PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account
Hoelaat kunnen jullie, wij zijn ook maar met 2 man, dus moeten we er nog wel 2 bij hebben.
Edit 3de man, tot 2 uur beschikbaar
[ Voor 8% gewijzigd door M4uSzi op 04-10-2015 10:56 ]
PSN - M4uSzi // -
[ Voor 62% gewijzigd door UTADDICT op 04-10-2015 10:58 ]
Psn tag = DeMeester
[ Voor 6% gewijzigd door pepijndamen op 04-10-2015 11:03 ]
W8 ff, jij heb een helm uit dat engram gekregen die wel year two is?dvdkiwi schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 00:25:
Vanavond mijn light omhoog gehaald van 240 naar 278
Heroic Vanguard Strike playlist werkt als een tierelier!
Eindelijk kan ik een wat actievere rol aannemen in strikes en dergelijke.
Die helm uit het exotic engram van Xur; wat een ontzettend brute helm is dat!
wtf zijn Legendary Marks? en hoe krijg je die?
En heb je die sapphire wire bijvoorbeeld nog nodig of kan je gewoon al die dingen nu omruilen voor bijv armor material
Hij heeft wel de juiste engram gekochtM.Koers schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 11:04:
[...]
W8 ff, jij heb een helm uit dat engram gekregen die wel year two is?
PSN/XBL/Steam: NLRev0lution
Ik gebruik ze voornamelijk om mn gear te levelen.Ricmaniac schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 11:06:
Ik heb blijkbaar veel gemist in de tijd dat ik weg was, zijn mote of lights nog steeds benodigd om dingen te kopen of is het nu echt puur om je gear te levelen?
Legendary marks zijn de nieuwe crucible en vangaurd marks, alleen nu komen ze uit 1 potje.wtf zijn Legendary Marks? en hoe krijg je die?
Je krijgt ze door het spel te spelen. Vaak uit quests en gegarandeerd uit de daily's en weekly's.
Die heb je alleen nog nodig voor de oude gear dacht ik, ik heb in ieder geval alles omgezet naar de armor materials.En heb je die sapphire wire bijvoorbeeld nog nodig of kan je gewoon al die dingen nu omruilen voor bijv armor material
Thanks a lotNLRev0lution schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 11:13:
[...]
Ik gebruik ze voornamelijk om mn gear te levelen.
[...]
Legendary marks zijn de nieuwe crucible en vangaurd marks, alleen nu komen ze uit 1 potje.
Je krijgt ze door het spel te spelen. Vaak uit quests en gegarandeerd uit de daily's en weekly's.
[...]
Die heb je alleen nog nodig voor de oude gear dacht ik, ik heb in ieder geval alles omgezet naar de armor materials.
Oja en nog 1 vraag, kon je die dungeons "Vanguard Legacy"Bijv. solo queuen dat je dan met andere mensen komt of moet je die bij voorbaat inviten?
nvm
[ Voor 12% gewijzigd door Ricmaniac op 04-10-2015 11:18 ]
"m hoe zie je uberhaupt het verschil?NLRev0lution schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 11:09:
[...]
Hij heeft wel de juiste engram gekocht. Xur verkoopt altijd 2 soorten engrams, een legacy (die jij dus al 2 of 3 keer gekocht hebt en year 1 meuk uit gekregen hebt) en de "normale" engram (die volgens mij alleen year 2 gear/weapons bevat?).
Beide zijn gewoon exotics die hij mij toont.
1 weapon en 1 helmen of chest of wat hij dan ook heeft.
Dit weekend alle engrams gekocht die hij heeft, alles year one...
Of wisselt dat nu ook weer elke week?
Gisteren wilde ik wat heroic strikes gaan doen maar heb er met moeite eentje kunnen afmaken (samen met een andere gozer taniks koppie kleiner gemaakt).
Voor de rest alleen maar afk'ers tegen gekomen of gasten die halverwege leaven...
Fucking tergend, waarom begin je aan zo'n strike als je niet de intentie hebt om hem af te maken....
Ik zeg BAN die mofo's
Als jij met je "cursor" over de engram gaat staat er duidelijk als titel "LEGACY engram". Die moet je dus niet kopen.M.Koers schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 11:19:
[...]
"m hoe zie je uberhaupt het verschil?
Beide zijn gewoon exotics die hij mij toont.
1 weapon en 1 helmen of chest of wat hij dan ook heeft.
