Wilde graag ff Iron Banner fixen, weer maintenance van PSN. Lekker dan. Heeft iemand anders ook dit probleem?
Volgens Bungie help een storing.MijnJaz schreef op maandag 01 februari 2016 @ 17:44:
Wilde graag ff Iron Banner fixen, weer maintenance van PSN. Lekker dan. Heeft iemand anders ook dit probleem?
Gewoon weer he, vorige keer ook al. Kut psnMijnJaz schreef op maandag 01 februari 2016 @ 17:44:
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Ik doe op Oryx altijd melee-only. stelletje noobs met je wapens.
PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl
Baas!Henkie schreef op maandag 01 februari 2016 @ 18:25:
Ik maak aan dat addergebroed m'n handen niet vuilHenkie schreef op maandag 01 februari 2016 @ 18:25:
PSN: Low__Profile | Team Shadowloo
al dat oryx geneuzel. heel de toM heb je niet nodig als je groep 315+ is. met een WoL bubble sloop je die ogres met 2 sniperschoten per dude in het midden.
Wil je het fancy doen, zet je een titan met WoL in het midden en een hunter met quiver ofzo..
Iemand zin in nightfall of zoekt nog iemand voor NM KF?
PSN: basjh
Als iemand ff court of oryx wil farmen, dan kun je mij joinen. Ben ff een shitload coins aan het wegwerken
Je kunt ze ook dismantelenLow_Profile schreef op maandag 01 februari 2016 @ 22:00:
Als iemand ff court of oryx wil farmen, dan kun je mij joinen. Ben ff een shitload coins aan het wegwerken
Joa, maar ik had er opzich ook best ff zin in. En als er nieuwe spelers zijn die de loot wel kunnen gebruiken zou dat meegenomen zijn
Verwijderd
Ik vind trials deze week wel leuk, maar normaal is trials toch een stuk leuker. Komt denk ikomdat je 2 rechte gangen hebt waar alles gebeurd
Ik kan op deze map zo niet snipen, en dan ben je eik al de lul. je kunt buitenom het gevecht wel veranderen.Verwijderd schreef op maandag 01 februari 2016 @ 22:14:
Ik vind trials deze week wel leuk, maar normaal is trials toch een stuk leuker. Komt denk ikomdat je 2 rechte gangen hebt waar alles gebeurd
Gewoon dansen, kan je om de hoek kijken wat er staatCrashhill schreef op maandag 01 februari 2016 @ 22:23:
[...]
Ik kan op deze map zo niet snipen, en dan ben je eik al de lul. je kunt buitenom het gevecht wel veranderen.
stuur me volgende keer ff berichtje dan aardappelGriffx schreef op maandag 01 februari 2016 @ 23:15:
6de man gezocht voor Oryx challenge.
En klaar.
3x primary 320 gehad....zucht.
Ruilen? Krijg jij mijn helmpjesGriffx schreef op maandag 01 februari 2016 @ 23:15:
En klaar.
Iron Banner level 5 gehaald, armpjes van 318 gekregen.
Netjes
Netjes
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Gister weer weer paar levels gedaan. Ben nu bijna 32 geloof ik begint al op te schieten
Is wel echt een verslavend spelletje haha
PSN: Brwmaster
Ik heb precies het zelfde, er dropt gewoon geen helm.. ( dit is was de vorige oryx challenge ook al.)Griffx schreef op maandag 01 februari 2016 @ 23:15:
En klaar.
Bij de WP heb ik het zelfde met de special, die dropt nooit, al 6 x heavy ofzo..
automation fanboy
Kunnen weleens missies spelen? Heb nog een 2e warlock die 30 is.Br3wmaster schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 09:03:
Gister weer weer paar levels gedaan. Ben nu bijna 32 geloof ik begint al op te schietenIs wel echt een verslavend spelletje haha
Ja dat is prima gezellig. Ben denk vanavond wel online vanaf half 9 oidMars18 schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 09:20:
[...]
Kunnen weleens missies spelen? Heb nog een 2e warlock die 30 is.
Nog 3 gezocht voor de warpriest challenge. Beginnen wanneer compleet.
PSN/XBL/Steam: NLRev0lution
Jup of je kan over een tijd weer 250 keer racen voor een helm.Punkbuster schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 09:11:
[...]
