automation fanboy
BumpNLRev0lution schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 09:50:
Nog liefhebbers om de golgoroth challenge straks te doen?
PSN/XBL/Steam: NLRev0lution
I served in a company of heroes.
Omdat als je hoge elo heb en tegen laggers komt gaat je elo heel hard naar beneden gaat. Dus het zegt meer over rng matchmaking dat skill. En ik snap dat het wel wat met skill te maken heb hoor.AlexMar schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 10:02:
[...]
Elo zegt vrij weinig omdat, ik snap deze even niet.
Afgezien van het feit dat er veel laggers een hoge elo hebben?...
Pff idd, was echt een schrale actie.AlexMar schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 09:50:
Wij kwamen op 7-0 een pro team tegen, die ook even onder roystonricky zn psn naam een add hadden geplaatst over lighthouse carry.
Hier door werd ie bedolven met verschrikkelijk veel friend requests.
Nog nooit zo populair gevoeld
Hoe laat wil je beginnen?
PSN: iManchuu
Zodra er een vol fireteam is..
heb enkele weken geleden Destiny gekocht en was hier even aan het zoeken naar een Guide want heb nogal wat vragen maar de link in de eerste topic werkt jammer genoeg niet meer : ( de destiny quick guide)
heft er iemand hier een goede link voor?
(sorry moet dit al vaak gevraagd zijn... maar zijn hier Bijzonder veel posts op deze topic
http://www.usgamer.net/ar...raid-strikes-and-bountiesSpastjen schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 11:42:
Hoi iedereen!
heb enkele weken geleden Destiny gekocht en was hier even aan het zoeken naar een Guide want heb nogal wat vragen maar de link in de eerste topic werkt jammer genoeg niet meer : ( de destiny quick guide)
(sorry moet dit al vaak gevraagd zijn... maar zijn hier Bijzonder veel posts op deze topic
Staat alles in.
PSN: PSYVIRI (aka Lootking) | Inglourious Guardians NL (Platoon: Inglourious Guardians)
Ah, weer een teer zieltje erbijSpastjen schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 11:42:
Hoi iedereen!
heb enkele weken geleden Destiny gekocht
Ik heb een fireteam via Reddit. We zoeken nu nog eentje, wil je anders mee?
Sorry zitten net vol
[ Voor 6% gewijzigd door NippleWarrior op 19-01-2016 11:54 ]
PSN: iManchuu
en dankje PSYVIRII ! staan er ook gewone tips & tricks in qua skills en profile gebruik?
(kan hier op mn werk niet openen
Gewoon spelen. Het komt allemaal wel.Spastjen schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 11:53:
Thx Viper!
en dankje PSYVIRII ! staan er ook gewone tips & tricks in qua skills en profile gebruik?
(kan hier op mn werk niet openen)
Je hebt ook wel is uitzonderingen....NLRev0lution schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 11:55:
[...]
Gewoon spelen. Het komt allemaal wel.
Wil je er over praten?
Psn : Basolic
[ Voor 3% gewijzigd door Basolic op 19-01-2016 13:02 ]
PSN: libbes1979
Jij bent er één van. Want het is "eens", niet "is".
Pannenkoek.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Dat is ook zo. Grinden komt later welNLRev0lution schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 11:55:
[...]
Gewoon spelen. Het komt allemaal wel.
PSN: PSYVIRI (aka Lootking) | Inglourious Guardians NL (Platoon: Inglourious Guardians)
Met spekdvdkiwi schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 13:21:
[...]
Pannenkoek.

Thnx voor de toegevoegde waarde!dvdkiwi schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 13:21:
[...]
Pannenkoek.

