ach moet ook werken, daarna kleine dreumes aandacht dan pas rond 20:30 gamen.. miss eerder als ik mama lief aankijk
11 uur er tegenaaan!!! Iemand zin om een fireteam aan te maken dan?
Mama kan toch ook aandacht voor 2 geven?vegetto1983 schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 08:49:
ach moet ook werken, daarna kleine dreumes aandacht dan pas rond 20:30 gamen.. miss eerder als ik mama lief aankijk
Verwijderd
Ik zou graag mee willen.. Ik heb hem nog nooit gedaan, hoop niet dat dat een probleem is.CrackSlet schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 08:34:
Maar goed, vanavond 7 uur Crota normal, wie doet er mee?
spoiler: titleThat was me being sarcastic
1. FritsBlaasbaard
2.
3.
4.
5.
6.
PSN:Rouwenhorst
haha moet wel lukkensteffeh schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 08:57:
[...]
Mama kan toch ook aandacht voor 2 geven?
We gaan niet serieus crota doenVerwijderd schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 08:58:
[...]
Ik zou graag mee willen.. Ik heb hem nog nooit gedaan, hoop niet dat dat een probleem is.
Verwijderd schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 08:58:
[...]
Ik zou graag mee willen.. Ik heb hem nog nooit gedaan, hoop niet dat dat een probleem is.

Is dit de grote vervroegde 1 april grap?
Verwijderd
Wahahhahaha was ook sarcasme!!Verwijderd schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 08:59:
[...]
We gaan niet serieus crota doenWas een grapje omdat TTK uit komt.
Zo, zit weer op cursus.
Tablet + controller bij en leraar ingelicht
Dit gaat een grappige week worden.

Exact mijn indeling vanavond, helaas moet mama alleen sporten dus ben ik helaas druk tot een uur of 8/half 9vegetto1983 schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 08:49:
29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."
w0t ga jij doen??? toch niet daadwerkelijk wat ik denk hetha_crazy schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 09:01:
Zo, zit weer op cursus.
Ik ben blij dat wij toch voor een hond zijn gegaan ipv een kind. Die laat je als je thuis komt even uit en de rest van de avond ligt ie lekker bij je te tukken. I know, een hond is gewoon het voorbereidende werk, en uitstel van executie enzo, maar op dit soort avonden geniet ik er nog even vanxavento schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 09:02:
[...]
Exact mijn indeling vanavond, helaas moet mama alleen sporten dus ben ik helaas druk tot een uur of 8/half 9
Remote play is al getest en redelijk stabiel.vegetto1983 schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 09:02:
[...]
w0t ga jij doen??? toch niet daadwerkelijk wat ik denk he
11 uur gaat de tablet aan achter de laptop

welke tablet? ik dacht dat remote play alleen lokaal werkte... wat een dwaas ook hetha_crazy schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 09:05:
[...]
Remote play is al getest en redelijk stabiel.
11 uur gaat de tablet aan achter de laptop
CrackSlet schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 09:03:
[...]
Ik ben blij dat wij toch voor een hond zijn gegaan ipv een kind. Die laat je als je thuis komt even uit en de rest van de avond ligt ie lekker bij je te tukken. I know, een hond is gewoon het voorbereidende werk, en uitstel van executie enzo, maar op dit soort avonden geniet ik er nog even van

Vraag mij af of er vandaag 'plotseling' een stijging zal zijn in het aantal ziekmeldingen...
Zie je appvegetto1983 schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 09:05:
[...]
welke tablet? ik dacht dat remote play alleen lokaal werkte... wat een dwaas ook he
Als er nog mensen zijn die regelmatig met mij, crazyvin987 of roystonricky spelen hebben wij met zijn 3en een clan opgezet (niet lachen) https://www.bungie.net/en/Clan/Detail/1239975
Dus als je zin hebt en nog geen clan hebt kan je even een PM sturen :-)
vegetto1983 schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 09:22:
Als er nog mensen zijn die regelmatig met mij, crazyvin987 of roystonricky spelen hebben wij met zijn 3en een clan opgezet (niet lachen) https://www.bungie.net/en/Clan/Detail/1239975

Vertel Mij ook maar eens hoe en wat. Dat klinkt wel heel goed eigenlijk =P
PSN - M4uSzi // -
Crazy Dutch Dudes
Gekke Nederlandse Jongens.
Niks originelers kunnen bedenken?
neeCrashhill schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 09:27:
Crazy Dutch DudesGekke Nederlandse Jongens.

