PSN4 igorvertus (Destiny) * Aprilia RSV * Suzuki GSX1300R
Shield Brothers:
Epic
Brawler
Chaff (Player radar is disabled)
Match Game (Enemy shield are resistant to unmatched Elemental damage)
Exposure
[ Voor 58% gewijzigd door Kasai op 06-10-2015 11:04 ]
Atlas#22744
Klopt, maar dat gaat ook steeds beterVerwijderd schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 10:10:
[...]
Meeste tijd gaat in de jumpuzzels meestalEr is altijd wel iemand die niet kan springen.
No problem, en goede uitleg kost nou eenamal tijd.Binshou schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 10:38:
[...]
De reacties gaan zo snel, dat ik maar even random quote.
Nog bedankt voor de run gisteren, naar mijn mening ging die bijna vlekkeloos.
Meeste tijd zijn jullie kwijt geraakt aan de uitgebreide uitleg aan mij en de andere raid newbie ;-)
Nogmaals thanks daarvoor.
Was zeer geslaagd, en hoop binnenkort andere mensen mee te nemen in de raid.
Dat is niet anders.
Vond dat jullie het erg goed oppikte en het erg netjes hebben gedaan!
Dit gaat..... kut..... worden...........Kasai schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 11:03:
Nightfall
Shield Brothers:
Epic
Brawler
Chaff (Player radar is disabled)
Match Game (Enemy shield are resistant to unmatched Elemental damage)
Exposure
FUCK
Nee weet je wat
FUCK deze NF
I'm out.
Tot volgende week
[ Voor 9% gewijzigd door tha_crazy op 06-10-2015 11:06 ]
PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account
Ik ben nu level 10, iemand wellicht geïnteresseerd om samen te spelen?
PSN: Gitrektbruh
Epic + Match Game + ExposureUTADDICT schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 11:09:
Tja, die modifier voor shields is wel klote, de rest valt mee.
GL HF
Bijna alles is geshield, je bent alleen maar bezig met wapens swappen ALS je alle elements al hebt in ieder geval.
PSN - M4uSzi // -
I served in a company of heroes.
Echter, gezien de loot die ik de afgelopen weken heb gekregen (alleen coins) is het de tijd nu jamme rgeneog niet waard.
Lijkt me wel lachen, ben benieuwd
Atlas#22744
----
Dinsdagavond rond 20:00 nog vrijwilligers om te beginnen met King's Fall? Zoek er nog 2 (misschien 3). Ervaring is niet nodig, een microfoon, luisterend oor en een beetje geduld wel. Heb de raid zelf al een keer gedaan dus ben bekend met de mechanics en kan die ook uitleggen zo nodig. Liefst 290+ light.
1. shaoWussie
2. Libbes1979 (293-294 titan) ovb
3. KaaDaan
4. dvdkiwi (mits 285+)
5. ???
6. ???
Die kan je ook in patrol halenJurix schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 11:14:
Kan je nu niet een calcified fragment krijgen? nr 46 ofzo. Nightfall op de dreadnaught completen
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Raid wapens (en een aantal anderen) hebben een perk die wanneer bijna dood je schilden laat regenereren. Die werkt wel.Jurix schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 11:16:
Exposure (Guardian shields are increased but do not replenish) Damn dat is zwaar bagger
Tijd om me red death dan maar uit de kast te trekken. Of werkt die juist weer niet.UTADDICT schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 11:21:
[...]
Raid wapens (en een aantal anderen) hebben een perk die wanneer bijna dood je schilden laat regenereren. Die werkt wel.
PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451
I'm with you here.. Jeez.tha_crazy schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 11:05:
[...]
Dit gaat..... kut..... worden...........
FUCK
Nee weet je wat
FUCK deze NF
I'm out.
Tot volgende week![]()
![]()
![]()
Na nog het eea door gelezen te hebben (weinig shields) ga ik vanvond toch maar gewoon een poging wagen en t zien......
Nice!steffeh schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 11:41:
Super EZ nightfall, in 15 minuten doorheen gelopen. Zijn weinig mobs met shields, dus het valt erg mee : )
Dus iedereen kan zijn zakdoekjes weer opbergen
Atlas#22744
Sinds wanneer fappen we op een moeilijke NFKasai schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 11:43:
[...]
Nice!