Er zal hier vast wel iemand zijn die je kan/wil helpen via de refer a friend.Spastjen schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 11:42:
Hoi iedereen!
Ik probeer die jongen te helpen, dus graag gedaan
Het komt gewoon ontzettend dom over.
[ Voor 34% gewijzigd door Superkiwi op 19-01-2016 14:13 ]
http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/45616214dvdkiwi schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 14:03:
[...]
Ik probeer die jongen te helpen, dus graag gedaan
Het komt gewoon ontzettend dom over.
.... de logodvdkiwi schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 13:42:
Degene die de logo en de kleuren heeft gemaakt is de club leader. Die kun je makkelijk zien als je naar het club profile gaat natuurlijk

Komt zo dom over.
[ Voor 10% gewijzigd door DeBaroN op 19-01-2016 14:27 ]
Aangepast
Maar knap dat je mijn laatste reacties even hebt doorzocht om me terug te kunnen pakken.
@Chrashhill:
Soms sluipt er een foutje in.
Maar het structureel verkeerd gebruik van me/mijn, is/eens en na/naar is gewoon dom.
Of zijn jullie allemaal gastjes met petjes, bontkraagjes en nektasjes?
*edit* zien jullie die smiley hierbij? Neem dat nou alsjeblieft niet zo serieus...
[ Voor 131% gewijzigd door Superkiwi op 19-01-2016 15:46 ]
Rot effe lekker een eind op met je gezeik man....dvdkiwi schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 14:27:
@Chrashhill:
Maar het structureel verkeerd gebruik van me/mijn, is/eens en na/naar is gewoon dom.
Ga Nederlandse les op een school geven ofzo, je gaat hier toch niet mensen "pakken" op spelling en grammatica...
Wat een gedoe...
Maar ach. Ik ben domp, lomp en famous!
Bite me!
[ Voor 87% gewijzigd door Gearloose op 19-01-2016 14:41 ]
Het is mijn!!!
MIJN, NIET MEN!!!
Leer het nou eens
Gearloose schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 14:43:
[...]
Het is mijn!!!
MIJN, NIET MEN!!!
Leer het nou eens![]()
![]()

