dat verhaal op reddit.. iemand 1k motes, 7k hadronic essence, 600 heavy synths. en maar 1 pakketjetha_crazy schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 15:32:
[...]
Die krijg je bij de respectievelijke persoon.
Ps. ze stacken nie tmeer.

Linkje voor luie mensen:Vuvuzela schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 15:34:
[...]
dat verhaal op reddit.. iemand 1k motes, 7k hadronic essence, 600 heavy synths. en maar 1 pakketje![]()
https://www.reddit.com/r/...vendor_packages_to_stack/
PSN: Houtvlot
Zo, mijn rondje tower weer gedaan voor mijn Exotic weapon, nieuwe speeder, en nog wat ander grut 
Ik ben er later vanavond klaar voor
(hoop ik, moet het bezoek maar snel de deur uit werken
)
Ik ben er later vanavond klaar voor

Oke ik krijg allemaal missies met The Taken King logo op venus, maan etc...
Heb ik nou TTK of niet? Want ik heb het echt geannuleerd en er is niks betaald...
Wtf?
Heb ik nou TTK of niet? Want ik heb het echt geannuleerd en er is niks betaald...
Wtf?

Nee, dat zat allemaal in 2.0 update. Je hebt um niet.piqueno11 schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 15:38:
Oke ik krijg allemaal missies met The Taken King logo op venus, maan etc...
Wtf?
[afbeelding]
PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account
Weet je het zeker? Want ik doe nu de quest "A ranger lost" ...UTADDICT schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 15:40:
[...]
Nee, dat zat allemaal in 2.0 update. Je hebt um niet.
Probeer het anders eens te googlen en stop met vragen naar verschillende questen. Als je TTK hebt, zonder ervoor te betalen, dan heb je ofwel geluk of je bent stoer aan het doen. Ik weet het niet en het boeit me niet.piqueno11 schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 15:41:
[...]
Weet je het zeker? Want ik doe nu de quest "A ranger lost" ...
Geniet er maar met volle teugen van!
p.s. Ik zou je Destiny wel nooit meer afsluiten voordat er een licentie issue komt bij een volgende reboot.
PSN & PC: Irrival | Battle.net: Irrival#2692
Nou nee stoer doen niet... 't is gewoon raar en ik weet niet of ik hier problemen mee kan krijgen.. ben ook bijna level 35 en speel gewoon door de missies.. heel raar dit...Irrival schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 15:46:
[...]
Probeer het anders eens te googlen en stop met vragen naar verschillende questen. Als je TTK hebt, zonder ervoor te betalen, dan heb je ofwel geluk of je bent stoer aan het doen. Ik weet het niet en het boeit me niet.
Geniet er maar met volle teugen van!![]()
p.s. Ik zou je Destiny wel nooit meer afsluiten voordat er een licentie issue komt bij een volgende reboot.
Yup... ik heb de Nightstalker subclass en ben nu level 35... heb gewoon TTK gratis door een fout van PSN store... hahaha ziek... Krijg vanavond bij TTK Launch event in Hoofddorp een DLC code voor TTK, ik kan die wel hier iemand blij maken denk ik.
FIRST!piqueno11 schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 15:54:
Yup... ik heb de Nightstalker subclass en ben nu level 35... heb gewoon TTK gratis door een fout van PSN store... hahaha ziek... Krijg vanavond bij TTK Launch event in Hoofddorp een DLC code voor TTK, ik kan die wel hier iemand blij maken denk ik.
PSN: Houtvlot
Hahaha, mooi als jij straks je code weggeeft en achteraf toch geen Taken King blijkt te hebbenpiqueno11 schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 15:54:
Dinges?quelake schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 16:07:
+1 voor Dinges!
Sinds wanneer praten we hier in vaktermen?
-1 voor Dinges!!quelake schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 16:07:
+1 voor Dinges!
Misschien ben ik dom, maar mijn bounties "vault" zit bijna vol, maar ik kan ze nergens inleveren? Wat mis ik?

| Canon EOS R | Canon 24-70mm F2.8L | Canon 85mm f1.2 | Laowa 100mm f2.8 |
Quest panel.Mother_Goozz schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 16:10:
Misschien ben ik dom, maar mijn bounties "vault" zit bijna vol, maar ik kan ze nergens inleveren? Wat mis ik?
Over de bounty.
X
gewoon in orbit of tijdens game in je bounty screen in cashen.Mother_Goozz schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 16:10:
https://vdr.one | Certified Drone Pilot A1/A3+A2
erop staan en vierkantje ofzo om ze in te leveren in het menuMother_Goozz schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 16:10:
Hahaha oh wat een fail moment weer
Thanks guys!