Ik heb precies het zelfde, er dropt gewoon geen helm.. ( dit is was de vorige oryx challenge ook al.)
Bij de WP heb ik het zelfde met de special, die dropt nooit, al 6 x heavy ofzo..
PSN: PSYVIRI (aka Lootking) | Inglourious Guardians NL (Platoon: Inglourious Guardians)
Ik heb gisteren met een groepje wat tries gedaan op warpriest. Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik daar de volgende keer kan starten? Zonder dus die verdomde jumping puzzels te hoeven doen 😉
Een checkpoint zoeken (iemand joinen die een checkpoint heeft / al voorbij de jumping puzzles is)Menace_1981 schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 14:16:
Ik heb gisteren met een groepje wat tries gedaan op warpriest. Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik daar de volgende keer kan starten? Zonder dus die verdomde jumping puzzels te hoeven doen 😉
Hier Lightlevel 295 Warlock op zoek naar vooral geduldige en humorvolle SUPER Guardians om een King Fall raid voor het eerst te doen... geduld omdat ik niet de jongste ben 40 jaar oud
Ben nog walkthrough's op youtube aan het kijken om me voor te bereiden..
Oh ik heb GT fcdhbubbles en heb een Xdoos one..
Oh ik heb GT fcdhbubbles en heb een Xdoos one..
Beter gewoon die jumppuzzels oefenen, is ook handig voor later in de raidMenace_1981 schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 14:16:
Ja dank je, het lukte mij vrij snel om beide te voltooien, maar mijn vraag is meer: ik ben tot warpriest gekomen, heb ik daar nu een checkpoint? Kan ik nu daarheen en start ik dan bij warpriest?
Als je bij de warpriest gekomen bent dan heb je daar inderdaad een checkpoint.Menace_1981 schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 16:42:
Ja dank je, het lukte mij vrij snel om beide te voltooien, maar mijn vraag is meer: ik ben tot warpriest gekomen, heb ik daar nu een checkpoint? Kan ik nu daarheen en start ik dan bij warpriest?
Wel enkel op normal of hard, al naar gelang wat je gestart hebt.
Als je meerdere karakters hebt dan kun je het checkpoint nog delen met vrienden en zelf ook weer joinen met een ander karakter om het checkpoint op die manier over te nemen op andere karakters.
Als je de CP met een ander karakter overneemt moet je de de warpriest wel even starten, anders kan het zijn dat je de CP niet hebt.
Trouwens dat CP kan ik ook nog gebruiken :-)
Ik las dit, dacht FUCK YEAH lets go.jeroen181921 schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 14:51:
Hier Lightlevel 295 Warlock op zoek naar vooral geduldige en humorvolle SUPER Guardians om een King Fall raid voor het eerst te doen... geduld omdat ik niet de jongste ben 40 jaar oud![]()
![]()
Oh ik heb GT fcdhbubbles
maar toen..
RIP.en heb een Xdoos one..
Iemand nog iets doen op destiny, NF of zo?
PSN: jansoe13
Hij moet maar een ps4 gaan halen dus!Henkie schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 17:38:
[...]
Ik las dit, dacht FUCK YEAH lets go.
maar toen..
[...]
RIP.
En, 40+ zegt niks hoor! Ik ken er genoeg die qua skills nog in de top meedoen.
Alleen die reactietijden gaan wat achteruit
(Wel een brok aan ervaring)
Dat soort mensen hebben wij ook in ons groepje (clan). Wel gezelligLow_Profile schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 18:23:
[...]
Ja, vrij overheerschend PS4 volk hier...Low_Profile schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 18:23:
[...]
Hij moet maar een ps4 gaan halen dus!
En, 40+ zegt niks hoor! Ik ken er genoeg die qua skills nog in de top meedoen.
3x heavy uit de challenge.. oryx zelf dropte nog een 320 primary voor me. helaas geen ghosts of armpjes deze week
Hou je wel rekening met de reset op dinsdagochtend, dan ben je je checkpoints weer kwijt.Menace_1981 schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 16:42:
Maar wel gezellig
[ Voor 19% gewijzigd door Griffx op 02-02-2016 18:47 ]
Voor vanavond 20 u zoeken we nog 1 persoon voor oryx hm full, wie wil?
