Agreed, daarom mag iemand zonder ervaring ook.DarkElement schreef op donderdag 24 september 2015 @ 13:58:
Die mensen liggen nog niet voor het oprapen.
Maar als steffeh wilt vind ik dat wel prettig, binnenkort me 2e hunter aanmaken en die ga ik dan gebruiken voor Sherpa runs
Wat gaat er eigenlijk nog mis?tha_crazy schreef op donderdag 24 september 2015 @ 13:59:
[...]
Agreed, daarom mag iemand zonder ervaring ook.
Maar als steffeh wilt vind ik dat wel prettig, binnenkort me 2e hunter aanmaken en die ga ik dan gebruiken voor Sherpa runs
Atlas#22744
Faris en ik hadden gisteren 20 flakes, maar kregen niks dubbel. Of het moet zijn dat ik primary & gauntlets kreeg, maar ik meen te hebben gelezen dat je dubbele loot krijgt.
Anyway, probeer het met Viper, hij heeft de rest ook met jullie gedaan.
De eerste pogingen hadden we gewoon niet genoeg firepower.
Dat is nu opgelost, iedereen heeft snipers met een degelijke impact zonder dat hun light level tanked.
Daar zat eigenlijk het enige echte issue in t begin, dus erg veel hebben we t nog niet kunnen problemen
Heb zo een goedkope van 19 euro bij de MM. Plug je in op je controller. Goed zat.corset schreef op donderdag 24 september 2015 @ 13:44:
zit meer en meer te twijfelen om het spel te halen, maar dan wil ook een headset erbij (anders wordt group content bijna onmogelijk), en dan is het weer een duur plaatje >< choices choices..
PSN4 igorvertus (Destiny) * Aprilia RSV * Suzuki GSX1300R
xbox? heb nog wel een MS headsetje liggen voor weinig xDcorset schreef op donderdag 24 september 2015 @ 13:44:
zit meer en meer te twijfelen om het spel te halen, maar dan wil ook een headset erbij (anders wordt group content bijna onmogelijk), en dan is het weer een duur plaatje >< choices choices..
1- is er een char level boost?
2- indien ja @ 1, begin je bij de taken king content?
3- kan ik ergens een clan joinen om met mensen te levelen/raiden? Ik heb bij de eerste Destiny nooit geraid, maar het idee van raiden is Nice (ex Wow gamer).
Bedankt voor de hulp
Verwijderd
1. Ja.Aws schreef op donderdag 24 september 2015 @ 14:12:
Destiny 1 tot level 13 gespeeld en daarna gestopt omdat ik het repetitive vond, en ik niemand had waarmee ik online kom spelen. Nu taken king uit is, heb ik een aantal vragen:
3- kan ik ergens een clan joinen om met mensen te levelen/raiden? Ik heb bij de eerste Destiny nooit geraid, maar het idee van raiden is Nice (ex Wow gamer).
Bedankt voor de hulp
2. Ja, je levelt tot 25 zodat je direct TTK campaign kan spelen.
3. Op de eerste pagina staan clans, al heb ik er zelf ook nog niet één gevonden waar ik voor geaccepteerd ben ^^
Oh sorry, verkeerd gelezen, misschien stond er een post onder met een raid op vrijdag. Ik wil vanavond eigenlijk even andere dingen doen, sorry : (tha_crazy schreef op donderdag 24 september 2015 @ 13:56:
[...]
Viper was er deze run niet bij hoor en ging geloof ik ook liever met clan dacht ik te lezen even zo snel.
Maar kan zijn dat ik dat even heb misgelezen.
Iemand met ervaring is wel prettig moet ik zeggen hoor
steffeh schreef op donderdag 24 september 2015 @ 14:18:
[...]
[...]
