koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Hoe dankagematsuri schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 23:16:
Ik heb net een thunderlord mogen ontvangen van 310 light level.
Veel succes morgen .shadow. met Oryx.
Atlas#22744
Lekker hoor!DarkElement schreef op woensdag 23 september 2015 @ 03:39:
Dacht, voor dat ik ga slapen nog ff 1 potje Court! Dropt er gewoon een 296 ghost!(had 276) dus in 1 klap even 2 lightlevels omhoog gegaan (nu 294)
Weltrusten allemaal
Ik kreeg de dealbreaker met Hot swap en focused fire. De impact van dat ding is voor de rate of fire echt geweldig. Gisteren tot 275 light gekomen. Vanavond of morgen maar eens een betere gauntlet of chest kopen
[ Voor 9% gewijzigd door Biatch op 23-09-2015 07:25 ]
Moest helaas weg, maar nog wel down gekregen.
Tot nu toe vind ik raid erg gaaf.
Ben benieuwd naar de rest, helaas geen raid ghost
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Hopenlijk eindelijke keer aan golgoroth beginnen, iemand tips in spoilers?
Wat een lukkes met die ghosts
PS: Iedereen trouwens extra kistje bij 1e jump puzzel al ontdekt? (die waren wij de 1e keer straal voorbij gelopen.
[ Voor 31% gewijzigd door Crashhill op 23-09-2015 08:20 ]
Lekker wapentje! Volgens mij is ie van de Crucible dude.Biatch schreef op woensdag 23 september 2015 @ 07:20:
[...]
Ik kreeg de dealbreaker met Hot swap en focused fire. De impact van dat ding is voor de rate of fire echt geweldig. Gisteren tot 275 light gekomen. Vanavond of morgen maar eens een betere gauntlet of chest kopen
Ai zuur manBokkie schreef op woensdag 23 september 2015 @ 07:26:
Gisteren tot aan priest gekomen, gast had echt nog 2 headshot nodig maar toen was shield weg.
Moest helaas weg, maar nog wel down gekregen.
Tot nu toe vind ik raid erg gaaf.
Ben benieuwd naar de rest, helaas geen raid ghost
Crashhill schreef op woensdag 23 september 2015 @ 08:17:
Gisteren vanaf 10 uur tot ong. half 1 tot de maze gekomen, daar stopten we omdat we vanavond het kistje gaan uitpluizen. Voor de 2e keer dat we hem doen als groep. Niet slecht.
Hopenlijk eindelijke keer aan golgoroth beginnen, iemand tips in spoilers?
Wat een lukkes met die ghostszit al sinds Vrijdag vast op dit level omdat ik geen betere ghost krijgt
.
PS: Iedereen trouwens extra kistje bij 1e jump puzzel al ontdekt? (die waren wij de 1e keer straal voorbij gelopen.
[ Voor 30% gewijzigd door Kasai op 23-09-2015 08:35 . Reden: oops verkeerde knop ]
Atlas#22744
Ben net begonnen met de game, lvl10 Hunter nu.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Thanks Bosjuh...Kasai schreef op woensdag 23 september 2015 @ 08:31:
spoiler:Er van uitgaande dat de mechanics kent; Als de gazers aangeven dat ze gaan wisselen, alvast een nieuwe bubble kapot schieten, zodat je daar gelijk ik kan gaan staan om te dpsen als de gazer de boss weer heeft omgedraaid. Thunderlord werkt extreem goed, high impact sniper uiteraard ook (bijvoorbeeld 1000-yard stare). Eerste kill gebruikte we 1 thunderlord en toen was het net aan, nu gebruikte we er 3(uiteraard waren we ook hoger light level), deze keer was ie na de eerste cycle al op 60%. Good luck!
Mijn sniper is goed, zelfde rate of fire/impact als 100 yard stare
[ Voor 4% gewijzigd door Crashhill op 23-09-2015 08:42 ]
Crashhill schreef op woensdag 23 september 2015 @ 08:41:
[...]
Thanks Bosjuh...spoiler:dus, maarja dan moet je hem wel hebben en geupgrade hebben ,goed om te weten doe ik dat ergens aandkomende weekThunderlord
Mijn sniper is goed, zelfde rate of fire/impact als 100 yard stare
Je hebt zeker die hunter sniper?
Atlas#22744
Stillpiercer klopt dat? volgens mij wel..Kasai schreef op woensdag 23 september 2015 @ 08:43:
[...]
spoiler:Si, we hebben inmiddels 5 Thunderlords in de clan
Je hebt zeker die hunter sniper?
Yes, rank 2 Gunsmith quest wapen geloof ik. Geniaal ding.Crashhill schreef op woensdag 23 september 2015 @ 08:44:
[...]
Stillpiercer klopt dat? volgens mij wel..
Atlas#22744
Zit nu op 296 Light, vooral m'n ghost is laag aangezien die nog op 280 zit.
