| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR
Met je mobiel spelen wordt niet als werk gezienVerderf schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 14:58:
[...]
Daar hebben ze toch mobiels voor uitgevonden?
(Bij de meeste bedrijven dan)
[ Voor 6% gewijzigd door NLRev0lution op 05-10-2015 14:59 ]
PSN/XBL/Steam: NLRev0lution
Exact. 100 werkt hier op kantoor ook niet, maar de mobile versie van hun site werkt prima.Verderf schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 14:58:
[...]
PSN: Flix20-NL
Op tweakers.net zitten wel dan?NLRev0lution schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 14:59:
[...]
Met je mobiel spelen wordt niet als werk gezien
(Bij de meeste bedrijven dan)
| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR
Meh, lange verhalen tikken mobielVerderf schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 14:58:
[...]
Alleen tijd en activiteit selecteren en gaan met die banaan.
Mission Statement
Nederlandse Playstation Clan, Raids, Strikes, Prison of Elders.
Nieuwe groep members zijn altijd welkom, zolang je Nederlands bent en je PSN netjes gekoppeld is aan je bungie.net account.
Nieuwe clan members worden alleen toegelaten wanneer er minimaal 1 level 40 character is met 290 light level en je reeds behaalde resultaten in Raids en Crucible als voldoende worden beoordeeld door de Admins of Founder.
Shit eej
Minimale eisen zijn dat je minimaal één level 40 met lightlevel 290+ hebt, NL spreekt en je PSN gekoppeld is aan je bungie accountkidicoke schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 14:46:
[...]
Is een oud Opusutone clanmember welkom? Heb destiny ook weer opgepakt
Zo strikt zal het in de praktijk niet gaanCrashhill schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 15:21:
[...]
[...]
Shit eejje wordt nog beoordeeld op je raid en crucible resultaten. Dus als je gewoon een toffer kerel bent van level 40 en 290 light maar je zuigt hard in PvP en geen ster in RAIDs, mag je er niet eens bij, damn dan vallen veel casuals weg
[ Voor 45% gewijzigd door Crash op 05-10-2015 15:24 ]
Ow pfuwww,, dus geen test van hoe goed je in RAID / Crucible bentCrash schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 15:22:
[...]
Minimale eisen zijn dat je minimaal één level 40 met lightlevel 290+ hebt, NL spreekt en je PSN gekoppeld is aan je bungie account
[...]
Zo strikt zal het in de praktijk niet gaanMogelijk een overblijfsel van de originele tekst van 'vanilla' Destiny n.a.v. overspoeling van aanmeldingen van inactieve users.
Ik zat natuurlijk een beetje te zeiken he
- Touch of Malice of Black Spindle
- Kings Fall raid emblem
- 295+ of 300+
Dan vallen deze requirements nog mee
hi I'm jill in an all female group looking for 2 guys to brighten things, sherparing whoever sends the best dirty msg is in
wtf?
En intussen vergeten ze dat sommigen de raid voor het eerst doen en die Malice dus niet eens kunnen hebben.gise schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 15:29:
Op LFG moet je tegenwoordig al aan bepaalde eisen voldoen:
- Touch of Malice of Black Spindle
- Kings Fall raid emblem
- 295+ of 300+
Dan vallen deze requirements nog mee
Hehe das wel een goed punt.DarkElement schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 15:34:
[...]
En intussen vergeten ze dat sommigen de raid voor het eerst doen en die Malice dus niet eens kunnen hebben.
Is dit jouw "dirty message"Ricmaniac schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 15:34:
Lol, das ook een manier om je group te vullen
@Dark, tegenwoordig wil iedereen alleen maar experienced raiders, niemand wil meer iets uitleggen

Ik heb gereageerd onder tha_crazy
voor het eerst dat ik die lfg lijst zie, elke seconde komt er wel een post bij, hoe is dat in hemelsnaam bij te houden. Er zit niet eens Dutch bij
[ Voor 37% gewijzigd door Viper® op 05-10-2015 15:43 ]
Heeft iemand hier al de raid shader unlocked? Ik heb zelf nog geen helm en boots drop vanuit de raid gekregen helaas.
Raid shader is lelijk. Zelfde concept als crytographic.gise schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 15:45:
Ik heb de shader Burnt Marshmallow gekregen uit strike playlist, erg vette shader! klik
Heeft iemand hier al de raid shader unlocked? Ik heb zelf nog geen helm en boots drop vanuit de raid gekregen helaas.
