MLG ready.Griffx schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 08:47:
Gisterenavond met een paar potjes skirmish, salvage en rift maar 1x last van latency gehad.
Op maandagavond lijkt het sowiezo een stuk minder te zijn.
Als we nu allemaal al zo goed zijn in pvp met lag, hoe baas zijn we dan zonder lag.![]()
10 minuten wachten voor een potje van 10 minuten gaat mij iets te verVerwijderd schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 08:40:
[...]
Ik heb liever dat ik ff moet wachten dan dat ik een laggy game heb.
Haha dat dus. Sommige hebben >1 sec achterstand en lijkt het alsof ze er nog geen moeite mee hebben.AlexMar schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 08:33:
[...]
Al die MLG gasten hebben geen lag nodig, die maken je toch wel af
Klopt hoor, maar er valt geen grip op te krijgen wanneer het wel en niet speelbaar is. Zaterdag 12:30 - 1315 0 lag, flawless binnen drie kwartier, nieuwe kaart, nieuwe char, begon het gezeik en was het onspeelbaar.Faaz0 schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 08:43:
Moet zeggen dat ik gisteren avond helemaal geen last hadden van laggende tegenstanders in trials. In tegenstelling tot de rest van het weekend. Verschilt toch enorm soms.
Zaterdagavond weer lag en gezeik. Het lijkt wel op RNG
Doe nou niet zo onwetend, je speelt toch onder pseudoniem TheRealKrafty?
[ Voor 11% gewijzigd door steffeh op 26-01-2016 08:55 ]
Gefeliciteerd gozer!steffeh schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 08:54:
[...]
Doe nou niet zo onwetend, je speelt toch onder pseudoniem TheRealKrafty?
Shhhttt, anders moet ik zoveel Carry's doen
[ Voor 51% gewijzigd door Griffx op 26-01-2016 08:58 ]
Thanks man! Haha, snel, verstop het!Griffx schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 08:58:
[...]
Gefeliciteerd gozer!
Shhhttt, anders moet ik zoveel Carry's doen
Gisterenmiddag tussen 3 en 6 een paar laggers, zondagavond tussen 5-8 nergens last van.
Gister met low_profile de orginele storyline even uitgespeeld. Bijna level 25 was gezellig avondje. Bedankt nog voor de hulp!
[ Voor 8% gewijzigd door Br3wmaster op 26-01-2016 09:26 ]
PSN: Brwmaster
Graag gedaan.Br3wmaster schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 09:03:
Gister met een tweaker de orginele storyline even uitgespeeld. Bijna level 25 was gezellig avondje. Bedankt nog voor de hulp!
Getekend, een tweaker
PSN: Low__Profile | Team Shadowloo
Ah thanks man. Ik was je naam even kwijt haha ik zal het nog even aanpassen
Holy shit. Met Low Profile, de epische tweakert met enorme Sherpa status en een aanzien waar je U tegen zegt. Die noem jij 'een tweaker'? Oei...Br3wmaster schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 09:03:
Gister met een tweaker de orginele storyline even uitgespeeld. Bijna level 25 was gezellig avondje. Bedankt nog voor de hulp!
Ja ik ben me al aan het schamen in een klein donker hoekjesteffeh schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 09:25:
[...]
Holy shit. Met Low Profile, de epische tweakert met enorme Sherpa status en een aanzien waar je U tegen zegt. Die noem jij 'een tweaker'? Oei...

Heb ik m'n naam toch weer eer aangedaan heh! I was never here, you saw nothing!Br3wmaster schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 09:25:
[...]
Ah thanks man. Ik was je naam even kwijt haha ik zal het nog even aanpassen
Haha nee heel erg bedankt heerLow_Profile schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 09:36:
[...]
Heb ik m'n naam toch weer eer aangedaan heh! I was never here, you saw nothing!
Low_Profile? Dat is toch die gast die constant voor andermans rocket launcher gaat staan?
PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account
Steff gefeliciteerdsteffeh schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 09:25:
[...]