Dus iedereen kan zijn zakdoekjes weer opbergen
[ Voor 11% gewijzigd door tha_crazy op 06-10-2015 11:44 ]
PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r
Geen idee, ik heb het over huilen.tha_crazy schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 11:43:
[...]
Sinds wanneer fappen we op een moeilijke NF
[video]
Atlas#22744
sinds:tha_crazy schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 11:43:
[...]
Sinds wanneer fappen we op een moeilijke NF
[video]
Lipst3r schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 11:44:
NF stelt geen ruk meer voor sinds je checkpoints hebt.
(Al hoewel leuk voor infuse)
[ Voor 28% gewijzigd door FlyLight3r op 06-10-2015 11:52 ]
lol, ik blij dat ik niet 20 euro extra heb neergelegd
Oh beter, ben benieuwd. Ook maar even een run doen vanavond dan.tha_crazy schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 11:43:
[...]
Na nog het eea door gelezen te hebben (weinig shields) ga ik vanvond toch maar gewoon een poging wagen en t zien......
Hij is echt easy! Shield valt wel mee, kan je gewoon zonder burn afschieten. 2 NF's gedaan in nog geen uur. Door de modifiers lijkt 't erger dan het is.tha_crazy schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 11:10:
[...]
Epic + Match Game + Exposure
GL HF
Bijna alles is geshield, je bent alleen maar bezig met wapens swappen ALS je alle elements al hebt in ieder geval.
Whole lot of stars ***
Waar ik 'm al bijna als onmogelijk had bestempeld heb ik net in een potje salvage de Triple Play trophy gehaald (triple kill waarbij elke kill op een andere klasse moet zijn; over geluk gesproken in een 3v3 match).
In hetzelfde potje gelijk mijn Bladedancer subclass volledig geupgrade dus nu eens verder met de boog.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=mqNW1-6vUZA]
Ik moet wel even uit gaan zoeken welke wapens nu gechikt zijn voor pvp, want ik word zó verschrikkelijk vaak zó verschrikkelijk snel afgescoten
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Maar Ruud jij bent fucking eindbaas!Rudios schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 12:24:
[...]
Hij is echt easy! Shield valt wel mee, kan je gewoon zonder burn afschieten. 2 NF's gedaan in nog geen uur. Door de modifiers lijkt 't erger dan het is.
Kan ik aanschuiven? Eigen raidgroepje is vol voor vanavond... PSN: PaardenpiemolWussie schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 11:16:
Rutger valt af voor vanavond, zoek er dus nog 2 (of 3, afhankelijk van hoe ver dvdkiwi komt)
----
Dinsdagavond rond 20:00 nog vrijwilligers om te beginnen met King's Fall? Zoek er nog 2 (misschien 3). Ervaring is niet nodig, een microfoon, luisterend oor en een beetje geduld wel. Heb de raid zelf al een keer gedaan dus ben bekend met de mechanics en kan die ook uitleggen zo nodig. Liefst 290+ light.
1. shaoWussie
3. KaaDaan
4. dvdkiwi (mits 285+)
5. ???
6. ???
Ervaring t/m daughters of oryx trouwens.
Light 295-298... ligt eraan welke wapens ik gebruik.
Tevens heb ik ook nog een 6e persoon die mee wil doen .:)
[ Voor 9% gewijzigd door sbierman op 06-10-2015 12:39 ]
De nightfall om precies te zijnsteffeh schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 12:34:
Iemand die wil joinen bij de Shield brothers? Zijn bij de baas
PSN: Low__Profile | Team Shadowloo
Hou mijn plaats maar niet vastWussie schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 11:16:
Rutger valt af voor vanavond, zoek er dus nog 2 (of 3, afhankelijk van hoe ver dvdkiwi komt)
----
4. dvdkiwi (mits 285+)
Ik was vandaag wat met crucible en patrol bezig, daar ga ik niet heel snel boven mijn 282 mee uitkomen.
Ja hoorLodo schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 11:10:
Ik ben nu level 10, iemand wellicht geïnteresseerd om samen te spelen?
PSN: Gitrektbruh
Ik heb nog een nieuw character waarmee ik alles nog wil doorlopen.
Vanmiddag (laat) zal ik je even toevoegen.
Ik heb er 2 die mee willen doendvdkiwi schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 12:39:
[...]
