PSN/XBL/Steam: NLRev0lution
Kan zijn dat ik eerder ben, maar dat is afhankelijk van hoe laat de kleine slaaptNLRev0lution schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 15:27:
[...]
goedgekeurd, half 8 it is (liefst eerder als je online bent)
Tot vanaaf!
PSN: Low__Profile | Team Shadowloo
hadden jullie al de 6de man?NLRev0lution schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 15:27:
[...]
goedgekeurd, half 8 it is (liefst eerder als je online bent)
automation fanboy
Ja, 1 post boven je
Tupperware Party ?
PSN: PSYVIRI (aka Lootking) | Inglourious Guardians NL (Platoon: Inglourious Guardians)
Haha, nee helaas is mijn harem niet present vanavond.
Vinden jullie altijd leuk he die vrouwengesprekken op de achtergrond, stelletje pubers
Bij mij kan je alleen maar een politie inval horen op de achtergrond nu en dan.Gearloose schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 17:19:
[...]
Haha, nee helaas is mijn harem niet present vanavond.
Vinden jullie altijd leuk he die vrouwengesprekken op de achtergrond, stelletje pubers
PSN: PSYVIRI (aka Lootking) | Inglourious Guardians NL (Platoon: Inglourious Guardians)
Jullie spelen met mijn privéPSYVIRII schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 17:25:
[...]
Bij mij kan je alleen maar een politie inval horen op de achtergrond nu en dan.
Ik hoef niet te tanken schat
I served in a company of heroes.
Aah oke, bedankt!Vuvuzela schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 18:35:
Zoals het was, zonder nieuwe vijanden.
psn: M0nkeymen81 | Inglourious Guardians

http://destinytracker.com/dg/4572172063
Merk geen verschil behalve dat je wat meer Nederlanders (maus en stony) en duitsers tegenkomt. Zitten nu gemiddeld per potje 1/2 laggers ipv 3/4NLRev0lution schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 21:37:
Hoe zijn de ervaringen in de crucible na de "patch"?
[ Voor 109% gewijzigd door Griffx op 27-01-2016 23:59 ]
EPEEN!!Griffx schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 00:17:
Gisteren een potje met een KD van 29zonder te campen
Het is te hopen, voor ons als Destiny spelers, dat de nieuwe CEO goed begrijpt wat de belangrijkste taak van een CEO is.M0nkeymen schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 11:07:
Nieuwe CEO bij Bungie Zal wel komen door de "goede" communicatie van de afgelopen 2 maanden
Ik ben heel erg benieuwd wat we de komende tijd gaan horen vanuit Bungie...
Welke nieuwe vijanden? Of bedoel je de taken in die missie? (dat is niet de raid zelfMichawwZki schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 18:31:
Is Vault of glass veranderd sinds TTK is uitgekomen? Of is die nog steeds gebleven hoe die al was? Behalve dan de nieuwe vijanden...
Ik hoop eigenlijk dat ze gewoon vol op focussen op Destiny 2.Gearloose schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 11:57:
[...]
Het is te hopen, voor ons als Destiny spelers, dat de nieuwe CEO goed begrijpt wat de belangrijkste taak van een CEO is.
Ik ben heel erg benieuwd wat we de komende tijd gaan horen vanuit Bungie...
echt ook de ronde dat ik geleaved was komen jullie elkaar tegenGriffx schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 23:48:
Ripppppppp Maussie![]()
![]()
http://destinytracker.com/dg/4572172063
[...]
Merk geen verschil behalve dat je wat meer Nederlanders (maus en stony) en duitsers tegenkomt. Zitten nu gemiddeld per potje 1/2 laggers ipv 3/4
Dat vinden wij ook erg jammerCrashhill schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 14:06:
[...]
echt ook de ronde dat ik geleaved was komen jullie elkaar tegenjammer dat ik het gemist heb
Moet je maar niet afzeggen voor een raidCrashhill schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 14:06:
[...]
echt ook de ronde dat ik geleaved was komen jullie elkaar tegenjammer dat ik het gemist heb
(je hebt gemist dat Low_(Pro)file een carry van ons kreeg
[ Voor 17% gewijzigd door NLRev0lution op 28-01-2016 14:10 ]
Wij hadden echt iets van "hey leuk Mausie en Stony" even zwaaien en kijken wie ze het eerst af maakt.
Dikke schik bij ons in de party, het was alleen maar op Mausie en Stony jagen door 4 man
Waarschijnlijk door de CBMM kom je af en toe bekenden tegen.