Holy shit. Met Low Profile, de epische tweakert met enorme Sherpa status en een aanzien waar je U tegen zegt. Die noem jij 'een tweaker'? Oei...

Ga der teminste vanuit dat het klopt
PSN - M4uSzi // -
Gefelicteerd Steffeh.. ga je IB doen op je verjaardag :P!
Hij trakteert ons op een mooie hunter ps4 exclusive hunter cloack vanavondCrashhill schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 09:52:
Gefelicteerd Steffeh.. ga je IB doen op je verjaardag :P!
Stop met dromen jongen, eet je pizza!Griffx schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 09:58:
[...]
Hij trakteert ons op een mooie hunter ps4 exclusive hunter cloack vanavond
Mocht iemand een CP Oryx hebben rond 17:30 dan hou ik mij zeer aanbevolen

Hmm sorry. Ik heb alleen dochters CPGriffx schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 11:59:
Mocht iemand een CP Oryx hebben rond 17:30 dan hou ik mij zeer aanbevolen
PSN - M4uSzi // -
Verwijderd
Ik wil ook wel even meedoen vanavondVerwijderd schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 13:50:
Ik wil ook wel ff IB doen.
-Royston
-Skaduw
-gereserveerd?
-ook?
-TheNameIsMees
-
Yep!M4uSzi schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 09:51:
[...]
Steff gefeliciteerd![]()
Ga der teminste vanuit dat het klopt
Thanks gasten!
Nog gefeliciteerd steffeh!
Gefelicteerd!!

I served in a company of heroes.
haha ga je toch een poging wagen?Faaz0 schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 13:48:
gaat er iemand ib proberen vanavond met een fireteampje waar ik evt aan kan haken?
Oryx challenge ging weer prima, 2x 320 primary en 1x helmpje.
weinig tot geen 'lag' issues.. top tip is om de runner leader te maken, scheelde bij ons een boel! pas in 3e run 1x een warpende ogre gehad..
weinig tot geen 'lag' issues.. top tip is om de runner leader te maken, scheelde bij ons een boel! pas in 3e run 1x een warpende ogre gehad..
PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl
Never mind we zijn al met 4Verwijderd schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 17:47:
Ik heb nog 3 plekken voor ib party
[ Voor 15% gewijzigd door Griffx op 26-01-2016 17:54 ]
Dinsdagavond en al 3 keer challenge gedaan? Wat doe je de rest van de week? Gelukkig is er IB deze week.😜Henkie schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 17:45:
Oryx challenge ging weer prima, 2x 320 primary en 1x helmpje.
Nog plek voor 1 met iron banner
[ Voor 4% gewijzigd door NLRev0lution op 26-01-2016 19:16 ]
PSN/XBL/Steam: NLRev0lution
iemand mee met normal raid? totems zijn we
automation fanboy
3 rondjes IB single gespeeld, 2 wins! Valt nog mee
Ja best leuk die rift mode dit keer.AlexMar schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 19:53:
3 rondjes IB single gespeeld, 2 wins! Valt nog mee
Nog goede tips ?
Nightfall weer gare loot, dus maar even verder met Iron banana.
Die IB scout heeft wel goede rolls, dikke impact en range.
[ Voor 22% gewijzigd door nFo op 26-01-2016 20:41 ]
Objective spelen, niet voor kills e.d. gaan.nFo schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 20:38:
[...]
Ja best leuk die rift mode dit keer.
Nog goede tips ?
Nightfall weer gare loot, dus maar even verder met Iron banana.
Die IB scout heeft wel goede rolls, dikke impact en range.
Ja kanVerwijderd schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 20:44:
Is er nog een groep IB aan het doen
waar ik kan bij meedoen?
Zo dan... Zonet een team tegenover ons gehad wat uit 6 Titans bestond. Allemaal lightning grenades met armamentarium en er was altijd wel eentje die een FoH had als wij de relic hadden. Zeer irritant om tegen te spelen.
