Als je de game al meer dan een jaar speelt dan heb je het meeste wel gezien en hoop je op grote content updates. Niet zoals festival of the lost waar je binnen een paar uur mee klaar bent, omdat je verder niks kan krijgen tenzij je gaat betalen.Atratus schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 09:44:
Stevige reacties. Ik ben dan zeker als een van de weinige blij met nieuwe events? De laatste Iron Banner (was voor mij nieuw) vond ik wel vermakelijk en heb daar ook nog best wat leuke (infusable) loot aan over gehouden. Dus daar kijk ik wel weer naar uit.
Meh Destiny,
Ik kan me nog herinneren dat ik regelmatig (bijna dagelijks) zat te raiden,
Nu check ik af en toe nog de reddit, check wat Xur heeft maar koop eigenlijk niks meer.
De weekly update even gelezen, maar gaat me ook niet overhalen om weer te gaan spelen.
De challenges waren leuk, maar voel me er niet toe aangetrokken om erop door te gaan en naar 320 te gaan want dat heeft weinig nut.
IB heeft me nooit zo helemaal getrokken, Trials vind ik al langer niks meer aan.
Ik hoop heel erg dat Bungo met een nieuw PvE event komt (raid, story, whatever) en dan ga ik weer spelen.
Tenzij the division zo goed is, dat ik niet meer terugkom
/rant
Ik kan me nog herinneren dat ik regelmatig (bijna dagelijks) zat te raiden,
Nu check ik af en toe nog de reddit, check wat Xur heeft maar koop eigenlijk niks meer.
De weekly update even gelezen, maar gaat me ook niet overhalen om weer te gaan spelen.
De challenges waren leuk, maar voel me er niet toe aangetrokken om erop door te gaan en naar 320 te gaan want dat heeft weinig nut.
IB heeft me nooit zo helemaal getrokken, Trials vind ik al langer niks meer aan.
Ik hoop heel erg dat Bungo met een nieuw PvE event komt (raid, story, whatever) en dan ga ik weer spelen.
Tenzij the division zo goed is, dat ik niet meer terugkom
/rant
Hoewel de content allemaal hetzelfde is, en ik de meeste content ook niet meer speel (doe alleen raids en IB tot ik de helm heb), merk ik dat het spelen met 6 man (gisteren weer met NERF) echt altijd superleuk blijft.
Heb me weer rotgelachen om EINDELIJK eens wat faals van Shadow (normaal doet hij alles goed, heel irritant) en ons persoonlijke zoutvaatje Steffeh. Ook Faris vond het nodig om te melden dat alle mensen die 'verward' zijn een kogel verdienen, en zo praat je lekker door
Heb me weer rotgelachen om EINDELIJK eens wat faals van Shadow (normaal doet hij alles goed, heel irritant) en ons persoonlijke zoutvaatje Steffeh. Ook Faris vond het nodig om te melden dat alle mensen die 'verward' zijn een kogel verdienen, en zo praat je lekker door
PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account
Dat blijft de kracht ook van Destiny. Gewoon met 6 man lekker raiden/pvp'en enz. Dat houdt mij ook nog steeds op destiny.UTADDICT schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 10:55:
Hoewel de content allemaal hetzelfde is, en ik de meeste content ook niet meer speel (doe alleen raids en IB tot ik de helm heb), merk ik dat het spelen met 6 man (gisteren weer met NERF) echt altijd superleuk blijft.
PSN - M4uSzi // -
Zonder dit soort chats in een raid zou ik het ook al lang voor gezien houden.UTADDICT schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 10:55:
Blijft toch leuk om met tranen in je ogen soms Oryx af te knallen, of zelf afgeknald te worden.
Thnx.UTADDICT schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 10:55:
Jah het is best wel gezellig, maar ik heb er gewoon geen plezier meer in.
Er moet echt iets goed komen volgende weer anders klaar er mee.
Trials is wel leuk afgezien van de lag.
Nee valt reuVerwijderd schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 11:06:
[...]
Thnx.
ze mee is gewoon latency, zo kan je lagg positief uitleggen, er is namelijk ook 75% van de gamers die aan de goede kant van de lagg (sorry latency) zitten.
