PSN: Houtvlot
PSN/XBL/Steam: NLRev0lution
PSN: Timmehhh84
Nu was ik aan het denken om the taken king digitaal erbij aan te schaffen.
Of gaat dat niet werken omdat ik Destiny fysiek heb?
PSN: McMillan0984
Change char nog steeds niet, destiny uitloggen en weer inloggen ook noet geholpen, gewoon me package weg. WTF Bungie.
Eerst naar orbit gaan.Griffx schreef op zaterdag 30 januari 2016 @ 00:33:
Wat is dit dan, rank 5 geworden op de titan, ga naar Saladin geen package klaar staan.
Change char nog steeds niet, destiny uitloggen en weer inloggen ook noet geholpen, gewoon me package weg. WTF Bungie.
Heeft hij gedaan. Waren klaar met potje, dus vanuit Orbit naar tower gegaan, daar was niets, toen eerst Orbit en terug, weer niets, toen weer chars switchen, weer niets.
Oproep: iemand deze ochtend zin in een Trials run?
PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl
Gedaan.
Chars gewisseld nog geen package.
Log off/ logg on nog geen package.
Beetje zonde dit, hopelijk verschijnt hij vandaag wel.
Verwijderd
Ik kan zo wel trials. Voetbal is afgelastHenkie schreef op zaterdag 30 januari 2016 @ 07:41:
[...]
Heeft hij gedaan. Waren klaar met potje, dus vanuit Orbit naar tower gegaan, daar was niets, toen eerst Orbit en terug, weer niets, toen weer chars switchen, weer niets.
Oproep: iemand deze ochtend zin in een Trials run?
Sorry, huishoudelijk oponthoud (lekkage). maar is gefixt. dus als je nog tijd en zin hebt? zoeken we er nog 1Verwijderd schreef op zaterdag 30 januari 2016 @ 09:51:
[...]
Ik kan zo wel trials. Voetbal is afgelast, dus heb alle tijd
Verwijderd
Jaja ik wil nog hoor. Even wat eten maken, dus als we over een half uur een derde hebben zou fijn zijnHenkie schreef op zaterdag 30 januari 2016 @ 10:34:
[...]
Sorry, huishoudelijk oponthoud (lekkage). maar is gefixt. dus als je nog tijd en zin hebt? zoeken we er nog 1
Top.Verwijderd schreef op zaterdag 30 januari 2016 @ 10:38:
[...]
Jaja ik wil nog hoor. Even wat eten maken, dus als we over een half uur een derde hebben zou fijn zijn
Gezocht, 1 persoon voor trials, 11:15 starten ongeveer.
Pick me! Pick me!Henkie schreef op zaterdag 30 januari 2016 @ 10:48:
[...]
Top.
Gezocht, 1 persoon voor trials, 11:15 starten ongeveer.
PSN: Timmehhh84
Done.
Verwijderd
Rond 21,00uur beginnen zou fijn zijn, maar kan ook later of iets eerder.
-Mees
-Tim
-????
Wordt ik nou overgeslagenVerwijderd schreef op zaterdag 30 januari 2016 @ 17:02:
Voor vanavond zoeken we nog iemand voor trials.
Rond 21,00uur beginnen zou fijn zijn, maar kan ook later of iets eerder.
-Mees
-Tim
-????
Indien gewenst kan ik mee vanavond, tijd maakt me niet uit
[ Voor 7% gewijzigd door Henkie op 30-01-2016 17:13 ]
Verwijderd
Oh ik dacht dat je vanavond niet kon. Natuurlijk mag je mee henkie.Henkie schreef op zaterdag 30 januari 2016 @ 17:08:
[...]
Wordt ik nou overgeslagen.
Indien gewenst kan ik mee vanavond, tijd maakt me niet uit
Was ook nog niet zekerVerwijderd schreef op zaterdag 30 januari 2016 @ 17:32:
[...]
Oh ik dacht dat je vanavond niet kon. Natuurlijk mag je mee henkie.
Ja wij zoeken rond 22:00 een nr 3Verwijderd schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 18:39:
Nog mensen vanavond trials? Of is iedereen division en IB?
Niet meer nodig
[ Voor 5% gewijzigd door Griffx op 30-01-2016 20:55 ]
[ Voor 90% gewijzigd door NLRev0lution op 30-01-2016 23:41 ]
Ik sluit graag aan met mijn 310 titan. Ben de challenge keer gestart op hard maar hebben hem toen niet afgemaakt. Check alles nog wel even voordat we starten.DarkElement schreef op zondag 31 januari 2016 @ 11:02:
Oryx Challenge Hard, 13:30 (Heb CP)
1. darkelement1987 (Warlock)
2. Klaasgier_NL (Titan)
3.
4.