Dit weekend alle engrams gekocht die hij heeft, alles year one...
Of wisselt dat nu ook weer elke week?
Even om orde op zaken te stellen: wat versta jij onder year one?
Je kan heel goed "year one" gear krijgen, maar dan met year two stats.. die herken je aan de pictogram met het taken king logootje in de rechterbovenhoek.
Ik zie het issue verder niet, sterker nog, ik heb heel graag zelfs oude exotics met de year 2 stats!M.Koers schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 11:22:
Dat is inderdaad erg irritant. Ik report dan maar gewoon, je weet nooit wat ze ermee doen...
De meuk met 160 damageNLRev0lution schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 11:22:
[...]
Als jij met je "cursor" over de engram gaat staat er duidelijk als titel "LEGACY engram". Die moet je dus niet kopen.
Even om orde op zaken te stellen: wat versta jij onder year one?
Je kan heel goed "year one" gear krijgen, maar dan met year two stats.. die herken je aan de pictogram met het taken king logootje in de rechterbovenhoek.
Zonder het icoontje.
Zelfde gun maar dan y2 stat vindt ik prima.
Gelukkig al de hawkmoon daarmee.
[ Voor 7% gewijzigd door M.Koers op 04-10-2015 11:25 ]
Schrijf het volgende op: GEEN LEGACY ENGRAMS KOPEN.M.Koers schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 11:24:
[...]
De meuk met 160 damage![]()
Zonder het icoontje.
Zelfde gun maar dan y2 stat vindt ik prima.
Gelukkig al de hawkmoon daarmee.
Verwijderd
Ik speel nu sinds een tijdje destiny the taken king. Nu ken ik bijna geen mensen om destiny mee te spelen. Op deze manier kan ik de mogelijkheden van destiny niet ten volle benutten dus ik zou graag met mensen in contact komen zodat ik de multiplier opties van destiny kan ervaren. Mijn lightlevel is momenteel 280 en ik ben hard aan het "werk" om hoger te komen. Als je me zou willen toevoegen, heel graag. Je kunt zoeken op jmtameling. Alvast bedankt voor het toevoegen!!
dit zijn sowieso mensen die je kunt toevoegen, gewoon toevoegen! lees hier regelmatig voor raid-dates en schrijf je in
Hallo iedereen, ik wil graag de raid 1x doen heb hem alleen nog nooit gedaan. ben nu light 298-295 heb al veel exotics alle die droppen op rng incl black spindle. IS er een groep die een newbie mee wil nemen naar de raid? Wel doorgewinterd in VoG en Crota nieuwe raid nog geen tijd voor gehad. Ben gister tot de deur gekomen, waarna iedereen de groep verliet omdat communicatie schijnbaar not done was.. Heb wel de tutorials gekeken.
PS4: wauthle
Heb met beide cp's nog geen ervaring dus stuk of 3 mensen die dit wel hebben zou fijn zijn. Weet niet of hier animo voor is om te helpen. Wilde tegen 15:00 beginnen.
1. darkelement1987
2.
3.
4.
5.
6.
Word misschien een clanrun, gooi hem weer open als het niet zo is!
[ Voor 11% gewijzigd door DarkElement op 04-10-2015 12:32 ]
Ik wil best meedoen maar heb nog geen ervaring, wel de tutorials gekekenDarkElement schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 12:27:
Ik heb nog een CP van de Daughters die ik graag wil afmaken! Liefst ook Oryx natuurlijk.
Heb met beide cp's nog geen ervaring dus stuk of 3 mensen die dit wel hebben zou fijn zijn. Weet niet of hier animo voor is om te helpen. Wilde tegen 15:00 beginnen.
1. darkelement1987
2.
3.
4.
5.
6.
ik kom vaak tegen dat mensen meedoen tot de ghost of calcified fragment en dan leaven, en dat is het uiteraard zo dat er niemand bij komt.Gearloose schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 11:19:
Ik snap nu trouwens wel waarom bungie het marchmaking in bijv. Nf's en raids heeft weggelaten.
Gisteren wilde ik wat heroic strikes gaan doen maar heb er met moeite eentje kunnen afmaken (samen met een andere gozer taniks koppie kleiner gemaakt).
Voor de rest alleen maar afk'ers tegen gekomen of gasten die halverwege leaven...
