• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 05-08 22:18
nFo schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 23:42:
[...]

Deze ook wel een toffe gun;
[video]
Die ga ik zometeen krijgen :D nog een paar fragments en dan is ie binnen!

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Dacht, voor dat ik ga slapen nog ff 1 potje Court! Dropt er gewoon een 296 ghost! :D (had 276) dus in 1 klap even 2 lightlevels omhoog gegaan (nu 294)

:) Weltrusten allemaal

Gear | Last.fm | twitch.tv

kagematsuri schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 23:16:
Ik heb net een thunderlord mogen ontvangen van 310 light level.

Veel succes morgen .shadow. met Oryx.
Hoe dan

Atlas#22744

• steffeh
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 14-09 20:34
DarkElement schreef op woensdag 23 september 2015 @ 03:39:
Dacht, voor dat ik ga slapen nog ff 1 potje Court! Dropt er gewoon een 296 ghost! :D (had 276) dus in 1 klap even 2 lightlevels omhoog gegaan (nu 294)

:) Weltrusten allemaal
Lekker hoor!

• Biatch
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 05-07 09:53
Kasai schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 22:55:
[...]

Jeetje lucker! Beetje goede stats?
Ik kreeg de dealbreaker met Hot swap en focused fire. De impact van dat ding is voor de rate of fire echt geweldig. Gisteren tot 275 light gekomen. Vanavond of morgen maar eens een betere gauntlet of chest kopen

[ Voor 9% gewijzigd door Biatch op 23-09-2015 07:25 ]

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Gisteren tot aan priest gekomen, gast had echt nog 2 headshot nodig maar toen was shield weg.
Moest helaas weg, maar nog wel down gekregen.

Tot nu toe vind ik raid erg gaaf.
Ben benieuwd naar de rest, helaas geen raid ghost :(

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• GMacD
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 03-10-2024
morning! Gister t/m the daughters of Oryx gekomen, vanavond verder als het goed is..raid = awesome :D
Gisteren vanaf 10 uur tot ong. half 1 tot de maze gekomen, daar stopten we omdat we vanavond het kistje gaan uitpluizen 8). Voor de 2e keer dat we hem doen als groep. Niet slecht.

Hopenlijk eindelijke keer aan golgoroth beginnen, iemand tips in spoilers?

Wat een lukkes met die ghosts :P zit al sinds Vrijdag vast op dit level omdat ik geen betere ghost krijgt :(.

PS: Iedereen trouwens extra kistje bij 1e jump puzzel al ontdekt? (die waren wij de 1e keer straal voorbij gelopen.

[ Voor 31% gewijzigd door Crashhill op 23-09-2015 08:20 ]

• noloog
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 15:01
Is er al bekend wat voor currency de gunsmith gebruikt voor het bestellen van wapens?
Biatch schreef op woensdag 23 september 2015 @ 07:20:
[...]

Ik kreeg de dealbreaker met Hot swap en focused fire. De impact van dat ding is voor de rate of fire echt geweldig. Gisteren tot 275 light gekomen. Vanavond of morgen maar eens een betere gauntlet of chest kopen
Lekker wapentje! Volgens mij is ie van de Crucible dude.
Bokkie schreef op woensdag 23 september 2015 @ 07:26:
Gisteren tot aan priest gekomen, gast had echt nog 2 headshot nodig maar toen was shield weg.
Moest helaas weg, maar nog wel down gekregen.

Tot nu toe vind ik raid erg gaaf.
Ben benieuwd naar de rest, helaas geen raid ghost :(
Ai zuur man :( Raid is zeker gaaf!
Crashhill schreef op woensdag 23 september 2015 @ 08:17:
Gisteren vanaf 10 uur tot ong. half 1 tot de maze gekomen, daar stopten we omdat we vanavond het kistje gaan uitpluizen 8). Voor de 2e keer dat we hem doen als groep. Niet slecht.

Hopenlijk eindelijke keer aan golgoroth beginnen, iemand tips in spoilers?

Wat een lukkes met die ghosts :P zit al sinds Vrijdag vast op dit level omdat ik geen betere ghost krijgt :(.

PS: Iedereen trouwens extra kistje bij 1e jump puzzel al ontdekt? (die waren wij de 1e keer straal voorbij gelopen.
spoiler:
Er van uitgaande dat de mechanics kent; Als de gazers aangeven dat ze gaan wisselen, alvast een nieuwe bubble kapot schieten, zodat je daar gelijk ik kan gaan staan om te dpsen als de gazer de boss weer heeft omgedraaid. Thunderlord werkt extreem goed, high impact sniper uiteraard ook (bijvoorbeeld 1000-yard stare). Eerste kill gebruikte we 1 thunderlord en toen was het net aan, nu gebruikte we er 3(uiteraard waren we ook hoger light level), deze keer was ie na de eerste cycle al op 60%. Good luck!

[ Voor 30% gewijzigd door Kasai op 23-09-2015 08:35 . Reden: oops verkeerde knop ]

Atlas#22744

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Nu online

Superkiwi

Hoi doei

Kan ik een join request sturen voor de GoT clan?
Ben net begonnen met de game, lvl10 Hunter nu.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Kasai schreef op woensdag 23 september 2015 @ 08:31:
spoiler:
Er van uitgaande dat de mechanics kent; Als de gazers aangeven dat ze gaan wisselen, alvast een nieuwe bubble kapot schieten, zodat je daar gelijk ik kan gaan staan om te dpsen als de gazer de boss weer heeft omgedraaid. Thunderlord werkt extreem goed, high impact sniper uiteraard ook (bijvoorbeeld 1000-yard stare). Eerste kill gebruikte we 1 thunderlord en toen was het net aan, nu gebruikte we er 3(uiteraard waren we ook hoger light level), deze keer was ie na de eerste cycle al op 60%. Good luck!
Thanks Bosjuh...
spoiler:
Thunderlord
dus, maarja dan moet je hem wel hebben en geupgrade hebben ,goed om te weten doe ik dat ergens aandkomende week 8)

Mijn sniper is goed, zelfde rate of fire/impact als 100 yard stare

[ Voor 4% gewijzigd door Crashhill op 23-09-2015 08:42 ]

Crashhill schreef op woensdag 23 september 2015 @ 08:41:
[...]