5.
6.
Ervaring met hard is gewenst en wees bekend met de challenge tactiek (16 bommen strategie)
PSN: BadTie27
Verwijderd
-TheNameIsMees
-Lex
-????
[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 31-01-2016 18:12 ]
checkVerwijderd schreef op zondag 31 januari 2016 @ 17:44:
Zoeken nog 1 iemand voor trials, Wie wilt? Starten rond 9uur.![]()
-TheNameIsMees
-Lex
-????
Wie heeft er zin om mee te doen.
Enige ervaring is wel gewenst.
Op de ps4:
1: leech1984
2:
3:
4:
5:
6:
PSN: Leech1984
edit nvm
[ Voor 15% gewijzigd door DarkElement op 31-01-2016 20:23 ]
Nog eentje.leech1984 schreef op zondag 31 januari 2016 @ 19:32:
Om 20.30 wil ik graag beginnen met Oryx hard challenge.
Wie heeft er zin om mee te doen.
Enige ervaring is wel gewenst.
Op de ps4:
1: leech1984
2: killlforjoy
3: broero
4: libbes
5: ruwi
6:
PSN: Leech1984
Ps4 IGN: Qtz
Volle super was ook spontaan weg. Kut bugs.
[ Voor 15% gewijzigd door DarkElement op 31-01-2016 22:00 ]
Zo dom is die niet, je loopt vol tegen die rots opDarkElement schreef op zondag 31 januari 2016 @ 21:56:
Domste death die ik ooit had na het terug teleporten van de Shade
[video]
I served in a company of heroes.
Verwijderd
-_-
PSN: Brwmaster
Rank5 bij IB stelt ook geen ruk meer voor
@dark, het is wel iedere keer raak als jij mee gaat

[ Voor 21% gewijzigd door Crashhill op 01-02-2016 09:04 ]
Vanavond nog een x?
[ Voor 24% gewijzigd door DarkElement op 01-02-2016 10:08 ]
Haha, mmhh.. ik weet niet of ik online ben. Maar anders vind ik het prima denk ik.DarkElement schreef op maandag 01 februari 2016 @ 10:07:
Het is jullie professionaliteit.
Vanavond nog een x?
Haha ja was goed zuurVerwijderd schreef op maandag 01 februari 2016 @ 00:05:
God, hadden we gewonnen op de 5-0 en we waren al in de rewards scherm toen werd ik uit destiny gegooid en telde de win niet mee en was ik mijn mercy boon kwijt
-_-
Waarom switchen naar ToM eigenlijk? tenzij je als titan ogre duty hebt is eigenlijk elk ander wapen dan ToM een betere keuze is mijn ervaring en die van mijn clan membersDarkElement schreef op zondag 31 januari 2016 @ 21:56:
Domste death die ik ooit had na het terug teleporten van de Shade
[video]
| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR
Op level 29 een raid doen? Dan kan je alleen Vault of Glass of Crota's End doen. Beide geven outdated (year 1) light level gear (140-160 light). Het is dus compleet nutteloos voor progressie, en is alleen leuk voor de ervaring. Het zijn op zich allebei wel leuke raids op zich.Br3wmaster schreef op maandag 01 februari 2016 @ 08:44:
van het weekend alweer 29 geworden. Zag dat ik nu een raid kan doen. Mensen die vanavond zin hebben om mee te gaan? Durf het met randoms niet zo goed aan als ik zie hoe lastig het soms al is om een strike te halen haha
VoG en nutteloos kan niet in 1 berichtBlisterin_Bull schreef op maandag 01 februari 2016 @ 11:23:
[...]
Op level 29 een raid doen? Dan kan je alleen Vault of Glass of Crota's End doen. Beide geven outdated (year 1) light level gear (140-160 light). Het is dus compleet nutteloos voor progressie, en is alleen leuk voor de ervaring. Het zijn op zich allebei wel leuke raids op zich.
Ik ben nog steeds van mening dat je je bericht moet aanpassenBlisterin_Bull schreef op maandag 01 februari 2016 @ 11:31:
Ik had niet anders verwacht van een Dead Orbit aanhanger

1x tegen 3 titan strikers die we van 4-1 naar 4-5 lieten komen.
1x tegen 3 warlock sunsingers die ik had moeten tetheren omdat we wisten dat ze gingen ressen op 4-4.
Ahhhh, en het waren zulke relaxte potjes.
Balen!
Sleeper!Verderf schreef op maandag 01 februari 2016 @ 11:19:
[...]
Waarom switchen naar ToM eigenlijk? tenzij je als titan ogre duty hebt is eigenlijk elk ander wapen dan ToM een betere keuze is mijn ervaring en die van mijn clan members

PSN: Low__Profile | Team Shadowloo
Als ik dat filmpje van hem bekijk Sleep hij al, wie loopt er nou tegen die steen aan daar
HahaGriffx schreef op maandag 01 februari 2016 @ 12:13:
[...]