Fucking tergend, waarom begin je aan zo'n strike als je niet de intentie hebt om hem af te maken....
Ik zeg BAN die mofo's
PSN: jansoe13
No shit sherlock hahaNLRev0lution schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 11:26:
[...]
Schrijf het volgende op: GEEN LEGACY ENGRAMS KOPEN.
Moet toch redelijk de blinde vink hebben uitgehangen de laatste weken
psn: vdNiet-forSpeed | [KAAS] Inglourious Guardians
[ Voor 10% gewijzigd door Nicknamee op 04-10-2015 15:44 ]
Stance Fanatic
Daarnaast moet ik nog die important targets doen, 3 op elke planeet ofzo, maar om die te kunnen doen moet je eerst 5 patrols doen, en dat wordt ontzettend saai in je eentje. Iemand zin om mee te lopen met iets, wat dan ook? (dan moet je me wel even een paar minuten geven want PS4 staat niet aan momenteel
Och ja, je moet toch wat he.
Die calcified fragments moet ik ook nog 4 stuks ofzo. Er ligt er eentje min of meer vol in t zicht vanaf 't spawnpoint op de Dreadnaught, voor de mensen die 't nog niet wisten. als je gewoon recht vooruit loopt ligt er zo'n fragment ergens in een rots.zekerpixels schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 13:33:
[...]
ik kom vaak tegen dat mensen meedoen tot de ghost of calcified fragment en dan leaven, en dat is het uiteraard zo dat er niemand bij komt.
Overigens moet ik nog dat material wat je op de Dreadnaught kunt verzamelen, daar heb ik er 4 van ofzo, maar ik moet er 25 hebben, maar die kan ik niet echt vinden.
Of bedoel je het zeldzame materiaal?
Ik wil best met je meedoen hoorJust_A_User schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 16:29:
Ik heb wat hulp nodig met Destiny. ...........................maar het lukt steeds niet om de strike te halen. Ik moet er nog 4 om die Quest step te doen.
............................
Daarnaast moet ik nog die important targets doen, 3 op elke planeet ofzo.......................
Light 278 en gisteren al een aantal Heroic Strikes uit de playlist gedaan.
*ik moet ook nog 5 strikes uit de normale playlist voor een quest*
De High Value Target patrols zijn trouwens te herkennen aan de "rondje met een ster erin" patrol-icoontjes.
Ik begin toevallig ook net aan die quest.
Vanavond en morgenavond aan het werk, dinsdag (avond) ben ik weer online.
[ Voor 16% gewijzigd door Superkiwi op 04-10-2015 17:04 ]
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
tip, als je een hunter ziet farmen, ren erachteraan.Just_A_User schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 16:33:
[...]
Die calcified fragments moet ik ook nog 4 stuks ofzo. Er ligt er eentje min of meer vol in t zicht vanaf 't spawnpoint op de Dreadnaught, voor de mensen die 't nog niet wisten. als je gewoon recht vooruit loopt ligt er zo'n fragment ergens in een rots.
Overigens moet ik nog dat material wat je op de Dreadnaught kunt verzamelen, daar heb ik er 4 van ofzo, maar ik moet er 25 hebben, maar die kan ik niet echt vinden.
Verder vind je die alleen maar in kistjes.
Hadium flakes? Dat zit in kistjes en mijn ervaring is dat je die het makkelijkst vind in de Hull Breach en Mausoleum. Het makkelijkst is om op youtube een filmpje met n farmroute zoeken Als je de plekken eenmaal kent waar ze regelmatig spawnen gaat het al een stuk sneller. Maar het blijft een vervelende grind en veel te langzaam.. 3x 25 voor alle zwaarden en voor de Touch of Malice 45 + 30Just_A_User schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 16:33:
[...]
I served in a company of heroes.
Niet wormspore, dat ligt overal, ik bedoel die hadium flakes. Dan voeg me maar toe, ik kreeg net wat taakjes van de vrouw die ze me vroeg te doen dus ja, dan doe ik dat he. Dinsdagavond is fine by me, lopen wr dan samen wat dingen door.dvdkiwi schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 16:54:
Heb je niet een ghost die wormspore kan herkennen voor je?
Of bedoel je het zeldzame materiaal?
[...]
Ik wil best met je meedoen hoor
Light 278 en gisteren al een aantal Heroic Strikes uit de playlist gedaan.