Ja dan is het maar achter de rug. vlak na reset altijd lekker veel try hards op lfg, dan vlam je er zo doorheen.Cityhunter schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 19:02:
[...]
Dinsdagavond en al 3 keer challenge gedaan? Wat doe je de rest van de week? Gelukkig is er IB deze week.😜
rest vd week iron banner indd, weekend weer trials. ondertussen opzoek naar een goede shottie..
PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl
Zo gister avondje lopen whipen in een strike op de finalboss. Helaas ook niet gehaald maar goed dat mocht de pret verder niet drukken. Wel level 26 geworden
Lijkt een open deur, maar volledig mee eens. Bladedancer met cloak max en rennen maar.AlexMar schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 20:44:
[...]
Objective spelen, niet voor kills e.d. gaan.
Edit: oh en het liefst wat covering fire van je teammates
[ Voor 11% gewijzigd door WhateverSuitsU op 27-01-2016 09:46 ]
De open deur die het merendeel van je teammates niet zien, of niet willen zien.Atratus schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 09:45:
[...]
Lijkt een open deur, maar volledig mee eens. Bladedancer met cloak max en rennen maar.
Edit: oh en het liefst wat covering fire van je teammates
Vooral het covering fire van je teammaters
Ik ga eigenlijk nooit voor de spark.. Ik ren altijd als schietschijf voor de runner uit om hem in the rift te krijgen. Dus meestal ga ik voor de kills ..AlexMar schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 20:44:
[...]
Objective spelen, niet voor kills e.d. gaan.
PSN: Fruitschaaltje
Sounds like teamwork. I like!Fruitschaal schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 10:23:
[...]
Ik ga eigenlijk nooit voor de spark.. Ik ren altijd als schietschijf voor de runner uit om hem in the rift te krijgen. Dus meestal ga ik voor de kills ..
De snelste moet voor de Spark/Rift gaan en de rest moet covering fire leveren (of als schietschijf dienen
Vrij simpele strategie, maar wat ik vaak zie is dat we met z'n allen bij de Spark gaan wachten, totdat deze geactiveerd wordt. Dan fietst er een Warlock voorbij en deze besluit zijn Dark Emperor forces in te zetten. Einde oefening.
Ik hobbel daarna in stealth mode naar de Spark en met beetje mazzel kan ik deze nog oppikken vanwege alle tumult.
Stink Warlocks!
Gister zaten we ook met 5 man in een fireteam, en 1 vreemde. Die vreemde pakte telkens gelijk de spark en begon te rennen als een kip zonder kop... Die heeft hem geen enkele keer gescoord. Hij speelde wel het spel maar niet goed. Beetje wachten tot dat je teammaten bij je zijn helpt ook welAlexMar schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 10:02:
[...]
De open deur die het merendeel van je teammates niet zien, of niet willen zien.
psn: M0nkeymen81 | Inglourious Guardians
Wij zoeken voor vanavond nog 2 mensen (waarvan 1 reserve) voor de Oryx Challenge. Wie O wie heeft er zin. We starten rond 1900. Graag wel ervaring met de challenge om er zo snel mogelijk door heen te lopen.
Mvg Ons.
Mvg Ons.
PSN - M4uSzi // -
Ik kan van 19:00 tot 20:00 wel even meedoen als het nodig is.M4uSzi schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 11:03:
Wij zoeken voor vanavond nog 2 mensen (waarvan 1 reserve) voor de Oryx Challenge. Wie O wie heeft er zin. We starten rond 1900. Graag wel ervaring met de challenge om er zo snel mogelijk door heen te lopen.
Mvg Ons.
Ging beter toen we met 6 man waren.M0nkeymen schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 10:36:
[...]
Gister zaten we ook met 5 man in een fireteam, en 1 vreemde. Die vreemde pakte telkens gelijk de spark en begon te rennen als een kip zonder kop... Die heeft hem geen enkele keer gescoord. Hij speelde wel het spel maar niet goed. Beetje wachten tot dat je teammaten bij je zijn helpt ook wel
Spark runner met twee stormcallers ervoor en een golden gun er achter om de spawns te killen indien nodig.