Als ik dat filmpje van hem bekijk Sleep hij al, wie loopt er nou tegen die steen aan daar![]()
Hij ging ook maar 87 MPH. Volgens Back to the Future haal je het dan net niet.Griffx schreef op maandag 01 februari 2016 @ 12:13:
[...]
Als ik dat filmpje van hem bekijk Sleep hij al, wie loopt er nou tegen die steen aan daar![]()
PSN: PSYVIRI (aka Lootking) | Inglourious Guardians NL (Platoon: Inglourious Guardians)
Gaat me ook niet zo zeer om de progressie haha maar lijkt me leuk om vast wat ervaring op te doenBlisterin_Bull schreef op maandag 01 februari 2016 @ 11:23:
[...]
Op level 29 een raid doen? Dan kan je alleen Vault of Glass of Crota's End doen. Beide geven outdated (year 1) light level gear (140-160 light). Het is dus compleet nutteloos voor progressie, en is alleen leuk voor de ervaring. Het zijn op zich allebei wel leuke raids op zich.
PSN: Brwmaster
Daarom switch ik ook in de shades.Verderf schreef op maandag 01 februari 2016 @ 11:19:
[...]
Waarom switchen naar ToM eigenlijk? tenzij je als titan ogre duty hebt is eigenlijk elk ander wapen dan ToM een betere keuze is mijn ervaring en die van mijn clan members
Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life
- ToM (Voor het staggeren van oryx vind ik 'm heel handig)
- Sniper/granaten voor de ogres
- Rockets voor de knights, ben niet de beste sniper en redt me altijd prima met m'n raketjes.
Op het moment dat Oryx is gestaggert switch ik m'n primary zodat ik in de shade risicoloos adds kan schieten wanneer nodig, vind dat constante reloaden maar irritant met de ToM.
Gaat altijd prima, alleen had er gisteren even pech mee
Natuurlijk kan ik ook kiezen voor de Sleeper, aangezien dat een bazenwapen is

Hoe bedoel je? Sleeper vreet juist knightsDarkElement schreef op maandag 01 februari 2016 @ 14:59:
Ik gebruik buiten shade:
- Rockets voor de knights, ben niet de beste sniper en redt me altijd prima met m'n raketjes.
Op het moment dat Oryx is gestaggert switch ik m'n primary zodat ik in de shade risicoloos adds kan schieten wanneer nodig, vind dat constante reloaden maar irritant met de ToM.
Natuurlijk kan ik ook kiezen voor de Sleeper, aangezien dat een bazenwapen ismaar dan krijg ik moeilijkheden met die knights
Laserbeam all the things!
Die 10e keer was dus wel jou schuldDarkElement schreef op maandag 01 februari 2016 @ 15:04:
Ach ik ben het nu al zo gewend en het gaat 9 van de 10x prima.
Wij gebruiken tegenwoordig nog maar 2 titans met ToM, rest gebruikt gewoon hun beste primary en hebben nooit stagger issuesDarkElement schreef op maandag 01 februari 2016 @ 14:59:
Ik gebruik buiten shade:
Natuurlijk kan ik ook kiezen voor de Sleeper, aangezien dat een bazenwapen ismaar dan krijg ik moeilijkheden met die knights
| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR
2 ToM is meer dan genoeg idd... op de platen heb je d'r toch geen drol aan. En relic runner kan beter raze lighter pakken.Verderf schreef op maandag 01 februari 2016 @ 15:12:
[...]
Wij gebruiken tegenwoordig nog maar 2 titans met ToM, rest gebruikt gewoon hun beste primary en hebben nooit stagger issuesalles is beter dan ToM voor adds.
2 ToM, 3 Sleepers en een Razelighter ftw!
Dat is precies zoals wij het nu doenLow_Profile schreef op maandag 01 februari 2016 @ 15:17:
[...]
2 ToM is meer dan genoeg idd... op de platen heb je d'r toch geen drol aan. En relic runner kan beter raze lighter pakken.
2 ToM, 3 Sleepers en een Razelighter ftw!
Heeft even geduurd, maar gelukkig zijn er steeds meer en meer mensen die de ToM laten gaan als enige mogelijkheid voor Oryx
Iedereen is nu ook hoog genoeg light, om uberhaupt eens wat andere wapen load-outs te proberen. Waarom overal altijd zo'n klusje van maken. Need to have some fun first!
Ik zou bijna zover durven te gaan als dit de reden noemen dat kill knight strat slecht werkte, iedere hond en zn moeder liep met ToM.Low_Profile schreef op maandag 01 februari 2016 @ 15:22:
[...]