Verder ben ik nog even op zoek naar een killer LMG, is er ergens een goeie te koop (Low RoF / High impact)? Heb tot nu toe alleen de DO Scout Rifle gekocht, verder nog niet echt gekeken bij de vendors
Juist die, haha.. vanavond ff rank 3 worden bij gunsmith, ben benieuwd wat ik dan voor quest krijg.Kasai schreef op woensdag 23 september 2015 @ 08:45:
[...]
Yes, rank 2 Gunsmith quest wapen geloof ik. Geniaal ding.
Ik heb hem nu op 299.. vette perk zit er ook op.
Gisteren trouwens de warpriest ook gelijk getethered met de hunter super. Tering hee,, dat ging stukje sneller lol
Veel plezier met het kistje in de maze, ons lukte het niet gisteren hahaCrashhill schreef op woensdag 23 september 2015 @ 08:17:
Gisteren vanaf 10 uur tot ong. half 1 tot de maze gekomen, daar stopten we omdat we vanavond het kistje gaan uitpluizen. Voor de 2e keer dat we hem doen als groep. Niet slecht.
Wij zijn niet goed genoeg meer?dvdkiwi schreef op woensdag 23 september 2015 @ 08:32:
Kan ik een join request sturen voor de GoT clan?
Ben net begonnen met de game, lvl10 Hunter nu.
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Haha, we zullen zienFaaz0 schreef op woensdag 23 september 2015 @ 08:48:
[...]
Veel plezier met het kistje in de maze, ons lukte het niet gisteren haha
Ja klopt, is echt ziek. Melting point erbij van de Titan en het gaat helemaal hard.Crashhill schreef op woensdag 23 september 2015 @ 08:48:
[...]
Juist die, haha.. vanavond ff rank 3 worden bij gunsmith, ben benieuwd wat ik dan voor quest krijg.
Ik heb hem nu op 299.. vette perk zit er ook op.
Gisteren trouwens de warpriest ook gelijk getethered met de hunter super. Tering hee,, dat ging stukje sneller lol
Atlas#22744
Wat is jullie clan dan, HHH zoals in BF?
Ik zag 'm er niet tussen staan...
*edit*
gevonden!
Join request gestuurd
[ Voor 8% gewijzigd door Superkiwi op 23-09-2015 08:50 ]
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
klopt kiwi! Doe je even een request? Dan kan Broos of Macblade je toevoegendvdkiwi schreef op woensdag 23 september 2015 @ 08:49:
[...]
*edit*
gevonden!
Join request gestuurd

Yup. Nog steeds.dvdkiwi schreef op woensdag 23 september 2015 @ 08:49:
[...]
Ach je kunt je aanmelden bij verschillende clans/communities/groups... je kunt er echter maar 1 actief hebben tijdens het spelen.
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
We hadden hem tot 2x toe tot 1mm na 2e totemronde. Toen de 3e keer dat het gebeurde was iedereen te snel wegKasai schreef op woensdag 23 september 2015 @ 08:49:
[...]
Ja klopt, is echt ziek. Melting point erbij van de Titan en het gaat helemaal hard.
Herkenbaar, we hebben de Oryx tactieken helemaal down, maar er glippen soms kleine foutjes in en die kunnen we ons nog niet permitteren. Ach ja, vanavond gaat ie kaput.Crashhill schreef op woensdag 23 september 2015 @ 08:54:
[...]
We hadden hem tot 2x toe tot 1mm na 2e totemronde. Toen de 3e keer dat het gebeurde was iedereen te snel wegzo dat we hem in de 3e ronde nog behoorlijk moesten raken en het natuurlijk toen net niet allemaal mee zat. Uiteindelijk toch gewoon in 3x gehaald
. Zo dat er wat meer rust in kwam, want het ging hartstikke lekker alleen ging paar keer op de mm fout.
Atlas#22744
Het is instap vriendelijkgiantgiantus schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 22:31:
Is het leuk voor een beginner of is het net als met WoW dat er zoveel jargon is dat de game niet te spelen is?
PSN & PC: Irrival | Battle.net: Irrival#2692
En hierdoor dus Titan=masterrace!
wtf gebeurd hier allemaal xDCrackSlet schreef op woensdag 23 september 2015 @ 09:11:
Laatst was er volgens mij ook al zo 1 gepost met Hive, maar gewoon omdat het vet is nog 1 met Cabal.
[video]
Verwijderd
titan hamertjes blijven de leukste toevoeging qua subclassCrackSlet schreef op woensdag 23 september 2015 @ 09:11:
Laatst was er volgens mij ook al zo 1 gepost met Hive, maar gewoon omdat het vet is nog 1 met Cabal.
[video]
Het is leuk dat je elke keer wat verder komt. Warpriest & Golgoroth gingen beide in de eerste poging kapot, warpriest zelfs in ronde 3 ipv 4 haha.Crashhill schreef op woensdag 23 september 2015 @ 08:54:
[...]
