PSN/XBL/Steam: NLRev0lution
Houd die gedachte even vast.Physx schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 11:48:
[...]
ah lol, dacht dat hjet dezelfde groep waspas het wel even aan. Ga met Vin (eerste groep)
Als res mee gaat met maat dan heb ik er liever even Royston bij als fallback
Ok, misschien maar even een post met beide groepen dan:tha_crazy schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 11:50:
[...]
Houd die gedachte even vast.
Als res mee gaat met maat dan heb ik er liever even Royston bij als fallback
- M4uSzi
- Biacas
- Michel8704
- NLRev0lution
- Maciejk8
- Physxx
- Ik zei de gek
- Jansoe wilde wel
- Richard met de nummertjes
-
-
-
Reserve:
RoystonRicky
Kunnen we nog wat spelers uitruilen als de balans er om vraagt. Vergeet ik nu iemand?
Light is nu 270, we komen er wel
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Potverdomme hoe moeilijk is het?
*Gaat uit frustratie maar wat Cabal kapot schieten.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Physx schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 11:54:
[...]
Ok, misschien maar even een post met beide groepen dan:
- M4uSzi
- Biacas
- Michel8704
- NLRev0lution
- Maciejk8
- Physxx
- Ik zei de gek
- Jansoe wilde wel
- Libbes1979 (293) alleen golgoroth ervaring
-
-
Reserve:
RoystonRicky
Kunnen we nog wat spelers uitruilen als de balans er om vraagt. Vergeet ik nu iemand?
PSN: libbes1979
dvdkiwi schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 11:56:
MIJN jongens, het is MIJN. Niet ME.

Ik doe niet meer mee met de raid zie ik
Welke van de 3Viper® schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 11:58:
[...]
[afbeelding]
Ik doe niet meer mee met de raid zie ik
Yes, mine!
Zo simpel, maar iedereen is zo ontzettend dom wat het gebruik van mijn/me betreft
Of is het: wat betreft het gebruik van....dvdkiwi schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 12:00:
[...]
Yes, mine!
Zo simpel, maar iedereen is zo ontzettend dom wat het gebruik van mijn/me betreft
PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account
Enige wat jammer is, is dat je geen xp buff meer krijgt. De drops waren altijd rng. Ik heb alleen maar trash gekregen.UTADDICT schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 12:04:
Iedereen de massive NF is nu kut huilpost al gezien? https://www.reddit.com/r/...biggest_nerf_in_destinys/
Whiners gonna whine.
en haters gonna hateVerwijderd schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 12:06:
[...]
Enige wat jammer is, is dat je geen xp buff meer krijgt. De drops waren altijd rng. Ik heb alleen maar trash gekregen.
Whiners gonna whine.
Als er nog plek is, wil ik graag mee.tha_crazy schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 11:35:
Goed weet je wat, fuckit.
Vanavond Kings Fall Fresh Run.
Plek voor 1 newbie, rest liefst ervaren
8 uur
- Ik zei de gek
- Jansoe wilde wel
-
-
-
Ervaring met raid. Touch of malic, exotic zwaard, black spindle. Hele gebeuren. Echter word het wel me eerste raid als hunter.
huilendvdkiwi schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 11:56:
MIJN jongens, het is MIJN. Niet ME.
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Als jullie nog plek hebben voor een newbie, zou ik wel graag willen.Physx schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 11:54:
[...]
- M4uSzi
- Biacas
- Michel8704
- NLRev0lution
- Maciejk8
- Physxx
- Ik zei de gek
- Jansoe wilde wel
-
-
-
Reserve:
RoystonRicky
Het is meer dat Bungie het hele rng gebeuren heeft omgegooid. de meeste wapens die je met RNG kan krijgen hebt je zo met 3 of coins. Ook zonder de week 1 cheese. Dan blijft er niet veel meer over. de poule betreffende exotics is gewoon iets kleiner en de echte vette items krijg je via quests. Daarbij zit de xp buf al gelijk ingebakken en met mote of light zijn je wapens zo geupgrade. Ze hoeven het niet te doen en de echte uitdaging ligt dan ook in de raid en secrets zoals de black spindle. Snap de hele commotie niet zo.UTADDICT schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 12:04:
Iedereen de massive NF is nu kut huilpost al gezien? https://www.reddit.com/r/...biggest_nerf_in_destinys/
En voor de mensen die de raid nog niet gedaan hebben en huiverig zijn voor LFG, tha_crazy legt alles heel duidelijk uit en geeft goede instructies, is ook heel geduldig als je eens een F-UP maakt. Aanrader als je het wilt leren!
