Atlas#22744
Je vindt af en toe een legendary 'wapen' in het wild.. Lijkt op een fusionrifle en heeft een hele reeks cijfers en letters..Crash schreef op woensdag 23 september 2015 @ 12:40:
[...]
Hoe krijg je die gunsmith zo snel geleveled?
Door alleen al die test wapens te gebruiken?
PSN: Fruitschaaltje
Kasai schreef op woensdag 23 september 2015 @ 13:01:
Max light level is nu 299. Beter dropped Oryx wapen met flink wat light zodat ik 300 kan worden.
Wie gebruikt er nou een fusionCrashhill schreef op woensdag 23 september 2015 @ 13:05:
[...]
Nice, ik heb nog wel een fusion gekregen van 300. Maar men sniper en shotgun zijn al 299-300. Dat hij maar een 310 heavy weggeeft kan ik mijn Truth upgraden naar 305, tenzij natuurlijk die heavy al fijn genoeg schiet. Wat dat betreft kijk ik alleen maar puur naar hoe fijn dat een wapen schiet ipv hoe hoog attack deze heeft
Gebruik je Truth zo veel dan?
Atlas#22744
Heb al mensen boven de 300 gezien heurKasai schreef op woensdag 23 september 2015 @ 13:01:
Max light level is nu 299. Beter dropped Oryx wapen met flink wat light zodat ik 300 kan worden.
Als ik geen zwaard aan heb, altijd de Truth. Enige fijne primary exotic die ik kreeg, is de Zhalo Supercell.Kasai schreef op woensdag 23 september 2015 @ 13:07:
[...]
Wie gebruikt er nou een fusion
Gebruik je Truth zo veel dan?
Mijn huidige auto-rifle schiet toch wel gigantisch fijn. (Ondanks dat hij geen beest is
Dat maak ik er wel van
Truth doet toch best veel damage en met proxity and aggressive tracking hoef ik niet veel na te denken hoe ik schiet zeg maar
ik zit echt al sinds 4-5 dagen vast op 295. Wel ondertussen 150 engrams ingeleverd, maar gewoon niks fatsoenlijks... kijk naar mijn shell - 288
PS: wel een nieuwe controller van mijn vriendin gekregen
[ Voor 10% gewijzigd door Crashhill op 23-09-2015 13:14 ]
Ik ook, RNG is een bitch though.
Atlas#22744
Oh had je het over je eigen light, dacht in het algemeenKasai schreef op woensdag 23 september 2015 @ 13:12:
Ik ook, RNG is een bitch though.
On a sidenote, ik vind dit weer wel veel toffer dan in HoW waar je binnen een week max level was en niet meer verder kon qua gear. Beetje RNG is OK wat mij betreft, al hoeft de forever 29 tijd ook weer niet terug te keren.
[ Voor 35% gewijzigd door Faaz0 op 23-09-2015 13:14 ]
Nou we t daar toch over hebben, er gaan geruchten dat deze ook te maken hebben met die Sleeper Simulant exotic:Fruitschaal schreef op woensdag 23 september 2015 @ 13:04:
[...]
Je vindt af en toe een legendary 'wapen' in het wild.. Lijkt op een fusionrifle en heeft een hele reeks cijfers en letters..
https://www.reddit.com/r/...m/sleeper_simulant_quest/
Allemaal erg speculatief, maar wel leuk om ff te lezen
[ Voor 8% gewijzigd door CrackSlet op 23-09-2015 13:16 ]
Ik moet het nut nog zien van truth in kings fall, in de meeste gevallen ben je beter af met een goeie HMG.Crashhill schreef op woensdag 23 september 2015 @ 13:12:
[...]
Als ik geen zwaard aan heb, altijd de Truth. Enige fijne primary exotic die ik kreeg, is de Zhalo Supercell.
