"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
probeer 285 minimaal te raken als 't lukt!dvdkiwi schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 23:50:
Ik heb op zich wel interesse.
Nu nog 280 light, wellicht dat ik dit morgenmiddag nog wat op kan krikken
Om hier nog even op terug te komenVerwijderd schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 19:29:
[...]
Jah das een goed punt. Maar idd de manier om er in te komen is niet logisch.
https://twitter.com/thislukesmith/status/651129846664294400
psn: M0nkeymen81 | Inglourious Guardians
Als je mij een request wil sturen is ook prima
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Hopelijk gaat volgende keer alles wat vlotter. =$
PSN - M4uSzi // -
1. shaoWussie
2. Rutger (Wussie aanhang).
3. Libbes1979 (293-294 titan) ovb
4. ???
5. ???
6. ???
PSN: libbes1979
Are you ready to throw your money at the screen yet?
Meer toelichting:
http://kotaku.com/sources...lc-and-free-ne-1734800399
Maar als t daadwerkelijk betekend dat er gewoon 1 paid DLC per jaar komt (zoals TTK) en verder gratis kleinere content door het jaar heen, lijkt het mij niet heel verkeerd.
[ Voor 58% gewijzigd door CrackSlet op 06-10-2015 07:21 ]
Raakt er hier iemand beetje verslaafd aan destiny?Ricmaniac schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 07:54:
Gisteren nog wat PvP gespeeld en in 1 keer had ik zo'n zieke match weer toen heb ik 7 bounties in 1 match completedben ik zo van level 35 naar eind 37 gegaan na het inleveren ervan. Vanavond kan ik niet spelen waarschijnlijk maar heb nu al zin in woensdag avond en dan 40 te worden. Dan kan het echt gaan beginnen
PSN - M4uSzi // -
Hmm. Hoop dan toch wel dat het echt goede content is die we krijgen. En een nieuwe raid of iets in die trend zou ook niet verkeerd zijn. Anders ben ik bang dat veel mensen naar een tijd afhaken.CrackSlet schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 07:17:
https://www.bungie.net/en/News/News?aid=13672
Meer toelichting:
Maar als t daadwerkelijk betekend dat er gewoon 1 paid DLC per jaar komt (zoals TTK) en verder gratis kleinere content door het jaar heen, lijkt het mij niet heel verkeerd.
PSN - M4uSzi // -
Rank 3 bij de gunsmith heb je snel gedaan dan. Ik moet nog 200 rep, heb dan ook nog niet zoveel van die wapens gevonden.Griffx schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 23:11:
Lekker avondje, 2x Oryx gecleard:
2 handcanons (300/304)
1 pulse
1 Shotgun (nr3)
Touch of Malice gehaald.
Titan exotic autorifle gehaald.
Solar zwaardje klaar gezet bij de gunsmit.
310 exotic armpjes en 310 exotic helm gekregen.
Laat de reset maar komen.
Als de DLC net zo gruwelijk wordt als dezeCrackSlet schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 07:17:
https://www.bungie.net/en/News/News?aid=13672
Meer toelichting:
Coole cosmetische items kopen vind ik ook wel leuk, ben er dan zelf ook niet zo gevoelig voor
Atlas#22744
Ja ik zit er weer lekker in ja. Jammer alleen dat ik dat nu pas heb en niet 2/3 weken geleden toen ik nog vakantie had hahaM4uSzi schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 07:55:
[...]
Raakt er hier iemand beetje verslaafd aan destiny?
Haha. Tijd zat om alles nog halen. Anders ben je der straks weer flauw van. Kunt er beter langer van genieten, lukt mij ook al aardig vanaf dag 1Ricmaniac schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 08:07:
[...]
Ja ik zit er weer lekker in ja. Jammer alleen dat ik dat nu pas heb en niet 2/3 weken geleden toen ik nog vakantie had haha
PSN - M4uSzi // -
Kwaliteit boven kwantiteit wat mij betreft.M4uSzi schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 07:57:
[...]