We hadden hem tot 2x toe tot 1mm na 2e totemronde. Toen de 3e keer dat het gebeurde was iedereen te snel wegzo dat we hem in de 3e ronde nog behoorlijk moesten raken en het natuurlijk toen net niet allemaal mee zat. Uiteindelijk toch gewoon in 3x gehaald
. Zo dat er wat meer rust in kwam, want het ging hartstikke lekker alleen ging paar keer op de mm fout.
Verder een bubbel + saint 14 en WOL voor de ingang neerzetten en hem KAPOT nuken met Tether, snipers en machineguns.
Is dit de forgemaster gecombineerd met explosive pyre?CrackSlet schreef op woensdag 23 september 2015 @ 09:11:
[video]
[ Voor 8% gewijzigd door Griffx op 23-09-2015 09:37 ]
Iemand een idee, hoe we dit het beste kunnen doen?
Ons team bestaat uit mensen van 296 tot 300 Light.
Roshnak schreef op woensdag 23 september 2015 @ 09:36:
Gisteren in 1.5 uur tot Oryx gekomen, daar komen we niet langs de eerste ronde, we krijgen de Ogres en Knight kapot maar doen dan niet genoeg damage op Oryx zelf.
Iemand een idee, hoe we dit het beste kunnen doen?
Ons team bestaat uit mensen van 296 tot 300 Light.
Atlas#22744
Nog meer tipssteffeh schreef op woensdag 23 september 2015 @ 09:17:
[...]
Het is leuk dat je elke keer wat verder komt. Warpriest & Golgoroth gingen beide in de eerste poging kapot, warpriest zelfs in ronde 3 ipv 4 haha.
spoiler:De twee die de gaze hebben en afwisselen moeten 'vijf seconden' roepen als ze hem van elkaar overnemen, dan kan het DPS team alvast switchen van kant en de bal kapot maken. Zorg dat 1 persoon met een autorifle de thralls bij iedereen uit de buurt houdt, dat scheelt super veel.
Verder een bubbel + saint 14 en WOL voor de ingang neerzetten en hem KAPOT nuken met Tether, snipers en machineguns.
Maarja volgens mij heeft iedereen van ons een 290+ sniper (4 denk wel over de 296) met high impact. Dus dat gaat echt gigantisch hard, met 2 hunters weet ik 100% zeker dat we hem in 2 rondes schieten af kunnen krijgen. Maarja, ik ben zo wat de enige die een Hunter als main heeft, sommigen zijn door die hammer zelfs overgestapt op de Titan.
Geeft niet
Ik heb ook Immolation Fists, die geven standaard die perk
Atlas#22744
Ik heb al sinds dag 1 destiny ( x one ) echter nooit een uitbreiding gekocht, aangezien de 2 uitbreidingen mij totaal niet interesseerde. Maar ik volg nu al enkele dagen dit topic en ik wil dus uiteraard nu ook the taking king hebben..
Maar ik zie alleen maar complete bundels met het spel zelf + de 3 dlc's, dit is niet iets wat ik zoek eigenlijk..
Hebben jullie allemaal al de legendary editie of kan je toch the taking king los komen??
Duffe vraag misschien, had ook gehoopt dat het op pagina 1 stond ( de kosten ) maar niks te zien.
Kasai schreef op woensdag 23 september 2015 @ 09:37:
[...]
spoiler:Heavy machine guns? Staan jullie op het platform?
Roshnak schreef op woensdag 23 september 2015 @ 09:42:
[...]
spoiler:We gebruiken machine guns, Rockets, en welk platform bedoel je?
edit: Rockets zijn wat mij betreft niet zo effectief...
[ Voor 7% gewijzigd door Kasai op 23-09-2015 09:43 ]
Atlas#22744
steffeh schreef op woensdag 23 september 2015 @ 09:17:
[...]
Het is leuk dat je elke keer wat verder komt. Warpriest & Golgoroth gingen beide in de eerste poging kapot, warpriest zelfs in ronde 3 ipv 4 haha.
spoiler:De twee die de gaze hebben en afwisselen moeten 'vijf seconden' roepen als ze hem van elkaar overnemen, dan kan het DPS team alvast switchen van kant en de bal kapot maken. Zorg dat 1 persoon met een autorifle de thralls bij iedereen uit de buurt houdt, dat scheelt super veel.
Je hebt voor TTK ook DLC 1/2 nodig.JeroenC schreef op woensdag 23 september 2015 @ 09:41:
Ej heren, dames,
Ik heb al sinds dag 1 destiny ( x one ) echter nooit een uitbreiding gekocht, aangezien de 2 uitbreidingen mij totaal niet interesseerde. Maar ik volg nu al enkele dagen dit topic en ik wil dus uiteraard nu ook the taking king hebben..
Maar ik zie alleen maar complete bundels met het spel zelf + de 3 dlc's, dit is niet iets wat ik zoek eigenlijk..
Hebben jullie allemaal al de legendary editie of kan je toch the taking king los komen??
Duffe vraag misschien, had ook gehoopt dat het op pagina 1 stond ( de kosten ) maar niks te zien.
Dus je kan óf de season pass(DLC1/2) én TTK kopen. Of de legendary edition.