[ Voor 10% gewijzigd door Vegetto op 15-09-2015 09:28 ]
Aan mijn PS vriendenlijst te zien, hebben zich er een hoop ziek/vrij gemeld, incl. mijzelf natuurlijk
Whole lot of stars ***
Owja, ik wist dat ik wat vergeten was vandaag.Rudios schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 09:27:
Aan mijn PS vriendenlijst te zien, hebben zich er een hoop ziek/vrij gemeld, incl. mijzelf natuurlijk
Nu moet ik gewoon werken
Dat bedoel ik nou Ruud, en wie van de Retarts moet er gewoon werken? juistRudios schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 09:27:
(Sony?) tablet pakken.M4uSzi schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 09:25:
[...]
Vertel Mij ook maar eens hoe en wat. Dat klinkt wel heel goed eigenlijk =P
Remote play installeren.
PS4 klaar maken ervoor, poorten open zetten.
PS4 in stand-by zetten.
Remote play opstarten.
Controller koppelen
verbinden
........
........
........
Wait for it
.......
.......
.......
.......
PROFIT!
Was jij toevallig niet een beetje misselijk? Beetje buikpijn en had jij niet toevallig geen flinke verhoging? OKe, tot zo!Crashhill schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 09:28:
[...]
Dat bedoel ik nou Ruud, en wie van de Retarts moet er gewoon werken? juist
Whole lot of stars ***
Nee, ik let netjes op, tussendoor.Faaz0 schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 09:29:
ga gewoon naar huis vin, van die cursus ga je toch niks meekrijgen
Tablet heeft toch maar 60% power, dus moet zuinig doen.
Nee maar daarom verzin ik ook niet ietsvegetto1983 schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 09:27:
[...]
neeals jij een betere mooie weet pm me maar
Haha. De tag VAAG is wel cool.vegetto1983 schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 09:22:
PSN4 igorvertus (Destiny) * Aprilia RSV * Suzuki GSX1300R
zal nog eens brainstormen tijdens een bak koffieCrashhill schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 09:31:
[...]
Nee maar daarom verzin ik ook niet ietshaha!
Moet perse Sony tablet zijn?tha_crazy schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 09:28:
[...]
(Sony?) tablet pakken.
Remote play installeren.
PS4 klaar maken ervoor, poorten open zetten.
PS4 in stand-by zetten.
Remote play opstarten.
Controller koppelen
verbinden
........
........
........
Wait for it
.......
.......
.......
.......
PROFIT!
En der is weer een update mensen. Succes met downloaden.
PSN - M4uSzi // -
Laat Richard nou maar attaboy zijn Rudios!Rudios schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 09:29:
[...]
Was jij toevallig niet een beetje misselijk? Beetje buikpijn en had jij niet toevallig geen flinke verhoging? OKe, tot zo!![]()
Dat weet ik niet zeker, heb alleen maar een sony.M4uSzi schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 09:32:
[...]
Moet perse Sony tablet zijn?
En der is weer een update mensen. Succes met downloaden.
Maar heb je ps net weer uitgezet tot 11
Ja is op Z2/Z3 reeks only van sony. is wel hacked versie maar werkt niet vlekkeloos.tha_crazy schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 09:33:
[...]
Dat weet ik niet zeker, heb alleen maar een sony.
Maar heb je ps net weer uitgezet tot 11
https://vdr.one | Certified Drone Pilot A1/A3+A2
Welke update? De update vorige week was 17 gig. En die van gisteren 500kb.meneerdeman schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 09:33:
Is de update groot ?
En nu weer een.... ik gok ongeveer 10 mb, stond in de psn store bij de taken king download genoemd namelijkVerwijderd schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 09:34:
[...]
Welke update? De update vorige week was 17 gig. En die van gisteren 500kb.
Ik kreeg net de melding dat ik een update moest downloadenVerwijderd schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 09:34:
[...]
Welke update? De update vorige week was 17 gig. En die van gisteren 500kb.
PSN - M4uSzi // -
Nou Maus, daar is je antwoord.Qualixo schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 09:34:
[...]
Ja is op Z2/Z3 reeks only van sony. is wel hacked versie maar werkt niet vlekkeloos.
Vin heeft wel een stevige vinger in de pap met z'n 'crazy dutch dudes', is hij het opperhoofd?vegetto1983 schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 09:22:
Das jammer. Stomme Samsung tabletQualixo schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 09:34:
[...]
Ja is op Z2/Z3 reeks only van sony. is wel hacked versie maar werkt niet vlekkeloos.
PSN - M4uSzi // -