En twee man bij het spawn punt van de spark om die te bewaken.
En Monkey gefocust op Man-LoveGriffx schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 11:13:
[...]
Ging beter toen we met 6 man waren.
Spark runner met twee stormcallers ervoor en een golden gun er achter om de spawns te killen indien nodig.
En twee man bij het spawn punt van de spark om die te bewaken.
PSN: PSYVIRI (aka Lootking) | Inglourious Guardians NL (Platoon: Inglourious Guardians)
Haha ja inderdaad, manlove de laggy warlock met Ram en max armor.
Haha die heeft wat vloekpartijen opgeleverd gisteren.

Gisteren trouwens een No land beyond en Patience and time gehad.
(Patience bij de dode zangeres en NLB bij Crota, son of oryx) ze zijn wel 160 att maar dat boeit geen raid haha
(Patience bij de dode zangeres en NLB bij Crota, son of oryx) ze zijn wel 160 att maar dat boeit geen raid haha
Dat hangt er van af hoe jullie de challenge doen.M4uSzi schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 11:03:
Mvg Ons.
No knight strat? Nee toch?

Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life
volgens mij zitten we al volMGSNK schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 12:27:
[...]
Dat hangt er van af hoe jullie de challenge doen.
No knight strat? Nee toch?
Wilde niet mee hoor, reageerde meer informatiefNLRev0lution schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 12:28:
[...]
volgens mij zitten we al vol(reserve was nog over)
Ben wel benieuwd hoe elders de Oryx CM gedaan wordt.
Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life
De challenge kan niet op de no knight manier.
Ogres meteen dood in hun spawn zodat je 4 x 4 bommen kan stapelen.
[ Voor 43% gewijzigd door Vuvuzela op 27-01-2016 12:40 ]
I served in a company of heroes.
Hopelijk deze keer wel rank 5, vorige keer net niet.
Iron Banner
Iron Banner
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Joah dat is nodig. We hebben een echte professional nodigCrashhill schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 11:04:
[...]
Ik kan van 19:00 tot 20:00 wel even meedoen als het nodig is.
PSN - M4uSzi // -
vanwege het rondlopen bedoel je? Dacht dat ze altijd op dezelfde plekken gaan staan na het rondlopen.Vuvuzela schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 12:38:
De challenge kan niet op de no knight manier.
Omdat je de bommen laat liggen moet je de knights afschieten. Kind kan de was doenMGSNK schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 12:50:
[...]
vanwege het rondlopen bedoel je? Dacht dat ze altijd op dezelfde plekken gaan staan na het rondlopen.
Captain_Manlove

psn: M0nkeymen81 | Inglourious Guardians
ssssgooed, ben ik er om 19:00M4uSzi schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 12:39:
[...]
Joah dat is nodig. We hebben een echte professional nodig
MGSNK schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 12:50:
[...]
vanwege het rondlopen bedoel je? Dacht dat ze altijd op dezelfde plekken gaan staan na het rondlopen.

Ja, ik weet wel wat ik met 'knights' moet doen ja
Doelde op de 'no knight' strat.
[ Voor 50% gewijzigd door MGSNK op 27-01-2016 13:28 ]
Nog knight kan niet met challenge mode.MGSNK schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 13:27:
[...]
Ja, ik weet wel wat ik met 'knights' moet doen ja
Doelde op de 'no knight' strat.
PSN - M4uSzi // -
en dat is wat ik bedoelde, uh snap ik het nog? vast wel
Moet 2x wel lukken toch
Normaal gesproken moet dat wel lukken ja. Als het goed gaat.Crashhill schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 13:46:
[...]
en dat is wat ik bedoelde, uh snap ik het nog? vast wel. Maar Maus om 19:00 gaan we beginnen tot 20:00
Moet 2x wel lukken toch
PSN - M4uSzi // -
Jullie zijn toch ook allemaal dikke proooooo'sM4uSzi schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 13:49:
[...]