Ik wil wel meeJeroenMeloen schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 18:51:
Voor vanavond 20 u zoeken we nog 1 persoon voor oryx hm full, wie wil?
Sta nu bij Valus, 2 plekken vrij voor easy loot
[ Voor 12% gewijzigd door strompel op 02-02-2016 18:56 ]
zijn er mensen die mij een keer mee willen nemen in een nf? Ben een noob met 289 maar wil het wel is zien
Ik kom zo online en wil wel helpen. Misschien heb je een derde?Musigo schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 19:08:
zijn er mensen die mij een keer mee willen nemen in een nf? Ben een noob met 289 maar wil het wel is zien
Ik kan tot 2000Musigo schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 19:08:
Ik wil graag een keer kings fall nm proberen, hunter 294. Groep waarbij ik kan aansluiten? psn: ikbenfrank
Ik heb eventueel wel zin om mee te doen. Heb volgens mij nog een checkpoint tot de kamer met totems.
Ben nooit verder gekomen, dus verder geen ervaring.
Ben nooit verder gekomen, dus verder geen ervaring.
Mensen nog een raid HM of nightfall nu?
PSN: Gewoon_GJ Destiny: Hunter/Titan/Warlock
Zitten btw alweer aan bijna 700 pagina's. is het niet tijd voor topic deel 2
?
[ Voor 3% gewijzigd door DarkElement op 03-02-2016 05:11 ]
Neeee!!! Ik heb nu ook de indruk dat ik de verkeerde console heb gekozen maar ik vind de controller van de xdoos wat beter in de hand liggen ;-) Zijn er dan echt geen xdozen hierHenkie schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 17:38:
[...]
Ik las dit, dacht FUCK YEAH lets go.
maar toen..
[...]
RIP.
Iemand een idee hoe ik zonder de King Fall raid nog een beetje omhoog kan met light level?
Ondertussen maar wachten op nieuwe Playstation...
1 op de 10 hier is een Xdoos ongeveer.jeroen181921 schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 07:39:
[...]
Neeee!!! Ik heb nu ook de indruk dat ik de verkeerde console heb gekozen maar ik vind de controller van de xdoos wat beter in de hand liggen ;-) Zijn er dan echt geen xdozen hier![]()
Iemand een idee hoe ik zonder de King Fall raid nog een beetje omhoog kan met light level?
Tot 290 storie missies en Court of Oryx
van 290 tot 305/310 Kings fall raid normal
vanaf 305/310 Kings fall raid hard.
Gister weer paar missies gedaan met wat bounties en van 31, 5 naar 34 half in een uurtje. Gaat echt onwijs snel moet ik zeggen. Vanavond helaas geen tijd om te spelen hehe maar hoop toch wel de 40 te halen voor het weekend
.
Meedoen aan de public events, zoals Iron Banner vorige week. Ik heb nadat ik op rank 5 was een Deidris’s Retort (shotgun) met een attack van 318 gekregen.jeroen181921 schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 07:39:
[...]
Verder nog een Exotic armour van 310.
Strikes spelen helpt ook wel een beetje.
Ik heb ook een Xbox en er wordt toch nog redelijk wat Destiny gedaan hier.jeroen181921 schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 07:39:
[...]
Neeee!!! Ik heb nu ook de indruk dat ik de verkeerde console heb gekozen maar ik vind de controller van de xdoos wat beter in de hand liggen ;-) Zijn er dan echt geen xdozen hier![]()
Wet met name de challenge modes en PVP. Overige PVE content is voor mij nu wel over.
Probeer anders eens via DestinyLFG.com te zoeken naar spelers.
PC gamer | AMD Ryzen 7800X3D | AMD Radeon 7900 GRE | Apple IPhone 15 Pro
Het is zo ook met het algemene beeld ps4/xbox in nederlandGriffx schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 08:28:
[...]
1 op de 10 hier is een Xdoos ongeveer.
Tot 290 storie missies en Court of Oryx
van 290 tot 305/310 Kings fall raid normal
vanaf 305/310 Kings fall raid hard.
Voor vanavond ben ik nog op zoek naar een fireteam voor farmen/strikes (260+)/raids.
