Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik en Steff namen Michel gister mee trials in. Hadden we 7 winstreak, word michel geddosd en uit de game gekickt. Boon weg. En daarna kwamen we tegen goeie gasten. En na dat potje wonnen we er 2.
Als hij niet geddosd was had hij voor de eerste keer lighthouse gehad :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 25 januari 2016 @ 08:45:
Ik en Steff namen Michel gister mee trials in. Hadden we 7 winstreak, word michel geddosd en uit de game gekickt. Boon weg. En daarna kwamen we tegen goeie gasten. En na dat potje wonnen we er 2.
Haha Lex en Mees hadden mij ook meegenomen :+ Ik deed men best, maar hun waren tikkeltje beter zeg maar. Wel veel leuke potjes gehad, 1x team waren alle 3 meer als 70x flawless geweest :+ Die kregen we trouwens al bij 2e potje dus voor de 4e win op het kaartje..
Maar de laatste ronde was echt zuur. hadden kunnen winnen.

[ Voor 10% gewijzigd door Crashhill op 25-01-2016 08:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Crashhill schreef op maandag 25 januari 2016 @ 08:47:
[...]

Haha Lex en Mees hadden mij ook meegenomen :+ Ik deed men best, maar hun waren tikkeltje beter zeg maar. Wel veel leuke potjes gehad, 1x team waren alle 3 meer als 70x flawless geweest :+ Die kregen we trouwens al bij 2e potje dus voor de 4e win op het kaartje..
Jah, echt jammer. Alle potjes gingen goed behalve die 2. Volgende keer beter ofzo... Alsof de lag er volgende keer niet is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 25 januari 2016 @ 08:51:
[...]

Jah, echt jammer. Alle potjes gingen goed behalve die 2. Volgende keer beter ofzo... Alsof de lag er volgende keer niet is :P
Moet zeggen dat wij heel weinig last hadden van lag gisteren. Gisterenmiddag zat ik met een zuidafrikaan en een amerikaan te gamen. die Zuidafrikaan was onze eigen lag switch jesus. Jammer genoeg konden we met zen 3en niet raakschieten :P.

Ondanks dat ik gigantisch wordt afgeschoten in Trials, vind ik het nog steeds de leukste PvP activity, vanaf morgen Iron Banner met Rift sla ik denk maar mooi over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Crashhill schreef op maandag 25 januari 2016 @ 08:57:
[...]

Moet zeggen dat wij heel weinig last hadden van lag gisteren. Gisterenmiddag zat ik met een zuidafrikaan en een amerikaan te gamen. die Zuidafrikaan was onze eigen lag switch jesus. Jammer genoeg konden we met zen 3en niet raakschieten :P.

Ondanks dat ik gigantisch wordt afgeschoten in Trials, vind ik het nog steeds de leukste PvP activity, vanaf morgen Iron Banner met Rift sla ik denk maar mooi over.
Ugh Rift. Ik ga de claok voor mn hunter halen en daarna stop ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 25 januari 2016 @ 09:00:
[...]

Dat is een goede, kan hem dus niet overslaan, moet de mark nog op me titan en idd de cloack op men hunter. 2x Rank 3 doen we wel op Zondag/Maandag :P haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Crashhill schreef op maandag 25 januari 2016 @ 09:04:
[...]

Dat is een goede, kan hem dus niet overslaan, moet de mark nog op me titan en idd de cloack op men hunter. 2x Rank 3 doen we wel op Zondag/Maandag :P haha
Mwa de buttcape is minder mooi dan de normale. Zelfde met de Bond.
Maar de hunter cloak is wel mooier. Is ook niet zo moeilijk omdat de normale een dooie hond is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 16:55
Iemand die zin heeft om vanavond een bijna (heel erg bijna) level 20 te helpen met een quest die ik helaas niet kan halen ? :)

PSN: Brwmaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 25 januari 2016 @ 09:05:
[...]

Mwa de buttcape is minder mooi dan de normale. Zelfde met de Bond.
Maar de hunter cloak is wel mooier. Is ook niet zo moeilijk omdat de normale een dooie hond is.
_/-\o_ dooie hond haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Br3wmaster schreef op maandag 25 januari 2016 @ 09:05:
Iemand die zin heeft om vanavond een bijna (heel erg bijna) level 20 te helpen met een quest die ik helaas niet kan halen ? :)
Ik ben vanavond wel online denk ik. Hoelaat ben je er?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gearloose
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 16:51
Wij hadden dat gisteren ook tweemaal, zelfs een keertje gasten uit Nederland die het probeerde.
Resultaat was overigens dat ze zichzelf eruit lagde, en het team dus met z'n 2en overbleef >:)

Stelletje stumpers :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 16:55
Verwijderd schreef op maandag 25 januari 2016 @ 09:06:
[...]

Ik ben vanavond wel online denk ik. Hoelaat ben je er?
Top! Zal denk zo rond half 9 zijn misschien wat eerder misschien wat later. Beetje afhankelijk van de kleine haha

PSN: Brwmaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

1x team waren alle 3 meer als 70x flawless geweest
Haha ik had ze nog opgezocht. Nummer 234 en nummer 17 van de wereld... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 25 januari 2016 @ 09:32:
[...]

