automation fanboy
Verwijderd
PSN: Duinday
Iemand zin?
Fixed
[ Voor 10% gewijzigd door Henkie op 16-01-2016 11:31 ]
PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl
Psn: willem100
[ Voor 100% gewijzigd door GMacD op 16-01-2016 21:33 ]
vanavond misschienAlexMar schreef op zondag 17 januari 2016 @ 11:22:
Iemand voor trials?
Geen carry, gezien er al 2 'newbies' op HM mee gaan.
Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd schreef op zondag 17 januari 2016 @ 15:32:
Wie wilt vanavond trials om 20,30uur? Even voor de bounties en we zien wel of we langs de lighthouse gaan
-TheNameIsMees
-????
-????
Staat genoteerdDarkElement schreef op zondag 17 januari 2016 @ 15:26:
Ik wel. 319 lock.
Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life
Ik wil wel mee. Ik heb op mijn Hunter nog een CP @ Gorgoroth, willen jullie die ook nog doen? Of alleen Oryx.MGSNK schreef op zondag 17 januari 2016 @ 15:10:
Wij willen vanavond nog een poging wagen op Oryx hardmode (checkpoint Oryx). Iemand die ons handje wil helpen om 20.00?
Geen carry, gezien er al 2 'newbies' op HM mee gaan.
Zie je bericht te laat. Wij zijn al klaarGrudgie schreef op zondag 17 januari 2016 @ 17:50:
[...]
Ik wil wel mee. Ik heb op mijn Hunter nog een CP @ Gorgoroth, willen jullie die ook nog doen? Of alleen Oryx.
[ Voor 13% gewijzigd door AlexMar op 17-01-2016 21:22 ]
[ Voor 41% gewijzigd door MGSNK op 17-01-2016 21:35 ]
PSN: Timmehhh84

#zalhettochechtwaarzijn
PSN: Brwmaster
En bam ShardsCrashhill schreef op maandag 18 januari 2016 @ 09:12:
't ging gister prima inderdaad1 ronde en bam gehaald
#zalhettochechtwaarzijn

PSN: PSYVIRI (aka Lootking) | Inglourious Guardians NL (Platoon: Inglourious Guardians)
Klopt, haha! Maar dat maakt niet uit
Ik vind het alleen nog nuttig om de Oryx Challenge te doen.
Zit nu met mijn pvp gear tussen de 316 en 319, dus nog ff een paar challenges en dan ben ik er klaar mee.Crashhill schreef op maandag 18 januari 2016 @ 09:42:
[...]
Klopt, haha! Maar dat maakt niet uit.
Ik vind het alleen nog nuttig om de Oryx Challenge te doen.
Wanneer komt IB weer?
Zo lang er IB is in de week van 26 FEB ben ik tevredenGriffx schreef op maandag 18 januari 2016 @ 10:46:
[...]
Zit nu met mijn pvp gear tussen de 316 en 319, dus nog ff een paar challenges en dan ben ik er klaar mee.
Wanneer komt IB weer?
Ik gok dat jij vrij bent in die periodeCrashhill schreef op maandag 18 januari 2016 @ 10:53:
[...]
Zo lang er IB is in de week van 26 FEB ben ik tevreden
PSN - M4uSzi // -
Deze week weer Gorgoroth dus in iedereval armor.Griffx schreef op maandag 18 januari 2016 @ 10:46:
[...]
Zit nu met mijn pvp gear tussen de 316 en 319, dus nog ff een paar challenges en dan ben ik er klaar mee.
Wanneer komt IB weer?
PSN: PSYVIRI (aka Lootking) | Inglourious Guardians NL (Platoon: Inglourious Guardians)
Nee, dan is er de Alleen Maar Professionals LANPARTY!
Hopelijk gaat Bungie ooit komen met private matches, dan kunnen we als clans tegen elkaar spelenCrashhill schreef op maandag 18 januari 2016 @ 12:15:
[...]
Gaan we dan weer met zijn alle onszelf op clanbase zettenGriffx schreef op maandag 18 januari 2016 @ 12:23:
[...]
Hopelijk gaat Bungie ooit komen met private matches, dan kunnen we als clans tegen elkaar spelen
Rip clanbaseCrashhill schreef op maandag 18 januari 2016 @ 12:25:
[...]
Gaan we dan weer met zijn alle onszelf op clanbase zetten