Thanks Bosjuh...
spoiler:
Thunderlord
dus, maarja dan moet je hem wel hebben en geupgrade hebben ,goed om te weten doe ik dat ergens aandkomende week 8)

Mijn sniper is goed, zelfde rate of fire/impact als 100 yard stare
spoiler:
Si, we hebben inmiddels 5 Thunderlords in de clan :+

Je hebt zeker die hunter sniper?

Atlas#22744

Kasai schreef op woensdag 23 september 2015 @ 08:43:
[...]

spoiler:
Si, we hebben inmiddels 5 Thunderlords in de clan :+

Je hebt zeker die hunter sniper?
Stillpiercer klopt dat? volgens mij wel..
Crashhill schreef op woensdag 23 september 2015 @ 08:44:
[...]

Stillpiercer klopt dat? volgens mij wel..
Yes, rank 2 Gunsmith quest wapen geloof ik. Geniaal ding.

Atlas#22744

• gise
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
Gister van de Warpriest de raid sniper gekregen; Defiance of Yasmin (310 DMG)
Zit nu op 296 Light, vooral m'n ghost is laag aangezien die nog op 280 zit.

Verder ben ik nog even op zoek naar een killer LMG, is er ergens een goeie te koop (Low RoF / High impact)? Heb tot nu toe alleen de DO Scout Rifle gekocht, verder nog niet echt gekeken bij de vendors
Kasai schreef op woensdag 23 september 2015 @ 08:45:
[...]

Yes, rank 2 Gunsmith quest wapen geloof ik. Geniaal ding.
Juist die, haha.. vanavond ff rank 3 worden bij gunsmith, ben benieuwd wat ik dan voor quest krijg.
Ik heb hem nu op 299.. vette perk zit er ook op.

Gisteren trouwens de warpriest ook gelijk getethered met de hunter super. Tering hee,, dat ging stukje sneller lol :P

• Faaz0
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11-09 08:14
Crashhill schreef op woensdag 23 september 2015 @ 08:17:
Veel plezier met het kistje in de maze, ons lukte het niet gisteren haha

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-09 16:16
dvdkiwi schreef op woensdag 23 september 2015 @ 08:32:
Kan ik een join request sturen voor de GoT clan?
Ben net begonnen met de game, lvl10 Hunter nu.
Wij zijn niet goed genoeg meer? >:)

8)

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Crashhill schreef op woensdag 23 september 2015 @ 08:48:
[...]

Juist die, haha.. vanavond ff rank 3 worden bij gunsmith, ben benieuwd wat ik dan voor quest krijg.
Ik heb hem nu op 299.. vette perk zit er ook op.

Gisteren trouwens de warpriest ook gelijk getethered met de hunter super. Tering hee,, dat ging stukje sneller lol :P
Ja klopt, is echt ziek. Melting point erbij van de Titan en het gaat helemaal hard.

Atlas#22744

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Nu online

Superkiwi

Hoi doei

Jackal131 schreef op woensdag 23 september 2015 @ 08:48:
[...]

Wij zijn niet goed genoeg meer? >:)

8)
Wat is jullie clan dan, HHH zoals in BF?
Ik zag 'm er niet tussen staan...

*edit*
gevonden!
Join request gestuurd :)

[ Voor 8% gewijzigd door Superkiwi op 23-09-2015 08:50 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• san.okk
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
gister opnieuw begonnen aan de raid en voorbij de Warpriest gekomen. Vanavond starten aan de 2e "baas"

• san.okk
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
dvdkiwi schreef op woensdag 23 september 2015 @ 08:49:
[...]

*edit*
gevonden!
Join request gestuurd :)
klopt kiwi! Doe je even een request? Dan kan Broos of Macblade je toevoegen

:Z

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-09 16:16
dvdkiwi schreef op woensdag 23 september 2015 @ 08:49:
[...]
Yup. Nog steeds.

Ach je kunt je aanmelden bij verschillende clans/communities/groups... je kunt er echter maar 1 actief hebben tijdens het spelen.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Kasai schreef op woensdag 23 september 2015 @ 08:49:
[...]

Ja klopt, is echt ziek. Melting point erbij van de Titan en het gaat helemaal hard.
We hadden hem tot 2x toe tot 1mm na 2e totemronde. Toen de 3e keer dat het gebeurde was iedereen te snel weg :P zo dat we hem in de 3e ronde nog behoorlijk moesten raken en het natuurlijk toen net niet allemaal mee zat. Uiteindelijk toch gewoon in 3x gehaald :P. Zo dat er wat meer rust in kwam, want het ging hartstikke lekker alleen ging paar keer op de mm fout.
Crashhill schreef op woensdag 23 september 2015 @ 08:54:
[...]

We hadden hem tot 2x toe tot 1mm na 2e totemronde. Toen de 3e keer dat het gebeurde was iedereen te snel weg :P zo dat we hem in de 3e ronde nog behoorlijk moesten raken en het natuurlijk toen net niet allemaal mee zat. Uiteindelijk toch gewoon in 3x gehaald :P. Zo dat er wat meer rust in kwam, want het ging hartstikke lekker alleen ging paar keer op de mm fout.
Herkenbaar, we hebben de Oryx tactieken helemaal down, maar er glippen soms kleine foutjes in en die kunnen we ons nog niet permitteren. Ach ja, vanavond gaat ie kaput.