![]()
Heeft even geduurd, maar gelukkig zijn er steeds meer en meer mensen die de ToM laten gaan als enige mogelijkheid voor Oryx
Iedereen is nu ook hoog genoeg light, om uberhaupt eens wat andere wapen load-outs te proberen. Waarom overal altijd zo'n klusje van maken. Need to have some fun first!
Dus?Verderf schreef op maandag 01 februari 2016 @ 15:31:
[...]
Ik zou bijna zover durven te gaan als dit de reden noemen dat kill knight strat slecht werkte, iedere hond en zn moeder liep met ToM.
Is zie geen probleem als iedereen in je team een ToM heeft als primary.
Dus? Het is behalve voor titans op ogre duty of voor het staggeren van oryx verder een waardeloos wapenVerwijderd schreef op maandag 01 februari 2016 @ 15:33:
[...]
Dus?
en naar mijn mening een verlaging van de group dps.
[ Voor 7% gewijzigd door Verderf op 01-02-2016 15:45 ]
Jawel, het is saaaaaaiVerwijderd schreef op maandag 01 februari 2016 @ 15:33:
[...]
Dus?
Het is een vrij sterke scout rifle. Sterk tegen vrijwel alles. Als ik geen runner ben heb ik gewoon ToM.Verderf schreef op maandag 01 februari 2016 @ 15:44:
[...]
Dus? Het is behalve voor titans op ogre duty of voor het staggeren van oryx verder een waardeloos wapen
Maar ook alleen met de laatste kogel, en het feit dat hij dan health weg snoept terwijl je bijna zo goed als geoneshot kan worden door de eyes en grote cabal dude maakt het in mijn team iig een no go.Verwijderd schreef op maandag 01 februari 2016 @ 15:45:
[...]
Het is een vrij sterke scout rifle. Sterk tegen vrijwel alles. Als ik geen runner ben heb ik gewoon ToM.
Welk wapen gebruik jij die zoveel meer dmg dan Touch doet?Verderf schreef op maandag 01 februari 2016 @ 15:48:
[...]
Maar ook alleen met de laatste kogel, en het feit dat hij dan health weg snoept terwijl je bijna zo goed als geoneshot kan worden door de eyes en grote cabal dude maakt het in mijn team iig een no go.
[ Voor 6% gewijzigd door Vuvuzela op 01-02-2016 15:54 ]
I served in a company of heroes.
Jah precies. ToM is altijd handiger dan een andere primary.Vuvuzela schreef op maandag 01 februari 2016 @ 15:52:
Ligt eraan waar je het gebruikt. Ik heb bijna altijd de ToM, maar gebruik die bijna alleen voor Oryx zelf (of adds vanuit de aura). Ogres, knights en Echo met sniper. Adds buiten de echo bol met heavy machine.
Probeer de sleeper Luuk, feel it's power!
Niet zozeer damage alleen, ToM is gewoon erg beperkt vanwege zijn magazine size en op de laatste kogel na doet ToM niet meer of minder damage dan een andere primary.Verwijderd schreef op maandag 01 februari 2016 @ 15:50:
[...]
Welk wapen gebruik jij die zoveel meer dmg dan Touch doet?
Als bijv je sniper ammo op is maak je het jezelf al een stuk lastiger, naast het feit dat sleeper oryx compleet sloopt in shade phase.
Is gewoon een fatebringer verstopt in een scout rifle
Unlimited power!!!Low_Profile schreef op maandag 01 februari 2016 @ 15:58:
Maarrrr, jij staat eigenlijk nooit op een van de plates tijdens Oryx, Luuk. En als relic runner gebruik jij ook zwaard.
Probeer de sleeper Luuk, feel it's power!
edit: voel me een nerd
[ Voor 6% gewijzigd door M0nkeymen op 01-02-2016 16:30 ]
psn: M0nkeymen81 | Inglourious Guardians
Ben je ook!M0nkeymen schreef op maandag 01 februari 2016 @ 16:30:
[...]
Unlimited power!!!
edit: voel me een nerd
Behalve als je gezopen hebt, dan ben je een bezopen nerd
Monkey en drank is echt een geniale combinatie in de party chat.Gearloose schreef op maandag 01 februari 2016 @ 16:59:
[...]
Ben je ook!
Behalve als je gezopen hebt, dan ben je een bezopen nerd
Net zo leuk als Ky en zijn Muis.
Goedhart en zijn aansteker
en Psy met zijn plofjes.
[ Voor 30% gewijzigd door Griffx op 01-02-2016 17:16 ]
Dit topic is gesloten.
-Houd je reacties gerelateerd aan Destiny, het zeker niet de bedoeling om compleet offtopic te gaan