Hmm. Hoop dan toch wel dat het echt goede content is die we krijgen. En een nieuwe raid of iets in die trend zou ook niet verkeerd zijn. Anders ben ik bang dat veel mensen naar een tijd afhaken.
Luke en Deej zeggen zelf ook dat het niet erg Is om Destiny aan de kant te schuiven na een tijd. Zolang je dan maar wel een leuke tijd gehad hebt, en bij een volgende update gewoon weet terug komt omdat het weer super vet Is.
Als alle major releases zo zouden zijn als ttk, dan wil ik daar wel ieder jaar 60 euro voor uitgeven. Is zijn geld dubbel en dwars waard.
https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913
Dat is zeker waar. Kwaliteit staat voorop. Maar dat 2 de punt. Ik denk dat daar veel mensen niet echt mee eens zijn (als de hoeveelheid tegen valt). Denk dat velen het helemaal laat liggen. Maar dat zal de toekomst uit wijzen. Ik blijf toch wel spelen.Michaelg schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 08:15:
[...]
Kwaliteit boven kwantiteit wat mij betreft.
Luke en Deej zeggen zelf ook dat het niet erg Is om Destiny aan de kant te schuiven na een tijd. Zolang je dan maar wel een leuke tijd gehad hebt, en bij een volgende update gewoon weet terug komt omdat het weer super vet Is.
Als alle major releases zo zouden zijn als ttk, dan wil ik daar wel ieder jaar 60 euro voor uitgeven. Is zijn geld dubbel en dwars waard.
PSN - M4uSzi // -
Ben ik helemaal met Michaelg eens. Als je 60 euro uit moet geven elk jaar voor een game waar je dan weer een tijd plezier van heb vind ik het ook wel zeker waard. Als je bedenkt dat je gemiddeld elke andere game (ik althans) misschien een maand maximaal speel en dan wel heb uitgespeeld of platinum trophy heb gehaald. Exclusief online focussed games natuurlijk. maar voor die singleplayer games betaal je ook allemaal 60-70 euro. dus om dan 1 keer per jaar 60 euro te betalen zie ik echt niet als een probleem.M4uSzi schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 08:18:
[...]
Dat is zeker waar. Kwaliteit staat voorop. Maar dat 2 de punt. Ik denk dat daar veel mensen niet echt mee eens zijn (als de hoeveelheid tegen valt). Denk dat velen het helemaal laat liggen. Maar dat zal de toekomst uit wijzen. Ik blijf toch wel spelen.
helemaal niet als ik bedenk dat ik 9 jaar lang 120 euro per jaar betaalde voor WoW en dan nog is +-40 euro gemiddeld 1x per 1/2 jaar voor de expansions XD
Denk niet 40 euro, anders vind ik het niet bepaald een Microtransaction XDCrashhill schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 08:26:
Vind het alleen jammer dat ze die emotes "tekoop" gaan aanbieden, dacht al dat je die gewoon zo zou krijgen. Maar nee omdat ik altijd fucking hip wil zijn moet ik ook het vetste dansje hebben, DOEI 40 euro(denk wel dat het rond die prijsklasse zal zitten namelijk.)
Je krijgt wel een aantal currency om een aantal gratis te bemachtigen?! Show some moves!Crashhill schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 08:26:
Vind het alleen jammer dat ze die emotes "tekoop" gaan aanbieden, dacht al dat je die gewoon zo zou krijgen. Maar nee omdat ik altijd fucking hip wil zijn moet ik ook het vetste dansje hebben, DOEI 40 euro(denk wel dat het rond die prijsklasse zal zitten namelijk.)
Tja, als het zo duur wordt, zullen weinig mensen m kopen (op van die figuren als Chrashhill na natuurlijkCrashhill schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 08:26:
En dan zullen ze snel genoeg wat anders gaan verzinnen om hun geld mee te verdienen. Als zo'n dansje nou een euro of 4 a 5 is zal ik ook misschien nog wel eens eentje kopen, maar ergens ben ik wel bang dat die prijzen nét ff te hoog gaan zijn voor een geintje.