PSN: Flix20-NL
De TS is een enorme luie poepertJeroenC schreef op woensdag 23 september 2015 @ 09:41:
Ej heren, dames,
Nee hoor ik denk dat die te druk is met Destiny spelen.
In principe is met de komst van TTK alles gebundeld tot 1 pakket.
Dus zover ik weet bevat TTK altijd alle eerdere uitbreidingen en het spel zelf.
Als je Destiny al hebt zonder uitbreidingen kan je volgens mij niet de TTK uitbreiding los halen voor 40 euro (volgens mij moet je daarvoor TDB en HOW ook hebben).
Beste optie is TTK compleet halen voor 49 euro, dan heb je het spel dubbel, maar daar zit alles bij.
De Raid is echt goed in elkaar gezet! Kreeg weer het gevoel wat ik had met de eerste keer VoG welke ik altijd leuker vond dan Crota's End. Gisteren tot de 3e encounter gekomen en tot nu toe handschoentjes ontvangen en shards.
Thanks voor jullie reactie. Dat wordt dan even erover nadenken, want TDB en HOW ( leuk afgekort ) interesseerde mij totaal niet dus dan vind ik het waarschijnlijk zonde om 49 euro voor the taken king te betalen.Viper® schreef op woensdag 23 september 2015 @ 09:50:
[...]
De TS is een enorme luie poepert![]()
Nee hoor ik denk dat die te druk is met Destiny spelen.
In principe is met de komst van TTK alles gebundeld tot 1 pakket.
Dus zover ik weet bevat TTK altijd alle eerdere uitbreidingen en het spel zelf.
Als je Destiny al hebt zonder uitbreidingen kan je volgens mij niet de TTK uitbreiding los halen voor 40 euro (volgens mij moet je daarvoor TDB en HOW ook hebben).
Beste optie is TTK compleet halen voor 49 euro, dan heb je het spel dubbel, maar daar zit alles bij.
In ieder geval bedankt voor de info, dan weet ik ten minste dat ik er niet overheen keek ( ik zat gewoon te zoeken naar een losse dlc van TTK, maar helaas
Vrijdag zijn ik en wat vrienden van plan om (voor de eerste keer) King's Fall te gaan lopen.
Nu is het probleem dat we vroeger een volledig raidteam hadden, maar er zijn er 2 gestopt en 1 is momenteel 2 maanden op vakantie
King's Fall, VRIJDAG 25 sept om 20:00
- Greyfox1987 (Warlock 296 light)
- Dingleboober (Hunter 295 light)
- Blijksem (Hunter 295 light)
- Flix57 NL (Titan 287 light)
- ??
- ??
Als je mee wilt, stuur me eventjes een PM via de forums of op mijn gamertag.. dan voeg ik je toe als friend :-)
Xbox Live Gamertag: Greyfox1987
PMgreyfox1987 schreef op woensdag 23 september 2015 @ 09:54:
XBOX ONE
Vrijdag zijn ik en wat vrienden van plan om (voor de eerste keer) King's Fall te gaan lopen.
Nu is het probleem dat we vroeger een volledig raidteam hadden, maar er zijn er 2 gestopt en 1 is momenteel 2 maanden op vakantiedus mijn vraag is: wie wil er mee? Gaat het leuk en goed dan gaan we vaker met dezelfde groep
We spelen op de Xbox one.
- ??
- ??
- ??
Als je mee wilt, stuur me eventjes een PM via de forums of op mijn gamertag.. dan voeg ik je toe als friend :-)
Verwijderd
Zou wel willen maar mijn controller is nog onderweg. Daarna mag ik eerst levelen.
Zit nu echter met een probleem...
Ik heb nu twee Warlocks en een Titan, alle drie op 34.
Een warlock is wat hoger door een geleende controller ivm Xur
Oorspronkelijk ben ik met de Warlocks begonnen maar ben pas geleden ook aan de Titan begonnen.
De titan (defender) ben ik puur gestart omdat ik die telkens het lastigste kon vinden bij het raiden.
Is dit nu nog zo met TTK of voegt een bubble nu bijvoorbeeld niet zo veel meer toe ten opzichte van de andere classes of is de vraag naar bepaalde classes nu wat glad gestreken?
Bij de warlocks heb ik het voordeel van makkelijk wisselen van gear.
Bij de titan, tja frisse wind en "punsh=orb" tot heel de vloer vol ligt is gewoon erg gaaf
Ervarings advies is dus erg welkom
Ik ben geen ervaring deskundige, gister pas voor het eerste de nieuwe raid gestart. Wij hadden geen Titans en dat ging prima hoor. Ik vond Sunsinger dan wel weer handig, maar is ook geen vereiste.Verwijderd schreef op woensdag 23 september 2015 @ 10:21:
[...]
De titan (defender) ben ik puur gestart omdat ik die telkens het lastigste kon vinden bij het raiden.
Is dit nu nog zo met TTK of voegt een bubble nu bijvoorbeeld niet zo veel meer toe ten opzichte van de andere classes of is de vraag naar bepaalde classes nu wat glad gestreken?