SBMM werkt dus :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexMar
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 31-10-2023

AlexMar

Psn : Lexzorz.

Verwijderd schreef op maandag 25 januari 2016 @ 09:32:
[...]

Ja. We zitten ook nog ergens in een stream die van die gasten :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gearloose schreef op maandag 25 januari 2016 @ 09:14:
[...]

Wij hadden dat gisteren ook tweemaal, zelfs een keertje gasten uit Nederland die het probeerde.
Resultaat was overigens dat ze zichzelf eruit lagde, en het team dus met z'n 2en overbleef >:)

Stelletje stumpers :')
We waren lekker op weg met onze 7-0 tot we twee 50+ teams tegen kwamen, wel daarna nog even voor de scarab gespeeld met onze kaart op 9-1 en een paar gasten van flawless afgehouden 8)

Nieuwe sniper die ik erbij heb is een beest!
Hawkeye slr15 scope
Underdog
Snapshot
Hot swap

Vanavond even een serieuze lighthouse run, ipv ons gerush en gegil en gegier van de lach als Psy weer loopt te falen :X

[ Voor 8% gewijzigd door Griffx op 25-01-2016 09:47 ]

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gearloose
Griffx schreef op maandag 25 januari 2016 @ 09:45:
[...]

We waren lekker op weg met onze 7-0 tot we twee 50+ teams tegen kwamen, wel daarna nog even voor de scarab gespeeld met onze kaart op 9-1 en een paar gasten van flawless afgehouden 8)

Nieuwe sniper die ik erbij heb is een beest!
Hawkeye slr15 scope
Underdog
Snapshot
Hot swap

Vanavond even een serieuze lighthouse run, ipv ons gerush en gegil en gegier van de lach als Psy weer loopt te falen :X
Serieus trials spelen in de trials heeft geen zin meer :P

Troll to the max!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gearloose schreef op maandag 25 januari 2016 @ 10:01:
[...]

Serieus trials spelen in de trials heeft geen zin meer :P

Troll to the max!
Yup, vanavond lekker trollen met een nightstalker.

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Dat herken ik. Kregen bij 5 0 ook team tegen ons dat gemiddeld 80x per persoon flawless was gegaan. En dan geen fun om tegen te spelen :+
Verwijderd schreef op maandag 25 januari 2016 @ 09:00:
[...]

Idem dito. Of speel nog door voor die scout maar weer ga ik ook niet doen. Rift wordt best wel kut denk ik.

PSN - M4uSzi // -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
M4uSzi schreef op maandag 25 januari 2016 @ 11:00:

[...]
Idem dito. Of speel nog door voor die scout maar weer ga ik ook niet doen. Rift wordt best wel kut denk ik.
Ff kijken welke roll de scout heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
M4uSzi schreef op maandag 25 januari 2016 @ 11:00:
Rift wordt fun, maar wel met een fireteam.
Maar ik heb een voorkeur voor rift ;)

Denk dat IB solo een ramp is, zeker als je tegen fireteams komt te spelen.

[ Voor 16% gewijzigd door Griffx op 25-01-2016 11:19 ]

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 25 januari 2016 @ 11:04:
[...]

Ff kijken welke roll de scout heeft.
Daar laat ik het ook vanaf hangen.
Griffx schreef op maandag 25 januari 2016 @ 11:19:
[...]

Rift wordt fun, maar wel met een fireteam.
Maar ik heb een voorkeur voor rift ;)

Denk dat IB solo een ramp is, zeker als je tegen fireteams komt te spelen.
Het is wel leuk. Maar wat je al zegt je moet wel een full fireteam hebben anders kun je nog wel eens snel plezier der af hebben.

PSN - M4uSzi // -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steffeh
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 14-09 20:34
Was echt enorm zuur met Michel ja, die gasten had .5 k/d met DDOS ( oid ), maar we kregen ze gewoon niet neer. Stomme is dat je boon weg is en je flawless run gewoon veel moeilijker wordt. Eerste flawless run met vaste team ging wel perfect, veel gasten die +50 x flawless waren geweest in sweaty matchess naar huis gestuurd : )

Die matchmaking is overigens erg raar. De eerste 5 potjes waren tegen gasten met 1.5 - 2.0 kd, die wonnen we allemaal, krijgen we de laatste 2 potjes gasten met .8 kd oid, waar je makkelijk van wint, slaat natuurlijk nergens op.

Trials is ook gewoon echt leuk, nu de content opraakt ben ik wel weer in voor wat Flawless 'carry' voor gasten die lighthouse nooit hebben gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLRev0lution
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 20-07 21:50
steffeh schreef op maandag 25 januari 2016 @ 12:37:

Trials is ook gewoon echt leuk, nu de content opraakt ben ik wel weer in voor wat Flawless 'carry' voor gasten die lighthouse nooit hebben gehaald.
Pick me, Pick me! *O* :+ *O*

PSN/XBL/Steam: NLRev0lution

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Was echt enorm zuur met Michel ja, die gasten had .5 k/d met DDOS ( oid ), maar we kregen ze gewoon niet neer. Stomme is dat je boon weg is en je flawless run gewoon veel moeilijker wordt. Eerste flawless run met vaste team ging wel perfect, veel gasten die +50 x flawless waren geweest in sweaty matchess naar huis gestuurd : )

Die matchmaking is overigens erg raar. De eerste 5 potjes waren tegen gasten met 1.5 - 2.0 kd, die wonnen we allemaal, krijgen we de laatste 2 potjes gasten met .8 kd oid, waar je makkelijk van wint, slaat natuurlijk nergens op.

