I served in a company of heroes.
Dan mag ik echt hopen dat de raids heel groot is en heel moeilijk.Michaelg schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 11:30:
[...]
Als ik mezelf 3 maanden kan vermaken met deze content dan teken ik daarvoor hoor!
PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451
niemand heeft gefaald en ik heb gewoon een groepje gemaakt met degene waar ik de laatste tijd onwijs mee speelde, want eentje mog helaas niet joinenhatsa schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 11:29:
[...]
Waarom ga je weg?
Ik heb gefaald als opperhoofd
Paar raketten erop en je bent de boss al voorbij
[ Voor 4% gewijzigd door tha_crazy op 15-09-2015 11:32 ]
[ Voor 7% gewijzigd door tha_crazy op 15-09-2015 11:37 ]
lol das al epic.tha_crazy schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 11:36:
Oke, krijg zojuist uit een groene engram the last word
https://vdr.one | Certified Drone Pilot A1/A3+A2
year 2 last word?tha_crazy schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 11:36:
Oke, krijg zojuist uit een groene engram the last word
PSN: MisterxBee : PS5 Pro :Samsung Zfold6:Synology DS220+
Hier krijg je dan een quest, in mijn geval the nightstalker waarbij je eerst een quest moet doen.
Deze ga ik zo nog even doen
[ Voor 14% gewijzigd door tha_crazy op 15-09-2015 11:46 ]
Mm wåt to do met mijn bountystha_crazy schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 11:40:
Info betreffende de subclass
spoiler:Zodra je level 40 bent kan je met je vangaurd praten.
Hier krijg je dan een quest, in mijn geval the nightstalker waarbij je eerst een quest moet doen.
Gewoon met bounties zsm 40 worden en dan nieuwe bounties selecteren en quests gaan doen... die subclass gaat vanzelf wel.
Van de gunsmith 5 heavys
van eris een cloak
van de shaxx medallion of iron en nog wat dingen.
En uiteindelijk een emblem
Geen idee.sten123 schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 11:43:
Tot hoever gaat het light level nu?
ik zit nu bijna op 200 in ieder geval
https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913
Moment, iets mis geinterperteerd
Niet 40, eerste missie.
Ik combineerde dat dus had t ff niet door
[ Voor 15% gewijzigd door tha_crazy op 15-09-2015 11:46 ]
tha_crazy schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 11:40:
Info betreffende de subclass
spoiler:Na de eerste TTK missie naar de tower gaan
https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913
Zie updateMichaelg schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 11:46:
[...]
spoiler:Ik las dat deze al beschikbaar zou zijn nadat je de eerste TTK quest voltooid hebt
Dit dus
De karmakeizer heeft gesproken!Crashhill schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 11:53:
Stop met praten tot dat ik ook gespeeld heb!
PSN: Houtvlot
Ben al gestopt. Te druk met gamenCrashhill schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 11:53:
Stop met praten tot dat ik ook gespeeld heb!
PSN - M4uSzi // -
Dat lijkt me wel logisch ja.praseodymium schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 11:56:
Klopt het dat de subclass quest missions niet met een fireteam te spelen zijn?
PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account
Die tablet laat die alles sneller gaan ofzo hahatha_crazy schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 12:00:
subclass binnen
Probleem is, ik heb geen headset (nog) dus vraag me af in hoeverre ik nuttig kan zijnTiMMieJ schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 10:39:
[...]
Solo is het verhaal heel leuk om te doen (imho) maar na het uit te hebben gespeeld is er solo geen reet meer aan. Dan is het echt heel leuk om met wat mensen te spelen en lekker te knallen maar alleen is dan niet interessant (imho). Enne een beetje spammen hier voor de weekly's en NF's is goed te doen en leuk om mensen te leren kennen.
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Oh nee ben puur aan t powerlevelen.To easy schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 12:01:
[...]
Die tablet laat die alles sneller gaan ofzo haha
Straks eerst lunchen
Vinnie. Nightstalkertha_crazy schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 12:02:
[...]
Oh nee ben puur aan t powerlevelen.
Straks eerst lunchen
PSN - M4uSzi // -
Echt he. I love mijn huntertje
PSN - M4uSzi // -
Ik heb de digital collectors edition gekocht en heb op mijn warlock en hunter een exotic item en shader en een emblem gekregen. Maar mijn titan heeft niets gekregen, ik vraag mij af of dit klopt. Op de forums van Bungie kom ik veel verschillende dingen tegen waarbij men aangeeft niets te krijgen, of het te vroeg hadden gekregen, maar nergens zie ik een reactie waarbij men deels de items gekregen heeft.