Mijn huidige auto-rifle schiet toch wel gigantisch fijn. (Ondanks dat hij geen beest is(Crucible Auto Rifle)
Dat maak ik er wel van
Truth doet toch best veel damage en met proxity and aggressive tracking hoef ik niet veel na te denken hoe ik schiet zeg maarverder alleen maar bout heavy's gekregen.
ik zit echt al sinds 4-5 dagen vast op 295. Wel ondertussen 150 engrams ingeleverd, maar gewoon niks fatsoenlijks... kijk naar mijn shell - 288ding is al 5 dagen 288
| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR
Meh rocket launchers zijn zo Year 1Crashhill schreef op woensdag 23 september 2015 @ 13:12:
[...]
Als ik geen zwaard aan heb, altijd de Truth. Enige fijne primary exotic die ik kreeg, is de Zhalo Supercell.
Mijn huidige auto-rifle schiet toch wel gigantisch fijn. (Ondanks dat hij geen beest is(Crucible Auto Rifle)
Dat maak ik er wel van
Truth doet toch best veel damage en met proxity and aggressive tracking hoef ik niet veel na te denken hoe ik schiet zeg maarverder alleen maar bout heavy's gekregen.
ik zit echt al sinds 4-5 dagen vast op 295. Wel ondertussen 150 engrams ingeleverd, maar gewoon niks fatsoenlijks... kijk naar mijn shell - 288ding is al 5 dagen 288
PS: wel een nieuwe controller van mijn vriendin gekregen"Volgens mij was ik iets teveel aan het zeuren dat ik niet kon reloaden en reviven omdat vierkantje niet goed meer werkte
."
Ik vind dat ze nu een goede mix hebben van de rng van VoG (forever 29 anyone?) en Crota's End (binnen week max level).Faaz0 schreef op woensdag 23 september 2015 @ 13:13:
[...]
Oh had je het over je eigen light, dacht in het algemeen
On a sidenote, ik vind dit weer wel veel toffer dan in HoW waar je binnen een week max level was en niet meer verder kon qua gear. Beetje RNG is OK wat mij betreft, al hoeft de forever 29 tijd ook weer niet terug te keren.
Atlas#22744
Yup, maarja als je geen fatsoenlijke machine gun krijgt is de Truth wel een pareltje...Kasai schreef op woensdag 23 september 2015 @ 13:16:
[...]
Meh rocket launchers zijn zo Year 1Ghost shell is echt ruk qua light (vind ik), de raid moet je zegenen met een 300+ versie.
de Exotic Y2 variant van Black hammer!
https://www.reddit.com/r/...pindle_from_daily_heroic/
PSN: Flix20-NL
Holy shit!Flix20 schreef op woensdag 23 september 2015 @ 13:19:
Dus, kennelijk heeft de Daily van vandaag een leuk extratje
de Exotic Y2 variant van Black hammer!
Ik las het ook, maar is schijnbaar gegarandeerd?
Atlas#22744
één manier om erachter te komen eh.Kasai schreef op woensdag 23 september 2015 @ 13:20:
[...]
Holy shit!
Ik las het ook, maar is schijnbaar gegarandeerd?
Ga die post igg ff in de gaten houden, zullen er ongetwijfeld een aantal zijn die dit direct aan het testen zijn.
25 shards en 10 motes zo uit mn hoofdvegetto1983 schreef op woensdag 23 september 2015 @ 13:21:
die quest voor dat zwaart waar je die zooi voor moet verzamelen ik zie nergens hoeveel ik er moet verzamelen en dan staat er nog iets over motes of light maar ik kom er niet helemaal uit iemand die gedaan?
25 halium flakes (kistjes op dreadnaught)vegetto1983 schreef op woensdag 23 september 2015 @ 13:21:
die quest voor dat zwaart waar je die zooi voor moet verzamelen ik zie nergens hoeveel ik er moet verzamelen en dan staat er nog iets over motes of light maar ik kom er niet helemaal uit iemand die gedaan?