*ik moet ook nog 5 strikes uit de normale playlist voor een quest*
De High Value Target patrols zijn trouwens te herkennen aan de "rondje met een ster erin" patrol-icoontjes.
Ik begin toevallig ook net aan die quest.
Vanavond en morgenavond aan het werk, dinsdag (avond) ben ik weer online.
Ervaring niet hard nodig, wel handig.
Checkpoint gologroth.
En dan gaan we em ff afmaken
Ik wil wel maar met 258 light denk ik niet dat je iets aan me hebt (als ik m uberhaupt kan doen ivm te slechte gear).tha_crazy schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 17:11:
Gezocht, 3 man voor de raid vanavond, mogelijk 4 dus een R is altijd welkom
Checkpoint gologroth.
Nog even doorlevelen naar minimaal 285.Just_A_User schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 17:13:
[...]
Ik wil wel maar met 258 light denk ik niet dat je iets aan me hebt (als ik m uberhaupt kan doen ivm te slechte gear).
PSN ID: Beest41
Zo ben ik in no-time van 240 naar 278 gegaan.
@Just_A_User: prima! Je ziet de friend request wel verschijnen
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
I'm in!tha_crazy schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 17:11:
Checkpoint gologroth.
Hoe laat?tha_crazy schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 17:11:
Checkpoint gologroth.
Count me in, light 300+ ken de mechs.
Gaat het lukken in een uurtje?
Heb 9 uur een fresh run staan.
weet niet, sowieso 1 newbie.Griffx schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 17:29:
[...]
Count me in, light 300+ ken de mechs.
Gaat het lukken in een uurtje?
Heb 9 uur een fresh run staan.
Heb nu 3 plekken vol en deze 4 dan van hier:
vdNiet-forSpeed
Griff tot 9 uur
Maciejk8
Jur1x
[ Voor 16% gewijzigd door tha_crazy op 04-10-2015 17:39 ]
1. darkelement1987
2. Paardenpiemol
3. stony-times
4. sanderlissenberg
5.
6.
[ Voor 14% gewijzigd door DarkElement op 04-10-2015 17:51 ]
Zet me maar op de reserve lijst, heb ervaring tot en (gedeeltelijk) met de warpriest.tha_crazy schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 17:11:
Checkpoint gologroth.
Ben light 296 overigens
[ Voor 3% gewijzigd door NLRev0lution op 04-10-2015 17:52 ]
ik wil wel mee, kan ik de touch of malice even uitproberentha_crazy schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 17:11:
Checkpoint gologroth.
PSN: jansoe13
Top tot 8 uurtha_crazy schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 17:38:
[...]
weet niet, sowieso 1 newbie.
vdNiet-forSpeed
Griff tot 9 uur
Maciejk8
Jur1x
Doe mij maar t liefst als reserve of backup als er iemand wegvalt. Heb tot oryx sowieso geen loot meer, en een kans dat ik niet thuis bentha_crazy schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 17:38:
[...]
weet niet, sowieso 1 newbie.
vdNiet-forSpeed
Griff tot 9 uur
Maciejk8
Jur1x
Ik zou trouwens aanraden om de mensen met n Touch of Malice geen pilaar toe te wijzen dan kunnen ze tijdens het DPS'en zonder onderbreking blijven knallen.
[ Voor 3% gewijzigd door Vuvuzela op 04-10-2015 18:43 ]
Als er mensen willen Raiden, of nog iemand zoeken, voeg me toe! Jeroenimous op PSN. Heb zelf nu een checkpoint bij Oryx (weet de mechanics wel, maar zit er wellicht nog niet helemaal in). Van de rest vna de raid zitten de mechanis er wel prima in nu.
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
[ Voor 94% gewijzigd door UTADDICT op 04-10-2015 22:49 ]
Ik weet dat de volgende personen hem wel willen afmaken. Rond 19:00
- M4uSzi
- Biacas
- Michel8704
-
-
-
Maar doen jullie ook weer mee: Utaddict, Jurr1x en Bustakiller of Maciejk8.
Anders moeten we andere mensen zoeken.
PSN - M4uSzi // -
Van het weekend de exotic New Monarchy mark gehaald, pvp sword kills en de Chaperon bounty. Vanavond nog 80 % void kills maken met Titan en dan krijg ik woensdag mijn exotic sword
Atlas#22744
Zou het heel graag willen maar ben pas rond 20:30-21:00 thuis. Moet helaas dus afzeggenM4uSzi schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 06:23:
Willen de mensen die gister mee hebben gedaan aan de raid KINGSFALL hem vanavond ook afmaken?
