Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTHEEBO1
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-08 20:26
piqueno11 schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 01:04:
[...]

Ik heb een code voor de ps4, destiny legendary edition met 2 vorige dlc ( house of wolves en the dark below) en The Taken king. Een alles pakket dus. Deze kreeg ik van Activision via mail voor TTK launch event in hoofddorp.

Mocht je je bestelling kunnen annuleren wil ik je deze code verkopen voor 35 euro :*)
Wow, zou super zijn! Ik heb je een PM gestuurd. :)

psn: jagermeistertim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steffeh
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 12-10 01:38
Gister de touch of malice gehaald, wat een wapen is dat!

@vin, vegetto, gister nog gelukt met oryx?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vegetto
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 02-10 20:40
steffeh schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 07:40:

Nee man paar keer dichtbij plateau stuk wel onder de knie soms persoonlijke fouten mis springen of ogre niet neer maar die shade hebben we moeite mee ik zie 'm de helft van de tijd niet paar x wel gelukt maar dan net een of twee dood balen dus pffff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 08:00
Gister helm of saint 14 y2 gekocht met mn marks (zat aan de cap).

Nu wil ik deze helm graag naar 300 of iig naar 290 brengen dmv infusen.

Heb alleen weinig kaas gegeten van hoe dat infusen nou precies in zn werk gaat, wat ik meen te hebben gelezen dat dit in stapjes gaat qua progressie?

Heeft iemand tips om de helm zsm naar een hoger plan te tillen?

Heb momenteel een andere exotic helm van 290 (uit nf gekregen), maar zou liever mn saint 14 helm weer gaan gebruiken omdat ik die ontzettend goed vind icm mn shield bij de defender class.

Alvast dank voor reactie.

psn: HertogJack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GMacD
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 03-10-2024
HertogJack schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 08:22:

Heb alleen weinig kaas gegeten van hoe dat infusen nou precies in zn werk gaat, wat ik meen te hebben gelezen dat dit in stapjes gaat qua progressie?

Heb momenteel een andere exotic helm van 290 (uit nf gekregen), maar zou liever mn saint 14 helm weer gaan gebruiken omdat ik die ontzettend goed vind icm mn shield bij de defender class.

some good advice

Acties:
  • 0 Henk 'm!
HertogJack schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 08:22:

Engrams farmen, dan hopen dat er een 285 in zit die erin stoppen en dan een 290 helm erin stoppen dan een 295 helm. Zo is de ideale situatie.

Je kan er natuurlijk ook een 287 288 helm instoppen dan wordt ie 286-287, dan een 292 etc. je hoogste gear die je hebt zo min mogelijk gebruiken om hem omhoog te gooien. Tenzij je 4x 295 (Dan is ie in 2x 295 volgens mij vanaf 280) helmen hebt :+ helemaal als je al zeker weet dat je hem wilt gebruiken :). gewoon vol pompen :P legendary marks en ander spul komt vanzelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
Thanks, die calculator is handig :)
Crashhill schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 08:26:
[...]

Engrams farmen, dan hopen dat er een 285 in zit die erin stoppen en dan een 290 helm erin stoppen dan een 295 helm. Zo is de ideale situatie.

Je kan er natuurlijk ook een 287 288 helm instoppen dan wordt ie 286-287, dan een 292 etc. je hoogste gear die je hebt zo min mogelijk gebruiken om hem omhoog te gooien. Tenzij je 4x 295 (Dan is ie in 2x 295 volgens mij vanaf 280) helmen hebt :+ helemaal als je al zeker weet dat je hem wilt gebruiken :). gewoon vol pompen :P legendary marks en ander spul komt vanzelf.
Hmm ok, dan is het principe me nu iig duidelijk,thanks :)

Heerlijke toevoeging dat infusen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Low_Profile
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 17-05 16:08
Happy Xur's day!

PSN: Low__Profile | Team Shadowloo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
Hopen op een mooie primary :)

Mn wapens kunnen wel een upgrade gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14:44

tha_crazy

Mafketel

HertogJack schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 08:37:
[...]

Hopen op een mooie primary Heavy :)

Mn wapens kunnen wel een upgrade gebruiken.
There, i fixed it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Buizerd__NL schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 00:18:
[...]

OMG dan kom ik aan met 10 fragments. ;(
Scrub :+
ASNNetworks schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 00:29:
[...]

Nice! Ik heb er 44 :'( Moet er nog 2 van de raid en 4 zijn nog niet gevonden, heb ergens kapot gezocht (waar ik iets opvallends vond) maar helaas niet een van de 4 onbekenden kunnen vinden.