Nope, die 25% was "m'n beste" dusver, wat dus na het zien van dat videootje een paar pagina's terug echt dus leek fout te gaan bij de laatste set corrupted lights. Maar goed om te horen dat de rest bakken met ervaring heeftVerderf schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 14:45:
[...]
Nog niet down gekregen? Komt goed hoor, de rest heeft allemaal al een kill of 4-5 op zijn naam
Komt helemaal goed!AppieNL schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 15:49:
[...]
Nope, die 25% was "m'n beste" dusver, wat dus na het zien van dat videootje een paar pagina's terug echt dus leek fout te gaan bij de laatste set corrupted lights. Maar goed om te horen dat de rest bakken met ervaring heeft
Enige verschil wat wij doen is itt de rest is dat wij tijdens de relic phase maar 3 platforms omhoog houden, de laatste doen wij niet omdat je van het 1na laatste platform in 1x naar de relic kan springen. betekend 1 extra dps op oryx.
Ook gaan wij na het pakken van de relic niet op een platform staan maar gewoon in het midden zodat iedereen genoeg tijd heeft om naar zijn black orb te rennen. Raid leader telt af vanaf 5 op het moment dat oryx staggered is.
Daarnaast vergeten mensen of weten mensen het niet maar de black orbs buggen nog wel eens, als je ziet dat oryx zijn health na de eerst ronde zo goed als nog vol is weet je dat ze bugged zijn en moet je even naar orbit en terug om de boel te resetten.
Oryx is grotendeels een mechanic fight en de meeste damage voordat iederen in die dome geteleport word komt van die black orbs af.
FTFY. Dat ze buggen heb ik nog nooit meegemaakt. Als ze niet geactiveerd worden staan ze er gewoon niet lang genoeg in.Verderf schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 15:56:
[...]
Daarnaast vergeten mensen de black orbs nog wel eens.
Dat in het midden staan is me bekend en gister had ik ook een groepje waarbij ze het 4de platform lieten zitten en hielpen met ogres/meer Oryx dps.
Wij wel dus, zijn ook niet de enigeVerwijderd schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 16:02:
[...]
FTFY. Dat ze buggen heb ik nog nooit meegemaakt. Als ze niet geactiveerd worden staan ze er gewoon niet lang genoeg in.
paar keer mee gemaakt, alle orb detonated, 0 dmg, terug naar orbit, nog een keer proberen en tada het werkt opeens wel.
Vaak genoeg gehad of dat ie gewoon blijft hangen bij een platform en niet slaat hahaha .. sta je dan met 6 man die allemaal tergelijk WTF schreeuwenVerderf schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 15:56:
[...]
Komt helemaal goed!
Enige verschil wat wij doen is itt de rest is dat wij tijdens de relic phase maar 3 platforms omhoog houden, de laatste doen wij niet omdat je van het 1na laatste platform in 1x naar de relic kan springen. betekend 1 extra dps op oryx.
Ook gaan wij na het pakken van de relic niet op een platform staan maar gewoon in het midden zodat iedereen genoeg tijd heeft om naar zijn black orb te rennen. Raid leader telt af vanaf 5 op het moment dat oryx staggered is.
Daarnaast vergeten mensen of weten mensen het niet maar de black orbs buggen nog wel eens, als je ziet dat oryx zijn health na de eerst ronde zo goed als nog vol is weet je dat ze bugged zijn en moet je even naar orbit en terug om de boel te resetten.
Oryx is grotendeels een mechanic fight en de meeste damage voordat iederen in die dome geteleport word komt van die black orbs af.
PSN: Headblast1987, Battlenet: Miyoujin#2279
Dit stukje begrijp ik niet helemaal. Je bent met 6 personen, dus doe je met 6 personen dps op Oryx. Waar komt die extra persoon ineens vandaan? Als je ipv Oryx de Ogers bedoeld, dan heb ik 'm... zo doen wij het ook. 2 personen hebben Oger duty, daarna naar het midden en de rest wat je besproken hebt.Verderf schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 15:56:
[...]
Enige verschil wat wij doen is itt de rest is dat wij tijdens de relic phase maar 3 platforms omhoog houden, de laatste doen wij niet omdat je van het 1na laatste platform in 1x naar de relic kan springen.betekend 1 extra dps op oryx..