- M4uSzi
- Biacas
- Michel8704
-
-
-
Lekker! Wij vrijdagavond trouwens Oryx neergemaaid in uiteindelijk 45-60 minuten. Maar nu moet ik eerlijk zijn we hebben tot 5x toe Oryx zien buggen, dat de bommen (van ogre's) verdwijnen en Oryx blijft staggere.. super vaag. maarja. dus toch 2 uur bezig geweest. Maaarjaaa... we hebben hem i.i.g. neergemaaid!Kasai schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 07:35:
Jeuj het is weer maandag
Van het weekend de exotic New Monarchy mark gehaald, pvp sword kills en de Chaperon bounty. Vanavond nog 80 % void kills maken met Titan en dan krijg ik woensdag mijn exotic sword
Rewards: Pulse, Auto-rifle en Legs van meneer Oryx gehad. Die Pulse was even wennen met schieten. Maar nu potverdikkeme zeg! dat ding schiet als een fucking eindbaas
[ Voor 13% gewijzigd door Crashhill op 05-10-2015 08:26 ]
Netjes! Gefeliciteerd!Crashhill schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 08:22:
[...]
Lekker! Wij vrijdagavond trouwens Oryx neergemaaid in uiteindelijk 45-60 minuten. Maar nu moet ik eerlijk zijn we hebben tot 5x toe Oryx zien buggen, dat de bommen (van ogre's) verdwijnen en Oryx blijft staggere.. super vaag. maarja. dus toch 2 uur bezig geweest. Maaarjaaa... we hebben hem i.i.g. neergemaaid!
Rewards: Pulse, Auto-rifle en Legs van meneer Oryx gehad. Die Pulse was even wennen met schieten. Maar nu potverdikkeme zeg! dat ding schiet als een fucking eindbaashelemaal met firefly
Wel raar dat glitchen, hebben wij geen 1 keer meegemaakt.
En omg vuile lucker
Atlas#22744
Kasai schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 08:30:
[...]
Netjes! Gefeliciteerd!
Wel raar dat glitchen, hebben wij geen 1 keer meegemaakt.
En omg vuile luckerHoeveel attack heeft ie?
[ Voor 6% gewijzigd door Crashhill op 05-10-2015 08:31 ]
Nice, hetzelfde hier. Volgens mij na woensdag alleen dan nog een strike (lvl 42) completen en dan pas krijg je het zwaard. Zullen we deze samen doen?Kasai schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 07:35:
Jeuj het is weer maandag
[ Voor 35% gewijzigd door Physx op 05-10-2015 08:36 ]
Haha dude, al mijn raid wapens zitten op 304, behalve de autorifle, die zit op 310, maar die is ruk en al mijn wapens hebben pauper perksCrashhill schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 08:31:
[...]
307, kan beter
Vanavond als we niet gaan RAIDEN denk even Calcified fragments zoeken
. Wil die Touch of Malice eigenlijk wel hebben..
Volgens mij zijn 2 clanmates ook bij die stap, maar als 1 van hen niet kan hoor je het als eerste!Physx schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 08:35:
[...]
Nice, hetzelfde hier. Volgens mij na woensdag alleen dan nog een strike (lvl 42) completen en dan pas krijg je het zwaard. Zullen we deze samen doen?
Atlas#22744
Kasai schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 08:47:
[...]
Haha dude, al mijn raid wapens zitten op 304, behalve de autorifle, die zit op 310, maar die is ruk en al mijn wapens hebben pauper perks![]()
[...]
Volgens mij zijn 2 clanmates ook bij die stap, maar als 1 van hen niet kan hoor je het als eerste!
Uiteindelijk 22 op m'n Titan!
Uiteindelijk gekregen:
http://destiny.wikia.com/wiki/The_Stranger's_Rifle
Maar wat zie ik? Mijn blauwe wapens zijn beter dan deze.
Ik heb nu een Sahara-AR5 met 121 attack
The Stranger's Rifle 110 attack
Dus nutteloos?
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Oei, die heb ik dan wel weer van 310Crashhill schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 08:50:
[...]
