Of iemand binnen Bungie heeft het (gedeeltelijk) aan iemand gelekt (1 van die gesponsorde YT personen oid) Die probeert wat, hint een ander etc.. Zo komt het balletje wel aan het rollen....
Voor diegenen die de Black Spindle hebben bemachtigd: zorg dat je hem zsm infused met een black spindle die je koopt bij het Blueprints station. Het schijnt dat deze namelijk generfed gaat worden naar 290. Koop dus zoveel mogelijk blueprints van 300, infuse alles wat je omhoog wilt hebben.
https://www.reddit.com/r/..._thing_happened_to_black/
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Ik denk zelf dat het gewoon per ongeluk ontdekt is. Je weet natuurlijk niet waar die orbs liggen voor het openen van de deur, even zoeken en ineen begint je ghost te praten over activity
I kept extra exotics around just to dismantle them during the raids and be like "Hey, found a hidden chest"

Denk dat dat alleen voor nieuwe drops geld.Jeroenimoes schreef op donderdag 24 september 2015 @ 11:11:
Voor diegenen die de Black Spindle hebben bemachtigd: zorg dat je hem zsm infused met een black spindle die je koopt bij het Blueprints station. Het schijnt dat deze namelijk generfed gaat worden naar 290. Koop dus zoveel mogelijk blueprints van 300, infuse alles wat je omhoog wilt hebben.
Graag. Moet alles nog de tier 3 rune voor me quest. Heb zelf wel een stuk of 5 tier en en een tier 2 rune.GMacD schreef op donderdag 24 september 2015 @ 11:04:
[...]
niet doen! ik kon de mijne binnen no time vervangen door andere ghosts. Court of oryx ff doen met wat mensen! grote kans dat je daar wat vind/krijgt!
heb nog een tier 3 rune of 2 als iemand binnenkort wilt
Legendary Ghost gekocht. 280 nu, lees her en der ook gewoon dat een Ghost drop stuk minder zal komen dan alle andere dingen. Dus als je ergens je Legendary Marks in wil investeren zou een Ghost verstandig zijn.M4uSzi schreef op donderdag 24 september 2015 @ 11:01:
[...]
Ik ken het. Mijn ghost zit ook nog steeds op 240. En mijn artifact schiet ook niet echt op. Misschien toch maar een ghost kopen.
Morgen dag alleen en ik merk al meteen met mijn Light lvl 260 dat het niet allemaal zo makkelijk solo gaat
Iemand tips om wat te doen solo? Buiten pvp om
I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.
Voeg me maar toe, G2theNO , weet niet of ik vanavond red, morgen kan ik sowieso wel!Jurix schreef op donderdag 24 september 2015 @ 11:13:
[...]
Graag. Moet alles nog de tier 3 rune voor me quest. Heb zelf wel een stuk of 5 tier en en een tier 2 rune.
Hoe bedoel je?DarkElement schreef op donderdag 24 september 2015 @ 11:13:
[...]
Denk dat dat alleen voor nieuwe drops geld.
Het is bevestigd, zelfs voor Deej(die zei enjoy it while it lasts), dat ze 'm gaan nerfen naar 290 en dat die huidige BS nu als 300 blueprint is welke je kan gebruiken om andere gear omhoog te krijgen.
Vanavond ook maar is doen. Helaas heb ik nog maar 9 Exotic shards en niet heel veel glimmer

PSN: Flix20-NL
Ghost kopen +1.M4uSzi schreef op donderdag 24 september 2015 @ 11:01:
[...]
Ik ken het. Mijn ghost zit ook nog steeds op 240. En mijn artifact schiet ook niet echt op. Misschien toch maar een ghost kopen.
spoiler:
Oryx quest geeft 310 artifact.
Atlas#22744
Ga ik hem kopen. Hmm moet je Oryx wel killen. Nog niet eens de raid in geweest.Kasai schreef op donderdag 24 september 2015 @ 11:19:
[...]
Ghost kopen +1.
spoiler:Oryx quest geeft 310 artifact.
PSN - M4uSzi // -
Bro.M4uSzi schreef op donderdag 24 september 2015 @ 11:24:
[...]
Ga ik hem kopen. Hmm moet je Oryx wel killen. Nog niet eens de raid in geweest.
Do it.
Atlas#22744
Gisteren tot de warpriest gekomen, warpriest mechanics zijn ook redelijk bekend vanavond met de clan weer verder.
Moatie.
Van het weekend gaan we poging doen
PSN - M4uSzi // -
M4uSzi schreef op donderdag 24 september 2015 @ 11:24:
[...]
Ga ik hem kopen. Hmm moet je Oryx wel killen. Nog niet eens de raid in geweest.

[ Voor 38% gewijzigd door Pinjataaa op 24-09-2015 11:28 ]
Gisteren via Wehkamp.nl Destiny legendary editie gekocht voor PS4. Had de code *nieuw* gebruikt maar deze werkte niet. Via facebookchat toch nog de korting van 10 euro gekregen.