[ Voor 12% gewijzigd door Mizojojo op 05-10-2015 12:37 ]
Verwijderd
void zwaard met een titan is lastigerTo easy schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 12:03:
Ff serieus die 10 dingen farmen en 100% arc kills op mijn titan Is echt een hell.wat duurt dat lang voor zo n zwaarder.
Gaat vrij snel ook behalve je helm etc, maar met 10 motes is je legendary weapon geupgearedViper® schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 12:37:
Hey vet, je kan met motes of light je gear levelen
Ik koop altijd zooi met die shit
void zwaard met een titan is lastiger
We have woken the hive
[ Voor 10% gewijzigd door Mizojojo op 05-10-2015 12:41 ]
Ben je intussen al compleet? Ik wil wel meerennen anders.M4uSzi schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 09:38:
[...]
Komt nog wel het samen raiden. Maar als Utaddict en Bustakiller niet kunnen. Kun je wel mee doen om 8 uurAls je het red. Kunnen we eerst nog rustig de daily's mee pakken.
Oryx vanavond 19:00/20:00
- Biacas
- Michel8704
- NLRev0lution
- M4uSzi
Nog niks van gehoord
- Utaddict
- Bustakiller
Ik ken de tactics t/m Golgoroth goed, bij de Daughters een beetje. Oryx helemaal niet :x
edit: sorry ga mer Vinnie mee, weet op dit moment zeker dat hij plek heeft en van jullie niet :x
[ Voor 15% gewijzigd door DarkElement op 05-10-2015 12:49 ]
8 uur
- Ik zei de gek
- Jansoe wilde wel
- Royston
- Res_Binshou
- +1
Ik ben er niet bij Mauszi!DarkElement schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 12:41:
[...]
Ben je intussen al compleet? Ik wil wel meerennen anders.
Ik ken de tactics t/m Golgoroth goed, bij de Daughters een beetje. Oryx helemaal niet :x
Wil wel mee nu jullie zeker een plek hebben!tha_crazy schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 12:47:
8 uur
- Ik zei de gek
- Jansoe wilde wel
- Royston
- Res_Binshou
- +1
Okidoki. Hadden al reserve klaar staan.
PSN - M4uSzi // -
Jij was eerder dan darkie, lekker mee rennen met crazyvin dus!baronruud schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 12:51:
Dus.... Ik zoek wel verder
Je moet jezelf even in dat lijstje van Vin zetten, doen anderen ook, en niet voor jou ;-)baronruud schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 12:51:
Dus.... Ik zoek wel verder
Res was eerder (vrijdag zelfs al trouwens).
Dus pak ff hem mee +1
en dan met 3 van de wrecking bolz erbij heb ik t idee dat t wel goed gaat komen.
En richard met de nummertjes was me al aan t pm-en voor ik wat neerzette
Ik kan niet iedereen tevreden maken op t moment, even roeien met de riemen die er zijn.
[ Voor 15% gewijzigd door tha_crazy op 05-10-2015 12:54 ]
Ver boven jou.DarkElement schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 12:54:
Huh?? Waar heeft hij dat gezegd dan?serieus hoor maar zie nergens een berich van baronruud.
baronruud in "[Multi] Destiny: The Taken King. Kroeg/ Slowchat . Deel 1"DarkElement schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 12:54:
Huh?? Waar heeft hij dat gezegd dan?serieus hoor maar zie nergens een berich van baronruud.
baronruud in "[Multi] Destiny: The Taken King. Kroeg/ Slowchat . Deel 1"DarkElement schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 12:54:
Minder spammen, meer lezen.