Morgen tijdens de raid pik ik mn 45e en 46e wel op :)
Goed plan :D

Meeste zijn super makkelijk te halen, maar sommige ook irritant omdat je afhankelijk bent van RNG.
DarkElement schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 00:34:
Waar kan ik zien hoeveel fragments ik hebn?
http://destinyghosthunter.net/ effe psn invullen en dan bij het menu naar Dreadnaught gaan. De site wordt vaak bezocht en soms een foutmelding, dan moet je gewoon even f5en :)

Atlas#22744

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greyfox1987
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 07-10 09:05
greyfox1987 schreef op woensdag 23 september 2015 @ 09:54:
XBOX ONE

Vrijdag zijn ik en wat vrienden van plan om (voor de eerste keer) King's Fall te gaan lopen.
Nu is het probleem dat we vroeger een volledig raidteam hadden, maar er zijn er 2 gestopt en 1 is momenteel 2 maanden op vakantie :p dus mijn vraag is: wie wil er mee? Gaat het leuk en goed dan gaan we vaker met dezelfde groep :) We spelen op de Xbox one.

King's Fall, VRIJDAG 25 sept om 20:00
- Greyfox1987 (Warlock 297 light)
- Dingleboober (Hunter 296 light)
- Blijksem (Hunter 296 light)
- Flix57 NL (Titan 292 light)
- ??
- ??

Als je mee wilt, stuur me eventjes een PM via de forums of op mijn gamertag.. dan voeg ik je toe als friend :-)
We hebben dus nog steeds 2 spots! Wie wil er mee? :)

Xbox Live Gamertag: Greyfox1987

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
greyfox1987 schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 08:54:
[...]

Verkeerde platform mannen anders zou ik graag meegaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11-09 18:23
[...]

Helaas geen tijd vanavond... zondag avond pas weer...

Gister op mijn hunter wel de raid gedaan... warpriest neer en daar kreeg ik me toch een lekkere sniper :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noloog
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09:26
[...]

Is light level 287 hoog genoeg? (hunter).

Edit:Ik hoor net dat ik om 18:00 uit eten moet dus ik betwijfel of ik om 20:00 terug ben.. Zet me anders maar als backup.

[ Voor 21% gewijzigd door noloog op 25-09-2015 09:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steffeh
vegetto1983 schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 08:03:
[...]

Nee man paar keer dichtbij plateau stuk wel onder de knie soms persoonlijke fouten mis springen of ogre niet neer maar die shade hebben we moeite mee ik zie 'm de helft van de tijd niet paar x wel gelukt maar dan net een of twee dood balen dus pffff
Ah jammer! Ja het vergt best wat tijd om dit te perfectioneren. Ogre moet asap dood in die hoek, anders heb je best wel een probleem. Hoe deden jullie het? Allemaal op een platform?

Oryx spoiler:

spoiler:
Waar de bal bovenkomt, daar hoef je niemand op te laten springen, dus kan je die gebruiken om te helpen aan de eerste kant en daarna snel switchen naar z'n eigen kant voor ogre's.

Met een 295+ sniper en 2/3 man schieten is 'ie zo kapot. Dan heb je ook geen moeite met de shade. Het werkt heel erg simpel. De 2 mensen die het verst moeten rennen roepen 'we zijn er bijna', dan gaan de anderen vast in hun shade staan en dan ontploffen ze allemaal zo goed als tegelijk.

Je ziet heel erg duidelijk 'Naam has blabla de shade', dan moet je ASAP uit die bal rennen terug naar het midden en op Oryx schieten. Rinse & repeat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vegetto
ja allemaal een platform, eentje die springt en een die rondloopt adds en assist met ogre, ik kreeg die ogre zo neer twee rockets en twee sniperts en hij was weg, verder ging dat stuk wel oke, alleen nog vaak wat foutjes of de bol ligt te ver bij iemand, of niet genoeg damage op oryx.. soms zo dichtbij..

persoonlijk vind ik het lastigste in die bol om te zien waar die shade is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

vegetto1983 schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 09:07:
ja allemaal een platform, eentje die springt en een die rondloopt adds en assist met ogre, ik kreeg die ogre zo neer twee rockets en twee sniperts en hij was weg, verder ging dat stuk wel oke, alleen nog vaak wat foutjes of de bol ligt te ver bij iemand, of niet genoeg damage op oryx.. soms zo dichtbij..

persoonlijk vind ik het lastigste in die bol om te zien waar die shade is
Brightness op 4 zetten kreeg ik vandaag als tip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steffeh
Wat bedoel je precies met bol? Die uit de ogre komt? Daar kan je gewoon instaan, goed op linksonder in letten totdat je je naam ziet verschijnen en weer terug naar het midden.