Atlas#22744

• Irrival
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 06-08 10:32

Irrival

"Dispel the Darkness"

giantgiantus schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 22:31:
Is het leuk voor een beginner of is het net als met WoW dat er zoveel jargon is dat de game niet te spelen is?
Het is instap vriendelijk :) Ik geef je één week en je doet gewoon met iedereen mee!

PSN & PC: Irrival | Battle.net: Irrival#2692

• CrackSlet
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19-08 11:56

CrackSlet

Professioneel Schillenboer

Laatst was er volgens mij ook al zo 1 gepost met Hive, maar gewoon omdat het vet is nog 1 met Cabal.

En hierdoor dus Titan=masterrace!

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11-09 18:23
CrackSlet schreef op woensdag 23 september 2015 @ 09:11:
Laatst was er volgens mij ook al zo 1 gepost met Hive, maar gewoon omdat het vet is nog 1 met Cabal.
[video]

wtf gebeurd hier allemaal xD

Verwijderd

[video]

titan hamertjes blijven de leukste toevoeging qua subclass 8) _/-\o_

• steffeh
Crashhill schreef op woensdag 23 september 2015 @ 08:54:
[...]

Het is leuk dat je elke keer wat verder komt. Warpriest & Golgoroth gingen beide in de eerste poging kapot, warpriest zelfs in ronde 3 ipv 4 haha.

spoiler:
De twee die de gaze hebben en afwisselen moeten 'vijf seconden' roepen als ze hem van elkaar overnemen, dan kan het DPS team alvast switchen van kant en de bal kapot maken. Zorg dat 1 persoon met een autorifle de thralls bij iedereen uit de buurt houdt, dat scheelt super veel.

Verder een bubbel + saint 14 en WOL voor de ingang neerzetten en hem KAPOT nuken met Tether, snipers en machineguns.
[video]

Is dit de forgemaster gecombineerd met explosive pyre?

[ Voor 8% gewijzigd door Griffx op 23-09-2015 09:37 ]

PC Specs

• Roshnak
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15:27

Roshnak

PSN: Roshgill

Gisteren in 1.5 uur tot Oryx gekomen, daar komen we niet langs de eerste ronde, we krijgen de Ogres en Knight kapot maar doen dan niet genoeg damage op Oryx zelf.

Iemand een idee, hoe we dit het beste kunnen doen?

Ons team bestaat uit mensen van 296 tot 300 Light.
Roshnak schreef op woensdag 23 september 2015 @ 09:36:
Gisteren in 1.5 uur tot Oryx gekomen, daar komen we niet langs de eerste ronde, we krijgen de Ogres en Knight kapot maar doen dan niet genoeg damage op Oryx zelf.

Iemand een idee, hoe we dit het beste kunnen doen?

Ons team bestaat uit mensen van 296 tot 300 Light.
spoiler:
Heavy machine guns? Staan jullie op het platform?

Atlas#22744

steffeh schreef op woensdag 23 september 2015 @ 09:17:
[...]

Het is leuk dat je elke keer wat verder komt. Warpriest & Golgoroth gingen beide in de eerste poging kapot, warpriest zelfs in ronde 3 ipv 4 haha.

spoiler:
De twee die de gaze hebben en afwisselen moeten 'vijf seconden' roepen als ze hem van elkaar overnemen, dan kan het DPS team alvast switchen van kant en de bal kapot maken. Zorg dat 1 persoon met een autorifle de thralls bij iedereen uit de buurt houdt, dat scheelt super veel.

Verder een bubbel + saint 14 en WOL voor de ingang neerzetten en hem KAPOT nuken met Tether, snipers en machineguns.
Nog meer tips :) Thanks. Ja naar 2e keer dat je op hem kan schieten hadden we hem tot 2x toe bijna down. uiteindelijk inderdaad in 3x dat je op hem kunt schieten down gekregen, tether, WoL vanuit het midden schieten met alleen maar snipers (laatste 6 seconden iedereen volle bak heavy erop). Health vliegt eraf. 3x schuilen heb ik nog 0x hoeven doen :P hahaha...

Maarja volgens mij heeft iedereen van ons een 290+ sniper (4 denk wel over de 296) met high impact. Dus dat gaat echt gigantisch hard, met 2 hunters weet ik 100% zeker dat we hem in 2 rondes schieten af kunnen krijgen. Maarja, ik ben zo wat de enige die een Hunter als main heeft, sommigen zijn door die hammer zelfs overgestapt op de Titan. B)
Griffx schreef op woensdag 23 september 2015 @ 09:37:
[...]

Thnx, zag hem al staan, beetje duf nog :+
Geeft niet :+

Ik heb ook Immolation Fists, die geven standaard die perk 8)

Atlas#22744

• LopendeVogel
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 10:33
Ej heren, dames,

Ik heb al sinds dag 1 destiny ( x one ) echter nooit een uitbreiding gekocht, aangezien de 2 uitbreidingen mij totaal niet interesseerde. Maar ik volg nu al enkele dagen dit topic en ik wil dus uiteraard nu ook the taking king hebben..
Maar ik zie alleen maar complete bundels met het spel zelf + de 3 dlc's, dit is niet iets wat ik zoek eigenlijk..
Hebben jullie allemaal al de legendary editie of kan je toch the taking king los komen??
Duffe vraag misschien, had ook gehoopt dat het op pagina 1 stond ( de kosten ) maar niks te zien.

• Roshnak

Roshnak

Kasai schreef op woensdag 23 september 2015 @ 09:37:
[...]

spoiler:
Heavy machine guns? Staan jullie op het platform?
spoiler:
We gebruiken machine guns, Rockets, en welk platform bedoel je?
Roshnak schreef op woensdag 23 september 2015 @ 09:42:
[...]

spoiler:
We gebruiken machine guns, Rockets, en welk platform bedoel je?
spoiler:
Oryx slaat op een platform, daarna gaat zijn buik open en moet je schieten. Dat platform gaan wij opstaan en schieten.

edit: Rockets zijn wat mij betreft niet zo effectief...