10 motes of light als je dat hebt naar Lord Shaxx lopen
Ik ben voorlopig nog niet thuis...Flix20 schreef op woensdag 23 september 2015 @ 13:22:
[...]
één manier om erachter te komen eh.
Ga die post igg ff in de gaten houden, zullen er ongetwijfeld een aantal zijn die dit direct aan het testen zijn.
HYPED
Atlas#22744
Deze quest is pas beschikbaar als je crucible level 3 bent.Crashhill schreef op woensdag 23 september 2015 @ 13:22:
[...]
25 halium flakes (kistjes op dreadnaught)
10 motes of light als je dat hebt naar Lord Shaxx lopen
Ik ben ondertussen bezig met de Reforged versie ....
Schijnt dat als je ipv de cave uit rent naar de ketch van taniks gaat je 10 mins hebt om te clearen je dan de exotic Black Spindle krijgt
Ik wil weten wat de perks zijn of het de post of pre nerf white nail perk is
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Ja wij gaan die een keertje als groep in Rumble halen xD!komt gisteren 15-12 0% omhoog gegaan fuck die shit danFruitschaal schreef op woensdag 23 september 2015 @ 13:29:
[...]
Deze quest is pas beschikbaar als je crucible level 3 bent.
Ik ben ondertussen bezig met de Reforged versie ....
spoiler:( exotic sword )
btw: wat vinden jullie van die CoO ?
[ Voor 17% gewijzigd door Crashhill op 23-09-2015 13:38 ]
Ik lees dat het de oude white nail perk is, wat op zich ook wel prima is op een EXOTIC sniper.Bokkie schreef op woensdag 23 september 2015 @ 13:31:
Iemand black spindle al gehaald in de daily?
Schijnt dat als je ipv de cave uit rent naar de ketch van taniks gaat je 10 mins hebt om te clearen je dan de exotic Black Spindle krijgt
Atlas#22744
Als er mensen zijn die hem nu willen gaan doen loop ik wel meeBokkie schreef op woensdag 23 september 2015 @ 13:31:
Iemand black spindle al gehaald in de daily?
In dat geval.Kasai schreef op woensdag 23 september 2015 @ 13:39:
[...]
Ik lees dat het de oude white nail perk is, wat op zich ook wel prima is op een EXOTIC sniper.
Dag warpriest :W
Dag Gorgoroth :W
Dag Deathsingers :W
en vooral.
Dag Oryx :W
Hebben jullie Oryx al neer?tha_crazy schreef op woensdag 23 september 2015 @ 13:40:
[...]
In dat geval.
Dag warpriest :W
Dag Gorgoroth :W
Dag Deathsingers :W
en vooral.
Dag Oryx :W
Atlas#22744
Ik las daar juist net dat het NIET dezelfde pre nerd white tail perk is.Kasai schreef op woensdag 23 september 2015 @ 13:39:
[...]
Ik lees dat het de oude white nail perk is, wat op zich ook wel prima is op een EXOTIC sniper.
Nee, gister wel even goed gedrild met het Raid team +1 en het ging best goed.
40 minuten bezig geweest met dat klote kistje voor gorgoth.
Iedereen snapt nu de mechanics dus volgende keer zijn we er sneller, maar gister was het half 12.
Ook wegens uitleg en nog niet iedereen kan de jumping puzzels even snel.
Wij moesten voor 1 kistje terug naar orbit en moesten toen de jump puzzels opnieuw doen, dus dachten we fuck it. Oryx op liek 3% en toen deed ie wat anders dan wat wij anticipeerde, wipe.tha_crazy schreef op woensdag 23 september 2015 @ 13:42:
[...]
Nee, gister wel even goed gedrild met het Raid team +1 en het ging best goed.
40 minuten bezig geweest met dat klote kistje voor gorgoth.
Iedereen snapt nu de mechanics dus volgende keer zijn we er sneller, maar gister was het half 12.