Wellicht dat er iemand is die hetzelfde probleem heeft of juist het antwoord
Ik kreeg mijn Titan items bij mij Hunter afgeleverd en de class item later via postmasterFratti schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 12:21:
Hulpvraag...
Ik heb de digital collectors edition gekocht en heb op mijn warlock en hunter een exotic item en shader en een emblem gekregen. Maar mijn titan heeft niets gekregen, ik vraag mij af of dit klopt. Op de forums van Bungie kom ik veel verschillende dingen tegen waarbij men aangeeft niets te krijgen, of het te vroeg hadden gekregen, maar nergens zie ik een reactie waarbij men deels de items gekregen heeft.
Wellicht dat er iemand is die hetzelfde probleem heeft of juist het antwoord
Of is er echt nog geen reeeeet te doen?
YouTube: Destiny in 5 Minutes
Ik moet toch wat tijdens het wachten..haha. Maar best een tof filmpje en opfrissertje.
PSN: MilanXXL
| Canon EOS R | Canon 24-70mm F2.8L | Canon 85mm f1.2 | Laowa 100mm f2.8 |
Lekker toch heheMother_Goozz schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 12:58:
Erg raar dit. Ik had de Taken King pre-order staan. Ik dacht dat het met Paypal afgeschreven zou worden. Kreeg vanochtend een mailtje dat mijn portomonee bedrag ontoereikend is, en de order geannuleerd is. Kijk ik nu, kan ik wel gewoon Taken King spelen, maar mijn order is geannuleerd...
3 karaktersTo easy schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 12:55:
Ik denk dat je niet tot 4 uur vanacht nodig hebt
dat wordt raiden dus aankomend weekendPinjataaa schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 13:05:
Gaat wel erg snel, lvl 40 light 208..
Vogje normal vanavond?Crashhill schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 13:04:
3 karaktersalle story uitspelen
weekly bounties, daily bounties gunsmith guns,
maak mijn tijd wel vol hoor xD!
* dinges weigert de hypetrain!
haha! dinges gaat gewoon meedoen want ondertussen heeft hij de taken king al!dinges schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 13:08:
[...]
Vogje normal vanavond?
* dinges weigert de hypetrain!
En zo niet, dan moet je toch eens optreden! hahaha!

Neen, ik heb het echt nog niet!Crashhill schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 13:09:
[...]
haha! dinges gaat gewoon meedoen want ondertussen heeft hij de taken king al!
En zo niet, dan moet je toch eens optreden! hahaha!
En waar moet ik optreden?
Vanavond in de party, K3 - Oma's aan de topdinges schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 13:11:
[...]
Neen, ik heb het echt nog niet!
En waar moet ik optreden?
https://twitter.com/search?q=Hawkmoon
schijnbaar dropt die nogal veel
PSN4 igorvertus (Destiny) * Aprilia RSV * Suzuki GSX1300R
Voordat ik mn ps4 aanzet is het half 9 en dan is het al bijna bedtijd.
Hahaha ja jij zit het meteen als werk dan damn. Na 1 char is voor mij de fun alweer ff weg.Crashhill schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 13:04:
[...]
3 karaktersalle story uitspelen
weekly bounties, daily bounties gunsmith guns,
maak mijn tijd wel vol hoor xD!
Waar de hell is dat voor?
quest van petratha_crazy schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 13:31:
Ik krijg de hele tijd fallen eather.
Waar de hell is dat voor?
Iemand kleine eerste indruk?
PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL
Idem hier. Eerst m'n titan mainen, raids etcetc. Zien we daarna weerTo easy schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 13:26:
[...]
Hahaha ja jij zit het meteen als werk dan damn. Na 1 char is voor mij de fun alweer ff weg.
Ik kan niet wachten op alle posts met "GIEF MORE CONTENT".
PSN & PC: Irrival | Battle.net: Irrival#2692
lvl 40 zal ook niet moeilijk zijn.Irrival schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 13:41:
Iedereen is al bijna level 40...
Ik kan niet wachten op alle posts met "GIEF MORE CONTENT".
Iemand een indicatie van hoe snel dat lukt met bounties en quests? Wat is ong exp per level?
PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r
Filmpjes zijn leuk. Nieuw omgevingen tja beetje recyclen hè. Verwacht er niet teveel van en dan valt meeRawChild schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 13:34:
Hoe zijn de nieuwe missies en nieuwe werelden/omgevingen?
Iemand kleine eerste indruk?
Het enige wat Level 40 zegt, is dat je gear kan equippen welke voor Level 40 zijn.
Nu is het gear verzamelen, guns verzamelen, gear met de juiste perks zoeken, guns met juiste perks en burns zoeken, alles levelen.
Oh ik lees op twitter juistem erg veel over dat de dreadnaught echt heel tof is om rond te lopen.To easy schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 13:44:
[...]
Filmpjes zijn leuk. Nieuw omgevingen tja beetje recyclen hè. Verwacht er niet teveel van en dan valt mee
Sowieso nu geen wapens reforgen dus je kan veel langer grinden om leuk spul te hebben. in HoW was je klaar met 1 Her benevelonce en dan 100keer rerollen.. nu heb ik met geluk de sniper die ik wilde al gekregen maar nog niet met ideale perks.
[ Voor 6% gewijzigd door Vuvuzela op 15-09-2015 13:48 ]
hebben ze het reforgen er weer uitgehaald/?Vuvuzela schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 13:46:
Ik denk dat als je het verhaal normaal doorloopt je ook met 40 eindigt.
Sowieso nu geen wapens reforgen dus je kan veel langer grinden om leuk spul te hebben. in HoW was je klaar met 1 Her benevelonce.. nu heb ik met geluk de sniper die ik wilde al maar nog niet de perks.
http://www.accelerated-id...nfuse-perk-explained.aspx

[ Voor 111% gewijzigd door Viper® op 15-09-2015 13:52 ]
Dank je, dat was het
Vanavond eindelijk aan de slag, begrijp dat je er vrij snel doorheen bent?
Gewoon 45 keer reforgen tot je had wat je wilde.
Dit is toch veel vetter
uren van je 'kostbare' kansloze leven online doorbrengen met het eindeloos farmen en grinden van engram's en equipment die later weer totaal nutteloos blijken te zijn

Serieus, d'r gaat echt een wereld voor me open!MilanXS schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 12:46:
Destiny in 5 minuten.
YouTube: Destiny in 5 Minutes
Ik moet toch wat tijdens het wachten..haha. Maar best een tof filmpje en opfrissertje.
Nou heb ik d'r ook nog maar iets van 600 uur in zitten, dus dat is niet zo gek, maar toch!
Tsja, het is een beetje dubbel. in HoW kon je een gun vinden met de juiste stats en die rerollen totdat je de perks erop had die je wou, waardoor je eindelijk een keer echt de guns had die je ècht wou.Viper® schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 13:55:
Persoonlijk vond ik dat reforge ook maar matig.
Gewoon 45 keer reforgen tot je had wat je wilde.
Dit is toch veel vetter
uren van je 'kostbare' kansloze leven online doorbrengen met het eindeloos farmen en grinden van engram's en equipment die later weer totaal nutteloos blijken te zijn
wait a minute...
Daarnaast kon je ook meerdere van dezelfde wapens met andere burns rerollen (voorbijvoorbeeld nightfalls)
Nu moet ik weer op zoek en hopen dat ik met geluk een gun vind die de combinatie heeft van juiste stats, perks en burn die ik erop wil hebben.
Ja die Is opzich wel vet hoor. Maar speel het straks zelf en dan snap je miss wat ik bedoel. Genieten ga jij swsMichaelg schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 13:46:
[...]
Oh ik lees op twitter juistem erg veel over dat de dreadnaught echt heel tof is om rond te lopen.
Hoe kan dat nou!?
Gene die post is net als ik gewoon aan het werkCrackSlet schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 14:18:
Jongens, al 20 minuten geen post hier!
Hoe kan dat nou!?
hehe juist niet:) mijd zoveel mogelijk info om vanavond verrast te zijn.steffeh schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 14:29:
Inderdaad, de personen die hier posten liggen kwijlend op hun bureau niks te doen en Reddit te lurken.

Maar dat ga ik pas vanavond doen, de lag is niet te doen af en toe
Plus tablet zit op 23% al
[ Voor 13% gewijzigd door tha_crazy op 15-09-2015 15:05 ]
Dit topic is gesloten.
-Houd je reacties gerelateerd aan Destiny, het zeker niet de bedoeling om compleet offtopic te gaan