Dat ben ik, maar daar denken sommigen anders over dus die doen het, en het gaat op zich primatha_crazy schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 09:49:
[...]
'
Laat je beste platformer springen bij Oryx.
Zorg dat hij de relic heeft en klaar staat bij de locatie waar de knight spawnd, als die snel genoeg is dan kan die hem al pakken voor de laatste ogre spawnd.
Oké. Top zien we het wel verschijnen.steffeh schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 09:50:
[...]
Wat bosje en shadow dus zeggen, want als hij leeft loopt 'ie naar een bol, daar is 'ie gek op![]()
[...]
Je kan even kijken of je een ghost hebt met dat specifieke material, of er een kopen. Maakt het een stuk makkelijker.
[...]
Volgens mij wilden / konden ze wel, ze reageren straks vast wel!
PSN - M4uSzi // -
De jumper (ik ook #jumpbro's) pakt schotgun/zwaard om die knight te slopen. Als warlock kan je fusion nades op hem plakken. Titan melting point hem.Hunter kan mn ballen likken. Die knight is eigenlijk jou verantwoordelijkheid.Crashhill schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 09:51:
[...]
Dat ben ik, maar daar denken sommigen anders over dus die doen het, en het gaat op zich prima. Alleen soms dus net te laat. Maarja we hebben hem gedowned,, dusja
volgende keren zal alleen maar makkelijker worden.
Ik ben wel de beste jumper,Verwijderd schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 09:59:
[...]
De jumper (ik ook #jumpbro's) pakt schotgun/zwaard om die knight te slopen. Als warlock kan je fusion nades op hem plakken. Titan melting point hem.Hunter kan mn ballen likken. Die knight is eigenlijk jou verantwoordelijkheid.
[ Voor 25% gewijzigd door Crashhill op 05-10-2015 10:02 ]
Pff, touch of malice erop jonge.Verwijderd schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 09:59:
[...]
De jumper (ik ook #jumpbro's) pakt schotgun/zwaard om die knight te slopen. Als warlock kan je fusion nades op hem plakken. Titan melting point hem.Hunter kan mn ballen likken. Die knight is eigenlijk jou verantwoordelijkheid.
Je hebt dat toch al godmode
Ja maar nades en zwaarden doen meer dmg.tha_crazy schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 10:01:
[...]
Pff, touch of malice erop jonge.
Je hebt dat toch al godmode
Agreed, maar gebruik liever een RPG voor de rest van de raid, dus dan maar met een touch of malice.Verwijderd schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 10:02:
[...]
Ja maar nades en zwaarden doen meer dmg.
Het kan ook gewoon allebei, jongens. Een jumper met zwaard en een vriendelijke teamgenoot met malice.
PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account
Nee maar, ff lekker rellenUTADDICT schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 10:04:
Het kan ook gewoon allebei, jongens. Een jumper met zwaard en een vriendelijke teamgenoot met malice.
Dan shotgun. Rockets zijn nou niet helemaal super in de raid. Misschien tegen ogres. Maar als je runner bent heb je daar geen last van.tha_crazy schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 10:03:
[...]
Agreed, maar gebruik liever een RPG voor de rest van de raid, dus dan maar met een touch of malice.
Nee, rockets zijn nergens goed in de raid, en dan ook echt nergens. Heb het één keer geprobeerd, en geweten ook. Troep. Gewoon Machine Gun.
Jah maar jij schiet op teammatenUTADDICT schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 10:06:
Nee, rockets zijn nergens goed in de raid, en dan ook echt nergens. Heb het één keer geprobeerd, en geweten ook. Troep. Gewoon Machine Gun.
Precies. Want die haat ik meestal meer dan alle Taken bij elkaar
Zolang je Oryx downed is het goed toch
ik zelf vindt machine gun ook fijner
. maar als iemand met Rocket Launcher zichzelf fijner voelt en zichzelf niet opblaast is er niks aan het handje toch.