Atlas#22744
Verwijderd
Het is nu mijn standaard subclass omdat soms toch verdomde handig is (zeker met Skolas zijn 'curse') maar goed. Het voelt raar dat je pas wat toevoegt als je al dood bent gegaan
Ik zie The Taken King niet als DLC. Want dit spel heeft Destiny een nieuwe dynamiek gegeven. Ze hebben in mijn ogen grote stappen gemaakt en echt geluisterd naar de community. En daarbij...JeroenC schreef op woensdag 23 september 2015 @ 09:54:
[...]
Thanks voor jullie reactie. Dat wordt dan even erover nadenken, want TDB en HOW ( leuk afgekort ) interesseerde mij totaal niet dus dan vind ik het waarschijnlijk zonde om 49 euro voor the taken king te betalen.
In ieder geval bedankt voor de info, dan weet ik ten minste dat ik er niet overheen keek ( ik zat gewoon te zoeken naar een losse dlc van TTK, maar helaas
Je zou voor een losse aankoop € 40 kwijt zijn en voor de bundel € 49. Dan komen we in totaal op € 4,50 per expansion (TDB en HOW). Dat vind ik nou geen baanbrekende bedragen om af te zien van deze geweldige aankoop.
Dit spel gaat ervoor zorgen dat je ieder moment van de dag aan het nadenken bent over je character en de dingen die je nog wil/moet doen voor die nieuwe gun/head/pants. Ik hoop dat je er nog een keer goed over nadenkt, want in mijn ogen is het een TOP product!
Ja precies, jullie maken mij ook (onbewust) gek over the taken king, zit zelfs op werk dit topic te volgen...Irrival schreef op woensdag 23 september 2015 @ 10:46:
[...]
Ik zie The Taken King niet als DLC. Want dit spel heeft Destiny een nieuwe dynamiek gegeven. Ze hebben in mijn ogen grote stappen gemaakt en echt geluisterd naar de community. En daarbij...
Je zou voor een losse aankoop € 40 kwijt zijn en voor de bundel € 49. Dan komen we in totaal op € 4,50 per expansion (TDB en HOW). Dat vind ik nou geen baanbrekende bedragen om af te zien van deze geweldige aankoop.
Dit spel gaat ervoor zorgen dat je ieder moment van de dag aan het nadenken bent over je character en de dingen die je nog wil/moet doen voor die nieuwe gun/head/pants. Ik hoop dat je er nog een keer goed over nadenkt, want in mijn ogen is het een TOP product!
Indien dit het gevoel geeft alsof het destiny 2 is, want destiny zonder de dlc's houd me nog altijd bezig ( paar maandjes links laten liggen maar een aantal dagen dankzij dit topic opnieuw gestart ) kan nu schijnbaar ook lvl's omhoog zonder equip nodig te hebben, was 32 en ben nu 35 puur door crucible (MP). Maar goed ik mis ontiegelijk veel opties (raids,vanguard and crucible) na de update(s) waardoor ik min of meer volgens mij verplicht ben de dlc's te halen.
Ik ga er even over nadenken, mocht ik hem halen laat ik gelijk me gamertag hierachter ( ben vooral voor raids en multiplayer ..vs.. )
Verwijderd
Had hem hier voor 24 euro
https://store.xbox.com/pt...99-49d4-9bbe-426e53f17d4d
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Ik zou met 1 Warlock beginnen en alle content door spelen, als je dan een tweede NF of iets dergelijks wil doen kan je makkelijk switchen, en tegen de tijd dat je je titan naar 40 heb heb je ook daar wel gear voorVerwijderd schreef op woensdag 23 september 2015 @ 10:21:
[...]
Zou wel willen maar mijn controller is nog onderweg. Daarna mag ik eerst levelen.
Zit nu echter met een probleem...
Ik heb nu twee Warlocks en een Titan, alle drie op 34.
Een warlock is wat hoger door een geleende controller ivm Xurmaar dat is verwaarloosbaar.
Oorspronkelijk ben ik met de Warlocks begonnen maar ben pas geleden ook aan de Titan begonnen.
Bij de warlocks heb ik het voordeel van makkelijk wisselen van gear.
Bij de titan, tja frisse wind en "punsh=orb" tot heel de vloer vol ligt is gewoon erg gaaf
Ervarings advies is dus erg welkom
PSN: jansoe13
justifire schreef op woensdag 23 september 2015 @ 11:14:
Of gewoon de losse uitbreiding halen.
Hij heeft alleen Destiny, geen uitbreidingenGuardians that own Destiny and both expansions – The Dark Below and House of Wolves – have special access to purchase a digital download of Destiny
Kasai schreef op woensdag 23 september 2015 @ 09:43:
[...]
spoiler:Oryx slaat op een platform, daarna gaat zijn buik open en moet je schieten. Dat platform gaan wij opstaan en schieten.
edit: Rockets zijn wat mij betreft niet zo effectief...
