Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biatch
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 01-10 18:49
Crashhill schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 09:49:
[...]

Toen kregen mensen hoop denk ik. _O-
Alleen maar professionals......... :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MGSNK
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09:45
Wij zoeken voor vanavond nog 1 persoon die mee wil doen aan onze Kings Fall Normal Run (full run, naja, poging tot :+ ).
Bij voorkeur iemand die de raid al enige maal gedaan heeft, we hebben al genoeg (3 personen) die de raid slechts 1-2 keer gedaan hebben.

Beginnen om 19.15-19.30 :)

[ Voor 4% gewijzigd door MGSNK op 21-01-2016 10:42 ]

Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jaja. Vandaag de Destiny News update. Wat zullen ze ons brengen, hoop toch echt dat er serieus nieuws komt. Of sowieso een dezer dagen.

PSN - M4uSzi // -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tilt
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14-10-2022

tilt

PSN: tilt1080

MGSNK schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 10:40:
Wij zoeken voor vanavond nog 1 persoon die mee wil doen aan onze Kings Fall Normal Run (full run, naja, poging tot :+ ).
Bij voorkeur iemand die de raid al enige maal gedaan heeft, we hebben al genoeg (3 personen) die de raid slechts 1-2 keer gedaan hebben.

Beginnen om 19.15-19.30 :)
Ik kom wel mee. Heb een maand niet gespeeld :)
Titan LL309 (PSN Tilt1080)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M0nkeymen
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17:07

M0nkeymen

Monkeystyle!

M4uSzi schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 10:41:
Jaja. Vandaag de Destiny News update. Wat zullen ze ons brengen, hoop toch echt dat er serieus nieuws komt. Of sowieso een dezer dagen.
Ik denk dat er nog 2 events komen zoals SRL, En dan tussendoor de Iron banner om de 5/6 weken. En dan nog een update voor balancing. En in September komt dan Destiny 2/3.0. Hopelijk komt er nog iets om een fatsoenlijke 320 ghost/class item te bemachtigen, want die zijn op dit moment zeldzamer dan 320 helmen en primary's.

psn: M0nkeymen81 | Inglourious Guardians

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MGSNK
Crashhill schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 09:36:
[...]

Ging super soepel tot aan Oryx, we zijn 3x van tactiek veranderd, maar iedereen was, ja, hoe zeg je dat, melig? :+
Ja dat tactiek wisselen hielp ook niet. Doet mij denken aan die run die we deden met Steff vorige week :D
En mensen die niet weten welke pilaar van wie is :+
Dan heb je het als titan toch wel makkelijk bovenop :D

Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MGSNK
tilt schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 10:50:
[...]

Ik kom wel mee. Heb een maand niet gespeeld :)
Titan LL309 (PSN Tilt1080)
Staat genoteerd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Nu online
M0nkeymen schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 10:50:
[...]

Ik denk dat er nog 2 events komen zoals SRL, En dan tussendoor de Iron banner om de 5/6 weken. En dan nog een update voor balancing. En in September komt dan Destiny 2/3.0. Hopelijk komt er nog iets om een fatsoenlijke 320 ghost/class item te bemachtigen, want die zijn op dit moment zeldzamer dan 320 helmen en primary's.
Ik mag toch hopen dat ze met iets beters komen dan dat. SRL verveelt snel, vind ik tenminste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17:26
[...]

Iig dat ze die RNG drop is updaten naar wat ze belooft hadden met de Taken King destijds...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MGSNK
baronruud schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 10:57:
[...]

Iig dat ze die RNG drop is updaten naar wat ze belooft hadden met de Taken King destijds...
Wat hadden ze beloofd Ruud?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MGSNK schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 10:59:
[...]

Je zou krijgen wat je nog miste, en blijkbaar volgens Bungie mis ik al een half jaar lang een Ghost :+

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vooral bij de nightfall is het om TE JANKEN!
al die 300+ ghosts hé ben er maar blij mee.
Ik kreeg een:

*tromgeroffel*

292 the Smolder Rocket Launcher

Je weet wel zoeen ding die je uit elke Legendary Heavy Engram krijgt _O-

[ Voor 19% gewijzigd door Crashhill op 21-01-2016 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MGSNK
Crashhill schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 11:02:
Ik kreeg een:

*tromgeroffel*

Verwend nest zijt ge ook he :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Crashhill schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 11:02:
Ik kreeg een:

*tromgeroffel*

Je weet wel zoeen ding die je uit elke Legendary Heavy Engram krijgt _O-
Haha ik een sparrow kit 8)7

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
MGSNK schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 10:59:
[...]