Eens, en er is ook niets mis met het concept Rocket Launcher. Alleen gezien het gebrek aan tracking launchers (excl titan helm) en de vele movement phases in de raid is het gewoon sub-optimaal.
Zonder tracking schiet 60% van de Destiny community een raket letterlijk de planeet af.
Zonder tracking schiet 60% van de Destiny community een raket letterlijk de planeet af.
Rockets tegen Oryx is niet goed. Das net zo effectief als een rocket in de oversoul schieten. Gaat oryx dan wel down is het omdat je teammaten wel goede wapens er op gebruiken.Crashhill schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 10:08:
Zolang je Oryx downed is het goed tochik zelf vindt machine gun ook fijner
. maar als iemand met Rocket Launcher zichzelf fijner voelt en zichzelf niet opblaast is er niks aan het handje toch.
Ik gebruik ze om de ogre te killen zodat ik voldoende sniper ammo over heb om in Oryx te schieten.UTADDICT schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 10:06:
psn: M0nkeymen81 | Inglourious Guardians
Thanks, ik zou vanavond even kijken of er een ghost is met Helium spotting.steffeh schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 09:50:
[...]
Je kan even kijken of je een ghost hebt met dat specifieke material, of er een kopen. Maakt het een stuk makkelijker.
PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451
Hahaha!!!UTADDICT schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 10:09:
Eens, en er is ook niets mis met het concept Rocket Launcher. Alleen gezien het gebrek aan tracking launchers (excl titan helm) en de vele movement phases in de raid is het gewoon sub-optimaal.
Dat snap ik. Dat werkt ook prima. Alleen buiten ogres is het niet echt handig imoM0nkeymen schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 10:11:
[...]
Ik gebruik ze om de ogre te killen zodat ik voldoende sniper ammo over heb om in Oryx te schieten.
Afgelopen weekend eerste keer Raid. Jezus die jump platforms en uitvogelen wat nou waar iemand heen moet met de orb
En dan blijf je hangen bij de worm in de grond omdat je eigenlijk damage mist en het allemaal te lang duurt. Wat kan kloppen want mijn primary is ook te laag en Heavy ook...Maar goed, he altijd beter dan zonder ammo zitten
I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.
Ligt beetje aan skilllevel van diegene die het gebruikt. Een rocketlauncher kan je best goed gebruiken mits je kan aimen. Ik heb mensen gezien met Touch of malice, ''sick 1 shot 5k damage'' maar dat ik vervolgens met hetzelfde wapen in de zelfde tijd 2x zoveel damage doe door dat ik wel rekening hou met de recoil die je krijgt. Af en toe op youtube ook mensen die met zon scout 50% raak schieten. Die kunnen beter auto-rifles nemenVerwijderd schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 10:12:
[...]
Dat snap ik. Dat werkt ook prima. Alleen buiten ogres is het niet echt handig imo
PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r
60+% van de Destiny community kan niet aimen zonder tracking op een Rocket Launcher. Dat durf ik zonder cijfers als een feit te stellen.Lipst3r schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 10:16:
[...]
Ligt beetje aan skilllevel van diegene die het gebruikt. Een rocketlauncher kan je best goed gebruiken mits je kan aimen. Ik heb mensen gezien met Touch of malice, ''sick 1 shot 5k damage'' maar dat ik vervolgens met hetzelfde wapen in de zelfde tijd 2x zoveel damage doe door dat ik wel rekening hou met de recoil die je krijgt. Af en toe op youtube ook mensen die met zon scout 50% raak schieten. Die kunnen beter auto-rifles nemen
Standaard setupVerwijderd schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 10:05:
[...]
Dan shotgun. Rockets zijn nou niet helemaal super in de raid. Misschien tegen ogres. Maar als je runner bent heb je daar geen last van.
Tot na golgoroth:
Raid Scout
Black Spindle
Rocket Launcher (behalve bij golgoroth dan)
Vanaf de dochters
Touch of Malice
1000yrd
rocket launcher
Je kan er gewoon niet me overweg gaanUTADDICT schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 10:06:
Rocket Launchers is voor newbies die niet kunnen schieten, Machine Gun FTW!