Hou mijn plaats maar niet vast
Ik was vandaag wat met crucible en patrol bezig, daar ga ik niet heel snel boven mijn 282 mee uitkomen.
[...]
Ja hoor
Ik heb nog een nieuw character waarmee ik alles nog wil doorlopen.
Vanmiddag (laat) zal ik je even toevoegen.
Prima, zet ik jullie alle 3 neersbierman schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 12:44:
Dus even voor duidelijkheid @ Wussie.
Ik kan het groepje met nog 2 mensen aanvullen en dan heb je 6 gezien dvdkiwi net opzegt.
----
OK, veel edits later; hier dus het lijstje voor vanavond 20:00.
1. shaoWussie
3. KaaDaan
4. Paardenpiemol
5. Paardenpiemol 2
6. Paardenpiemol 3
[ Voor 101% gewijzigd door Wussie op 06-10-2015 13:17 ]
Ow man die nicknameWussie schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 13:13:
[...]
Prima, zet ik jullie alle 3 neer.
----
1. shaoWussie
3. KaaDaan
4. Paardenpiemol
5. Paardenpiemol 2
6. Paardenpiemol 3
Haha ja.. zit op mn werk en spuug zowat mn water over mn toetsenbord. Werd ff raar aangekeken.Verwijderd schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 13:21:
[...]
Ieder zo zn ding denk. Alleen is het illegaal
Wat een beestenbende danDarkElement schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 13:24:
Wij hebben behalve Paardenpiemol ook nog Paardenklit in de clan! Het is net een boerderij bij ons.
Atlas#22744
Kasai schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 13:36:
Wij hebben alleen een vogelhuisje voor onze Buizerd.
PSN4 igorvertus (Destiny) * Aprilia RSV * Suzuki GSX1300R
[ Voor 30% gewijzigd door NinjaKiwiNL op 06-10-2015 13:47 ]
| Canon EOS R | Canon 24-70mm F2.8L | Canon 85mm f1.2 | Laowa 100mm f2.8 |
Dan vinden jullie het farmen voor je exotic sword vast geweldigDarkElement schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 13:24:
Wij hebben behalve Paardenpiemol ook nog Paardenklit in de clan! Het is net een boerderij bij ons.
kan je voor beide appart 1 nemen, of heb je enkel kans bij de laatste van de 2 die doodgaat op een drop, en verlies je dan een three of coin bij de eerste als je hem al had genomen?
Als je een three of coin hebt gebruikt voor de bazen, telt deze enkel bij de eerste baas die je afmaakt. Je kunt dan een nieuwe three of coin gebruiken voor de tweede baas, maar sinds de nerf dat three of coins een cooldown op hun effectiviteit hebben, is het best dit niet te doen en te wachten tot de volgende strike.gotjee schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 13:56:
Hoe zit dat nu met three of coin bij shieldbrothers?
kan je voor beide appart 1 nemen, of heb je enkel kans bij de laatste van de 2 die doodgaat op een drop, en verlies je dan een three of coin bij de eerste als je hem al had genomen?
maar cabal bro's is 2 bazen, maar dropt niet enkel de laatste die je dood maakt engrams?deephallow1 schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 13:58:
[...]
Als je een three of coin hebt gebruikt voor de bazen, telt deze enkel bij de eerste baas die je afmaakt. Je kunt dan een nieuwe three of coin gebruiken voor de tweede baas, maar sinds de nerf dat three of coins een cooldown op hun effectiviteit hebben, is het best dit niet te doen en te wachten tot de volgende strike.
dus als je dan three of coin actief hebt en je dood de 1ste ben je die kwijt voor niets?
dus de vraag is eigenlijk, moet je dan tussen de 1ste en 2de brother je coin nemen?
of kunnen beide brothers exotic engram droppen
[ Voor 3% gewijzigd door Gotjee op 06-10-2015 14:02 ]
Three of coins engrams kunnen droppen van eender welke ultra, heeft niets te maken met de strike rewards, die droppen inderdaad enkel van de laatstegotjee schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 14:00:
[...]
maar cabal bro's is 2 bazen, maar dropt niet enkel de laatste die je dood maakt engrams?
dus als je dan three of coin actief hebt en je dood de 1ste ben je die kwijt voor niets?
dus de vraag is eigenlijk, moet je dan tussen de 1ste en 2de brother je coin nemen?