Rockets zijn een NO GO tijdens de hele raid, machine guns heb je nodig.

Volgende keer dus 1 man extra voor de eerste sessie ogre's gebruiken waarna die switcht naar z'n eigen kant, waarbij je dus altijd 3 of 4 man hebt voor de orge's en random mobs.

De bol wil je juist in de hoek hebben, de gene die dichtbij staan gaan er 5 meter van af staan. De twee die ver moeten rennen ( zodra Oryx staggerd al rennen ) roepen 'BEN ER BIJNA', waarna jij direct in de bol kan gaan staan.

Protip: roep alleen wat nodig is, dus 'rennen verre bol, ben er bijna, terug etc etc'

Ons filmpje, if needed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vegetto
steffeh schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 09:32:
Wat bedoel je precies met bol? Die uit de ogre komt? Daar kan je gewoon instaan, goed op linksonder in letten totdat je je naam ziet verschijnen en weer terug naar het midden.

Volgende keer dus 1 man extra voor de eerste sessie ogre's gebruiken waarna die switcht naar z'n eigen kant, waarbij je dus altijd 3 of 4 man hebt voor de orge's en random mobs.

De bol wil je juist in de hoek hebben, de gene die dichtbij staan gaan er 5 meter van af staan. De twee die ver moeten rennen ( zodra Oryx staggerd al rennen ) roepen 'BEN ER BIJNA', waarna jij direct in de bol kan gaan staan.

Protip: roep alleen wat nodig is, dus 'rennen verre bol, ben er bijna, terug etc etc'

[video]

Ons filmpje, if needed.
hoezo geen rockets? krijg die ogre toch best snel neer, gaat dat met machine ook goed? moet er nog een goede krijgen. bedoel als oryx je in die bol van hem plaatst met die mob met dat zwaard, kan hem elke keer niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-08 18:37
steffeh schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 09:32:

[video]

Ons filmpje, if needed.
spoiler:
Snipers zijn beter in mijn opinie en rockets voor ogers. In het filmpje mis je zowat helft met je machinegun in zn hart. waarom 30 shots HMG als je 4 crits van sniper veel effectiever en sneller is ;)

En knal dat allemaal ff in spoiler. Mss dat er mensen nog blind in willen ;)

[ Voor 3% gewijzigd door FlyLight3r op 25-09-2015 09:43 ]

PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12:09

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Ik ben jaloers op de wapens die voorbij komen. Die meuk die ik heb gaat nergens over als ik die zo zie :')

https://www.bungie.net/en...86680/2305843009218834150

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorritkramer
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 12-10 20:20
Mischien stomme vraag, ik heb Destiny tijdje gespeeld bij een vriend en vond het leuk, maar als ik nu de: Destiny: The Taken King - Legendary Edition haal ik dan alles wat er nu op dit moment uit is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jaja. Bijna 11 uur. Wat heeft onze Xur vandaag voor ons in petto.

Hoop zelf op een leuk wapen. En anders even flink wat legendary marks sparen snel. En maar exotic kopen.

PSN - M4uSzi // -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gotjee
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 18-04 18:24
jorritkramer schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 09:43:
Mischien stomme vraag, ik heb Destiny tijdje gespeeld bij een vriend en vond het leuk, maar als ik nu de: Destiny: The Taken King - Legendary Edition haal ik dan alles wat er nu op dit moment uit is?
Ja hoor, dat is inclusief alle uitbreidingen van ervoor + base-game

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jorritkramer schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 09:43:
Yes! Dan heb je alles tot nu toe van Destiny, let wel, het duurt even voordat je level 40 bent (Langer als lvl 20 eerder in de game :). Maar binnen 2 weken doe je met mensen van hier mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorritkramer
Crashhill schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 09:45:
[...]