[ Voor 7% gewijzigd door Kasai op 23-09-2015 09:43 ]

Atlas#22744

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
steffeh schreef op woensdag 23 september 2015 @ 09:17:
[...]

spoiler:

spoiler:
En als de taken komen een Warlock met stormtrance + heavy sword rond laten zweven voor de adds :)

• Flix20
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 12-09 15:40
JeroenC schreef op woensdag 23 september 2015 @ 09:41:
Ej heren, dames,

Ik heb al sinds dag 1 destiny ( x one ) echter nooit een uitbreiding gekocht, aangezien de 2 uitbreidingen mij totaal niet interesseerde. Maar ik volg nu al enkele dagen dit topic en ik wil dus uiteraard nu ook the taking king hebben..
Maar ik zie alleen maar complete bundels met het spel zelf + de 3 dlc's, dit is niet iets wat ik zoek eigenlijk..
Hebben jullie allemaal al de legendary editie of kan je toch the taking king los komen??
Duffe vraag misschien, had ook gehoopt dat het op pagina 1 stond ( de kosten ) maar niks te zien.
Je hebt voor TTK ook DLC 1/2 nodig.
Dus je kan óf de season pass(DLC1/2) én TTK kopen. Of de legendary edition.

PSN: Flix20-NL

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
JeroenC schreef op woensdag 23 september 2015 @ 09:41:
Ej heren, dames,

De TS is een enorme luie poepert :+
Nee hoor ik denk dat die te druk is met Destiny spelen.

In principe is met de komst van TTK alles gebundeld tot 1 pakket.
Dus zover ik weet bevat TTK altijd alle eerdere uitbreidingen en het spel zelf.
Als je Destiny al hebt zonder uitbreidingen kan je volgens mij niet de TTK uitbreiding los halen voor 40 euro (volgens mij moet je daarvoor TDB en HOW ook hebben).

Beste optie is TTK compleet halen voor 49 euro, dan heb je het spel dubbel, maar daar zit alles bij.

• CCP
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 09-09 11:35

CCP

Gisteren een eerste poging gedaan op de nieuwe Raid.
De Raid is echt goed in elkaar gezet! Kreeg weer het gevoel wat ik had met de eerste keer VoG welke ik altijd leuker vond dan Crota's End. Gisteren tot de 3e encounter gekomen en tot nu toe handschoentjes ontvangen en shards.

• LopendeVogel
Viper® schreef op woensdag 23 september 2015 @ 09:50:
[...]

De TS is een enorme luie poepert :+
Nee hoor ik denk dat die te druk is met Destiny spelen.

In principe is met de komst van TTK alles gebundeld tot 1 pakket.
Dus zover ik weet bevat TTK altijd alle eerdere uitbreidingen en het spel zelf.
Als je Destiny al hebt zonder uitbreidingen kan je volgens mij niet de TTK uitbreiding los halen voor 40 euro (volgens mij moet je daarvoor TDB en HOW ook hebben).

Beste optie is TTK compleet halen voor 49 euro, dan heb je het spel dubbel, maar daar zit alles bij.
Thanks voor jullie reactie. Dat wordt dan even erover nadenken, want TDB en HOW ( leuk afgekort ) interesseerde mij totaal niet dus dan vind ik het waarschijnlijk zonde om 49 euro voor the taken king te betalen.
In ieder geval bedankt voor de info, dan weet ik ten minste dat ik er niet overheen keek ( ik zat gewoon te zoeken naar een losse dlc van TTK, maar helaas :D

• greyfox1987
  • Laatst online: 05-09 12:16
XBOX ONE

Vrijdag zijn ik en wat vrienden van plan om (voor de eerste keer) King's Fall te gaan lopen.
Nu is het probleem dat we vroeger een volledig raidteam hadden, maar er zijn er 2 gestopt en 1 is momenteel 2 maanden op vakantie :p dus mijn vraag is: wie wil er mee? Gaat het leuk en goed dan gaan we vaker met dezelfde groep :) We spelen op de Xbox one.

King's Fall, VRIJDAG 25 sept om 20:00
- Greyfox1987 (Warlock 296 light)
- Dingleboober (Hunter 295 light)
- Blijksem (Hunter 295 light)
- Flix57 NL (Titan 287 light)
- ??
- ??

Als je mee wilt, stuur me eventjes een PM via de forums of op mijn gamertag.. dan voeg ik je toe als friend :-)

Xbox Live Gamertag: Greyfox1987

• Flix20
greyfox1987 schreef op woensdag 23 september 2015 @ 09:54:
XBOX ONE

Vrijdag zijn ik en wat vrienden van plan om (voor de eerste keer) King's Fall te gaan lopen.
Nu is het probleem dat we vroeger een volledig raidteam hadden, maar er zijn er 2 gestopt en 1 is momenteel 2 maanden op vakantie :p dus mijn vraag is: wie wil er mee? Gaat het leuk en goed dan gaan we vaker met dezelfde groep :) We spelen op de Xbox one.

- ??
- ??
- ??

Als je mee wilt, stuur me eventjes een PM via de forums of op mijn gamertag.. dan voeg ik je toe als friend :-)
PM :)

Verwijderd

Zou wel willen maar mijn controller is nog onderweg. Daarna mag ik eerst levelen.

Zit nu echter met een probleem...
Ik heb nu twee Warlocks en een Titan, alle drie op 34.
Een warlock is wat hoger door een geleende controller ivm Xur ;) maar dat is verwaarloosbaar.
Oorspronkelijk ben ik met de Warlocks begonnen maar ben pas geleden ook aan de Titan begonnen.

