Nog een xbox one tweaker die nu de story missie wilt doen ?
XBL: VapoChill
XBL: VapoChill
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
ik heb die dingen niet eens, hoe kom je eraan?To easy schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 18:50:
Wat zouden jullie als eerst met legendary märks kopen?
PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL
PSN: MilanXXL
Die krijg je van bepaalde quest en daily.RawChild schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 19:17:
[...]
ik heb die dingen niet eens, hoe kom je eraan?
Me 2, feestBaiko schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 18:48:
Mijn ps4 blijft op Downloading update file... steken
https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913
Dan issie de update aan het voorbereiden, de progressie daarvan zie je in je meldingen schermViper® schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 19:29:
[...]
Me 2, feest
dan maar weer BF4
Als je Destiny gedaan hebt lijkt de AI bij BF echt een stelletje mongolen apen (no offense to apes)
[ Voor 3% gewijzigd door DarkElement op 15-09-2015 19:31 ]
[ Voor 41% gewijzigd door Viper® op 15-09-2015 19:40 ]
PSN: Flix20-NL
PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL
Je moet nu pledgenLekkerboeie86 schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 20:12:
Ff vraagje.. ik loop al tijdje met een fwc cloak op mn hunter, maar zie helemaal geen rep. opbouwen. Onder bij quests zie ik verschillende facties, maar geen fwc. Die vendor heeft een faction badge, maar ik had toch een cloak om rep. te krijgen?
Ga zo 16 bountys inleveren vandaar dat ik benieuwd ben wat wijsheid is. Andere fractie? Vanguard is lvl 4 inmiddels.
Alvast dank!
Story tot je je nieuwe subclass hebt, direct alle bounties etc inleveren en weer nieuwe pakken.AlexMar schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 20:13:
Wat is het verstandigst, nu bounties inleveren, of eerst de story line?
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Top! Ik snap hem geloof ik. Nu nog de juiste faction kiezen voor mn hunter. Denk dat ik maar begin bij FWC, maar echt goeie argumenten kan ik niet verzinnen.. hahatha_crazy schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 20:21:
[...]
Je moet nu pledgen
Dit kan je 1x per week bij een factie doen
Verwijderd
Dead orbit heeft de mooiste shaders.Lekkerboeie86 schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 21:25:
[...]
Top! Ik snap hem geloof ik. Nu nog de juiste faction kiezen voor mn hunter. Denk dat ik maar begin bij FWC, maar echt goeie argumenten kan ik niet verzinnen.. haha
[ Voor 12% gewijzigd door Michel8704 op 15-09-2015 21:38 ]
Michel8704 schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 21:37:
En niemand minder dan MilanXXL staat bij XGN voor de camera op het launch event 😎
[ Voor 12% gewijzigd door dinges op 15-09-2015 21:39 ]
PSN: Houtvlot
PSN: Flix20-NL
Haha, amateurtha_crazy schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 22:40:
Tifus zeg, iemand zin om mee te doen met de daily heroic?
Die is best.... moeilijk
Solo was me ook teveel. Dat alle laatste stukje Is hc.tha_crazy schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 22:40:
Tifus zeg, iemand zin om mee te doen met de daily heroic?
Die is best.... moeilijk
[ Voor 25% gewijzigd door DarkElement op 15-09-2015 23:01 ]
Wat is deze waanzinMichel8704 schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 21:37:
En niemand minder dan MilanXXL staat bij XGN voor de camera op het launch event 😎
PSN: KeaveXL
Red Death level 40 for sure.To easy schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 18:50:
Wat zouden jullie als eerst met legendary märks kopen?
[ Voor 33% gewijzigd door nFo op 16-09-2015 17:24 ]
GheheheKeaveXL schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 23:30:
[...]
Wat is deze waanzin![]()
Ook een meet & greet gehad met die soepele gast?