[ Voor 9% gewijzigd door Griffx op 28-01-2016 14:13 ]
Ik moet nog erg wennen.
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Moet zeggen, dat ik dit leuker vindt dat control, maar ik speelde sowieso al veel rift.Mars18 schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 14:24:
Vinden jullie deze Iron Banner setting leuk?
Ik moet nog erg wennen.
Met een fireteam van 6 is wel het wel 100% makkelijker om aan je overwinningen te komen, solo heb weinig tegen een fireteam in te brengen.
HahaGriffx schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 14:11:
[...]
Wij hadden echt iets van "hey leuk Mausie en Stony" even zwaaien en kijken wie ze het eerst af maakt.
Dikke schik bij ons in de party, het was alleen maar op Mausie en Stony jagen door 4 man
Ssssstt! Mn reputatie!NLRev0lution schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 14:10:
[...]
Moet je maar niet afzeggen voor een raid
(je hebt gemist dat Low_(Pro)file een carry van ons kreeg, meneer lag in een hoekje dood te gaan
)
Zegt trouwens meneer 'ik haal je wel in Low! Oeps, te ver...'. -Guardian Down-
Al met al was het wel gezelligLow_Profile schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 14:37:
[...]
Ssssstt! Mn reputatie!
Zegt trouwens meneer 'ik haal je wel in Low! Oeps, te ver...'. -Guardian Down-
Vanavond de laatste ronde er door heen halen?
Tsja, ik kan alleen maar IB doen deze weekNLRev0lution schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 14:10:
[...]
Moet je maar niet afzeggen voor een raid
[ Voor 5% gewijzigd door Crashhill op 28-01-2016 14:43 ]
Je kan waarschijnlijk dit weekend wel met ons mee deze week, we hebben 1 afwezige.Crashhill schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 14:43:
[...]
Tsja, ik kan alleen maar IB doen deze weekof raiden via lfg om 21:30 savonds haha
men hele week is volgeplanned
Ik heb sowieso een voorkeur voor objective based multiplayer, dus ik vind de rift setting zeker wel tof.Mars18 schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 14:24:
Vinden jullie deze Iron Banner setting leuk?
Ik moet nog erg wennen.
Niet alleen maar kills maken maar ook zorgen dat, in dit geval, de spark vrijgespeeld wordt en in de enemy base wordt geslammed!
Tot nu toe verkies ik dit boven control en zeker boven clash.
Komt nog meer op team overleg en strategie aan ipv alleen dom knallen.Gearloose schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 14:49:
[...]
Ik heb sowieso een voorkeur voor objective based multiplayer, dus ik vind de rift setting zeker wel tof.
Niet alleen maar kills maken maar ook zorgen dat, in dit geval, de spark vrijgespeeld wordt en in de enemy base wordt geslammed!
Tot nu toe verkies ik dit boven control en zeker boven clash.
Dom knallen en lullen kunnen we wel
Dan kunnen jullie ons dus niet tegenkomen in Trials ( oei )Griffx schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 14:11:
[...]
KUSJE!
Top, indien jullie iemand nodig hebben hoor ik het wel. Jullie raiden vaak wat later hé, beginnen rond 21:30 etc.Griffx schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 14:45:
[...]
Je kan waarschijnlijk dit weekend wel met ons mee deze week, we hebben 1 afwezige.
Jammer dat het niet kan, zou wel tof zijn custom matches.steffeh schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 16:02:
[...]
Dan kunnen jullie ons dus niet tegenkomen in Trials ( oei )
![]()
![]()
KUSJE!
Zal elkaar niet veel ontlopen denk ik qua Skillz
wel jullie carry shadow thuis laten
Connection Based Match MakingCrashhill schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 16:03:
CBMM?praat is nederlands onder de pvp lijken
[ Voor 54% gewijzigd door Griffx op 28-01-2016 16:12 ]
Zeker gezellig, kan vanavond alleen niet. Ben off-mic, als ik al online ben. Dus waarschijnlijk alleen paar potjes IB.NLRev0lution schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 14:40:
[...]
Al met al was het wel gezellig![]()
Vanavond de laatste ronde er door heen halen?
Hij is niet helemaal onze carry, maar hij is onderdeel van ons ToO teamGriffx schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 16:09:
[...]
Jammer dat het niet kan, zou wel tof zijn custom matches.
Zal elkaar niet veel ontlopen denk ik qua Skillz![]()
![]()
wel jullie carry shadow thuis laten
[...]