Nee Vin, de nieuwe RL'ers zijn gewoon 35x zo slecht als die uit Y1. Dat is het probleem =)
Ik vind de nieuwe Truth toch wel een pareltje hoorUTADDICT schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 10:19:
Nee Vin, de nieuwe RL'ers zijn gewoon 35x zo slecht als die uit Y1. Dat is het probleem =)
Iedereen is gewoon zo gewend aan de Gjally dat ze niks anders willen proberenUTADDICT schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 10:19:
Wat is jou rol bij Oryx?tha_crazy schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 10:17:
Vanaf de dochters
Touch of Malice
1000yrd
rocket launcher
Dat is stiekem een Y1 natuurlijkCrashhill schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 10:21:
[...]
Ik vind de nieuwe Truth toch wel een pareltje hoor
Platformer, add killer, commander
En niks killed beide groepen adds zo snel als 2 rockets in de face
[ Voor 15% gewijzigd door tha_crazy op 05-10-2015 10:23 ]
Dan snap ik al helemaal niet waarom je een rocket heb.tha_crazy schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 10:22:
[...]
Platformer, add killer, commander
En niks killed beide groepen adds zo snel als 2 rockets in de face
Dat vind ik nu weer echt nonsens. In Y1 hadden alle RL'ers enorme radius, tracking, en Grenades & Horshoes, dan heb ik het nog niet eens over Gjally. Momenteel hebben de nieuwe RL'ers niets daarvan, dat heeft echt heel weinig met alleen Gjally te maken..tha_crazy schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 10:22:
[...]
Iedereen is gewoon zo gewend aan de Gjally dat ze niks anders willen proberen
Mooie discussie weer boys.
Zullen we vast aan de Nightfall voorspellingen beginnen
(Al is dat net als rocket launchers minder relevant in year 2)
Zullen we vast aan de Nightfall voorspellingen beginnen
Atlas#22744
Touch of Malice doet meer dan genoeg damage op die knight.Verwijderd schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 10:23:
[...]
Dan snap ik al helemaal niet waarom je een rocket heb.
Daar komt dan nog eens bij, zodra Oryx staggerd schiet ik op beide groepen adds 1 rocket waarbij alles zo goed als kapot is.
Daarbij komen de rockets ook van pas bij de shade, zodra de thralls spawnen 1 rocket erop en je hebt wat meer rust.
Ik kan hem niet linken nu, want kantoor, maar ik gebruik de RPG van Dead Orbit.UTADDICT schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 10:24:
[...]
Dat vind ik nu weer echt nonsens. In Y1 hadden alle RL'ers enorme radius, tracking, en Grenades & Horshoes, dan heb ik het nog niet eens over Gjally. Momenteel hebben de nieuwe RL'ers niets daarvan, dat heeft echt heel weinig met alleen Gjally te maken..
Goede stats en een goede radius.
De velocity is een beetje laag, maar dat boeit bij Oryx niet zo heel veel.
[ Voor 37% gewijzigd door tha_crazy op 05-10-2015 10:26 ]
Ik gebruik ook altijd een rocket voor een thrall ;-)
Lekker Bosjuh, ik lachteKasai schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 10:24:
Mooie discussie weer boys.
Zullen we vast aan de Nightfall voorspellingen beginnen(Al is dat net als rocket launchers minder relevant in year 2)
Maar iedereen doet het op zijn manier toch, zoals ik zei, zolang Oryx dood is, is iedereen blij
[ Voor 14% gewijzigd door Crashhill op 05-10-2015 10:26 ]
1 thrall is niet zo boeiend, maar een groepje van 3 tijdens de shade fase wel.UTADDICT schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 10:25:
Ik gebruik ook altijd een rocket voor een thrall ;-)
3 tot 6 thralls binnen kan voor een wipe zorgen, dus hoe sneller opgeruimd hoe beter.
Niemand zit hier voor de discussies over Destiny.