Maar al met al ben ik voorzichtig optimistisch.
Ik (KaaDaan) zou ook graag mee willen doen!libbes1979 schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 07:10:
Dinsdagavond rond 20:00 nog vrijwilligers om te beginnen met King's Fall? Zoek er nog 4 (misschien 5). Ervaring is niet nodig, een microfoon, luisterend oor en een beetje geduld wel. Heb de raid zelf al een keer gedaan dus ben bekend met de mechanics en kan die ook uitleggen zo nodig. Liefst 290+ light.
1. shaoWussie
2. Rutger (Wussie aanhang).
3. Libbes1979 (293-294 titan) ovb
4. ???
5. ???
6. ???
Titan 295 Light.
ik heb die in Y1 destiny nooit gedaan.
[ Voor 15% gewijzigd door Ricmaniac op 06-10-2015 08:46 ]
wat boeit mij het, speel dit spel zoveel, een extra 40 euro vindt ik geen enkel probleem. Alleen grote kans dat ik het niet ga doen, want voor alleen dansjes ? Nahhh.. voor 10tje zal ik ze wel allemaal willen kopen.CrackSlet schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 08:31:
[...]
Tja, als het zo duur wordt, zullen weinig mensen m kopen (op van die figuren als Chrashhill na natuurlijk)
En dan zullen ze snel genoeg wat anders gaan verzinnen om hun geld mee te verdienen. Als zo'n dansje nou een euro of 4 a 5 is zal ik ook misschien nog wel eens eentje kopen, maar ergens ben ik wel bang dat die prijzen nét ff te hoog gaan zijn voor een geintje.
Maar al met al ben ik voorzichtig optimistisch.
Ik heb m 100+ keer gedaan in jaar 1 maar nog nooit in jaar 2Ricmaniac schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 08:46:
is Vault of Glass nu eigenlijk makkelijk geworden ? of is die niet meer te doen?
ik heb die in Y1 destiny nooit gedaan.
[ Voor 83% gewijzigd door DarkElement op 06-10-2015 08:50 ]
Ging lekker, slechts 2h 26m 12s nodig gehad
THE LETTERS THAT ARE CAPITALS IN HIS TWEET ARE OBCEEDN WHICH IS AN ANAGRAM FOR NEEDOCB. WHICH IS = NEED OVER CHARGE BUFF!!M0nkeymen schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 00:08:
[...]
Om hier nog even op terug te komen
https://twitter.com/thislukesmith/status/651129846664294400
Mensen proberen dingen te vinden. Zelfs als de developer zegt dat er niets is #Facepalm
Nogmaals grats met je Oryx Kill, sorry dat het ff duurde, geloof dat de helft van mijn raid team nog dood was van het weekendAppieNL schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 15:49:
[...]
Nope, die 25% was "m'n beste" dusver, wat dus na het zien van dat videootje een paar pagina's terug echt dus leek fout te gaan bij de laatste set corrupted lights. Maar goed om te horen dat de rest bakken met ervaring heeft
| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR
"Micro" transactions.. dat is de grootste grap in de game industrie ooitRicmaniac schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 08:27:
[...]
Denk niet 40 euro, anders vind ik het niet bepaald een Microtransaction XD
PSN & PC: Irrival | Battle.net: Irrival#2692
| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR
Voor Oryx of hele raid?tha_crazy schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 08:53:
Gratz Res_Binshou en ResKozha met jullie eerste Oryx kill btw.
Ging lekker, slechts 2h 26m 12s nodig gehad
PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r
Main storyline (Crap wapen reward)
Dark Below (Crap wapen reward)
House of Wolves (die sidearm
Nu begonnen aan The Taken King, maar ben 26.. moet dus 14 levels krijgen van The Taken King? Oo denk niet dat dat gaat lukken.