Deze reactie zegt al genoeg...Gearloose schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 14:34:
[...]
Rot effe lekker een eind op met je gezeik man....
Ga Nederlandse les op een school geven ofzo, je gaat hier toch niet mensen "pakken" op spelling en grammatica...
Maar, heb nou niet de illusie dat door mensen te verbeteren er een einde komt aan slecht taalgebruik
Dat is 1) iets heel hardnekkigs, en 2) werkt het vaak zelfs averechts (en komt het neer op een hoop off-topic gebral)
Gewoon een stukje geldingsdrang loslaten, probeer het eens!
PSN: Low__Profile | Team Shadowloo
Ik snap niet waar je je druk om maakt. Maar proberen mensen te corrigeren op een forum voor computernerds vind ik nogal grappig. Zeg dan dat ze een fatsoenlijke spellingscontrole of zo installeren.dvdkiwi schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 14:27:
Het logo.
Aangepast
Maar knap dat je mijn laatste reacties even hebt doorzocht om me terug te kunnen pakken.
@Chrashhill:
Maak je niet zo druk joh.. en als ik met een petje, bontkraagje en nektasje rondloop maakt dat toch niet uit. Misschien staat het mij wel goed, en ben ik fucking lekker. Dit zijn vooroordelen. Daar maak ik me zelf druk om, vooroordelen, dat verneukt de wereld pas, niet is/eens me/mijn. Verder gewoon kusjes en knuffels enzo
[ Voor 6% gewijzigd door Crashhill op 19-01-2016 14:52 ]
Inderdaad, lekker boeiend, waarom werken we bijna allemaal met computers hier op tweakers omdat daar autocorrect op zit.Crashhill schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 14:51:
[...]
Ik snap niet waar je je druk om maakt. Maar proberen mensen te corrigeren op een forum voor computernerds vind ik nogal grappig. Zeg dan dat ze een fatsoenlijke spellingscontrole of zo installeren.
Maak je niet zo druk joh.. en als ik met een petje, bontkraagje en nektasje rondloop maakt dat toch niet uit. Misschien staat het mij wel goed, en ben ik fucking lekker. Dit zijn vooroordelen. Daar maak ik me zelf druk om, vooroordelen, dat verneukt de wereld pas, niet is/eens me/mijn. Verder gewoon kusjes en knuffels enzomaar als iedereen toch heel zijn shit post
doe ik graag mee aan dat geiten gedrag
Back on topic over Destiny ipv het groot diktee der nederlandsche taal.
Berg je dan maar!
Daar heb je gelijk inLow_Profile schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 14:51:
[...]
Maar, heb nou niet de illusie dat door mensen te verbeteren er een einde komt aan slecht taalgebruik
Dat is 1) iets heel hardnekkigs, en 2) werkt het vaak zelfs averechts (en komt het neer op een hoop off-topic gebral)
Gewoon een stukje geldingsdrang loslaten, probeer het eens!
Maar toch hoop ik dat mensen het uiteindelijk wél weer goed gaan doen. Iedereen heeft het immers geleerd op de basisschool, dus waarom ze het nu opeens niet meer doen/kunnen is mij een raadsel.
Maar goed, ik zal er over ophouden.
Blij om te zien dat er iemand is die gewoon normaal reageert
Veel plezier met Destiny verder
+1 gegeven.
Ik ben sinds kort begonnen met Destiny, maar vroeg mij al zo'n beetje af wat ik allemaal kon doen.
Waar ik nu vooral ben is het omhoog krijgen van mijn Light en alle skills bemachtigen voor de Sunbringer subclass dmv Main Quest/Bounties. (Ben al lvl 40)
Er staan nog andere taken voor mij op het lijstje, zoals het zoeken van alle Ghosts, verzamelen van Calcified Fragment en de Dead Orbit rank omhoog krijgen.
Alleen door tentamens kan ik helaas niet al te veel tijd besteden aan Destiny.
Voor ghosts en fragments:Tjesus schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 15:02:
[...]
+1 gegeven.
Ik ben sinds kort begonnen met Destiny, maar vroeg mij al zo'n beetje af wat ik allemaal kon doen.
Waar ik nu vooral ben is het omhoog krijgen van mijn Light en alle skills bemachtigen voor de Sunbringer subclass dmv Main Quest/Bounties. (Ben al lvl 40)
Er staan nog andere taken voor mij op het lijstje, zoals het zoeken van alle Ghosts, verzamelen van Calcified Fragment en de Dead Orbit rank omhoog krijgen.
http://destinyghosthunter.net/
PSN / Gamertag invoeren en hoppa!
Er is genoeg te doen, grinden voor Ghosts komt wel.Tjesus schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 15:02:
[...]
+1 gegeven.
Eerst zorgen dat je rond de 290 light zit voor een normal Kingsfall raid.
Dan de raid doen, en daarna fragments farmen voor een Touch of Malice, je hebt er 45 nodig.
Als je dan rond de 300/310 zit dan kan je de Kingsfall hardmode doen.
Dan heb je nog Crota en VoG raid, Prison of Elders 28/32/34/35
En als je echt maar dan ook echt niets meer kan verzinnen dan ga je je grimoire sprokkelen

Vergeet Iron banner en Sparrow Racing nietGriffx schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 15:19:
[...]
Er is genoeg te doen, grinden voor Ghosts komt wel.
Eerst zorgen dat je rond de 290 light zit voor een normal Kingsfall raid.
Dan de raid doen, en daarna fragments farmen voor een Touch of Malice, je hebt er 45 nodig.
Als je dan rond de 300/310 zit dan kan je de Kingsfall hardmode doen.
Dan heb je nog Crota en VoG raid, Prison of Elders 28/32/34/35
En als je echt maar dan ook echt niets meer kan verzinnen dan ga je je grimoire sprokkelen