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Ik kan helaas nietCrash schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 10:40:
Wie willen er a.s. dinsdag om 19:00 mee voor de King's Fall raid?
[ Voor 9% gewijzigd door tiguan op 05-10-2015 16:15 ]
Heb je wel aangebeld?Viper® schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 16:15:
Bij Atheon ging een keer de deur niet open, bleek die niet thuis te zijn ofzo
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
crazy zat weer te tinderen namelijk
De 4 of 3 personen die op de platformen staan pakken toch eigen ogre? 1 of 2 mid helpen met orges en vessel. Daarna springt iedereen op de platform waar Orys staat zodat je geen range penalty heb. Daarna naar het midden/ bommen detonaten en repeat.Jackal131 schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 16:14:
[...]
Dit stukje begrijp ik niet helemaal. Je bent met 6 personen, dus doe je met 6 personen dps op Oryx. Waar komt die extra persoon ineens vandaan? Als je ipv Oryx de Ogers bedoeld, dan heb ik 'm... zo doen wij het ook. 2 personen hebben Oger duty, daarna naar het midden en de rest wat je besproken hebt.
TL;DR
Waar komen idd de "extra" personen vandaan.
Oryx/ogres/adds, wat ik bedoel is dat de persoon in het midden kan blijven en daardoor dus sneller dps op oryx kan doen.Jackal131 schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 16:14:
[...]
Dit stukje begrijp ik niet helemaal. Je bent met 6 personen, dus doe je met 6 personen dps op Oryx. Waar komt die extra persoon ineens vandaan? Als je ipv Oryx de Ogers bedoeld, dan heb ik 'm... zo doen wij het ook. 2 personen hebben Oger duty, daarna naar het midden en de rest wat je besproken hebt.
De range penalty weegt niet op tegen het feit dat je minder snel bij je black orbs bent.Verwijderd schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 16:18:
Daarna springt iedereen op de platform waar Orys staat zodat je geen range penalty heb.
[ Voor 21% gewijzigd door Verderf op 05-10-2015 16:20 ]
Jullie schieten vanaf het midden? Tussen de platformen van de dochters?Verderf schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 16:19:
[...]
Oryx/ogres/adds, wat ik bedoel is dat de persoon in het midden kan blijven en daardoor dus sneller dps op oryx kan doen.
Duidelijk...en eens.Verderf schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 16:19:
[...]
Oryx/ogres/adds, wat ik bedoel is dat de persoon in het midden kan blijven en daardoor dus sneller dps op oryx kan doen.
net iets ervoor afhankelijk van waar oryx staatVerwijderd schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 16:20:
[...]
Jullie schieten vanaf het midden? Tussen de platformen van de dochters?
Ik tinder nooit tijdens t raidenViper® schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 16:18:
Ja, stonden met 6 man voor de deur, was met wat tweakers volgens mij.
crazy zat weer te tinderen namelijk
Wat ik aanraad ( hoef je niet te doen, helpt wel.) is dat je op het platform springt waar oryx staat nadat hij geslagen heeft. Dan heb je geen range penalty en is hij in 2 seconde gestaggerd.Verderf schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 16:21:
[...]
net iets ervoor afhankelijk van waar oryx staat
wel ver rennen voor de achterste bollen mensjesVerwijderd schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 16:23:
[...]
Wat ik aanraad ( hoef je niet te doen, helpt wel.) is dat je op het platform springt waar oryx staat nadat hij geslagen heeft. Dan heb je geen range penalty en is hij in 2 seconde gestaggerd.
Dit inderdaad.vegetto1983 schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 16:24:
[...]
wel ver rennen voor de achterste bollen mensjes
Soms is het al tricky te halen als je ogres lekker snel afmaakt.
Om dan nog een extra range penalty te geven..... Wij doen t wel vanuit t midden.
Tot op heden no geen enkele stagger fail gehad.
Sterker nog, wij faalde juist de stagger als we op dat platform gingen staan.tha_crazy schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 16:25:
[...]
Dit inderdaad.
Soms is het al tricky te halen als je ogres lekker snel afmaakt.
Om dan nog een extra range penalty te geven..... Wij doen t wel vanuit t midden.
Tot op heden no geen enkele stagger fail gehad.