Edit; iemand was me voor.
[ Voor 4% gewijzigd door Kasai op 05-10-2015 12:55 ]
Atlas#22744
edit: Nou oke, dan wens ik baronruud succes en zoek ik een groepje voor vanavond. Heb een daughters cp om eventueel vanaf daar af te maken.
[ Voor 28% gewijzigd door DarkElement op 05-10-2015 12:57 ]
Ik heb het even teruggekeken.DarkElement schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 12:55:
Ik zie pal boven mijn post een incompleet lijstje van vinnie, daar heb ik mijzelf aangevuld, maar goed is er nu ergens plek vrij of niet, want zie door de bomen het bos niet meer.
edit: Nou oke, dan wens ik baronruud succes en zoek ik een groepje voor vanavond. Heb een daughters cp om eventueel vanaf daar af te maken.
Op voorhand waren er al 3 plekken bezet, Lord vroeg alleen naar de tijd maar verder geen toezegging van gezien.
Res had voor vrijdag al een plek eventueel besproken, maar dat is niet doorgegaan en kwam er daarna ook weer bij.
Gezien 2 nieuwelingen wil ik er graag Royston bij hebben
Geen zorgen voor degene die hem nog niet hebben gedaan, ik ga later meer runs doen alleen op t moment even niet wegens wat persoonlijke omstandigheden.
Dus dit is de final lijst voor vanavond
8 uur
- Ik zei de gek
- Jansoe wilde wel
- Royston
- Res_Binshou
- Res_Binshou +1
[ Voor 9% gewijzigd door tha_crazy op 05-10-2015 13:00 ]
Misschien handig om een up to date lijstje te plaatsen nu
[ Voor 35% gewijzigd door DeBaroN op 05-10-2015 13:00 ]
Moeten die onzinnige berichtjes steeds? Er is een aantal keer verteld dat het een beetje on-topic moet blijven. Zo moeilijk is dat toch niet?
[ Voor 88% gewijzigd door Verwijderd op 05-10-2015 13:12 ]
Je lijkt net de media in Nederland wel, onderwerpen groot willen maken dan het lijkt.
PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451
Bedankt man!baronruud schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 12:59:
Dark loop jij maar met Vinnie mee. Ik vermaak me wel.
Misschien handig om een up to date lijstje te plaatsen nu
Sorry phys, hoor net van clangenoot dat baron al beloofd was voor de eerstvolgende run. Volgende keer beter!Physx schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 11:54:
[...]
- M4uSzi
- Biacas
- Michel8704
- NLRev0lution
- Maciejk8
- Baron
jammer. Mocht iemand nog een plek over hebben dan sta ik reserve! Heb er namelijk wel weer zin in :-)NLRev0lution schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 13:14:
[...]
Sorry phys, hoor net van clangenoot dat baron al beloofd was voor de eerstvolgende run. Volgende keer beter!
YouTube: Destiny The Taken King "How to Defeat Oryx" | King's Fall Raid
PSN: Headblast1987, Battlenet: Miyoujin#2279
Was ik te laat of had je mijn quote niet gelezen?tha_crazy schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 12:47:
8 uur
- Ik zei de gek
- Jansoe wilde wel
- Royston
- Res_Binshou
- +1
Gaat zo snel hier.
De overall feeling van Kings Fall is wel heerlijk! Ondanks ik nog geen loot-succes heb gehad, geniet ik enorm van alles om me heen
PSN & PC: Irrival | Battle.net: Irrival#2692
Jij was nog voor mij iig!R0th schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 13:39:
[...]
Was ik te laat of had je mijn quote niet gelezen?
Gaat zo snel hier.
Kan je em ff linken?R0th schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 13:39:
[...]
Was ik te laat of had je mijn quote niet gelezen?
Gaat zo snel hier.
niet gezien wss
[ Voor 41% gewijzigd door libbes1979 op 05-10-2015 13:44 ]
We kunnen eventueel nog een groep samenstellen. Ik heb een checkpoint op golgorothlibbes1979 schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 13:42:
ik had me ook aangemeld voor de raid van 20.00 uur??