Oh sorry, verkeerd gelezen, misschien stond er een post onder met een raid op vrijdag. Ik wil vanavond eigenlijk even andere dingen doen, sorry : (
Volgens mij krijg je een spark of light waarmee je meteen level 25 wordt en de TTK expansion kan spelen. Ik adviseer je om gewoon vanaf level 13 te spelen en bekend te worden met de mechanics/speelstijl/class voordat je uberhaupt denkt aan raids. Gezien het feit dat deze tegenwoordig meer skill vereisen. Er zitten hier genoeg vriendelijke spelers die je graag helpen en vragen beantwoorden.Aws schreef op donderdag 24 september 2015 @ 14:12:
Destiny 1 tot level 13 gespeeld en daarna gestopt omdat ik het repetitive vond, en ik niemand had waarmee ik online kom spelen. Nu taken king uit is, heb ik een aantal vragen:
Bedankt voor de hulp
Het valt me op dat je (ex wow gamer) er tussen gooit, maar het wel hebt over het "repetitief" aanvoelen van Destiny. In mijn ogen zijn er keuze mogelijkheden genoeg om andere dingen te gaan doen, en al helemaal met de nieuwe expansion. Denk hierbij aan PVP (Crucible), Patrols op een planeet, discoveren, quests, bounties, armsday wapens, Public events.. moet ik nog doorgaan?
Dit verschilt allemaal niet veel met de basis waarden van World of Warcraft. Dus je bent zelf verantwoordelijk voor het zoeken naar uitdagingen.
Mocht je mijn advies negeren en toch gaan voor de char boost. Zorg dan dat je genoeg hebt gelezen over de verschillende classes zodat je een goede keuze maakt
PSN & PC: Irrival | Battle.net: Irrival#2692
Ah ok, NPsteffeh schreef op donderdag 24 september 2015 @ 14:18:
[...]
[...]
Oh sorry, verkeerd gelezen, misschien stond er een post onder met een raid op vrijdag. Ik wil vanavond eigenlijk even andere dingen doen, sorry : (
+1
Er is trouwens iemand die die black spindle missie gesolo'd heeft

PSN: Flix20-NL
Ongeveer 80% uit mijn hoofd.mfreriks schreef op donderdag 24 september 2015 @ 14:35:
snel een vraagje waar ik denk ik het antwoord al van weet... infusen van 287 naar 297 ga ik niet halen gok ik? kom wss op 292 uit of zo?
edit; calculator http://infusioncalculator.hamnation.com/
[ Voor 9% gewijzigd door Kasai op 24-09-2015 14:37 ]
Atlas#22744
dus 295... kan ik beter even wachten tot ik een 295 ontvang... wat ook lang kan duren met rng
Je krijgt tussen de 75% en de 80% van het verschil erbij. Dus waarschijnlijk op 294 of 295.mfreriks schreef op donderdag 24 september 2015 @ 14:35:
snel een vraagje waar ik denk ik het antwoord al van weet... infusen van 287 naar 297 ga ik niet halen gok ik? kom wss op 292 uit of zo?
Flix20 schreef op donderdag 24 september 2015 @ 14:30:
[...]
+1![]()
Er is trouwens iemand die die black spindle missie gesolo'd heeft
psn: M0nkeymen81 | Inglourious Guardians
Ben je die flakes kwijt na completion of blijf je deze gewoon behouden ?steffeh schreef op donderdag 24 september 2015 @ 13:15:
Faris en ik hadden gisteren 20 flakes, maar kregen niks dubbel. Of het moet zijn dat ik primary & gauntlets kreeg, maar ik meen te hebben gelezen dat je dubbele loot krijgt.
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Clans idd op first page.Aws schreef op donderdag 24 september 2015 @ 14:12:
Bedankt voor de hulp
Verder losse spelers wel/niet binnen een clan op volgende sheet:
https://docs.google.com/s...YPHDRpANwwQWDs/edit#gid=0
PSN4 igorvertus (Destiny) * Aprilia RSV * Suzuki GSX1300R
Hadium Flakes doen niks in de raid. Die Moldering shards wel. Die geven je een extra drop, maar alleen voor Oryx zelf en als je ze "gebruikt" ben je ze kwijt.justifire schreef op donderdag 24 september 2015 @ 14:46:
[...]
Ben je die flakes kwijt na completion of blijf je deze gewoon behouden ?
[ Voor 4% gewijzigd door Ereaser op 24-09-2015 14:50 ]
We zijn nog steeds/weer bij Gologoroth, wat is die puzzel grappig in de maze
Wij hadden de volgende opties al geprobeerd.
Maar helaas dus maar 30-40 minunten golgoroth kunnen oefenen/proberen te halen xD!
Bizar hoe snel hij er doorheen fietst.
En nog bizarder dat Draksis gewoon op zijn gemak stil blijft staan terwijl hij er op inhakt terwijl hij ons al uit de lucht sloeg voordat we ook maar enigszins in de buurt konden komen.....