Yes! Dan heb je alles tot nu toe van Destiny, let wel, het duurt even voordat je level 40 bent (Langer als lvl 20 eerder in de game :). Maar binnen 2 weken doe je met mensen van hier mee :)
naja dat is niet erg game normaal veel op pc maar fijne is aan ps4 lekker na school ps4 aan en gamen maar:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorritkramer
Spelen jullie op ps4 of xbox?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Lipst3r schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 09:43:
[...]

spoiler:
Snipers zijn beter in mijn opinie en rockets voor ogers. In het filmpje mis je zowat helft met je machinegun in zn hart. waarom 30 shots HMG als je 4 crits van sniper veel effectiever en sneller is ;)

En knal dat allemaal ff in spoiler. Mss dat er mensen nog blind in willen ;)
spoiler:
Sniper is te traag. Met lmg pompt iedereen 25~ kogels erin en hij staggerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
Verwijderd schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 09:48:
[...]

spoiler:
Sniper is te traag. Met lmg pompt iedereen 25~ kogels erin en hij staggerd
spoiler:
Ligt natuurlijk ook aan het team. wij hadden 4x snipers en 2 met touch of malice, stagger binnen 2/3 seconden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Irrival
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 06-08 10:32

Irrival

"Dispel the Darkness"

jorritkramer schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 09:46:
[...]

naja dat is niet erg game normaal veel op pc maar fijne is aan ps4 lekker na school ps4 aan en gamen maar:D
Voor dit spel laat ik mijn pc lekker aan op de zijlijn staan.. Er komen toch bar weinig nieuwe titels voor de pc. En sinds augustus ben ik toch wel stiekem een beetje verliefd geworden op het feit dat je lekker op de bank kan zitten ;)

PSN & PC: Irrival | Battle.net: Irrival#2692

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Lipst3r schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 09:49:
[...]

spoiler:
Ligt natuurlijk ook aan het team. wij hadden 4x snipers en 2 met touch of malice, stagger binnen 2/3 seconden
spoiler:
Jah ok. ToM Is natuurlijk Uber tegen hem :P Onze eerste paar tries hadden we aantal snipers. Maar de dmg was te weinig, dmg ging gewoon te traag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
steffeh schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 07:40:

Hoe kom je aan dit wapen?
Via een quest of via de raid?

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

spoiler:
spoiler:
Touch of Malice is natuurlijk vrij lastig bij je eerste oryx kill.

Atlas#22744

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Irrival schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 09:52:
[...]

Voor dit spel laat ik mijn pc lekker aan op de zijlijn staan.. Er komen toch bar weinig nieuwe titels voor de pc. En sinds augustus ben ik toch wel stiekem een beetje verliefd geworden op het feit dat je lekker op de bank kan zitten ;)
Ik had vorig jaar een nieuwe pc gebouwd. Koste me 1300 euro. Misschien weekje op gespeeld ivm Destiny :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
Moet trouwens zeggen als xbox player.. monte carlo is toch wel een heerlijke auto rifle!! veel range en heel stabiel! ook die melee cd override perk is heerlijk voor een void hunter! kan om de haveklap gasbommetjes gooien:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 09:55:
[...]

Ik had vorig jaar een nieuwe pc gebouwd. Koste me 1300 euro. Misschien weekje op gespeeld ivm Destiny :P
Lol :+

Toch mooi voor de decoratie :P

PSN - M4uSzi // -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steffeh
[...]

spoiler:
spoiler:
Ja dit was onze eerste try, dus nog geen ToM spuit11 ;)

Het is niet vanuit mijn perspectief, maar waar heb jij het over? Helft van de kogels mis? Rockets op Ogre moet je zelf weten, wij prefereren snipers op de ogre. Met 2 man focus sniper op de ogre is hij binnen 5 seconden neer + stagger.

Zelfde geldt voor Oryx, als je met machineguns ramt heb je wat meer ruimte voor error en het gaat even snel. Wij staggeren Oryx ook binnen 3-4 seconden + alle extra kogels die DMG doen op hem.

Ieder zijn eigen manier natuurlijk, ik probeer het alleen iemand uit te leggen hoe wij het deden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
steffeh schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 09:58:
[...]

spoiler:

Het is niet vanuit mijn perspectief, maar waar heb jij het over? Helft van de kogels mis? Rockets op Ogre moet je zelf weten, wij prefereren snipers op de ogre. Met 2 man focus sniper op de ogre is hij binnen 5 seconden neer + stagger.

Zelfde geldt voor Oryx, als je met machineguns ramt heb je wat meer ruimte voor error en het gaat even snel. Wij staggeren Oryx ook binnen 3-4 seconden + alle extra kogels die DMG doen op hem.