Verwijderd
Bij mij staat daar 39.99.justifire schreef op woensdag 23 september 2015 @ 11:14:
Of gewoon de losse uitbreiding halen.
Verwijderd
Ahh, is dat nog steeds. Ik dacht gelezen te hebben dat je het nu gewoon 3x kon doen per account ipv 1x per guardian.strompel schreef op woensdag 23 september 2015 @ 11:15:
[...]
Ik zou met 1 Warlock beginnen en alle content door spelen, als je dan een tweede NF of iets dergelijks wil doen kan je makkelijk switchen, en tegen de tijd dat je je titan naar 40 heb heb je ook daar wel gear voor
Ik dacht dat dit om de daily ging ( 3x legendary marks ).. Maar NF wel 1x per character..Verwijderd schreef op woensdag 23 september 2015 @ 11:24:
[...]
Ahh, is dat nog steeds. Ik dacht gelezen te hebben dat je het nu gewoon 3x kon doen per account ipv 1x per guardian.
PSN: Fruitschaaltje
Jep! En daarna als een gek verdelen naar de 'bommen' en deze TEGELIJK laten ontploffen, dus goed communiceren.Roshnak schreef op woensdag 23 september 2015 @ 11:21:
[...]
spoiler:Wij maken de Knight af in het midden van de kamer ( tussen de 2 platformen waar de deathsingers stonden ) Daarna slaat Oryx nog een keer op een platform en daar moeten wij op staan?
Verwijderd
Al langer geinteresseerd dus dit lijkt me een goed moment om in te stappen, helaas dus niet zoveel tijd en wil ook eigenlijk Halo 5 een beetje fanatiek gaan spelen.
Volgens mij hoef je nooit iets te laten voor destiny?Verwijderd schreef op woensdag 23 september 2015 @ 11:29:
Vraagje: hoe leuk is Destiny als je af en toe in de week 's avonds een paar uurtjes vrij hebt en niet van plan bent om er dingen te voor laten? Dus is het de moeite waard om Destiny casual te gaan spelen?
Al langer geinteresseerd dus dit lijkt me een goed moment om in te stappen, helaas dus niet zoveel tijd en wil ook eigenlijk Halo 5 een beetje fanatiek gaan spelen.
En volgens mij is het alsnog heel leuk, maar denk dat je toch steeds meer tijd in wilt gaan zetten
[ Voor 8% gewijzigd door GMacD op 23-09-2015 11:32 ]
Ja, is de moeite waard.. Maar het gebeurt vanzelf dat je andere games ervoor laat liggen ;-)..Verwijderd schreef op woensdag 23 september 2015 @ 11:29:
Vraagje: hoe leuk is Destiny als je af en toe in de week 's avonds een paar uurtjes vrij hebt en niet van plan bent om er dingen te voor laten? Dus is het de moeite waard om Destiny casual te gaan spelen?
Alleen raids duren (meestal) wat langer.. Maar eenmaal getraind ren je ook binnen een uur door een raid ( 40 min Vault of Glass, 20 minuten The Dark below)
Probeer de trial version en kijk hoe het bevalt.Verwijderd schreef op woensdag 23 september 2015 @ 11:29:
Optie is om alleen Destiny te halen, 2dehands iets van 15 euro denk ik.
Of TTK, dan heb je Destiny en alle uitbreidingen (50 euro)
De keuze tussen Destiny of een andere activiteit die ligt toch echt bij jezelf.Verwijderd schreef op woensdag 23 september 2015 @ 11:29:
In mijn optiek is Destiny het meer dan waard, zoals gemeld in een eerdere post. Ik heb mezelf nog niet echt verdiept in Halo 5: Guardians, maar ik ga er vanuit dat daar niet veel RPG elementen in zitten waarbij je constant werkt aan je eigen character. Ik vind Destiny juist een mooi balans hebben. Met een paar uurtjes per dag, kom je al een heel eind. Ik heb op dit moment niet veel tijd, maar zie wel elke dag vooruitgang!
Verwijderd
Laat je niet gek maken door MP daar staan er die denken er meer dan de actuele nieuwsprijs voor te krijgen
Ik kocht de legendary versie met het idee DLC 1 & 2 weg te kunnen geven aan een vriend. Alle DLC bleek echter in een key te zitten. Beetje jammer gezien ik die zelf al had.
Was er in NL niet het recht om softwaredoor te verkopen? (Valt DLC daar eigenlijk ook onder?)
Er heeft iemand hier een key te koop voor complete destiny incl taken king, 35euri dacht ik. Of hij moet hem al kwijt zijn...Verwijderd schreef op woensdag 23 september 2015 @ 11:29:
Echter is dit nog uit de DMR, 'always online' tijdperk wat ze al vrij rap hebben laten vallen dus ik weet niet of dit ook daadwerkelijk is doorgevoerd.
Roshnak schreef op woensdag 23 september 2015 @ 11:21:
[...]
spoiler:Wij maken de Knight af in het midden van de kamer ( tussen de 2 platformen waar de deathsingers stonden ) Daarna slaat Oryx nog een keer op een platform en daar moeten wij op staan?