[ Voor 11% gewijzigd door Michel8704 op 16-09-2015 00:30 ]
PSN: Low__Profile | Team Shadowloo
PSN: jansoe13
Voor zover ik weet, 280 of 290 oidstrompel schreef op woensdag 16 september 2015 @ 00:51:
256 en klaar voor vandaag, hoeveel heb ik nodig voor de raid vrijdag?
dat gaat nog een uitdaging worden
PSN: jansoe13
Ik ben beroemd, woohoo.Michel8704 schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 21:37:
Ja, signeersessies, alles. Was tof! Skeet de kreet gezien en die reppur van de jeugd. En kekke YouTubers!KeaveXL schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 23:30:
[...]
Wat is deze waanzin![]()
Ook een meet & greet gehad met die soepele gast?
PSN: MilanXXL
Vet, ik was daar ook bij! Helaas geen DLC code voor TTK omdat ze op waren ofso dus ze gaan het mailen, ik krijg er idd 2! Ben benieuwd wanneerMilanXS schreef op woensdag 16 september 2015 @ 01:18:
[...]
Ik ben beroemd, woohoo.![]()
[...]
Ja, signeersessies, alles. Was tof! Skeet de kreet gezien en die reppur van de jeugd. En kekke YouTubers!
[ Voor 4% gewijzigd door piqueno11 op 16-09-2015 01:21 ]
Huidige setup : I5-4460 @ 3.2GHz -ASRock B85M Pro4 - MSI Radeon R9 280 Gaming 3G - Crucial MX100 256GB SSD - Crucial Ballistix 8GB 1600mhz - CoolerMaster N300 - Gelid Solutions Tranquillo Rev.2
[ Voor 3% gewijzigd door Vuvuzela op 16-09-2015 03:54 ]
I served in a company of heroes.
Ik zojuist een zwaard, helaas maar 220 dmgVuvuzela schreef op woensdag 16 september 2015 @ 03:54:
Was nog aan t vloeken omdat ik voor de 3e keer dezelfde legendary machinegun kreeg.. en toen opeens een Thunderlord y2
[ Voor 79% gewijzigd door Vuvuzela op 16-09-2015 04:08 ]
https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913
https://vdr.one | Certified Drone Pilot A1/A3+A2
Ja plus alles wat je krijgt voor de quests die je kan doen. Al zullen die uiteraard wel 1 time only zijnVuvuzela schreef op woensdag 16 september 2015 @ 05:57:
Het verdienen van legendary marks is wel totaal verpest..wtf.. Ze halen de max van 200 weg en daarna maken ze het bijna onmogelijk dat überhaupt te halen(als je niet elke dag alles bijhoudt)
"Legendary Marks are now earnable by completing Daily Story Chapters, Weekly Heroic Strikes, Daily PVP Activities, Weekly PVP Activities and Dismantling Year Two Legendary items"
Dagelijks 15 PVE en 15 PVP. En 3 weekly van 10. onbekend wat de weekly PVP opleverd.
PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Duidelijk merkbaar verschil inderdaad. Ik heb zowaar echt heel erg genoten van de story. Plus er zijn zo veel meer missies en quests en de nieuwe strikes (ook wel cool dat ze oude strikes opgepimped hebben voor TTK).Biatch schreef op woensdag 16 september 2015 @ 08:40:
Ook ik ben positief verrast door TTK. Missies zijn uitdagend door het gepuzzel op sommige plekken. Gisteren maar paar missies met de groep doorgelopen voor de fun. Hier is duidelijk door Bungie meer werk in gestoken dan in de voorafgaande DLC's.
Jep. Zelfde hier! Ook leuk dat er meerdere karakters in 1 missie worden gecombineerd en dat iedereen een aandeel heeft. Zo wordt veel duidelijk van de karakters en het hoe of wat.CrackSlet schreef op woensdag 16 september 2015 @ 08:09:
Ik heb me gisteren echt steengoed vermaakt met de TTK. Heb alleen nog maar wat storymissies gedaan, en ben nog maar iets van 185 light, dus ik ben nog nergens.