Wat Griffx zegt. Wat je nog moet hebben krijg je niet. En wat je al hebt, krijg je er weer 3 van |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat heb ik liever als een 292 Rocket Launcher of 300 ghost :P

Maar ik heb ook 1x 19 strange coins gehad en een 290 sniper rifle ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Laatst online: 09-10 10:43
Laatst had ik een 286 fusion rifle met 2 mote of light. Daar wordt je echt vrolijk van :X

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07:43
Al dat gezeur over de Nightfall.

het is een 290 light missie, dus krijg je loot die rond dat light level past (290-310), met een incidentele exotic tussendoor.

Niemand verplicht je om met je 319 light die nightfall te doen, je weet wat je rewards gaan zijn. Je doet nu toch ook de normal raid niet, om vervolgens te zeuren over de rewards? Nightfall is géén endgame.

Je vliegt er zo doorheen, krijgt misschien een leuke toeter, dansje of strange coins en een miniscule kans op een godroll op een wapen die dropt.

PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Henkie schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 11:30:

het is een 290 light missie, dus krijg je loot die rond dat light level past (290-310), met een incidentele exotic tussendoor.

Niemand verplicht je om met je 319 light die nightfall te doen, je weet wat je rewards gaan zijn. Je doet nu toch ook de normal raid niet, om vervolgens te zeuren over de rewards? Nightfall is géén endgame.

Je vliegt er zo doorheen, krijgt misschien een leuke toeter, dansje of strange coins en een miniscule kans op een godroll op een wapen die dropt.
:'( klagen hoort erbij henkiepenkie.
Om die reden heb ik trouwens ook de afgelopen 6-7 weken maar 3-4 de nightfall gedaan :).
en als ik hem doe hoop ik eigenlijk altijd op de 19 strange coins of wat three of coins.

en nightfall is near end-game content. dat je dan zooi op 280-290 krijgt is gewoon onzin. Moet minimaal boven de 300 zijn.(okee vooruit volgens jou beredenering leest boven de 290 light)
In het begin mijn allereerste nightfall in TTK, (3-4 dagen na release) was de loot ook al om te janken..

en dat het geen end-game content oplevert is gewoon de fout van Bungie. Enigste loot die je nu krijgt is Kings Fall Hard Mode.. voor de wat hogere levels (die elke noob tegenwoordig in 2 weken bereikt)

Verder #klagenisleuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M0nkeymen

M0nkeymen

Monkeystyle!

Henkie schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 11:30:

Vroeguh! Vroeguh was het "gewoon" endgame, en was er grote kans op een hoge exotic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08-10 13:46

UTADDICT

NERF

NF is gewoon onderdeel van endgame hoor. Alleen nu hevig verpest door een nieuwe insteek.

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

Acties:
  • 0 Henk 'm!
UTADDICT schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 11:57:
NF is gewoon onderdeel van endgame hoor. Alleen nu hevig verpest door een nieuwe insteek.
Vroegah, was de nightfall gewoon een must ook door de XPbuff.
Nu is het door de nieuwe opzet een stike geworden, dus de Nightfall is gewoon verkloot.

Iedereen zat in year 1 te wachten op de nightfall, nu slaat bijna iedereen hem over.

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Daar ben ik dus ook bang voor. Al heb ik me met SRL best wel vermaakt alleen was 3 weekjes wel te lang. En een optie voor 320 ghost juich ik zeker toe.
Griffx schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 10:56:
Volgens mij moeten ze nog een raid op Mars op de planken hebben liggen.
Direct invoeren. zou wel super zijn als der nog een raid kwam in de tussentijd tot destiny 2

PSN - M4uSzi // -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tiguan schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 10:54:
[...]
Ik mag toch hopen dat ze met iets beters komen dan dat. SRL verveelt snel, vind ik tenminste.
SDD
Sparrow Destruction Derby

Het racen op zich heb ik met veel plezier gedaan. Scheelt misschien ook dat ik maar een paar avonden per week speel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
Er komt sowieso een nieuwe crucible mode.

(nee, denk niet zonder de gebruikelijke lag...)