Ook wegens uitleg en nog niet iedereen kan de jumping puzzels even snel.
Atlas#22744
Refunded, dus je krijgt je kogels terug..fritske23 schreef op woensdag 23 september 2015 @ 13:45:
Op mijn Stillpiercer zit wel de perk perfectionist: Magazine is refunded if all shots are precision kills.
Atlas#22744
Ja dat begrijp ikCrashhill schreef op woensdag 23 september 2015 @ 13:46:
[...]
Refunded, dus je krijgt je kogels terug..
Nee het gaat om de nieuwe of oude white nail perk. Ja klopt bosjuh kut hefritske23 schreef op woensdag 23 september 2015 @ 13:46:
[...]
Ja dat begrijp ikMisschien is dat de perk wel die op de black spindle zit
Ah dat is ook wel klote ja.Kasai schreef op woensdag 23 september 2015 @ 13:44:
[...]
Wij moesten voor 1 kistje terug naar orbit en moesten toen de jump puzzels opnieuw doen, dus dachten we fuck it. Oryx op liek 3% en toen deed ie wat anders dan wat wij anticipeerde, wipe.
Op zich denk ik dat we de firepower er nu wel voor hebben.
Regelmatig bij de deathsingers op moeten passen dat we de 1e niet gelijk neerknalde.
Gorgoroth duurde wat langer, voor veel mensen nieuw dus wennen.
Naarmate de tijd verstreek kregen we round 1 steed meer damage erop tot we bij round 1 op 60% al zaten oid.
Verwijderd
Vrienden van mij zijn al max level met (denk ik) redelijk wat gear.
Hoe lang zou het ongeveer voor mij duren tot ik met hen kan spelen?
Is het spel niet saai als je laag level bent en solo?
Met white nails zat je magazijn direct weer vol én ging het niet van je reserve af.
Met White nail hoef je nog steeds niet te reloaden maar worden de kogels wel uit je reserve gehaald.
White nail toen = zolang je blijft critten kan je blijven schieten, unlimited ammo
tha_crazy schreef op woensdag 23 september 2015 @ 13:48:
[...]
Ah dat is ook wel klote ja.
Op zich denk ik dat we de firepower er nu wel voor hebben.
Regelmatig bij de deathsingers op moeten passen dat we de 1e niet gelijk neerknalde.
Gorgoroth duurde wat langer, voor veel mensen nieuw dus wennen.
Naarmate de tijd verstreek kregen we round 1 steed meer damage erop tot we bij round 1 op 60% al zaten oid.
Atlas#22744
Hangt er vanaf of ze je komen helpen.Verwijderd schreef op woensdag 23 september 2015 @ 13:48:
Morgen ga ik Destiny kopen, samen met de PS4+Fifa16 bundel.
Vrienden van mij zijn al max level met (denk ik) redelijk wat gear.
Hoe lang zou het ongeveer voor mij duren tot ik met hen kan spelen?
Is het spel niet saai als je laag level bent en solo?
Als je 1/2 lvl 40's meeneemt door je story mode, dan kan je daar met 3 uurtjes wel doorheen zijn en dan is het als een gek de strike lists lopen. Dan kan je met 1 dag wel op lvl 40 zitten en met een weekendje ook wel rond de 280 light zitten.
Alleen zal het iets langer duren.
http://www.twitch.tv/triplewrecktv
| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR
THE HYPE IS REALVerderf schreef op woensdag 23 september 2015 @ 13:52:
ITS REAL! Triplwreck krijgt hem net op zijn livestream!
http://www.twitch.tv/triplewrecktv
Atlas#22744
Atlas#22744
-Je mag niet dood gaan anders is de deur naar de ketch dicht "you just missed them"
-je moet binnen 10 minuten de ketch clearen en de boss killen
Verwijderd
Thanks!Flix20 schreef op woensdag 23 september 2015 @ 13:51:
[...]