PSN & PC: Irrival | Battle.net: Irrival#2692
Ik heb net
Die op zich meeviel, de level38 story mission daarvoor waar je de Taken Commander kapot moest maken was vele malen moeilijker
Verder heb ik geen story missions meer op de map staan.
Qua Taken King quests heb ik enkel nog deze in mijn lijst:
-The Talen War Venus step 3 > Gather Taken Chronoshards;
-The Taken War Earth step 3 > Kill Taken Champions;
-The Court of Oryx step 1 > Depose the Court;
-A Broken Will step 2 > Reforging the Blade
Komen er nog meer story missions of was dit het wat betreft de story?
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Agreed.Irrival schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 16:27:
Conclusie: "vele wegen leiden naar Rome".. *Einde discussie*
Moet wel zeggen, ik leer graag de tactics waar iedereen makkelijk mee overweg kan.
Soms niet de beste, maar wel het makkelijkst te leren, onthouden en door te geven.
Zo staan wij altijd met zijn 4en op de platen bij de dochters & bij Oryx
Leer ik altijd aan dat we alle 6 de ballen gebruiken bij golgoroth (wegens HM)
De Totems, altijd 3 man aan elke kant.
Warpriest, 2v2v2, default.
Groepje is gevuld. danku.libbes1979 schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 14:24:
King's Fall fresh run 20:00
1. darkelement1987
2. libbes1979
3. sanderlissenberg
4. paardenpiemol
5. mitchie92
6. tollenaar24
6 bollen Golgoroth is toch de welbekende ster vormen ofniet? Wij doen namelijk altijd maar 1 bal xD! Voor de rest doen wij hem precies hetzelfde dus gaat eitje worden xD!tha_crazy schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 16:29:
[...]
Agreed.
Moet wel zeggen, ik leer graag de tactics waar iedereen makkelijk mee overweg kan.
Soms niet de beste, maar wel het makkelijkst te leren, onthouden en door te geven.
Zo staan wij altijd met zijn 4en op de platen bij de dochters & bij Oryx
Leer ik altijd aan dat we alle 6 de ballen gebruiken bij golgoroth (wegens HM)
De Totems, altijd 3 man aan elke kant.
Warpriest, 2v2v2, default.
[ Voor 5% gewijzigd door Crashhill op 05-10-2015 16:31 ]
Dan moet je door lopen, is makkelijk te halenvegetto1983 schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 16:24:
[...]
wel ver rennen voor de achterste bollen mensjes
Als jij alle Taken War questen doet, zal je waarschijnlijk nog 2 missions krijgen.dvdkiwi schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 16:28:
Iemand een idee of ik de story missions klaar heb?
Ik heb netspoiler:level40 story mission Blighted Coven gedaan, waar je de 3 taken witches dood moet maken.
Die op zich meeviel, de level38 story mission daarvoor waar je de Taken Commander kapot moest maken was vele malen moeilijker
Verder heb ik geen story missions meer op de map staan.
Qua Taken King quests heb ik enkel nog deze in mijn lijst:
-The Talen War Venus step 3 > Gather Taken Chronoshards;
-The Taken War Earth step 3 > Kill Taken Champions;
-The Court of Oryx step 1 > Depose the Court;
-A Broken Will step 2 > Reforging the Blade
Komen er nog meer story missions of was dit het wat betreft de story?
Je zou geven moment ook een quest krijgen voor The Taken King raid.
PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451
RechtsvoorCrashhill schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 16:30:
[...]
6 bollen Golgoroth is toch de welbekende ster vormen ofniet? Wij doen namelijk altijd maar 1 bal xD! Voor de rest doen wij hem precies hetzelfde dus gaat eitje worden xD!
Linksvoor
Rechts midden
Links midden
Rechts achter
Links achter
RUN
Voordeel is dat je dan HM wel goed gaat redden zodra die er is.
Want 1 bal...... denk t niet
[ Voor 11% gewijzigd door tha_crazy op 05-10-2015 16:35 ]
De Quest voor de raid krijg je ook zodra je 1x in de raid bent geweest.Buizerd__NL schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 16:33:
[...]
Als jij alle Taken War questen doet, zal je waarschijnlijk nog 2 missions krijgen.
Klopt maar iedereen doet ook dat weer anderstha_crazy schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 16:34:
[...]
Rechtsvoor
Linksvoor
Rechts midden
Links midden
Rechts achter
Links achter
RUN
Voordeel is dat je dan HM wel goed gaat redden zodra die er is.