De titan (defender) ben ik puur gestart omdat ik die telkens het lastigste kon vinden bij het raiden.
Is dit nu nog zo met TTK of voegt een bubble nu bijvoorbeeld niet zo veel meer toe ten opzichte van de andere classes of is de vraag naar bepaalde classes nu wat glad gestreken?

Bij de warlocks heb ik het voordeel van makkelijk wisselen van gear.
Bij de titan, tja frisse wind en "punsh=orb" tot heel de vloer vol ligt is gewoon erg gaaf :p

Ervarings advies is dus erg welkom ;)

• CCP
  • Laatst online: 09-09 11:35

CCP

Verwijderd schreef op woensdag 23 september 2015 @ 10:21:
[...]

De titan (defender) ben ik puur gestart omdat ik die telkens het lastigste kon vinden bij het raiden.
Is dit nu nog zo met TTK of voegt een bubble nu bijvoorbeeld niet zo veel meer toe ten opzichte van de andere classes of is de vraag naar bepaalde classes nu wat glad gestreken?
Ik ben geen ervaring deskundige, gister pas voor het eerste de nieuwe raid gestart. Wij hadden geen Titans en dat ging prima hoor. Ik vond Sunsinger dan wel weer handig, maar is ook geen vereiste.
Bubble is en blijft altijd handig. Is geen vereiste, maar is altijd handig.

Atlas#22744

Verwijderd

Bij sunsinger vindt ik het jammer dat er verwacht wordt dat ik mijn super niet gebruik zodat de selfrez beschikbaar is als ik ben doodgegaan.
Het is nu mijn standaard subclass omdat soms toch verdomde handig is (zeker met Skolas zijn 'curse') maar goed. Het voelt raar dat je pas wat toevoegt als je al dood bent gegaan ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Irrival

Irrival

"Dispel the Darkness"

JeroenC schreef op woensdag 23 september 2015 @ 09:54:
[...]

Thanks voor jullie reactie. Dat wordt dan even erover nadenken, want TDB en HOW ( leuk afgekort ) interesseerde mij totaal niet dus dan vind ik het waarschijnlijk zonde om 49 euro voor the taken king te betalen.
In ieder geval bedankt voor de info, dan weet ik ten minste dat ik er niet overheen keek ( ik zat gewoon te zoeken naar een losse dlc van TTK, maar helaas :D
Ik zie The Taken King niet als DLC. Want dit spel heeft Destiny een nieuwe dynamiek gegeven. Ze hebben in mijn ogen grote stappen gemaakt en echt geluisterd naar de community. En daarbij...

Je zou voor een losse aankoop € 40 kwijt zijn en voor de bundel € 49. Dan komen we in totaal op € 4,50 per expansion (TDB en HOW). Dat vind ik nou geen baanbrekende bedragen om af te zien van deze geweldige aankoop.

Dit spel gaat ervoor zorgen dat je ieder moment van de dag aan het nadenken bent over je character en de dingen die je nog wil/moet doen voor die nieuwe gun/head/pants. Ik hoop dat je er nog een keer goed over nadenkt, want in mijn ogen is het een TOP product! :P

• LopendeVogel
Irrival schreef op woensdag 23 september 2015 @ 10:46:
[...]

Ik zie The Taken King niet als DLC. Want dit spel heeft Destiny een nieuwe dynamiek gegeven. Ze hebben in mijn ogen grote stappen gemaakt en echt geluisterd naar de community. En daarbij...

Je zou voor een losse aankoop € 40 kwijt zijn en voor de bundel € 49. Dan komen we in totaal op € 4,50 per expansion (TDB en HOW). Dat vind ik nou geen baanbrekende bedragen om af te zien van deze geweldige aankoop.

Dit spel gaat ervoor zorgen dat je ieder moment van de dag aan het nadenken bent over je character en de dingen die je nog wil/moet doen voor die nieuwe gun/head/pants. Ik hoop dat je er nog een keer goed over nadenkt, want in mijn ogen is het een TOP product! :P
Ja precies, jullie maken mij ook (onbewust) gek over the taken king, zit zelfs op werk dit topic te volgen...

Indien dit het gevoel geeft alsof het destiny 2 is, want destiny zonder de dlc's houd me nog altijd bezig ( paar maandjes links laten liggen maar een aantal dagen dankzij dit topic opnieuw gestart ) kan nu schijnbaar ook lvl's omhoog zonder equip nodig te hebben, was 32 en ben nu 35 puur door crucible (MP). Maar goed ik mis ontiegelijk veel opties (raids,vanguard and crucible) na de update(s) waardoor ik min of meer volgens mij verplicht ben de dlc's te halen.

Ik ga er even over nadenken, mocht ik hem halen laat ik gelijk me gamertag hierachter ( ben vooral voor raids en multiplayer ..vs.. )

Verwijderd

Je originele disc kun je vervolgens op marktplaats zetten. Ik kreeg er vorige week 15,- voor :)

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18:13

justifire

Shut up and squat !!

Of gewoon de losse uitbreiding halen.
Had hem hier voor 24 euro
https://store.xbox.com/pt...99-49d4-9bbe-426e53f17d4d

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• strompel
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-09 01:03

strompel

PSN: jansoe13

Verwijderd schreef op woensdag 23 september 2015 @ 10:21:
[...]

Zou wel willen maar mijn controller is nog onderweg. Daarna mag ik eerst levelen.

Zit nu echter met een probleem...
Ik heb nu twee Warlocks en een Titan, alle drie op 34.
Een warlock is wat hoger door een geleende controller ivm Xur ;) maar dat is verwaarloosbaar.
Oorspronkelijk ben ik met de Warlocks begonnen maar ben pas geleden ook aan de Titan begonnen.

