Er is veel meer te doen, zeker met TTK, lore is ook stuk uitgebreider en komt meer aan bod in het verhaal.jimz93 schreef op woensdag 23 september 2015 @ 15:27:
Hey, hoe bevalt deze uitbreiding voor jullie?
ik heb destiny bij de release gekocht maar was er na een maand of anderhalf toch wel echt klaar mee (end-game vond ik erg matig, te weinig te doen naast raiden en pvp-en ). daarnaast was er toen een groot gebrek in de lore. Is dat nog steeds zo beperkt allemaal of is er ondertussen e.e.a beter geworden?
De lore is bij het origineel + de eerste 2 uitbreidingen nog steeds ruk.jimz93 schreef op woensdag 23 september 2015 @ 15:27:
Hey, hoe bevalt deze uitbreiding voor jullie?
ik heb destiny bij de release gekocht maar was er na een maand of anderhalf toch wel echt klaar mee (end-game vond ik erg matig, te weinig te doen naast raiden en pvp-en ). daarnaast was er toen een groot gebrek in de lore. Is dat nog steeds zo beperkt allemaal of is er ondertussen e.e.a beter geworden?
Maar zodra je aan de TTK gaat er ineens een wereld voor je open.
Eerlijk is eerlijk, er zijn nog steeds wel een aantal dingen mis met Destiny, maar een heeeeeleboel dingen die echt zuur waren bij het origineel zijn nu veel beter. Als je de basis goed vond, is dit een goed moment om weer eens te kijken. Grootste nadeel is dat je de andere 2 uitbreidingen ook moet kopen om de TTK te kunnen spelen. Je kan het beste de Legendary edition kopen en je originele schijfje in de verkoop doen.
of je zegt niks
[ Voor 75% gewijzigd door BM op 24-09-2015 08:14 ]
Heb je ook concrete voorbeelden?gotjee schreef op woensdag 23 september 2015 @ 15:28:
[...]
Er is veel meer te doen, zeker met TTK, lore is ook stuk uitgebreider en komt meer aan bod in het verhaal.
PSN: Jirozi - Steam / uPlay / origin: jimz93
I totally agree.gotjee schreef op woensdag 23 september 2015 @ 15:28:
[...]
Er is veel meer te doen, zeker met TTK, lore is ook stuk uitgebreider en komt meer aan bod in het verhaal.
Alles is stukken beter. De content is echt eindeloos
Destiny clan: NERF - Never Ending Rifle Fire
De quests worden veel leuker verteld, er is meer interactie met de quest givers, Cayde heeft een hele grote rol gekregen. Eris en de rest van de Vanguard ook.
Ook zijn het nu niet enkele quests, maar hele verhaallijnen die je volgt. Geldt tevens voor een hoop exotics, je krijgt ze niet gewoon als random drop, maar je moet er daadwerkelijk wat voor doen.
Atlas#22744
Met de taken king heb je nog meer strikes, quests, wapens, exotics, heel nieuw level systeem (infusen), verhaallijn met cinematics die iets toevoegen, hoofdrolspelers (vanguard dudes) met een eigen verhaal en natuurlijk de Dreadnought als nieuwe locatie waar inmens veel is te ontdekken en te doen
De Reef is wel een beetje uitgestorven tegenwoordig.
PSN4 igorvertus (Destiny) * Aprilia RSV * Suzuki GSX1300R
Niice, thanks voor de info!sbierman schreef op woensdag 23 september 2015 @ 15:14:
[...]
Oh dat is wel lekker... die 310. Maar er stond gewoon weekly reset (gisteren dus) en niet armsday.
Komt wel als trials of osiris weer hip wordt..Ornathon schreef op woensdag 23 september 2015 @ 15:39:
Wat is "De Reef"?Ornathon schreef op woensdag 23 september 2015 @ 15:39:
Weet je welk schip hij kreeg?fritske23 schreef op woensdag 23 september 2015 @ 15:12:
Iemand in mijn fireteam kreeg ook een nieuw schip
Moeten we nu alweer mensen overtuigen? FFS. Kopen! Iedereen is mega hyped hier, en niet zonder reden. De game is belachelijk goed nu.
Heeft iemand de Black Spindle al? I NEED IT RIGHT NOW
Vanavond, VEX DESTROYER ST3FFHH, THE VICTOR.
Atlas#22744
Wat ik begrijp is gewoon de relics oppakken, maar niks scannen, mobs laten voor wat ze zijn, zorgen dat die deuren open gaan, doorlopen naar Taniks schip en alles kapot maken wat er is?