20 tot 30 mb. Is zo binnenmeneerdeman schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 09:33:
Is de update groot ?
Lol, logde net hier in op Tweakers, kijk onder mijn topic lijst en vond het zo vreemd dat het Destiny slow chat topic geen nieuwe berichten had.
Had 't gevoel dat 't hier helemaal bananas zou gaan vandaag.
Ah, nieuwe topic. Dat verklaard een hoop.
En jullie spammers zitten al op 10 nieuwe pagina's..
GG spammers, GG.
Heb zo 't gevoel dat vandaag de laaaaangste werkdag ooit gaat worden...
Had 't gevoel dat 't hier helemaal bananas zou gaan vandaag.
Ah, nieuwe topic. Dat verklaard een hoop.
En jullie spammers zitten al op 10 nieuwe pagina's..
GG spammers, GG.
Heb zo 't gevoel dat vandaag de laaaaangste werkdag ooit gaat worden...
PSN: Flix20-NL
Werkt ook alleen leuk als je ook de mount hebt met ps4 controller erop.
on screen is crap.
https://vdr.one | Certified Drone Pilot A1/A3+A2
.
Dan gaat er bij mij iets fout
Nu weer die 17 gig aan het binnen halen.
PSN - M4uSzi // -
Oh gelukkig .... wil geen vertraging als ik vanmiddag thuis kom na het werk :-)
Spiritueel leider denk ik, net zoals dinges dat is bij Zuigsteffeh schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 09:36:
[...]
Vin heeft wel een stevige vinger in de pap met z'n 'crazy dutch dudes', is hij het opperhoofd?
Op PSN niet!
Is de TTK update maar 20mb?
Heb vanochtend voor werk m'n xbox ff aangezet om te kijken of die 'm automatisch binnen haalt en toen heb ik binnen Destiny een update van 20mb gekregen.
Heb vanochtend voor werk m'n xbox ff aangezet om te kijken of die 'm automatisch binnen haalt en toen heb ik binnen Destiny een update van 20mb gekregen.
PSN: Flix20-NL
Ik ben wat je wilt dat ik ben schatjesteffeh schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 09:36:
[...]
Vin heeft wel een stevige vinger in de pap met z'n 'crazy dutch dudes', is hij het opperhoofd?
TTK update heb je vorige week al binnengehaald (17gb) dit zal het laatste stukje zijnFlix20 schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 09:39:
Is de TTK update maar 20mb?
2015/09/15 @ 00:15 Pacific: Patch #1 via Sony/Microsoft update system
Requires closing Destiny to updating or continue playing.
PSN currently Preparing to download. Unknown size/details.
2015/09/15 @ 00:30 Pacific: Patch #1 via Sony/Microsoft update system
Patch is ~75MB to ~100MB in size. It will show 17.x GB out of 17.x GB but it's really finishing the 2.0.x update from earlier.
There is NO further In-Game update (via the Launch Destiny updater in game at this time).
Requires closing Destiny to updating or continue playing.
PSN currently Preparing to download. Unknown size/details.
2015/09/15 @ 00:30 Pacific: Patch #1 via Sony/Microsoft update system
Patch is ~75MB to ~100MB in size. It will show 17.x GB out of 17.x GB but it's really finishing the 2.0.x update from earlier.
There is NO further In-Game update (via the Launch Destiny updater in game at this time).
Hallo? Is de hype real?
PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451
Die nieuwe titan emote "ham(mer) it up" is erg cool! Zo sta ik ook altijd in de kroeg.
Jij bent een vex destoyer, hoe kan dat nou weer? Je hebt alles gesloopt in Crota's raid, waarom staat er niet dat je de kaasboer bent?
It is realPS4. Utah. Preparing to download as well.. 82%
Edit: going extremely slow still. Will update.
Edit 2: Downloading update. Finishing the 18GB update from 09/08. Took about 30 seconds.
Flew into the tower and dropped in at the same time as about 15 other guardians. Made me laugh:)
Last Edit: Massive dance party has broken out in the tower. Hype train is at full speed, Guardians.
The hype
It is real
Ah, zoveel kaasde ik niet meer op t eind.steffeh schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 09:49:
[...]
Jij bent een vex destoyer, hoe kan dat nou weer? Je hebt alles gesloopt in Crota's raid, waarom staat er niet dat je de kaasboer bent?
Doe em nu nog wel solo, en ja, dan kaas ik em
Maar VoG blijft de beste raid
Het moet wel een beetje smerig zijnvegetto1983 schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 09:32:
[...]
zal nog eens brainstormen tijdens een bak koffie
Maniacal Guardians
Scatterred Raiders
www.google.nl clan naam
Haha geintje toch!tha_crazy schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 09:51:
[...]
Ah, zoveel kaasde ik niet meer op t eind.
Doe em nu nog wel solo, en ja, dan kaas ik em
Maar VoG blijft de beste raid
Is je tablet al leeg door de hype?