Bij de warlocks heb ik het voordeel van makkelijk wisselen van gear.
Bij de titan, tja frisse wind en "punsh=orb" tot heel de vloer vol ligt is gewoon erg gaaf :p

Ervarings advies is dus erg welkom ;)
Ik zou met 1 Warlock beginnen en alle content door spelen, als je dan een tweede NF of iets dergelijks wil doen kan je makkelijk switchen, en tegen de tijd dat je je titan naar 40 heb heb je ook daar wel gear voor

PSN: jansoe13

• Viper®
  • Niet online
Guardians that own Destiny and both expansions – The Dark Below and House of Wolves – have special access to purchase a digital download of Destiny
Hij heeft alleen Destiny, geen uitbreidingen :>

• Roshnak

Roshnak

Kasai schreef op woensdag 23 september 2015 @ 09:43:
[...]

spoiler:
Oryx slaat op een platform, daarna gaat zijn buik open en moet je schieten. Dat platform gaan wij opstaan en schieten.

edit: Rockets zijn wat mij betreft niet zo effectief...
spoiler:
Wij maken de Knight af in het midden van de kamer ( tussen de 2 platformen waar de deathsingers stonden ) Daarna slaat Oryx nog een keer op een platform en daar moeten wij op staan?

Verwijderd

Bij mij staat daar 39.99.

Verwijderd

strompel schreef op woensdag 23 september 2015 @ 11:15:
[...]

Ik zou met 1 Warlock beginnen en alle content door spelen, als je dan een tweede NF of iets dergelijks wil doen kan je makkelijk switchen, en tegen de tijd dat je je titan naar 40 heb heb je ook daar wel gear voor
Ahh, is dat nog steeds. Ik dacht gelezen te hebben dat je het nu gewoon 3x kon doen per account ipv 1x per guardian.

• Fruitschaal
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 15-05 17:09
Verwijderd schreef op woensdag 23 september 2015 @ 11:24:
[...]

Ahh, is dat nog steeds. Ik dacht gelezen te hebben dat je het nu gewoon 3x kon doen per account ipv 1x per guardian.
Ik dacht dat dit om de daily ging ( 3x legendary marks ).. Maar NF wel 1x per character..

PSN: Fruitschaaltje

• steffeh
Roshnak schreef op woensdag 23 september 2015 @ 11:21:
[...]

spoiler:
Wij maken de Knight af in het midden van de kamer ( tussen de 2 platformen waar de deathsingers stonden ) Daarna slaat Oryx nog een keer op een platform en daar moeten wij op staan?
Jep! En daarna als een gek verdelen naar de 'bommen' en deze TEGELIJK laten ontploffen, dus goed communiceren.

Verwijderd

Vraagje: hoe leuk is Destiny als je af en toe in de week 's avonds een paar uurtjes vrij hebt en niet van plan bent om er dingen te voor laten? Dus is het de moeite waard om Destiny casual te gaan spelen?

Al langer geinteresseerd dus dit lijkt me een goed moment om in te stappen, helaas dus niet zoveel tijd en wil ook eigenlijk Halo 5 een beetje fanatiek gaan spelen.

• GMacD
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 03-10-2024
Verwijderd schreef op woensdag 23 september 2015 @ 11:29:
Vraagje: hoe leuk is Destiny als je af en toe in de week 's avonds een paar uurtjes vrij hebt en niet van plan bent om er dingen te voor laten? Dus is het de moeite waard om Destiny casual te gaan spelen?

Al langer geinteresseerd dus dit lijkt me een goed moment om in te stappen, helaas dus niet zoveel tijd en wil ook eigenlijk Halo 5 een beetje fanatiek gaan spelen.
Volgens mij hoef je nooit iets te laten voor destiny?
En volgens mij is het alsnog heel leuk, maar denk dat je toch steeds meer tijd in wilt gaan zetten :P

[ Voor 8% gewijzigd door GMacD op 23-09-2015 11:32 ]

• Fruitschaal

Ja, is de moeite waard.. Maar het gebeurt vanzelf dat je andere games ervoor laat liggen ;-)..

Alleen raids duren (meestal) wat langer.. Maar eenmaal getraind ren je ook binnen een uur door een raid ( 40 min Vault of Glass, 20 minuten The Dark below)

• Viper®
  • Niet online

Probeer de trial version en kijk hoe het bevalt.

Optie is om alleen Destiny te halen, 2dehands iets van 15 euro denk ik.
Of TTK, dan heb je Destiny en alle uitbreidingen (50 euro)

• Irrival

Irrival

"Dispel the Darkness"

De keuze tussen Destiny of een andere activiteit die ligt toch echt bij jezelf.

In mijn optiek is Destiny het meer dan waard, zoals gemeld in een eerdere post. Ik heb mezelf nog niet echt verdiept in Halo 5: Guardians, maar ik ga er vanuit dat daar niet veel RPG elementen in zitten waarbij je constant werkt aan je eigen character. Ik vind Destiny juist een mooi balans hebben. Met een paar uurtjes per dag, kom je al een heel eind. Ik heb op dit moment niet veel tijd, maar zie wel elke dag vooruitgang!

Verwijderd

Meer dan 15 zou ik er nooit voor geven. Voor 20,- heb je een nieuwe.
Laat je niet gek maken door MP daar staan er die denken er meer dan de actuele nieuwsprijs voor te krijgen :p

Ik kocht de legendary versie met het idee DLC 1 & 2 weg te kunnen geven aan een vriend. Alle DLC bleek echter in een key te zitten. Beetje jammer gezien ik die zelf al had.

Was er in NL niet het recht om softwaredoor te verkopen? (Valt DLC daar eigenlijk ook onder?)

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 06-09 02:08

Er heeft iemand hier een key te koop voor complete destiny incl taken king, 35euri dacht ik. Of hij moet hem al kwijt zijn...