Want 1 bal...... denk t niet
Linkachter rechtsvoor, rechtsachter, linksvoor, rechts midden, links midden
Dus je snapt me wel
maarja ben benieuwd vanavond, gaat helemaal goedkomen.
De andere 2 wachten op die 2. Makkelijk te doen idd.Ereaser schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 16:32:
[...]
Dan moet je door lopen, is makkelijk te halen
Beetje zonde van de tijd alleen, verhoogt de kans dat mensen tijdens het wachten geganked worden door de adds.Verwijderd schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 16:42:
[...]
De andere 2 wachten op die 2. Makkelijk te doen idd.
Bovendien liggen de bommen in de hoek, de ads moeten dan omlopen om bij je te komen.
Atlas#22744
@tha_crazy
Aantal pagina's terug:
Pagina 186R0th op maandag 05 oktober 2015 @ 12:15:
[...]
Als er nog plek is, wil ik graag mee.
Ervaring met raid. Touch of malic, exotic zwaard, black spindle. Hele gebeuren. Echter word het wel me eerste raid als hunter.
Mits je de ogres snel genoeg dood maakt ja maar ook dat is geen garantieKasai schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 16:47:
In die aura krijg je geen damage.
Bovendien liggen de bommen in de hoek, de ads moeten dan omlopen om bij je te komen.
Maar als iedereen op het zelfde moment gaat rennen staan de andere 2 bij hun orb 3-4 seconden te wachten tot de andere bij hun orb zijn.
Weet ik; fresh runtiguan schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 16:14:
[...]
Ik kan helaas nietVergeet niet dat dinsdag reset dag is he
Misschien anders later deze week?
Ja dat is prima. Ik kan alleen dinsdag/vrijdag niet.Crash schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 16:55:
[...]
Weet ik; fresh run
Misschien anders later deze week?
Er zijn nog 2 andere mensen aanwezig voor de adds. Wat ik altijd doe is zodra we van het platform springen is een nova bomb gooien, dan zijn de adds aan een kant meteen wegVerderf schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 16:43:
[...]
Beetje zonde van de tijd alleen, verhoogt de kans dat mensen tijdens het wachten geganked worden door de adds.
In onze clan hebben we inmiddels 4 touch of malices, en hebben eigenlijk nooit meer problemen met de sisters of het staggeren van Oryx.Verderf schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 16:26:
[...]
Sterker nog, wij faalde juist de stagger als we op dat platform gingen staan.
ThanksBuizerd__NL schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 16:33:
[...]
Als jij alle Taken War questen doet, zal je waarschijnlijk nog 2 missions krijgen.
Dan ga ik die saaie patrol missies maar eens doen...
Niet om uit de hoogte te doen, maar de ogres gaan echt belachelijk snel dood. Met 3 snipers gaat het super snel.Verderf schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 16:52:
[...]
Mits je de ogres snel genoeg dood maakt ja maar ook dat is geen garantie
Maar als iedereen op het zelfde moment gaat rennen staan de andere 2 bij hun orb 3-4 seconden te wachten tot de andere bij hun orb zijn.
Ik ben vaak eerst bij mijn orb, en moet misschien 2 seconden wachten.
Atlas#22744
Ze weten nu hoe hij open moet, nu alleen nog wat verder de bedoeling is
[ Voor 28% gewijzigd door Verderf op 05-10-2015 17:14 ]
Maak er dan iets leuks vandvdkiwi schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 17:05:
[...]
Thanks
Dan ga ik die saaie patrol missies maar eens doen...
Dat helpt je ook allemaal in PVP
PSN & PC: Irrival | Battle.net: Irrival#2692
Yep inderdaad gezien. Gerucht is ook dat het misschien een onderdeel voor de hardmode gaat zijn. Of dat er toch een puzzel in zit. We zullen het moeten zienVerderf schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 17:14:
On a side note, iemand dit al gezien?
[video]
Ze weten nu hoe hij open moet, nu alleen nog wat verder de bedoeling is
Don't shoot the messenger, ik zei alleen wat ik gelezen hadVerwijderd schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 17:22:
Dat het voor hardmode is is BS. Waarom zou je er nu al in kunnen dan?