Dit weekend maar los met de story en crucible. Gisteravond al even gespeeld en speelde wel lekker. Als iemand me wil toevoegen of wil helpen met levelen/farmen van gear, voeg me maar toe: PSN: Rtwouda.
Dit weekend maar los met de story en crucible. Gisteravond al even gespeeld en speelde wel lekker. Als iemand me wil toevoegen of wil helpen met levelen/farmen van gear, voeg me maar toe: PSN: Rtwouda.
Goed zo, wordt tijd mauz ; )M4uSzi schreef op donderdag 24 september 2015 @ 11:27:
[...]
Moatie.
Van het weekend gaan we poging doen
Wordt het zeker. Maar moet nog wel even hard aan mijn light lvl werken. Blijf steken op 284
PSN - M4uSzi // -
En dat beetje geluk. Wat ik altijd al heb, iets met "planC".
PSN - M4uSzi // -
Maakt je eigen niet druk! Je bent niet de enige die soms lang moet wachten op een stukje gear of weapon.M4uSzi schreef op donderdag 24 september 2015 @ 11:41:
[...]
En dat beetje geluk. Wat ik altijd al heb, iets met "planC".
Iets met Blackhammer Na 43 of 48x Crota pas de blackhammer gekregen
Iets met Monte Carlo Laatst uit die groene exotic engram gekregen. (Dus eigenlijk omdat dat een gegarandeerde exotic zou zijn die je niet had, en dit was last piece missing xD)
Farm the shit out of everything!!!!
Maar koop die ghost en complete eris quest met Court of Oryx 6x1, 3x2, 1x3.
Dan heb je een 300 Artifact en als je RAID compleet waarschijnlijk 310.
[ Voor 11% gewijzigd door Crashhill op 24-09-2015 11:45 ]
Dit vat ongeveer heel Destiny samen, dus het zou alleen maar zuur zijn als je alles alweer in 2 weken hebt!
Maak me ook niet druk. Nu blijf je teminste ergens voor spelen. En het komt allemaal wel vanzelf. Duurt soms gewoon wat langer.Crashhill schreef op donderdag 24 september 2015 @ 11:43:
[...]
Maakt je eigen niet druk! Je bent niet de enige die soms lang moet wachten op een stukje gear of weapon.
Iets met Blackhammer Na 43 of 48x Crota pas de blackhammer gekregen
Iets met Monte Carlo Laatst uit die groene exotic engram gekregen. (Dus eigenlijk omdat dat een gegarandeerde exotic zou zijn die je niet had, en dit was last piece missing xD)
Farm the shit out of everything!!!!
Maar koop die ghost en complete eris quest met Court of Oryx 6x1, 3x2, 1x3.
Dan heb je een 300 Artifact en als je RAID compleet waarschijnlijk 310.
Aight. Zal die quest eens even proberen te behalen. Das wel interessant.
[ Voor 4% gewijzigd door M4uSzi op 24-09-2015 11:47 ]
PSN - M4uSzi // -
2 weken alles hebben ja of te nee maakt mij niet zoveel uit. Ik speel Destiny grotendeels omdat ik het leuk vind, en ja ik klaag altijd dat ik niks krijgtCrackSlet schreef op donderdag 24 september 2015 @ 11:45:
[...]
Dit vat ongeveer heel Destiny samen, dus het zou alleen maar zuur zijn als je alles alweer in 2 weken hebt!
Ik vermaak mezelf wel

Ik kreeg ze uit dead orbit pakketje. Kunt even kijken of die ze verkoopt.gise schreef op donderdag 24 september 2015 @ 11:49:
Is er ergens trouwens gear te koop (titan) met increased rocket ammo? of moet ik hopen op RNG
PSN - M4uSzi // -
Effe kijken bij the vendors, veel legendary gear heeft de keuze tussen 2 verschillende extra ammo perks.gise schreef op donderdag 24 september 2015 @ 11:49:
Is er ergens trouwens gear te koop (titan) met increased rocket ammo? of moet ik hopen op RNG
Atlas#22744
Schoentje vcan dead orbit hebben inderdaad Rocket launcher ammo. Je moet wel RaNK 3 zijn he
Eris geeft je een 310 artifact als je haar quest afmaakt ( Warpiest, Golgoroth & Oryx killen ), dus dat is wel mooi meegenomen.
Oki, vanavond even kijken.
Vind het trouwens raar dat:
+ Telemetries zijn nu samengevoegd tot Primary / Special / Heavy.
- Gear is nu opgesplits, gespecificeerd op verschillende classes (scout, rocket, hand cannons, sniper, etc.)
Van mij mogen ze het weer terugdraaien
- Gear is nu opgesplits, gespecificeerd op verschillende classes (scout, rocket, hand cannons, sniper, etc.)
Snapte niet wat je bedoelde, maar dat komt omdat je nu ook overal perks kan veranderen. ene heeft bijv Auto rifle en machine gun (daar moet je tussen kiezen) de ene scout en rocket (rocket natuurlijk kies je dan)gise schreef op donderdag 24 september 2015 @ 11:54:
Oki, vanavond even kijken.
Ik vindt dat juist alleen maar mooi. Nu krijg je ook meer mensen met verschillende pakjes aan. I.p.v. iedereen allemaal hetzelfde. Vind ik nu juist een van de betere dingen, het is moeilijker om aan perfecte rolls te komen en dan light 300-310 te maken
Idd, het is nu echt kijken wat je hebt en of je daar ook in gaat investeren/wachten op betere. Ook met incoming damage / subclass equiped void/solar/arc etcCrashhill schreef op donderdag 24 september 2015 @ 11:57:
[...]
Snapte niet wat je bedoelde, maar dat komt omdat je nu ook overal perks kan veranderen. ene heeft bijv Auto rifle en machine gun (daar moet je tussen kiezen) de ene scout en rocket (rocket natuurlijk kies je dan)
Ik vindt dat juist alleen maar mooi. Nu krijg je ook meer mensen met verschillende pakjes aan. I.p.v. iedereen allemaal hetzelfde. Vind ik nu juist een van de betere dingen, het is moeilijker om aan perfecte rolls te komen en dan light 300-310 te maken
Ik kreeg legendary benen tijdje geleden met een Rocket Launcher Ammo perk.gise schreef op donderdag 24 september 2015 @ 11:49:
Maar je kan ook gewoon je pre-dlc raid-benen aantrekken, pakket pakken en terugswitchen, zo deed ik het voor ik de legs had.
[ Voor 18% gewijzigd door DarkElement op 24-09-2015 12:05 ]
Dat is waarschijnlijk pas als 3 van de Zuigers terug zijn van vakantie en bijgeleveld zijn.Crashhill schreef op donderdag 24 september 2015 @ 11:48:
[...]
Ik vermaak mezelf welbtw, fristsss wanneer gaat ZUIG de raid in?
Dus waarschijnlijk is dat op z'n vroegst volgend weekend pas
En we hebben ze beloofd om er blind in te gaan, dus ben tot nu toe nog alle spoilers aan t vermijden, wat vrij lastig kan zijn op dit forum
Maar goed, wel een goede discipline training zullen we maar zeggen...
spoiler:
Denk aan de Spoilers boys 
Atlas#22744
lol
spoiler:
Welke spoiler. Waarvoor en waarom
PSN - M4uSzi // -
M4uSzi schreef op donderdag 24 september 2015 @ 12:12:
[...]
lol![]()
spoiler:Welke spoiler. Waarvoor en waarom
spoiler:
Er zijn nog mensen die er blind in willen 
Atlas#22744
Zal ook maar es hier posten:
Toch maar weer begonnen aan Destiny, had geen enkele DLC, nu toch maar Legendary edition gehaald
Als iemand op de PS4 zin heeft in wat schietwerk, add maar: Deltoidius
Toch maar weer begonnen aan Destiny, had geen enkele DLC, nu toch maar Legendary edition gehaald
[ Voor 13% gewijzigd door Thomderanged op 24-09-2015 12:20 ]
PSN: Deltoidius
Kasai schreef op donderdag 24 september 2015 @ 12:13:
[...]
spoiler:Er zijn nog mensen die er blind in willen
spoiler:
Mensen van ZUIG en Ikke toevallig?
Maar ik zal weer ontopic gaan
PSN - M4uSzi // -
Verwijderd
Ik zal je vanavond toevoegen. Ben nog wel op zoek naar mensen om mee te spelen. Vanavond met een vriend wat rond schieten, je kunt mee als je zin hebt.Thomderanged schreef op donderdag 24 september 2015 @ 12:15:
Toch maar weer begonnen aan Destiny, heb geen enkele DLC gekocht.
Zou toch echt wat DLC's aanschaffen. Meeste mensen hebben hier alles wel gekocht, en spelen dat toch meestal.Thomderanged schreef op donderdag 24 september 2015 @ 12:15:
Toch maar weer begonnen aan Destiny, heb geen enkele DLC gekocht.
PSN - M4uSzi // -
Oeps, post was fout.. even aangepastM4uSzi schreef op donderdag 24 september 2015 @ 12:17:
[...]
Zou toch echt wat DLC's aanschaffen. Meeste mensen hebben hier alles wel gekocht, en spelen dat toch meestal.

PSN: Deltoidius
Haha. Ik zeg niks meer.Thomderanged schreef op donderdag 24 september 2015 @ 12:20:
[...]
Oeps, post was fout.. even aangepast
PSN - M4uSzi // -
SsstDarkElement schreef op donderdag 24 september 2015 @ 12:24:
Hahaha maus. Je wilt blind en dan toch stiekem spoiler tags bekijken.
PSN - M4uSzi // -
Dat heb ik met de Black Spindle, als ik het zie staan klik ik het weg.
Nog steeds salty.
Nog steeds salty.
Atlas#22744
Één troost. Zo goed is ie niet.
Gewoon een high impact sniper met alleen goede perks wanneer je volgas critshots raakt en dan ben je heel snel door je ammo heen.
Gewoon een high impact sniper met alleen goede perks wanneer je volgas critshots raakt en dan ben je heel snel door je ammo heen.
Doet wel iets van 20k dmg bij warpriest met WOL en huntersuper... Dat haal ik niet met die 1000 yard sniper.Flix20 schreef op donderdag 24 september 2015 @ 12:46:
Serieus, werkt dat?DarkElement schreef op donderdag 24 september 2015 @ 12:04:
[...]
Ik kreeg legendary benen tijdje geleden met een Rocket Launcher Ammo perk.
Maar je kan ook gewoon je pre-dlc raid-benen aantrekken, pakket pakken en terugswitchen, zo deed ik het voor ik de legs had.
Dus als ik VoG/Crota laarzen aantrek kan ik synthen, heb ik 7 rockets en kan ik laarzen weer terugswitchen en heb ik nog steeds 7 rockets?
Kasai schreef op donderdag 24 september 2015 @ 12:36:
Dat heb ik met de Black Spindle, als ik het zie staan klik ik het weg.
Nog steeds salty.
spoiler:
First try, met 7 seconden over en 1 schip drop 
Je tekst is zwart ik kan het helaas niet lezen.Ereaser schreef op donderdag 24 september 2015 @ 12:55:
[...]
spoiler:First try, met 7 seconden over en 1 schip drop
* Kasai 's Salt levels reaching critical mass
Atlas#22744
Gebruikte jij die truc nooit met Thunderlord? (field scout perk aanzetten, heavy synth poppen en weer terug naar stability perk)gise schreef op donderdag 24 september 2015 @ 12:54:
[...]
Serieus, werkt dat?
Dus als ik VoG/Crota laarzen aantrek kan ik synthen, heb ik 7 rockets en kan ik laarzen weer terugswitchen en heb ik nog steeds 7 rockets?
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Dat gevoel had ik al, maar we waren er 4 x super dichtbij. Ach boeiend, Oryx is wel dood, dus het was een mooie avond. Vanavond even de Touch of Malice binnenhalen, ook 310, en veel beterFlix20 schreef op donderdag 24 september 2015 @ 12:46:
Hebben. Die is wel super nice. Van wat ik zag.steffeh schreef op donderdag 24 september 2015 @ 12:59:
[...]
Dat gevoel had ik al, maar we waren er 4 x super dichtbij. Ach boeiend, Oryx is wel dood, dus het was een mooie avond. Vanavond even de Touch of Malice binnenhalen, ook 310, en veel beter
PSN - M4uSzi // -
Hoe zit het nou met thunderlord? Is dat ding nou echt zo sterk?
Goed, wij hebben nog 1 plek vrij voor Oryx vanavond.
We beginnen om 8 uur op de PS4.
Oryx Checkpoint is al aanwezig.
Graag een high-impact sniper, en als t kan 290+
Ervaring niet nodig, hebben wij ook niet bij Oryx.
Of... niet echt tenminste.
Heb het idee dat Y2 precies hetzelfde is. Maar ja het is wel een beest van een machinegun. Weinig legendary machine guns die het kunnen evenaren.mfreriks schreef op donderdag 24 september 2015 @ 13:04:
Deze heroic zal vaker langs komen om 'm te halen.steffeh schreef op donderdag 24 september 2015 @ 12:59:
[...]
Dat gevoel had ik al, maar we waren er 4 x super dichtbij. Ach boeiend, Oryx is wel dood, dus het was een mooie avond. Vanavond even de Touch of Malice binnenhalen, ook 310, en veel beter
(hoewel 't wel mooi had geweest als dit écht een one time only iets had geweest.
Dat als je 'm over een jaar gebruikt iemand naar je toe komt met wow, ik heb gehoord van z'n bestaan maar 'm nog nooit in het echt gezien!
Daarom vind ik 't ook jammer dat ze ook de eerste lading BS gaan nerfen naar de bedoelde 190.
Had wel mooi geweest, soort van token van ik was erbij toen ie voor 't eerst dropte.
Beetje zelfde als die Y1 Moments of thriump unlock.
Das helaas voor het Oryx gevecht wel iets te laag.
Voor de rest van de raid zou ik er geen issue mee hebben
Ik kan misschien helpen, weet precies hoe de mechanic werkt, maar misschien is het leuker met iemand die hem nog moet halen. En geloof me, doe het met iemand die tegen de 295 aan zit, 290 > 295 maakt veel verschil.tha_crazy schreef op donderdag 24 september 2015 @ 13:05:
Zoiets ja, instakickViper® schreef op donderdag 24 september 2015 @ 13:07:
Owja, dus ik mag jullie wal carryen tot Oryx en dan word ik gedropped
Nee, bij Oryx is 290+ wel nodig heb ik al wel gemerkt.
Maar dat is zo te halen.
Als je nog even een uurtje of 3 farmt dan lukt t wel hoor
Ik vind het prima, de rest is ook al aan het inlezen.steffeh schreef op donderdag 24 september 2015 @ 13:07:
[...]
Ik kan misschien helpen, weet precies hoe de mechanic werkt, maar misschien is het leuker met iemand die hem nog moet halen. En geloof me, doe het met iemand die tegen de 295 aan zit, 290 > 295 maakt veel verschil.
Heb ondertussen 20 van die flakes dus bring on teh loot
Iedereen bij ons hangt trouwens al tegen de 300 aan geloof ik
[ Voor 6% gewijzigd door tha_crazy op 24-09-2015 13:10 ]
Bedankt voor de 3 reacties op mijn vraag, helemaal duidelijk !. En vreemd dat online key store dit gewoon verkoopt. Ik heb dan wel even geduld tot ik hem ergens gebruikt kan vinden voor rond de 30-35.gise schreef op donderdag 24 september 2015 @ 09:47:
[...]
De manier die jij beschrijft is onderdeel van 'Home Sharing'. dat is dus iemand die dat account heeft aangemaakt, daarop het spel, jou laat betalen voor het spel en dan zelf gratis kan spelen. Ook heb je hierdoor niet later nog de mogelijkheid om zelf met homesharing aan de gang te gaan zonder het spel te verliezen.
Heeft het zin de 1e destiny te kopen , aangezien die rond de 20 is en later de uitbreiding ?
[ Voor 6% gewijzigd door HaseMike op 24-09-2015 13:10 ]
Wil Oryx sowieso eerst proberen met onze 'vaste' destiny groep van 5 man, lijkt me wel leuk.tha_crazy schreef op donderdag 24 september 2015 @ 13:07:
[...]
Zoiets ja, instakick
Nee, bij Oryx is 290+ wel nodig heb ik al wel gemerkt.
Maar dat is zo te halen.
Als je nog even een uurtje of 3 farmt dan lukt t wel hoor
Voor TTK uitbreiding moet je destiny + dlc1/dlc2 hebben.HaseMike schreef op donderdag 24 september 2015 @ 13:09:
[...]
Bedankt voor de 3 reacties op mijn vraag, helemaal duidelijk !. En vreemd dat online key store dit gewoon verkoopt. Ik heb dan wel even geduld tot ik hem ergens gebruikt kan vinden voor rond de 30-35.
Heeft het zin de 1e destiny te kopen , aangezien die rond de 20 is en later de uitbreiding ?
Dus los Destiny kopen voor 10/20 euro en daarna de uitbreidingen is volgens mij altijd minder interessant dan gewoon voor 50 euro direct alles complete halen.
Er was iemand die hier een TTK ps4 versie (complete) verkocht voor 35 euro
[ Voor 47% gewijzigd door Viper® op 24-09-2015 13:12 ]
Yes.mfreriks schreef op donderdag 24 september 2015 @ 13:04:
Qua impact gewoon goed, qua rate of fire ook, maar er zit een fast fire exotic perk op. Dus in dat opzicht is ie ongeëvenaard.
Bovendien hebben ze field scout verwijderd sinds 2.0, MAAR de base magazine van Thunderlord is gebuffed.
spoiler:
Bij 2 boss fights is ie heel handig.
Atlas#22744
Ja werkt prima. als ze dan op zijn even opnieuw wisselen.gise schreef op donderdag 24 september 2015 @ 12:54:
[...]
Serieus, werkt dat?
Gij bent egt goe met spoilers of wah 
Maar je kan dus beter exotics vinden, die zijn 290, als je ze koopt zijn ze 280 ?
Maar je kan dus beter exotics vinden, die zijn 290, als je ze koopt zijn ze 280 ?
Er staat toch bij dat het een spoiler is?Viper® schreef op donderdag 24 september 2015 @ 13:13:
Gij bent egt goe met spoilers of wah
Meh, niet echt, lang verhaal kort, je hebt alle DLC's nodig om TTK te kunnen spelen. Maar aangezien je die los moet kopen ben je bijna evenveel kwijt als de legendary edition nu is. Als je toch ff wilt wachten zou ik wachten tot de Legendary Edition iets goedkoper wordt. Dan heb je alle toeters en bellen en veruit de meeste bang voor je buckHaseMike schreef op donderdag 24 september 2015 @ 13:09:
[...]
Bedankt voor de 3 reacties op mijn vraag, helemaal duidelijk !. En vreemd dat online key store dit gewoon verkoopt. Ik heb dan wel even geduld tot ik hem ergens gebruikt kan vinden voor rond de 30-35.
Idd, can't say he didn't warn you!tha_crazy schreef op donderdag 24 september 2015 @ 13:13:
[...]
Er staat toch bij dat het een spoiler is?
[ Voor 12% gewijzigd door CrackSlet op 24-09-2015 13:16 ]
Aan de ene kant wel, maar anderzijds, je zou een heel groot deel van de community ontsluiten. Ik had gisteren maar tijd voor 4 runs, waarbij er net wat meer geluk nodig was om het te halen. Als ik nog 1 of 2 x kon was het wel gelukt. Sommige mensen hadden hem pas na 20/30 runs, je bent iedere keer minimaal 20 minuten bezig, zoveel tijd hebben veel mensen niet.Flix20 schreef op donderdag 24 september 2015 @ 13:06:
[...]
Deze heroic zal vaker langs komen om 'm te halen.
(hoewel 't wel mooi had geweest als dit écht een one time only iets had geweest.
Dat als je 'm over een jaar gebruikt iemand naar je toe komt met wow, ik heb gehoord van z'n bestaan maar 'm nog nooit in het echt gezien!
Daarom vind ik 't ook jammer dat ze ook de eerste lading BS gaan nerfen naar de bedoelde 190.
Had wel mooi geweest, soort van token van ik was erbij toen ie voor 't eerst dropte.
Beetje zelfde als die Y1 Moments of thriump unlock.
Faris en ik hadden gisteren 20 flakes, maar kregen niks dubbel. Of het moet zijn dat ik primary & gauntlets kreeg, maar ik meen te hebben gelezen dat je dubbele loot krijgt.tha_crazy schreef op donderdag 24 september 2015 @ 13:08:
[...]
Ik vind het prima, de rest is ook al aan het inlezen.
Heb ondertussen 20 van die flakes dus bring on teh loot
Anyway, probeer het met Viper, hij heeft de rest ook met jullie gedaan.
spoiler:
Wat niet overal even goed wordt uitgelegd, probeer die bollen te timen zodat iedereen ze op tijd laat ontploffen
Thanks gaan we doen, wachten dus, duik ik weer in forza 6 tot het zover isCrackSlet schreef op donderdag 24 september 2015 @ 13:15:
[...]
Meh, niet echt, lang verhaal kort, je hebt alle DLC's nodig om TTK te kunnen spelen. Maar aangezien je die los moet kopen ben je bijna evenveel kwijt als de legendary edition nu is....]
Ja én nee.steffeh schreef op donderdag 24 september 2015 @ 13:15:
[...]
Aan de ene kant wel, maar anderzijds, je zou een heel groot deel van de community ontsluiten. Ik had gisteren maar tijd voor 4 runs, waarbij er net wat meer geluk nodig was om het te halen. Als ik nog 1 of 2 x kon was het wel gelukt. Sommige mensen hadden hem pas na 20/30 runs, je bent iedere keer minimaal 20 minuten bezig, zoveel tijd hebben veel mensen niet.
Misschien is het voor een Exotic niet zo slim gezien er mensen zijn die persé alle exotics willen verzamelen, maar met dat hogere light level zou je dat wel kunnen doen.
Ik vind het overigens wel een goed iets dat ze het écht zo moeilijk hebben gemaakt waardoor je er écht voor moet werken.
Dit is ook iets waar echt iedereen vol aan de bak voor moet. Een carry is hier niet echt mogelijk want dan kom je gewoon fire-power tekort.
Ik vind het wel wat hebben
Die jeukt ook een beetje bij mij, maar denk dat die bij mij pas komt als ie goedkoper is. Zoveel games, zo weinig tijd! Moet Witcher 3 nog afmaken, binnenkort Uncharted triology, daarna Fallout 4 en dan komt ook Gears of War 2/3/Judgment op BC van de X1.HaseMike schreef op donderdag 24 september 2015 @ 13:17:
[...]
Thanks gaan we doen, wachten dus, duik ik weer in forza 6 tot het zover is
En eigenlijk gaat al m'n tijd al in Destiny zitten!
Druk druk druk...
Ik weet het, het is belachelijk maar sinds ik vorige week een Xbox one heb kom ik tijd te kort, Forza 6, Die gratis Tombraider (Ja al gespeeld op de pc, maar ook leuk op de tv), en de hele reut van EA access. Zo hou ik geen tijd over voor pc gaming
als je kan helpen graag is wel handig denk ik :-)steffeh schreef op donderdag 24 september 2015 @ 13:07:
[...]
Ik kan misschien helpen, weet precies hoe de mechanic werkt, maar misschien is het leuker met iemand die hem nog moet halen. En geloof me, doe het met iemand die tegen de 295 aan zit, 290 > 295 maakt veel verschil.
zit op 296 ikzelf..
Herkenbaar.CrackSlet schreef op donderdag 24 september 2015 @ 13:23:
[...]