Ieder zijn eigen manier natuurlijk, ik probeer het alleen iemand uit te leggen hoe wij het deden.
hou toch eens op. Wil die spoiler steeds lezen. :+ O+

PSN - M4uSzi // -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
M4uSzi schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 09:59:
[...]
hou toch eens op. Wil die spoiler steeds lezen. :+ O+
Is strategie van Oryx. Dus een echte spoiler :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 10:01:
[...]

Is strategie van Oryx. Dus een echte spoiler :P
Steff kliert mij gewoon. Hij weet dat ik "blind" derin wil. :+

PSN - M4uSzi // -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Low_Profile
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 17-05 16:08
mfreriks schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 09:58:
Moet trouwens zeggen als xbox player.. monte carlo is toch wel een heerlijke auto rifle!! veel range en heel stabiel! ook die melee cd override perk is heerlijk voor een void hunter! kan om de haveklap gasbommetjes gooien:D
Year 1 was hij een stuk minder stabiel though :p

Maar hij had toen nog wel 72 kogels per mag, dat dan weer wel.

PSN: Low__Profile | Team Shadowloo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silverscope
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 09-10 15:46
M4uSzi schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 09:44:
Jaja. Bijna 11 uur. Wat heeft onze Xur vandaag voor ons in petto.

Hoop zelf op een leuk wapen. En anders even flink wat legendary marks sparen snel. En maar exotic kopen.
Mayb een silly vraag, maar moet je nog een quest doen voordat xur verschijnt? Of verschijnt hij voor iedere speler? Google geeft me namelijk niet direct een duidelijk antwoord 8).

Just grow old with grace

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Moet eerlijk zeggen dat ik op mijn warlock nu heel vaak Tlaoc en Susanoo gebruik
Vooral Susanoo is echt een geweldige Fusion. denk dat die alleen getopt wordt door die Telesto

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Silverscope schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 10:05:
[...]

Mayb een silly vraag, maar moet je nog een quest doen voordat xur verschijnt? Of verschijnt hij voor iedere speler? Google geeft me namelijk niet direct een duidelijk antwoord 8).
Hij verschijnt gewoon. Niets voor te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Irrival

Irrival

"Dispel the Darkness"

Verwijderd schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 09:55:
[...]

Heb voor de zomer een upgrade gedaan van ongeveer € 600 en moet zeggen dat ik daar nog weinig gebruik van heb gemaakt. Voorheen was ik altijd een PCMASTERRACE fanaat, maar jonge jonge.. ik heb het nog nooit zo fout gehad. Groot scherm, bankhangen en alles is "plug and play".. heerlijk!

Het enige waar ik nog op wacht is Battlefront voor de pc, maar ik wacht fijn op de recencies :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
Low_Profile schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 10:02:
[...]

Year 1 was hij een stuk minder stabiel though :p

Maar hij had toen nog wel 72 kogels per mag, dat dan weer wel.
Ik was in ieder geval blij verrast :+ die nieuwe arc auto rifle lijkt me ook wel wat... hopelijk dropt die volgende week icm het gebruik met 3oc!! heb in een week tijd 100 coins weten te verzamelen... mocht er niets lekkers bij xur zijn dan knallen we alles op de 3oc!! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steffeh
Griffx schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 09:54:
[...]

Hoe kom je aan dit wapen?
Via een quest of via de raid?
https://www.reddit.com/r/...d_by_location_and_videos/

http://planetdestiny.com/touch-of-malice-quest-guide/

Daar 45 van farmen. Tussendoor krijg je quest van Eris. Je hebt ook 50 kistjes nodig op de Dreadnaught, daarna kan je de final missie doen.
M4uSzi schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 10:02:
[...]
Steff kliert mij gewoon. Hij weet dat ik "blind" derin wil. :+
Haha ja, heb je alles gelezen Mauz? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
Bokkie schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 10:05:
[...]

Moet eerlijk zeggen dat ik op mijn warlock nu heel vaak Tlaoc en Susanoo gebruik
Vooral Susanoo is echt een geweldige Fusion. denk dat die alleen getopt wordt door die Telesto
susanoo heb ik nog niet mogen ontvangen... enig idee hoe die te krijgen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
steffeh schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 09:58:
[...]

spoiler:

Niet persoonlijk opvatten iig. Ik probeer alleen een discussie te starten omdat ik wel benieuwd ben hoe iedereen het voor elkaar krijgt. Iedereen die hem neerhaald op zijn manier doet het gewoon goed. Ik heb niks tegen jullie strategie. Ben alleen benieuwd waarom je NO GO zegt op rockets. Aangezien die bij ons prima werken :P

Verder niks geen aanval op jullie manier hoor. Het lukt jullie zo. waarom dan aanpassen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

mfreriks schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 10:08:
[...]

