Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 27-11 22:10
tha_crazy schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 14:57:
Let even op met Sites als The 100.
Ik kan er bijvoorbeeld niet op vanaf kantoor, en dat is juist de plek waar ik vanuit organiseer voor 's avonds
Daar hebben ze toch mobiels voor uitgevonden? :P

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

• NLRev0lution
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 10:40
Verderf schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 14:58:
[...]

Met je mobiel spelen wordt niet als werk gezien ;)
(Bij de meeste bedrijven dan)

[ Voor 6% gewijzigd door NLRev0lution op 05-10-2015 14:59 ]

PSN/XBL/Steam: NLRev0lution

• Flix20
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 15:01
[...]

Exact. 100 werkt hier op kantoor ook niet, maar de mobile versie van hun site werkt prima.

PSN: Flix20-NL

• Verderf
NLRev0lution schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 14:59:
[...]

Met je mobiel spelen wordt niet als werk gezien ;)
(Bij de meeste bedrijven dan)
Op tweakers.net zitten wel dan? :P

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

• tha_crazy
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 21:05

tha_crazy

Mafketel

[...]

Meh, lange verhalen tikken mobiel

• Flix20
Da's 't mooie aan The 100. hoeven geen lange verhalen te zijn.
Alleen tijd en activiteit selecteren en gaan met die banaan.

• Verderf
Yup, hun web client is erg goed. beter dan die van tweakers iig :P

Mission Statement

Nederlandse Playstation Clan, Raids, Strikes, Prison of Elders.

Nieuwe groep members zijn altijd welkom, zolang je Nederlands bent en je PSN netjes gekoppeld is aan je bungie.net account.
Nieuwe clan members worden alleen toegelaten wanneer er minimaal 1 level 40 character is met 290 light level en je reeds behaalde resultaten in Raids en Crucible als voldoende worden beoordeeld door de Admins of Founder.

Shit eej :+ je wordt nog beoordeeld op je raid en crucible resultaten. Dus als je gewoon een toffer kerel bent van level 40 en 290 light maar je zuigt hard in PvP en geen ster in RAIDs, mag je er niet eens bij, damn dan vallen veel casuals weg :+

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:56
kidicoke schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 14:46:
[...]

Is een oud Opusutone clanmember welkom :P ? Heb destiny ook weer opgepakt :)
Minimale eisen zijn dat je minimaal één level 40 met lightlevel 290+ hebt, NL spreekt en je PSN gekoppeld is aan je bungie account :)
Crashhill schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 15:21:
[...]

[...]

Shit eej :+ je wordt nog beoordeeld op je raid en crucible resultaten. Dus als je gewoon een toffer kerel bent van level 40 en 290 light maar je zuigt hard in PvP en geen ster in RAIDs, mag je er niet eens bij, damn dan vallen veel casuals weg :+
Zo strikt zal het in de praktijk niet gaan ;) Mogelijk een overblijfsel van de originele tekst van 'vanilla' Destiny n.a.v. overspoeling van aanmeldingen van inactieve users.

[ Voor 45% gewijzigd door Crash op 05-10-2015 15:24 ]

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Crashhill schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 15:21:
[...]
Dus als je gewoon een toffer kerel bent
Dan vallen wij direct al af (tha_crazy) >:)

[ Voor 5% gewijzigd door Viper® op 05-10-2015 15:25 ]

Crash schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 15:22:
[...]

Minimale eisen zijn dat je minimaal één level 40 met lightlevel 290+ hebt, NL spreekt en je PSN gekoppeld is aan je bungie account :)

[...]

Zo strikt zal het in de praktijk niet gaan ;) Mogelijk een overblijfsel van de originele tekst van 'vanilla' Destiny n.a.v. overspoeling van aanmeldingen van inactieve users.
Ow pfuwww,, dus geen test van hoe goed je in RAID / Crucible bent ;).