Hangt er vanaf of ze je komen helpen.
Als je 1/2 lvl 40's meeneemt door je story mode, dan kan je daar met 3 uurtjes wel doorheen zijn en dan is het als een gek de strike lists lopen. Dan kan je met 1 dag wel op lvl 40 zitten en met een weekendje ook wel rond de 280 light zitten.
Alleen zal het iets langer duren.
Dat gaat dus een weekendje gamen worden
Exact, gevecht zelf ziet er intens uit, dus breng je A game.Verderf schreef op woensdag 23 september 2015 @ 13:56:
voor zover het lijkt:
-Je mag niet dood gaan anders is de deur naar de ketch dicht "you just missed them"
-je moet binnen 10 minuten de ketch clearen en de boss killen
Atlas#22744
Mag je tijdens het gevecht wel dood gaan?Kasai schreef op woensdag 23 september 2015 @ 14:00:
[...]
Exact, gevecht zelf ziet er intens uit, dus breng je A game.
PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account
jaUTADDICT schreef op woensdag 23 september 2015 @ 14:00:
[...]
Mag je tijdens het gevecht wel dood gaan?
Ik raad je om rift/control te doen.. Ook dingen als rift igniten tellen mee.. Ik heb het binnen 5 potjes gehaald.. ( Moet zeggen, ik had wel een paar erg goede rondes.. ). Anders wil ik wel een keer meedoen als schietschijfCrashhill schreef op woensdag 23 september 2015 @ 13:36:
[...]
Ja wij gaan die een keertje als groep in Rumble halen xD!komt gisteren 15-12 0% omhoog gegaan fuck die shit dan
btw: wat vinden jullie van die CoO ?ik vind hem HEERLIJK, gewoon al 227 van de 250 public events
.. zat rond de 100 volgens mij. goed voor de grimoire
....
Haha nice,Fruitschaal schreef op woensdag 23 september 2015 @ 14:03:
[...]
Ik raad je om rift/control te doen.. Ook dingen als rift igniten tellen mee.. Ik heb het binnen 5 potjes gehaald.. ( Moet zeggen, ik had wel een paar erg goede rondes.. ). Anders wil ik wel een keer meedoen als schietschijf
en over de black spindle, groepje van 3 en je rent er zo door heen
Zie net dat de perk die op de Black Spindle staat de nieuwe white nail perk is.
Maar dan nog is dat uber lekker. gewoon hoeveel ammo 20-24? kogels klaar hebben liggen
[ Voor 16% gewijzigd door Crashhill op 23-09-2015 14:13 ]
Vanavond even de daily doen? Wil die sniper!!!UTADDICT schreef op woensdag 23 september 2015 @ 14:00:
[...]
Mag je tijdens het gevecht wel dood gaan?
Destiny clan: NERF - Never Ending Rifle Fire
Atlas#22744
Afgezien van wat particuliere aanbiedingen denk ik dat jet het voordeligst uit bent met de Legendary Taken King edition.Bullet NL schreef op woensdag 23 september 2015 @ 11:53:
[...]
Aansluitend hier op, zelf had ik Destiny al incl. de twee digitale uitbreidingen, ik heb vorige week uit de store in Xbox store in Brazilië de Taken King uitbreiding gekocht.. Werkt prima.
Echter een vriend van mij heeft Destiny nog niet, wil hem wel gaan halen. Maar wat is nu de goedkoopste manier? Een tweedehands Destiny op schijf om vervolgens de zelfde Taken Ting download te kopen als ik dat heb gedaan? Of wil dat niet omdat je dan de twee eerdere uitbreidingen niet hebt?
Is het dan goedkoper om de Destiny - Taken King compleet digitaal aan te schaffen?
Weer iemand wat de goedkoopste manier is om het te kopen wanneer je nog niets hebt.