Black Spindle klinkt als een sexspeeltjesteffeh schreef op woensdag 23 september 2015 @ 15:51:
Moeten we nu alweer mensen overtuigen? FFS. Kopen! Iedereen is mega hyped hier, en niet zonder reden. De game is belachelijk goed nu.
Volgens mij welsteffeh schreef op woensdag 23 september 2015 @ 15:52:
[...]
Wat ik begrijp is gewoon de relics oppakken, maar niks scannen, mobs laten voor wat ze zijn, zorgen dat die deuren open gaan, doorlopen naar Taniks schip en alles kapot maken wat er is?
Kan iemand ff een goede uitleg neer zetten hier, scheelt ons vanavond tijd, kunnen we sneller de raid in
Yes, heb begrepen van welVerwijderd schreef op woensdag 23 september 2015 @ 15:55:
Als je het trouwens niet haalt, kun je dan gewoon naar orbit en het nog is proberen?
[ Voor 5% gewijzigd door Bustakiller op 23-09-2015 15:59 ]
Ja de eerste 2 deuren scannen/openen en dan naar het schip lopen en alles kaopt makensteffeh schreef op woensdag 23 september 2015 @ 15:52:
[...]
Griffx schreef op woensdag 23 september 2015 @ 15:54:
[...]
Volgens mij wel
Kan iemand ff een goede uitleg neer zetten hier, scheelt ons vanavond tijd, kunnen we sneller de raid in![]()
Yo, thx. Vanavond ff regelen voordat Oryx dood gaat.fritske23 schreef op woensdag 23 september 2015 @ 16:01:
[...]
Ja de eerste 2 deuren scannen/openen en dan naar het schip lopen en alles kaopt maken
Die moet ik ook ff halen zodra ik level 290 ben.steffeh schreef op woensdag 23 september 2015 @ 16:03:
[...]
[video]
[...]
Yo, thx. Vanavond ff regelen voordat Oryx dood gaat.
PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451
Nightfall gehaald 3 tries en boom! Als iemand nog een runnetje wilt doen naar die exotic ben ik in
PSN: Headblast1987, Battlenet: Miyoujin#2279
Wil ook wel mee doenHeadblast schreef op woensdag 23 september 2015 @ 16:58:
Nightfall gehaald 3 tries en boom! Als iemand nog een runnetje wilt doen naar die exotic ben ik in
Er1ckNL PSN.
Lian Li PC O-11 Dynamic XL, AMD 5950x, NZXT Z73, Asus X570 Gaming-E, 4x8GB 3600mhz, Gigabyte RTX 3090 Vision OC, WD Black SN850 1TB
Schijnt ook op normal te werken als ik de comments mag geloven.
Lian Li PC O-11 Dynamic XL, AMD 5950x, NZXT Z73, Asus X570 Gaming-E, 4x8GB 3600mhz, Gigabyte RTX 3090 Vision OC, WD Black SN850 1TB
forgive me for being sceptical after the first part...steffeh schreef op woensdag 23 september 2015 @ 15:51:
ontopic: klinkt inderdaad goed, ik heb overigens het origineel incl de 2 DLC's al (had de premium edition voor €100 helaas aangeschaft...
anyhow, het klinkt iig alsof het het overwegen waardt is
[ Voor 27% gewijzigd door jimz93 op 23-09-2015 17:29 ]
PSN: Jirozi - Steam / uPlay / origin: jimz93
Ik wil er vanavond ook voor gaan.
Rond 20.30 uur
Pm me als je mee wilt. Liefst 1 hunter 1 titan. Light 290.
Rond 20.30 uur
Pm me als je mee wilt. Liefst 1 hunter 1 titan. Light 290.
Weet je dat zeker. Dat maakt het natuurlijk stuk makkelijker.Baiko schreef op woensdag 23 september 2015 @ 17:24:
Schijnt ook op normal te werken als ik de comments mag geloven.
PSN - M4uSzi // -
Haha was flauw. Maar het is echt heel erg leuk geworden sinds The Taken King. Heel erg veel te doen en veel diversiteit, dus gewoon doen.jimz93 schreef op woensdag 23 september 2015 @ 17:25:
[...]
forgive me for being sceptical after the first part...
ontopic: klinkt inderdaad goed, ik heb overigens het origineel incl de 2 DLC's al (had de premium edition voor €100 helaas aangeschaft...) DLC's uiteindelijk nooit meer gespeeld want --> derp end-game.
anyhow, het klinkt iig alsof het het overwegen waardt is
Ik als ik online benDarkElement schreef op woensdag 23 september 2015 @ 17:48:
Wie vanavond daily na 12 (avonddienst hier)
Nee, werkt niet. Deur gaat dan niet open (aldus comments).M4uSzi schreef op woensdag 23 september 2015 @ 17:46:
[...]