Bedoel inderdaad de moldering shardsEreaser schreef op donderdag 24 september 2015 @ 14:50:
[...]
Hadium Flakes doen niks in de raid. Die Moldering shards wel. Die geven je een extra drop, maar alleen voor Oryx zelf en als je ze "gebruikt" ben je ze kwijt.
[ Voor 27% gewijzigd door justifire op 24-09-2015 15:00 ]
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Verdorie, voel me nu helemaal noob, aangezien het met 3 290+'s niet lukten, misten 5/10 seconden.
Moldering Shards. Die heeft Oryx opgesnoept.justifire schreef op donderdag 24 september 2015 @ 14:46:
[...]
Ben je die flakes kwijt na completion of blijf je deze gewoon behouden ?
dacht dat de filmmaker met een exotic sword stond te hakken?
Dacht ik ook, tot ie zijn invective te voorschijn toverde.mfreriks schreef op donderdag 24 september 2015 @ 15:08:
[...]
dacht dat de filmmaker met een exotic sword stond te hakken?
Atlas#22744
Hoger light zijn dan de mobs levert niks op.Crashhill schreef op donderdag 24 september 2015 @ 15:09:
ik denk dis is wel 300+ light is ie gewoon maar 297 light hahahaha!!!
Hij pakt het gewoon slim aan, eerst de boss killen. Dankzij radiance en flame shield kan ie gewoon wat langer door blijven gaan.
Overigens heeft de boss wat minder health als je alleen bent.
Atlas#22744
Nee, je zal het op een alt moeten doen.Irrival schreef op donderdag 24 september 2015 @ 15:16:
Heeft iemand enig idee of het mogelijk is om de sword quest opnieuw te doen om een andere element te krijgen?
Atlas#22744
Laat ik die nu niet hebben
zwaard toch maar eens gaan infusen danKasai schreef op donderdag 24 september 2015 @ 15:09:
[...]
Dacht ik ook, tot ie zijn invective te voorschijn toverde.
Welk level is je zwaard?mfreriks schreef op donderdag 24 september 2015 @ 15:17:
[...]
zwaard toch maar eens gaan infusen dan
Mijne is slechts 289, loop dan ook voornamelijk met mijn raid machine gun rond.
Atlas#22744
Als light niks uit maakt waarom hebben we dan light, alleen voor toegang tot bepaalde dingen? als ik een heroic op 260 of 290 light doe merk ik wel degelijk verschil hoorKasai schreef op donderdag 24 september 2015 @ 15:16:
[...]
Hoger light zijn dan de mobs levert niks op.
Hij pakt het gewoon slim aan, eerst de boss killen. Dankzij radiance en flame shield kan ie gewoon wat langer door blijven gaan.
Overigens heeft de boss wat minder health als je alleen bent.
281.. kan 290+ krijgen:) heb nog wat blauwtjes liggen om de stappen te maken... maar een rocketlauncher met void op 290+ is ook verrekte handig.. keuzes keuzes... marks genoeg maar hoge dmg wapens is het probleemKasai schreef op donderdag 24 september 2015 @ 15:18:
[...]
Welk level is je zwaard?
Mijne is slechts 289, loop dan ook voornamelijk met mijn raid machine gun rond.
LezenCrashhill schreef op donderdag 24 september 2015 @ 15:19:
[...]
Als light niks uit maakt waarom hebben we dan light, alleen voor toegang tot bepaalde dingen? als ik een heroic op 260 of 290 light doe merk ik wel degelijk verschil hoor
Ik had het over hoger dan de mobs/boss
Atlas#22744
dat kan, maar zijn meer plaagstootjes danvegetto1983 schreef op donderdag 24 september 2015 @ 15:19:
ik moet heel dat zwaard nog halen heb er ook totaal geen ervaring mee, maar als je geen heavy hebt kan je dan nog wel rammen met dat ding of werkt hij alleen met ammo
Ahhh zo... dat wist ik nog nietKasai schreef op donderdag 24 september 2015 @ 15:21:
[...]
Lezen
Ik had het over hoger dam de mobs/boss
Ik denk trouwens dat Sleeping Mutanint ofzo bij heroic bij Oryx pas gaat droppen (Vex en Necro stijl
Ja denk ik ook, net alsCrashhill schreef op donderdag 24 september 2015 @ 15:23:
[...]