Trials heb ik altijd de leukste PvP modus gevonden. Hoe meer je het speelt hoe beter je ook wordt. Want het is vaak meer een tactisch spel/communicatie. Ze moeten gewoon skills based ranking gaan doen. Dan gaan ook meer en meer mensen trials spelen. Nu wagen heel veel mensen zichzelf er niet aan omdat ze weten dat ze van de mat worden afgeveegd. En eerlijk is eerlijk elk potje met 5-0 verliezen is niet leuk of goed voor het zelfvertrouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hoe checken jullie die KD's zo snel, achteraf op destiny tracker?

Wij liepen gisteren ook vanaf de 6-0 tegen gasten aan met een KD van 1,7 en hoger.
Sta ik dan met me mijn schamele 1.25 :+

Deze map ik echt super nice, alleen jammer dat van de 10 potjes we gisteren er 8 bij de kamer begonnen, heb zelf liever de andere spawn, dan kan je een team gelijk vast zetten in die kamer.

[ Voor 8% gewijzigd door Griffx op 25-01-2016 13:17 ]

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Griffx schreef op maandag 25 januari 2016 @ 13:15:
[...]

Wij liepen gisteren ook vanaf de 6-0 tegen gasten aan met een KD van 1,7 en hoger.

Deze map ik echt super nice, alleen jammer dat van de 10 potjes we gisteren er 8 bij de kamer begonnen, heb zelf liever de andere spawn, dan kan je een team gelijk vast zetten in die kamer.
Destinytrialsreport.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steffeh
Griffx schreef op maandag 25 januari 2016 @ 13:15:
[...]

Nee direct via www.destinytrialsreport.com ( zoals Luuk aangeeft ), kan je direct alle stats, wapens, armor etcetc inzien, erg handig! Vaak checkt 1 iemand die site, iemand anders in-game, want er zit nog wel eens verschil in als ze wisselen ( update gaat niet snel genoeg ).

Maar geeft je wel direct een indicatie of je full yolo modus mag gaan, of tactisch moet gaan spelen :+

Deze map is inderdaad erg leuk en gebalanceerd. Sweaty games zijn de leukste, tegen gasten die een iets hogere k/d hebben, maar je wel gewoon wint :*) ( komt natuurlijk door shadow )
Hoi! }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel8704
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 08:07
Haha ja nu kan ik er wel beetje om lachen maar baalde ontzettend! Wil lighthouse "gewoon" 1x gehaald hebben. Eigenlijk alleen nog maar voor de grimoire! Maar ben trials wel leuk gaan vinden. Ga dus flink oefenen op oa sniper gebruik.

Mochten jullie ooit nog zin hebben en tijd hebben en een 3e te kort komen en en en en en dan weet je me te vinden :+ :P

[ Voor 9% gewijzigd door Michel8704 op 25-01-2016 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PSYVIRII
  • Laatst online: 08-09 21:34
Volgens de stats is het gewoon Trails of Snipers.

PSN: PSYVIRI (aka Lootking) | Inglourious Guardians NL (Platoon: Inglourious Guardians)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
PSYVIRII schreef op maandag 25 januari 2016 @ 13:46:
[...]

Ok.
Vind het prima. Shotguns zijn wel zo goedkoop om kills mee te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PSYVIRII
Verwijderd schreef op maandag 25 januari 2016 @ 13:50:
[...]

Ok.
Vind het prima. Shotguns zijn wel zo goedkoop om kills mee te maken.
Nou een paar top spelers hebben maar een 20% primary wapens en 80% 1000-Yard Stare.

Misschien moet bungie een paar levels maken met 2 eilandjes tegenover elkaar.

PSN: PSYVIRI (aka Lootking) | Inglourious Guardians NL (Platoon: Inglourious Guardians)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
PSYVIRII schreef op maandag 25 januari 2016 @ 13:56:
[...]

Nou een paar top spelers hebben maar een 20% primary wapens en 80% 1000-Yard Stare.

Misschien moet bungie een paar levels maken met 2 eilandjes tegenover elkaar.
Dat is omdat specials effectiever dan primaries zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blisterin_Bull
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17:49

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

Mwoh, dan is het "je eigen fout/schuld" dat je het zover laat komen dat hij in shotgun range komt. Mensen die snipen zeggen toch ook altijd dat mensen maar niet in hun line of sight moeten komen.

Systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Low_Profile
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 17-05 16:08
Simpele oplossing, maak special ammo schaarser. (En misschien 0 ammo bij aanvang) :)

PSN: Low__Profile | Team Shadowloo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Blisterin_Bull schreef op maandag 25 januari 2016 @ 13:57:
Mwoh, dan is het "je eigen fout/schuld" dat je het zover laat komen dat hij in shotgun range komt. Mensen die snipen zeggen toch ook altijd dat mensen maar niet in hun line of sight moeten komen.
Want shotguns hoeven ook echt dichtbij te komen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Low_Profile schreef op maandag 25 januari 2016 @ 13:58:
Simpele oplossing, maak special ammo schaarser. (En misschien 0 ammo bij aanvang) :)
Ik vind dat wel een goeie oplossing. Als vaker gehoord, maar het zou best wel is een oplossing kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blisterin_Bull

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

Nou nou, stel je niet aan. De felwinter tijd is allang voorbij. Wat wil je nou. dat ik m'n loop in je neus moet stoppen? :P

Eigenlijk moeten ze ToO gewoon als inferno elimination zijn. Geen radar en zeer zelden een special crate. Nu speelt iedereen zo ongelooflijk passief met een sniper, en bij paniek snel switchen naar TLW en pew pew pew.

[ Voor 47% gewijzigd door Blisterin_Bull op 25-01-2016 14:01 ]

Systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Blisterin_Bull schreef op maandag 25 januari 2016 @ 14:00:
Nou nou, stel je niet aan. De felwinter tijd is allang voorbij. Wat wil je nou. dat ik m'n loop in je neus moet stoppen? :P
Úh. Shotguns zijn precies hetzelfde toen ze waren in de felwinters tijd. Misschien ietsje minder maar kwa range is er zo goed als niks verminderd.

En ja ik wil dat shotguns max 2 meter range hebben. Niet 5-8 wat ze nu hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PSYVIRII
Verwijderd schreef op maandag 25 januari 2016 @ 14:02:
[...]

Úh. Shotguns zijn precies hetzelfde toen ze waren in de felwinters tijd. Misschien ietsje minder maar kwa range is er zo goed als niks verminderd.

En ja ik wil dat shotguns max 2 meter range hebben. Niet 5-8 wat ze nu hebben.
Chaperone schiet naar de andere kant van de map. Mag dat dan wel ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steffeh
Errrrr, er zijn nog steeds shotguns die je vanaf > 10 meter killen. Dat ding wat je van de postmaster krijgt? Dus iedere speler in feite? Die doet dat dus. En er droppen soms shotguns met god like rolls, ik speel 9 van de 10 keer met chaperone, waarbij je nog enigszins skills nodig hebt. Shotgun is rushen, blinken en gewoon lukraak schieten = kill.

Snipers zijn wel te sterk ten opzichte van primarys ja, als je iemand body shot met een sniper en snel wisselt naar je primary in een 1 op 1 gevecht, win je vaak.
PSYVIRII schreef op maandag 25 januari 2016 @ 14:04:
[...]

Dat is echt niet waar, alleen als je een headshot maakt ( wat van redelijk dichtbij moet ), body shot tegen een shotgunner is einde verhaal. Wapen is al belachelijk generft.

[ Voor 19% gewijzigd door steffeh op 25-01-2016 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blisterin_Bull

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

Dan zou TLW effectiever zijn als shotguns. En volgens jouzelf zijn specials nou eenmaal effectiever als primaries :P

Systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter

Eigenlijk moeten ze ToO gewoon als inferno elimination zijn. Geen radar en zeer zelden een special crate. Nu speelt iedereen zo ongelooflijk passief met een sniper, en bij paniek snel switchen naar TLW en pew pew pew.
Dat zou wel vet zijn ja. En ik ben het met je eens dat er teveel special ammo word gegeven.
Maar er zijn ook zat shotgun rushers. Waar is een beetje moet van word omdat shotguns broken zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
PSYVIRII schreef op maandag 25 januari 2016 @ 14:04:
[...]

Chaperone heeft minder range of evenveel als de vendor shotgun met rangefinder. En Chaperone moet een headshot zijn voor 1 shot. of je moet letterlijk de shotgun in zn buik duwen.
Waar een Conspiracy theory vanaf 8 meter een 1shot is waar je ook raakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PSYVIRII
Verwijderd schreef op maandag 25 januari 2016 @ 14:05:
[...]

Dat zou wel vet zijn ja. En ik ben het met je eens dat er teveel special ammo word gegeven.
Maar er zijn ook zat shotgun rushers. Waar is een beetje moet van word omdat shotguns broken zijn.
Of gewoon alleen primary's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Blisterin_Bull schreef op maandag 25 januari 2016 @ 14:04:
Dan zou TLW effectiever zijn als shotguns. En volgens jouzelf zijn specials nou eenmaal effectiever als primaries :P
Ja dat zijn ze ook. Shotguns hebben gewoon teveel range om gebalanceerd genoemt te worden.
Snipers heb ik eigenlijk weinig over te zeggen omdat je skill nodig heb om er super goed mee te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLRev0lution
Maak er "gewoon" onderscheid in. Variant met skillbased mm (:+) waarbij je moet wachten tot de eerste special valt( denk aan trials/ iron banner), en een niet skillbased variant voor de casuals (misschien ook iron banner, maar vooral "regulier" pvp)

Dit is een simpele uitwerking maar geef er een leuke draai aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PSYVIRII
Verwijderd schreef op maandag 25 januari 2016 @ 14:07:
[...]

Chaperone heeft minder range of evenveel als de vendor shotgun met rangefinder. En Chaperone moet een headshot zijn voor 1 shot. of je moet letterlijk de shotgun in zn buik duwen.
Waar een Conspiracy theory vanaf 8 meter een 1shot is waar je ook raakt.
Chaperone heeft slugs dat is gewoon 1 kogel die afgeschoten word. Midden van het level headshot is gewoon dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
PSYVIRII schreef op maandag 25 januari 2016 @ 14:07:
[...]