De raid is wel als hardmode ontworpen daarna terug geschroeft naar normal. Dus ik zou het niet uitsluiten, alleen de manier hoe je er komt vind ik erg vreemd en niet logisch. Voor de andere kistjes was de mechanic altijd vrij makkelijk om te begrijpen. Templar verslaan zonder teleports of snel door een gang rennen. Lampie boven een doodskistje.Verwijderd schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 17:22:
Dat het voor hardmode is is BS. Waarom zou je er nu al in kunnen dan?
psn: M0nkeymen81 | Inglourious Guardians
Jah das een goed punt. Maar idd de manier om er in te komen is niet logisch.M0nkeymen schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 19:10:
[...]
De raid is wel als hardmode ontworpen daarna terug geschroeft naar normal. Dus ik zou het niet uitsluiten, alleen de manier hoe je er komt vind ik erg vreemd en niet logisch. Voor de andere kistjes was de mechanic altijd vrij makkelijk om te begrijpen. Templar verslaan zonder teleports of snel door een gang rennen. Lampie boven een doodskistje.
PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451
mense die me wille joine nu?
PSN: libbes1979
Nog Hulp nodig?libbes1979 schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 19:59:
heb 2 runes for lvl 3 tier in court
mense die me wille joine nu?
Moet em nog op me hunter dus graagtiguan schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 20:44:
Iemand toevallig nog zin in een NF ofzo?
PSN: libbes1979
Die was best pittig, vooral oppassen dat je op tijd weg rent als ie met zijn zwaard aan komt zweven.
Zodra ie binnen de mist komt volpompen met heavy weapon ammunition. Opzij rennen als ie dichtbij is om 'm daarna nog in zijn rug te schieten.
Rinse en repeat.
Ik ben morgenmiddag/avond weer online, mocht je 'm dan nog niet hebben wil ik je best helpen
[ Voor 5% gewijzigd door Superkiwi op 05-10-2015 21:24 . Reden: hij is niet makkelijk ]
Nee die niet, die was easy peasy.dvdkiwi schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 21:21:
Regicide bedoel je, met die echo van Oryx in de ronde kamer met mistmuren?
Die vond ik op zich wel meevallen, alleen oppassen dat je op tijd weg rent als ie met zijn zwaard aan komt zweven.
Zodra ie binnen de mist komt volpompen met heavy weapon ammunition. Opzij rennen als ie dichtbij is om 'm daarna nog in zijn rug te schieten.
Rinse en repeat.
Ik ben morgenmiddag/avond weer online, mocht je 'm dan nog niet hebben wil ik je best helpen
Quest Taken war on Mars: Step 5 Fears Embrace
Ben ondertussen 295, maar blijf falen
M.Koers schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 21:25:
[...]
Nee die niet, die was easy peasy.
Ben ondertussen 295, maar blijf falen
Als ik online ben, erg druk deze week...
Echt, mm health over maar binnen is binnen.
1 legendary gauntlet Engram en een dreadnaught key...
Thank you RNGesus.
Ah, my bad.M.Koers schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 21:25:
[...]
Nee die niet, die was easy peasy.
Zo ver ben ik nog niet
Wie heeft er zin in een VoG Hard?
[ Voor 8% gewijzigd door tha_crazy op 05-10-2015 22:07 ]
Jammer dat ik opgenomen heb, had een mooi filmpje kunnen worden
[ Voor 14% gewijzigd door Ricmaniac op 05-10-2015 22:24 ]
Verwijderd
Ik heb je een invite verstuurd. Sunbreaker is hier beter denk ik.Verwijderd schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 22:30:
Ik kan helpen. Mijn titan heeft de NF nog niet voltooid. Defender of sunbreaker? 293 light
[ Voor 5% gewijzigd door tiguan op 05-10-2015 23:04 ]
2 handcanons (300/304)
1 pulse
1 Shotgun (nr3)
Touch of Malice gehaald.
Titan exotic autorifle gehaald.
Solar zwaardje klaar gezet bij de gunsmit.
310 exotic armpjes en 310 exotic helm gekregen.
Laat de reset maar komen.
[ Voor 74% gewijzigd door Griffx op 06-10-2015 00:20 ]
1. shaoWussie
2. Rutger (Wussie aanhang).
3. ???
4. ???
5. ???
6. ???
[ Voor 11% gewijzigd door Wussie op 05-10-2015 23:39 ]
Dit topic is gesloten.
![]()
-Houd je reacties gerelateerd aan Destiny, het zeker niet de bedoeling om compleet offtopic te gaan