Mijn vriendin regelt het eten en is uit huis vanavond, nog meer gametimeViper® schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 10:30:
[...]
me too
Vanavond maar even pizza afhalen bij New York, meer gametime
Rest-modevegetto1983 schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 10:36:
[...]
van mij staat in standby maar dat is zeker niet voldoende ....
Volgens mij check die op een aantal moment voor updates, en is het geen push systeem. Die van mij stond namelijk gewoon uit z'n neus te vreten toen de 2.0 patch er was.
Is die rare kronkel uit je hoofd ook geüpdatet?tha_crazy schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 10:34:
[...]
Ik hou ook van jou hoor
Ik ben in ieder geval gepatchd voor vanavond
Toch maar even de trial van Destiny binnen gehaald, kijken of het wat is voor de solo speler.
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Hebben jullie ook hartkloppingen?
Solo is het verhaal heel leuk om te doen (imho) maar na het uit te hebben gespeeld is er solo geen reet meer aan. Dan is het echt heel leuk om met wat mensen te spelen en lekker te knallen maar alleen is dan niet interessant (imho). Enne een beetje spammen hier voor de weekly's en NF's is goed te doen en leuk om mensen te leren kennen.corset schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 10:37:
Toch maar even de trial van Destiny binnen gehaald, kijken of het wat is voor de solo speler.
corset schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 10:37:

Teveel koffie ?Pinjataaa schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 10:39:
Hebben jullie ook hartkloppingen?
medicijnen ?
[ Voor 26% gewijzigd door Viper® op 15-09-2015 10:40 ]
Durf ik niet te zeggenvegetto1983 schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 10:36:
[...]
van mij staat in standby maar dat is zeker niet voldoende ....
Die gaat nooit geupdate wordensteffeh schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 10:37:
[...]
Is die rare kronkel uit je hoofd ook geüpdatet?

Ja doe maar alsof er niks aan de hand is!vegetto1983 schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 09:59:
[...]
![]()
xje? mag ik een alliance met je arthur
Je hebt me verlaten Vegetto! Na al die tijd! Ik dacht dat we voor eeuwig samen zouden zijn, en dan ram je ineens uit het niks een dolk door mijn hart!
Laat heel TTK maar zitten... ik ga in foetushouding op de bank liggen met chocola, een bak ijs en dit nummer op repeat
PSN: Houtvlot
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeedinges schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 10:43:
[...]
Ja doe maar alsof er niks aan de hand is!
Je hebt me verlaten Vegetto! Na al die tijd! Ik dacht dat we voor eeuwig samen zouden zijn, en dan ram je ineens uit het niks een dolk door mijn hart!
Laat heel TTK maar zitten... ik ga in foetushouding op de bank liggen met chocola, een bak ijs en dit nummer op repeat![]()
[video]
niet boos zijn Houtvlot please

Houtvlot moet nog steeds TTK kopen. Dat vind Femke ook. Maar Houtvlot vindt dat Femke hem moet kopen..... Lijkt wel een huwelijk
MAar heb jij em al gekochtBiatch schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 10:46:
Houtvlot moet nog steeds TTK kopen. Dat vind Femke ook. Maar Houtvlot vindt dat Femke hem moet kopen..... Lijkt wel een huwelijk
Verwijderd
Wahaha ik heb me ziek gemeld vandaag, dus om 10 uur naar de mediamarkt gegaan.. Kom ik onderweg me mentor tegen die ik het 3e uur heb!!! Snel de andere kant op gefietst maar waarschijnlijk ben ik fucked..
Ghehe ach voor hetzelfde geld ging je paracetomol halenVerwijderd schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 10:46:
Wahaha ik heb me ziek gemeld vandaag, dus om 10 uur naar de mediamarkt gegaan.. Kom ik onderweg me mentor tegen die ik het 3e uur heb!!! Snel de andere kant op gefietst maar waarschijnlijk ben ik fucked..
PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r
Locket!!
Nog flawless gehaald in t laatste weekend?
Die bak ijs is wel een goed idee.
Mediamarkt heeft onderhand mijn pakket al gebracht, T minus 10
PSN4 igorvertus (Destiny) * Aprilia RSV * Suzuki GSX1300R
Nee, afgelopen 2 weken iets van 70u in Metal Gear Solid V gestoken.tha_crazy schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 10:49:
[...]
Locket!!
Nog flawless gehaald in t laatste weekend?
L490 schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 10:51:
[...]
Nee, afgelopen 2 weken iets van 70u in Metal Gear Solid V gestoken.