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
We zijn de instance opnieuw gejoined, hebben een nieuw fireteam gemaakt en hebben zelfs één iemand naar de raid gestuurd waarna wij allemaal joinde.. dit leverde allemaal geen resultaat op.
Wat is nou de oplossing?
Gewoon in zijn maag blijven stompen! Zodra de 4 orbs ge-detonate zijn moet je met een paar man in zijn buik blijven schieten en zal je zien dat hij dmg ontvangt!
Nevertheless.. Oryx niet down gekregen, omdat ik weer met een paar downies speelde ^^
[ Voor 42% gewijzigd door DarkElement op 06-10-2015 09:10 ]
Complete raid
Pas bij Golgoroth een keer gewiped zelfs.
kan goedDarkElement schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 09:09:
Die sidearm heb je straks zo weer weggegooid als je light level boven de 170 uit komt
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Tip: haal dagelijks even de nieuwe bounties op bij The Tower/The Reef en ga dan missies doen. Lekker snel en dubbel zoveel Rep en Exp verdienen (en vaak ook MoT). Vaak zijn die bounties namelijk iets wat je al doet tijdens een missie (i.e 30 precision kills, kill 50 vex etc.)corset schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 09:08:
Zo afgemaakt:
Main storyline (Crap wapen reward)
Dark Below (Crap wapen reward)
House of Wolves (die sidearm)
Nu begonnen aan The Taken King, maar ben 26.. moet dus 14 levels krijgen van The Taken King? Oo denk niet dat dat gaat lukken.
Ging inderdaad heel netjes, zelfs bij Oryx maar 1 wipe volgens mij.tha_crazy schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 09:10:
[...]
Complete raid
Pas bij Golgoroth een keer gewiped zelfs.
Haha ik vind het mooi hoe geobsedeerd mensen zijn als ze ergens niet uitkomenVerwijderd schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 08:54:
THE LETTERS THAT ARE CAPITALS IN HIS TWEET ARE OBCEEDN WHICH IS AN ANAGRAM FOR NEEDOCB. WHICH IS = NEED OVER CHARGE BUFF!!
Mensen proberen dingen te vinden. Zelfs als de developer zegt dat er niets is #Facepalm
Deze is ook genieten trouwens:
OBCEEDN Captials rearranged: Need OCB(OverCharge Buff) Illuminati confirmed.
Once you slam 6 orbs they overcharge you for microtransactions. #Solved
Oh and If you think I forgot an I, I didnt. I=Illuminati
[ Voor 24% gewijzigd door Faaz0 op 06-10-2015 09:33 ]
Niet vergeten he, hier zaten 2 raid newbies bijVerwijderd schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 09:23:
Onze record is 1:28. Wel grappig dat het zo snel gaat. Eerste run was 14 uur ofzo
Wat is je snelste met main groep dan?tha_crazy schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 09:24:
[...]
Niet vergeten he, hier zaten 2 raid newbies bij
Je doet sowieso damage na het detonaten van de orbs maar de orbs zelf doen ook damage aan oryx, als ze buggen doen de orbs geen damage.Irrival schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 09:09:
Ik kan me herinneren dat er een 5/6 pagina's terug gesproken werd over een glitchende Oryx, waarbij de bommen geen dmg deden op de baas. Dit hebben wij gisteren ook ervaren!
We zijn de instance opnieuw gejoined, hebben een nieuw fireteam gemaakt en hebben zelfs één iemand naar de raid gestuurd waarna wij allemaal joinde.. dit leverde allemaal geen resultaat op.
Wat is nou de oplossing?
Gewoon in zijn maag blijven stompen! Zodra de 4 orbs ge-detonate zijn moet je met een paar man in zijn buik blijven schieten en zal je zien dat hij dmg ontvangt!
Nevertheless.. Oryx niet down gekregen, omdat ik weer met een paar downies speelde ^^
Beste is om gewoon even naar orbit te gaan en terug.
als iedereen light 295+ is heb je maar 2 relic rondes nodig om meer dan 50% van zijn hp af te krijgen en hem in die dome phase te krijgen.