Ik ben blij dat jij het nog eens duidelijk uitlegt. En ook zo positief Griffx.Griffx schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 11:07:
[...]
Nee valt reu
ze mee is gewoon latency, zo kan je lagg positief uitleggen, er is namelijk ook 75% van de gamers die aan de goede kant van de lagg (sorry latency) zitten.
Jammer dat ik 9/10 x aan de verkeerde kant zit. Zou het probleem dan gewoon bij mij liggen? Want ja, glasvezel is zo 2010
PSN - M4uSzi // -
Haha, je was wel een beetje zuur idd. Ik probeerde de boel nog op te leuken door:Verwijderd schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 11:06:
[...]
Thnx.
1) Met mijn raidhelm op een neushoorn te spelen en je overal af te shoulderchargen, vooral na de jumppuzzle was erg geslaagd
2) Iedereen bij Golg op te blazen en te ontkennen dat ik de bom had
En nog bleef je salty. Wtf man.
[ Voor 3% gewijzigd door UTADDICT op 22-01-2016 11:33 ]
Nog steeds zo blij met je neushoorn helmUTADDICT schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 11:33:
[...]
Haha, je was wel een beetje zuur idd. Ik probeerde de boel nog op te leuken door:
1) Met mijn raidhelm op een neushoorn te spelen en je overal af te shoulderchargen, vooral na de jumppuzzle was erg geslaagd

PSN - M4uSzi // -
Moet zeggen een upgrade van glasvezel naar adsl 12mbit is mijn KD wel van gestegenM4uSzi schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 11:20:
[...]
Ik ben blij dat jij het nog eens duidelijk uitlegt. En ook zo positief Griffx.
Jammer dat ik 9/10 x aan de verkeerde kant zit. Zou het probleem dan gewoon bij mij liggen? Want ja, glasvezel is zo 2010
Vergeet het zingen niet!UTADDICT schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 11:33:
[...]
Haha, je was wel een beetje zuur idd. Ik probeerde de boel nog op te leuken door:
Ik probeerde ook te trollen, maar dit keer was Faris degene met de rocketlauncher
PSN: Low__Profile | Team Shadowloo
lol ja, ik heb jou ook al eens in je gezicht geraakt met zo'n ding..Low_Profile schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 11:35:
[...]
Vergeet het zingen niet!
Ik probeerde ook te trollen, maar dit keer was Faris degene met de rocketlauncher
Ja dude!
In Destiny (en andere games) wordt je benadeeld als je wel een goede verbinding hebt.. het feit dat iemand die op een 2mbit xdsl verbinding via de wifi op zolder destiny speelt zou hem niet het recht moeten geven om te warpen en mij achter muren dood te schieten..Griffx schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 11:35:
[...]
Moet zeggen een upgrade van glasvezel naar adsl 12mbit is mijn KD wel van gestegen
PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl
Dus iedereen zijn PS4 op wifi overzetten en de router/access point zo ver mogelijk in de achtertuin zetten
ik snap niet waarom het niet beide kan.. maak lekker 3 tot 5 verbindings groepen.. van epic goed naar fuckdatshit en dáárna ga je lekker skillbased matchmaken.
Haha, ik lag ook als een malle als ik over WiFi ga, iemand anders keer met mij ff naar lighthouse gaan dan? de kans op disconnects is trouwens dan ook aanwezig haha
Todays Daily Heroic mission is Lost to Light. Dus wie nog geen Black Spindel heeft
Ik kan evt wel iemand helpen.tilt schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 12:19:
Todays Daily Heroic mission is Lost to Light. Dus wie nog geen Black Spindel heeft
Just grow old with grace
Black Spindle moet ik nog halen. Als iemand mij hiermee kan helpen, graag zelfs.
Kan vanaf 20.30uur. Heel misschien 20.00, maar kan dat niet garanderen.
Edit:
Ik heb al een maat gevraagd om te helpen.
Kan vanaf 20.30uur. Heel misschien 20.00, maar kan dat niet garanderen.
Edit:
Ik heb al een maat gevraagd om te helpen.