[ Voor 38% gewijzigd door DeBaroN op 21-01-2016 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steffeh
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 09-10 17:51
Hallo, we zoeken voor vanavond nog 2 mensen, hard raid inclusief challenge mode golgoroth, rond 2000 starten, doei!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
M0nkeymen schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 11:51:
[...]

Vroeguh! Vroeguh was het "gewoon" endgame, en was er grote kans op een hoge exotic.
Inderdaad, NF loot was net zo veel waard als een exotic chest in de raid :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

steffeh schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 12:53:
Hallo, we zoeken voor vanavond nog 2 mensen, hard raid inclusief challenge mode golgoroth, rond 2000 starten, doei!
Niet, 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie
UTADDICT schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 11:57:
290 light event is geen endgame, hoe graag je het ook wilt.

optie voor bungo zou zijn om een 'hardmode' NF uit te brengen, met bv 300 of 310 vereiste light.. met dito rewards.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Low_Profile
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 17-05 16:08
Henkie schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 13:21:
[...]

optie voor bungo zou zijn om een 'hardmode' NF uit te brengen, met bv 300 of 310 vereiste light.. met dito rewards.
Dus... Kings Fall NM is ook geen endgame? Mjah, het is maar hoe je het bekijkt heh :P

PSN: Low__Profile | Team Shadowloo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steffeh
Henkie schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 13:21:
[...]

Nightfall was altijd end-game content, en is het nog steeds. Het is de laatste uitdaging op de raid na met een hoog light level, speciale modifiiers die het geheel moeilijker maken etc.

Hardmode raid was ook met light 300 te doen, terwijl je 320 kan zijn. Ook geen end-game dus? :+

Trials, Nightfall, Raids en eventueel IB kan je meerekenen als end-game content, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie
Low_Profile schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 13:27:
[...]

Dus... Kings Fall NM is ook geen endgame? Mjah, het is maar hoe je het bekijkt heh :P
Nee.. de HM is endgame.. dus NM niet.
Nightfall was altijd end-game content, en is het nog steeds. Het is de laatste uitdaging op de raid na met een hoog light level, speciale modifiiers die het geheel moeilijker maken etc.

Hardmode raid was ook met light 300 te doen, terwijl je 320 kan zijn. Ook geen end-game dus? :+

Trials, Nightfall, Raids en eventueel IB kan je meerekenen als end-game content, toch?
NF kan je ook op 280 light doen..

Ik begrijp jullie mening, dat het qua strikes dé endgame is, maar in mijn ogen is het echt geen endgame.

pvp events schalen anders qua 'endgame' . qua lootdrops zijn ze zeker endgame natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiMMieJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-10 11:18

TiMMieJ

PSN: Orixez

Hoe dan ook ze hadden de NF wel iets kunnen geven zodat het de moeite was om hem elke week te doen ipv te skippen. En dat was voorheen dan ook de XP bonus bijvoorbeeld. En dat is zonde omdat je hem nu gewoon niet doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie
je krijgt 500xp voor je vanguard..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLRev0lution
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 09-10 21:13
Henkie schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 14:27:
[...]

[...]

Ik begrijp jullie mening, dat het qua strikes dé endgame is, maar in mijn ogen is het echt geen endgame.

pvp events schalen anders qua 'endgame' . qua lootdrops zijn ze zeker endgame natuurlijk.
Leuk zo'n "mijn mening" vs "mijn mening". Feit is dat bungie het gedefinieerd heeft als end game content. Dat de loot het niet laat zien, of het recommended light level afwijkt van hetgeen je kan bereiken doet niets af aan het feit hoe de ontwikkelaar het gedefinieerd heeft.

PSN/XBL/Steam: NLRev0lution

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Low_Profile
Henkie schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 14:27:
[...]

[...]

Ik zeg al, het is maar hoe je het bekijkt. Nightfall was lange tijd met afstand de moeilijkste activiteit (denk omnigul met ARC burn). Sinds je niet meer naar Orbit gaat bij een wipe is het een meh-activiteit qua moeilijkheid. Je kreeg ook (meestal) loot waar je iets aan had, en je kreeg een hele week een buff. Endgame content is in mijn optiek content waar een speler die bijna alles al heeft nog als uitdaging ervaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie
NLRev0lution schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 14:36:
[...]