, mijn pulse is 307 rest van wapens niet
en ik heb zelfs nog maar een Shell vn 300
Atlas#22744
Beetje wel. Zou alleen nuttig kunnen zijn in pvp.corset schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 08:53:
Ok.. even een vraagje.
Uiteindelijk gekregen:
Dus nutteloos?
Yes, nutteloos.. pas vanaf 270-280 wordt het interessant. Dan kun je Legendary gear gaan infusen met blauwe (rare) gear/wapens. Op Legendary gear zitten namelijk vaak betere/meer perks. In dit topic heeft iemand een mooie link geplaatst naar een guide, kan hem zo 1,2,3 niet snel vinden.corset schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 08:53:
Ok.. even een vraagje.
Uiteindelijk gekregen:
Dus nutteloos?
Netjes, ik ben nu volgens mij 303 met mijn RAID gear/wapens op de hunter. Titan is 292 (iets hoger als ik alle wapens overzet) en Warlock is 286 (ook iets hoger als ik wapens overzet). Moet alleen nog heel de fucking story met mijn Warlock en Titan doen
Afgelopen weekend de RAID ingeweest? :O!CrackSlet schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 09:02:
Wow, het kan dus wel! Gisteren zowaar 8 strikes achter elkaar door gejaagd met 2 randoms uit matchmaking. Toch wel een verademing als je eens niet met volledige retards gematched wordt.
[ Voor 27% gewijzigd door Crashhill op 05-10-2015 09:03 ]
Nee, zit ook niet de API, dus is niet mogelijk.Griffx schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 09:03:
Is er een site waar ik de calcified fragments per char kan zien ipv per account.
[ Voor 12% gewijzigd door M0nkeymen op 05-10-2015 09:17 ]
psn: M0nkeymen81 | Inglourious Guardians
Haha, gister ook gedaanCrackSlet schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 09:02:
Wow, het kan dus wel! Gisteren zowaar 8 strikes achter elkaar door gejaagd met 2 randoms uit matchmaking. Toch wel een verademing als je eens niet met volledige retards gematched wordt.
2 strikes
Devil's something
Summoner's pits
1e, de tank was het meest irritante stuk
Summoner's pit was awesome!
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Gelukkig doe GoT het altijd!Bokkie schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 09:09:
Nieuwe werklaptop, Lenovo T450
Eerst maar ff alle tools installeren, enige waar ik nog op wacht is de installatie van Visio Pro...
Intussen lekker koffie
En dat betekend dat ik ook op al mijn devices weer opnieuw moet inloggen /fwp
En met mijn niet wakkere hoofd in verkeerde topic bezig >_<
anyways nog steeds oryx niet gedowned
[ Voor 36% gewijzigd door Bokkie op 05-10-2015 09:16 ]
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Gratz Jeroenimous en Waulthe voor jullie eerste down!
Hoop dat jullie er wat van hebben opgestoken.
2e run ging heerlijk trouwens!
En Griff, thanks voor t ff meerennen, was gezellig!
En vdNiet-forSpeed, gratz met je Touch of Malice!
[ Voor 10% gewijzigd door tha_crazy op 05-10-2015 09:14 ]
Ik zou sowieso ff wachten tot dinsdag, wellicht dat je dan een ander wapen krijgt waarmee je dan 1tje naar 310 gaat krijgen.vegetto1983 schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 09:18:
ik kreeg gister 310 last word, heeft iemand die nog geprobeerd in huidige pvp? is het wat of zal ik hem voor infusen gebruiken?
Maar HC's hebben een fikse nerf ontvangen dacht ik.
Sorry mauz, was een maatje bij me dit weekend, dus kon niet in de party chat komen. Ik wil best helpen vanavond, maar ben er pas > 2000 gok ik en ik ben ziek, dus kan niks garanderen.M4uSzi schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 06:23:
Willen de mensen die gister mee hebben gedaan aan de raid KINGSFALL hem vanavond ook afmaken?
- M4uSzi
- Biacas
- Michel8704
-
-
-
Zit ons ook nooit mee om samen te raiden
Klopt, lau en ik zijn ook bij die stap!Kasai schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 08:47:
[...]
Haha dude, al mijn raid wapens zitten op 304, behalve de autorifle, die zit op 310, maar die is ruk en al mijn wapens hebben pauper perks![]()
[...]
Volgens mij zijn 2 clanmates ook bij die stap, maar als 1 van hen niet kan hoor je het als eerste!