Ik ben beschikbaar vanaf ca. 19:30 tot ca. 00:30 en ben alleen.
Mijn gegevens:
Console: PS4 - PSN: Xitro1 - Light level: 300 - Class: Warlock
Laat het me weten als je een groepje hebt die nog iemand zoekt!
Ik ben beschikbaar vanaf ca. 19:30 tot ca. 00:30 en ben alleen.
Mijn gegevens:
Console: PS4 - PSN: Xitro1 - Light level: 300 - Class: Warlock
Laat het me weten als je een groepje hebt die nog iemand zoekt!
[ Voor 15% gewijzigd door Chrisz op 03-02-2016 10:37 ]
Mijn gaming rigs | Steam: xitro01 | PSN: Xitro1
Alleen als je in dit topic meet heb je de verkeerde console gekozenjeroen181921 schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 07:39:
[...]
Ik heb ook een Xbox, maar raak Destiny nog nauwelijks aan (maar volg het niews rondom Destiny nog wel) dus kan je verder niet helpen
Iemand zin om straks/vanmiddag NF's te doen?
PSN - M4uSzi // -
Zin niet, maar ik wil bungie de kans geven om mij van mooie loot te voorzienM4uSzi schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 10:59:
nog nodig? moet hem nog 2x.M4uSzi schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 10:59:
Same here. 300 warlock.DarkElement schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 17:24:
Nog ergens een raidje gaande vanavond? Per 19:00 beschikbaar. 319 Warlock.
Heb waarschijnlijk een team gevonden
dus niet meer op zoek bij deze.
[ Voor 29% gewijzigd door DarkElement op 03-02-2016 17:56 ]
Zijn er mensen die vanavond een 295 Hunter willen meenemen voor de normal raid? Heb laatst wat tries gedaan op warpriest. Verder geen ervaring. Wel geraid in WoW dus wel wat awareness en kennis van mechanics.
Wil wel met je raiden. No problem. Add me maar. Met de meest makkelijke raid weet ik wat we allemaal moeten doen. Einde kwam ik alleen met 4 man niet verder. Dus hebben toch zeker 5-6 man nodig minimaal. Dus als je nog wat mensen weet?Menace_1981 schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 18:23:
Zijn er mensen die vanavond een 295 Hunter willen meenemen voor de normal raid? Heb laatst wat tries gedaan op warpriest. Verder geen ervaring. Wel geraid in WoW dus wel wat awareness en kennis van mechanics.
[ Voor 20% gewijzigd door Chrisz op 03-02-2016 18:34 ]
Let op voor morgen:
Destiny will be undergoing maintenance tomorrow 2/04/2016 starting at 8AM PST. Expected completion is 2PM PST. bungie.net/en/Help/Articl…
Volgens mij van 17:00 tot 23:00
Destiny will be undergoing maintenance tomorrow 2/04/2016 starting at 8AM PST. Expected completion is 2PM PST. bungie.net/en/Help/Articl…
Helemaal niemand die een pot wil doen vanaaf?
Ben nu online, tot zeker 00:30. Als iemand nog wat wilt doen, of nog iemand zoekt voor een raid/strike. Voeg me toe! Xitro1
Ben nu online, tot zeker 00:30. Als iemand nog wat wilt doen, of nog iemand zoekt voor een raid/strike. Voeg me toe! Xitro1
[ Voor 58% gewijzigd door Chrisz op 03-02-2016 19:23 ]
Wil wel wat doen, kan tot een uur of 2200Chrisz schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 18:58:
Helemaal niemand die een pot wil doen vanaaf?
Beste maintenance...Griffx schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 18:41:
Let op voor morgen:
Heb je geadd. Doe nu met een random nf dus je kan als t goed is nu nog joinenstrompel schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 19:35:
[...]
Wil wel wat doen, kan tot een uur of 2200
Eindelijk Bungie heeft het licht gezien.
"New Crucible matchmaking settings (previously active in Iron Banner and Skirmish) have been added to Rumble and Control. More to come!"
"New Crucible matchmaking settings (previously active in Iron Banner and Skirmish) have been added to Rumble and Control. More to come!"
Een avondje geen Destiny.
Ik had eigenlijk vandaag nog zin om te gaan raiden.