Leuk zo'n "mijn mening" vs "mijn mening". Feit is dat bungie het gedefinieerd heeft als end game content. Dat de loot het niet laat zien, of het recommended light level afwijkt van hetgeen je kan bereiken doet niets af aan het feit hoe de ontwikkelaar het gedefinieerd heeft.
Waar staat dan dat bungie het defineert als endgame?

en ja het was endgame. was.

Mij maakt het verder niet uit hoor, ik doe de NF, hoop op een stapel strange coins voor heavy Xur ammo voor mn factions.

[ Voor 11% gewijzigd door Henkie op 21-01-2016 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kings Fall hard mode is ook geen end-game content meer dan. Bedoel die shit doe je tegenwoordig ook met je ogendicht. #mannenpap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Low_Profile
Crashhill schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 14:51:
Kings Fall hard mode is ook geen end-game content meer dan. Bedoel die shit doe je tegenwoordig ook met je ogendicht. #mannenpap
Precies waarom iedereen naar nieuwe content snakt ;)
D'r is niks meer te doen waar uberhaupt een uitdaging in zit.

290+ light is gewoon endgame content. tot level 40 is beginners content, en vanaf lvl40 tot je 290 light bent midgame content. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 19:13

Superkiwi

Hoi doei

NLRev0lution schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 14:36:
[...]
Dat de loot het niet laat zien, [.....]
Niet laat zien?
Ik heb uit de nightfall toch regelmatig (5 euro!) dansjes, scooters, scootertoeters en dergelijke gehad.
Loot van de bovenste plank!
Wapens nauwelijks, ghosts nooit :')
:+

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dvdkiwi schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 15:07:
[...]

Niet laat zien?
Ik heb uit de nightfall toch regelmatig (5 euro!) dansjes, scooters, scootertoeters en dergelijke gehad.
Loot van de bovenste plank!
Wapens nauwelijks, ghosts nooit :')
:+
Dan krijg ik jouw ghosts altijd. 80% van de NF heb ik een ghost :+

PSN - M4uSzi // -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steffeh
M4uSzi schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 15:35:
[...]
Dan krijg ik jouw ghosts altijd. 80% van de NF heb ik een ghost :+
Doe je vanavond mee? Bosjuh is er niet, dus heb je rust :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
steffeh schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 15:38:
[...]

Doe je vanavond mee? Bosjuh is er niet, dus heb je rust :9
Haha. Zo'n last heb je nooit van Bosjuh gaat ene oor in andere oor uit. :+

Maar ben tegen 8 uur nog niet thuis. Anders had ik mee gedaan. :)

PSN - M4uSzi // -

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Crashhill schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 14:51:
Crashhill schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 09:07:
Gisteren weer een hele run gedaan :O ! We zijn 3,5 uur bezig geweest (inc. 2 noobjes)
:X :X :X :>

[ Voor 30% gewijzigd door Griffx op 21-01-2016 16:04 ]

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!
:O je leest weer goed griff :P
Maar wij zijn een clan die ook noobjes op sleeptouw nemen dus dan duurt het soms wat langer en varieert ons team altijd enorm. Maarja, ik snap niet waarom ik mezelf verdedig. Ik ben fucking eindbaas 8)

[ Voor 35% gewijzigd door Crashhill op 21-01-2016 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steffeh
M4uSzi schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 15:41:
[...]
Haha. Zo'n last heb je nooit van Bosjuh gaat ene oor in andere oor uit. :+

Maar ben tegen 8 uur nog niet thuis. Anders had ik mee gedaan. :)
Die daken wachten wel tot morgen mauz! Volgende keer weer!

HALLO? We zoeken nog een zesde voor de HM raid vanavond 2000 :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BiggieByte
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 09-10 16:15
Ik weet dat 90% hier PS4 gamers zijn, maar mochten er toch nog een paar Xbox one gamers zijn die vanavond rond 20:00 uur Kings Fall normal willen doen, stuur me een berichtje.

Gamertag: edje san

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Crashhill schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 16:04:
[...]

Maar wij zijn een clan die ook noobjes op sleeptouw nemen dus dan duurt het soms wat langer en varieert ons team altijd enorm. Maarja, ik snap niet waarom ik mezelf verdedig. Ik ben fucking eindbaas 8)
haha, ja het is zo'n mooie tegenstelling, kon het niet laten :D

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gearloose
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 16:56
Crashhill schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 16:04:
[...]