Dit weekend net als Bosjuh quest afgemaakt voor exotic zwaard en de chaperonne, die dinsdag even ophalen : )
Gewoon een video guide erbij nemen! Ik heb die van playstationtrophies.org gebruikt. Van Maka. Die gast maakt echt goede guides.Griffx schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 09:03:
Is er een site waar ik de calcified fragments per char kan zien ipv per account.
Thanks Vin. Wat een bazen wapen is het zeg
[ Voor 7% gewijzigd door WillieWuks op 05-10-2015 09:25 ]
Dat ie maar snel beter mag wordensteffeh schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 09:19:
en ik ben ziek, dus kan niks garanderen.
Graag gedaan gozer, nu zelf nog ff twee keer Oryx slopen vanavondtha_crazy schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 09:14:
Zo, gister weer 2x de raid gefinished.
Snap ik, maar ik mis er 3 op mijn Titan, en heb geen zin om ze alle 47 weer af te lopenWillieWuks schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 09:25:
[...]
Gewoon een video guide erbij nemen! Ik heb die van playstationtrophies.org gebruikt. Van Maka. Die gast maakt echt goede guides.
Thanks Vin. Wat een bazen wapen is het zeg
[ Voor 30% gewijzigd door Griffx op 05-10-2015 09:31 ]
OMG ik zit pas op 15% van mijn solar kills, en ik heb graf hekel aan het farmen van die helium 's omdat het zo lang duurt pas ongeveer 20 heliums krijg je zo ding..Kasai schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 07:35:
Jeuj het is weer maandag
Doe jij het in ieder geval beter dan ik.
PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451
Haha, blegh.
Maar gefeliciteerd man, was dat jullie eerste Oryx kill? Wat bedoel je precies met glitchen? Die knight kan er ook voor zorgen dat de bollen afgaan / verdwijnen
Drop rate is ongeveer 1 op 10, heb je wel een ghost die helium aangeeft? Bosje en ik hadden het samen gedaan, soms kregen we 1 op 5, maar ook weer veel hoger, dus het is totaal random.Buizerd__NL schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 09:30:
[...]
OMG ik zit pas op 15% van mijn solar kills, en ik heb graf hekel aan het farmen van die helium 's omdat het zo lang duurt pas ongeveer 20 heliums krijg je zo ding..
Doe jij het in ieder geval beter dan ik.
Solar kills moet je gewoon 'we've awoken the hive doen'
Atlas#22744
Dank dat jullie Jeroen er ff door hebben gesleept, anders hadden wij dat de hele tijd moeten aanhoren, haha.tha_crazy schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 09:14:
Zo, gister weer 2x de raid gefinished.
De Black Spindle is al erg genoeg
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Yup eerste Oryx kill. Knight ervoor zorgen dat die bollen afgaan verdwijnen? (leg eens uit in spoiler xD!) Maar Oryx staggerde aan een stuk door en daarnaar werden we gelijk omstebeurt getransporteerd naar de twee dimensies insteffeh schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 09:30:
[...]
Haha, blegh.
Maar gefeliciteerd man, was dat jullie eerste Oryx kill? Wat bedoel je precies met glitchen? Die knight kan er ook voor zorgen dat de bollen afgaan / verdwijnen
Komt nog wel het samen raiden. Maar als Utaddict en Bustakiller niet kunnen. Kun je wel mee doen om 8 uursteffeh schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 09:19:
[...]
Sorry mauz, was een maatje bij me dit weekend, dus kon niet in de party chat komen. Ik wil best helpen vanavond, maar ben er pas > 2000 gok ik en ik ben ziek, dus kan niks garanderen.
Zit ons ook nooit mee om samen te raiden
[...]
Klopt, lau en ik zijn ook bij die stap!
Dit weekend net als Bosjuh quest afgemaakt voor exotic zwaard en de chaperonne, die dinsdag even ophalen : )
Oryx vanavond 19:00/20:00
- Biacas
- Michel8704
- NLRev0lution
- M4uSzi
Nog niks van gehoord
- Utaddict
- Bustakiller
PSN - M4uSzi // -
Crashhill schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 09:37:
[...]