Connection Based Match Making
Zal wel loslopen inderdaad
Inderdaad, we hebben 1 x gespeeld tegen Richard, Royston en Vegetto geloof ik, verder nooit bekenden : (
Zonder zijn medics is shadow ook kansloossteffeh schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 16:15:
[...]
Hij is niet helemaal onze carry, maar hij is onderdeel van ons ToO team![]()
Zal wel loslopen inderdaad![]()
Inderdaad, we hebben 1 x gespeeld tegen Richard, Royston en Vegetto geloof ik, verder nooit bekenden : (
Klopt maar als ze in de data zien dat dit werkt, denk ik dat ze het voor ToO ook mee pakken zonder te zeggen.AlexMar schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 16:16:
CBMM is niet voor trials, voorlopig alleen IB.
Klopt op dinsdag meestal rond 21:00 andere dagen rond de 22:00Crashhill schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 16:04:
[...]
Top, indien jullie iemand nodig hebben hoor ik het wel. Jullie raiden vaak wat later hé, beginnen rond 21:30 etc.
[ Voor 44% gewijzigd door Griffx op 28-01-2016 16:22 ]
Truesteffeh schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 16:15:
[...]
Hij is niet helemaal onze carry, maar hij is onderdeel van ons ToO team![]()
Zal wel loslopen inderdaad![]()
Je maakt wel progressie, vooral als je de vergelijking maakt jezelf in year1 trialsCrashhill schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 16:24:
[...]
True. Allemaal zwaaien.. maarja toen had ik 0 skills en nog steeds
ik ken datCrashhill schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 16:24:
[...]
True. Allemaal zwaaien.. maarja toen had ik 0 skills en nog steeds
Ga ik dood, jongens ress me! Maken zij de kills... Fking killstealers!Griffx schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 16:16:
[...]
Zonder zijn medics is shadow ook kansloos
Dat klopt het gaat allemaal wel vooruit maar eigenlijk speel ik het nog steeds te weinig. Ik zie het net als raiden, hoe vaker je speelt hoe beter je wordtAlexMar schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 18:34:
[...]
Je maakt wel progressie, vooral als je de vergelijking maakt jezelf in year1 trials
Tru dat!Crashhill schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 09:10:
[...]
Dat klopt het gaat allemaal wel vooruit maar eigenlijk speel ik het nog steeds te weinig. Ik zie het net als raiden, hoe vaker je speelt hoe beter je wordt
[...]
Haha daarom, je hebt ook poetsers nodig
Zeg je baan gewoon op, ga naakt streamen = instawin!Crashhill schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 09:10:
[...]
Dat klopt het gaat allemaal wel vooruit maar eigenlijk speel ik het nog steeds te weinig. Ik zie het net als raiden, hoe vaker je speelt hoe beter je wordt
Goeie tip stef! Is misschien een idee als ik ooit werkeloos wordt! Wil jij dan in mijn stream? Wel zonder naar me piemol te kijkensteffeh schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 09:17:
[quote]Griffx schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 16:16:
[...]
Haha daarom, je hebt ook poetsers nodig
[...]
Zeg je baan gewoon op, ga naakt streamen = instawin!

Ik vond het frappant dat ik eerder op de dag 9 van de 10 matches won, en ook gewoon raak kon schieten. Later in het fireteam met jou en spiders raakte ik geen pepernoot meer, zelfs mn FoH raakte niks meer, lightning nades waar gewoon 5 seconden doorheen gewandeld kon worden etc. Maw, de meeste pvp noobies van mijn niveau hebben standaard veel betere verbindingen dan de pvp elite lijkt wel.Verwijderd schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 09:21:
Maar om toch even een beetje ontopic te blijven.
Heeft iemand iets gemerkt van de Matchmaking changes? Gister was het weer volop lag en rode bars.
Yup in negatieve zin wel.Verwijderd schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 09:21:
Maar om toch even een beetje ontopic te blijven.
Heeft iemand iets gemerkt van de Matchmaking changes? Gister was het weer volop lag en rode bars.
dinsdag bijna geen lag.
woensdag iets meer lag
donderdag heel veel lag maar wel met groene bars
Komt dit niet door een deel skill based matchmaking (op basis van spiders en shadow), waarschijnlijk hebben je tegenstanders daardoor meer skills en worden ze (voor jouLow_Profile schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 09:29:
[...]
Ik vond het frappant dat ik eerder op de dag 9 van de 10 matches won, en ook gewoon raak kon schieten. Later in het fireteam met jou en spiders raakte ik geen pepernoot meer, zelfs mn FoH raakte niks meer, lightning nades waar gewoon 5 seconden doorheen gewandeld kon worden etc. Maw, de meeste pvp noobies van mijn niveau hebben standaard veel betere verbindingen dan de pvp elite lijkt wel.