Atlas#22744
Framed_ vs JeroenCpiqueno11 schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 18:52:
Nog steeds een code te koop; Destiny legendary edition. Alle dlc + The taken king.
35 europs4
FIGHT!

Top bedankt, gaan we dit proberen!Kasai schreef op woensdag 23 september 2015 @ 11:45:
[...]
spoiler:Wat Stef dus zei! Oryx is fucking huge, dus ik denk dat ie verder weg staat dan normaal en dat je daardoor dus damage drop off hebt. We willen nog eens proberen niet op dat platform te gaan staan, maar gezien we dat gisteren wel deden en hij binnen een paar seconden of wat staggerde... Blijven we wel lekker op het platform staan
Aansluitend hier op, zelf had ik Destiny al incl. de twee digitale uitbreidingen, ik heb vorige week uit de store in Xbox store in Brazilië de Taken King uitbreiding gekocht.. Werkt prima.Viper® schreef op woensdag 23 september 2015 @ 11:32:
[...]
Probeer de trial version en kijk hoe het bevalt.
Optie is om alleen Destiny te halen, 2dehands iets van 15 euro denk ik.
Of TTK, dan heb je Destiny en alle uitbreidingen (50 euro)
Echter een vriend van mij heeft Destiny nog niet, wil hem wel gaan halen. Maar wat is nu de goedkoopste manier? Een tweedehands Destiny op schijf om vervolgens de zelfde Taken Ting download te kopen als ik dat heb gedaan? Of wil dat niet omdat je dan de twee eerdere uitbreidingen niet hebt?
Is het dan goedkoper om de Destiny - Taken King compleet digitaal aan te schaffen?
Weer iemand wat de goedkoopste manier is om het te kopen wanneer je nog niets hebt.
Cogitationis poenam nemo patitur
Framed_ heeft het over Halo 5, is dat geen Xbone exclusive?
http://www.budgetgaming.n...egendary+edition_PS4.htmlBullet NL schreef op woensdag 23 september 2015 @ 11:53:
[...]
Aansluitend hier op, zelf had ik Destiny al incl. de twee digitale uitbreidingen, ik heb vorige week uit de store in Xbox store in Brazilië de Taken King uitbreiding gekocht.. Werkt prima.
Echter een vriend van mij heeft Destiny nog niet, wil hem wel gaan halen. Maar wat is nu de goedkoopste manier? Een tweedehands Destiny op schijf om vervolgens de zelfde Taken Ting download te kopen als ik dat heb gedaan? Of wil dat niet omdat je dan de twee eerdere uitbreidingen niet hebt?
Is het dan goedkoper om de Destiny - Taken King compleet digitaal aan te schaffen?
Weer iemand wat de goedkoopste manier is om het te kopen wanneer je nog niets hebt.
53 euro bij een webshop.
Atlas#22744
Doorgestoken kaart! Framed gebruikt Xbox!
piqueno11 schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 18:52:
Nog steeds een code te koop; Destiny legendary edition. Alle dlc + The taken king.
35 europs4
Als die hem nog heft.
TTK uitbreiding los kan alleen als je DLC1 en 2 hebt.
Dus Destiny TTK + uitbreidingen is denk ik het makkelijkste
Framed_een wazige vriend van Bullet NL vs JeroenC
Overigens is het vragen of Destiny een leuk spel is in het grote geile Destiny spelers forum natuurlijk een beetje een wc eend verhaal.
[ Voor 25% gewijzigd door Viper® op 23-09-2015 12:03 ]
Is t wat?
Ik heb hem gistermiddag ( na de reset) afgerond.. Ik moet helaas dus nog een week wachten op mijn Chaperone... Hoe is ie?sbierman schreef op maandag 21 september 2015 @ 15:08:
[...]
Touch of malice staat btw al gameplay van op youtube. (Daar was die Luke Smith enthousiast over.)
Daarnaast wacht ik momenteel op die weekly reset ivm chaperonedat lijkt me wel een toppertje.
Als je dingen laat voor gamen moet je je sowieso afvragen of je wel goed bezig bent maar dat ter zijde.Verwijderd schreef op woensdag 23 september 2015 @ 11:29:
Ik speel zelf niet heel veel. Doordeweeks misschien 1 of 2x in de avond 2 uurtjes. Het weekend
als ik er zin in heb wil ik overdag wel wat meer uurtjes spelen. Je kan dan aardig meekomen maar je zult ook zien dat als je graag mee wilt doen met fanatieke tweakers je toch qua light etc. niet goed genoeg bent. Maar dat zullen meerdere mensen hebben.
Das een PS4 editie, die lust zijn Xbox One nietKasai schreef op woensdag 23 september 2015 @ 11:55:
[...]
http://www.budgetgaming.n...egendary+edition_PS4.html
53 euro bij een webshop.
Cogitationis poenam nemo patitur
Volgens mij heb daar wel eens eerder iemand over gehoord hier...