Ahhh zo... dat wist ik nog niet. 310 wordt dus pas boeiend op de heroic RAID
Ik denk trouwens dat Sleeping Mutanint ofzo bij heroic bij Oryx pas gaat droppen (Vex en Necro stijl)
Atlas#22744
Dat is wel jammerKasai schreef op donderdag 24 september 2015 @ 15:27:
[...]
Ja denk ik ook, net als
spoiler:raid wapens met element
Je light zelf heeft geen invloed, het is namelijk niks anders dan een indicatie wat jouw gear gemiddeld is. Je wapens en gear bepalen nu direct hoeveel damage je doet en hoeveel je aan kan dmv de attack en defense waarden. De light is enkel een indicatie om aan te geven of je het met je gear gemiddeld gezien aan zou kunnen.Crashhill schreef op donderdag 24 september 2015 @ 15:19:
[...]
Als light niks uit maakt waarom hebben we dan light, alleen voor toegang tot bepaalde dingen? als ik een heroic op 260 of 290 light doe merk ik wel degelijk verschil hoor
Als ik light 302 ben doet mijn sniper met 295 attack, minder damage dan iemand die light 280 is, maar diezelfde sniper heeft met 298 attack. Echter, gezien ik hogere light heb, kan je aannemen dat ik waarschijnlijk betere armor of wapens in zn totaliteit heb. Dus de kans op overleven is voor mij hoger, omdat ik hogere defense en attack values heb, gemiddeld gezien.
Light is dus niks anders dan een indicatie. Een raid doen dat light 290 aanbeveelt terwijl je light 295 bent, maar een sniper en scout gebruikt van attack 280 heb je dus ook niks aan. Daarom kijk ik altijd naar de wapens van mensen en niet enkel naar de light level.
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Ik snapte het alASNNetworks schreef op donderdag 24 september 2015 @ 15:34:
[...]
Je light zelf heeft geen invloed, het is namelijk niks anders dan een indicatie wat jouw gear gemiddeld is. Je wapens en gear bepalen nu direct hoeveel damage je doet en hoeveel je aan kan dmv de attack en defense waarden. De light is enkel een indicatie om aan te geven of je het met je gear gemiddeld gezien aan zou kunnen.
Als ik light 302 ben doet mijn sniper met 295 attack, minder damage dan iemand die light 280 is, maar diezelfde sniper heeft met 298 attack. Echter, gezien ik hogere light heb, kan je aannemen dat ik waarschijnlijk betere armor of wapens in zn totaliteit heb. Dus de kans op overleven is voor mij hoger, omdat ik hogere defense en attack values heb, gemiddeld gezien.
Light is dus niks anders dan een indicatie. Een raid doen dat light 290 aanbeveelt terwijl je light 295 bent, maar een sniper en scout gebruikt van attack 280 heb je dus ook niks aan. Daarom kijk ik altijd naar de wapens van mensen en niet enkel naar de light level.
Same, vanavond farmenTiMMieJ schreef op donderdag 24 september 2015 @ 15:35:
Zo gisteren bezig geweest met de sniper sidequest maar damn dat is heftig! Maar zoals ik net al zag in de solo ervan is het sword gewoon winning. Snel maar eens halen dus.
I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.
Denk dat wel duidelijk is waarom ook.
PSN: Flix20-NL
Kan volgens eerdere berichten hier niet gefarmd worden meer. Enkel als die weer als daily beschikbaar is.weszz schreef op donderdag 24 september 2015 @ 15:44:
[...]
Same, vanavond farmenEn erna op naar de Exotic Sword.
Tenzij je farmen bedoelt voor materials i.v.m. quest exotic sword.
[ Voor 10% gewijzigd door sbierman op 24-09-2015 15:51 ]
Really? Kan ik niet die materials voor het normale zwaard farmen? Die spawnen toch gewoon random in kistjes? Of heb jij het over wat anders...want kan die post zo snel niet meer terug vindensbierman schreef op donderdag 24 september 2015 @ 15:47:
[...]
Kan volgens eerdere berichten hier niet gefarmd worden meer. Enkel als die weer als daily beschikbaar is.
Tenzij je farmen bedoelt voor materials i.v.m. quest exotic sword.
I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.