Of gewoon alleen primary's.
Mja kan. Maar ze kunnen ook gewoon minder special geven en de special weapons balancen :P
NLRev0lution schreef op maandag 25 januari 2016 @ 14:09:
Maak er "gewoon" onderscheid in. Variant met skillbased mm (:+) waarbij je moet wachten tot de eerste special valt( denk aan trials/ iron banner), en een niet skillbased variant voor de casuals (misschien ook iron banner, maar vooral "regulier" pvp)

Dit is een simpele uitwerking maar geef er een leuke draai aan :)
Ik hoorde vandaag dat er geen SBMM in trials zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
PSYVIRII schreef op maandag 25 januari 2016 @ 14:10:
[...]

Chaperone heeft slugs dat is gewoon 1 kogel die afgeschoten word. Midden van het level headshot is gewoon dood.
Dat is echt onzin. Chaperone heeft sowieso niet meer range dan een normale shotgun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLRev0lution
Verwijderd schreef op maandag 25 januari 2016 @ 14:10:
[...]

Mja kan. Maar ze kunnen ook gewoon minder special geven en de special weapons balancen :P

[...]

Ik hoorde vandaag dat er geen SBMM in trials zit.
Zet aan dan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blisterin_Bull

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

In trials zit WBMM :P
win based mm... in het begin van je passage kom je teams tegen met max. 3 wins.
op het eind ook andere teams die 7 of 8 wins hebben

Systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Trials moet gewoon zonder supers en zonder heavy zijn.
Shotgun vervelend maar die pak ik wel met mijn sidearm.
Daarbij snipen met last word is leuker, en anders mida met shotgun.

Die shadesteppers zijn irritanter met die klote bug waardoor ze in hun sidestep je kunnen killen.

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Blisterin_Bull schreef op maandag 25 januari 2016 @ 14:12:
In trials zit WBMM :P
win based mm... in het begin van je passage kom je teams tegen met max. 3 wins.
op het eind ook andere teams die 7 of 8 wins hebben
Jah precies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steffeh
PSYVIRII schreef op maandag 25 januari 2016 @ 14:10:
[...]

Nee joh, dat is echt niet waar. Je moet best wel dichtbij komen, als je 1 headshot maakt extend 'ie wel, maar zo erg als jij het beschrijft is het niet. Alleen een headshot is instant kill, rest is 2 shot. Wapen is echt niet overpowered.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Griffx schreef op maandag 25 januari 2016 @ 14:12:
Trials moet gewoon zonder supers en zonder heavy zijn.
Shotgun vervelend maar die pak ik wel met mijn sidearm.
Daarbij snipen met last word is leuker, en anders mida met shotgun.

Die shadesteppers zijn irritanter met die klote bug waardoor ze in hun sidestep je kunnen killen.
Oh jezus. Haal aub heavy uit trials. Zo super skillvol om met heavy kills te maken.
Supers vind ik wel dat die erin moeten blijven. Mischien dat ze een barebones playlist moeten maken waar je alleen wapens kan gebruiken.

ik heb mida en sniper :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
steffeh schreef op maandag 25 januari 2016 @ 14:12:
[...]

Nee joh, dat is echt niet waar. Je moet best wel dichtbij komen, als je 1 headshot maakt extend 'ie wel, maar zo erg als jij het beschrijft is het niet. Alleen een headshot is instant kill, rest is 2 shot. Wapen is echt niet overpowered.
Dan moet je deze youtube maar kijken.
Range is nog erger dan de conspirancy

Verwijderd schreef op maandag 25 januari 2016 @ 14:14:
[...]

Oh jezus. Haal aub heavy uit trials. Zo super skillvol om met heavy kills te maken.
Supers vind ik wel dat die erin moeten blijven. Mischien dat ze een barebones playlist moeten maken waar je alleen wapens kan gebruiken.

ik heb mida en sniper :+
Nee man, supers er uit zorgen niet voor een tactical play maar meer voor Yolo ik heb een super.

[ Voor 32% gewijzigd door Griffx op 25-01-2016 14:16 ]

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Griffx schreef op maandag 25 januari 2016 @ 14:15:
[...]

[video]

[...]

Nee man, supers er uit zorgen niet voor een tactical play maar meer voor Yolo ik heb een super.
Conspiracy theory doet hetzelfde op bodyshots. Hij moet headshots maken. En hij is goed met het wapen dus het zou wel op lijken dan? Ah filmpje is prenerf. Dacht al lol.

Supers zorgen juist voor tactical play. Zo werkt destiny :P

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2016 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steffeh
Griffx schreef op maandag 25 januari 2016 @ 14:15:
[...]

[video]

[...]

Zijn jullie dit weekend gesloopt door iemand met een Chaperone toevallig? _/-\o_

Errrr, headshots... Je kent de perk Roadborn he? Die eerste kill was van een normale afstand, daarna word je geboost ( > skill beloond ) waarna je meer range hebt. Shotgun is dom maaien en hopen dat je ook maar iets raakt van 10 meter afstand.