Warlock quest bij Rank2 Gunsmith

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greyfox1987
  • Laatst online: 07-10 09:05
mfreriks schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 10:08:
[...]

Gunsmith questline:
Warlocks krijgen susanoo en tlaloc
Hunters krijgen stillpiercer en ace of spades
Titans krijgen die shotgun en auto rifle.. geen idee hoe ze heten :)

Xbox Live Gamertag: Greyfox1987

Acties:
  • 0 Henk 'm!
steffeh schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 10:06:
[...]

https://www.reddit.com/r/...d_by_location_and_videos/

http://planetdestiny.com/touch-of-malice-quest-guide/

Daar 45 van farmen. Tussendoor krijg je quest van Eris. Je hebt ook 50 kistjes nodig op de Dreadnaught, daarna kan je de final missie doen.

[...]

Haha ja, heb je alles gelezen Mauz? :P
Thnx, zit ongemerkt al op 23 calcified fragments, als de kleine vanmiddag slaapt maar ff rondjes rennen met de ipad op schoot :+

Eerst de raid maar eens clearen

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lipst3r schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 10:09:
[...]

Niet persoonlijk opvatten iig. Ik probeer alleen een discussie te starten omdat ik wel benieuwd ben hoe iedereen het voor elkaar krijgt. Iedereen die hem neerhaald op zijn manier doet het gewoon goed. Ik heb niks tegen jullie strategie. Ben alleen benieuwd waarom je NO GO zegt op rockets. Aangezien die bij ons prima werken :P

Verder niks geen aanval op jullie manier hoor. Het lukt jullie zo. waarom dan aanpassen :)
spoiler:
In onze ervaring heb je veel meer dps voor ammo bij machine guns dan rocket launchers, ook bij Golroth bijvoorbeeld.

Ogres hebben ook lekker groot hoofd, dus die gasten snipen is ez.

Atlas#22744

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
[...]

Snipers worden gebruikt op ogres icm primary. En een lmg is dan makkelijk op oryx omdat je veel kogels heb. Rockets hebben een beetje weinig ammo.
spoiler:
Hij staggerd bij ons ook na 3-4 seconden dus het werkt prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
Kasai schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 10:12:
[...]

spoiler:
In onze ervaring heb je veel meer dps voor ammo bij machine guns dan rocket launchers, ook bij Golroth bijvoorbeeld.

Ogres hebben ook lekker groot hoofd, dus die gasten snipen is ez.
spoiler:
Ja ik snap het idd :). Wij hebben allemaal snipers en scouts voor oryx. Rockets is puur voor 2 keer op zn hoofd en granaat en dat ding is zo goed als dood :) Dan hebben we alle scout en sniper ammo voor crits op oryx. Al zouden mensen het finishen met alleen handcannons. If it works, it works :D

Rockets is puur voor ogers he. Verder niet :)

[ Voor 3% gewijzigd door FlyLight3r op 25-09-2015 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
oei mislukte spoilertag!

NIET LEZEN MAUZ!

nvm :P

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 25-09-2015 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Lipst3r schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 10:14:
[...]

spoiler:
Ja ik snap het idd :). Wij hebben allemaal snipers en scouts voor oryx. Rockets is puur voor 2 keer op zn hoofd en granaat en dat ding is zo goed als dood :) Dan hebben we alle scout en sniper ammo voor crits op oryx. Al zouden mensen het finishen met alleen handcannons. If it works, it works :D

Rockets is puur voor ogers he. Verder niet :)
Idd zolang het werkt is het allemaal prima :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steffeh
[...]

Haha nee doe ik ook niet, dat is ook alleen maar goed. Had er bij moeten zetten dat in onze ervaring rocketlaunchers een no-go zijn, omdat de Ogre met 1 sniper clip ook kapot gaat.

Iedereen zijn eigen ding, wat mij betreft schiet je alles kapot met een fusion rifle, whatever suits your team. Heb alleen het idee dat een LMG effectiever is + meer kogels, dus je kan je kansen wat verspreiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
steffeh schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 10:19:
[...]

Haha nee doe ik ook niet, dat is ook alleen maar goed. Had er bij moeten zetten dat in onze ervaring rocketlaunchers een no-go zijn, omdat de Ogre met 1 sniper clip ook kapot gaat.