Was gezellig! Had gisteravond ook nog even die Nightfall met mijn refer-a-friend buddy gedaan, die is lager dan mij. Vanwege dat trucje (om in dat hokje te gaan staan), toch redelijk simpel met zijn tweeën die strike kunnen doen.strompel schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 19:35:
[...]
Wil wel wat doen, kan tot een uur of 2200
Heb even wat mensen hier op Tweakers toegevoegd trouwens, is wel fijn wat om wat mensen in mijn lijst te hebben die Destiny spelen voor als ik nog wat mensen nodig heb voor een raid o.i.d.
[ Voor 19% gewijzigd door Chrisz op 04-02-2016 10:19 ]
Y1 spelers hebben (of gaan nog krijgen) dit wel vaker
New content pliz!
Hopelijk is de patch vanavond meer dan een patch van de servers.NLRev0lution schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 10:10:
[...]
New content pliz!
En wordt er ook nieuwe content geïntroduceerd, dat typend dacht ik zelf al 'zal wel niet'
Dat hebben year 1 spelers zeker. Verder dan 1 middag kom ik nog niet.NLRev0lution schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 10:10:
[...]
New content pliz!
PSN - M4uSzi // -
1 middag spelen of 1 middag niet spelen.M4uSzi schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 11:42:
[...]
Dat hebben year 1 spelers zeker. Verder dan 1 middag kom ik nog niet.
Sinds Destiny heb ik echt totaal geen klik met andere shooters,
1 middag spelen. Gister 2x wp Challenge en 1x NF en de daily's. Toen vond ik het weer genoeg.Griffx schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 13:43:
[...]
1 middag spelen of 1 middag niet spelen.
Sinds Destiny heb ik echt totaal geen klik met andere shooters,
Heb zelf ook geen klik met andere game. Maar zin is der zo wel beetje af.
PSN - M4uSzi // -
Ja qua pve merk ik dat ook, NF's doen er niet meer toe, 'moet' nog 2 gunsmit exotics en heb bijna 2 vd 3 faction exotics.M4uSzi schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 13:57:
[...]
1 middag spelen. Gister 2x wp Challenge en 1x NF en de daily's. Toen vond ik het weer genoeg.
Heb zelf ook geen klik met andere game. Maar zin is der zo wel beetje af.
Pvp blijf ik zelf wel leuk vinden ondanks de lagg, zeker als we met de clan pvp in gaan.
Ik zat er aan te denken om binnenkort met destiny weer te beginnen. Ik heb in begin toen het uit was wel af en toe gespeeld, maar nooit echt boeiend gevonden omdat geen van me vrienden dat speelde. Zijn er hier groepen waar ik af en toe mee kan als ik juiste level ben?
Er worden hier nog steeds wel wat groepen gestart het neemt wel af.regi schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 14:06:
Ik zat er aan te denken om binnenkort met destiny weer te beginnen. Ik heb in begin toen het uit was wel af en toe gespeeld, maar nooit echt boeiend gevonden omdat geen van me vrienden dat speelde. Zijn er hier groepen waar ik af en toe mee kan als ik juiste level ben?
Aah oké zal wel ff kijken, moet eerst nog ff de expansions aanschaffen. En het moet wat rustiger kwa school en werk zijn. Bedankt voor de snelle reactie.
meh dacht ik vanavond lekker te kunnen spelen is er dus blijkbaar onderhoud
Speel eens een shooter die gebalanceerd is en dedicated servers heeft, ben je zo van Destiny afGriffx schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 14:02:
[...]
Pvp blijf ik zelf wel leuk vinden ondanks de lagg, zeker als we met de clan pvp in gaan.
Veel shooters gehad maar die voelen toch clunky aan na destiny. Kom zelf uit Unreal en Tactical Ops.Ereaser schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 15:36:
[...]
Speel eens een shooter die gebalanceerd is en dedicated servers heeft, ben je zo van Destiny af
Faction exotic heb ik alleen cloack DO. En exotic wapens mis ik alleen de JadeRabbit. Der is dus nog weinig om voor te spelen. En pvp vind ik ook geweldig ondanks de lag. Alleen in je eentje wordt dat ook snel saai.Griffx schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 14:02:
[...]