[ Voor 14% gewijzigd door Tjesus op 22-01-2016 13:11 ]
Voor de heren die eergisteren met mij de normal raid waren begonnen: mocht er interesse zijn dan kunnen we eventueel vanavond een volgende poging doen/verder gaan waar we gebleven waren!
JezusM0nkeymen schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 09:56:
Deze PvP noob had gister ook nog wat "latency", bij een rus...
[video]
ps. zie psy de killstreak maken
Nee, normaal is het erger.DarkElement schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 14:33:
[...]
Jezusis dat gebruikelijke lag in PVP tegenwoordig?
Wat Uta zegt, het kan nog veel erger, en meestal zitten er wel 2 of 3 aan beide kanten van het team.DarkElement schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 14:33:
[...]
Jezusis dat gebruikelijke lag in PVP tegenwoordig?
Nee man leuk joh, ik zie het al therapie, het zorgt ervoor dat ik in het dagelijks leven minder gefrustreerd ben.DarkElement schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 15:17:
Reden genoeg om PVP voorlopig te blijven vermijden dus
Alle frustratie raak ik dagelijks kwijt in de daily pvp
Ik kan wel wat hulp gebruiken, wanneer heb je tijd? Lukt dat nog in de middag?
PSN: ZogstotenV
Ik wil ook wel die black spindle hebben, ben nu online
PSN: pan-charlie
Oei is het weer Black Spindle tijd?
Morgen gaan we het toch gewoon weer proberen, ToO, maar ben d'r bang voor haha.
Ik ook, heb je n request gestuurd.syntesia schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 15:33:
Ik wil ook wel die black spindle hebben, ben nu online
Iemand online die ons kan helpen?
Hoop op Shores of time, maar ben bang dat het Cathedral of Dusk zal worden.steffeh schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 15:34:
Oei is het weer Black Spindle tijd?
Verwijderd
Mensen die vanavond nog trials wil doen?
Maakt niet uit hoelaat.
-TheNameIsMees
-????
-????
Maakt niet uit hoelaat.
-TheNameIsMees
-????
-????
Ja doe maar niet. Die map is echt fking dom.Griffx schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 15:53:
[...]
Hoop op Shores of time, maar ben bang dat het Cathedral of Dusk zal worden.
Shores is een beetje sniper fest. Maar kan wel leuk zijn.
Ik zou vanavond wel hulp kunnen gebruiken met de Black Spindle.
PSN: basjh
Shores is wel eens eerder geweest, toch? Die map is wel oke, leuke combinatie tussen long- en shortrange volgens mij. Verder zou The Cauldron wel erg leuk zijn, gebalanceerde map.Griffx schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 15:53:
[...]
1900?Verwijderd schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 15:55:
Mensen die vanavond nog trials wil doen?
Maakt niet uit hoelaat.
-TheNameIsMees
- NLRev0lution
- M4uSzi
PSN - M4uSzi // -
Nee shores is helaas nog niet nooit geweest, leuke map met meerdere sniper spots, maar ook manieren om de snipers te verrassen.steffeh schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 16:17:
[...]
Shores is wel eens eerder geweest, toch? Die map is wel oke, leuke combinatie tussen long- en shortrange volgens mij. Verder zou The Cauldron wel erg leuk zijn, gebalanceerde map.
Pantheon of Cauldron zijn ook wel nice, hoewel bij de Cauldron het capture punt niet fair is, deze zou op het A punt moeten liggen van Cauldron control.
Nog iemand nodig?Deluge schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 15:53:
[...]
Ik ook, heb je n request gestuurd.
Ik ben pas vanavond online. Kan dan wel helpen. Weet je een beetje hoe de missie gaat? Dat scheelt namelijk een hoop (h).Deluge schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 15:53:
[...]
Ik ook, heb je n request gestuurd.
Just grow old with grace
Inderdaad, als je vanaf de open kant van de map kijkt heeft de rechter kant een kleine voorsprong om in de middelste kamer te komen. Dat maakt het een stuk makkelijker om daar gewoon te campen.Griffx schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 16:20:
[...]