Iedereen zijn eigen ding, wat mij betreft schiet je alles kapot met een fusion rifle, whatever suits your team. Heb alleen het idee dat een LMG effectiever is + meer kogels, dus je kan je kansen wat verspreiden.
Heeft ook te maken met mijn ervaring met LMG die dingen schieten links en rechts en voelen altijd zo ''oncontroleerbaar'' vandaar dat ik steady sniper prefereer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
De 4th horseman is ook een welkome toevoeging aan mijn arsenaal :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lipst3r schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 10:21:
[...]

Heeft ook te maken met mijn ervaring met LMG die dingen schieten links en rechts en voelen altijd zo ''oncontroleerbaar'' vandaar dat ik steady sniper prefereer ;)
Als je die 100% rate of fire dingen hebt, dan vliegt ie inderdaad alle kanten op (Tenzij stability 80% zit, maar dat is maar ZEER zelden). Gewoon 60-70% Rate of fire 55-65% impact en goede stability dan pop je alje kogels zelfs op een vandal nog raak. Het is ook een kwestie van wennen. ik was zo gewend aan de hand canon dat ik een 230 auto rifle kreeg en daarmee maar begon te schieten, godver wat was dat kut, nu zweer ik erbij :P. Zelfde als ik naar scout of pulse zou overstappen, even wennen maar daarnaar schiet je alles raak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Irrival

Irrival

"Dispel the Darkness"

[...]

Misschien is het dan verstandig om de afstand tussen het doelwit te verkleinen, waardoor de hitbox groter wordt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

De raid machinegun is lekker stabiel :)

Atlas#22744

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
Kasai schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 10:28:
[...]

Heb echt klote loot gekregen so far :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kasai schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 10:28:
[...]

Is mijn machine gun op de Titan beetje goed ofniet, aangezien jij een HMG expert bent ^.^ dan weet ik of het de moeite is om hem te upgraden 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Crashhill schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 10:32:
[...]

Is mijn machine gun op de Titan beetje goed ofniet, aangezien jij een HMG expert bent ^.^ dan weet ik of het de moeite is om hem te upgraden 8)
Als je Ruin Wake bedoeld, ja die is best goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 10:34:
[...]

Als je Ruin Wake bedoeld, ja die is best goed.
Yup, that's him. okee nice, dan heb ik toch nog geode loot gisteren gekregen, gisteren met 5-6 man van onze clan in Court of Oryx rondgehangen, 3 legendaries en 35+ rare engrams.

Enigste wat ik eruit heb gekregen zijn blauwe engrams 290-295. Ik hoor om me heen dat mensen allemaal 298-300 rare engrams krijgen. Bij vallen die haast NOOIT. 1x een sniper van 299 en een handcanon van 297 voor de rest allemaal als legendary zo hoog gekregen op helm na 296 :P.

Iemand eral achter hoe je hogere engrams kunt krijgen? ^.^

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Crashhill schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 10:32:
[...]

Haha nout valt mee hoor. Volgens mij is dat de machinegun van de Crucible, ziet er wel goed uit. Blijft ie beetje op target?

Atlas#22744

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kasai schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 10:38:
[...]

Haha nout valt mee hoor. Volgens mij is dat de machinegun van de Crucible, ziet er wel goed uit. Blijft ie beetje op target?
Kan hem vol op stability zetten (wel minder kogels) en hij heeft accuracy. handling perks. Dus denk wel dat ie behoorlijk hard raak gaat schieten.

En on target :P dat moet ik nog testen, komt me Truth schiet bijna alles af 8).Zal hem naar me Hunter verplaatsen en een keertje aanslingeren kijken of het wat is :P

[ Voor 17% gewijzigd door Crashhill op 25-09-2015 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Crashhill schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 10:40:
[...]

Kan hem vol op stability zetten (wel minder kogels) en hij heeft accuracy. handling perks. Dus denk wel dat ie behoorlijk hard raak gaat schieten.

En on target :P dat moet ik nog testen, komt me Truth schiet bijna alles af 8).Zal hem naar me Hunter verplaatsen en een keertje aanslingeren kijken of het wat is :P
Mooi :) En anders als je marks over hebt Thunderlord kopen ;)

Atlas#22744

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steffeh
Ruin Wake heb ik ook met Counterbalance en Hand Laid stock, dat is bijna 100% stability.
[...]