Ja qua pve merk ik dat ook, NF's doen er niet meer toe, 'moet' nog 2 gunsmit exotics en heb bijna 2 vd 3 faction exotics.
PSN - M4uSzi // -
Nog steed de Jade Rabbit niet Maus?!M4uSzi schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 16:21:
[...]
Faction exotic heb ik alleen cloack DO. En exotic wapens mis ik alleen de JadeRabbit. Der is dus nog weinig om voor te spelen. En pvp vind ik ook geweldig ondanks de lag. Alleen in je eentje wordt dat ook snel saai.
mwha, dedicated servers zou kunnen helpen. Dan heeft iedereen ten minste een eigen lijntje naar een server met enterprise connectie ipv. naar een andere gamer met brakke router. Wat we inmiddels wel weten is dat p2p niet echt lekker werkt bij destiny, als de host een slechte verbinding heeft dan is het een lag festival. Regio locking kan dan helpen, zodat we in iedergeval met mensen in europa connecten. Dit probleem gaan ze ook niet meer oplossen in deze destiny. Ben ik bangEreaser schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 15:36:
[...]
Speel eens een shooter die gebalanceerd is en dedicated servers heeft, ben je zo van Destiny af
Wel jammer want de gameplay is wel lekker, andere shooters voelen gewoon klunky aan.
nog 8 exotic class items te gaanM4uSzi schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 16:21:
[...]
Faction exotic heb ik alleen cloack DO. En exotic wapens mis ik alleen de JadeRabbit. Der is dus nog weinig om voor te spelen. En pvp vind ik ook geweldig ondanks de lag. Alleen in je eentje wordt dat ook snel saai.
psn: M0nkeymen81 | Inglourious Guardians
Sinds het begin van bungie is het altijd al een lagfest geweest.M0nkeymen schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 16:55:
[...]
mwha, dedicated servers zou kunnen helpen. Dan heeft iedereen ten minste een eigen lijntje naar een server met enterprise connectie ipv. naar een andere gamer met brakke router. Wat we inmiddels wel weten is dat p2p niet echt lekker werkt bij destiny, als de host een slechte verbinding heeft dan is het een lag festival. Regio locking kan dan helpen, zodat we in iedergeval met mensen in europa connecten. Dit probleem gaan ze ook niet meer oplossen in deze destiny. Ben ik bang![]()
Wel jammer want de gameplay is wel lekker, andere shooters voelen gewoon klunky aan.
[...]
nog 8 exotic class items te gaanZat ff je grimoire te checken... 4830
Das aardig hoog
PSN: PSYVIRI (aka Lootking) | Inglourious Guardians NL (Platoon: Inglourious Guardians)
Die classitems mogen me gestolen worden.M0nkeymen schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 16:55:
[...]
mwha, dedicated servers zou kunnen helpen. Dan heeft iedereen ten minste een eigen lijntje naar een server met enterprise connectie ipv. naar een andere gamer met brakke router. Wat we inmiddels wel weten is dat p2p niet echt lekker werkt bij destiny, als de host een slechte verbinding heeft dan is het een lag festival. Regio locking kan dan helpen, zodat we in iedergeval met mensen in europa connecten. Dit probleem gaan ze ook niet meer oplossen in deze destiny. Ben ik bang![]()
[...]
nog 8 exotic class items te gaanZat ff je grimoire te checken... 4830
Das aardig hoog
Haha. Joah en moet nog steeds zat grimoire binnen halen. Misschien dat dat mijn doel maar eens moet worden.
PSN - M4uSzi // -
Moet voor mijn grimoire in PVE nog wat VIP kills en in PVP nog wat rumble en skirmish spelen, zit nu op 4825.M4uSzi schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 18:01:
[...]
Die classitems mogen me gestolen worden.![]()
Haha. Joah en moet nog steeds zat grimoire binnen halen. Misschien dat dat mijn doel maar eens moet worden.
[ Voor 7% gewijzigd door Griffx op 04-02-2016 18:52 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
-Houd je reacties gerelateerd aan Destiny, het zeker niet de bedoeling om compleet offtopic te gaan
-Houd je reacties gerelateerd aan Destiny, het zeker niet de bedoeling om compleet offtopic te gaan