Trouwens, dat filmpje is pre-nerf, daarnaast blijft het een wapen waarmee headshots beloond worden. Wapen schiet nu al een stuk minder ver en minder snel. Alsnog blijft het een beest.

[ Voor 9% gewijzigd door steffeh op 25-01-2016 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
Verwijderd schreef op maandag 25 januari 2016 @ 14:20:
Supers zorgen juist voor tactical play. Zo werkt destiny :P
Heb ooit aan het begin van Destiny aan een dev in een stream gevraagd of er ooit een game modes zonder supers zou komen. Het antwoord was van niet, omdat supers nou eenmaal Destiny maken.

Wel jammer, want je hebt zo veel verschillende wapens dus is er genoeg variatie. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ereaser schreef op maandag 25 januari 2016 @ 14:32:
[...]

Heb ooit aan het begin van Destiny aan een dev in een stream gevraagd of er ooit een game modes zonder supers zou komen. Het antwoord was van niet, omdat supers nou eenmaal Destiny maken.

Wel jammer, want je hebt zo veel verschillende wapens dus is er genoeg variatie. :+
Ja idd. Zou ook niet echt leuk zijn.

Lol wapen variatie. Er waren een paar variaties: Suros, Mythoclast, Thorn/TLW, IB Pulse en nu MIDA/TLW/Doctrine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
steffeh schreef op maandag 25 januari 2016 @ 14:22:
[...]

Zijn jullie dit weekend gesloopt door iemand met een Chaperone toevallig? _/-\o_
Nee gelukkig niet, ik sloop ze (shotguns) vaak met mijn sidearm O+ zeker als ze Yolo recht op je aflopen met een blik van 'ik heb een shotgun i'm gonna kill you' :D
Je komt ze (chaperone) sowieso niet zo veel tegen, met name omdat iedereen met een mida of tlw loopt.
Vooral bezig met mijn sniper, Dumay en Psy zijn onze shotgunners.

Ze mogen van mij de rangefinder perk gaan weg halen net als shotpackage destijds, het lijken soms wel snipers, maar goed voor de win heb je ze wel nodig.
PSYVIRII schreef op maandag 25 januari 2016 @ 13:46:
[...]

Wel een beetje respect voor de snipers, anders pak jij je sniper maar ;( :')

[ Voor 33% gewijzigd door Griffx op 25-01-2016 14:56 ]

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snipen was altijd veel skill voor nodig, maar er is een reden waarom iedereen met die 1000-yard speelt. Dat ding heeft aim-assist als een malle. Als je ook goed kan schieten met een black spindle ofzo dan ben je pas goed in snipen vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 25 januari 2016 @ 14:56:
Snipen was altijd veel skill voor nodig, maar er is een reden waarom iedereen met die 1000-yard speelt. Dat ding heeft aim-assist als een malle. Als je ook goed kan schieten met een black spindle ofzo dan ben je pas goed in snipen vind ik.
Van mij mag hij uit, vaak heb je door die aim assist juist geen headshot omdat iemand voorlangs blinkt.
Al eens met de trials sniper geschoten, die heeft echt een idiote aim assist, gaat nergens over.

[ Voor 9% gewijzigd door Griffx op 25-01-2016 15:00 ]

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 25 januari 2016 @ 14:56:
Aim assist op snipers zegt vrij weinig. Je moet alsnog op het hoofd richten. Of je nou een Eirene gebruikt of een 1k stare. Zelfs een black spindle. Het is niet zoals Primaries dat er bullet magnetisme op zit.
Ik heb deze info van TripleWRECK dus ik kan er wel een beetje vanuit gaan dat het waar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 25 januari 2016 @ 15:04:
[...]

Aim assist op snipers zegt vrij weinig. Je moet alsnog op het hoofd richten. Of je nou een Eirene gebruikt of een 1k stare. Zelfs een black spindle. Het is niet zoals Primaries dat er bullet magnetisme op zit.
Ik heb deze info van TripleWRECK dus ik kan er wel een beetje vanuit gaan dat het waar is.
oh nou. Ik kon in ieder geval nooit snipen in year 1. Toen kwam de 1000-yard en ik raakte ineens best veel mensen. Maar misschien ben ik gewoon beter geworden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 25 januari 2016 @ 15:09:
[...]

oh nou. Ik kon in ieder geval nooit snipen in year 1. Toen kwam de 1000-yard en ik raakte ineens best veel mensen. Maar misschien ben ik gewoon beter geworden :P
Er zit ook wel aim assist op. Maar dat betekend niet dat je opeens veel beter met sniper bent.
Je zal dan wel wat beter geworden zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 25 januari 2016 @ 15:10:
[...]

Er zit ook wel aim assist op. Maar dat betekend niet dat je opeens veel beter met sniper bent.
Maakt wel wat verschil hoor, ben het met je eens dat je nog steeds zelf moet richten, maar je croshair hoeft niet meer vol op het hoofd te staan voor een headshot, de hit registratie is/lijkt wel een stuk groter.
En daarbij merk je het vooral als iemand voorbij loopt, je ziet je croshair dan gewoon weg trekken.