Ik zat natuurlijk een beetje te zeiken he :'(

• gise
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
Op LFG moet je tegenwoordig al aan bepaalde eisen voldoen:
- Touch of Malice of Black Spindle
- Kings Fall raid emblem
- 295+ of 300+

Dan vallen deze requirements nog mee :P

Verwijderd

Topicstarter
LFG.net:
hi I'm jill in an all female group looking for 2 guys to brighten things, sherparing whoever sends the best dirty msg is in

wtf?
gise schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 15:29:
Op LFG moet je tegenwoordig al aan bepaalde eisen voldoen:
- Touch of Malice of Black Spindle
- Kings Fall raid emblem
- 295+ of 300+

Dan vallen deze requirements nog mee :P
En intussen vergeten ze dat sommigen de raid voor het eerst doen en die Malice dus niet eens kunnen hebben. :')

Gear | Last.fm | twitch.tv

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 21:22

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Lol, das ook een manier om je group te vullen

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Verwijderd

Topicstarter
DarkElement schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 15:34:
[...]

En intussen vergeten ze dat sommigen de raid voor het eerst doen en die Malice dus niet eens kunnen hebben. :')
Hehe das wel een goed punt.

• gise
  • Niet online
Ricmaniac schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 15:34:
Lol, das ook een manier om je group te vullen
Is dit jouw "dirty message"

@Dark, tegenwoordig wil iedereen alleen maar experienced raiders, niemand wil meer iets uitleggen

• Viper®
  • Niet online
Haha, die lfg.net _O-
Afbeeldingslocatie: https://devcentral.f5.com/weblogs/images/devcentral_f5_com/weblogs/macvittie/WindowsLiveWriter/ItsaTrap_10391/ackbar_2.jpg
Ik heb gereageerd onder tha_crazy >:)

voor het eerst dat ik die lfg lijst zie, elke seconde komt er wel een post bij, hoe is dat in hemelsnaam bij te houden. Er zit niet eens Dutch bij }:|

[ Voor 37% gewijzigd door Viper® op 05-10-2015 15:43 ]

• gise
  • Niet online
Ik heb de shader Burnt Marshmallow gekregen uit strike playlist, erg vette shader! klik

Heeft iemand hier al de raid shader unlocked? Ik heb zelf nog geen helm en boots drop vanuit de raid gekregen helaas.

Verwijderd

Topicstarter
gise schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 15:45:
Ik heb de shader Burnt Marshmallow gekregen uit strike playlist, erg vette shader! klik

Heeft iemand hier al de raid shader unlocked? Ik heb zelf nog geen helm en boots drop vanuit de raid gekregen helaas.
Raid shader is lelijk. Zelfde concept als crytographic.

• AppieNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21:28
Verderf schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 14:45:
[...]

Nog niet down gekregen? Komt goed hoor, de rest heeft allemaal al een kill of 4-5 op zijn naam ;)
Nope, die 25% was "m'n beste" dusver, wat dus na het zien van dat videootje een paar pagina's terug echt dus leek fout te gaan bij de laatste set corrupted lights. Maar goed om te horen dat de rest bakken met ervaring heeft :)

• Verderf
AppieNL schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 15:49:
[...]

Nope, die 25% was "m'n beste" dusver, wat dus na het zien van dat videootje een paar pagina's terug echt dus leek fout te gaan bij de laatste set corrupted lights. Maar goed om te horen dat de rest bakken met ervaring heeft :)
Komt helemaal goed! :)
Enige verschil wat wij doen is itt de rest is dat wij tijdens de relic phase maar 3 platforms omhoog houden, de laatste doen wij niet omdat je van het 1na laatste platform in 1x naar de relic kan springen. betekend 1 extra dps op oryx.

Ook gaan wij na het pakken van de relic niet op een platform staan maar gewoon in het midden zodat iedereen genoeg tijd heeft om naar zijn black orb te rennen. Raid leader telt af vanaf 5 op het moment dat oryx staggered is.

Daarnaast vergeten mensen of weten mensen het niet maar de black orbs buggen nog wel eens, als je ziet dat oryx zijn health na de eerst ronde zo goed als nog vol is weet je dat ze bugged zijn en moet je even naar orbit en terug om de boel te resetten.

Oryx is grotendeels een mechanic fight en de meeste damage voordat iederen in die dome geteleport word komt van die black orbs af.