• Flix20
Ik weet dat Microsoft van plan was een functie in de xb1 te implementeren dat je digitale content ook door kon verkopen. Echter dan wel voor een prijs die MS zelf bepaald, en ook zij snoepen daar een deel van mee.

Echter is dit nog uit de DMR, 'always online' tijdperk wat ze al vrij rap hebben laten vallen dus ik weet niet of dit ook daadwerkelijk is doorgevoerd.

Roshnak schreef op woensdag 23 september 2015 @ 11:21:
[...]

spoiler:
spoiler:
Wat Stef dus zei! Oryx is fucking huge, dus ik denk dat ie verder weg staat dan normaal en dat je daardoor dus damage drop off hebt. We willen nog eens proberen niet op dat platform te gaan staan, maar gezien we dat gisteren wel deden en hij binnen een paar seconden of wat staggerde... Blijven we wel lekker op het platform staan ;)

Atlas#22744

• Viper®
  • Niet online
piqueno11 schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 18:52:
Nog steeds een code te koop; Destiny legendary edition. Alle dlc + The taken king.

35 euro :) ps4
Framed_ vs JeroenC

FIGHT!
Afbeeldingslocatie: http://www.techmynd.com/wp-content/uploads/2010/04/street-fighter-2-19.jpg

• Roshnak

Roshnak

Kasai schreef op woensdag 23 september 2015 @ 11:45:
[...]

spoiler:
Wat Stef dus zei! Oryx is fucking huge, dus ik denk dat ie verder weg staat dan normaal en dat je daardoor dus damage drop off hebt. We willen nog eens proberen niet op dat platform te gaan staan, maar gezien we dat gisteren wel deden en hij binnen een paar seconden of wat staggerde... Blijven we wel lekker op het platform staan ;)
Top bedankt, gaan we dit proberen!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 19:34

Bullet NL

Eigen Wijs

Viper® schreef op woensdag 23 september 2015 @ 11:32:
[...]

Probeer de trial version en kijk hoe het bevalt.

Optie is om alleen Destiny te halen, 2dehands iets van 15 euro denk ik.
Of TTK, dan heb je Destiny en alle uitbreidingen (50 euro)
Aansluitend hier op, zelf had ik Destiny al incl. de twee digitale uitbreidingen, ik heb vorige week uit de store in Xbox store in Brazilië de Taken King uitbreiding gekocht.. Werkt prima.

Echter een vriend van mij heeft Destiny nog niet, wil hem wel gaan halen. Maar wat is nu de goedkoopste manier? Een tweedehands Destiny op schijf om vervolgens de zelfde Taken Ting download te kopen als ik dat heb gedaan? Of wil dat niet omdat je dan de twee eerdere uitbreidingen niet hebt?

Is het dan goedkoper om de Destiny - Taken King compleet digitaal aan te schaffen?

Weer iemand wat de goedkoopste manier is om het te kopen wanneer je nog niets hebt.

Cogitationis poenam nemo patitur

• Irrival

Irrival

"Dispel the Darkness"

Framed_ heeft het over Halo 5, is dat geen Xbone exclusive? :)

Bullet NL schreef op woensdag 23 september 2015 @ 11:53:
[...]

Aansluitend hier op, zelf had ik Destiny al incl. de twee digitale uitbreidingen, ik heb vorige week uit de store in Xbox store in Brazilië de Taken King uitbreiding gekocht.. Werkt prima.

Echter een vriend van mij heeft Destiny nog niet, wil hem wel gaan halen. Maar wat is nu de goedkoopste manier? Een tweedehands Destiny op schijf om vervolgens de zelfde Taken Ting download te kopen als ik dat heb gedaan? Of wil dat niet omdat je dan de twee eerdere uitbreidingen niet hebt?

Is het dan goedkoper om de Destiny - Taken King compleet digitaal aan te schaffen?

Weer iemand wat de goedkoopste manier is om het te kopen wanneer je nog niets hebt.
http://www.budgetgaming.n...egendary+edition_PS4.html

53 euro bij een webshop.

Atlas#22744

• Fruitschaal
Doorgestoken kaart! Framed gebruikt Xbox!

• Viper®
  • Niet online
piqueno11 schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 18:52:
Nog steeds een code te koop; Destiny legendary edition. Alle dlc + The taken king.

35 euro :) ps4
:Y)

Als die hem nog heft.

TTK uitbreiding los kan alleen als je DLC1 en 2 hebt.

Dus Destiny TTK + uitbreidingen is denk ik het makkelijkste
Framed_een wazige vriend van Bullet NL vs JeroenC
:+

Overigens is het vragen of Destiny een leuk spel is in het grote geile Destiny spelers forum natuurlijk een beetje een wc eend verhaal.

[ Voor 25% gewijzigd door Viper® op 23-09-2015 12:03 ]

• CrackSlet

CrackSlet

Heeft trouwens al iemand z'n armsday shit binnen?
Is t wat?

• Fruitschaal
sbierman schreef op maandag 21 september 2015 @ 15:08:
[...]

Touch of malice staat btw al gameplay van op youtube. (Daar was die Luke Smith enthousiast over.)

Daarnaast wacht ik momenteel op die weekly reset ivm chaperone :) dat lijkt me wel een toppertje.
Ik heb hem gistermiddag ( na de reset) afgerond.. Ik moet helaas dus nog een week wachten op mijn Chaperone... Hoe is ie?

• Deef_K
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 14-09 22:14

Als je dingen laat voor gamen moet je je sowieso afvragen of je wel goed bezig bent maar dat ter zijde.
Ik speel zelf niet heel veel. Doordeweeks misschien 1 of 2x in de avond 2 uurtjes. Het weekend
als ik er zin in heb wil ik overdag wel wat meer uurtjes spelen. Je kan dan aardig meekomen maar je zult ook zien dat als je graag mee wilt doen met fanatieke tweakers je toch qua light etc. niet goed genoeg bent. Maar dat zullen meerdere mensen hebben.