Zo voel ik me vandaag tijdens het programmeren, gaat nergens over hoe vaak ik richting t.net & reddit klik...
[ Voor 26% gewijzigd door steffeh op 15-09-2015 09:55 ]
Wat een die hards hier zeg
. Ik ben benieuwd naar de nieuwe missies. Vind het verhaal wel vet tot nog toe. Dus vanavond inloggen en rustig de missies maar eens door knallen. De previews zien er iig heel vet uit!
vegetto1983 schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 09:22:
PSN: Houtvlot
Jullie hebben i.i.g. al 1 member naast 3 founders BRAMMETJE,,, gaat ie nu taken king kopen ofwa?
Zie al mensen in tower rond rennen met Exotic class items en shaders die ik nog niet gezien heb. Is dat ook dat die special edition ofzo? Ik wil ook zo sexy kunnen dansen!
Whole lot of stars ***
Zal je hier op de hoogte houden hoe vet het is steffsteffeh schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 09:54:
[...]
Haha geintje toch!
[afbeelding]
Zo voel ik me vandaag tijdens het programmeren, gaat nergens over hoe vaak ik richting t.net & reddit klik...

PSN - M4uSzi // -
Yes! Eindelijk die trage update binnen! Ben aan het spelen!! Hype is real!
" pro tip: 290 is required to enter the raid content"
Oef dat wordt flink grinden voor de mensen die vrijdag worlds first willen gaan doen.
Oef dat wordt flink grinden voor de mensen die vrijdag worlds first willen gaan doen.
https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913
Weet ik toch schatjesteffeh schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 09:54:
[...]
Haha geintje toch!
[afbeelding]
Maar hij zit op 55%, ff checken hoe t met de update is en dan weer sleep mode.
Maar ken t gevoel, Tnet en reddit open, boek op alt+tab
[ Voor 5% gewijzigd door tha_crazy op 15-09-2015 10:07 ]
https://www.bungie.net/en/Clan/About/1239975
Thats it, en ga er niks meer aan wijzigen
nogmaals als je interesse hebt ..........
Thats it, en ga er niks meer aan wijzigen
Ik zie mensen ook niet zo snel de raid in duiken, alleen de echte hardcore gamersMichaelg schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 10:07:
" pro tip: 290 is required to enter the raid content"
PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451
I came in like a wrecking ball......vegetto1983 schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 10:07:
https://www.bungie.net/en/Clan/About/1239975
Thats it, en ga er niks meer aan wijzigennogmaals als je interesse hebt ..........