Verwijderd

Topicstarter
Verderf schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 15:56:
[...]

Daarnaast vergeten mensen de black orbs nog wel eens.
FTFY. Dat ze buggen heb ik nog nooit meegemaakt. Als ze niet geactiveerd worden staan ze er gewoon niet lang genoeg in.

• AppieNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21:28
Oh... dat snapte ik soms niet hoe na de eerste set orbs z'n health nog dik 90% was, was dus gewoon bugged :/

Dat in het midden staan is me bekend en gister had ik ook een groepje waarbij ze het 4de platform lieten zitten en hielpen met ogres/meer Oryx dps.

• Verderf
Verwijderd schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 16:02:
[...]

FTFY. Dat ze buggen heb ik nog nooit meegemaakt. Als ze niet geactiveerd worden staan ze er gewoon niet lang genoeg in.
Wij wel dus, zijn ook niet de enige :)
paar keer mee gemaakt, alle orb detonated, 0 dmg, terug naar orbit, nog een keer proberen en tada het werkt opeens wel.

• Headblast
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 13:38
[...]

Komt helemaal goed! :)
Enige verschil wat wij doen is itt de rest is dat wij tijdens de relic phase maar 3 platforms omhoog houden, de laatste doen wij niet omdat je van het 1na laatste platform in 1x naar de relic kan springen. betekend 1 extra dps op oryx.

Ook gaan wij na het pakken van de relic niet op een platform staan maar gewoon in het midden zodat iedereen genoeg tijd heeft om naar zijn black orb te rennen. Raid leader telt af vanaf 5 op het moment dat oryx staggered is.

Daarnaast vergeten mensen of weten mensen het niet maar de black orbs buggen nog wel eens, als je ziet dat oryx zijn health na de eerst ronde zo goed als nog vol is weet je dat ze bugged zijn en moet je even naar orbit en terug om de boel te resetten.

Oryx is grotendeels een mechanic fight en de meeste damage voordat iederen in die dome geteleport word komt van die black orbs af.
Vaak genoeg gehad of dat ie gewoon blijft hangen bij een platform en niet slaat hahaha .. sta je dan met 6 man die allemaal tergelijk WTF schreeuwen :9

PSN: Headblast1987, Battlenet: Miyoujin#2279

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13:12
[...]
Enige verschil wat wij doen is itt de rest is dat wij tijdens de relic phase maar 3 platforms omhoog houden, de laatste doen wij niet omdat je van het 1na laatste platform in 1x naar de relic kan springen.betekend 1 extra dps op oryx..
Dit stukje begrijp ik niet helemaal. Je bent met 6 personen, dus doe je met 6 personen dps op Oryx. Waar komt die extra persoon ineens vandaan? Als je ipv Oryx de Ogers bedoeld, dan heb ik 'm... zo doen wij het ook. 2 personen hebben Oger duty, daarna naar het midden en de rest wat je besproken hebt.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:26
Crash schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 10:40:
Wie willen er a.s. dinsdag om 19:00 mee voor de King's Fall raid? :)
Ik kan helaas niet :( Vergeet niet dat dinsdag reset dag is he ;)

[ Voor 9% gewijzigd door tiguan op 05-10-2015 16:15 ]

• Viper®
  • Niet online
Bij Atheon ging een keer de deur niet open, bleek die niet thuis te zijn ofzo :(

• Jackal131
Viper® schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 16:15:
Bij Atheon ging een keer de deur niet open, bleek die niet thuis te zijn ofzo :(
Heb je wel aangebeld?

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

• Viper®
  • Niet online
Ja, stonden met 6 man voor de deur, was met wat tweakers volgens mij.
crazy zat weer te tinderen namelijk :P

Verwijderd

Topicstarter
Jackal131 schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 16:14:
[...]

Dit stukje begrijp ik niet helemaal. Je bent met 6 personen, dus doe je met 6 personen dps op Oryx. Waar komt die extra persoon ineens vandaan? Als je ipv Oryx de Ogers bedoeld, dan heb ik 'm... zo doen wij het ook. 2 personen hebben Oger duty, daarna naar het midden en de rest wat je besproken hebt.
De 4 of 3 personen die op de platformen staan pakken toch eigen ogre? 1 of 2 mid helpen met orges en vessel. Daarna springt iedereen op de platform waar Orys staat zodat je geen range penalty heb. Daarna naar het midden/ bommen detonaten en repeat.