golgie deze week weer, kom maar op met de 320 armor.
en fallen S.A.B.E.R. als nightfall..
Epic - Heavily shielded and highly aggressive enemies appear in great numbers.
Small Arms - Primary Weapon damage is favored.
Grounded - Players take more damage while airborne.
Chaff - Player radar is disabled.
Trickle - Recharge of abilities is significantly reduced.
https://www.reddit.com/r/...ly_reset_thread_20160119/
[ Voor 69% gewijzigd door Henkie op 19-01-2016 15:30 ]
PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl
Jij begint er toch over? Dan word je teruggepakt, en plaats je een cynische reactie om het af te doen? Best wel jammer.dvdkiwi schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 14:27:
Het logo.
Aangepast
@Chrashhill:
Ik zie het al aan je voetnoot, niet iedereen kan intellectueel aan jou tippen.
OOOH!Griffx schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 14:54:
[...]
Back on topic over Destiny ipv het groot diktee der nederlandsche taal.
Maar goed. Dit weekend ging Trials wel erg lekker zonder lag, maar maandagavond was het weer feest. Nova bombs die niets uitrichten en zo. Zouden even onze 7-0 innen, maar Bungel besloot anders met laggers
I served in a company of heroes.
Of zijn er nog 5 man die een raid willen doen?
Of 2 voor een NF om de tijd te doden?
PSN: jansoe13
Kom er zo aan, even iemand helpen hierwillem100 schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 20:06:
Wij zoeken nog 2 man. Psn: willem100
PSN: basjh
Ja hoormonk3y schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 20:39:
Is 291 ook goed of nog net te laag?
PSN - M4uSzi // -
[ Voor 14% gewijzigd door Crashhill op 20-01-2016 09:19 ]
Ik zou gister 320 worden... Dus ik denk ik infuse me 320(hunter) chest even in me 319 titan chest. Zat ik nog niet in met menu voor infusen... maar 1 menuutje ervoor... dus dismantle ik hem gewoonCrashhill schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 09:19:
nog 1 lightpuntje van 320 af :O!

psn: M0nkeymen81 | Inglourious Guardians
Ik krijg gewoon geen helm voor de Hunter, als ik infuse van andere chars wordt ik wel 320. Maar dat wil ik nietM0nkeymen schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 09:37:
[...]
Ik zou gister 320 worden... Dus ik denk ik infuse me 320(hunter) chest even in me 319 titan chest. Zat ik nog niet in met menu voor infusen... maar 1 menuutje ervoor... dus dismantle ik hem gewoonach ja toch weer 3 legendary marks
Nu is me warlock gelukkig al wel 320
Rank 5 sparrow racing noem maar op, maar nog nooit een 320 helm gekregen buiten de challenge, wel 319
Je had duidelijk niet je dag gisterenM0nkeymen schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 09:37:
[...]
Ik zou gister 320 worden... Dus ik denk ik infuse me 320(hunter) chest even in me 319 titan chest. Zat ik nog niet in met menu voor infusen... maar 1 menuutje ervoor... dus dismantle ik hem gewoonach ja toch weer 3 legendary marks