Hm, ja je moet niet alle kogels in 1 x er doorheen pompen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Irrival

Irrival

"Dispel the Darkness"

Xxxxxxur Xur Xur, Xur is the word... Xxxxur Xur Xur, Xur is the word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baiko
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 25-09 20:05
Haha Xur met een Black Spindle zou grappig zijn :P

Lian Li PC O-11 Dynamic XL, AMD 5950x, NZXT Z73, Asus X570 Gaming-E, 4x8GB 3600mhz, Gigabyte RTX 3090 Vision OC, WD Black SN850 1TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hij verkoopt geen eens Black Spindle :+

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CPvMB8HUYAAWSCl.png:large

[ Voor 49% gewijzigd door Kasai op 25-09-2015 11:02 ]

Atlas#22744

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

Hawkmoon

Ruin wings

Light Beyond Nemesis

Sealed Ahmkara Grasps

Legacy Primary

[ Voor 11% gewijzigd door tha_crazy op 25-09-2015 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Irrival schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 10:59:
Xxxxxxur Xur Xur, Xur is the word... Xxxxur Xur Xur, Xur is the word.
2 minuten over 11 al, wat zijn jullie traag :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CCP
  • Laatst online: 23-09 12:42

CCP

Gisteren van een Quest: Fear's Embrace solo gedaan. Pff toch wel een van de lastigere fights. 18x doodgegaan waarbij ik hem echt vaak bijna had. Heel frustrerend was het, maar een opluchting toen ik hem had haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Irrival

Irrival

"Dispel the Darkness"

Wat zit er onder Xur's jas vandaag?

https://www.bungie.net/en...0722033?vendor=2796397637

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

Kasai schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 11:02:
Hij verkoopt geen eens Black Spindle :+

[afbeelding]
Ik was eerder, jij met je screenshot edit :*
OH en even op voorhand

DIE LEGACY ENGRAM IS EEN Y1 ENGRAM. KOMEN GEEN Y2 WAPENS UIT!

[ Voor 15% gewijzigd door tha_crazy op 25-09-2015 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
tha_crazy schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 11:05:
[...]

Ik was eerder, jij met je screenshot edit :*
OH en even op voorhand

DIE LEGACY ENGRAM IS EEN Y1 ENGRAM. KOMEN GEEN Y2 WAPENS UIT!
Plaatje zegt meer dan tekst /3

Atlas#22744

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baiko
Geeft die primary exotic een year 2 of year 1, vorige week was het year 1.. maar dat had te maken met welk light level je was?

Edit: Lees het al nvm :P

[ Voor 10% gewijzigd door Baiko op 25-09-2015 11:06 ]

Lian Li PC O-11 Dynamic XL, AMD 5950x, NZXT Z73, Asus X570 Gaming-E, 4x8GB 3600mhz, Gigabyte RTX 3090 Vision OC, WD Black SN850 1TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nu ook year 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hmm, dan maar 3 of coins inslaan, de andere crap laat ik lekker liggen.
Hawkmoon heb ik al :(

[ Voor 14% gewijzigd door Griffx op 25-09-2015 11:07 ]

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
Hawkmoon al te pakken uit een nightfall! pak wel de hunter gloves er bij!:) de rest niet echt interresant... volle bak 3oc kopen!!:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexMar
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 31-10-2023

AlexMar

Psn : Lexzorz.

Hunter gloves al uit Nightfall, toch maar de hawkmoon kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

Wie heeft er zin om vanavond strange coins te gaan farmen op PoE 28? :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baiko
Werken die 3 of coins nu het beste op lvl36 strikes gezien de nerf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

Baiko schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 11:11:
Werken die 3 of coins nu het beste op lvl36 strikes gezien de nerf?
Yep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
werken ook niet meer op CoO ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

mfreriks schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 11:12:
[...]

werken ook niet meer op CoO ?
Als t goed is wel.
Maar houd wel hier rekening mee.
Three of Coins now provides a smaller increase in Exotic Engram drop chance when rapidly killing Ultras

[ Voor 28% gewijzigd door tha_crazy op 25-09-2015 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

Ook op lagere bosses hoor.
Zolang t maar en een doodshoofd heeft naar mijn weten

Acties:
  • 0 Henk 'm!
tha_crazy schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 11:14:
[...]

Okee, gisteren ging die mark pas weg bij Tier 1. en anders kill je ze waarschijnlijk ook te snel achter elkaar dus hb je weer minder kans :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baiko
tha_crazy schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 11:14:
[...]

Zou wel een waste van 3 of coins zijn anders :P

Pagina: 1 ... 28 ... 176 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
-Houd je reacties gerelateerd aan Destiny, het zeker niet de bedoeling om compleet offtopic te gaan