Maar als deze dingen er allemaal niet zouden zijn, dan zou Destiny ook niet zo groot zijn geworden denk ik, het blijft een game waarbij je goed kan in stappen ook in pvp.
Althans het viel me niet tegen O-)

Viel me trouwens op met IB, dat er dan geen legendary guns meer droppen buiten de IB gear.
Year 1 dropten er ook regelmatig matador en party crashers, klopt dit of zien anderen deze wel droppen?
Heb nog steeds geen party crasher :(

[ Voor 29% gewijzigd door Griffx op 25-01-2016 15:17 ]

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Griffx schreef op maandag 25 januari 2016 @ 15:13:
[...]

Maakt wel wat verschil hoor, ben het met je eens dat je nog steeds zelf moet richten, maar je croshair hoeft niet meer vol op het hoofd te staan voor een headshot, de hit registratie is/lijkt wel een stuk groter.
En daarbij merk je het vooral als iemand voorbij loopt, je ziet je croshair dan gewoon weg trekken.

Maar als deze dingen er allemaal niet zouden zijn, dan zou Destiny ook niet zo groot zijn geworden denk ik, het blijft een game waarbij je goed kan in stappen ook in pvp.
Althans het viel me niet tegen O-)
Ja er is ook wel aimassist. Maar ik bedoelde meer dat het niet betekend dat als je mis schiet er wel een headshot van krijgt. En dat als je een 1kstare heb met een shortgaze dat je opeens 10x zoveel kills maakt met sniper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M0nkeymen
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17:36

M0nkeymen

Monkeystyle!

psn: M0nkeymen81 | Inglourious Guardians

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steffeh
Confirmed: iedereen stopt ermee voor nu :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
steffeh schreef op maandag 25 januari 2016 @ 16:01:
Confirmed: iedereen stopt ermee voor nu :D
Ammo heb ik geen probleem mee, heb nog +500 heavy ammo liggen :+
Zodra ze met weapons of gear beginnen nok ik er mee.

Knip: oud nieuws

[ Voor 42% gewijzigd door Griffx op 25-01-2016 16:14 ]

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
Verwijderd schreef op maandag 25 januari 2016 @ 15:10:
[...]

Ik snap best dat Bungie aim assist op snipers heeft, anders is het met een controller vrij onmogelijk om goed te kunnen snipen. Wat ik dan weer niet snap is dat de aim assist zo erg kan verschillen.
Staat hier ook op tweakers, maar op zich logisch als je bedenkt dat Destiny 1 in 2013 uit had moeten komen.

[ Voor 28% gewijzigd door Ereaser op 25-01-2016 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ereaser schreef op maandag 25 januari 2016 @ 16:11:
[...]

Ik snap best dat Bungie aim assist op snipers heeft, anders is het met een controller vrij onmogelijk om goed te kunnen snipen. Wat ik dan weer niet snap is dat de aim assist zo erg kan verschillen.

[...]

Staat hier ook op tweakers, maar op zich logisch als je bedenkt dat Destiny 1 in 2013 uit had moeten komen.
Ja zag het net inderdaad.

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Low_Profile
Gelukkig doe ik voornamelijk PvE, dan maakt het niet uit wat voor gear anderen hebben. Ik vind de fun juist het spelen zelf, en niet de loot. :)

Overigens is heavy ammo packs indirect ook een mogelijkheid tot betere gear. Een of andere gek met veel te veel geld kan in theorie voor duizenden euro's aan heavy packs kopen, en dan gebruiken voor ontiegelijk veel faction donations, en dus rank up packages.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Low_Profile schreef op maandag 25 januari 2016 @ 16:14:
Gelukkig doe ik voornamelijk PvE, dan maakt het niet uit wat voor gear anderen hebben. Ik vind de fun juist het spelen zelf, en niet de loot. :)

Overigens is heavy ammo packs indirect ook een mogelijkheid tot betere gear. Een of andere gek met veel te veel geld kan in theorie voor duizenden euro's aan heavy packs kopen, en dan gebruiken voor ontiegelijk veel faction donations, en dus rank up packages.
Eens, maar die gear kunnen we zelf ook grinden via motes.
Dus hij een zak geld kwijt en ik wat motes.
Ik kies wel voor motes :+

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Low_Profile
Griffx schreef op maandag 25 januari 2016 @ 16:21:
[...]

Eens, maar die gear kunnen we zelf ook grinden via motes.
Dus hij een zak geld kwijt en ik wat motes.
Ik kies wel voor motes :+
Klopt , maar tenzij je weapons exclusief pay only maakt is toch alles uiteindelijk te grinden?

Verschil is dat je zonder te spelen even goede gear kan hebben. (Overigens fine by me) :)
Als iemand daar een fortuin voor over heeft, why not. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het is confirmed dat ze geen synths gaan verkopen.
https://www.reddit.com/r/...arge_you_for_ammo_synths/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat ze maar weer eens wat nieuwe content gaan maken en geen fucking valentijn events!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faaz0
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11-09 08:14
Crashhill schreef op maandag 25 januari 2016 @ 16:39:
Dat ze maar weer eens wat nieuwe content gaan maken en geen fucking valentijn events!
juist. #rage

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Crashhill schreef op maandag 25 januari 2016 @ 16:39:
Dat ze maar weer eens wat nieuwe content gaan maken en geen fucking valentijn events!r
Wat is dit nu weer de Richard. Waar is die liefde van jouw. O+ <3

PSN - M4uSzi // -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
Er staat [removed] :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M0nkeymen

M0nkeymen

Monkeystyle!