Weet je dat zeker. Dat maakt het natuurlijk stuk makkelijker.
Iemand nog zin om die exotic te pakken?
[quote]Crash schreef op woensdag 23 september 2015 @ 18:56:
[...]
Nee, werkt niet. Deur gaat dan niet open (aldus comments).
[/quote.
Duidelijk. Dan maar gewoon heroic.
[...]
[/quote.
Duidelijk. Dan maar gewoon heroic.
PSN - M4uSzi // -
Ik wil welRRCreations schreef op woensdag 23 september 2015 @ 18:59:
Iemand nog zin om die exotic te pakken?
Schijn bedriegt. Toenstraks met Jurix & Headblast een poging gedaan, deuren ging vrij vlot open, maar die twee kamers voor de boss fight zitten enorm veel knights/captains die je ook nog moet verslaan.M4uSzi schreef op woensdag 23 september 2015 @ 17:46:
[...]
Weet je dat zeker. Dat maakt het natuurlijk stuk makkelijker.
Wel bij de boss fight aangekomen met volgens mij nog iets van 5 minuten over om hem te killen, zoveel adds die je nog moet killen. Uiteindelijk op 15-30% gekregen zoiets?
Denk dat mijn light 282 toch iets te laag is
Ik ook wel maar weet niet zo goed hoe ik moet lopen. Iemand van jullie wel?RRCreations schreef op woensdag 23 september 2015 @ 19:04:
Heb je toegevoegd, Renesism
PSN-ID: Hettic1
In comments wordt ook aangegeven onder normal te werken. Maar misschien zekere voor het onzekereCrash schreef op woensdag 23 september 2015 @ 18:56:
[...]
Wellicht een beetje aan de vroege kant, maar voor volgende week dinsdag en donderdag zoek ik nog 4 man die " blind" de raid in willen gaan. Echt mensen die niet weten hoe het gevecht gaat, en zich ook niet hebben ingelezen. Vereiste is wel dat je minimaal 290 light hebt, en dus beschikbaar bent op dinsdag en donderdag vanaf ongeveer 19:30 tot ... (dit zodat we tijd genoeg hebben om de raid te clearen).(PS4 trouwens)
1. SaSha1103
2. Martijntjuh007
3.
4.
5.
6.
1. SaSha1103
2. Martijntjuh007
3.
4.
5.
6.
https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913
Ik wil wel mee, hopelijk haal ik 290 light voor die tijd.Michaelg schreef op woensdag 23 september 2015 @ 19:18:
Wellicht een beetje aan de vroege kant, maar voor volgende week dinsdag en donderdag zoek ik nog 4 man die " blind" de raid in willen gaan. Echt mensen die niet weten hoe het gevecht gaat, en zich ook niet hebben ingelezen. Vereiste is wel dat je minimaal 290 light hebt, en dus beschikbaar bent op dinsdag en donderdag vanaf ongeveer 19:30 tot ... (dit zodat we tijd genoeg hebben om de raid te clearen).(PS4 trouwens)
1. SaSha1103
2. Martijntjuh007
3. trahdeog
4.
5.
6.
Je hebt nog een klein weekje:D dus moet goed komen toch!
https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913
Zo heel graag mee willen. Blind is altijd leuker. Momenteel 289 light dus 290 moet makkelijk lukken.Michaelg schreef op woensdag 23 september 2015 @ 19:18:
1. SaSha1103
2. Martijntjuh007
3.
4.
5.
6.
1. SaSha1103
2. Martijntjuh007
3. Trahdeog
4. Jur1x
5.
6.
Top! Ik heb je erbij gezet.
1. SaSha1103
2. Martijntjuh007
3. Trahdeog
4. Jur1x
5.
6.
Ik doe volgende week ook wel mee.Michaelg schreef op woensdag 23 september 2015 @ 19:26:
1. SaSha1103
2. Martijntjuh007
3. Trahdeog
4. Jur1x
5.
6.
Iemand daily voor exotic nu? light +/- 290 liefst
-M0nkeymen81
-
-
-M0nkeymen81
-
-
[ Voor 21% gewijzigd door M0nkeymen op 23-09-2015 20:05 ]
psn: M0nkeymen81 | Inglourious Guardians
Wil wel mee voor een exoticM0nkeymen schreef op woensdag 23 september 2015 @ 19:41:
-M0nkeymen81
-
-
PSN: jansoe13
Het is vrij lastig, was zijn jullie PSN? Of voeg me maar toe: Renesism
1 iemand nodig voor de raid. Zijn bij de eerste Boss.