Top! Vanavond 8 uur aanwezig met achterban nummer 2 en 3.Wussie schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 13:13:
[...]
Prima, zet ik jullie alle 3 neer.
----
1. shaoWussie
3. KaaDaan
4. Paardenpiemol
5. Paardenpiemol 2
6. Paardenpiemol 3
Grimoire geil.Crashhill schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 14:35:
hehe, mij gaat het vooral om de grimoire...
Niet meer.Verwijderd schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 14:04:
Je kan per brother een coin gebruiken.
Ze hebben er een cooldown opgezet nadat in de eerste week die Tariks baas gefarmed werd voor Exotics.
Nu kan je ze óf stacken, of met x tijd ertussen gebruiken.
En x-tijd zal dan kort genoeg zijn om wel achter elkaar strikes te kunnen doen, maar lang genoeg om niet steeds dezelfde boss neer te halen en daar weer herladen.
PSN: Flix20-NL
Dat het minder goed werkt betekend niet dat het niet kan. Hij vraagt of beide brothers exotics kan droppen.Flix20 schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 15:18:
[...]
Niet meer.
Ze hebben er een cooldown opgezet nadat in de eerste week die Tariks baas gefarmed werd voor Exotics.
Nu kan je ze óf stacken, of met x tijd ertussen gebruiken.
En x-tijd zal dan kort genoeg zijn om wel achter elkaar strikes te kunnen doen, maar lang genoeg om niet steeds dezelfde boss neer te halen en daar weer herladen.
En ja dat kan, je kan als je eerste broer dood is nog een coin gebruiken voor de andere broer.
Of het handig is maakt niet uit met de vraag die hij stelt.
Is dat letterlijk z'n vraag? Ja.Verwijderd schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 15:20:
[...]
Dat het minder goed werkt betekend niet dat het niet kan. Hij vraagt of beide brothers exotics kan droppen.
En ja dat kan, je kan als je eerste broer dood is nog een coin gebruiken voor de andere broer.
Of het handig is maakt niet uit met de vraag die hij stelt.
Wat ie zéér waarschijnlijk bedoelt is heeft het nut/moet ik voor de tweede boer nog een coin gebruiken? Dan is het antwoord nee.
PSN: Flix20-NL
Je hebt gelijk hoor. Ik beantwoorde alleen z'n vraagFlix20 schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 15:22:
[...]
Is dat letterlijk z'n vraag? Ja.
Wat ie zéér waarschijnlijk bedoelt is heeft het nut/moet ik voor de tweede boer nog een coin gebruiken? Dan is het antwoord nee.
Net even Oryx gedaan via LFG.Verwijderd schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 09:23:
Onze record is 1:28. Wel grappig dat het zo snel gaat. Eerste run was 14 uur ofzo
Nieuw Personal Record, 1 uur en 6 minuten over een freshrun. Geen idee waar je die tijd kan zien op de Bungie Pagina maar ging om deze game
Klaar, sorry.AlexMar schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 15:32:
Iemand Nightfall? Zijn nu bij de bazen
Helaas ik was net te laat
Internet is ook weer lekker stabiel hier val direct weer weg
| Canon EOS R | Canon 24-70mm F2.8L | Canon 85mm f1.2 | Laowa 100mm f2.8 |
Op destinytracker.com kan je het checken.gise schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 15:46:
[...]
Net even Oryx gedaan via LFG.
Nieuw Personal Record, 1 uur en 6 minuten over een freshrun. Geen idee waar je die tijd kan zien op de Bungie Pagina maar ging om deze game
Thanks!Buizerd__NL schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 15:51:
[...]
Op destinytracker.com kan je het checken.
Zo dan: http://destinytracker.com...0452873/3834174211?page=0
1hr 7m 34s
PSN: jansoe13
Netjes!gise schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 16:02:
[...]
Thanks!
1hr 7m 34s
showoffgise schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 16:02:
[...]
Thanks!
1hr 7m 34s
En dan vanavond zeker ons vertragen bij de jumpingpuzzle zeker
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Waar denk je dat die 10 deaths bij mij vandaan komen? die hunterjump bij die schepen...Bokkie schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 16:06:
[...]
showoff![]()
En dan vanavond zeker ons vertragen bij de jumpingpuzzle zeker
Ik wil wel even meelopenstrompel schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 16:02:
Iemand NF zo?