Rond de 5 tientjes voor Signapore of Brazilie
http://www.digitalgamesprices.com/xboxone.php
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Zo ook maar eens een fireteam samen krijgen en proberen!
Er zijn nog wel wat onduidelijkheden over minimale light level...
Atlas#22744
Het schijnt dat je niet mag dood gaan.. Dus dan is het alleen altijd lastiger..vegetto1983 schreef op woensdag 23 september 2015 @ 14:18:
maar die daily is niet te doen in je eentje of?
Vanavond Oryx slopen & Black Spindle halen.
Dus daily, alles kapot maken, zelf niet dood gaan, naar die deur, binnen 10 minuten alles slopen met hamers en bows, epic loot.
voordat je bij de taken bent idd...Fruitschaal schreef op woensdag 23 september 2015 @ 14:19:
[...]
Het schijnt dat je niet mag dood gaan.. Dus dan is het alleen altijd lastiger..
Dit schijnt prima te solo-en te zijn door gewoon erdoorheen te rennen en alleen de Ogre op het laatst uit te schakelen.
Daarna is het echter een ander verhaal.
Met 3 man tegen de 300 aan moet dit toch prima te doen zijn lijkt mij zo, hammers all the way!Flix20 schreef op woensdag 23 september 2015 @ 14:20:
Je mag tot het halen van de sketch idd niet doodgaan.
Dit schijnt prima te solo-en te zijn door gewoon erdoorheen te rennen en alleen de Ogre op het laatst uit te schakelen.
Daarna is het echter een ander verhaal.
Ja, veel mobs en gedoe, maar de raid is ook geen probleem, dan komt dit ook goed
Het is inderdaad ongelofelijk. BTW, Is het te doen als je 271 light level bent?Kasai schreef op woensdag 23 september 2015 @ 14:13:
Omg Busta zit op tweakers.
Destiny clan: NERF - Never Ending Rifle Fire
Denk het wel, weet niet zeker maar als je dit 1x ziet en denkt wtf is hier allemaal en je haalt hem de eerste keer is het heel netjes. Maar gezien Destiny moeilijkheidsgraad op hogere levels (Kwa killen van de mobs), moet het volgens mij gewoon kunnen.mfreriks schreef op woensdag 23 september 2015 @ 14:35:
Als je dood gaat voor dat je bij de taken kan komen... en de daily niet afgerond hebt... kun je dan opnieuw beginnen?
Ik vind hem wel relaxed... je kan redelijk snel schieten, maar in pvp doet hij vaak niet voldoende dmg met een bodyshot. Als je dus goede aim hebt is deze shotgun echt geniaal, maar als je wat minder goed kan mikken dan is deze misschien niet voor jou.Fruitschaal schreef op woensdag 23 september 2015 @ 12:07:
[...]
Ik heb hem gistermiddag ( na de reset) afgerond.. Ik moet helaas dus nog een week wachten op mijn Chaperone... Hoe is ie?
PSN: Headblast1987, Battlenet: Miyoujin#2279
En qua damage? Zit ie op 310 of 290?sbierman schreef op woensdag 23 september 2015 @ 14:45:
[...]
Ik vind hem wel relaxed... je kan redelijk snel schieten, maar in pvp doet hij vaak niet voldoende dmg met een bodyshot. Als je dus goede aim hebt is deze shotgun echt geniaal, maar als je wat minder goed kan mikken dan is deze misschien niet voor jou.
De aim moet toch wel goed zitten, right?
Dmg op 290. Bij mij zit die aim wel redelijkFruitschaal schreef op woensdag 23 september 2015 @ 14:55:
[...]
En qua damage? Zit ie op 310 of 290?
De aim moet toch wel goed zitten, right?![]()
WE WANT MORE DETAILSfritske23 schreef op woensdag 23 september 2015 @ 15:03:
Black Spindle --> CHECK!