Willen nu gelijk beginnen. 290 light required.
Add: rokz04
Willen nu gelijk beginnen. 290 light required.
Add: rokz04
Ik wil exotic wel proberen, alleen wel 280.
En anders iemand nightfall?
En anders iemand nightfall?
[ Voor 26% gewijzigd door Hettic op 23-09-2015 20:13 ]
Is er nog iemand die strikes wil doen? Zoek nog een leuke clan om mee te gamen. Op de ps4 uiteraard. Ben nu lvl 255.
Iemand die daily al gehaald? tactiek?
[ Voor 13% gewijzigd door Vuvuzela op 23-09-2015 20:14 ]
I served in a company of heroes.
Het is toch geen daily of wel?M0nkeymen schreef op woensdag 23 september 2015 @ 19:41:
-M0nkeymen81
-
-
Het is idd de daily, werkt niet op normale niveau. Kan eventueel ook de Raid doen indien iemand dit wilt.
Daily kan maar ook normale op heroic alleen je moet echt boven de 290 zitten en zeker qua wapens. Die adds zijn echt sterk!
Heb 294 titan kan raiden en/of die sniper doen.
Cool, titan hebben is wel noodzakelijk ivm bubble. Nog andere gedaagden?Headblast schreef op woensdag 23 september 2015 @ 20:25:
Daily kan maar ook normale op heroic alleen je moet echt boven de 290 zitten en zeker qua wapens. Die adds zijn echt sterk!
Nog 1 titan nodig voor sniper in daily hc. Binnen nu en half uur.
Wij proberen het ook. Maar de deur naar tanniks zit dicht? Wat doen we verkeerd en waneer begint de timer eigenlijk te lopen.
PSN - M4uSzi // -
Dus morgen kan je niet meer handmatig de missie opstarten (is de moon).RRCreations schreef op woensdag 23 september 2015 @ 20:22:
Het is idd de daily, werkt niet op normale niveau. Kan eventueel ook de Raid doen indien iemand dit wilt.
Rennen, geen spawn killen, snel die Ogre slopen weer terug rennen en dan z.s.m die 2 deuren met bijbehorende relics openen.M4uSzi schreef op woensdag 23 september 2015 @ 20:36:
[...]
Wij proberen het ook. Maar de deur naar tanniks zit dicht? Wat doen we verkeerd en waneer begint de timer eigenlijk te lopen.
Hmm. Zullen we wel te sloom zijn. Deden het zo maar deur was gesloten.L490 schreef op woensdag 23 september 2015 @ 20:42:
[...]
Rennen, geen spawn killen, snel die Ogre slopen weer terug rennen en dan z.s.m die 2 deuren met bijbehorende relics openen.
PSN - M4uSzi // -
Bizar dat dit per ongeluk ontdekt is gewoon xD
[ Voor 4% gewijzigd door DarkElement op 23-09-2015 20:45 ]
Volgens mij kan het gewoon wel. Gewoon normale missie en dan heroic kiezen. Is precies het zelfde. Volgens de bron kon het gewoon.Baiko schreef op woensdag 23 september 2015 @ 20:36:
[...]
Dus morgen kan je niet meer handmatig de missie opstarten (is de moon).
[ Voor 5% gewijzigd door RRCreations op 23-09-2015 20:51 ]
bah 2x gedaan maar lukt niet
en vandaag geen tijd meer, hopelijk kan dit morgen ook nog. Probleem is dat er op het eind gewoon ontzettend veel adds zijn. Die zwarte ballen moeten gelijk kapot. Anders spawnen er gewoon te veel.
[ Voor 43% gewijzigd door M0nkeymen op 23-09-2015 20:55 ]
psn: M0nkeymen81 | Inglourious Guardians
Congratz!Kasai schreef op woensdag 23 september 2015 @ 20:54:
Hij is dood!
PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451
Congrats!Kasai schreef op woensdag 23 september 2015 @ 20:54:
Hij is dood!
Is er iemand die de black beauty wilt gaan halen op ps4? Psn = Irrival
Hulp zou ook geweldig zijn, ben altijd in voor wat lolligagging
Hulp zou ook geweldig zijn, ben altijd in voor wat lolligagging
[ Voor 33% gewijzigd door Irrival op 23-09-2015 21:28 ]
PSN & PC: Irrival | Battle.net: Irrival#2692
Nice. En gratz met het verslaan van Oryx
PSN - M4uSzi // -
Iemand voor daily story missie?
-
[ Voor 100% gewijzigd door GMacD op 23-09-2015 21:53 ]
Nog twee mensen die de daily willen doen?