Normaal gesproken moet dat wel lukken ja. Als het goed gaat.
Joah hoor. Geen probleemCrashhill schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 13:53:
[...]
Jullie zijn toch ook allemaal dikke proooooo'seitje ! Kan ik met me Hunter komen?
PSN - M4uSzi // -
Lekker springen, kan ik ook eens wat anders doenCrashhill schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 13:53:
[...]
Jullie zijn toch ook allemaal dikke proooooo'seitje ! Kan ik met me Hunter komen?
, weet niet of we exact zelfde tactiek doen maar ik was me wel aan, iets met bubbel boven, bubbel beneden etc. etc.
Ineens wil die niet meer springen hoor. Was dat nou weerNLRev0lution schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 13:59:
[...]
Lekker springen, kan ik ook eens wat anders doen
PSN - M4uSzi // -
Zoveel verschil zal der wel niet in zitten.Crashhill schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 14:01:
top, weet niet of we exact zelfde tactiek doen maar ik was me wel aan, iets met bubbel boven, bubbel beneden etc. etc.
PSN - M4uSzi // -
Ik gun andere ook de kans om niks te doenM4uSzi schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 14:02:
[...]
Ineens wil die niet meer springen hoor. Was dat nou weer
Denk het ook niet, komt wel goed ik jump wel
razende lighter all the way !!!
Jij springt ook voor iedereen he sletje!Crashhill schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 14:03:
Denk het ook niet, komt wel goed ik jump welrazende lighter all the way !!!
Beloof hem pixels en hij springt!
Tuurlijk, ik ben vet cheap! Maar ik wel ook wel floaten en/of platformen... maar dat is gewoon allemaal nog meer werk
en als ik faal tijdens het jumpen kan ik gewoon zeggen dat iemand nie goed op de platformen stond. Maarja.. #ikfaalnooit
[ Voor 33% gewijzigd door Crashhill op 27-01-2016 14:08 ]
great minds think alikeCrashhill schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 14:08:
Tuurlijk, ik ben vet cheap! Maar ik wel ook wel floaten en/of platformen... maar dat is gewoon allemaal nog meer werken als ik faal tijdens het jumpen kan ik gewoon zeggen dat iemand nie goed op de platformen stond. Maarja.. #ikfaalnooit
we moeten toch eerst ook nog langs de Dochters ?M4uSzi schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 13:49:
[...]
Normaal gesproken moet dat wel lukken ja. Als het goed gaat.
PSN Biacas
We hebben cp bij oryxBiacas schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 14:10:
[...]
we moeten toch eerst ook nog langs de Dochters ?
Ja eerst bij ons gister de CP halen en nu elders de loot, lekkere professional ben jij!
HahaMGSNK schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 15:04:
Ja eerst bij ons gister de CP halen en nu elders de loot, lekkere professional ben jij!
Uhmm.. sorry boys, ik moet vnavond weg volgens mijn vriendin.GODVERDOMMENLRev0lution schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 13:59:
[...]
Lekker springen, kan ik ook eens wat anders doen
Ik kan misschien wel vanavond als backup. Maar ik ben er pas vanaf 19:30 gok ik.
BurnnnnnnnnCrashhill schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 15:15:
[...]
Uhmm.. sorry boys, ik moet vnavond weg volgens mijn vriendin.GODVERDOMMEDinsdag, Woensdag en Donderdag nie gamen nie i.i.g. geen raid of wat dan ook .. leuk!!!
Zal even overleggen met de chef (maus)Low_Profile schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 15:21:
Ik kan misschien wel vanavond als backup. Maar ik ben er pas vanaf 19:30 gok ik.
Ik hoor het welNLRev0lution schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 15:23:
[...]
Zal even overleggen met de chef (maus)
Dit topic is gesloten.
Let op:
-Houd je reacties gerelateerd aan Destiny, het zeker niet de bedoeling om compleet offtopic te gaan
-Houd je reacties gerelateerd aan Destiny, het zeker niet de bedoeling om compleet offtopic te gaan