Heb sinds paar dagen hunter nu. Dat jumpen is zo chill met triplejumpgise schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 16:07:
[...]
Waar denk je dat die 10 deaths bij mij vandaan komen? die hunterjump bij die schepen...
Nog geen enkele keer gevallen met die hunter. Heerlijk
Voor die dailys heb ik helaas geen tijd
PSN & PC: Irrival | Battle.net: Irrival#2692
Mja, ik had inderdaad de Triple Jump op m'n Nightstalker class nog niet unlocked, met een doublejump is die ene sprong, na dat schip die je eraf kan duwen net iets te hoogLipst3r schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 16:16:
[...]
Heb sinds paar dagen hunter nu. Dat jumpen is zo chill met triplejump![]()
Nog geen enkele keer gevallen met die hunter. Heerlijk
Two Words.gise schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 16:28:
[...]
Mja, ik had inderdaad de Triple Jump op m'n Nightstalker class nog niet unlocked, met een doublejump is die ene sprong, na dat schip die je eraf kan duwen net iets te hoog
Three Words.
Bones of Eao
Van de week ook de raid gedaan met een niet volledig gelevelde subclass.
[ Voor 10% gewijzigd door tha_crazy op 06-10-2015 16:37 ]
Die heb je niet perse nodig johtha_crazy schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 16:36:
[...]
Two Words.
Three Words.
Bones of Eao
Van de week ook de raid gedaan met een niet volledig gelevelde subclass.
Agility to the max! en GO!
Heb inmiddels triplejump dus unlocked, maar met doublejump is gewoon net goed timen en vanaf juiste plek eerste sprong maken
Zelfs bij Triple doe ik ze aan, kan je nog eens wat kloten onderwegCrashhill schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 16:38:
[...]
Die heb je niet perse nodig johmaar ze maken het inderdaad wel makkelijker.
Agility to the max! en GO!
Ben benieuwd vanavond hoe lang ik erover ga doentha_crazy schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 16:41:
[...]
Zelfs bij Triple doe ik ze aan, kan je nog eens wat kloten onderweg
haha.tha_crazy schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 16:41:
[...]
tha_crazy springt op schip, doet z'n rugzak af, gaat zitten, pakt een ander paar laarzen uit zn rugzak en trekt ze aan
Gewoon als hunter gaanCrashhill schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 16:43:
[...]
Ben benieuwd vanavond hoe lang ik erover ga doen.. hoop 2 uurtjes,, maar denk dat we langer bezig zijn..
Nee, springt op een schip, pakt zn mobiel, gaat ff kloten, ziet dat die naar beneden pleurt en red t alsnoggise schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 16:43:
[...]
haha.
tha_crazy springt op schip, doet z'n rugzak af, gaat zitten, pakt een ander paar laarzen uit zn rugzak en trekt ze aan
Hunter4Life
Ja doe ik ook, ik haal ze nooit van men char zijn personal inventory af eigenlijktha_crazy schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 16:41:
[...]
Hunter, Titan, Warlock,, ik ben met alledrie even goed jonguh (okee okee met de Hunter ietsjes beter)
Ik ben bezig geweest met Calcified Fragments verzamelen, dus het was not funny
Verwijderd
Ik ben Hunter met Light Level 294
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 06-10-2015 18:54 ]
[ Voor 26% gewijzigd door DarkElement op 06-10-2015 19:00 ]
Verwijderd
Hier meer infogise schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 19:00:
Ligt eraan, als je nu een 170 light ghost hebt, dan schiet je met een 280 ghost natuurlijk wel omhoog. maar met zo weinig info kunnen we niet zoveel natuurlijk
Zhalo Supercell: 293
Panta Rhei: 298
Ruin Wake: 296
Brave Shell Ghost: 281
Exotic Helm: 295
Legendary Gauntlet: 294
Legendary Chest: 297
Legendary Leg: 295
Class Armor 296
Artifact: 300
Dead Orbit: Rank 1
New Monarchy: Rank 6
Future War Cult: Rank 0
Dit topic is gesloten.
![]()
-Houd je reacties gerelateerd aan Destiny, het zeker niet de bedoeling om compleet offtopic te gaan