Datum / tijd / console / raid / cp
1.
2
3
4
5
6
En daar aanvullen?
[ Voor 3% gewijzigd door gise op 05-10-2015 13:48 ]
Gaat al een jaar lang prima, mensen moeten gewoon opletten dat ze het laatste bericht quoten. Dat gebeurt helaas niet altijd waardoor je misverstanden krijgtgise schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 13:48:
Volgens mij gaat het quote + aanvullen niet echt lekker...
Irrival ik ben nog bezig (lvl 282) maar een maat van mij (292) en ik willen binnenkort ook wel mee hoorIrrival schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 13:40:
Ik hoop vanavond toch ook eindelijk een groep te vinden die Daughters en Oryx neer kan halen zonder al te veel moeite.. Inmiddels 2 raid teams naar Daughters moeten begeleiden om erachter te komen dat de daarna allemaal moeten gaan.
De overall feeling van Kings Fall is wel heerlijk! Ondanks ik nog geen loot-succes heb gehad, geniet ik enorm van alles om me heenGolgoroth blijft mijn favoriete encounter!
In de database lijkt het erop dat het dezelfde sets zijn kwa thumbnails maar ze hebben wel andere namen....dus kan zomaar zijn dat het een "verassing" wordt.
The first casualty in war is always the truth...
Hoe dan ook, als een groep bij Oryx wil beginnen vandaag (liefst met wat ervaring) hou ik me aanbevolen.
Ik heb 1 spot voor Oryx vanavond, enige eis is 295. (20:30 vanavond)AppieNL schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 14:01:
Ik heb een checkpoint bij Oryx, waarbij ik na zo'n 2 uur kloten met de groep waar ik de CP mee gehaald heb, moest opgeven, want na 2 waves met bommen en 2 waves in de orb met de echo tikten we enrage aan en vond de hele groepen dat we te lage wapens hadden. Onzin wat mij betreft als het gemiddelde light level van de party 295 was. Dus zal wel ergens anders aan hebben gelegen.
Hoe dan ook, als een groep bij Oryx wil beginnen vandaag (liefst met wat ervaring) hou ik me aanbevolen.
| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR
Heb de groepen alleen ff snel erin geplakt dus ben niet 100% zeker dat ze kloppen:
Sheetje
Heb je alle bommen laten ontploffen dus in totaal 8 bommen? want na de echo fase staat echt letterlijk 1% over ofzo dus zelfs met 295 wapens is dat makkelijk te doen.AppieNL schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 14:01:
Ik heb een checkpoint bij Oryx, waarbij ik na zo'n 2 uur kloten met de groep waar ik de CP mee gehaald heb, moest opgeven, want na 2 waves met bommen en 2 waves in de orb met de echo tikten we enrage aan en vond de hele groepen dat we te lage wapens hadden. Onzin wat mij betreft als het gemiddelde light level van de party 295 was. Dus zal wel ergens anders aan hebben gelegen.
PSN: Headblast1987, Battlenet: Miyoujin#2279
PSN: Flix20-NL
**** you, met die nummertjes zeg dan richardgeboortedatumFaaz0 schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 14:04:
Valt te proberen of het teams samenstellen nu ff iets gestructureerder gaat zo.
Heb de groepen alleen ff snel erin geplakt dus ben niet 100% zeker dat ze kloppen:
Sheetje
Klopt, zou best aan te raden zijn hier om de chaos te verminderenFlix20 schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 14:05:
Volgens mij kan je op the100.io je eigen groep aanmaken en van daaruit een mooi overzicht hebben?
| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR
Gelukkig ben je niet de enige, we hebben hier ook ergens een michel8163645482911 rondlopenCrashhill schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 14:07:
[...]
**** you, met die nummertjes zeg dan richardgeboortedatum.
Ook 1 groep voor meerdere consoles?Flix20 schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 14:05:
Volgens mij kan je op the100.io je eigen groep aanmaken en van daaruit een mooi overzicht hebben?