Yup eerste Oryx kill. Knight ervoor zorgen dat die bollen afgaan verdwijnen? (leg eens uit in spoiler xD!) Maar Oryx staggerde aan een stuk door en daarnaar werden we gelijk omstebeurt getransporteerd naar de twee dimensies inspoiler:. Zonder dat we damage hebben gedaan, dus misschien is het dan toch geen glitch, maar het was retevaag, konden gewoon 20sec volle gas op Oryx knallen (natuurlijk zonder damage want je hebt de bommen niet)Platform gedeelte, wat je normaal pas op de helft krijgt
Atlas#22744
De knight activeert de bollen. En als er 1 geactiveerd wordt verdwijnt de rest na eeb paar seconden.Crashhill schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 09:37:
[...]
Yup eerste Oryx kill. Knight ervoor zorgen dat die bollen afgaan verdwijnen? (leg eens uit in spoiler xD!) Maar Oryx staggerde aan een stuk door en daarnaar werden we gelijk omstebeurt getransporteerd naar de twee dimensies inspoiler:. Zonder dat we damage hebben gedaan, dus misschien is het dan toch geen glitch, maar het was retevaag, konden gewoon 20sec volle gas op Oryx knallen (natuurlijk zonder damage want je hebt de bommen niet)Platform gedeelte, wat je normaal pas op de helft krijgt
Dat ging best. Jammer alleen dat de meeste de tactics niet weten (en blijkbaar de hints op hun scherm niet lezen) en dus Supers gaan gebruiken op een enemy waarvan de minions nog niet dood zijn (en er dus continu immune door je beeld heen kaatst
Uhm nee ik doe het alleen met mij 'Keen Scout'' Perksteffeh schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 09:32:
[...]
Drop rate is ongeveer 1 op 10, heb je wel een ghost die helium aangeeft? Bosje en ik hadden het samen gedaan, soms kregen we 1 op 5, maar ook weer veel hoger, dus het is totaal random.
Solar kills moet je gewoon 'we've awoken the hive doen'
Die hunter perk is zo handig. Maakt het zo makkelijk.Buizerd__NL schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 09:41:
[...]
Uhm nee ik doe het alleen met mij 'Keen Scout'' Perk
PSN - M4uSzi // -
Ahzo! dan is ie dus niet snel genoeg afKasai schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 09:39:
[...]
spoiler:Die knight waar je de aura van jat moet dood, anders gaat ie je bommem laten ontploffen.
Inderdaad alleen de range mag wel iets beter, vaak zie ik hem eerder dan mijn rader het doet.M4uSzi schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 09:43:
[...]
Die hunter perk is zo handig. Maakt het zo makkelijk.
'Crashhill schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 09:44:
[...]
Ahzo! dan is ie dus niet snel genoeg af. Got it! Thanks
#echteliefde #explainsalot
Laat je beste platformer springen bij Oryx.
Zorg dat hij de relic heeft en klaar staat bij de locatie waar de knight spawnd, als die snel genoeg is dan kan die hem al pakken voor de laatste ogre spawnd.
Wat bosje en shadow dus zeggen, want als hij leeft loopt 'ie naar een bol, daar is 'ie gek opCrashhill schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 09:37:
[...]
Je kan even kijken of je een ghost hebt met dat specifieke material, of er een kopen. Maakt het een stuk makkelijker.Buizerd__NL schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 09:41:
[...]
Uhm nee ik doe het alleen met mij 'Keen Scout'' Perk
Volgens mij wilden / konden ze wel, ze reageren straks vast wel!M4uSzi schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 09:38:
[...]
Komt nog wel het samen raiden. Maar als Utaddict en Bustakiller niet kunnen. Kun je wel mee doen om 8 uurAls je het red. Kunnen we eerst nog rustig de daily's mee pakken.
Oryx vanavond 19:00/20:00
- Biacas
- Michel8704
- NLRev0lution
- M4uSzi
Nog niks van gehoord
- Utaddict
- Bustakiller
Klopt. Met gewone spinmetal mag de range wel beter. Maar ik gebruik hem op dit moment vooral op rocket yard om die kistjes ook te farmen maar scheelt toch veel naar binnen lopen om te kijken of er een kistje staat. Daar is ie ideaal voor.Buizerd__NL schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 09:48:
[...]
Inderdaad alleen de range mag wel iets beter, vaak zie ik hem eerder dan mijn rader het doet.
PSN - M4uSzi // -
Dit topic is gesloten.
![]()
-Houd je reacties gerelateerd aan Destiny, het zeker niet de bedoeling om compleet offtopic te gaan