Vol
Vol
[ Voor 14% gewijzigd door NippleWarrior op 23-09-2015 21:59 ]
Voor de sniper? Im in ps4 : IrrivalNippleWarrior schreef op woensdag 23 september 2015 @ 21:53:
Nog twee mensen die de daily willen doen?
PSN & PC: Irrival | Battle.net: Irrival#2692
nou bij mij lukt t maar niet heb hem down gehaald maar dan niet genoeg tijd voor de adds
Ik geef t ook op.. 1 keer met 2 man blessing of light bubbel ernaast en volop zwaarden.. binnen 1,5 minuut hadden we hem op 25% maar dan is de bubbel weg en wordt het chaos.
Ik heb de Black Spindle... Was moeilijk maar met machine guns en al met moeite.
Poeh poeh... dat was echt moeilijker dan gedacht.. recommended light 240 ammehoela.
Poeh poeh... dat was echt moeilijker dan gedacht.. recommended light 240 ammehoela.
Huidige setup : I5-4460 @ 3.2GHz -ASRock B85M Pro4 - MSI Radeon R9 280 Gaming 3G - Crucial MX100 256GB SSD - Crucial Ballistix 8GB 1600mhz - CoolerMaster N300 - Gelid Solutions Tranquillo Rev.2
Hebben jullie het gedaan met een Titan? Want zonder Titan lijkt het me onmogelijk, zouden jullie de tactiek willen delen?
wat frustrerend zeg. Is het eindelijk uitdagend, lijkt het bijna onmogelijk tenzij je perfecte classes hebt. Of mis ik iets?
Zojuist paar keer geprobeerd met hunter/lock/lock.
Maar we kwamen maar niet ver genoeg.
Zojuist paar keer geprobeerd met hunter/lock/lock.
Maar we kwamen maar niet ver genoeg.
Heb het met 2 hunters, 1 nightstalker. Ik was Celestial en 1 titan.RRCreations schreef op woensdag 23 september 2015 @ 22:31:
Hebben jullie het gedaan met een Titan? Want zonder Titan lijkt het me onmogelijk, zouden jullie de tactiek willen delen?
Eerst alles op boss geven daarna hadden we ruim de tijd voor de adds
Huidige setup : I5-4460 @ 3.2GHz -ASRock B85M Pro4 - MSI Radeon R9 280 Gaming 3G - Crucial MX100 256GB SSD - Crucial Ballistix 8GB 1600mhz - CoolerMaster N300 - Gelid Solutions Tranquillo Rev.2
ik doe wel mee als je nog gaat?vegetto1983 schreef op woensdag 23 september 2015 @ 22:35:
Iemand nu een poging voor die sniper?
Eindelijk Oryx dood. Holy shit het was vet! Auto rifle en gloves gekregen.
Gelijk ook ff Touch of Malice gehaald, ook een super sterk wapen.
Gelijk ook ff Touch of Malice gehaald, ook een super sterk wapen.
welke ilvl zijn jullie? Heb zelf titan 294 maar wapens zijn 295 en 297
Ik wil nog wel een poging wagen andersHeadblast schreef op woensdag 23 september 2015 @ 22:57:
[...]
welke ilvl zijn jullie? Heb zelf titan 294 maar wapens zijn 295 en 297
PSN: jansoe13
Hier heb je evt wel wat aan:
https://www.reddit.com/r/...the_black_spindle_exotic/
Al moet je dan wel vrij snel in de laatste ruimte komen. Ruimte ervoor vind ik ook vrij kut door die void wizards en verstopte snipers.
https://www.reddit.com/r/...the_black_spindle_exotic/
Al moet je dan wel vrij snel in de laatste ruimte komen. Ruimte ervoor vind ik ook vrij kut door die void wizards en verstopte snipers.
Net een paar dagen bezig met de xbox one, en interesse in deze game. Te koop op OKS voor 34,95. Prima prijs, maar je krijgt een account die je moet registreren op je xbox als home console en dan weer weghalen na download, hierna kan je hem dan spelen op je eigen account.
Klinkt wat dubieus of is dit een normale manier van verkopen van een digitale versie ?
Klinkt wat dubieus of is dit een normale manier van verkopen van een digitale versie ?
Nog mensen die voor de black spindle gaan? Wil zelf graag een poging wagen. Light level zit rond de 287
PSN: Maiky1001
Dit topic is gesloten.
Let op:
-Houd je reacties gerelateerd aan Destiny, het zeker niet de bedoeling om compleet offtopic te gaan
-Houd je reacties gerelateerd aan Destiny, het zeker niet de bedoeling om compleet offtopic te gaan