TL;DR

Waar komen idd de "extra" personen vandaan.

• Verderf
Jackal131 schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 16:14:
[...]

Oryx/ogres/adds, wat ik bedoel is dat de persoon in het midden kan blijven en daardoor dus sneller dps op oryx kan doen.
Verwijderd schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 16:18:
Daarna springt iedereen op de platform waar Orys staat zodat je geen range penalty heb.
De range penalty weegt niet op tegen het feit dat je minder snel bij je black orbs bent.

[ Voor 21% gewijzigd door Verderf op 05-10-2015 16:20 ]

Verwijderd

Topicstarter
Verderf schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 16:19:
[...]

Oryx/ogres/adds, wat ik bedoel is dat de persoon in het midden kan blijven en daardoor dus sneller dps op oryx kan doen.
Jullie schieten vanaf het midden? Tussen de platformen van de dochters?

• Jackal131
Verderf schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 16:19:
[...]

Duidelijk...en eens.

• Verderf
Verwijderd schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 16:20:
[...]

Jullie schieten vanaf het midden? Tussen de platformen van de dochters?
net iets ervoor afhankelijk van waar oryx staat :)

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

Viper® schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 16:18:
Ja, stonden met 6 man voor de deur, was met wat tweakers volgens mij.
crazy zat weer te tinderen namelijk :P
Ik tinder nooit tijdens t raiden O-)

Verwijderd

Topicstarter
Verderf schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 16:21:
[...]

net iets ervoor afhankelijk van waar oryx staat :)
Wat ik aanraad ( hoef je niet te doen, helpt wel.) is dat je op het platform springt waar oryx staat nadat hij geslagen heeft. Dan heb je geen range penalty en is hij in 2 seconde gestaggerd.

• Vegetto
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 29-11 12:55
Verwijderd schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 16:23:
[...]

Wat ik aanraad ( hoef je niet te doen, helpt wel.) is dat je op het platform springt waar oryx staat nadat hij geslagen heeft. Dan heb je geen range penalty en is hij in 2 seconde gestaggerd.
wel ver rennen voor de achterste bollen mensjes ;w

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

vegetto1983 schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 16:24:
[...]

Dit inderdaad.
Soms is het al tricky te halen als je ogres lekker snel afmaakt.
Om dan nog een extra range penalty te geven..... Wij doen t wel vanuit t midden.
Tot op heden no geen enkele stagger fail gehad.

• Verderf
tha_crazy schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 16:25:
[...]

Dit inderdaad.
Soms is het al tricky te halen als je ogres lekker snel afmaakt.
Om dan nog een extra range penalty te geven..... Wij doen t wel vanuit t midden.
Tot op heden no geen enkele stagger fail gehad.
Sterker nog, wij faalde juist de stagger als we op dat platform gingen staan.

• Irrival
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 06-08 10:32

Irrival

"Dispel the Darkness"

Conclusie: "vele wegen leiden naar Rome".. *Einde discussie*

PSN & PC: Irrival | Battle.net: Irrival#2692

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 20:59

Superkiwi

Hoi doei

Iemand een idee of ik de story missions klaar heb?
Ik heb net
spoiler:
level40 story mission Blighted Coven gedaan, waar je de 3 taken witches dood moet maken.
Die op zich meeviel, de level38 story mission daarvoor waar je de Taken Commander kapot moest maken was vele malen moeilijker

Verder heb ik geen story missions meer op de map staan.
Qua Taken King quests heb ik enkel nog deze in mijn lijst:
-The Talen War Venus step 3 > Gather Taken Chronoshards;
-The Taken War Earth step 3 > Kill Taken Champions;
-The Court of Oryx step 1 > Depose the Court;
-A Broken Will step 2 > Reforging the Blade

Komen er nog meer story missions of was dit het wat betreft de story?