Zolang deden wij gister alleen over OryxVerwijderd schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 09:23:
Onze record is 1:28. Wel grappig dat het zo snel gaat. Eerste run was 14 uur ofzo
PSN - M4uSzi // -
Joah het is gelukt. Op het punt dat ik er eigenlijk wel een eind aan wou maken, ging het ineens heel soepeltjes. En toen was ie zo down.
PSN - M4uSzi // -
Klopt. Waren alleen met 4 mensen die het nooit gedaan hadden.Verderf schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 09:32:
Het oryx gevecht is eigenlijk ook piss easy als iedereen weet wat ie moet doen.
PSN - M4uSzi // -
GratzZzM4uSzi schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 09:31:
[...]
Joah het is gelukt. Op het punt dat ik er eigenlijk wel een eind aan wou maken, ging het ineens heel soepeltjes. En toen was ie zo down.
Ik blijf het zeggen: op elkaar ingespeeld raken en tactics goed onder de knie hebben
Op wat persoonlijke foutjes en wat vage bugs na vond ik het ook zeer meevallen!M4uSzi schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 09:31:
[...]
Thnx voor de uitleg michel383927263 en maciejk8!
PSN/XBL/Steam: NLRev0lution
Klopt inderdaad, wij hadden gisteren AppieNL bij ons en nog iemand die beide Oryx nog niet neer hadden maar ze wisten de tactics prima. je ziet dan nog wel wat spannings en inschattings foutjes maar 1x melden en ze weten het ookM4uSzi schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 09:33:
[...]
Klopt. Waren alleen met 4 mensen die het nooit gedaan hadden.
Nice! Gratz!M4uSzi schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 09:31:
[...]
Atlas#22744
Nice Gratz!M4uSzi schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 09:31:
[...]
PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451
Dat was wel het belangrijkste. Toen we op elkaar ingespeeld raakte ging het steeds beter. Op naar de volgende Oryx kill.Michel8704 schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 09:34:
[...]
Ik blijf het zeggen: op elkaar ingespeeld raken en tactics goed onder de knie hebben!
PSN - M4uSzi // -
Ze "buggen" alleen visueel.. als je vervolgens op zijn maag blijft schieten dan zie je de orb dmg. Resetten deed bij ons geen ene reetVerderf schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 09:29:
[...]
Je doet sowieso damage na het detonaten van de orbs maar de orbs zelf doen ook damage aan oryx, als ze buggen doen de orbs geen damage.
Beste is om gewoon even naar orbit te gaan en terug.
als iedereen light 295+ is heb je maar 2 relic rondes nodig om meer dan 50% van zijn hp af te krijgen en hem in die dome phase te krijgen.
Anyhow.. deze week nieuwe ronde, nieuwe kansen!
Dank u. En nog bedankt voor het aanbieden voor hulp.
PSN - M4uSzi // -
Dat was Steff. Ik zou dat nooit doen.M4uSzi schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 09:39:
[...]
[...]
Dank u. En nog bedankt voor het aanbieden voor hulp.
Goed om te weten, mocht het vanavond gebeuren zal ik het eens proberenIrrival schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 09:39:
[...]
Ze "buggen" alleen visueel.. als je vervolgens op zijn maag blijft schieten dan zie je de orb dmg. Resetten deed bij ons geen ene reet
Anyhow.. deze week nieuwe ronde, nieuwe kansen!
PSN - M4uSzi // -
Klopt, daar ga ik me vanavond in verdiepenNotna schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 09:14:
[...]
Tip: haal dagelijks even de nieuwe bounties op bij The Tower/The Reef en ga dan missies doen. Lekker snel en dubbel zoveel Rep en Exp verdienen (en vaak ook MoT). Vaak zijn die bounties namelijk iets wat je al doet tijdens een missie (i.e 30 precision kills, kill 50 vex etc.)
Godver, wij wilden net morgen ook eindelijk eens beginnen!
Zijn dus alweer te laat!