Pantheon of Cauldron zijn ook wel nice, hoewel bij de Cauldron het capture punt niet fair is, deze zou op het A punt moeten liggen van Cauldron control.
Snap ook echt niet dat in Trials niet iedere ronde de spawn draait, is al meerdere keren op het forum aangegeven. Maar Bungie luistert zo goed
Slecht excuus als je je spawn de schuld gaat geven hoor 
Denk dat we vanavond The Dungeons als map krijgen..
Denk dat we vanavond The Dungeons als map krijgen..
[ Voor 32% gewijzigd door Vuvuzela op 22-01-2016 16:45 ]
I served in a company of heroes.
Nee snap ik ook niet, is zo makkelijk te programmeren.Ereaser schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 16:36:
[...]
Inderdaad, als je vanaf de open kant van de map kijkt heeft de rechter kant een kleine voorsprong om in de middelste kamer te komen. Dat maakt het een stuk makkelijker om daar gewoon te campen.
Snap ook echt niet dat in Trials niet iedere ronde de spawn draait, is al meerdere keren op het forum aangegeven. Maar Bungie luistert zo goed
Zouden ook nog de dungeons of vertigo kunnen worden, deze maps zijn iets meer close combat.
Inmiddels 2 pogingen achter de rug, nog zonder black spindle helaas. Ik weet inmiddels dus hoe het gaat, haha. Enige probleem is dat ik vanavond geen tijd meer heb.Silverscope schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 16:33:
[...]
Ik ben pas vanavond online. Kan dan wel helpen. Weet je een beetje hoe de missie gaat? Dat scheelt namelijk een hoop (h).
@Freek, welk light level heb je en ben je ervaren? We missen namelijk wat firepower.
I know the feelingDeluge schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 16:53:
[...]
Inmiddels 2 pogingen achter de rug, nog zonder black spindle helaas. Ik weet inmiddels dus hoe het gaat, haha. Enige probleem is dat ik vanavond geen tijd meer heb.
@Freek, welk light level heb je en ben je ervaren? We missen namelijk wat firepower.
Ik ben er denk ik rond 19:00, mocht je dan nog online zijn dan kan je me toevoegen.
Just grow old with grace
Ik heb hem een aantal keer gedaan maar nog niet gehaaldDeluge schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 16:53:
[...]
Inmiddels 2 pogingen achter de rug, nog zonder black spindle helaas. Ik weet inmiddels dus hoe het gaat, haha. Enige probleem is dat ik vanavond geen tijd meer heb.

Ik heb een warlock lvl 313.
Met hoeveel minuten op de klok ben je in de laatste kamer eigenlijk? Je wilt daar zijn met rond de 7 minuten te gaan. Dan kan je het zelfs met 2x een 300 erbij nog redden (spreek uit ervaring).
Weke tactiek doe je? Ik heb hem pas gehaald nadat ie voor de 6e keer ofzo de daily was, zeker 30 tries. pas toen ik de shotgun tactiek ging doen met 2 stormcallers en een titan lukte het structureel.
Wij zorgen altijd dat je met ongeveer 7 min op de klok in de laatste kamer bent, ik gebruik altijd 2 stormcallers en in in de ideale situatie hebben ze beiden een invective en een legendary zwaard.
Een bubblebro titan focused zich op rechts (of als ie het makkelijker vind op links) constant op de baas, gewoon een bubbeltje net buiten de deur en constant uit en in je bubbel en op de baas knallen
1 stormcaller cleart constant links
1 stormcaller cleart constant rechts
de overige (titan het liefst) dropt een blessing en knalt voortdurend met heavy (Sleeper Simulant bijvoorbeeld) op de baas.
Drop zijn health niet te snel want per kwart (ongeveer) van zijn healthbar spawnen er nieuwe adds.
Mocht je dood dreigen te gaan, ren snel terug naar de gang waar je vandaan kwam en pak snel een blessing mee en ga verder. (Doodgaan kost meer tijd dan even terugrennen en recoveren)
Beweeg zo veel mogelijk, en gebruik je super wanneer je kan!
Clear de blights eerst en prioriteit 2 = captains.