Wij zijn één en al noob :X
Inglourious noobs had een betere clan naam geweest, met als tag [MUIS] :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wij niet, wij zijn Alleen Maar Professionals... dusja 3,5 uur over een run is best professioneel. Om het allemaal nog professioneler te maken, we waren binnen uurtje bij Oryx :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
steffeh schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 16:04:
[...]

Die daken wachten wel tot morgen mauz! Volgende keer weer!

HALLO? We zoeken nog een zesde voor de HM raid vanavond 2000 :>
Klopt. Maar vriendin niet. :)

NERF zoekt 6de pro voor HM raid om 2000... :+ huphup mensen.

PSN - M4uSzi // -

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Crashhill schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 16:31:
Wij niet, wij zijn Alleen Maar Professionals... dusja 3,5 uur over een run is best professioneel. Om het allemaal nog professioneler te maken, we waren binnen uurtje bij Oryx :+
Oryx blijft een klojoo :X

PSN - M4uSzi // -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MGSNK
Nou nee, wij waren vooral de klojos :+
3 tactieken proberen, door elkaar, iedereen een ander idee over de uitvoering :D

S-K-I-T-T-E-R-E-N-D

8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MGSNK schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 16:35:
[...]

Nou nee, wij waren vooral de klojos :+
3 tactieken proberen, door elkaar, iedereen een ander idee over de uitvoering :D

S-K-I-T-T-E-R-E-N-D

8)
Wij zijn geen klojos! en niet 3, maar 2 tactieken. Knight en no knight strategie.
Maar we hebben hem uiteindelijk wel gehaald toch :D.

That's what counts!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18:35

Vuvuzela

My spire is forming

Daarom gewoon de oude "vertrouwde" no knight strat.. ben er geen fan van. Maar omdat iedereen die vaak heeft gedaan, gaat het de 1e poging gewoon al goed of biiiijna.

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vuvuzela schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 16:37:
Daarom gewoon de oude "vertrouwde" no knight strat.. ben er geen fan van. Maar omdat iedereen die vaak heeft gedaan, gaat het de 1e poging gewoon al goed of biiiijna.
Challenge is zoveel makkelijker. Als iedereen weet wat ie moet doen. En je goed op mekaar in gespeeld bent.

PSN - M4uSzi // -

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Standaard de 16 bommen strategie hier, de No knight strat hangt naar mijn mening te veel van toevalligheden aan elkaar.

Kleine moeite om je knight af te slachten, 2x een 320 rocket sloopt ze en 2 sniper shots ook. Als je 2 man in het midden hebt met blessings + TOM's dan zijn de ogre's ook een kleine moeite, als je buurman je ook even helpt met je ogre totdat de zijne spawnt zijn er altijd 4 man op een ogre aan het schieten.

Gear | Last.fm | twitch.tv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela

Vuvuzela

My spire is forming

Die manier doe ik ook het liefst.. of 8 + 8 bommen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie
M4uSzi schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 16:32:
[...]

Klopt. Maar vriendin niet. :)

NERF zoekt 6de pro voor HM raid om 2000... :+ huphup mensen.
nog nodig?

20:00 moet k wel redden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MGSNK
M4uSzi schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 16:40:
[...]
Challenge is zoveel makkelijker. Als iedereen weet wat ie moet doen. En je goed op mekaar in gespeeld bent.
Eens, al speel ik de laffe bubble titan die boven staat :+
Bevalt mij wel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steffeh
Henkie schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 17:11:
[...]

nog nodig?

20:00 moet k wel redden.
Ja, we hebben namelijk 5 en eentje antwoord niet. Dus even afwachten. Wat mij betreft kan je mee.

Edit: hij gaat wel mee, excuus!

[ Voor 15% gewijzigd door steffeh op 21-01-2016 17:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie
steffeh schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 17:54:
[...]

Ja, we hebben namelijk 5 en eentje antwoord niet. Dus even afwachten. Wat mij betreft kan je mee.

si no problemo

Acties:
  • 0 Henk 'm!
steffeh schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 17:54:
[...]

Waar hebben jullie Buizerd eigenlijk gelaten. Wat is die stil laatste tijd.

PSN - M4uSzi // -

Acties:
  • 0 Henk 'm!
M4uSzi schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 18:48:
[...]
Waar hebben jullie Buizerd eigenlijk gelaten. Wat is die stil laatste tijd.
Die is gevlogen....