Veel goede herinneringen aan gehad, nummer 1 van Benelux met de clan voor Tactical Ops
Ach natuurlijk wist ik wel. Hoe moet ik dat toch weten.Crashhill schreef op maandag 18 januari 2016 @ 12:15:
[...]
Gezellig. Dan is IB wel helemaal tof om te doen.
PSN - M4uSzi // -
automation fanboy
Yup!M4uSzi schreef op maandag 18 januari 2016 @ 12:38:
[...]
Ach natuurlijk wist ik wel. Hoe moet ik dat toch weten.![]()
Wat een lastige is dit zeg, lukt me niet om te soloen
HM? zo ja doe ik wel mee!FrankoNL schreef op maandag 18 januari 2016 @ 13:45:
Zijn er nog gegadigden om vanavond Kings fall te doen? Vanaf daughters?
automation fanboy
Kom je ook?M4uSzi schreef op maandag 18 januari 2016 @ 12:38:
[...]
Ach natuurlijk wist ik wel. Hoe moet ik dat toch weten.![]()
PSN: Houtvlot
Titan 318/319 afhankelijk van wapens.
Ik heb even zitten googlen, maar ik kan het niet meer vindenDarkElement schreef op maandag 18 januari 2016 @ 15:33:
En houtvlot stuur mij eens door hoe je die eject onzin fixedje had het over iets van je behuizing buigen ofzo?
Was volgens mij ergens een reactie op een site met uitleg hoe het normaal is te fixen ofzo. Iets in de richting van "als dit allemaal niet werkt, probeer dit!"
Klopt, je krijgt andere teams tegen je die op 8-0 staan of voor de scarrab aan het farmen zijn.Seeebab schreef op maandag 18 januari 2016 @ 16:12:
Bij trials of Osiris, als je op 8-0 staat, kom je dan zoiezo tegenstanders tegen die ook op 8-0 staan?? Gisteren zaten we weer op 8-0 met nog 1 mercy over maar dan 2 keer zwaar op ons doos gekregen door mannen met Last word en sniper... IK WIL NAAR DE LIGHTHOUUUUUSE!!!
Lighthouse is meer een begrip dan dat er nog iets te halen valt helaas.
[ Voor 7% gewijzigd door Griffx op 18-01-2016 16:19 ]
Het rubbertje onder de PS wat doorloopt in de eject knop verwijderen. Je zou de voorzijde ook iets kunnen ophogen. Dat deed t voor mij.
Op youtube staat een filmpje om een schroef aan te draaien.
Zet er een baksteen tegen, dan kan hij er ook niet uit.DarkElement schreef op maandag 18 januari 2016 @ 16:22:
Thanks Bas! Maar die had ik beiden al geprobeerd, probleem blijft helaas terugkomen.
automation fanboy
Haha. Maar het is toch alleen professionals?
En tis in Den Haag toch? weet je hoever weg dat is.
PSN - M4uSzi // -
PSN: cssfir3 | NERF - Never Ending Rifle Fire
VOLDarkElement schreef op maandag 18 januari 2016 @ 20:15:
3 gezocht voor Warpriest challenge, starten wanneer compleet (uiterlijk 21:00)
1. darkelement1987
2. Willem100
3. Malev74
4.
5.
6.
Iemand die zich verveelt en wil helpen? Zou het zeer op prijs stellen.
kan ik je gelijk trakteren op dat biertje!M4uSzi schreef op maandag 18 januari 2016 @ 17:54:
[...]
Haha. Maar het is toch alleen professionals?
En tis in Den Haag toch? weet je hoever weg dat is.
Lol, je mag best een avondje langskomen hoor! Rijswijk toch?Michel8704 schreef op maandag 18 januari 2016 @ 21:13:
[...]
kan ik je gelijk trakteren op dat biertje!
Ken die achterop bij mij op de fiets!dinges schreef op maandag 18 januari 2016 @ 21:17:
[...]
Lol, je mag best een avondje langskomen hoor! Rijswijk toch?
Jep! vanaf mn balkonnetje kan ik zo zwaaien!dinges schreef op maandag 18 januari 2016 @ 21:17:
[...]
Lol, je mag best een avondje langskomen hoor! Rijswijk toch?
Geef maar gil als het zover is
Rijswijk lekker dichtbij.
Ik ben geen Professional, maar ik kan je wel vertellen dat die Lan party niet in Rijswijk zal plaats vinden...Griffx schreef op maandag 18 januari 2016 @ 22:34:
Moeten we ergens een lanparty crashen met Inglourious guardians![]()
Rijswijk lekker dichtbij.
Rijswijk of Den Haag, beginnen allebei met een RMichel8704 schreef op maandag 18 januari 2016 @ 23:11:
[...]
Ik ben geen Professional, maar ik kan je wel vertellen dat die Lan party niet in Rijswijk zal plaats vinden...
PSN: Brwmaster
Ben er wel een beetje klaar mee zo...
Haha ja, als je er ravenhage van maaktGriffx schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 00:34:
[...]
Rijswijk of Den Haag, beginnen allebei met een R
We hadden gisterenavond de afspraak gemaakt om niet over lag te praten, wel iets laggy soms maar geen irritatie daardoor.Verwijderd schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 08:43:
Godver, Trials was weer lekker lagfest gisteren. We hebben gister ook voor de eerste keer 3 losses achter elkaar door lag.
Ben er wel een beetje klaar mee zo...
8-0 en toen was ons geluk op tegen een pro sniper team.
[ Voor 5% gewijzigd door Griffx op 19-01-2016 09:40 ]
Wij kwamen op 7-0 een pro team tegen, die ook even onder roystonricky zn psn naam een add hadden geplaatst over lighthouse carry.Griffx schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 09:39:
[...]
We hadden gisterenavond de afspraak gemaakt om niet over lag te praten, wel iets laggy soms maar geen irritatie daardoor.
8-0 en toen was ons geluk op tegen een pro sniper team.
Hier door werd ie bedolven met verschrikkelijk veel friend requests.
PSN/XBL/Steam: NLRev0lution
haha, en als je dan je messages aan hebt staan zien je je radar niet meer.AlexMar schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 09:50:
[...]
Wij kwamen op 7-0 een pro team tegen, die ook even onder roystonricky zn psn naam een add hadden geplaatst over lighthouse carry.
Hier door werd ie bedolven met verschrikkelijk veel friend requests.
Geniaal gevonden.
Wij hadden bij een team tegen die ons er probeerde uit te laggen, gevolg was dat wij nog met zn 3en waren en hun maar met 2.
geniaal ja, alleen erg flauw, die gasten hebben +1700 eloGriffx schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 09:54:
[...]
haha, en als je dan je messages aan hebt staan zien je je radar niet meer.
Geniaal gevonden.![]()
Wij hadden bij een team tegen die ons er probeerde uit te laggen, gevolg was dat wij nog met zn 3en waren en hun maar met 2.