Er komen geloof ik 4 waves aan enemies, hierna kan je rustig de baas afknallen.
succes.
Weke tactiek doe je? Ik heb hem pas gehaald nadat ie voor de 6e keer ofzo de daily was, zeker 30 tries. pas toen ik de shotgun tactiek ging doen met 2 stormcallers en een titan lukte het structureel.
Wij zorgen altijd dat je met ongeveer 7 min op de klok in de laatste kamer bent, ik gebruik altijd 2 stormcallers en in in de ideale situatie hebben ze beiden een invective en een legendary zwaard.
Een bubblebro titan focused zich op rechts (of als ie het makkelijker vind op links) constant op de baas, gewoon een bubbeltje net buiten de deur en constant uit en in je bubbel en op de baas knallen
1 stormcaller cleart constant links
1 stormcaller cleart constant rechts
de overige (titan het liefst) dropt een blessing en knalt voortdurend met heavy (Sleeper Simulant bijvoorbeeld) op de baas.
Drop zijn health niet te snel want per kwart (ongeveer) van zijn healthbar spawnen er nieuwe adds.
Mocht je dood dreigen te gaan, ren snel terug naar de gang waar je vandaan kwam en pak snel een blessing mee en ga verder. (Doodgaan kost meer tijd dan even terugrennen en recoveren)
Beweeg zo veel mogelijk, en gebruik je super wanneer je kan!
Clear de blights eerst en prioriteit 2 = captains.
Er komen geloof ik 4 waves aan enemies, hierna kan je rustig de baas afknallen.
succes.
Voeg me toe dan proberen we het nog eens! psn: ZogstotenVFreek0416 schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 17:08:
[...]
Ik heb hem een aantal keer gedaan maar nog niet gehaald![]()
Ik heb een warlock lvl 313.
Thieves Den is ook wel cool!Griffx schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 15:53:
[...]
Klopt. Maus, jij en ik.
PSN/XBL/Steam: NLRev0lution
Dude nooooooo. Mja, beetje. Maar op veel maps kan je het voordeel gewoon naar jezelf toetrekken door naar het beste punt te rushen.
Ik heb me voorheen altijd prima vermaakt met jullie allemaal in de VOG, maar TDB was gewoon echt een slechte/saaie raid. HOW was opzich wel leuk, maar dat kon maar met zn 3en, dus dat was al een stuk minder.UTADDICT schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 10:55:
Ook het continue grinden werd op een gegeven moment erg saai. Tel daar nog eens 40 euro bovenop voor een dlc die al gewoon in de basegame had moeten zitten, slechte updates en bungie die niet luistert naar de community en dan ben ik al helemaal weg
Verwijderd
Vanavond laat nog mensen zin in trials?
Vanaf 22,30 ongeveer...
-TheNameIsMees
-????
-????
Vanaf 22,30 ongeveer...
-TheNameIsMees
-????
-????
Verwijderd schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 21:12:
Vanavond laat nog mensen zin in trials?
Vanaf 22,30 ongeveer...
-TheNameIsMees
- michel8704
-????
2 man gezocht voor raid, hm of nm in overleg, evt challange
Ja wat een gare update.AlexMar schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 22:44:
Wat een Kutupdate. Doei.
Ik ga verder met Euro Truck Simulator;
http://www.twitch.tv/gamekings/v/36938118?t=01h18m00s
Ik sta open voor trials raid of black spindel.
Geen ervaring met trials en raid
Psn pan-charlie 298 hunter
Geen ervaring met trials en raid
Psn pan-charlie 298 hunter
Voor trials vind ik het wel een leuke map. Zodra die er met control is ben ik die map echt zo zat.steffeh schreef op zaterdag 23 januari 2016 @ 13:39:
Super vette map voor trials!
PSN - M4uSzi // -
Meer mensen die problemen hebben om in te loggen?
Beetje na 3x lukte het welknoflo0k schreef op zaterdag 23 januari 2016 @ 14:27:
Meer mensen die problemen hebben om in te loggen?
psn: M0nkeymen81 | Inglourious Guardians
Ja absoluut een heerlijke map, je kan snipen maar ook met shottie aan je wins komen.steffeh schreef op zaterdag 23 januari 2016 @ 13:39:
Super vette map voor trials!