Wij doen standaard 8 om 8 bommen.
Mocht dan iemand een knight missen, (overkomt ons nooit) dan ben je niet alles kwijt :+

[ Voor 15% gewijzigd door Griffx op 21-01-2016 19:13 ]

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weilie
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 17-06-2024
Ik begrijp op de een of andere manier de no knight strategie gewoon niet (ik was ook 1 van de redenen dat het gister zo lang duurde bij de professionals ;) ). Ik vind de challenge mode manier makkelijker te begrijpen, alleen was ik wel blij dat ik niet nummer 1 was.

PSN: Weilie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie
weilie schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 19:28:
Ik begrijp op de een of andere manier de no knight strategie gewoon niet (ik was ook 1 van de redenen dat het gister zo lang duurde bij de professionals ;) ). Ik vind de challenge mode manier makkelijker te begrijpen, alleen was ik wel blij dat ik niet nummer 1 was.
die no knight tacktiek gaat (achteraf) ook echt helemaal nergens over!

gewoon lekker knights knallen, en dan indd 8 om 8 detoneren.. hoef je in ieder geval geen rondjes te rennen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela

Vuvuzela

My spire is forming

Jawel.. het is/was wel een slimme manier. Adds en knights spawnen pas als je de ogres doodt. Dus dan houden we die levend tot het echt moet. Scheelt een hoop en sowieso 3 mensen die helemaal niets hoeven doen.
Maar het is niet de leukste manier om oryx te verslaan en ik ben er ook geen voorstander van dus waarom ik het nou verdedig :?

Kom op met die Bungie weekly update..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:14

Convoy

g44p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexMar
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 31-10-2023

AlexMar

Psn : Lexzorz.

Wat een Kutupdate. Doei.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela

Vuvuzela

My spire is forming

Achja.. dinsdag IB Rift.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexMar

AlexMar

Dat is nog debieler, gaat nergens over. Idioten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steffeh
Hahahahahahaha. Dag bungol. Dat weekend Division beta meepakken.

2v2 lijkt me nog wel iets, IB raak ik niet aan. Wat vooral flauw is, is dat ze roepen dat er niets veranderd is aan de matchmaking en het werkt zoals bedoeld. Maar ondertussen hebben ze van alles veranderd en getest. Die achterliggende gedachte snap ik, maar uiteindelijk is het liegen naar je fanbase.

Trouwens: geen enkele pve update of iets? Alles is pvp georiënteerd, bijzonder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Yup...destiny gaat een beetje dood zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesse111
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 31-08 23:45
Verwijderd schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 00:24:
Yup...destiny gaat een beetje dood zo.
Ik denk dat je "is" bedoelt? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexMar

AlexMar

steffeh schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 23:25:

2v2 lijkt me nog wel iets, IB raak ik niet aan. Wat vooral flauw is, is dat ze roepen dat er niets veranderd is aan de matchmaking en het werkt zoals bedoeld. Maar ondertussen hebben ze van alles veranderd en getest. Die achterliggende gedachte snap ik, maar uiteindelijk is het liegen naar je fanbase.

Trouwens: geen enkele pve update of iets? Alles is pvp georiënteerd, bijzonder.
misschien als goedmakertje voor alle pvp shit die fout gaat 8)7 |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jesse111 schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 02:45:
[...]

Ik denk dat je "is" bedoelt? :+
Dat valt mee, zijn nog steeds miljoenen gamers die Destiny spelen, maar ze verliezen er wel 1000den per dag ongeveer had ik gelezen.

Een enorme tegenvaller deze update, wie zit er nu te wachten op een Valentijns toren, wie denken ze wel niet dat ze zijn, eerst dat racen, dat ging nog wel, maar het Bungie is echt zijn verhaallijn kwijt geraakt.

Bounties met valentijn:
-Verleid 10 vrouwelijke titans
-Maak 2 verschillende guardians kids bij een hunter, titan en/of een warlock.
-Bezorg een bos rozen bij Oryx

Echt wtf

[ Voor 13% gewijzigd door Griffx op 22-01-2016 08:44 ]

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faaz0
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11-09 08:14
Haha een event à la festival of the lost; nou nee dank je.
Fix gewoon die lag en matchmaking in pvp, en ga d'r niet zo omheen draaien dat het allemaal de bedoeling was en dat het goed werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Faaz0 schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 08:44:
Haha een event à la festival of the lost; nou nee dank je.
Fix gewoon die lag en matchmaking in pvp, en ga d'r niet zo omheen draaien dat het allemaal de bedoeling was en dat het goed werkt.
Nee Latency, het is latency.