Ik ga eens kijken
Edit:
Je kan per event apart je platform kiezen.
GoT the100.io page: https://www.the100.io/g/1784?r=56616
[ Voor 23% gewijzigd door Verderf op 05-10-2015 14:11 ]
DANK!Faaz0 schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 14:04:
Valt te proberen of het teams samenstellen nu ff iets gestructureerder gaat zo.
Sheetje
Dit werkt toch een heel stuk beter?
- Je hoeft niet meer te kijken in je quote history wie er ook alweer in je groep zat voor het joinen/toevoegen van personen
- Minder vervuiling in het topic, niet meer 6 quotes per groepje
- Geen afwijkende lijstjes meer, voor het geval meerdere personen tegelijkertijd quoten.
Misschien nog een vakje toevoegen voor console (PS3 / PS4 / XBOne / XB360) en reserve-personen
+je kan jezelf als reserve zetten mocht er toch iemand niet op komen dagen.
[ Voor 18% gewijzigd door Verderf op 05-10-2015 14:16 ]
Ziet er goed uit, makkelijk om raids te plannen!Verderf schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 14:09:
[...]
Ik ga eens kijken
Edit:
Je kan per event apart je platform kiezen.
GoT the100.io page: https://www.the100.io/g/1784?r=56616
Dit soort gezeik bedoel ik dus, plan het gewoon netjes via the100.io dan voorkom je dit soort shitDarkElement schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 14:21:
Oke ik begrijp dus dat er een vriend van Res meegaat ipv mij/baron? Weet je ik zoek wel gewoon een ander groepje.vecht het maar met elkaar uit haha.
Ik ben met sniper (spindle 300) en machine gun precies light 295. Normale gear setup ben ik 297. Titan, maxed subs met y2 Saint14 if needed. Ik kan er om 20:30 zijn. Psn: TheAppie.Verderf schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 14:02:
[...]
Ik heb 1 spot voor Oryx vanavond, enige eis is 295. (20:30 vanavond)
@Headblast. Ik denk dat die bommen (ik neem aan dat je die blights die de ogres achterlaten bedoeld) dan niet goed gingen, want zelfs met enrage was die pas 25% en dan waren we dus al 2x tegen de Echo Oryx geweest in de grote orb. Ik heb dusver vooral ogre/add duty gehad bij Oryx, dus was niet 1 die naar de blights rende, maar ik begrijp dat je een regel krijgt met light reclaimed (dmg boost voor jou?) en een regel met blabla detonates blights?
PSN: VRDRFAppieNL schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 14:22:
[...]
Ik ben met sniper (spindle 300) en machine gun precies light 295. Normale gear setup ben ik 297. Titan, maxed subs met y2 Saint14 if needed. Ik kan er om 20:30 zijn. Psn: TheAppie.
@Headblast. Ik denk dat die bommen (ik neem aan dat je die blights die de ogres achterlaten bedoeld) dan niet goed gingen, want zelfs met enrage was die pas 25% en dan waren we dus al 2x tegen de Echo Oryx geweest in de grote orb. Ik heb dusver vooral ogre/add duty gehad bij Oryx, dus was niet 1 die naar de blights rende, maar ik begrijp dat je een regel krijgt met light reclaimed (dmg boost voor jou?) en een regel met blabla detonates blights?
Ik zet je op onze lijst erbij!
1. darkelement1987
2. libbes1979
3.
4.
5.
6.
[ Voor 60% gewijzigd door libbes1979 op 05-10-2015 14:25 ]
https://www.the100.io/groups/1784DarkElement schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 14:23:
Ik heb een beter idee:
King's Fall fresh run 20:00
1. darkelement1987
2.
3.
4.
5.
6.
Als er ergens een groepje ervaren van 5 is die er 1 zoekt wil ik wel mee, gaat me hier even te snel
Het is inderdaad wel handig om dat zo te regelen, maar als Pietje aan Henkie belooft op Vrijdag dat hij mee mag doen en het gaat niet door en hij zegt eerst volgende keer dat we hem doen mag je mee. Dan gaat dat toch al buiten het forum om. Verder al dat gebitch, lijken wel een stel wijvenVerderf schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 14:21:
[...]