Atlas#22744
Nee in de quote stond nog wat over die black spindle exotic... daar kon je gisteren op farmen. Dus miscommunicatietjeweszz schreef op donderdag 24 september 2015 @ 15:56:
[...]
Really? Kan ik niet die materials voor het normale zwaard farmen? Die spawnen toch gewoon random in kistjes? Of heb jij het over wat anders...want kan die post zo snel niet meer terug vinden
Meteen 6 gekocht om al m'n special weapons op 300 te krijgen met infuse
PSN: Low__Profile | Team Shadowloo
I served in a company of heroes.
Ik ga invective ook maar is levelen.
psn vagr-ant
M'n meest gebruikte exotic in TTK tot nu
Je hebt er zeker maar 1Low_Profile schreef op donderdag 24 september 2015 @ 16:26:
Invective![]()
Neu, maar het was wel m'n eerste
Qua wapens heb ik nu:
Invective 2.0
Jade Rabbit
Hereafter
Hawkmoon 2.0
The Last Word 2.0
Thunderlord 2.0
Monte Carlo 2.0
Black Spindle
Vergeet er vast nog eentje...
Verwijderd
Heb die fusion rifle ook gekregen vind hem erg waardeloos, heb hem gebruikt om m'n sniper rifle naar 300 te infusenCrashhill schreef op donderdag 24 september 2015 @ 15:30:
[...]
Dat is wel jammerwant echt veel weggeven doet ie niet
al ben ik natuurlijk pas bij Golgoroth, maar na 4 kistjes/bossen verder 2x al
alleen een 300 Fusion rifle gekregen, die ik heb weggeflikkerd om te kijken of je moldering shards kreeg. Ik kan dit btw bevestigen jongens. Die krijg je niet
Zhalo Supercell speelt ook leuk!
gratis pro tip, mocht je download traag zijn als stront door een trechter, soms wil het pauzeren en herstarten oplossing bieden.Aws schreef op donderdag 24 september 2015 @ 16:53:
Net TTK gekocht voor de ps4, even eerst 17gb update binnen halen voordat ik kan spelen, cant wait
Met of zonder Three of Coins farm?Low_Profile schreef op donderdag 24 september 2015 @ 16:31:
[...]
Neu, maar het was wel m'n eerste
Qua wapens heb ik nu:
Invective 2.0
Jade Rabbit
Hereafter
Hawkmoon 2.0
The Last Word 2.0
Thunderlord 2.0
Monte Carlo 2.0
Black Spindle
Vergeet er vast nog eentje...
Cheers ViperViper® schreef op donderdag 24 september 2015 @ 16:56:
[...]
gratis pro tip, mocht je download traag zijn als stront door een trechter, soms wil het pauzeren en herstarten oplossing bieden.
Ik heb vooral tijdens strikes de coins gebruikt. Dus of dat als farm geldt?
Same here. Headblaster snapt mij niet die lul.Low_Profile schreef op donderdag 24 september 2015 @ 16:26:
Invective![]()
Grapje

2.0.0.4 - The one that released on the heels of Oryx.
With the first week of Destiny: The Taken King behind us, we're taking an opportunity to address and tackle some of the immediate issues that are impacting the player experience.
General
Fixed an issue with Year 1 Moments of Triumphs in which Golden Chest node completions were disappearing after TTK release
Activities
Quests
Fixed an issue where players who reached Level 40 before turning in the Reach Level 30 objective did not properly receive the Level 40 quest
Fixed an issue where the quest "High Value Targets" did not correctly reward Legendary Marks upon completion
Strikes
Fixed an issue where Year 1 Strikes were not dropping Uncommon and Rare quality gear as intended
World
Some treasure chests in the Dreadnaught are now in a location that only allow them to be looted once per spawn
Xur
Three of Coins now provides a smaller increase in Exotic Engram drop chance when rapidly killing Ultras
Inventory
Dismantling leveled-up Exotics now have a reduced chance to produce 2 Exotic Shards
kut dingDarkElement schreef op donderdag 24 september 2015 @ 17:50:
[...]
Same here. Headblaster snapt mij niet die lul.
Grapje
PSN: Headblast1987, Battlenet: Miyoujin#2279
Het is dat ik die marks wil hebben maar anders zou ik er ver vandaan blijven
Iemand voor de NF?