Crashhill schreef op maandag 25 januari 2016 @ 18:19:
Iemand zin in Trials btw? Vanaf nu tot 20:00?
Ik wil het wel een x proberen, maar verwacht geen flawless :p heb ut slechts 1x gedaan. las je bericht verkeerd, kan pas vanaf 8 uur...

[ Voor 9% gewijzigd door M0nkeymen op 25-01-2016 18:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20:01
servers zijn weer lekker RIP zeg, de tering.

PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gearloose
Tja shotgun vs sniper...
Bungie geeft guns met bepaalde perks vrij, wat mij betreft is het allemaal legit.
Vereist de ene meer skills dan de ander? Weet niet, is maar net hoe je graag speelt. Komen regelmatig sniper teams tegen in trials die zich volledig ingraven, mij lijkt daar geen zak aan maar so be it.

Die lag is wat mij het meest frustreert, als ik legit gesmoked wordt kan ik vrede mee hebben.
Met welke gun, melee, nade of super dan ook...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
M0nkeymen schreef op maandag 25 januari 2016 @ 18:30:
[...]

Ik wil het wel een x proberen, maar verwacht geen flawless :p heb ut slechts 1x gedaan. las je bericht verkeerd, kan pas vanaf 8 uur...
Ik heb tot 20:00 dus as je snel bent er een derde komt kunnen we paar potjes doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strompel
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-09 01:03

strompel

PSN: jansoe13

Nog mensen die een raid doen?

PSN: jansoe13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:19

Vuvuzela

My spire is forming

Matchmaking geneuzel:
https://www.bungie.net/en/News/News?aid=14278

Vanaf woensdagavond tweaken ze de matchmaking in IB om te testen of het minder laggy is.

Fijn dat ze eens wat communiceren, maar ze mogen van mij meteen alle playlists updaten..

[ Voor 79% gewijzigd door Vuvuzela op 26-01-2016 04:00 ]

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvrbtcpt
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-09 15:37
Waarom maken ze er geen opt-in keuze van?
Checkbox met Ja, Bungie mag mij uit de game kicken als ik langer als x seconden of om de x aantal seconden of 10x in een match een slechte verbinding hebt. En match die mensen maar met elkaar. Dan kunnen lui met lag switch software elkaar lekker irriteren.

[ Voor 8% gewijzigd door rvrbtcpt op 26-01-2016 05:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M0nkeymen

M0nkeymen

Monkeystyle!

Vuvuzela schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 03:49:
Matchmaking geneuzel:
https://www.bungie.net/en/News/News?aid=14278

Vanaf woensdagavond tweaken ze de matchmaking in IB om te testen of het minder laggy is.

Fijn dat ze eens wat communiceren, maar ze mogen van mij meteen alle playlists updaten..
Het is een begin, hopelijk blijven ze zo communiceren, al vraag ik me af of het niet al te laat is. Een hoop spelers zijn al vertrokken. Ook is het nog even afwachen wat de wijzigingen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De mensen die zijn vertrokken, zijn denk ik toch de meeste die het jammer vinden dat er geen nieuwe content is of wordt over gesproken, of om de microtransacties.
Connection en skills based matchmaking, hoop dat ze het goed doen en het zoeken van een tegenstander geen 10 minuten is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexMar
  • Laatst online: 31-10-2023

AlexMar

Psn : Lexzorz.

M0nkeymen schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 08:20:
[...]

Het is een begin, hopelijk blijven ze zo communiceren, al vraag ik me af of het niet al te laat is. Een hoop spelers zijn al vertrokken. Ook is het nog even afwachen wat de wijzigingen zijn.
Al die MLG gasten hebben geen lag nodig, die maken je toch wel af :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Crashhill schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 08:31:
De mensen die zijn vertrokken, zijn denk ik toch de meeste die het jammer vinden dat er geen nieuwe content is of wordt over gesproken, of om de microtransacties.
Connection en skills based matchmaking, hoop dat ze het goed doen en het zoeken van een tegenstander geen 10 minuten is.
Ik heb liever dat ik ff moet wachten dan dat ik een laggy game heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faaz0
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11-09 08:14
Moet zeggen dat ik gisteren avond helemaal geen last hadden van laggende tegenstanders in trials. In tegenstelling tot de rest van het weekend. Verschilt toch enorm soms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Faaz0 schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 08:43:
Moet zeggen dat ik gisteren avond helemaal geen last hadden van laggende tegenstanders in trials. In tegenstelling tot de rest van het weekend. Verschilt toch enorm soms.
Nej wij hadden er 1tje. Eerste match full sweaty lag team. Daarna 10 leuke matches.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisterenavond met een paar potjes skirmish, salvage en rift maar 1x last van latency gehad.
Op maandagavond lijkt het sowiezo een stuk minder te zijn.

Als we nu allemaal al zo goed zijn in pvp met lag, hoe baas zijn we dan zonder lag. :Y oOo

PC Specs

Pagina: 1 ... 167 ... 176 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
-Houd je reacties gerelateerd aan Destiny, het zeker niet de bedoeling om compleet offtopic te gaan