Maar ach, je bent inglourious of je bent het niet

Maar de vraag is nu... Hoe hoog is je PVP gearM0nkeymen schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 09:37:
[...]
Dan red ik de 320 nog nietPSYVIRII schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 09:46:
[...]
Maar de vraag is nu... Hoe hoog is je PVP gear
[ Voor 27% gewijzigd door M0nkeymen op 20-01-2016 09:58 ]
Hunter 319PSYVIRII schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 09:46:
[...]
Maar de vraag is nu... Hoe hoog is je PVP gear
Warlock 319
Titan 319
Met PvP perks
Ik kan nog een ervaren sidekick gebruiken dus mocht er nog een ervaren sidekick meewillen: feel free to do so!!
Enige 2 "eisen" die ik stel:
Minimaal 290 light en
Een sniper rifle met om en nabij de 290 light.
Starttijd: 20:00 verzamelen
- ik zei de gek
- gereserveerd, laat vanavond even weten of dit definitief is
-
-
-
-
can i join? heb alleen ervaring tot het stuk met dat aura.Michel8704 schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 10:07:
Goed, zijn er wat nieuwelingen die vanavond een kings fall raid willen doen op Normal(!).
Ik kan nog een ervaren sidekick gebruiken dus mocht er nog een ervaren sidekick meewillen: feel free to do so!!
Minimaal 290 light en
- ik zei de gek
-
-
-
-
Just grow old with grace
Staat erbij toch 😝 Citeer jezelf even in het lijstje voor de volgende!Silverscope schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 10:16:
[...]
can i join? heb alleen ervaring tot het stuk met dat aura.
Like so?Michel8704 schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 10:07:
Goed, zijn er wat nieuwelingen die vanavond een kings fall raid willen doen op Normal(!).
Minimaal 290 light en
- ik zei de gek
- Kunstenaar
-
-
-
Just grow old with grace
Moet ik zeggen dat hij wel tegen kwik, kwek en kwak speelt.
Verder zie je hier natuurlijk wel de kracht van Shadestep
Whole lot of stars ***
Mee eens, dit zie ik hem met een 8-0 op zijn passage echt niet doen.Rudios schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 13:31:
[...]
Moet ik zeggen dat hij wel tegen kwik, kwek en kwak speelt.
Verder zie je hier natuurlijk wel de kracht van Shadestep
Snap niet dat ze hem niet pushen met shotguns.
M0nkeymen schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 09:37:
[...]

Nog 3 man gezocht! wie o wie wil eens de raid mee maken, ik leg alles uitMichel8704 schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 10:07:
Minimaal 290 light en
- ik zei de gek
- Kunstenaar
- MijnJaz
-
-
-
[ Voor 6% gewijzigd door Michel8704 op 20-01-2016 17:07 ]
Alles uitleggen: Wipe Wipe Wipe WipeMichel8704 schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 16:07:
[...]
Nog 3 man gezocht! wie o wie wil eens de raid mee maken, ik leg alles uit
Ik kan goed dodgen en springen

Just grow old with grace
PSYVIRII schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 16:27:
[...]
Alles uitleggen: Wipe Wipe Wipe WipeAmmo run, Ammo run, Ammo run, Ammo run
Als ik het mijn goed herinner dan kunnen we het jouw 100 keer uitleggen maar wipen we nog steeds elke keer bij de warpriest
Maar nu met gordonrot wel lekker 320 armor farmen voor me PVP gear, alleen valt steeds de verkeerde shit

Schoentjes, schoentjes, schoentjes....
Terwijl al me chars al vette shiny patta's hebben.