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

Irrival schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 16:27:
Conclusie: "vele wegen leiden naar Rome".. *Einde discussie*
Agreed.
Moet wel zeggen, ik leer graag de tactics waar iedereen makkelijk mee overweg kan.
Soms niet de beste, maar wel het makkelijkst te leren, onthouden en door te geven.

Zo staan wij altijd met zijn 4en op de platen bij de dochters & bij Oryx
Leer ik altijd aan dat we alle 6 de ballen gebruiken bij golgoroth (wegens HM)
De Totems, altijd 3 man aan elke kant.
Warpriest, 2v2v2, default.
libbes1979 schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 14:24:
King's Fall fresh run 20:00

1. darkelement1987
2. libbes1979
3. sanderlissenberg
4. paardenpiemol
5. mitchie92
6. tollenaar24
Groepje is gevuld. danku.

tha_crazy schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 16:29:
[...]

Agreed.
Moet wel zeggen, ik leer graag de tactics waar iedereen makkelijk mee overweg kan.
Soms niet de beste, maar wel het makkelijkst te leren, onthouden en door te geven.

Zo staan wij altijd met zijn 4en op de platen bij de dochters & bij Oryx
Leer ik altijd aan dat we alle 6 de ballen gebruiken bij golgoroth (wegens HM)
De Totems, altijd 3 man aan elke kant.
Warpriest, 2v2v2, default.
6 bollen Golgoroth is toch de welbekende ster vormen ofniet? Wij doen namelijk altijd maar 1 bal xD! Voor de rest doen wij hem precies hetzelfde dus gaat eitje worden xD!

[ Voor 5% gewijzigd door Crashhill op 05-10-2015 16:31 ]

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
vegetto1983 schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 16:24:
[...]

Dan moet je door lopen, is makkelijk te halen :p

• Buizerd__NL
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 21:08
dvdkiwi schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 16:28:
Iemand een idee of ik de story missions klaar heb?
Ik heb net
spoiler:
level40 story mission Blighted Coven gedaan, waar je de 3 taken witches dood moet maken.
Die op zich meeviel, de level38 story mission daarvoor waar je de Taken Commander kapot moest maken was vele malen moeilijker

Verder heb ik geen story missions meer op de map staan.
Qua Taken King quests heb ik enkel nog deze in mijn lijst:
-The Talen War Venus step 3 > Gather Taken Chronoshards;
-The Taken War Earth step 3 > Kill Taken Champions;
-The Court of Oryx step 1 > Depose the Court;
-A Broken Will step 2 > Reforging the Blade

Komen er nog meer story missions of was dit het wat betreft de story?
Als jij alle Taken War questen doet, zal je waarschijnlijk nog 2 missions krijgen.
Je zou geven moment ook een quest krijgen voor The Taken King raid.

PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

Crashhill schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 16:30:
[...]

6 bollen Golgoroth is toch de welbekende ster vormen ofniet? Wij doen namelijk altijd maar 1 bal xD! Voor de rest doen wij hem precies hetzelfde dus gaat eitje worden xD!
Rechtsvoor
Linksvoor
Rechts midden
Links midden
Rechts achter
Links achter
RUN

Voordeel is dat je dan HM wel goed gaat redden zodra die er is.
Want 1 bal...... denk t niet

[ Voor 11% gewijzigd door tha_crazy op 05-10-2015 16:35 ]

• Ereaser
Buizerd__NL schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 16:33:
[...]

Als jij alle Taken War questen doet, zal je waarschijnlijk nog 2 missions krijgen.
De Quest voor de raid krijg je ook zodra je 1x in de raid bent geweest.
tha_crazy schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 16:34:
[...]

Rechtsvoor
Linksvoor
Rechts midden
Links midden
Rechts achter
Links achter
RUN

Voordeel is dat je dan HM wel goed gaat redden zodra die er is.
Want 1 bal...... denk t niet
Klopt maar iedereen doet ook dat weer anders :P laatst zat iemand linksachter linksmidden, linksvoor, andere kant.
Linkachter rechtsvoor, rechtsachter, linksvoor, rechts midden, links midden :+

Dus je snapt me wel :P gewoon 1 per keer was voor mij het makkelijkst om te doen :P...

maarja ben benieuwd vanavond, gaat helemaal goedkomen.