Just waiting for a fittie!
Just waiting for a fittie!
Zo'n goedkoop ding bij de speaker. Als goed heeft die er wel eentjeBuizerd__NL schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 10:11:
[...]
Thanks, ik zou vanavond even kijken of er een ghost is met Helium spotting.
PSN - M4uSzi // -
Ik loop eigenlijk hele raid met zwaard op mn rug.... ik snap gebruik van heavy niet. Er is iets dat heet ''AIMING''. Je kan daadwerkelijk damage doen met een scout en sniper als je gewoon goed kan mikken. Als mensen zo nodig vol los moeten gaan met een MG of een RL.. tja.. de een heeft skills.. de ander.. tja NIET
Lipst3r schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 10:40:
Ik loop eigenlijk hele raid met zwaard op mn rug.... ik snap gebruik van heavy niet. Er is iets dat heet ''AIMING''. Je kan daadwerkelijk damage doen met een scout en sniper als je gewoon goed kan mikken. Als mensen zo nodig vol los moeten gaan met een MG of een RL.. tja.. de een heeft skills.. de ander.. tja NIET
Ik spot met iedereen, zelfs mezelfBuizerd__NL schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 10:44:
[...]
Met mijn valt er niet te spotten he! Vraag maar aan de mensen op het forum.
en als je vervelend bent, kick ik je gewoon, vraag maar aan vegetto
[ Voor 12% gewijzigd door tha_crazy op 05-10-2015 10:46 ]
Met mn hunter gebruik is smoke bommetjes op mezelf en wacht to de rest de boel kapot maakt. SSSSSTT.. nobody can see me ^^Crashhill schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 10:44:
[...]
HMG alleen bij dat poppetje bij Oryx (platformpje) om men sniper te sparen
.
Das in ieder geval al beter als Royston, die was beide Oryx kills met de clan doodLipst3r schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 10:46:
[...]
Met mn hunter gebruik is smoke bommetjes op mezelf en wacht to de rest de boel kapot maakt. SSSSSTT.. nobody can see me ^^
Thralls komen niet binnen als de rest van je team zn werk doet.tha_crazy schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 10:27:
[...]
1 thrall is niet zo boeiend, maar een groepje van 3 tijdens de shade fase wel.
3 tot 6 thralls binnen kan voor een wipe zorgen, dus hoe sneller opgeruimd hoe beter.
Nah zwaard FTW, ik heb gisteren voor het eerst de raid gedaan en ook gecomplete liep met een Suros en een sniper ging prima.
Lipst3r schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 10:46:
[...]
Met mn hunter gebruik is smoke bommetjes op mezelf en wacht to de rest de boel kapot maakt. SSSSSTT.. nobody can see me ^^
Heeft iedereen aan de brinta gezeten? Wat zijn we allemaal stoere binkies hier 
Thralls bij de shade? Die heb ik nog nooit daar binnen gezien, toch?
Omdat wij ons werk doen!steffeh schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 10:50:
Hij is ook een keertje ziek dat ie niet peppie komt doensteffeh schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 10:50:
Jij wordt altijd als laatste geteleport, dan is ie al doodsteffeh schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 10:50:
Atlas#22744
Kasai schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 10:53:
[...]
Jij wordt altijd als laatste geteleport, dan is ie al dood
Na voor +- een 3 kwart jaar te zijn weggeweest dit weekend even doorgelevelt vanaf 26 tot 34 om er dan achter te komen dat 34 de cap is zonder the taken king. Dus toen die expansion maar gekocht want wil wel echt weer verder gaan spelen. Erg veel plezier weer met deze game en de veranderingen hebben het spel goed gedaan denk ik.
Er is nog wel veel wat ik niet helemaal meer begrijp enzo maar komt wel.
Ook een leuk item gekregen nadat ik The Taken King had gekocht. zo'n item waarmee een alt character instantly level 25 wordt. gelijk effe me level 10 titan toen geboost naar 25.