....moet nog 320 schoenen.
Net lvl 40 en wil straks met jullie mee kunnen knallen. Ben pas 1 maandje bezig, dus alles van info is welkom.
Natuurlijk kan ik zelf ook googlen, maar het gaat soepeler als ik de zelfde informatie en tactiek heb als de mensen waar ik mee wil raiden.
Heb tot nu toe op me hunter en me warlock troep gehad die al 320 waren, hopelijk dropt er voor me titan een 320 chestGearloose schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 16:59:
[...]
Als ik het mijn goed herinner dan kunnen we het jouw 100 keer uitleggen maar wipen we nog steeds elke keer bij de warpriest![]()
Maar nu met gordonrot wel lekker 320 armor farmen voor me PVP gear, alleen valt steeds de verkeerde shit![]()
Schoentjes, schoentjes, schoentjes....
Terwijl al me chars al vette shiny patta's hebben.
Kan ondanks het leren wel een potje wagen.Michel8704 schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 16:07:
[...]
Nog 3 man gezocht! wie o wie wil eens de raid mee maken, ik leg alles uit
Light 295, 1000-yard stare 288.
Edit: Owja, geen ervaring.
[ Voor 5% gewijzigd door Tjesus op 20-01-2016 18:20 ]
- ik zei de gek
- Kunstenaar
- MijnJaz
- P1K4NT0
-
-
Staat genoteerd!
Ik weet niet hoe hoog je light is, maar mocht je rond de 290 zitten wil ik best een poging doen om je mee te nemen?knoflo0k schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 18:06:
Iemand tips voor een goede Raid walkthrough? liever geen video maar gewoon tekst.
Net lvl 40 en wil straks met jullie mee kunnen knallen. Ben pas 1 maandje bezig, dus alles van info is welkom.
Natuurlijk kan ik zelf ook googlen, maar het gaat soepeler als ik de zelfde informatie en tactiek heb als de mensen waar ik mee wil raiden.
[ Voor 18% gewijzigd door Michel8704 op 20-01-2016 18:35 ]
[ Voor 74% gewijzigd door M4uSzi op 20-01-2016 19:24 ]
PSN - M4uSzi // -
Heb ik voor je, ben er alleen pas tegen 21:00
Super. Gaan we eerst eens kijken hoever we zelf komen. Met ons Dreamteam.Griffx schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 19:53:
[...]
Heb ik voor je, ben er alleen pas tegen 21:00
PSN - M4uSzi // -
Waarom noem jij jezelf zovaak een noob als ik vragen mag. Als jij iets niet bent is het wel een noob.
[ Voor 9% gewijzigd door DarkElement op 20-01-2016 21:48 ]
Heb je hem wel eens zien spelen?DarkElement schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 21:48:
[...]
Waarom noem jij jezelf zovaak een noob als ik vragen mag. Als jij iets niet bent is het wel een noob.
PSN: Houtvlot
Vol.
[ Voor 5% gewijzigd door Henkie op 20-01-2016 22:00 ]
Maus en het woord professional zou ik ook niet in een mond durven te noemen hoor...
Maar hell, wat weet ik ervan
Pff heb die gozer te vaak zien spelen. Wat een aanfluiting is die.
PSN - M4uSzi // -
Waarom niet? Professionele Noob.Michel8704 schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 22:33:
[...]
Maus en het woord professional zou ik ook niet in een mond durven te noemen hoor...![]()
Maar hell, wat weet ik ervan![]()
PSN - M4uSzi // -
Maar maar. Ik ben wel een noob. Echt waarDarkElement schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 21:48:
[...]
PSN - M4uSzi // -
VanavondTwammo schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 07:30:
Iemand enig idee wanneer er meer informatie naar buiten komt over de februari update? En wat kunnen we ervan verwachten?
4 nieuwe posts en quotes na elkaar, met zo'n quadra-post ben je tenminste wel een forum-noob.
Vanavond nog Golg groups?
[ Voor 6% gewijzigd door UTADDICT op 21-01-2016 08:10 ]
PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

Lol 3,5 uur ging soepel last ikCrashhill schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 09:07:
Gisteren weer een hele run gedaan! We zijn 3,5 uur bezig geweest (inc. 2 noobjes), maar het was het waard
. Weer een 320 Ghost gekregen JeeeeeeJ! Volgende week alleen nog bij Oryx een helmpje voor mijn Hunter
Na dinsdag voor de 1e keer mijn hunter volledig door HM meegenomen te hebben is die van 311 naar 318 gegaan, gelijk mn hoogste char
Ging super soepel tot aan Oryx, we zijn 3x van tactiek veranderd, maar iedereen was, ja, hoe zeg je dat, melig?Biatch schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 09:33:
[...]
Lol 3,5 uur ging soepel last ik
Na dinsdag voor de 1e keer mijn hunter volledig door HM meegenomen te hebben is die van 311 naar 318 gegaan, gelijk mn hoogste char
Toen we na een uur oryx voor het eerst de shade hadden gezien ging het toch ineens een stuk beterCrashhill schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 09:36:
[...]
Ging super soepel tot aan Oryx, we zijn 3x van tactiek veranderd, maar iedereen was, ja, hoe zeg je dat, melig?
PSN: Houtvlot
Toen kregen mensen hoop denk ik.dinges schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 09:41:
[...]
Toen we na een uur oryx voor het eerst de shade hadden gezien ging het toch ineens een stuk beter

Dit topic is gesloten.
-Houd je reacties gerelateerd aan Destiny, het zeker niet de bedoeling om compleet offtopic te gaan