Maar ik heb echt voor het eerst eens iets meegekregen van een verhaal, ik weet nu waarom ik shit doe. En ik heb zowaar een paar keer moeten lachen (naja, gniffelen, maar toch) om shit die er gebeurde.
Nu even afwachten hoe het over 2 weken oid is, maar m'n eerste indruk is dat er echt wat shit ten goede is veranderd
Die heb ik helaas nog niet gedaanLipst3r schreef op woensdag 16 september 2015 @ 08:57:
Ja fijn dat het weer moeilijker is geworden. Gisteren met 240 242 en ik (245 toen) de heroic strike gedaan. Recommended 260. Phoe.. wat een bevalling. Maar wel gelukt maar echt pittg.
Haha, ik heb zelfs nog 2 uur op iemand lopen wachtenvegetto1983 schreef op woensdag 16 september 2015 @ 08:59:
inderdaad echt vermaakt gister, zit nog pas laag in light hoor, was ook pas laat lvl 40 omdat ik toch besloot mijn hammer time titan te doen. Dus had niet zoveel bountys, hoe dan ook ik laat het lekker over me heen komen en op mijn gemak light halen enz, dan blijft het langer leuk.
Maar ze hebben het echt cool gedaan
legendary arm engram.. werd een 263 defense dus niet verkeerd. Helaas had ik andere stukken nodig dus heb nu weer zon 250 defense arm liggen van ja.. wat mot ik er meeCrashhill schreef op woensdag 16 september 2015 @ 08:58:
[...]
Die heb ik helaas nog niet gedaanwel mooi spul gekregen of viel het tegen?
Ja is kut he, ik heb een rare arm van 263 defenseLipst3r schreef op woensdag 16 september 2015 @ 09:01:
[...]
legendary arm engram.. werd een 263 defense dus niet verkeerd. Helaas had ik andere stukken nodig dus heb nu weer zon 250 defense arm liggen van ja.. wat mot ik er mee
29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."
Jep. Ook die 'cling' als je hem activeert en dan maar gooien, echt super tof. Doet ook veel damage op eindbazen. Ben nu tot de derde rij van de hamer, ga de eerste tijd alleen maar met m'n hamer dude spelen. Misschien snel het unlocken van extra subs op lock & titan.vegetto1983 schreef op woensdag 16 september 2015 @ 09:02:
vind die hammer ook wel echt bruut hooor
Low kreeg gister door zo'n taken major op Venus te killen een speciale engram met de exclusieve warlock chest. I need disssssCrashhill schreef op woensdag 16 september 2015 @ 09:03:
[...]
Ja is kut he, ik heb een rare arm van 263 defense, ik denk dat dat allemaal bedoeld is om je gear te levelen, hoe hoger je light level hoe hoger spul er dropt.
Gisteren net voordat ik naar bed ging een 275 shotgun gekregen![]()
[ Voor 36% gewijzigd door steffeh op 16-09-2015 09:05 ]
ja was ook echt enthousiast, ook dat filmpje als je die subclass vrijspeelt dat hij die hamer pakt en dan helemaal solar wordt, super vet hahasteffeh schreef op woensdag 16 september 2015 @ 09:04:
[...]
Jep. Ook die 'cling' als je hem activeert en dan maar gooien, echt super tof. Doet ook veel damage op eindbazen. Ben nu tot de derde rij van de hamer, ga de eerste tijd alleen maar met m'n hamer dude spelen. Misschien snel het unlocken van extra subs op lock & titan.
Ja die hammer is wel bruut. precies zoals je het zegtvegetto1983 schreef op woensdag 16 september 2015 @ 09:02:
vind die hammer ook wel echt bruut hooor
Netjes :D!Crashhill schreef op woensdag 16 september 2015 @ 09:03:
[...]
Ja is kut he, ik heb een rare arm van 263 defense, ik denk dat dat allemaal bedoeld is om je gear te levelen, hoe hoger je light level hoe hoger spul er dropt.