Wil ook me best nu nog doen om de Platinum trophy te gaan halen. Andere mensen die gehaald?
Ook een leuk item gekregen nadat ik The Taken King had gekocht. zo'n item waarmee een alt character instantly level 25 wordt. gelijk effe me level 10 titan toen geboost naar 25.
Wil ook me best nu nog doen om de Platinum trophy te gaan halen. Andere mensen die gehaald?
Ge ken de groeten uit brabant krijgen, verrekte koekwausViper® schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 10:55:
[...]
Hou me tegen jonguh, ik maak hem kapot
[afbeelding]
Bijna weer de 11e van de 11e, ALAAF
[ Voor 5% gewijzigd door tha_crazy op 05-10-2015 10:56 ]
Als ik die Oryx zie is het

Nee hoor, ik zoek nog steeds spinmetal op earth

Nee hoor, ik zoek nog steeds spinmetal op earth
[ Voor 15% gewijzigd door Viper® op 05-10-2015 11:00 ]
Wordt het main destiny topic eigenlijk nog gebruik of gaat alles gewoon inmiddels in dit topic? ;p
heeft iemand vanavond nog 1 plek over? Wel graag een team wat hem snapt
aangezien ik hem pas 1x heb gehaald en ik hem nog een keertje met me Titan wilt halen
,... anybody?
True: http://db.destinytracker.com/items/2691519027-verdant-shellM4uSzi schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 10:33:
[...]
Zo'n goedkoop ding bij de speaker. Als goed heeft die er wel eentje
Vanavond dus even kopen en misschien schiet het dan wel op.
De TS van Destiny topic is weg/inactief/verdwenen. Ik heb hem bericht ivm TTK dat hij een schoon topic maakt maar geen reactie.Ricmaniac schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 11:00:
Wordt het main destiny topic eigenlijk nog gebruik of gaat alles gewoon inmiddels in dit topic? ;p
Topic wordt wel gebruikt maar ik kijk daar nooit.
Gewoon T2 CoO runs doen. Krijg je hem vanzelf.Viper® schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 11:02:
Ik moet overigens nog steeds een Antiquated Rune, stom ding is niet te vinden
Je rkijgt er een van een eris quest line, weet alleen niet meer welke.Viper® schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 11:02:
Ik moet overigens nog steeds een Antiquated Rune, stom ding is niet te vinden
HMG hier. zat te twijfelen tussen truth of thunderlord met upgraden. Overall denk ik dat HMG wel de juiste keus is geweest
Ricmaniac schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 10:54:
Na voor +- een 3 kwart jaar te zijn weggeweest dit weekend even doorgelevelt vanaf 26 tot 34 om er dan achter te komen dat 34 de cap is zonder the taken king. Dus toen die expansion maar gekocht want wil wel echt weer verder gaan spelen. Erg veel plezier weer met deze game en de veranderingen hebben het spel goed gedaan denk ik.
Welcome back!Ricmaniac schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 11:00:
Het is voornamelijk dit topic inderdaad. De platinum trophy is alle andere trophies halen toch? Volgens mij is dat nog onmogelijk omdat Kings Fall hard nog niet uit is.
Atlas#22744
Ja maar daar moet je stolen runes voor hebben, daar heb ik er maar 1 van.
Die kan je weer kopen bij Eris, maar die b*tch is pas lvl4, want ik communiceer slecht met vrouwen, vraag maar aan tha_crazy, die weet wat ik bedoel.
Die kan je weer kopen bij Eris, maar die b*tch is pas lvl4, want ik communiceer slecht met vrouwen, vraag maar aan tha_crazy, die weet wat ik bedoel.
Platinum gaat over de trophys van year one, vanaf taken king is er een aparte trophylijst in psn, deze tellen niet mee voor de platinumKasai schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 11:05:
[...]
[...]
Welcome back!
Het is voornamelijk dit topic inderdaad. De platinum trophy is alle andere trophies halen toch? Volgens mij is dat nog onmogelijk omdat Kings Fall hard nog niet uit is.
Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.
Thanks. Nee voor platinum hoef je alleen van Destiny (Zonder expansions) alle trophies te halen. expansions tellen in principe bij geen 1 game mee voor platinum.Kasai schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 11:05:
[...]
[...]
Welcome back!
Is er vanavond nog ergens een raid?
Ik moet met mijn alt nog even tot en met de warpriest
Ik moet met mijn alt nog even tot en met de warpriest
PSN: jansoe13
Ah, dan is het ezRicmaniac schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 11:13:
[...]
Thanks. Nee voor platinum hoef je alleen van Destiny (Zonder expansions) alle trophies te halen. expansions tellen in principe bij geen 1 game mee voor platinum.
Ik moet dus alleen nog de King's Fall Hard mode trophy.
Atlas#22744
Opzich jammer, dit huidige topic gaat voor mij persoonlijk iets te vaak offtopic, ook al is het het kroeg topic.Verwijderd schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 11:02:
[...]
De TS van Destiny topic is weg/inactief/verdwenen. Ik heb hem bericht ivm TTK dat hij een schoon topic maakt maar geen reactie.
Topic wordt wel gebruikt maar ik kijk daar nooit.
Het meerendeel van de posts hier gaat over:
- LFG, en dan voornamelijk een select PSN groepje
- Ozin, niet destiny-gerelateerd
Het gaat ook tevaak offtopic. Ik blijf er dingen van zeggen maar ze luisteren toch niet.gise schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 11:29:
[...]
Opzich jammer, dit huidige topic gaat voor mij persoonlijk iets te vaak offtopic, ook al is het het kroeg topic.
En maar raar opkijken als het topic weer gesloten wordt...
Geef me nog even en ik ga weer iedereen meetrekken.gise schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 11:29:
[...]
Opzich jammer, dit huidige topic gaat voor mij persoonlijk iets te vaak offtopic, ook al is het het kroeg topic.
Maar op t moment even niet, groepje van donderdag of vrijdag heeft dat even gemerkt toen dat ik t ff niet red.
En nee, t worden geen Crota boost runs meer
Denk dat je een en al niet goed interperteert, er is juist vooral discussie/geblaat over Destiny.gise schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 11:29:
[...]
Dit topic gaat soms gewoon te hard
Zelfde als dit, dit is onzin, niet destiny-gerelateerd, maar wat ik nu schrijf hebben 5 andere waarschijnlijk ondertussen ook al geschreven. en dat is wat er gebeurt
Je ziet ook steeds meer dat er vragen over het hoofd gezien worden omdat er daarna 15 posts over van alles en nog wat staan.Verwijderd schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 11:31:
[...]
Het gaat ook tevaak offtopic. Ik blijf er dingen van zeggen maar ze luisteren toch niet.
En maar raar opkijken als het topic weer gesloten wordt...
Af en toe wel storend ja.
PSN: Flix20-NL
duly noted
Volgens mij is dat ook wat meer op maandag/vrijdag.
Weet iemand overigens of je een tweede imago loop kan krijgen ?
Blijkt dat ik er allang 1 had, maar heb liefst andere perks
Goed weet je wat, fuckit.
Vanavond Kings Fall Fresh Run.
Plek voor 1 newbie, rest liefst ervaren
8 uur
- Ik zei de gek
- Jansoe wilde wel
- Richard met de nummertjes
-
-
-
8 uur
- Ik zei de gek
- Jansoe wilde wel
-
-
-
Volgens mij gewoon een drop uit strike playlist, alleen dropt'ie niet zo vaak, net als destijds de Hopscotich Pilgrim die iedereen wou hebbenViper® schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 11:35:
duly noted
Zie edit, 8 uurViper® schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 11:35:
Raid pas 1 keer gestart, flawless defeat was dat
Hoelaat vanavond ?
Kings fall is level 40 denk ik ? ;ptha_crazy schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 11:35:
8 uur
- Ik zei de gek
- Jansoe wilde wel
-
-
-
FTFY. Met 280 doe je niet genoeg dmg op Oryx. Mischien kan 1 of 2 280 zijn maar meer is niet handig.