Ja, ik eis een dag topicban voor alle mensen die ziek of vrij zijn.Crashhill schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 10:07:
Mensen mensen, niet teveel posten.
Ophouden tegen mij. Ik kan er niks aan doet jij niet vrij bent.Viper® schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 10:12:
[...]
Ja, ik eis een dag topicban voor alle mensen die ziek of vrij zijn.
PSN - M4uSzi // -
Jij ook sterkte..Michaelg schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 05:25:
Zo jongens!!!! Het is de 15de!!!! Iedereen die al om elf uur kan spelen, have fun! En mensen die net als ik vandaag gewoon moeten werken, sterkte!
Had iets met Tinder en Crazy verwacht eigenlijk. Crazy Tinder Bolz [TINDR]?
PSN4 igorvertus (Destiny) * Aprilia RSV * Suzuki GSX1300R
Jullie met je tinderOrnathon schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 10:19:
[...]
Had iets met Tinder en Crazy verwacht eigenlijk. Crazy Tinder Bolz [TINDR]?
Heb nu toch geen tijd voor vrouwen met TTK
TTKtha_crazy schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 10:21:
[...]
Jullie met je tinder
Heb nu toch geen tijd voor vrouwen met TTK
The Tinder KING?
Ik heb de PS4 Destiny Limited edition pack besteld, en hij is zojuist binnen gekomen in de winkel. Helaas kan ik m pas over 2 weken ophalen. T.T
Kast: Cooler Master Q330L V2 | CPU: AMD Ryzen 7 7800X3D | CPU Cooler: Thermalright Peerless Assassin 120 SE | MEM: Corsair Vengeance 2x 16GB @ 6000MHz | GPU: XFX Speedster MERC 6800XT | SSD: Samsung 980 PRO 1TB | Scherm: Samsung LC24RG50FQU 144hz
Nog meer mensen hier die "gewoon" op hun werk zitten en pas vanavond aan de slag kunnen.
Iedereen die vrij is, have fun, nog een dik half uur
Ik zal af en toe even een jaloerse blik in dit topic werpen om wat eerste reacties te lezen.
Iedereen die vrij is, have fun, nog een dik half uur
PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL
RawChild schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 10:25:
Nog meer mensen hier die "gewoon" op hun werk zitten en pas vanavond aan de slag kunnen.
Iedereen die vrij is, have fun, nog een dik half uurIk zal af en toe even een jaloerse blik in dit topic werpen om wat eerste reacties te lezen.
Vanavond maar even pizza afhalen bij New York, meer gametime

Laten brengen.. nog meer gametimeViper® schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 10:30:
[...]
me too
Vanavond maar even pizza afhalen bij New York, meer gametime
PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r
Ik wens je internet storing en veel lag toetha_crazy schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 10:30:
30 minuten suckers!
Ik hou ook van jou hoorViper® schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 10:33:
[...]
Ik wens je internet storing en veel lag toe
Ik ben in ieder geval gepatchd voor vanavond
O wee....M4uSzi schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 10:05:
[...]
Zal je hier op de hoogte houden hoe vet het is steff

van mij staat in standby maar dat is zeker niet voldoende ....tha_crazy schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 10:34:
[...]
Ik hou ook van jou hoor
Ik ben in ieder geval gepatchd voor vanavond
Dit topic is gesloten.
Let op:
-Houd je reacties gerelateerd aan Destiny, het zeker niet de bedoeling om compleet offtopic te gaan
-Houd je reacties gerelateerd aan Destiny, het zeker niet de bedoeling om compleet offtopic te gaan