Verwijderd

Topicstarter
Ereaser schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 16:32:
[...]

Dan moet je door lopen, is makkelijk te halen :p
De andere 2 wachten op die 2. Makkelijk te doen idd.

• Verderf
Verwijderd schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 16:42:
[...]

De andere 2 wachten op die 2. Makkelijk te doen idd.
Beetje zonde van de tijd alleen, verhoogt de kans dat mensen tijdens het wachten geganked worden door de adds.

In die aura krijg je geen damage.

Bovendien liggen de bommen in de hoek, de ads moeten dan omlopen om bij je te komen.

Atlas#22744

• R0th
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 15-07 18:13
@tha_crazy

Aantal pagina's terug:
R0th op maandag 05 oktober 2015 @ 12:15:
[...]

Als er nog plek is, wil ik graag mee.
Ervaring met raid. Touch of malic, exotic zwaard, black spindle. Hele gebeuren. Echter word het wel me eerste raid als hunter.
Pagina 186

• Verderf
Kasai schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 16:47:
In die aura krijg je geen damage.

Bovendien liggen de bommen in de hoek, de ads moeten dan omlopen om bij je te komen.
Mits je de ogres snel genoeg dood maakt ja maar ook dat is geen garantie ;)
Maar als iedereen op het zelfde moment gaat rennen staan de andere 2 bij hun orb 3-4 seconden te wachten tot de andere bij hun orb zijn.

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:56
tiguan schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 16:14:
[...]

Ik kan helaas niet :( Vergeet niet dat dinsdag reset dag is he ;)
Weet ik; fresh run :)
Misschien anders later deze week?

• tiguan
Crash schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 16:55:
[...]

Weet ik; fresh run :)
Misschien anders later deze week?
Ja dat is prima. Ik kan alleen dinsdag/vrijdag niet.

• Ereaser
Verderf schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 16:43:
[...]

Beetje zonde van de tijd alleen, verhoogt de kans dat mensen tijdens het wachten geganked worden door de adds.
Er zijn nog 2 andere mensen aanwezig voor de adds. Wat ik altijd doe is zodra we van het platform springen is een nova bomb gooien, dan zijn de adds aan een kant meteen weg :)

• Senaxx
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09:56
Verderf schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 16:26:
[...]

Sterker nog, wij faalde juist de stagger als we op dat platform gingen staan.
In onze clan hebben we inmiddels 4 touch of malices, en hebben eigenlijk nooit meer problemen met de sisters of het staggeren van Oryx.

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Buizerd__NL schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 16:33:
[...]

Dan ga ik die saaie patrol missies maar eens doen...

Verderf schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 16:52:
[...]

Mits je de ogres snel genoeg dood maakt ja maar ook dat is geen garantie ;)
Maar als iedereen op het zelfde moment gaat rennen staan de andere 2 bij hun orb 3-4 seconden te wachten tot de andere bij hun orb zijn.
Niet om uit de hoogte te doen, maar de ogres gaan echt belachelijk snel dood. Met 3 snipers gaat het super snel.

Ik ben vaak eerst bij mijn orb, en moet misschien 2 seconden wachten.

Atlas#22744

• Verderf
On a side note, iemand dit al gezien?

Ze weten nu hoe hij open moet, nu alleen nog wat verder de bedoeling is :P

[ Voor 28% gewijzigd door Verderf op 05-10-2015 17:14 ]

• Irrival
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 06-08 10:32

Irrival

"Dispel the Darkness"

dvdkiwi schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 17:05:
[...]

Dan ga ik die saaie patrol missies maar eens doen...
Maak er dan iets leuks van :) probeer je te focussen op een perfecte handling van de sparrow, schiet alleen maar headshots, probeer quick shots met een sniper, leer je radar, etc..