Shotgun/machine gun dan heb je ze zo plat, je hoeft niet persé eindbazen te killencorset schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 09:45:
[...]
Klopt, daar ga ik me vanavond in verdiepenhad nu de Cabal Major's/Ultra's over. Die is erg lastig zonder max level te zijn
Klopt, maar die hufters spawnen bijna niet zonder op hard mode de patrols e.d. te doenDarkElement schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 09:46:
[...]
Shotgun/machine gun dan heb je ze zo plat, je hoeft niet persé eindbazen te killengewoon die gasten met een geel healthbalkje is ook goed.
Verwijderd
ik kan:
dinsdag vanaf 2100
woensdag 1930
donderdag 1930
vrijdag 1930
Op mars patrol ga je links de "tunnel" in. In die area spawnen vrij veel elites. zijn lvl 18 ofzo dus kan je makkelijk soloen.corset schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 09:49:
[...]
Klopt, maar die hufters spawnen bijna niet zonder op hard mode de patrols e.d. te doen
Nice man! Goed bezig!M4uSzi schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 09:31:
[...]
Jawel hoor, bij The Hollows ( nadat je bent geland op Mars, direct links die tunnel door. Dan heb je voor je een grote koepel, maar daar rechts van heb je een gebouw. Spawnen in dat gebied altijd wel 1/2 elites, dat rondje een paar keer lopen : )corset schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 09:49:
[...]
Klopt, maar die hufters spawnen bijna niet zonder op hard mode de patrols e.d. te doen
2 uur nogiets.
Dat gaan we vanavond eens flink verbeteren.
Meeste tijd gaat in de jumpuzzels meestaltha_crazy schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 10:03:
[...]
2 uur nogiets.
dat je die popup van upgrade niet krijgt als je inventory zit is wat stom.Ricmaniac schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 10:06:
Wat ik super kut vond bytheway is dat je als je in je Inventory zit en MoL gebruikt voor gear XP je niet ziet wanneer je een upgrade behaald hebt. Pas als je terug gaat uit je inventory zie je ineens dat je die upgrades unlocked heb. Zo heb ik gisteren denk ik minimaal 3 tot 4 mote of lights onnodig gebruikt omdat me gear XP al gecapped was.
Maar krijgt zoveel motes nu dat ik er soms gewoon op blijf klikken en er 10 extra neem gewoon om zeker te zijn dat ik niet moet gaan kijken op characterwindow en dan uiteindelijk toch nog wat moet bij nemen
+1 Bedankt, was leukNLRev0lution schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 09:34:
[...]
Thnx voor de uitleg michel383927263 en maciejk8!
Je kan het horenRicmaniac schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 10:06:
Wat ik super kut vond bytheway is dat je als je in je Inventory zit en MoL gebruikt voor gear XP je niet ziet wanneer je een upgrade behaald hebt. Pas als je terug gaat uit je inventory zie je ineens dat je die upgrades unlocked heb. Zo heb ik gisteren denk ik minimaal 3 tot 4 mote of lights onnodig gebruikt omdat me gear XP al gecapped was.
[ Voor 5% gewijzigd door FlyLight3r op 06-10-2015 10:13 ]
Wel als je net begintVerwijderd schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 10:13:
Je word dood gegooit met motes. Die 4 extra ga je echt niet missen.
Ook niet echt. Als je alle bounties doet krijg je motes. Als je level omhoog gaat krijg je er 3. Als je strikes doet krijg je van engrams motes.Crashhill schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 10:14:
[...]
Wel als je net begint. Iedereen met 3 accounts mist er inderdaad geen 1
.. maar als je net begint. zijn motes altijd lastig, helemaal als hij ze nu al gebrukt om alles te upgraden xD!. Dan zit hij heletijd zonder denk haha
+ dismantling geeft je motesVerwijderd schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 10:16:
[...]
Ook niet echt. Als je alle bounties doet krijg je motes. Als je level omhoog gaat krijg je er 3. Als je strikes doet krijg je van engrams motes.