Daar horen wij Monkymen ook steeds over klagen in onze party
Sorry nog voor de ass whoop Herlog_rick gisteren avond
[ Voor 52% gewijzigd door Griffx op 29-01-2016 09:33 ]
Gisteren tot 2x toe stonden we met 3man bij de rift, gaat op eens een titan van de tegenpartij er met de spark van door, en 3 seconden later bam in onze riftVerwijderd schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 09:30:
Wij deden gister IB. Man man man, Minimaal 4 rode ping per game. Zolang ze steeds nieuwe dingen proberen mag het van mij een week duren als het maar minder laggy wordt.
Echt een wtf momentje
Daar ligt het probleem ook een beetje, ze experimenteren met matchmaking e.d. terwijl er loot te verdienen valt, maar komen niet met compensaties ( langere IB b.v. ) als het ruk is.Verwijderd schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 09:30:
Wij deden gister IB. Man man man, Minimaal 4 rode ping per game. Zolang ze steeds nieuwe dingen proberen mag het van mij een week duren als het maar minder laggy wordt.
Deels wel, maar shots die niet registeren en supers die ineens niet meer killen en vooral lightning nades waar je gewoon in kan staan lijkt mij niet een verschil in skill.Griffx schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 09:29:
[...]
Yup in negatieve zin wel.
dinsdag bijna geen lag.
woensdag iets meer lag
donderdag heel veel lag maar wel met groene bars
[...]
Komt dit niet door een deel skill based matchmaking (op basis van spiders en shadow), waarschijnlijk hebben je tegenstanders daardoor meer skills en worden ze (voor jou) lastiger te killen.
Daar horen wij Monkymen ook steeds over klagen in onze party
Sorry nog voor de ass whoop Herlog_rick gisteren avond
Maar absoluut heb ik meer kans solo blijkt wel
zin welNLRev0lution schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 10:04:
Iemand zin in iron banner?
Tsja, niet iedereen werkt maandag tot en met vrijdag van 9 tot half 6M0nkeymen schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 10:05:
[...]
zin welmaar af toe moeten we ook werken
Gewoon combinerenM0nkeymen schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 10:05:
[...]
zin welmaar af toe moeten we ook werken
Precies, kom je nog eens bekenden tegen
Je moet hem zelf verdienen!!
Toen ik em haalde dropte hij nog op 310 light, en had de kiosk versie 300 light. Ik denk dat ik er wel stuk of 20 heb gekocht toen om al mn special weapons naar 300 te kunnen infusen
NLRev0lution schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 10:24:
[...]
Precies, kom je nog eens bekenden tegen
I hate youLow_Profile schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 10:31:
[...]
Je moet hem zelf verdienen!!
Toen ik em haalde dropte hij nog op 310 light, en had de kiosk versie 300 light. Ik denk dat ik er wel stuk of 20 heb gekocht toen om al mn special weapons naar 300 te kunnen infusen
Als de daily nog eens komt wil ik best een keer helpen als ik tijd heb
Dit vooral ook bij mij.Low_Profile schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 09:39:
[...]
Deels wel, maarshots die niet registeren en supers die ineens niet meer killenn en vooral lightning nades waar je gewoon in kan staan lijkt mij niet een verschil in skill.
Maar absoluut heb ik meer kans solo blijkt wel
De hitmarkers zijn kapotstuk, van melee's waren ze al stuk maar ook van mijn primary merk ik in de helft van de potjes dat ze stuk zijn.
Zou uiteraard wel echt wat voor Bungie zijn om per ongeluk een RNG los te laten op hits
Verder is de lag nog steeds gewoon aanwezig, meer of minder na de updates is altijd lastig te vergelijken.
Probeer me er altijd voor af te sluiten maar op één of andere manier kruipt het altijd onder me huid en kan ik pissig worden als er weer vreemde shit gebeurd

Verwijderd
Weet niet zeker hoelaat, maar vanaf 20uur
Kan wel
-TheNameIsMees
-
-
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
is hier sowieso al veel rustiger qua raids organiseren enzMars18 schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 12:52:
Gaan er vanuit hier veel mensen overstappen naar the division, of blijven jullie samen spelen met destiny?
PSN: libbes1979
Vooral als je supers e.d. verneukt of als je zeker weet dat het een kill moet zijn, dan word je gewoon pissig.Gearloose schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 11:52:
[...]
Dit vooral ook bij mij.