Ik ben niet boos, ik ben teleurgesteld en verdrietig!vegetto1983 schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 10:44:
[...]
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
niet boos zijn Houtvlot please
Weet je nog, je eerste vriendinnetje? Je grote liefde? Waarmee je jezelf al oud zag worden? Heel je verdere leven had je al gepland. Leuk rijtjeshuis, een burgerlijke stationwagon voor de deur, een mooi gemiddelde 1,7 kind, een hond... Je zag het allemaal voor je! Je wist zeker dat jullie nooit uit elkaar zouden gaan... Tot het moment dat ze ineens zei dat ze niks meer voor je voelt, maar jullie wel als vrienden verder konden gaan? ZO VOEL IK ME NU!
Je verlaat me, maar wil wel een "alliance"... Weet je hoe kwetsend!
Ja gisteren kon ik de verleiding toch niet weerstaan. Vrouw en kind zijn al ingelicht, deze jongen zit vanavond achter de PS en hoop dat zn disc eject probleem is verholpen. Sinds de laatste week poept ie willekeurig het schijfje eruit. Denk zelf het euvel gevonden te hebben, vanavond even testen
L490 schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 10:51:
[...]
Nee, afgelopen 2 weken iets van 70u in Metal Gear Solid V gestoken.

Voor het verhaal en de gameplay right

Wat bar slecht hahaVerwijderd schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 10:46:
Updatebestand? Woohoooo.
Nu is het wachten op de postbode... ik geef hem nog 7 minuten, anders krijgt 'ie straf!
Nu is het wachten op de postbode... ik geef hem nog 7 minuten, anders krijgt 'ie straf!
PSN: MilanXXL
aww da's jammerMilanXS schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 10:53:
Updatebestand? Woohoooo.
http://www.emerce.nl/nieu...zorgers-postnl-uitgebreidZelfstandige pakketbezorgers van PostNL voeren vandaag opnieuw actie.
Right.Viper® schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 10:53:
[...]
[afbeelding]
Voor het verhaal en de gameplay right
kom arthur, jij gaat TTK halen, je begrijpt mij best en ik ga je niet verlaten en als jij TTK heb net zoveel met jouw spelen jij bent en blijft mijn grootste liefde, en zit voor altijd in mijn hartdinges schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 10:52:
[...]
Ik ben niet boos, ik ben teleurgesteld en verdrietig!
Weet je nog, je eerste vriendinnetje? Je grote liefde? Waarmee je jezelf al oud zag worden? Heel je verdere leven had je al gepland. Leuk rijtjeshuis, een burgerlijke stationwagon voor de deur, een mooi gemiddelde 1,7 kind, een hond... Je zag het allemaal voor je! Je wist zeker dat jullie nooit uit elkaar zouden gaan... Tot het moment dat ze ineens zei dat ze niks meer voor je voelt, maar jullie wel als vrienden verder konden gaan? ZO VOEL IK ME NU!
Je verlaat me, maar wil wel een "alliance"... Weet je hoe kwetsend!
[video]
![]()
![]()
je bent mijn mentor jij hebt mij alle kneepjes geleerd in VOG
"NIEUWS - 15 juli 2015 - 15:09"Viper® schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 10:54:
[...]
aww da's jammer
[...]
http://www.emerce.nl/nieu...zorgers-postnl-uitgebreid
JIJ JIJ JIJ, TROLHOOFD.
Je had me bijna.
Iemand die dadelijk met g2theno en mij wil meelopen?
Heb je em niet digitaal besteld?Biatch schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 10:52:
[...]
Ja gisteren kon ik de verleiding toch niet weerstaan. Vrouw en kind zijn al ingelicht, deze jongen zit vanavond achter de PS en hoop dat zn disc eject probleem is verholpen. Sinds de laatste week poept ie willekeurig het schijfje eruit. Denk zelf het euvel gevonden te hebben, vanavond even testen
Heb je dat gezeik niet als t goed is.
Tevens, ik houd t nu ook nie tmeer bij
Maar nog 3 minuten
HYPE!