Speel zelfs sinds TTK ook nog maar op 1 mote.
Ben TTK ingegaan met 120 MoL, heb er een vracht gebruikt en zit nu nog op de 88 ofzo.
Scheelt wel dat ik RNGesus aan m'n kant heeft die me bij Nightfalls, Strikes etc allemaal motes geeft ipv exotic/legendaries.
PSN: Flix20-NL
En anders koop je ze met SC
PSN - M4uSzi // -
sorry
Atlas#22744
* Ornathon kruipt weer terug onder zijn steen onder een steen onder een steen.
PSN4 igorvertus (Destiny) * Aprilia RSV * Suzuki GSX1300R
Altijd baas boven baas.
PSN - M4uSzi // -
Oeps. Verkeerde gequote.Ornathon schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 10:25:
Whaha sjezus. Hoor nu voor het eerst dat je dat ervoor kan gebruiken.
* Ornathon kruipt weer terug onder zijn steen onder een steen onder een steen.
[ Voor 10% gewijzigd door M4uSzi op 06-10-2015 10:26 ]
PSN - M4uSzi // -
Kan er niks aan doen
@Dark, ik ook, ben rank 40 bij New Monarchy. Heb 4 dead orbit shaders, 1 fwc shader, 2 new monarchy shaders en het new monarchy schip.
Atlas#22744
Dat heeft mij ook al heel wat MoL gekost.DarkElement schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 10:23:
Ik loop er constant factions en wapens mee te levelen dus ben er telkens zo doorheen
PSN - M4uSzi // -
Kruip snel weer onder die steen joh. (A)Ornathon schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 10:28:
Microtransactions binnenkort bij Destiny (popt in mijn FB)
Had hier al gestaan
PSN - M4uSzi // -
Ja enige reden dat ik het gebruikte is omdat ik bijna de laatste upgrade van me exotic The last word had van Y1 ;p en moest die trophy nog hebben om een exotic volledig te upgraden dus daarom wilde ik dat doen ;pCrashhill schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 10:14:
[...]
Wel als je net begint. Iedereen met 3 accounts mist er inderdaad geen 1
.. maar als je net begint. zijn motes altijd lastig, helemaal als hij ze nu al gebrukt om alles te upgraden xD!. Dan zit hij heletijd zonder denk haha
verder spaar ik ze wel op hoor
De reacties gaan zo snel, dat ik maar even random quote.tha_crazy schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 10:03:
[...]
2 uur nogiets.
Nog bedankt voor de run gisteren, naar mijn mening ging die bijna vlekkeloos.
Meeste tijd zijn jullie kwijt geraakt aan de uitgebreide uitleg aan mij en de andere raid newbie ;-)
Nogmaals thanks daarvoor.
Was zeer geslaagd, en hoop binnenkort andere mensen mee te nemen in de raid.
PSN: Res_Binshou
Het was mijn eerste TTK exotic die ik kreeg en moet zeggen dat ik in eerste instantie best teleurgesteld was.Jurix schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 10:51:
Speelt iemand hier met The Jade Rabbit in pve en hoe gaat dat. Trok hem gister uit een engram maar geen idee of die special proc nut heeft in pve.
Nou ben ik met mobs nog steeds niet echt overtuigd, maar hij heeft inmiddels bij mij wel een goede bosskiller-functie.
Bij bosses schiet je gewoon body-body-head-body-body-head etc. en dan hoef je nooit te reloaden. Ik weet eigenlijk niet of je de ammo ook gratis krijgt of dat dat wel af wordt geschreven.
Aangezien bosses toch wat meer stil staan (ok, behalve die cabal spacemarine met mega-jetpack) kan je dat heel lang volhouden.
[ Voor 6% gewijzigd door CrackSlet op 06-10-2015 10:56 ]
Dit topic is gesloten.
![]()
-Houd je reacties gerelateerd aan Destiny, het zeker niet de bedoeling om compleet offtopic te gaan