Thanks guys!
Als je in de Dreadnaught loopt kan je bepaalde dingen vinden soort ghosts die je naar Eris kan brengen. Pak er maar 1 op. Ik had er 3 of 4 maar Eris vraagt nu om 5 meer.. Als ik er 1 had gepakt was dat waarschijnlijk ook het geval.

[ Voor 22% gewijzigd door MarkJM op 15-09-2015 16:19 ]
Legendary Edition is binnen hoor, yay!
Is gewoon de vanilla disc met een DLC code haha.
PSN: MilanXXL
Vuvuzela schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 16:15:
Als je in de Dreadnaught loopt kan je bepaalde dingen vinden soort ghosts die je naar Eris kan brengen. Pak er maar 1 op. Ik had er 3 of 4 maar Eris vraagt nu om 5 meer.. Als ik er 1 had gepakt was dat waarschijnlijk ook het geval.

[ Voor 5% gewijzigd door Viper® op 15-09-2015 16:32 ]
Wanneer kan je je nieuwe subclass unlocken? Storymode uitspelen?
[ Voor 19% gewijzigd door Buddha_ op 15-09-2015 16:33 ]
PSN: IXI_BUDDHA_IXI
Maatje van mij krijgt zojuist een Hawkmoon uit een groene engram. Deceptive engram. The fuuuck.
You're kidding me right? Moet ik ze alsnog downloadenMilanXS schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 16:28:
Tergend. Laatst over een update 2 uur gedaan, test netwerk en kom wel uit op 90 mb. Dus ergens gaat er iets niet lekker
I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.
Hier hetzelfde. Hadden ze wel wat meer van mogen maken. Ik heb wel een suros arsenal pack ofzo. En natuurlijk het Hakke Takke packMilanXS schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 16:28:
Zucht nog een uurtje doorbijten en dan thuis lekker gamen. Morgen ook nog vrij. Ga vannacht maar is door tot het licht word.
DNS aanpassen naar opendns/google dns.
Btw hoe krijg ik mn suros arsenal pack? Heb m geactiveerd bij add-ons.
[ Voor 49% gewijzigd door DarkElement op 15-09-2015 16:36 ]
Haha, zo is het! Als je base Destiny al hebt/had, maakt het geen verschil. 2.0 heb je dan naar alle waarschijnlijk al, en dit was een update van een paar MB, gewoon een unlock dus.weszz schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 16:34:
[...]
You're kidding me right? Moet ik ze alsnog downloaden
Tergend. Laatst over een update 2 uur gedaan, test netwerk en kom wel uit op 90 mb. Dus ergens gaat er iets niet lekker
Haha, ja precies. Ach, nu lekker spelen!Lekkerboeie86 schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 16:35:
[...]
Hier hetzelfde. Hadden ze wel wat meer van mogen maken. Ik heb wel een suros arsenal pack ofzo. En natuurlijk het Hakke Takke pack
Zucht nog een uurtje doorbijten en dan thuis lekker gamen. Morgen ook nog vrij. Ga vannacht maar is door tot het licht word.
PSN: MilanXXL
aaaaah
net thuis vanaf werk gerusht en krijg een mega download voor de kiezen pffff
dacht dat ik die vorige week al binnen had geslurpt
PSN: jansoe13
strompel schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 16:38:
aaaaah
Hij zegt 16 Gb, maar na 100 mb is die al klaar volgens mij. Dit is namelijk gewoon deel 2 van de 2.0 patch
[ Voor 6% gewijzigd door Viper® op 15-09-2015 16:38 ]
praying....Viper® schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 16:38:
[...]
![]()
Hij zegt 16 Gb, maar na 100 mb is die al klaar volgens mij. Dit is namelijk gewoon deel 2 van de 2.0 patch
Verwijderd
Ik kreeg uit dezelfde groene engram de Thorn.djmelvee schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 16:33:
Maatje van mij krijgt zojuist een Hawkmoon uit een groene engram. Deceptive engram. The fuuuck.
Toevallig de laatste exotic die ik nog miste van Year 1.
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 15-09-2015 16:42 ]
DarkElement schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 16:44:
De Thorn are you kidding me!?