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faaz0
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11-09 08:14
Haha ja was inderdaad bijzonder blij dat ze dat ff expliciet gemeld hebben..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iron Banner > Rift :+ Doe gewoon control of clash.
En valentijns event :'( 't is toch om te janken, we lijken wel hippo hotel. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 22-09 13:33
is toch leuk man. Liefde in een spel is prachtig.

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Punkbuster schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 09:09:
is toch leuk man. Liefde in een spel is prachtig.
Okee leipo, dan ben jij van mij aankomende event #kontneuqen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
steffeh schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 23:25:
Denk dat ik ook maar is the Division ga proberen.....

Als bungie je zo probeert zoet te houden tot destiny 2.....

[ Voor 11% gewijzigd door DeBaroN op 22-01-2016 09:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Crashhill schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 09:00:
Ja met rift heb je al niet fireteam helemaal geen kans.
Goede keuze van Bungie

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Griffx schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 09:23:
[...]

Ja met rift heb je al niet fireteam helemaal geen kans.
Goede keuze van Bungie
Of je moet bij 5 pro's in random team komen maar dat is meestal niet het geval. Ik ben echt niet goed ofzo :+ maar het lijkt dat ik altijd bij slechtere wordt geplaatst. Dus dan is Rift Bye-bye-bye

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 22-09 13:33
Crashhill schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 09:10:
[...]

Okee leipo, dan ben jij van mij aankomende event #kontneuqen
Hahah, dat is valentijn! }:O

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhateverSuitsU
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 11:09

WhateverSuitsU

Xbox: WhateverSuitsU

Stevige reacties. Ik ben dan zeker als een van de weinige blij met nieuwe events? De laatste Iron Banner (was voor mij nieuw) vond ik wel vermakelijk en heb daar ook nog best wat leuke (infusable) loot aan over gehouden. Dus daar kijk ik wel weer naar uit. Ben een Scout rifle liefhebber, dus ook op dat gebied zit er wel wat nieuws bij voor mij.

Het liefdesthema staat wat verder van mijn bed (gamewise), maar eerst maar eens proberen en zien wat het is.

Wat Bungie in mijn ogen beter zou kunnen doen is transparanter communiceren. De verwachtingen zijn dan heel anders dan nu. Een oprechte poging wagen om te luisteren naar de problemen en aangeven wanneer ze verwachten een oplossing te implementeren helpt daar ook al bij. Wat kan het kwaad om aan te geven wanneer ze met een groot nieuwsbericht komen (Destiny 2?) of incrementele patches/events?

Overigens als het gaat om lag problemen heb ik dat tot nu toe maar een paar keer mee gemaakt (speel op xbox en playstation Destiny en op de xbox merk ik het het minste).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik speel eigenlijk ook amper tot niet meer. Black spindle en de NF voor het laatst gedaan. Hele sparrow racing overgeslagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Atratus schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 09:44:
Stevige reacties. Ik ben dan zeker als een van de weinige blij met nieuwe events? De laatste Iron Banner (was voor mij nieuw) vond ik wel vermakelijk en heb daar ook nog best wat leuke (infusable) loot aan over gehouden. Dus daar kijk ik wel weer naar uit. Ben een Scout rifle liefhebber, dus ook op dat gebied zit er wel wat nieuws bij voor mij.

Het liefdesthema staat wat verder van mijn bed (gamewise), maar eerst maar eens proberen en zien wat het is.

Wat Bungie in mijn ogen beter zou kunnen doen is transparanter communiceren. De verwachtingen zijn dan heel anders dan nu. Een oprechte poging wagen om te luisteren naar de problemen en aangeven wanneer ze verwachten een oplossing te implementeren helpt daar ook al bij. Wat kan het kwaad om aan te geven wanneer ze met een groot nieuwsbericht komen (Destiny 2?) of incrementele patches/events?

Overigens als het gaat om lag problemen heb ik dat tot nu toe maar een paar keer mee gemaakt (speel op xbox en playstation Destiny en op de xbox merk ik het het minste).
Geeft niet, iedereen zijn gebrek :>
Nee zonder dollen ik denk dat dat het verschil is tussen Year 1 en Year 2 players en dat geeft niet.
Destiny krijgt nog steeds nieuwe spelers erbij en oude spelers haken af, meeste spelers hier zitten als sinds Year 1 in de game, en hebben weinig meer te winnen in Destiny.