De hitmarkers zijn kapotstuk, van melee's waren ze al stuk maar ook van mijn primary merk ik in de helft van de potjes dat ze stuk zijn.
Zou uiteraard wel echt wat voor Bungie zijn om per ongeluk een RNG los te laten op hits
Verder is de lag nog steeds gewoon aanwezig, meer of minder na de updates is altijd lastig te vergelijken.
Probeer me er altijd voor af te sluiten maar op één of andere manier kruipt het altijd onder me huid en kan ik pissig worden als er weer vreemde shit gebeurd

Maar wel super veel community eromheen waarbij je samen moet spelen e.d., dus qua dat opzicht heeft het wel dezelfde game mechanismes als Destiny. Stijl is anders, inhoud kan je wel vergelijken. Als ( ja altijd maar als ) Ubi dit goed wegzet, en Bungie zo doorgaat, gaan veel mensen denk ik wel om.Low_Profile schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 13:10:
Division wordt geen 'Destiny killer' denk ik. 3rd person cover shooter, dus heel ander type spel.
[ Voor 25% gewijzigd door steffeh op 29-01-2016 13:18 ]
Speel alleen voor bounties hoor. Flawless ben ik echt niet goed genoeg voor nogVerwijderd schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 12:26:
Zijn er nog mensen die vanvond trials willen?
Weet niet zeker hoelaat, maar vanaf 20uur
Kan wel
-TheNameIsMees
- michel8704
-
Inderdaad, dat doet Bungie zelf welLow_Profile schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 13:10:
Division wordt geen 'Destiny killer' denk ik. 3rd person cover shooter, dus heel ander type spel.
Ik ga wel mensen proberen van mijn vaste groep over te zetten naar the division als het leuk issteffeh schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 13:15:
[...]
Vooral als je supers e.d. verneukt of als je zeker weet dat het een kill moet zijn, dan word je gewoon pissig.
[...]
Maar wel super veel community eromheen waarbij je samen moet spelen e.d., dus qua dat opzicht heeft het wel dezelfde game mechanismes als Destiny. Stijl is anders, inhoud kan je wel vergelijken. Als ( ja altijd maar als ) Ubi dit goed wegzet, en Bungie zo doorgaat, gaan veel mensen denk ik wel om.
automation fanboy
Als de beta bevalt dit weekend, moet ik toch wat spelen totdat Destiny 2 uitkomt.Mars18 schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 12:52:
Gaan er vanuit hier veel mensen overstappen naar the division, of blijven jullie samen spelen met destiny?
En dan tussendoor raid en IB doen.
Uncharted 4 ook nog ff....en No Man's sky...
[ Voor 5% gewijzigd door DeBaroN op 29-01-2016 13:48 ]
BIJNAAAAAA! Waren we er. Ik zag je bericht laatst, maar zit middenin een verhuizing. Volgende keer weer!Michel8704 schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 13:23:
[...]
Speel alleen voor bounties hoor. Flawless ben ik echt niet goed genoeg voor nog
Haha geen probleem!! Vond t al onwijs tof dat jullie het wilden doen!! Hoor wel wanneer jullie zin hebben en kunnen!!steffeh schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 13:47:
[...]
BIJNAAAAAA! Waren we er. Ik zag je bericht laatst, maar zit middenin een verhuizing. Volgende keer weer!
Quelake, leipo en ik zoeken voor vanavond 3 mensen voor de keiharde raid!
Wie durft? We beginnen om 20:01
- Houtvlot
- Quelake
- Leipo
- <vacature>
- <vacature>
- <vacature>
PSN: Houtvlot
Is er een manier om buiten de bounties de rank te lvlen? Ik heb de quests voor house of wolves gedaan.
Crota?dinges schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 17:26:
Dames en heren! Ik heb weer een buitenkansje!
Quelake, leipo en ik zoeken voor vanavond 3 mensen voor de keiharde raid!
Wie durft? We beginnen om 20:01
- Houtvlot
- Quelake
- Leipo
- <vacature>
- <vacature>
- <vacature>
PSN - M4uSzi // -

I served in a company of heroes.
\o/
Kings fall KEIHARD. Beginnen om 20:01
- Houtvlot
- Quelake
- Leipo
- Ome maus
- <vacature>
- <vacature>
Kom op mensen! Buitenkansje!
VOL!
[ Voor 2% gewijzigd door dinges op 29-01-2016 20:04 . Reden: dingen ]
PSN: Houtvlot
Dit topic is gesloten.
-Houd je reacties gerelateerd aan Destiny, het zeker niet de bedoeling om compleet offtopic te gaan