Dat helpt je ook allemaal in PVP :>

PSN & PC: Irrival | Battle.net: Irrival#2692

• Senaxx
Verderf schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 17:14:
On a side note, iemand dit al gezien?
[video]

Ze weten nu hoe hij open moet, nu alleen nog wat verder de bedoeling is :P
Yep inderdaad gezien. Gerucht is ook dat het misschien een onderdeel voor de hardmode gaat zijn. Of dat er toch een puzzel in zit. We zullen het moeten zien :)

Verwijderd

Topicstarter
Dat het voor hardmode is is BS. Waarom zou je er nu al in kunnen dan?

• Senaxx
Verwijderd schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 17:22:
Don't shoot the messenger, ik zei alleen wat ik gelezen had ;)

Verwijderd

Topicstarter
Jah sry :P

• M0nkeymen
  • Laatst online: 13:31

M0nkeymen

Monkeystyle!

Verwijderd schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 17:22:
De raid is wel als hardmode ontworpen daarna terug geschroeft naar normal. Dus ik zou het niet uitsluiten, alleen de manier hoe je er komt vind ik erg vreemd en niet logisch. Voor de andere kistjes was de mechanic altijd vrij makkelijk om te begrijpen. Templar verslaan zonder teleports of snel door een gang rennen. Lampie boven een doodskistje.

psn: M0nkeymen81 | Inglourious Guardians

Verwijderd

Topicstarter
M0nkeymen schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 19:10:
[...]

De raid is wel als hardmode ontworpen daarna terug geschroeft naar normal. Dus ik zou het niet uitsluiten, alleen de manier hoe je er komt vind ik erg vreemd en niet logisch. Voor de andere kistjes was de mechanic altijd vrij makkelijk om te begrijpen. Templar verslaan zonder teleports of snel door een gang rennen. Lampie boven een doodskistje.
Jah das een goed punt. Maar idd de manier om er in te komen is niet logisch.

• Buizerd__NL
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 21:08
Zo eindelijk alle Soliton Flare bij elkaar, nu nog die solar kills.

PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451

• libbes1979
  • Laatst online: 25-08-2024
heb 2 runes for lvl 3 tier in court

mense die me wille joine nu?

PSN: libbes1979

• Jurix
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 15:45
Alle raids voor vanavond vol? Ben toch eerder thuis dan verwacht.

• Aws
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 20-10 21:50

Aws

Iemand zin in een quest? Blighted coven (old Russia level 40)

• Physx
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19:05
libbes1979 schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 19:59:
heb 2 runes for lvl 3 tier in court

mense die me wille joine nu?
Nog Hulp nodig?
Daughters gehaald :D 307 shotgun, 302 bond en shroud questitem gekregen :) Oryx word hem niet meer vandaag!

Super vet, ik kijk uit naar Oryx de volgende keer.

• tiguan
Iemand toevallig nog zin in een NF ofzo?

• Jurix
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 15:45
tiguan schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 20:44:
Iemand toevallig nog zin in een NF ofzo?
Moet em nog op me hunter dus graag

• libbes1979
  • Laatst online: 25-08-2024
court of oryx anyone?

PSN: libbes1979

• tiguan
Jurix schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 20:58:
[...]

Moet em nog op me hunter dus graag
Top, nog iemand?

• DeBierVampier
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 26-11 15:14
We zoeken nog 1 persoon om mee te gaan met Kings Fall, vanaf Golgoroth checkpoint. Iemand zin? Post je psn + light level

Battle.net tag

• Physx
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19:05
Physxx light level 296

• M.Koers
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 30-11 19:29
Never mind... made it :+

PSN: mkoers

[ Voor 91% gewijzigd door M.Koers op 05-10-2015 21:33 ]

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Regicide bedoel je, met die echo van Oryx in de ronde kamer met mistmuren?
Die was best pittig, vooral oppassen dat je op tijd weg rent als ie met zijn zwaard aan komt zweven.
Zodra ie binnen de mist komt volpompen met heavy weapon ammunition. Opzij rennen als ie dichtbij is om 'm daarna nog in zijn rug te schieten.
Rinse en repeat.