Dus die subclass Is eerst een questline hè?
Dit is zo verschrikkelijk herkenbaar..steffeh schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 09:54:
[...]
Haha geintje toch!
Is je tablet al leeg door de hype?
[afbeelding]
Zo voel ik me vandaag tijdens het programmeren, gaat nergens over hoe vaak ik richting t.net & reddit klik...
Elf uur. Ik wil screenshots zien!
Happy Year Two allemaal!
Happy Year Two allemaal!
[ Voor 31% gewijzigd door djmelvee op 15-09-2015 11:00 ]
Inmiddels toch wat regels in Sublime getikt, man man man.
1100, TING TING TING
Ik heb het digitaal gekocht, merk er niks van. Moet ik het spel opnieuw starten?
Dear god, alsof mensen aan het aftellen zijn voor het nieuwe jaar
Leuk om te lezen. Zelf wachten tot vanavond, dan kan ik pas beginnen
I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.
VANAF NU GEEN SPOLIERS!
PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451
LolVerwijderd schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 10:46:
Nee destiny zelf niet. Moet zeggen gebeurde nu paar keer tijdens GTA.tha_crazy schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 10:57:
[...]
Heb je em niet digitaal besteld?
Heb je dat gezeik niet als t goed is.
Tevens, ik houd t nu ook nie tmeer bij
Maar nog 3 minuten
HYPE!
[afbeelding]
11:00 uur veel plezier aan alle ambtenaren en "studenten". Wij die werken vanavond pas!
Niet zo plagen. Ik lach als het straks regent en jij op het dak moet staan
Iemand al level 40? #duurtlang
All aboard.. the hypetrain!

PSN4 igorvertus (Destiny) * Aprilia RSV * Suzuki GSX1300R
Vendor armor 280 light. Dat wordt dus hoop gear grinden
https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913
39 na inleveren alle bounties...Lipst3r schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 11:05:
Iemand al level 40? #duurtlang
psn: M0nkeymen81 | Inglourious Guardians
Voor 40 euro de digitale uitbreiding, of voor 9 euro meer een legendary disc versie, het spel met alle uitbreidingen
We're not fucked at all
We're not fucked at all
gisteren bounties ingeleverd voor mn titan.. werkt niet voor subclass
Waarom niet bewaard voor nu?Lipst3r schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 11:09:
[...]
gisteren bounties ingeleverd voor mn titan.. werkt niet voor subclass
Ik heb er 16 klaar staan voor straks..uhm half 6
PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL
Jij ook Vinnie.tha_crazy schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 11:00:
Happy year 2
PSN - M4uSzi // -
warlock heeft 16 bounties.. titan speel ik later wel.. no rush voor meer chars. Waren toch 2500 bountiesRawChild schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 11:10:
[...]
Waarom niet bewaard voor nu?
Ik heb er 16 klaar staan voor straks..uhm half 6
Års gaat dat zo snel? En wrm werkt niet voor subclass dan?
hij lult dat kan niet
edit toch wel wtf, hoe kan dat man
[ Voor 47% gewijzigd door Vegetto op 15-09-2015 11:15 ]
https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913
I sense some trolling 
Edit:
I stand corrected!
Edit:
I stand corrected!
[ Voor 39% gewijzigd door CrackSlet op 15-09-2015 11:15 ]
In 1 klap van level 34 naar 38, alle voorafgaande spullen kan je weggooien.
Dat is snel... kan je wel meteen exotics van jaar 1 overzetten naar jaar 2 toch? Heb je geloof ik lvl 40 voor nodigM4uSzi schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 11:13:
Ik ben lvl 40. Bitches
PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL
Nja dat had ik wel verwacht. Stap naar lvl 40 is niet zo boeiend ook tbh. Naar max light gaan, dat wordt een ander verhaal.
alle "huidige" gear en wapens is niks meer waard zeker? fatebringer lekker dismantelen?
Ja gooi dat ook maar weg!vegetto1983 schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 11:16:
alle "huidige" gear en wapens is niks meer waard zeker? fatebringer lekker dismantelen?
Nah, tis nog een leuk wapen voor alle <34 activiteiten. Dus beide raids en poe wellicht.
How dare you!vegetto1983 schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 11:16:
Maar goed dat je de eer aan jezelf hebt gehouden, anders was je bij deze verbannen uit ZUIG
Nee, die Fatebringer gaat in een mooi vitrinekastje in de toren
Ik lul niet. Allemaal bounties opsparen en PE pakketjes. Nu farmen voor heel veel lightvegetto1983 schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 11:14:
hij lult dat kan niet
PSN - M4uSzi // -
En had je dan Focused light?M4uSzi schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 11:17:
[...]
Ik lul niet. Allemaal bounties opsparen en PE pakketjes. Nu farmen voor heel veel light
spoiler:
Als je praat met rahool krijg je als XB1 Speler blijkbaar een Hawkmoon of monte carlo 
[ Voor 18% gewijzigd door Gotjee op 15-09-2015 11:21 ]
Beetje dom! om niet te wachten op je sub class.M4uSzi schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 11:13:
Ik ben lvl 40. Bitches
Nope. Maar lvl zegt niks. Light is veel belangrijker. En daar gaat nu veel tijd inzitten
PSN - M4uSzi // -
Ik ga ook al me shit inleveren, bounties zijn er genoeg en heb zat tijd vanavond.
En zo niet, dan toch
Eerste level btw uitgespeeld
En zo niet, dan toch
Eerste level btw uitgespeeld
[ Voor 13% gewijzigd door tha_crazy op 15-09-2015 11:21 ]
Waar kan je subclass fixen haha? Krijg alleen maar pvp queste
Ja inderdaad
had je beter die xp kunnen pompen zodra je de subclass
Daar heb je indd een punt. Maar heb nog heel wat motes of lightBuizerd__NL schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 11:20:
[...]
Beetje dom! om niet te wachten op je sub class.
PSN - M4uSzi // -
Ghehe. Waarom niet voor de nieuwe subclass gedaan? Of telt XP daar niet voor?M4uSzi schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 11:20:
[...]
Nope. Maar lvl zegt niks. Light is veel belangrijker. En daar gaat nu veel tijd inzitten
Lol. Ik kijk nu een kwartiertje een stream, omdat mijn postbode nog niet is langsgeweest. Het eerste kwartier bevat al meer story dan heel destiny Year 1.
Legendary packs geven nu echt legendary wapens/gear ipv 1 mote