Voor ons (Year 1) valt het erg tegen.

Hoewel ik natuurlijk niet weet of je Year 1 of Year 2 bent :+

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhateverSuitsU
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 11:09

WhateverSuitsU

Xbox: WhateverSuitsU

Griffx schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 09:48:
[...]

Geeft niet, iedereen zijn gebrek :>
Nee zonder dollen ik denk dat dat het verschil is tussen Year 1 en Year 2 players en dat geeft niet.
Destiny krijgt nog steeds nieuwe spelers erbij en oude spelers haken af, meeste spelers hier zitten als sinds Year 1 in de game, en hebben weinig meer te winnen in Destiny.

Voor ons (Year 1) valt het erg tegen.

Hoewel ik natuurlijk niet weet of je Year 1 of Year 2 bent :+
Ik denk dat je hier een punt hebt inderdaad. Al speelde ik Destiny wel op de release day (geloof dat het de Vanguard edition was ofzo), maar had het na een paar uur spelen niet meer aangeraakt, totdat TTK expansion uit werd gebracht. Dus ik zie mezelf meer als een Year 2 speler, want alle discussies over wijzigingen in armor/wapens en de transities naar Year 2 gaan grotendeels aan mij voorbij (bewust of onbewust).

Anyway, ik hou mijn verwachtingen laag, dat helpt denk ik ;)

Overigens heb ik wel ontzettend veel lol gehad sinds TTK, samen met wat buddies in een fireteam strikes/nf doen biedt veel lol (maar als je boven de 300 Light zit weinig loot, dat dan weer wel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M0nkeymen

M0nkeymen

Monkeystyle!

Deze PvP noob had gister ook nog wat "latency", bij een rus...
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=EYMEksBuock]
ps. zie psy de killstreak maken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexMar

AlexMar

Weet niet wat nou slechter is, de weekly update of de inventory van xur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08-10 12:00

Jumpiefox

Hoi ?

Zo, had echt gehoopt een surprise announcement iets vets....maar nee hoor. fucking valentijn event...wtf. Kan je zeker ook weer allerlei shit voor kopen bij tess? $$$

Heb het spel al een maandje of langer niet aangeraakt, en ziet er naar uit dat dat zo gaat blijven ook. Vermaak me wel wel met Cod en Rainbow siege. Binnenkort Division beta een weekendje mee pakken en dan zien we wel.

Verwacht ook eerlijk gezegd niks meer van de volgende event, opbokken met je events en geef ons eens echte content. Een dikke vette nieuwe raid of planeet of weet ik veel wat. Dat racen was leuk voor een weekje. Events zijn leuk als toevoeging als je al genoeg content hebt..Wachten op Destiny 2 dus blijkbaar.

The first casualty in war is always the truth...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

Crashhill schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 09:00:
Habbo Hotel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• libbes1979
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 25-08-2024
Jumpiefox schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 10:17:
Zo, had echt gehoopt een surprise announcement iets vets....maar nee hoor. fucking valentijn event...wtf. Kan je zeker ook weer allerlei shit voor kopen bij tess? $$$

Heb het spel al een maandje of langer niet aangeraakt, en ziet er naar uit dat dat zo gaat blijven ook. Vermaak me wel wel met Cod en Rainbow siege. Binnenkort Division beta een weekendje mee pakken en dan zien we wel.

Verwacht ook eerlijk gezegd niks meer van de volgende event, opbokken met je events en geef ons eens echte content. Een dikke vette nieuwe raid of planeet of weet ik veel wat. Dat racen was leuk voor een weekje. Events zijn leuk als toevoeging als je al genoeg content hebt..Wachten op Destiny 2 dus blijkbaar.
Hier sluit ik me volledig bij aan

Sparrow racing leuk maar als ik wil racen dan koop ik wel een race game

en die events tja leuk maar totaal niet relevant qua gameplay

PSN: libbes1979

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Als ze volgende week geen boeiende update heb dan zullen ze veel spelers verliezen.
Pagina: 1 ... 165 ... 176 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
-Houd je reacties gerelateerd aan Destiny, het zeker niet de bedoeling om compleet offtopic te gaan