De pulse die ik binnen heb (via bungie.net kun je ze bekijken) lijkt wel potentie te hebben.CrackSlet schreef op woensdag 23 september 2015 @ 12:04:
Heeft trouwens al iemand z'n armsday shit binnen?
Is t wat?
Shotgun is volgens mij bagger
Ik dacht dat hij het over andere spellen laten liggen had.. Dat van dat lightlevel heeft gewoon wat meer tijd nodig... Maar het is wel mogelijk om binnen 1/2 weken ( met 1 a 2 uurtjes spelen per avond ) op 290+ light te zitten..Neefdave schreef op woensdag 23 september 2015 @ 12:08:
[...]
Als je dingen laat voor gamen moet je je sowieso afvragen of je wel goed bezig bent maar dat ter zijde.
Ik speel zelf niet heel veel. Doordeweeks misschien 1 of 2x in de avond 2 uurtjes. Het weekend
als ik er zin in heb wil ik overdag wel wat meer uurtjes spelen. Je kan dan aardig meekomen maar je zult ook zien dat als je graag mee wilt doen met fanatieke tweakers je toch qua light etc. niet goed genoeg bent. Maar dat zullen meerdere mensen hebben.
Hoe dan ook, wat Vipah zegt;
Wij van Destiny: The Taken King forum adviseren Destiny: The Taken King.
Net wat opgehaald.. niets bijzonders volgens mij. Blijkbaar kan je met rank 2 kiezen uit 2 verschillende rolls van je armsday wapen. Op rank 1 heb je die keus niet. Ik was rank 1 bijna 2 dus heb eerst een testwapen gedaan.. daarna wel 2 opties. 2 slechteCrackSlet schreef op woensdag 23 september 2015 @ 12:04:
Heeft trouwens al iemand z'n armsday shit binnen?
Is t wat?
I served in a company of heroes.
Hoeveel dmg? 280?Vuvuzela schreef op woensdag 23 september 2015 @ 12:14:
[...]
Net wat opgehaald.. niets bijzonders volgens mij. Blijkbaar kan je met rank 2 kiezen uit 2 verschillende rolls van je armsday wapen. Op rank 1 heb je die keus niet. Ik was rank 1 bijna 2 dus heb eerst een testwapen gedaan.. daarna wel 2 opties. 2 slechte
I served in a company of heroes.
Pulse 1: Glass Half Full, Counterbalance
Pulse 2: Last Resort, Full Auto
Beide pulses hebben natuurlijk de hakke perk, 1 additionele kogel per burst.
Lastige keuze maar ga denk ik toch vor Pulse 1
Shotgun 1: Final Round, Battle Runner
Shotgun 2: Danger Close, Who's Next
Geen lastige keuze, namelijk accepteren en legendary marks van maken
Deze week Rank 3 bij Gunsmit ben benieuwd wat die gaat weggeven en wat voor quest :)!
Hoe krijg je die gunsmith zo snel geleveled?Crashhill schreef op woensdag 23 september 2015 @ 12:22:
[...]
Geen lastige keuze, namelijk accepteren en legendary marks van maken
Deze week Rank 3 bij Gunsmit ben benieuwd wat die gaat weggeven en wat voor quest :)!
Door alleen al die test wapens te gebruiken?
Dat inderdaad en er dropt soms een soort van wapen... die je kan inleveren voor 250repCrash schreef op woensdag 23 september 2015 @ 12:40:
[...]
Hoe krijg je die gunsmith zo snel geleveled?
Moet de perk nog ontgrendelen om erachter te komen wat het Word maar denk 27.
[ Voor 36% gewijzigd door DarkElement op 23-09-2015 12:53 ]
Verwijderd
Nog meer luitjes?greyfox1987 schreef op woensdag 23 september 2015 @ 09:54:
XBOX ONE
Nu is het probleem dat we vroeger een volledig raidteam hadden, maar er zijn er 2 gestopt en 1 is momenteel 2 maanden op vakantiedus mijn vraag is: wie wil er mee? Gaat het leuk en goed dan gaan we vaker met dezelfde groep
We spelen op de Xbox one.
- Flix57 NL (Titan 287 light)
- ??
- ??
Yup, 1e week was ik rank 1, 2e week rank 2 en zit nu alweer op: 910 van 2000 richting rank 3.Crash schreef op woensdag 23 september 2015 @ 12:40:
[...]
Hoe krijg je die gunsmith zo snel geleveled?
Heb zelfs afgelopen week 1 wapen niet getest. je krijgt die DAVALIN 1238962387612-34957861342539756275734 ofzo
Deze week dus 3 pakketjes bestellen, want dat glimmer stroomt binnen dat is niet normaal. Dacht dat in House of Wolves glimmer snel ging maar met TTK is het helemaal van de zotte.
Met die vanguard shell dat als je hive killed extra glimmer krijgt
uurtje dreadnaught/CoO en stroomt binnen als een malle!
Dit topic is gesloten.
-Houd je reacties gerelateerd aan Destiny, het zeker niet de bedoeling om compleet offtopic te gaan