Gisteren net voordat ik naar bed ging een 275 shotgun gekregen![]()
Ik ben gaan questen met de sunsinger quest "complete the path". Ik had zelf al alles unlocked, maar de quest werd pas gecomplete nadat ik een paar mobs had gekilled met de sunsinger class.CCP schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 22:07:
Iemand enig idee hoe ik verder kom met de subclasses quests Path of the Voidwalker/Sunsinger na stap 5? Stap 6 is complete the path, echter heb ik die al maanden geleden gecomplete. En nu loop ik vast hiermee... Kan niet echt iets online vinden behalve 'ga naar orbit' wat niet hielp.
PSN & PC: Irrival | Battle.net: Irrival#2692
[ Voor 12% gewijzigd door tha_crazy op 16-09-2015 09:09 ]
Gerucht gaat dat het rond de 280/290 moet zijn, maar ja, we gaan het meemaken!tha_crazy schreef op woensdag 16 september 2015 @ 09:07:
Goed mijn ervaring dusver.
Natuurlijk even wat gesmokkeld via remote play, maar dat houd ik er even buiten.
Van half 7 tot 1 uur 's nachts gespeeld en bungie heeft er echt wat gaafs van gemaakt.
Het is gegaan van
- Nightfall
- Weekly
- Raid
- Zzzzz
Naar
- WTF moet ik doen, er is zoveel
Gister +/- 240 light gehaald, en nu zo veel mogelijk marks gaan grinden.
Dat gaat nog lastig worden, hoop dat ik vrijdag de raid wel ga halen (weet iemand t light level daarvoor?)
Hoe dan ook, 't is fucking vet!
Duidelijk nog geen hamer op je knar gehad, doet meer damageCrashhill schreef op woensdag 16 september 2015 @ 09:05:
[...]
Ja die hammer is wel bruut. precies zoals je het zegtmaar die warlock super gisteren in PvP, absurd gewoon. Nightstalker is echt meer een PvE iets, misschien als je het laatste bolletje hebt unlocked (3x schieten volgens mij) dat hij dan wat vetter wordt, maar nu valt het wel mee in PvP.
Klopt, maar heb je in PvP al gespeeld en gezien hoelang die warlock super actief blijft? Werdt er door gekilled, daarnaar respawn, liep er niet eens volle sjas naar toe, bam nog een keer zelfde gaststeffeh schreef op woensdag 16 september 2015 @ 09:10:
[...]
Duidelijk nog geen hamer op je knar gehad, doet meer damage(TOCH?!)
Haha, ja opzich blijft de hamer ook wel lang actief. Heb het idee dat 'ie op ultra mobs wel super veel damage doet, PVP weet ik nog niet, dit weekend maar eens proberen.Crashhill schreef op woensdag 16 september 2015 @ 09:12:
[...]
Klopt, maar heb je in PvP al gespeeld en gezien hoelang die warlock super actief blijft? Werdt er door gekilled, daarnaar respawn, liep er niet eens volle sjas naar toe, bam nog een keer zelfde gast. Dat heeft me echt verbaasd. Praat vooral over wat ik gezien heb he, kan er naast zitten. Maar mijn Titan gaat zeker 2e char worden die ik ga "uppen" wat ziet die hammer eruit als een fucking beestmode
Ergo: TitanCrashhill schreef op woensdag 16 september 2015 @ 09:12:
[...]
die hammer eruit als een fucking beestmode
[ Voor 13% gewijzigd door CrackSlet op 16-09-2015 09:19 ]
PvE is defender natuurlijk hartstikke goud! en is dinges ondertussen al online voor Taken King?CrackSlet schreef op woensdag 16 september 2015 @ 09:19:
[...]
Ergo: Titan(ok, defender niet echt, maar toch)
Ja die daily was vet he tegen oryxtha_crazy schreef op woensdag 16 september 2015 @ 09:21:
Gister trouwens even met 3 man de Daily Heroic gedaan.
Damn wat een gevecht
Nog nooit zo lang bezig geweest met een heroic, Bijna een uur uiteindelijk.
Maar 't was t waard.
Vanavond Heroic strikes grinden voor loot
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq