Maar prima, ik ga mee.
PSN: Maiky1001
Gelukkig wel Oryx naar saturnus geschoten, nieuwe scout & gloves.
Damn.. rond die tijd ben ik pas net in de laatste kamer. Wat gebruiken jullie om de andere ruimtes schoon te vegen? Gebruik je toevallig Raid wapens? die hebben meer damage op Taken afaik vraag me af of dat nog wat scheelt.steffeh schreef op woensdag 23 september 2015 @ 23:32:
Nu 3 keer de boss dood en +5.30 minuut daar gehad, maar die mobs zijn zo irritant. Het vergt geluk en skills.
Gelukkig wel Oryx naar saturnus geschoten, nieuwe scout & gloves.
I served in a company of heroes.
Gebruik 1 of 2 zwaarden waarmee je de schilden er snel af kan slaan. En gebruik de nieuwe subclasses om zoveel mogelijk orbs voor elkaar te maken.Vuvuzela schreef op woensdag 23 september 2015 @ 23:35:
[...]
Damn.. rond die tijd ben ik pas net in de laatste kamer. Wat gebruiken jullie om de andere ruimtes schoon te vegen? Gebruik je toevallig Raid wapens? die hebben meer damage op Taken afaik vraag me af of dat nog wat scheelt.
Op Welke punten mag je nou wel en niet doodgaan?
[ Voor 25% gewijzigd door DarkElement op 23-09-2015 23:50 ]
PSN: Headblast1987, Battlenet: Miyoujin#2279
Haha kan ik me voorstellenHeadblast schreef op woensdag 23 september 2015 @ 23:59:
sjonge jonge.. telkens 10 seconden te weinig. Ga nu ook alleen maar met mensen die wapens boven de 295 hebben tenminste(klinkt stom maar na 5 grpjes ben ik dr x klaar mee haha)
Lian Li PC O-11 Dynamic XL, AMD 5950x, NZXT Z73, Asus X570 Gaming-E, 4x8GB 3600mhz, Gigabyte RTX 3090 Vision OC, WD Black SN850 1TB
Ja raid wapens, scout en Shotgun. Maar maakten een overhaaste fout toen we op 5 minuten hem op 50% hadden, werden overlopen door mobs.Vuvuzela schreef op woensdag 23 september 2015 @ 23:35:
[...]
Damn.. rond die tijd ben ik pas net in de laatste kamer. Wat gebruiken jullie om de andere ruimtes schoon te vegen? Gebruik je toevallig Raid wapens? die hebben meer damage op Taken afaik vraag me af of dat nog wat scheelt.
Hadden die baas nog op de helft van zn health op 1:00 en er liep nog een massa adds. Misschien nog eens als ik 310 ben

Thnx Vegetto en Patrick voor de moeite.
[ Voor 64% gewijzigd door DarkElement op 24-09-2015 00:42 ]
Heeft er al iemand een exotic zwaard? Voor de quest moet ik Alak Hul in de darkroom strike binnen 30 seconden zien te verslaan

I served in a company of heroes.
Dat kan toch nooit!!.....Vuvuzela schreef op donderdag 24 september 2015 @ 00:47:
![]()
Heeft er al iemand een exotic zwaard? Voor de quest moet ik Alak Hul in de darkroom strike binnen 30 seconden zien te verslaan
Poh wat een grind om tot light 291 te komen, het voelt een beetje aan als Diablo III waarbij je ook dezelfde items met RNG stats krijgt
Lian Li PC O-11 Dynamic XL, AMD 5950x, NZXT Z73, Asus X570 Gaming-E, 4x8GB 3600mhz, Gigabyte RTX 3090 Vision OC, WD Black SN850 1TB
Haha ging best goed toch de eerste poging ondanks de lage light levelHeadblast schreef op donderdag 24 september 2015 @ 01:10:
ik kap ermee wnr ik 300 ben ga ik wel
[ Voor 10% gewijzigd door Baiko op 24-09-2015 01:13 ]
Bij ons gebruikten 2 mensen zwaarden om de ads te killen, waarvan één zo'n exotisch solar zwaard.Headblast schreef op donderdag 24 september 2015 @ 01:10:
ik kap ermee wnr ik 300 ben ga ik wel
Dat heeft echt enorm geholpen, ook het consistent kapot schieten van die blights is handig, dan spawnen er net wat minder ads.
1x 292 light en 2x 296 light.
[ Voor 4% gewijzigd door L490 op 24-09-2015 01:16 ]
Wij hadden 6.50 mins voor de boss en opt einde enkele seconden over.
Al de 3 leden waar over 300 light.
Veel succes aan allen.
psn vagr-ant
Je kan infusen met stapjes van 4 (280->284->288 etc)Baiko schreef op donderdag 24 september 2015 @ 01:09:
Zo eindelijk light level 291.. allemaal bluesVeel leuke legendaries gekregen, maar allemaal <280-286. Stel ik heb een blue van 295 en ik infuse een legendary van 280, dan komt de legendary uit op 293 ofzo. Stel ik infuse de 293 nog een keer met een 295, is het dan 294, daarna 295?
Poh wat een grind om tot light 291 te komen, het voelt een beetje aan als Diablo III waarbij je ook dezelfde items met RNG stats krijgt
Vanaf 5 krijg je +- 80% van de hogere waarde.
Dus niet meteen je hoogste wapens dismantlen voor infusion maar kleine stapjes omhoog maken.
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
kheb hem gekillt en de adds ook gepakt maar kwamen 10 sec te weinigL490 schreef op donderdag 24 september 2015 @ 01:14:
[...]
Bij ons gebruikten 2 mensen zwaarden om de ads te killen, waarvan één zo'n exotisch solar zwaard.
Dat heeft echt enorm geholpen, ook het consistent kapot schieten van die blights is handig, dan spawnen er net wat minder ads.
1x 292 light en 2x 296 light.
Klopt niet, even goed de quest lezenVuvuzela schreef op donderdag 24 september 2015 @ 00:47:
![]()
[ Voor 4% gewijzigd door SCARfaceE op 24-09-2015 01:30 ]
PSN ID: Beest41
Vind het alleen een beetje teleurstellend dat het een exotic is maar de nerf-perk heeft. Voor een exotic had ik in ieder geval de pre-nerf perk verwacht. Dit is nu gewoon de nerf-perk Black Hammer, maar dan 310 en exotic, mis dus een beetje waarom het exotic is....
Hoe dan ook: erg lekker geluidje wanneer je ermee schiet!
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Hunter (op baas)
titan en warlock roamen door de kamer en adds afmaken.
helpt enorm als je verspreid en de orbs snel afmaakt. af en toe dippen in blessing of light als het link word.
Eigenlijk stormcaller super gebruikt wanneer ik maar kon. En dat maakte de adds heel controleerbaar.
Totdat je bij de laatste kamer komt is het aan te raden met void shotgun + zwaard te gaan.
Een keer goed raak op de wizards met shotgun en afmaken met zwaard.
Normale adds ook met zwaard wannneer je kan. Veel effecienter dan gun.
Toevallig gisteren dit linkje gelezen in de sig van ASNNetworks op dit forum.HaseMike schreef op woensdag 23 september 2015 @ 23:17:
Net een paar dagen bezig met de xbox one, en interesse in deze game. Te koop op OKS voor 34,95. Prima prijs, maar je krijgt een account die je moet registreren op je xbox als home console en dan weer weghalen na download, hierna kan je hem dan spelen op je eigen account.
Klinkt wat dubieus of is dit een normale manier van verkopen van een digitale versie ?
ASNNetworks in "[PS4] PlayStation 4 - deel 5"
Daar gaat het over PS4, ik weet niet precies hoe het met de X1 zit, maar als het een beetje vergelijkbaar is, wordt dit toch afgeraden. Vind het sowieso ook een beetje een vage methode.
Dr is niks mis met 2e hands, maar met zo'n account zou ik links laten liggen.
OT; Gisteren ook een poging gedaan met Lexzorz en Deurpost (heerlijke nick
Maar goed, in de toekomst nog maar eens een poging wagen. Vind t wel echt nice dat ze dit soort shit er in hebben gepropt. Dat 2 gasten dit per ongeluk ontdekken omdat ze een verkeerde afslag nemen
[ Voor 29% gewijzigd door CrackSlet op 24-09-2015 07:22 ]
Bedankt voor die link, interessant leesvoer. Hoe het op de Xbox One werkt, geen idee. Maar ik denk dat ik het maar laat zitten en even geduld uitoefen tot hij gebruikt beschikbaar is. 50-70 Euro voor een game vind ik nogal veel komende van de pc. 25-35 is primaCrackSlet schreef op donderdag 24 september 2015 @ 07:17:
[...]
Toevallig gisteren dit linkje gelezen in de sig van ASNNetworks op dit forum.
ASNNetworks in "[PS4] PlayStation 4 - deel 5"
Daar gaat het over PS4, ik weet niet precies hoe het met de X1 zit,
PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r
Better luck next time guardians.
Atlas#22744
Ik blijf een beetje hangen net onder de 300 en dat komt voornamelijk door mijn 282 ghost
PSN: jansoe13
Voor zo ver ik weet is er geen quest waar je goede ghost van krijgt.
[ Voor 13% gewijzigd door Kasai op 24-09-2015 08:22 ]
Atlas#22744
Gisteren met 6 man court gedaan paar kregen 290+ blue ghosts.
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
@t bokkie: zit bijna op eris lvl 6 maar nog geen goede drop daar gehad, maar is een optie
[ Voor 29% gewijzigd door strompel op 24-09-2015 08:25 ]
Wilde zelf tot en met de warpriest voor de ghost drop
Voorkeur gaat uit naar 290+ Light en ervaring....
1 jansoe13 298. Warlock
2
3
4
5
6
Wil rond 2000 beginnen
290-300 is de nieuwe lvl 29strompel schreef op donderdag 24 september 2015 @ 08:19:
Weet iemand een quest waar een ghost uitkomt van 290+?
Ik blijf een beetje hangen net onder de 300 en dat komt voornamelijk door mijn 282 ghost
[ Voor 81% gewijzigd door M0nkeymen op 24-09-2015 08:51 ]
psn: M0nkeymen81 | Inglourious Guardians
Ik zou wel graag mee willen doen!strompel schreef op donderdag 24 september 2015 @ 08:50:
Nog mensen die vanavond zin hebben in het eerste gedeelte van de raid (of verder)
Wilde zelf tot en met de warpriest voor de ghost drop
Voorkeur gaat uit naar 290+ Light en ervaring....
1 jansoe13 298. Warlock
2
3
4
5
6
Wil rond 2000 beginnen
Mijn PSN is Kaadaan. Jullie kennen mij nog niet maar ik ben al lange tijd lurker van de Destiny forums en zou wel een keer mee willen doen.
Ik heb een Titan op lightlevel 293 en mijn autorifle is de Suros Regime op lvl 295
PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account
Hello, Guardians.
Right this every minute, many of you are acquiring Black Spindle. Surprise!
Wouldn't you know it, there is a bug that is enabling some of these weapons to drop at 310 - that's 20 points higher than intended. In the near future, we'll be releasing an update that will adjust the Black Spindle to match the attack rating for other Year Two Exotics.
It has also come to our attention that you are using this new acquisition to Infuse your other weapons. Good on you. Have fun with that. None of those weapons will be affected by this change - only the Spindle.
Haha echt he. Ben nu dan wel 302, maar dat is meer wat geluk met de raid drops ( 310 sniper, 305 scout, 305 gauntlets, 310 chest en 300 ghost ).Bokkie schreef op donderdag 24 september 2015 @ 08:52:
"forever 290" yeah right, expansion is net iets meer dan een week uit
Nu kan ik de focus wat verleggen naar m'n alts, gister die sniper ook niet gehaald, in Y1 had ik tot 3 uur 's nachts gespeeld tot ik hem had, maar nu dacht ik 'okè, het zal wel, komt wel weer eens langs, hebben alle tijd'.
29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."
lagere ttk meer dmg dropoff dan gewend -> minder range dus. beter je standoffs uitkiezenxavento schreef op donderdag 24 september 2015 @ 09:13:
Vondt gister TLW (290), van het weekend maar is uitproberen in pvp
Voor de rest blijft het een leuke gun
Dus iedereen:Griffx schreef op donderdag 24 september 2015 @ 09:11:
DeeJ 7h 25m ago
Hello, Guardians.
Right this every minute, many of you are acquiring Black Spindle. Surprise!
Wouldn't you know it, there is a bug that is enabling some of these weapons to drop at 310 - that's 20 points higher than intended. In the near future, we'll be releasing an update that will adjust the Black Spindle to match the attack rating for other Year Two Exotics.
It has also come to our attention that you are using this new acquisition to Infuse your other weapons. Good on you. Have fun with that. None of those weapons will be affected by this change - only the Spindle.
- Secondaries die je niet gaat gebruiken infusen met 310 Black Spindles.
- Wachten op de nerf.
- Black Spindle infusen met de useless secondaries.
29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."
Atlas#22744
Ik wil ook wel meeMichaelg schreef op woensdag 23 september 2015 @ 19:26:
Wellicht een beetje aan de vroege kant, maar voor volgende week dinsdag en donderdag zoek ik nog 4 man die " blind" de raid in willen gaan. Echt mensen die niet weten hoe het gevecht gaat, en zich ook niet hebben ingelezen. Vereiste is wel dat je minimaal 290 light hebt, en dus beschikbaar bent op dinsdag en donderdag vanaf ongeveer 19:30 tot ... (dit zodat we tijd genoeg hebben om de raid te clearen).(PS4 trouwens)
1. SaSha1103
2. Martijntjuh007
3. Trahdeog
4. Jur1x
5.
6.
Top! Ik heb je erbij gezet.
Mijn advies is om dit niet te doen. Het lijkt in eerste instantie goedkoper, maar het probleem ligt in het feit dat je geen licentie koopt. Bij de aanschaf van mijn PS4 (2 maanden geleden) heb ik Destiny + TDB + HOW gekocht via een soortgelijk aanbod. Na 1 maand had ik opeens licentie problemen en kon ik Destiny niet meer opstarten. Koop het allemaal legit, dan heb je ook geen gezeikHaseMike schreef op woensdag 23 september 2015 @ 23:17:
Net een paar dagen bezig met de xbox one, en interesse in deze game. Te koop op OKS voor 34,95. Prima prijs, maar je krijgt een account die je moet registreren op je xbox als home console en dan weer weghalen na download, hierna kan je hem dan spelen op je eigen account.
Klinkt wat dubieus of is dit een normale manier van verkopen van een digitale versie ?
PSN & PC: Irrival | Battle.net: Irrival#2692
Haha echt heKasai schreef op donderdag 24 september 2015 @ 09:26:
Nu baal ik dat gisteren niet was doorgegaan om dat ding te halen. Kudt zooi
Tweede try was het sowieso gelukt!
Maarja het was alweer laat...
Atlas#22744
4 x die boss dood gehad met nog best wat minuten, maar die zwarte ballen werden niet gecontroleerd door de haastigheid, dus werden overlopen
Hadden hem daarna vast gehaald, maar wilde ook wel op bed haha. Komt wel weer
Begreep dat het ook gewoon kon. Maar misschien was dat ook alleen maar gisteren.Kasai schreef op donderdag 24 september 2015 @ 08:14:
Kan alleen met de dailey is aangekondigd op Twitter, daar is ook vermeld dat ie vaker langs zal komen.
Better luck next time guardians.
Ik had 'm in één try met wat gasten van /r/fireteam. Ik was 288, zij 301 en 303.
met 6 min kwamen we in de laatste kamer. Met nog 2 min te gaan hadden we de boss neer en een handje vol adds.
Toen gebeurde het, ging de laatst levende guardian neer. Ik dacht fuuuu.
Nope, konden gewoon respawnen en adds opruimen. Met nog 12 sec te gaan hadden we de kamer leeg en kregen we allemaal de BS en één van ons ook dat schip.
Edit://
Toen ik ze joinde, waren ze al in die derde kamer waar je naar boven zou moeten gaan. Echter was die deur al dicht.
Dus toen ik erbij kwam en zei uhm gasten, jullie zijn al te laat, we moeten opnieuw.
Ze dachten dat ze ook beneden alle ads moesten opruimen

Toen opnieuw begonnen, beneden de speedrun gedaan en hoppa.
[ Voor 26% gewijzigd door Flix20 op 24-09-2015 09:47 ]
PSN: Flix20-NL
Yeah, maar wij hadden 5-10 seconden te weinigFlix20 schreef op donderdag 24 september 2015 @ 09:45:
Verbaasd me hoe weinig mensen 'm dus gehaald hebben!
Ik had 'm in één try met wat gasten van /r/fireteam. Ik was 288, zij 301 en 303.
met 6 min kwamen we in de laatste kamer. Met nog 2 min te gaan hadden we de boss neer en een handje vol adds.
Nope, konden gewoon respawnen en adds opruimen. Met nog 12 sec te gaan hadden we de kamer leeg en kregen we allemaal de BS en één van ons ook dat schip.

Dit is zeker geen normale manier. Normale manier is gewoon kopen in de digitale shop op je xbox, of een code kopen en die invullen.HaseMike schreef op woensdag 23 september 2015 @ 23:17:
De manier die jij beschrijft is onderdeel van 'Home Sharing'. dat is dus iemand die dat account heeft aangemaakt, daarop het spel, jou laat betalen voor het spel en dan zelf gratis kan spelen. Ook heb je hierdoor niet later nog de mogelijkheid om zelf met homesharing aan de gang te gaan zonder het spel te verliezen.
Nice, mazzel dus dat je gecarried kon wordenFlix20 schreef op donderdag 24 september 2015 @ 09:45:
Verbaasd me hoe weinig mensen 'm dus gehaald hebben!
Edit://
Toen ik ze joinde, waren ze al in die derde kamer waar je naar boven zou moeten gaan. Echter was die deur al dicht.
Dus toen ik erbij kwam en zei uhm gasten, jullie zijn al te laat, we moeten opnieuw.
Ze dachten dat ze ook beneden alle ads moesten opruimen![]()
Toen opnieuw begonnen, beneden de speedrun gedaan en hoppa.
Dat klinkt behoorlijk creepy.. een hoog "Here's Johnny" gehalte ^^DW2005 schreef op donderdag 24 september 2015 @ 08:55:
[...]
Ik zou wel graag mee willen doen!
Mijn PSN is Kaadaan. Jullie kennen mij nog niet maar ik ben al lange tijd lurker van de Destiny forums en zou wel een keer mee willen doen.
Ik heb een Titan op lightlevel 293 en mijn autorifle is de Suros Regime op lvl 295

HahahaIrrival schreef op donderdag 24 september 2015 @ 09:49:
[...]
Dat klinkt behoorlijk creepy.. een hoog "Here's Johnny" gehalte ^^

Jullie kwamen teminste daar. Steeds was die deur bij ons dicht en konden we niet richting tanniks, wat we ook deden of hoe we der ook heen gingen deur was dicht.steffeh schreef op donderdag 24 september 2015 @ 09:47:
[...]
Yeah, maar wij hadden 5-10 seconden te weinig
PSN - M4uSzi // -
Had je wel de dailey opgestart?M4uSzi schreef op donderdag 24 september 2015 @ 09:53:
[...]
Jullie kwamen teminste daar. Steeds was die deur bij ons dicht en konden we niet richting tanniks, wat we ook deden of hoe we der ook heen gingen deur was dicht.
Was er niet gewiped tot derde deur?
Atlas#22744
Daily opgestart. En tot derde deur niet gewiped. Ging wel eentje dood van ons maar niet wiped.Kasai schreef op donderdag 24 september 2015 @ 09:54:
[...]
Had je wel de dailey opgestart?
Was er niet gewiped tot derde deur?
PSN - M4uSzi // -
Jullie hebben t gister tenminste kunnen proberen.M4uSzi schreef op donderdag 24 september 2015 @ 09:53:
[...]
Jullie kwamen teminste daar. Steeds was die deur bij ons dicht en konden we niet richting tanniks, wat we ook deden of hoe we der ook heen gingen deur was dicht.
Ik heb gister niet eens tijd ervoor gehad
Bijzonder.M4uSzi schreef op donderdag 24 september 2015 @ 09:56:
[...]
Daily opgestart. En tot derde deur niet gewiped. Ging wel eentje dood van ons maar niet wiped.
Jullie zijn dus doorde eerste 2 deuren gegaan, 1e met 1 orb, 2e met 2 orbs?
En dan de derde niet, maar doorgaan naar Taniks strike gebied?
Atlas#22744
Jup. Dus begreep het ook niet helemaal. Snapten niet wat we fout deden.Kasai schreef op donderdag 24 september 2015 @ 09:57:
[...]
Bijzonder.
Jullie zijn dus doorde eerste 2 deuren gegaan, 1e met 1 orb, 2e met 2 orbs?
En dan de derde niet, maar doorgaan naar Taniks strike gebied?
PSN - M4uSzi // -
Vreemd manM4uSzi schreef op donderdag 24 september 2015 @ 10:00:
[...]
Jup. Dus begreep het ook niet helemaal. Snapten niet wat we fout deden.
Atlas#22744
Zeker weten dat je de goede deur voor ogen had? Heeft niemand per ongeluk/bewust dingen gescanned met zijn ghost? Heb je ook 2 appels naast je TV gezet?M4uSzi schreef op donderdag 24 september 2015 @ 09:53:
[...]
Als je na de Ogre de twee relic rooms rushed, dan moet die wel open zijn imo. Ik heb gister met een paar mede-tweakers een uur verloren doordat we dachten dat de 3de deur ook open moest
We zijn er uiteindelijk niet in geslaagd, omdat we telkens met 3,5 minuut aankwamen bij de laatste kamer en dan wordt het echt krap. Beter luck next time gadget!
Arme Vinnietha_crazy schreef op donderdag 24 september 2015 @ 09:56:
[...]
Jullie hebben t gister tenminste kunnen proberen.
Ik heb gister niet eens tijd ervoor gehad
PSN - M4uSzi // -
Krijg net bericht dat de vaste groep zeer waarschijnlijk het laatste stukje van de raid wil doen, dat heeft voor mij voorrang,DW2005 schreef op donderdag 24 september 2015 @ 08:55:
[...]
Ik zou wel graag mee willen doen!
Dus graag even aanvullen en een reserve voor mij
Weet zeker dat we bij goede deur stonden. Steeds als we in de room met die 3 relics kwamen was de deur dicht. Op filmpjes zie je al dat deur los staat. Maar bij ons ie steeds dicht.Irrival schreef op donderdag 24 september 2015 @ 10:01:
[...]
Zeker weten dat je de goede deur voor ogen had? Heeft niemand per ongeluk/bewust dingen gescanned met zijn ghost? Heb je ook 2 appels naast je TV gezet?
Als je na de Ogre de twee relic rooms rushed, dan moet die wel open zijn imo. Ik heb gister met een paar mede-tweakers een uur verloren doordat we dachten dat de 3de deur ook open moestMaar dat is echt een mission impussibru met al die captains.
We zijn er uiteindelijk niet in geslaagd, omdat we telkens met 3,5 minuut aankwamen bij de laatste kamer en dan wordt het echt krap. Beter luck next time gadget!
PSN - M4uSzi // -
OT. Nee andere zakenM4uSzi schreef op donderdag 24 september 2015 @ 10:01:
[...]
Arme Vinnie, druk met het huis? Volgende keer weer een kans. Ik moet ook wachten tot de volgende keer.

Maar ik ook hoor, en zo wel meer mensen ook denk.
Komt wel een keer, zolang die nog niet infinte ammo heeft maakt t me alleen uit of die meer impact heeft
Dat getinder ook van jouw.tha_crazy schreef op donderdag 24 september 2015 @ 10:03:
[...]
OT. Nee andere zaken![]()
Komt wel een keer, zolang die nog niet infinte ammo heeft maakt t me alleen uit of die meer impact heeft
Zal vast weer snel der zijn.
PSN - M4uSzi // -
Bij ons werdt er gezegd dat je helemaal niet dood mag tot dat timer gedeelte.M4uSzi schreef op donderdag 24 september 2015 @ 10:03:
[...]
Weet zeker dat we bij goede deur stonden. Steeds als we in de room met die 3 relics kwamen was de deur dicht. Op filmpjes zie je al dat deur los staat. Maar bij ons ie steeds dicht.
Wordt er dan ook iets gezegd over filthy fingerprints op die deur?M4uSzi schreef op donderdag 24 september 2015 @ 10:03:
[...]
Weet zeker dat we bij goede deur stonden. Steeds als we in de room met die 3 relics kwamen was de deur dicht. Op filmpjes zie je al dat deur los staat. Maar bij ons ie steeds dicht.
De eerste keer dacht ik ook dat de deur dicht was, bleek dat ik verkeerd stond, je kan in die gang naar Taniks rechtdoor, daar is een dichte deur aan het eind maar je moet vlak voor die deur nog even linksaf, moeilijk te zien daar in het donker en met die rook van de taken erbij

Edit: zelf ben ik ook een keer dood gegaan, bij de deur met 2 orbs, deur was gewoon open
[ Voor 6% gewijzigd door gise op 24-09-2015 10:06 ]
Huh? Dat is echt heel erg raar, vrij bijzonder ook.M4uSzi schreef op donderdag 24 september 2015 @ 09:53:
[...]
Wat Irrival zegt, wel appels naast je tv toch?
Minder tinderen, meer Oryx killen.tha_crazy schreef op donderdag 24 september 2015 @ 10:03:
[...]
OT. Nee andere zaken![]()
Atlas#22744
SpijtigM4uSzi schreef op donderdag 24 september 2015 @ 10:03:
[...]
Er is één zin die ik op dit moment kan uitspugen.."Even Oryx cannot control an Orge, unless it's taken!"
ik ben onschuldigM4uSzi schreef op donderdag 24 september 2015 @ 10:04:
[...]
Dat getinder ook van jouw.![]()
Zal vast weer snel der zijn.
Wij gaan vanavond een Poging wagen, ff een team samenstellen (komt wel goed) en dan vanavond eens kijken of die neer gaat
En Tinder was t niet, maar wel weer eens een keer een date.
Atlas#22744
Gelukkig gewoon tweede met kills dus weinig carry aan.Bokkie schreef op donderdag 24 september 2015 @ 09:48:
[...]
Nice, mazzel dus dat je gecarried kon worden
Alleen iets vaker dood gegaan, twee shots van een Fallen sniper en het was byebye.
Fuck die Fallen Vandels trouwens met hun bubbles! Man wat zijn die irritant!
In onze BS run hadden we Vandal bubble train. 3 achter elkaar die 'm popte!
En in de kamer waar je normaal die walker hebt, zat een sniper vandel bovenin te snipen en toen wij op hem begonnen te schieten popte ie z'n bubble. Hij was de laatste in de kamer en zat bovenin op een platform waar we niet bij konden. Heeft ons 10 sec gekost om 'm eraf te krijgen!
Tweede met kills zegt vrij weinig, zegt alleen dat jij meer adds hebt gekilled, terwijl die anderen waarschijnlijk meer DPS op de baas gedaan hebbenFlix20 schreef op donderdag 24 september 2015 @ 10:11:
[...]
Gelukkig gewoon tweede met kills dus weinig carry aan.
Alleen iets vaker dood gegaan, twee shots van een Fallen sniper en het was byebye.
Fuck die Fallen Vandels trouwens met hun bubbles! Man wat zijn die irritant!
In onze BS run hadden we Vandal bubble train. 3 achter elkaar die 'm popte!
En in de kamer waar je normaal die walker hebt, zat een sniper vandel bovenin te snipen en toen wij op hem begonnen te schieten popte ie z'n bubble. Hij was de laatste in de kamer en zat bovenin op een platform waar we niet bij konden. Heeft ons 10 sec gekost om 'm eraf te krijgen!
Zelfde als bijvoorbeeld de damage counter bij de Warpriest, diegenen die het schild krijgen heb uiteraard ook minder damage gedaan op de warpriest als je de stats vergelijkt
[ Voor 3% gewijzigd door sbierman op 24-09-2015 10:29 ]
Het kan ook in de normale missie, op heroic. maar ALLEEN als deze missie ook als daily actief is.
[ Voor 31% gewijzigd door gise op 24-09-2015 10:30 ]
ahh ok... naja ik ga het niet meer proberen. Zit niet thuis. Gisteren 2-3 keer geprobeerd, werd 2 keer uit het spel geflikkerd en één keer faalde we bij de baas. PS4 maar uitgegooid.gise schreef op donderdag 24 september 2015 @ 10:29:
Had iemand van bungie onder z'n eigen naam gepost. overigens heb je nog een half uur voordat de daily reset
RNG. Ik kreeg eergisteren een blauwe 296 Ghost uit de court.Kasai schreef op donderdag 24 september 2015 @ 08:21:
Ik had ook moeite met mijn ghost upgraden, heb uiteindelijk de 280 vanguard gekocht (jij zit al hoger) volgenede upgrade was van de raid.
Voor zo ver ik weet is er geen quest waar je goede ghost van krijgt.
Eigenlijk had ik me meer met de baas bezig gehouden met Hammer time en sniper terwijl de andere 2 met zwaarden op de adds los gingen.gise schreef op donderdag 24 september 2015 @ 10:26:
[...]
Tweede met kills zegt vrij weinig, zegt alleen dat jij meer adds hebt gekilled, terwijl die anderen waarschijnlijk meer DPS op de baas gedaan hebben![]()
Zelfde als bijvoorbeeld de damage counter bij de Warpriest, diegenen die het schild krijgen heb uiteraard ook minder damage gedaan op de warpriest als je de stats vergelijkt
Maar met die update gaan dus kennelijk alle BS die nu verkregen zijn terug naar 290 gebracht worden, maar de wapens die je geupgrade hebt met die BS, die blijven de waarde behouden.
Op Reddit word dus ook al de tip gegeven om als een achterlijke zoveel mogelijk BS te halen bij de iPads.
Iemand een idee hoeveel dat kost? kan 't nu ff niet checken.
[ Voor 23% gewijzigd door Flix20 op 24-09-2015 10:36 ]
Gister al Court en strikes gegrind, helaas wederom geen ghost, wordt wel doodgegooid met artefacts en titan marks
Oryx masteren is echt gruwelijk moeilijk, helemaal als je randoms hebt en daar wat verschuivingen in hebt. Maar komt vast goed!tha_crazy schreef op donderdag 24 september 2015 @ 10:08:
[...]
ik ben onschuldig
[...]
Wij gaan vanavond een Poging wagen, ff een team samenstellen (komt wel goed) en dan vanavond eens kijken of die neer gaat
En Tinder was t niet, maar wel weer eens een keer een date.
Het was gruwelijk episch om die grote eikel weg te zien zweven. We hebben gegild als kleine meisjes

Mijn vriendin dacht dat er iets ergs was gebeurd, toen zei ik dat Oryx dood was
She was like

Yes! Mijn 301 Titan krijgt nog steeds 270 blues, maar mijn 291 hunter trok gisteren 298 boots uit een engram.DarkElement schreef op donderdag 24 september 2015 @ 10:33:
[...]
RNG. Ik kreeg eergisteren een blauwe 296 Ghost uit de court.
Atlas#22744
Gisteren helemaal geen zak gekregenKasai schreef op donderdag 24 september 2015 @ 10:41:
[...]
Yes! Mijn 301 Titan krijgt nog steeds 270 blues, maar mijn 291 hunter trok gisteren 298 boots uit een engram.
Krijg echt poep

Hmm. Nee peren. Kijk nu weten we de fout. Gewoon volgende keer weer proberen. Gaat vast lukken.steffeh schreef op donderdag 24 september 2015 @ 10:06:
[...]
Huh? Dat is echt heel erg raar, vrij bijzonder ook.
Wat Irrival zegt, wel appels naast je tv toch?
PSN - M4uSzi // -
Crashhill schreef op donderdag 24 september 2015 @ 10:45:
[...]
Gisteren helemaal geen zak gekregenop heavy van wat is het? 298?, ja 298.
Krijg echt poepgeef gewoon eens een 294 of 297 ghost weg

Haha

Maarja je kunt me niet horen zeuren dat ik binnen 2 weken hoogste level ben op 3 karakters
Ik ken het. Mijn ghost zit ook nog steeds op 240. En mijn artifact schiet ook niet echt op. Misschien toch maar een ghost kopen.Crashhill schreef op donderdag 24 september 2015 @ 10:45:
[...]
Gisteren helemaal geen zak gekregenop heavy van wat is het? 298?, ja 298.
Krijg echt poepgeef gewoon eens een 294 of 297 ghost weg
PSN - M4uSzi // -
niet doen! ik kon de mijne binnen no time vervangen door andere ghosts. Court of oryx ff doen met wat mensen! grote kans dat je daar wat vind/krijgt!M4uSzi schreef op donderdag 24 september 2015 @ 11:01:
[...]
Ik ken het. Mijn ghost zit ook nog steeds op 240. En mijn artifact schiet ook niet echt op. Misschien toch maar een ghost kopen.
heb nog een tier 3 rune of 2 als iemand binnenkort wilt
Als je de Black hammer sloopte, kreeg je een Rune stone. Hier stonden ‘tekens’ op.
Er werd gespeculeerd wat dit zou kunnen betekenen.
Moet ook wel zuur zijn voor diegene die dit bedacht en in het spel gezet heeft.
Heel slim hints achter laten om vervolgens ‘het geheim’ ontdekt te worden door een paar gasten die gewoon een beetje lopen te kutten en er per ongeluk op stuiten.
Mooie post ook over:
https://www.reddit.com/r/...one_is_definitely_just_a/
Ik heb een vanguard shell gekocht met glimmer als je hives killed. Die is ondertussen wel 288. Als je gnoeg legendary marks hebt raad ik zeker aan om die shell te kopen.M4uSzi schreef op donderdag 24 september 2015 @ 11:01:
[...]
Ik ken het. Mijn ghost zit ook nog steeds op 240. En mijn artifact schiet ook niet echt op. Misschien toch maar een ghost kopen.
1 Glimmer komt binnen als een mallen, en je kunt bij elke engram pickup 2-3 wormspore krijgen. (hoef je die ook NOOIT meer te sparen).
Artifact dan moet je de quests bij Eris uitspelen? zo dat je 6 Tier 1 CoO moet doen 3 Tier 2 en 1 Tier 3. Dan krijg je een 300 artifact.
Zo ga je dus redelijk rap omhoog als je die 2 weet te voltooien.
Wil het eigenlijk ook niet. Maar wil hoger worden. Vanavond weer eens poging doen om wat hoger te komen.GMacD schreef op donderdag 24 september 2015 @ 11:04:
[...]
niet doen! ik kon de mijne binnen no time vervangen door andere ghosts. Court of oryx ff doen met wat mensen! grote kans dat je daar wat vind/krijgt!
heb nog een tier 3 rune of 2 als iemand binnenkort wilt
Heb er ook nog eentje. Wil het eigenlijk ook wel proberen.
[ Voor 6% gewijzigd door M4uSzi op 24-09-2015 11:09 ]
PSN - M4uSzi // -
Dit topic is gesloten.
-Houd je reacties gerelateerd aan Destiny, het zeker niet de bedoeling om compleet offtopic te gaan