Nope, maar ik heb multiplayer nooiy leuk gevonden. Ik speel casual en wordt altijd door gasten plat gespeeld die, kennelijk, de hele dag niet anders doen of iig een stuk meer skills hebbenDarkElement schreef op donderdag 24 september 2015 @ 20:47:
Jij hebt de afgelopen maanden niet gespeeld toen alle shotguns OP waren
Die zwaarden zijn enorm overpowered inderdaad.Notna schreef op donderdag 24 september 2015 @ 20:31:
Wat is multiplayer toch kut, vooral die gasten die met zwaarden rond rennen
Het is dat ik die marks wil hebben maar anders zou ik er ver vandaan blijven
Lian Li PC O-11 Dynamic XL, AMD 5950x, NZXT Z73, Asus X570 Gaming-E, 4x8GB 3600mhz, Gigabyte RTX 3090 Vision OC, WD Black SN850 1TB
Haha. Dat zijn ze nog steeds.DarkElement schreef op donderdag 24 september 2015 @ 20:47:
Jij hebt de afgelopen maanden niet gespeeld toen alle shotguns OP waren
Verwijderd
Als er nog andere lowlevels zijn die samen willen spelen op de PS4: jagermeistertim
psn: jagermeistertim
Lian Li PC O-11 Dynamic XL, AMD 5950x, NZXT Z73, Asus X570 Gaming-E, 4x8GB 3600mhz, Gigabyte RTX 3090 Vision OC, WD Black SN850 1TB
Net 45e fragment gehaald, morgen wat missies doen en dan heb ik Touch of Malice
Atlas#22744
Hehe reactie was aan headblast bedoeldNotna schreef op donderdag 24 september 2015 @ 20:51:
[...]
Nope, maar ik heb multiplayer nooiy leuk gevonden. Ik speel casual en wordt altijd door gasten plat gespeeld die, kennelijk, de hele dag niet anders doen of iig een stuk meer skills hebben
PSN/XBL/Steam: NLRev0lution
OMG dan kom ik aan met 10 fragments.Kasai schreef op donderdag 24 september 2015 @ 23:14:
Hoezo zijn zwaarden OP? Het is een heavy, VS Rockets zijn ze niks.
PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451
Nice! Ik heb er 44Kasai schreef op donderdag 24 september 2015 @ 23:14:
Hoezo zijn zwaarden OP? Het is een heavy, VS Rockets zijn ze niks.
Morgen tijdens de raid pik ik mn 45e en 46e wel op
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Via de directory, als je dan Dreadnaught selecteert zie je rechtsonder (ergens naast de map) hoeveel je er hebt van de 50. Vergelijkbaar met de gouden kistjes van de overige gebiedenDarkElement schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 00:34:
Waar kan ik zien hoeveel fragments ik hebn?
Ik heb een code voor de ps4, destiny legendary edition met 2 vorige dlc ( house of wolves en the dark below) en The Taken king. Een alles pakket dus. Deze kreeg ik van Activision via mail voor TTK launch event in hoofddorp.TTHEEBO1 schreef op donderdag 24 september 2015 @ 22:46:
Vandaag de demo weer opgestart (heb het spel ooit gehad, en na twee weken verkocht), en na 2 uur spelen (hunter) toch maar besloten om tot aankoop van de Taken King over te gaan (hopelijk zaterdag geleverd)
Als er nog andere lowlevels zijn die samen willen spelen op de PS4: jagermeistertim
Mocht je je bestelling kunnen annuleren wil ik je deze code verkopen voor 35 euro
Huidige setup : I5-4460 @ 3.2GHz -ASRock B85M Pro4 - MSI Radeon R9 280 Gaming 3G - Crucial MX100 256GB SSD - Crucial Ballistix 8GB 1600mhz - CoolerMaster N300 - Gelid Solutions Tranquillo Rev.2
Indien relevant maak ik graag van je aanbieding gebruik😁piqueno11 schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 01:04:
[...]
Ik heb een code voor de ps4, destiny legendary edition met 2 vorige dlc ( house of wolves en the dark below) en The Taken king. Een alles pakket dus. Deze kreeg ik van Activision via mail voor TTK launch event in hoofddorp.
Mocht je je bestelling kunnen annuleren wil ik je deze code verkopen voor 35 euro
Dit topic is gesloten.
-Houd je reacties gerelateerd aan Destiny, het zeker niet de bedoeling om compleet offtopic te gaan