Dit soort gezeik bedoel ik dus, plan het gewoon netjes via the100.io dan voorkom je dit soort shit
Ja inderdaad en je hebt gelijk dat geraid plan buiten het forum om.Crashhill schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 14:25:
[...]
Het is inderdaad wel handig om dat zo te regelen, maar als Pietje aan Henkie belooft op Vrijdag dat hij mee mag doen en het gaat niet door en hij zegt eerst volgende keer dat we hem doen mag je mee. Dan gaat dat toch al buiten het forum om. Verder al dat gebitch, lijken wel een stel wijven
Spammen hier zal afnemen, geen onduidelijkheden meer wie er meegaan etc.
Alleen jammer dat 100io niet werkt op kantoor
PSN: Flix20-NL
Ik gok dat we met een 15 minuten klaar zijn
Indien ik / Ik +1 ergens tussen ben gekomen, waar ik niets vanaf weet sta ik me plek wel af..Verderf schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 14:21:
[...]
Dit soort gezeik bedoel ik dus, plan het gewoon netjes via the100.io dan voorkom je dit soort shit
Het aantal posts van wie er mee gaan, gaat zo hard dat ik niet eens weet wie er nou wel of niet eerder waren.
Dit is voor mij gewoon een manier om te kunnen raiden, omdat ik Destiny maar met ze 2en speel en het laatste wat ik zou willen is ergens tussen komen / de gezelligheid daardoor wegnemen.
PSN: Res_Binshou
Zie: https://www.bungie.net/en/Clan/Detail/317154
Er worden op de meeste dagen van de week raids georganiseerd en we hanteren een inschrijfsysteem op het clan forum. De afgelopen maanden zijn er met HoW wat mensen weggevallen, vandaar deze oproep. Mocht er iemand geïnteresseerd zijn zien we de aanmeldingen graag tegemoet.
Steam: Arrahant | PSN: Arrahant84 | XBL: Arrahant | Origin: Arrahant | Nintendo: Arrahant
https://www.bungie.net/en/Clan/Post/317154/151573548/0/0
Bezem is er doorheen gegaan. Iedereen zonder lvl 40 char is gekickt
Zie net pas dat ik de verkeerde quote pakte...DarkElement schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 14:34:
Ik maak er nu geen probleem meer van hoor, ga lekker mee
En ik zoek/zie verder ook geen problemen, en zie alleen maar meer fun tegemoet als we de lijsten een beetje kunnen rouleren.
PSN: Res_Binshou
310.Mars18 schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 14:43:
Wat is tot nu toe de max qua light level? Kon het niet vinden in dit topic.
Don't jinx itVerderf schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 14:27:
[...]
Ik gok dat we met een 15 minuten klaar zijn
Nog niet down gekregen? Komt goed hoor, de rest heeft allemaal al een kill of 4-5 op zijn naam
Is een oud Opusutone clanmember welkomArrahant schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 14:35:
Voor de geïnteresseerden: onze clan is op zoek naar enkele raiders voor Destiny. We hebben de nieuwe raid op farm en we wachten met smart op de hardmode. We hebben op dit moment een stuk of 20 raiders, met in totaal 39 members die in meerdere of mindere mate actief zijn.
Zie: https://www.bungie.net/en/Clan/Detail/317154
Er worden op de meeste dagen van de week raids georganiseerd en we hanteren een inschrijfsysteem op het clan forum. De afgelopen maanden zijn er met HoW wat mensen weggevallen, vandaar deze oproep. Mocht er iemand geïnteresseerd zijn zien we de aanmeldingen graag tegemoet.
Ik kan er bijvoorbeeld niet op vanaf kantoor, en dat is juist de plek waar ik vanuit organiseer voor 's avonds
Dit topic is gesloten.
![]()
-Houd je reacties gerelateerd aan Destiny, het zeker niet de bedoeling om compleet offtopic te gaan