Die jeukt ook een beetje bij mij, maar denk dat die bij mij pas komt als ie goedkoper is. Zoveel games, zo weinig tijd! Moet Witcher 3 nog afmaken, binnenkort Uncharted triology, daarna Fallout 4 en dan komt ook Gears of War 2/3/Judgment op BC van de X1.
En eigenlijk gaat al m'n tijd al in Destiny zitten!
Druk druk druk...
Witcher bij m'n xbox gekregen en alleen 't eerste 2 uurtjes gespeeld. Sindsdien Destiny in de xbox gedaan en die is er bijna niet meer uit geweest.
En ik keek al 2/3 jaar uit naar de nieuwe MGS, sinds het eerste deel op de PSX groot, groot fan van de serie. MGS:TPP wel wat gespeeld maar zit daar pas op 17% sinds de release...
Damn you TTK
Het is heel erg leuk dat het zo moeilijk is, helemaal niks mis mee, we maakten gewoon wat inschattingsfoutjes. Opzich is dat 310 niet zo boeiend, over een maand zullen veel van je gebruikte wapens rond dat light level zitten.Flix20 schreef op donderdag 24 september 2015 @ 13:18:
[...]
Ja én nee.
Misschien is het voor een Exotic niet zo slim gezien er mensen zijn die persé alle exotics willen verzamelen, maar met dat hogere light level zou je dat wel kunnen doen.
Ik vind het overigens wel een goed iets dat ze het écht zo moeilijk hebben gemaakt waardoor je er écht voor moet werken.
Dit is ook iets waar echt iedereen vol aan de bak voor moet. Een carry is hier niet echt mogelijk want dan kom je gewoon fire-power tekort.
Ik vind het wel wat hebben
Volgende keer gaat 'ie kapot
Alleen als jullie stil zijn als brave kindertjes en goed luisterenvegetto1983 schreef op donderdag 24 september 2015 @ 13:27:
[...]
als je kan helpen graag is wel handig denk ik :-)
zit op 296 ikzelf..
Als ik vrijdagavond online ben ben ik vast wel in, zien we tegen die tijd, goed?
het was vanavond he?steffeh schreef op donderdag 24 september 2015 @ 13:30:
[...]
Het is heel erg leuk dat het zo moeilijk is, helemaal niks mis mee, we maakten gewoon wat inschattingsfoutjes. Opzich is dat 310 niet zo boeiend, over een maand zullen veel van je gebruikte wapens rond dat light level zitten.
Volgende keer gaat 'ie kapot![]()
[...]
Alleen als jullie stil zijn als brave kindertjes en goed luisteren![]()
Als ik vrijdagavond online ben ben ik vast wel in, zien we tegen die tijd, goed?
Tip:
Black Spindle van 310 wordt terug gezet naar 290, de blueprint versie (2500 glimmet + exotic shard) is nu 300 en wordt 280. Bungie heeft aangegeven dat wapens die je infused ermee, niet zullen worden aangepast. Koop dus de blueprint versie van 300 en maak je eigen wapens 300 ermee. Vervolgens kan je dan een van je 300 wapens gebruiken om te infusen met de 310, dan krijg je een 307 wapen die ze niet gaan verlagen
Daarna weer via blueprint een Black Spindle ophalen die je gaat gebruiken. Ik heb een Black Spindle van 300 gehaald en die infused met de 310 variant, waardoor ik nu een 307 Black Spindle heb. Hopelijk passen ze het dan dus niet aan omdat hij infused is. Dan heb ik in ieder geval een 307 Black Spindle ipv een 290. We zullen het zien.
Maar nu kan je dus snel je wapens 300 maken
Black Spindle van 310 wordt terug gezet naar 290, de blueprint versie (2500 glimmet + exotic shard) is nu 300 en wordt 280. Bungie heeft aangegeven dat wapens die je infused ermee, niet zullen worden aangepast. Koop dus de blueprint versie van 300 en maak je eigen wapens 300 ermee. Vervolgens kan je dan een van je 300 wapens gebruiken om te infusen met de 310, dan krijg je een 307 wapen die ze niet gaan verlagen
Daarna weer via blueprint een Black Spindle ophalen die je gaat gebruiken. Ik heb een Black Spindle van 300 gehaald en die infused met de 310 variant, waardoor ik nu een 307 Black Spindle heb. Hopelijk passen ze het dan dus niet aan omdat hij infused is. Dan heb ik in ieder geval een 307 Black Spindle ipv een 290. We zullen het zien.
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Verwijderd
Ik moet deze week ook Oryx nog neerknallen dus als steffeh niet kan wil ik ook wel mee, heb als ik vaker met jullie geraid dus moet goed komen, ben ondertussen 297 light en weet ook wel hoe de mechanics werken.. Laat maar ff weten
Special weapons *ASNNetworks schreef op donderdag 24 september 2015 @ 13:37:
Tip:
Atlas#22744
THE SALT IS REALFaaz0 schreef op donderdag 24 september 2015 @ 13:39:
stop eens met die geyle black spindle praat, is al erg genoeg dat ik gisteren niet genoeg tijd had
Atlas#22744
Ik denk dat ze alle BS die boven de 290/300 zit terug gaan brengen naar 290/300. Heb niet het gevoel dat ze op zo'n grote schaal kunnen nagaan welke wel of niet infused zijn.ASNNetworks schreef op donderdag 24 september 2015 @ 13:37:
Tip:
Is dat niet logisch dan? Het is een special weapon, lijkt me dat degenen die de game spelen wel weten dat je enkel je special weapons ermee kan infusen....
Niet alle BS werden 310 is gezegd door Bungie. Wat als ik nou een 290 versie heb gekregen en die zelf heb infused met sterkere wapens en zo 300+ heb gemaakt (met raid wapens). Dan wordt die dus zomaar even terug gezet? Lijkt me niet. Denk eerder dat ze gewoon wat values aanpassen: BS 310 -> 290 en die van de blueprint 280 maken via het selectie menu zelf.Flix20 schreef op donderdag 24 september 2015 @ 13:40:
[...]
Ik denk dat ze alle BS die boven de 290/300 zit terug gaan brengen naar 290/300. Heb niet het gevoel dat ze op zo'n grote schaal kunnen nagaan welke wel of niet infused zijn.
Maar we gaan het zien, is in ieder geval het proberen waard
[ Voor 61% gewijzigd door ASNNetworks op 24-09-2015 13:44 ]
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
295 checktha_crazy schreef op donderdag 24 september 2015 @ 13:05:
High impact sniper check
20:00 nog niet zeker of ik dat kan halen.
Anderen zijn me voor, geen probleem, wij pakken de draad weer op bij de Warpriest vanavond.
Iedere avond even een checkpoint
[ Voor 13% gewijzigd door Griffx op 24-09-2015 13:48 ]
Denk eerder alleen de 310's omdat je dat alleen maar kan halen als je 2 special drops hebt gehad in de raid, waarvan 1 310 is, maar waarom zou je die op een nieuwe black spindle gebruiken als je er al een van 310 hebt?Flix20 schreef op donderdag 24 september 2015 @ 13:40:
[...]
Ik denk dat ze alle BS die boven de 290/300 zit terug gaan brengen naar 290/300. Heb niet het gevoel dat ze op zo'n grote schaal kunnen nagaan welke wel of niet infused zijn.
Er zitten hier ook Xbox spelersASNNetworks schreef op donderdag 24 september 2015 @ 13:40:
[...]
Is dat niet logisch dan? Het is een special weapon, lijkt me dat degenen die de game spelen wel weten dat je enkel je special weapons ermee kan infusen....
Atlas#22744
zit meer en meer te twijfelen om het spel te halen, maar dan wil ook een headset erbij (anders wordt group content bijna onmogelijk), en dan is het weer een duur plaatje >< choices choices..
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Oh, die weten niet hoe de game werkt

Hey, nog altijd goedkoper dan een vriendin of kinderencorset schreef op donderdag 24 september 2015 @ 13:44:
zit meer en meer te twijfelen om het spel te halen, maar dan wil ook een headset erbij (anders wordt group content bijna onmogelijk), en dan is het weer een duur plaatje >< choices choices..
Zit gewoon een PS4 headsetje in. oordopje met mic van je telefoon voldoet ook prima, 9/10 andere dure headsets zijn nameljik hartstikke ruk (minpunt bij PS4 vind ik).corset schreef op donderdag 24 september 2015 @ 13:44:
Geluidskwaliteit van mic van dat dopje is helemaal niets mis mee
[ Voor 3% gewijzigd door DarkElement op 24-09-2015 13:53 ]
Yeah het klinkt alleen alsof iemand in een aquarium zit
Atlas#22744
Viper was er deze run niet bij hoor en ging geloof ik ook liever met clan dacht ik te lezen even zo snel.steffeh schreef op donderdag 24 september 2015 @ 13:15:
[...]
Faris en ik hadden gisteren 20 flakes, maar kregen niks dubbel. Of het moet zijn dat ik primary & gauntlets kreeg, maar ik meen te hebben gelezen dat je dubbele loot krijgt.
Anyway, probeer het met Viper, hij heeft de rest ook met jullie gedaan.
spoiler:Wat niet overal even goed wordt uitgelegd, probeer die bollen te timen zodat iedereen ze op tijd laat ontploffen
Maar kan zijn dat ik dat even heb misgelezen.
Iemand met ervaring is wel prettig moet ik zeggen hoor
Dit topic is gesloten.
Let op:
-Houd je reacties gerelateerd aan Destiny, het zeker niet de bedoeling om compleet offtopic te gaan
-Houd je reacties gerelateerd aan Destiny, het zeker niet de bedoeling om compleet offtopic te gaan