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 19:34

Bullet NL

Eigen Wijs

Das een PS4 editie, die lust zijn Xbox One niet ;)

Cogitationis poenam nemo patitur

• CrackSlet

CrackSlet

Volgens mij heb daar wel eens eerder iemand over gehoord hier...
CrackSlet schreef op woensdag 23 september 2015 @ 12:04:
Is t wat?
De pulse die ik binnen heb (via bungie.net kun je ze bekijken) lijkt wel potentie te hebben.
Shotgun is volgens mij bagger :+

• Fruitschaal
Neefdave schreef op woensdag 23 september 2015 @ 12:08:
[...]

Als je dingen laat voor gamen moet je je sowieso afvragen of je wel goed bezig bent maar dat ter zijde.
Ik speel zelf niet heel veel. Doordeweeks misschien 1 of 2x in de avond 2 uurtjes. Het weekend
als ik er zin in heb wil ik overdag wel wat meer uurtjes spelen. Je kan dan aardig meekomen maar je zult ook zien dat als je graag mee wilt doen met fanatieke tweakers je toch qua light etc. niet goed genoeg bent. Maar dat zullen meerdere mensen hebben.
Ik dacht dat hij het over andere spellen laten liggen had.. Dat van dat lightlevel heeft gewoon wat meer tijd nodig... Maar het is wel mogelijk om binnen 1/2 weken ( met 1 a 2 uurtjes spelen per avond ) op 290+ light te zitten..

Hoe dan ook, wat Vipah zegt;

Wij van Destiny: The Taken King forum adviseren Destiny: The Taken King.

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 14-09 22:40
Masterconsole!!!!!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:19

Vuvuzela

My spire is forming

CrackSlet schreef op woensdag 23 september 2015 @ 12:04:
Is t wat?
Net wat opgehaald.. niets bijzonders volgens mij. Blijkbaar kan je met rank 2 kiezen uit 2 verschillende rolls van je armsday wapen. Op rank 1 heb je die keus niet. Ik was rank 1 bijna 2 dus heb eerst een testwapen gedaan.. daarna wel 2 opties. 2 slechte :p

I served in a company of heroes.

• mfneed
Vuvuzela schreef op woensdag 23 september 2015 @ 12:14:
[...]

Net wat opgehaald.. niets bijzonders volgens mij. Blijkbaar kan je met rank 2 kiezen uit 2 verschillende rolls van je armsday wapen. Op rank 1 heb je die keus niet. Ik was rank 1 bijna 2 dus heb eerst een testwapen gedaan.. daarna wel 2 opties. 2 slechte :p
Hoeveel dmg? 280?:)

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:19

Vuvuzela

My spire is forming

Yes. De gunsmith geeft overigens ook wapens kado als je stijgt in rank.

I served in a company of heroes.

Was al rank 2 en heb inderdaad 2 keuzes voor mijn pulse en shotgun

Pulse 1: Glass Half Full, Counterbalance
Pulse 2: Last Resort, Full Auto

Beide pulses hebben natuurlijk de hakke perk, 1 additionele kogel per burst.

Lastige keuze maar ga denk ik toch vor Pulse 1 :).

Shotgun 1: Final Round, Battle Runner
Shotgun 2: Danger Close, Who's Next

Geen lastige keuze, namelijk accepteren en legendary marks van maken :+
Deze week Rank 3 bij Gunsmit ben benieuwd wat die gaat weggeven en wat voor quest :)!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:53
Crashhill schreef op woensdag 23 september 2015 @ 12:22:
[...]

Geen lastige keuze, namelijk accepteren en legendary marks van maken :+
Deze week Rank 3 bij Gunsmit ben benieuwd wat die gaat weggeven en wat voor quest :)!
Hoe krijg je die gunsmith zo snel geleveled? :P
Door alleen al die test wapens te gebruiken?

• fritske23
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14-09 21:28

fritske23

Echte naam Rob

De pulse rifle van armsday is wel aardig. Zit full auto op

• mfneed
Crash schreef op woensdag 23 september 2015 @ 12:40:
[...]

Dat inderdaad en er dropt soms een soort van wapen... die je kan inleveren voor 250rep
Heb die Scout met zen moment en mega magazijn! Heeft al 19 van zichzelf.

Moet de perk nog ontgrendelen om erachter te komen wat het Word maar denk 27.

[ Voor 36% gewijzigd door DarkElement op 23-09-2015 12:53 ]

Gear | Last.fm | twitch.tv

Verwijderd

greyfox1987 schreef op woensdag 23 september 2015 @ 09:54:
XBOX ONE

- Flix57 NL (Titan 287 light)
- ??
- ??

Nog meer luitjes? :9
Crash schreef op woensdag 23 september 2015 @ 12:40:
[...]

Yup, 1e week was ik rank 1, 2e week rank 2 en zit nu alweer op: 910 van 2000 richting rank 3.
Heb zelfs afgelopen week 1 wapen niet getest. je krijgt die DAVALIN 1238962387612-34957861342539756275734 ofzo :+ die heb ik al 4 á 5 x gehad. is toch 800-1000 punten.

Deze week dus 3 pakketjes bestellen, want dat glimmer stroomt binnen dat is niet normaal. Dacht dat in House of Wolves glimmer snel ging maar met TTK is het helemaal van de zotte.

Met die vanguard shell dat als je hive killed extra glimmer krijgt :+ niet normaal..
uurtje dreadnaught/CoO en stroomt binnen als een malle!
Pagina: 1 ... 22 ... 176 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
-Houd je reacties gerelateerd aan Destiny, het zeker niet de bedoeling om compleet offtopic te gaan