Ik ben morgenmiddag/avond weer online, mocht je 'm dan nog niet hebben wil ik je best helpen ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Superkiwi op 05-10-2015 21:24 . Reden: hij is niet makkelijk ]

• gise
  • Niet online
Of die missie voor de Touch of Malice quest?

• M.Koers
dvdkiwi schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 21:21:
Regicide bedoel je, met die echo van Oryx in de ronde kamer met mistmuren?
Die vond ik op zich wel meevallen, alleen oppassen dat je op tijd weg rent als ie met zijn zwaard aan komt zweven.
Zodra ie binnen de mist komt volpompen met heavy weapon ammunition. Opzij rennen als ie dichtbij is om 'm daarna nog in zijn rug te schieten.
Rinse en repeat.

Ik ben morgenmiddag/avond weer online, mocht je 'm dan nog niet hebben wil ik je best helpen ;)
Nee die niet, die was easy peasy.
Quest Taken war on Mars: Step 5 Fears Embrace

Ben ondertussen 295, maar blijf falen 8)7

• NippleWarrior
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 19-09 22:49
Moet ik ook nog doen, wil je morgenavond deze samen finishen?
M.Koers schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 21:25:
[...]

Ben ondertussen 295, maar blijf falen 8)7

• M.Koers
Ja is goed, wel net gehaald haha. 15 keer is scheepsrecht...
Als ik online ben, erg druk deze week...
Echt, mm health over maar binnen is binnen.

• Flix20
18 strikes, 18 3oC.
1 legendary gauntlet Engram en een dreadnaught key...

Thank you RNGesus.

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

M.Koers schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 21:25:
[...]
Ah, my bad.
Zo ver ben ik nog niet ;)

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

Goed.
Wie heeft er zin in een VoG Hard?

[ Voor 8% gewijzigd door tha_crazy op 05-10-2015 22:07 ]

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 21:22

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Oke ik weet niet hoe... maar ik heb ineens 2 zieke pvp games gedropt voor mijn doen :P beide gewoon met K/D van 2.8 en 2.5.. normaal zit ik tussen 1.4/1.8 :P en gewoon een tripple kill met 1 bullet van golden gun

Jammer dat ik opgenomen heb, had een mooi filmpje kunnen worden :P

[ Voor 14% gewijzigd door Ricmaniac op 05-10-2015 22:24 ]

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

• tiguan
Iemand zin om ons te helpen met NF, we zijn bij de boss.

Verwijderd

Ik kan helpen. Mijn titan heeft de NF nog niet voltooid. Defender of sunbreaker? 293 light

• tiguan
Verwijderd schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 22:30:
Ik kan helpen. Mijn titan heeft de NF nog niet voltooid. Defender of sunbreaker? 293 light
Ik heb je een invite verstuurd. Sunbreaker is hier beter denk ik.

• tiguan
En toen werd ik uit Destiny/PSN gekickt.

[ Voor 5% gewijzigd door tiguan op 05-10-2015 23:04 ]

Lekker avondje, 2x Oryx gecleard:
2 handcanons (300/304)
1 pulse
1 Shotgun (nr3)

Touch of Malice gehaald.
Titan exotic autorifle gehaald.
Solar zwaardje klaar gezet bij de gunsmit.

310 exotic armpjes en 310 exotic helm gekregen.
Laat de reset maar komen. :+

[ Voor 74% gewijzigd door Griffx op 06-10-2015 00:20 ]

PC Specs

• Wussie
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 30-01-2023
Dinsdagavond rond 20:00 nog vrijwilligers om te beginnen met King's Fall? Zoek er nog 4 (misschien 5). Ervaring is niet nodig, een microfoon, luisterend oor en een beetje geduld wel. Heb de raid zelf al een keer gedaan dus ben bekend met de mechanics en kan die ook uitleggen zo nodig. Liefst 290+ light.

1. shaoWussie
2. Rutger (Wussie aanhang).
3. ???
4. ???
5. ???
6. ???

[ Voor 11% gewijzigd door Wussie op 05-10-2015 23:39 ]

Pagina: 1 ... 48 ... 176 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
-Houd je reacties gerelateerd aan Destiny, het zeker niet de bedoeling om compleet offtopic te gaan