Valt alleen in de undying mind strike, die grinden dus.Viper® schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 11:35:
duly noted
PSN/XBL/Steam: NLRev0lution
2 touch of malice vangt dat al op van 1 gastVerwijderd schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 11:38:
[...]
FTFY. Met 280 doe je niet genoeg dmg op Oryx. Mischien kan 1 of 2 280 zijn maar meer is niet handig.
Dus no worries
Is goed manFaaz0 schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 11:38:
zet mij maar op reserve vin, geef mensen met minder ervaring voorrang
[ Voor 25% gewijzigd door tha_crazy op 05-10-2015 11:39 ]
Klopt.Viper® schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 11:39:
undying mind, volgens mij echo chamber ook las ik ergens
Royston jij gaat gewoon meeFaaz0 schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 11:38:
zet mij maar op reserve vin, geef mensen met minder ervaring voorrang
Afgelopen vrijdag liep het voor mij iets uit met het vervangen van me harde schijf, en kon er niet bij zijn.
Vanavond om 08:00 zou ik eventueel kunnen. 295 light hunter.
Heb ook nog een vriend op ze titan 297 light.
Beiden alleen geen ervaring.
PSN: Res_Binshou
Als er plek is wil ik weer meeM4uSzi schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 06:23:
Willen de mensen die gister mee hebben gedaan aan de raid KINGSFALL hem vanavond ook afmaken?
Ik weet dat de volgende personen hem wel willen afmaken. Rond 19:00
- M4uSzi
- Biacas
- Michel8704
-
-
-
Maar doen jullie ook weer mee: Utaddict, Jurr1x en Bustakiller of Maciejk8.
Anders moeten we andere mensen zoeken.
Ik heb meer pulse rifles nodig.. 2 keer Oryx dood 5 pulse rifles
[ Voor 6% gewijzigd door Vuvuzela op 05-10-2015 11:43 ]
I served in a company of heroes.
Als Royston mee kan wil ik t er wel op wagen met jullie erbijBinshou schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 11:39:
Afgelopen vrijdag liep het voor mij iets uit met het vervangen van me harde schijf, en kon er niet bij zijn.
Ik ga ook graag mee!tha_crazy schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 11:35:
8 uur
- Ik zei de gek
- Jansoe wilde wel
- Physxx
- Maciejk8
-
- Ik zei de gek
- Jansoe wilde wel
- Physxx
- Maciejk8
-
[ Voor 17% gewijzigd door Physx op 05-10-2015 11:44 ]
Nog 1 plekje vrij dus:Vuvuzela schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 11:41:
[...]
Als er plek is wil ik weer mee
Ik heb meer pulse rifles nodig.. 2 keer Oryx dood 5 pulse rifles
- M4uSzi
- Biacas
- Michel8704
- NLRev0lution
- Maciejk8
-
PSN/XBL/Steam: NLRev0lution
NLRev0lution schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 11:45:
[...]
Nog 1 plekje vrij dus:
- M4uSzi
- Biacas
- Michel8704
- NLRev0lution
- Maciejk8
-
[ Voor 3% gewijzigd door Physx op 05-10-2015 11:49 ]
Lol Physx met welke groep wil/ga je mee
en vul alleen je eigen naam in
niet die van maciejk8
lol
[ Voor 42% gewijzigd door Crashhill op 05-10-2015 11:48 ]
ah lol, dacht dat hjet dezelfde groep was
Maciejk8 staat ook bij beiden, zette mij op het verkeerde been
pas het wel even aan. Ga met Vin (eerste groep)
[ Voor 11% gewijzigd door Physx op 05-10-2015 11:50 ]
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
-Houd je reacties gerelateerd aan Destiny, het zeker niet de bedoeling om compleet offtopic te gaan
-Houd je reacties gerelateerd aan Destiny, het zeker niet de bedoeling om compleet offtopic te gaan