I served in a company of heroes.
Niet aangedacht joh. Maar komt wel goed.steffeh schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 11:21:
[...]
Ghehe. Waarom niet voor de nieuwe subclass gedaan? Of telt XP daar niet voor?
PSN - M4uSzi // -
Voor alle 'werkenden' hier... meer spoilers bitte!
moet me ergens mee bezig houden...
Denk ook eens aan ons Vegetto.
Jij hebt nu lekker allemaal nieuwe vriendjes, en wij zitten met een labiel, emotioneel wrak opgescheept!
Maar wel met Spoilertags!sbierman schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 11:26:
Voor alle 'werkenden' hier... meer spoilers bitte!moet me ergens mee bezig houden...
[ Voor 28% gewijzigd door CrackSlet op 15-09-2015 11:27 ]
ik heb geen nieuwe vriendjes maar dezelfde en meer, jullie zijn ook nog vriendjes althans voor m ijCrackSlet schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 11:26:
[...]
Denk ook eens aan ons Vegetto.
Jij hebt nu lekker allemaal nieuwe vriendjes, en wij zitten met een labiel, emotioneel wrak opgescheept!
[...]
Maar wel met Spoilertags!
Ben je binnen 3 maanden al uit gekeken op de hele content, dan kan je game weer stof verzamelen als het allemaal zo snel gaat.
Ik ben ook niet zo wrokkoesterd (is dat een woord), maar je kent Houtvlot, die kan heel slecht afscheid nemenvegetto1983 schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 11:28:
[...]
ik heb geen nieuwe vriendjes maar dezelfde en meer, jullie zijn ook nog vriendjes althans voor m ij
Godverdomme je bent dus in no time level40 lol nice.
Waarom ga je weg?vegetto1983 schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 11:28:
[...]
ik heb geen nieuwe vriendjes maar dezelfde en meer, jullie zijn ook nog vriendjes althans voor m ij
Ik heb gefaald als opperhoofd
Als ik mezelf 3 maanden kan vermaken met deze content dan teken ik daarvoor hoor!Buizerd__NL schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 11:29:
Ben je binnen 3 maanden al uit gekeken op de hele content, dan kan je game weer stof verzamelen als het allemaal zo snel gaat.
Dit topic is gesloten.
Let op:
-Houd je reacties gerelateerd aan Destiny, het zeker niet de bedoeling om compleet offtopic te gaan
-Houd je reacties gerelateerd aan Destiny, het zeker niet de bedoeling om compleet offtopic te gaan