Een dikke middle vinger naar de year1 spelers
I like it
Sowieso dat Dinges nog een hoop sherpa-karma heeft, dus t gaat je geen windeieren leggen!
Jullie kussen gewoon Bungie hun ***
[ Voor 6% gewijzigd door Buizerd__NL op 15-09-2015 16:48 ]
PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451
Kreeg de Hawkmoon.
Ik vind het persoonlijk belachelijk dat ze de exotic year 1 echt een lachertje hebben gemaakt. Black Hammer Refil from reserves wat een fail... Blij dat ik het niet gekocht heb, leuk dat ik het kan spelen maar je begint eigenlijk opnieuw per year...
Ik vind het persoonlijk belachelijk dat ze de exotic year 1 echt een lachertje hebben gemaakt. Black Hammer Refil from reserves wat een fail... Blij dat ik het niet gekocht heb, leuk dat ik het kan spelen maar je begint eigenlijk opnieuw per year...
Iemand enig idee hoe ik TTK op de xbox one online kan kopen?
Ik heb alle andere uitbreidingen maar ik kan op de xbox site niet de digital download kopen. Staat op niet beschikbaar, kan alleen maar de versie van 90 euro kopen..
Ik heb alle andere uitbreidingen maar ik kan op de xbox site niet de digital download kopen. Staat op niet beschikbaar, kan alleen maar de versie van 90 euro kopen..
Bij de PS4 kon je zoeken op taken king in de store en als je de uitbreidingen had kreeg je de 40 euro TTK optie.painkill schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 17:10:
Of inloggen op de playstation store, bij de xbox vermoed ik dat het hetzelfde is.
https://store.xbox.com/nl-NL/
Inloggen met je xbox account en dan zoeken op taken king
Ik heb 'm via Destiny gekocht (selecteer Taken King content, dan linked hij je door naar de expansion)painkill schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 17:10:
Kon 'm ook zo 1-2-3 niet vinden via X-Box store.
huilie huilie, welkom in de wereld van mmo's.Mother_Goozz schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 17:06:
Kreeg de Hawkmoon.

[ Voor 9% gewijzigd door xavento op 15-09-2015 17:20 ]
29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."
Welkom in de wereld van (iets wat moet lijken op) een mmo. Juist dat je "opnieuw" moet beginnen Is voor velen met mij weer een enorme drive. Of wilde je tien jaar met je fatebringer gaan spelen? Want dat is leuk....Mother_Goozz schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 17:06:
Kreeg de Hawkmoon.
En daarnaast Was Black hammer gewoon eigenlijk een Exotic, en moest deze perk aangepast worden. Dit icm minder bullet sponge bosses maakt de wijziging gewoon dikke prima.
https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913
echo chamber strike is awesome!! leuke mechanics!!!
Nou, eindelijk thuis van werk. ik zal los. In de tower loopt iedereen al als Level 40 rond, gaat hard dus.
PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL
Kom je thuis. Playstation aan. Kijk ik al een kwartier lang tegen een bezig met voorbereiden van downloaden aan. Poep traaaaaaaag.
Vanguard vendor in the Tower. Die in de hangar.DarkElement schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 16:35:
DNS aanpassen naar opendns/google dns.
(Als het goed is.)
Hoe kun je je character levelen voor TtK je kon toch 1 character naar level 25 boosten
PSN: MisterxBee : PS5 Pro :Samsung Zfold6:Synology DS220+
Met de hawkmoon heb je dan nog geluk omdat die een y2 versie heeft. Ik vind het juist wel lekker die frisse start..Mother_Goozz schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 17:06:
Kreeg de Hawkmoon.
Iemand de NF al gedaan
oke alle troep ingeleverd en al light 210 tot hoever gaat die light eigenlijk ?
Ik zag sommige van Tweakers al op Light 240. Dafuq. Ik zelf ben al op 220, dus er is wel klein beetje vooruitgang!
Heeft iemand path of The defender al gedaan?dat je 50 kills binnen je ward of dawn moet maken.
Loop als een achterlijke thralls door te slaan maar krijg er er maar per 1 voor na zon 50 thralls in siege of The war mind
Loop als een achterlijke thralls door te slaan maar krijg er er maar per 1 voor na zon 50 thralls in siege of The war mind
PSN: Flix20-NL
PS4 in Rest Mode heeft hier ook niks geholpenNeefdave schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 17:34:
Kom je thuis. Playstation aan. Kijk ik al een kwartier lang tegen een bezig met voorbereiden van downloaden aan. Poep traaaaaaaag.