Atlas#22744
alleen gedaan?fritske23 schreef op woensdag 23 september 2015 @ 15:04:
Binnen 10 minuten alles in de laaste kamer afmaken. Baas en ads
fritske23 schreef op woensdag 23 september 2015 @ 15:04:
Binnen 10 minuten alles in de laaste kamer afmaken. Baas en ads

Verwijderd
Nee, moet je echt met zn 3en doen
Fritske, geef eens wat details hoe het jullie gelukt is?
Doorrennen? Alles killen?
Kreeg 'm gister al.. wat vreemd is want Armsday reset is woensdag en ik moest dagen wachten.sbierman schreef op woensdag 23 september 2015 @ 15:01:
[...]
Dmg op 290. Bij mij zit die aim wel redelijkmaar het is wel k*t als je dan niet een one shot kill heb in pvp. Maar hij heeft wel goede perks. Eenmaal een eerste precision kill en dan ga je los.
Die van mij is echter 310 maar zoals vast allang bekend kan je 310 Exotics looten als je Light lvl 300+ bent
Je mag doodgaan in het begin. Nadat je omhoog gestraald wordt heb je 10 minuten om het te halen. Wij hebben alles gekilled. Kwamen met nog 6 minuten te gaan bij de baas aan.Flix20 schreef op woensdag 23 september 2015 @ 15:07:
Er word nu gezegd dat je kennelijk wel dood mag gaan in het begin, alleen dat je wel snel moet zijn. Dat er een timer op zit.
Fritske, geef eens wat details hoe het jullie gelukt is?
Doorrennen? Alles killen?
OMG IK MOET SPELEN
Atlas#22744
Oh dat is wel lekker... die 310. Maar er stond gewoon weekly reset (gisteren dus) en niet armsday.Ralphoman schreef op woensdag 23 september 2015 @ 15:09:
[...]
Kreeg 'm gister al.. wat vreemd is want Armsday reset is woensdag en ik moest dagen wachten.
Die van mij is echter 310 maar zoals vast allang bekend kan je 310 Exotics looten als je Light lvl 300+ bent
Het kan in zowel de Daily als de missie zelf, maar die moet je dan wel op Heroic lopen.
De deur naar 't schip van Taniks staat op een timer dus je zult vanaf het begin moeten speed runnen. Bij de eerste deur moet je de relic NIET scannen. Gewoon direct oppakken en de deur openen. Zelfde bij de tweede deur. éénmaal door de eerste deur kan je naar het schip.
Je mag WEL dood gaan, maar NIET wipen.
Chaperone/Exotic zwaard krijg je bij weekly reset..Ralphoman schreef op woensdag 23 september 2015 @ 15:09:
[...]
Kreeg 'm gister al.. wat vreemd is want Armsday reset is woensdag en ik moest dagen wachten.
Really? Dat is nieuw voor mij! Zorgen dat ik voor dinsdag 300 ben!
Ik heb op onze clangroup een pagina gestart om vanavond rond 20:00 een run te doen om de Black Spindle te halen.
Enige hulp zou fijn zijn;)
Ik ben in.noloog schreef op woensdag 23 september 2015 @ 15:17:
Xbox One:
Ik heb op onze clangroup een pagina gestart om vanavond rond 20:00 een run te doen om de Black Spindle te halen.
Enige hulp zou fijn zijn;)
[ Voor 25% gewijzigd door -d- op 23-09-2015 15:23 ]
ik heb destiny bij de release gekocht maar was er na een maand of anderhalf toch wel echt klaar mee (end-game vond ik erg matig, te weinig te doen naast raiden en pvp-en ). daarnaast was er toen een groot gebrek in de lore. Is dat nog steeds zo beperkt allemaal of is er ondertussen e.e.a beter geworden?
PSN: Jirozi - Steam / uPlay / origin: jimz93
Dit topic is gesloten.
-Houd je reacties gerelateerd aan Destiny, het zeker niet de bedoeling om compleet offtopic te gaan