Verwijderd
Vanavond nog mensen die trials willen? Moet nog bounties op 1poppetje 
-TheNameIsMees
-??
-??
-TheNameIsMees
-??
-??
Is er een Tweakers/nl guild actief op de Xbox? Speel vaak alleen en zou graag middels voice chat wat groepsactiviteiten doen. Momenteel heb ik alleen Destiny+ The dark below, rest komt later.
Verwijderd
Ik wil nog steeds mijn exotic sword halen... Tot nu toe met 2 groepen niet gehaald ivm tactics. 
Als iemand zich verveeld kan ik wel wat hulp gebruiken!
Als iemand zich verveeld kan ik wel wat hulp gebruiken!
Hoe laat Mees? ik kan/wil wel, maar pas vanaf 2200 ofzo..Verwijderd schreef op zaterdag 23 januari 2016 @ 19:12:
Vanavond nog mensen die trials willen? Moet nog bounties op 1poppetje
-TheNameIsMees
-??
-??
Verwijderd
Als er nog een derde is kan 22uur welHenkie schreef op zaterdag 23 januari 2016 @ 20:44:
[...]
Hoe laat Mees? ik kan/wil wel, maar pas vanaf 2200 ofzo..
Ik wil wel ff mee
Verwijderd
Oke tot rond 22uur danVuvuzela schreef op zaterdag 23 januari 2016 @ 21:34:
Ik wil wel ff mee
Grappige strike speedruns : http://twitch.tv/redbullesports
(Bij shield brothers 2 tank laten slopen en gelijktijdig de derde door de deur verderop laten glitchen, liefst hunter met invis, sta je technisch gezien meteen bij de brothers na het slopen van de tank
)
(Bij shield brothers 2 tank laten slopen en gelijktijdig de derde door de deur verderop laten glitchen, liefst hunter met invis, sta je technisch gezien meteen bij de brothers na het slopen van de tank
[ Voor 3% gewijzigd door NLRev0lution op 23-01-2016 22:53 ]
PSN/XBL/Steam: NLRev0lution
Doen ze ook level 41 strikes ? of alleen level 36 strikes.NLRev0lution schreef op zaterdag 23 januari 2016 @ 22:52:
(Bij shield brothers 2 tank laten slopen en gelijktijdig de derde door de deur verderop laten glitchen, liefst hunter met invis, sta je technisch gezien meteen bij de brothers na het slopen van de tank)
Maar wel leuk om te zien.
[ Voor 3% gewijzigd door nFo op 24-01-2016 16:49 ]
Welke primary zie je aan het begin???NLRev0lution schreef op zaterdag 23 januari 2016 @ 22:52:
(Bij shield brothers 2 tank laten slopen en gelijktijdig de derde door de deur verderop laten glitchen, liefst hunter met invis, sta je technisch gezien meteen bij de brothers na het slopen van de tank)
yes!Crashhill schreef op zondag 24 januari 2016 @ 13:18:
Iemand zin in wat trials?
Sorry heb net via LFG teampje opgedaan topteam zelfs
0-5 - 3-5 haha
Verwijderd
Laat maarCrashhill schreef op zondag 24 januari 2016 @ 13:18:
Iemand zin in wat trials?
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2016 14:24 ]
Iemand voor trials later in de middag?
Verwijderd
Ja ik kan wel vanaf 15,00uur kan ikAlexMar schreef op zondag 24 januari 2016 @ 14:24:
Iemand voor trials later in de middag?
Uurtje of 4? Heb je een derde?
Kom er zo aan, ben wat later.
Is er iemand die ff wil helpen met challange hm? We zoeken nog 1 man. Psn: willem100
Jammer van gisteren, we hadden flawless kunnen gaan. Maar het lag allemaal aan Mees
Mees was echt heel slecht / beest!
Dit topic is gesloten.
Let op:
-Houd je reacties gerelateerd aan Destiny, het zeker niet de bedoeling om compleet offtopic te gaan
-Houd je reacties gerelateerd aan Destiny, het zeker niet de bedoeling om compleet offtopic te gaan