Vanguard QuartermasterVerwijderd schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 18:18:
Weet iemand waar je de wapens van de pre order kan halen. ??
Je kan ook granaten gebruiken.. en je melee als die vol is.Flix20 schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 18:15:
Heeft iemand path of The defender al gedaan?dat je 50 kills binnen je ward of dawn moet maken.
Krijg ik ook geen kills voor...
vaag.. bij mij crashte destiny bijna elke keer dat ik een bubbel wilde neerzetten. Dus ik heb die kills gedaan met granaten.
Ok, uurtje bezig.
Titan nu de Sunbreaker class vrijgespeeld, toen ik die hamer had kwam er meteen een leuk gedeelde om hem even te testen
Maar echt alle wapen en gear van hiervoor is prut nu? Ik krijg via de missies gewoon leg armor (rare, niet eens legendary) die meer defense heeft dan mijn zwaar bevochten gear uit year one. Hierdoor heb ik door die te selecteren ipv van legendary en zelfs exotics meer light dan met mijn oude gear.
Titan nu de Sunbreaker class vrijgespeeld, toen ik die hamer had kwam er meteen een leuk gedeelde om hem even te testen
Maar echt alle wapen en gear van hiervoor is prut nu? Ik krijg via de missies gewoon leg armor (rare, niet eens legendary) die meer defense heeft dan mijn zwaar bevochten gear uit year one. Hierdoor heb ik door die te selecteren ipv van legendary en zelfs exotics meer light dan met mijn oude gear.
PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL
melees en Grenade kills kijken te werken wanneer m'n bar vol zit.
Melee kills binnen m'n (saint14)bubble niet..
Ben idd ook wel benieuwd wat nu te doen met oude gear. Alles uitelkaar trekken of voor dat infusen(?) gebruiken?
Melee kills binnen m'n (saint14)bubble niet..
Ben idd ook wel benieuwd wat nu te doen met oude gear. Alles uitelkaar trekken of voor dat infusen(?) gebruiken?
Infusen gaat niet lukken met y1 spullen. Het is dus echt zo goed als nutteloos.
https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913
Mijn ps4 blijft op Downloading update file... steken
Lian Li PC O-11 Dynamic XL, AMD 5950x, NZXT Z73, Asus X570 Gaming-E, 4x8GB 3600mhz, Gigabyte RTX 3090 Vision OC, WD Black SN850 1TB
Wat zouden jullie als eerst met legendary märks kopen?
De plek waar je geen legendary heb.To easy schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 18:50:
Soms is het leven zo makkelijk hé. Haha
Anyway, kids dalijk naar bed en dan kan papa ook eindelijk ttk gaan spelen!!
Een Y2 Exotic weaponTo easy schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 18:50:
Wat is dit nou weer voor achterlijke reactie... Ik ben er niet bekend mee met MMO, doe niet zo dom gastxavento schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 17:18:
[...]
huilie huilie, welkom in de wereld van mmo's.
[afbeelding]
Dit topic is gesloten.
Let op:
-Houd je reacties gerelateerd aan Destiny, het zeker niet de bedoeling om compleet offtopic te gaan
-Houd je reacties gerelateerd aan Destiny, het zeker niet de bedoeling om compleet offtopic te gaan