Haha, zondag avond speelden we tegen een team met als tag [Lagg] ging echt nergens over, stuiterden heel de map over, zolang Bungie dit niet aanpast is lighthouse niet meer skillbased maar connection based.Crashhill schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 09:55:
Als mensen iemand met lag willen meenemen kan dat. Ik ga gewoon via WiFidaar heb ik geen lagswitch voor nodig haha!
Elo zegt vrij weinig omdat, ik snap deze even niet.Griffx schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 10:01:
[...]
Klopt Grimoire tegenwoordig ook niet veel meer.
Afgezien van het feit dat er veel laggers een hoge elo hebben?...
Staat voor Enormously Laggy Object dus hoe hoger hoe erger de lagg.AlexMar schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 10:02:
[...]
Elo zegt vrij weinig omdat, ik snap deze even niet.
Afgezien van het feit dat er veel laggers een hoge elo hebben?...
lol...Griffx schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 10:20:
[...]
Staat voor Enormously Laggy Object dus hoe hoger hoe erger de lagg.

automation fanboy
Echt, ik dacht dat die dingen een mythe warenPunkbuster schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 10:22:
die gasten hebben allemaal een lag-switch.. google maar, die bestaat al vanaf het ps2 platform ( socom had je ze al haha )
Dit topic is gesloten.
-Houd je reacties gerelateerd aan Destiny, het zeker niet de bedoeling om compleet offtopic te gaan