leech1984 schreef op zaterdag 09 januari 2016 @ 22:41:
Wij zoeken nog 2 of 3 man voor Kings Fall hard raid. We hebben een checkpoint op de Sisters.
Leech1984
Broero2
Killlforjoy
Ruwi
Grudgie7
??
Amduat inkDarkElement schreef op zondag 10 januari 2016 @ 00:03:
Hoe heet dat ding
Zijn er nog speers die vandaag Kings Fall nm willen/kunnen doen, specifiek Golgoroth & Sisters? Ik heb een CP op Golgoroth. De Oryx challenge van de week al gedaan
Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life
12.00 uur
KF Hard - CP Totems
- cssfir3
- delossie7
- darkelement1987 (indien hard)
- DeNachtBaron
-
-
KF Hard - CP Totems
- cssfir3
- delossie7
- DeNachtBaron
-
-
PSN: DeNachtBaron
Ik wil wel meedoenMGSNK schreef op zondag 10 januari 2016 @ 09:56:
Zijn er nog speers die vandaag Kings Fall nm willen/kunnen doen, specifiek Golgoroth & Sisters? Ik heb een CP op Golgoroth. De Oryx challenge van de week al gedaan
PSN: ZogstotenV
Ik heb die andere! Nice
PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl
Ik had de totems cp overgenomen op een alt die de raid nog niet unlocked heeft (maar wel 319 light), dus die hebben we niet sorryRonnio G schreef op zondag 10 januari 2016 @ 09:57:
12.00 uur
KF Hard - CP Totems
- cssfir3
- delossie7
- DeNachtBaron
-
-
Daarnaast zit delossie7 op 300 light en heeft hij de raid nog maar 1x helemaal uitgespeeld. Hebben jullie geduld en tijd?
PSN: cssfir3 | NERF - Never Ending Rifle Fire
Jahoor, geen probleem. Ik ben zelf ook nog geen pro.jimmeh22 schreef op zondag 10 januari 2016 @ 11:14:
[...]
Ik had de totems cp overgenomen op een alt die de raid nog niet unlocked heeft (maar wel 319 light), dus die hebben we niet sorry
Daarnaast zit delossie7 op 300 light en heeft hij de raid nog maar 1x helemaal uitgespeeld. Hebben jullie geduld en tijd?
Als ze niet roze zijn, dan hoef ik ze niet
Mooi zo. Wil jij normal of hard?Ronnio G schreef op zondag 10 januari 2016 @ 11:22:
[...]
Jahoor, geen probleem. Ik ben zelf ook nog geen pro.
PSN: cssfir3 | NERF - Never Ending Rifle Fire
Ronnio G schreef op zondag 10 januari 2016 @ 09:57:
12.00 uur
KF Hard - CP Totems
- cssfir3
- delossie7
- DeNachtBaron
- Grudgie7
-
Kan ik nog even een bakje koffie naar binnen werken? Doe net mijn ogen open
Zie dat we toch nog op nr 6 moeten wachten.
Ik heb alle tijd en zou eventueel ook nog tips kunnen geven waar nodig, ik ben alleen wel mega slecht in springen bij de daughters met mijn titan, dus heb daar maar geduld voor mij haha
Ik heb alle tijd en zou eventueel ook nog tips kunnen geven waar nodig, ik ben alleen wel mega slecht in springen bij de daughters met mijn titan, dus heb daar maar geduld voor mij haha
[ Voor 66% gewijzigd door DarkElement op 10-01-2016 12:02 ]
Alleen als je voor ons ook zetDarkElement schreef op zondag 10 januari 2016 @ 12:01:
Kan ik nog even een bakje koffie naar binnen werken? Doe net mijn ogen openZie dat we toch nog op nr 6 moeten wachten.
Als ik voor jullie ook zet? edit: Oh never mind
[ Voor 29% gewijzigd door DarkElement op 10-01-2016 12:05 ]
Verwijderd
4 mensen nodig voor kf normal
Geen ervaring nodig
Frest start maakt niet uit tot waar
- sventhepro10
- creepertje436
-
-
-
-
Edit: dit heb ik nodig voor een quest (2 om precies te zijn)
light: minimaal 290+
Geen ervaring nodig
- sventhepro10
- creepertje436
-
-
-
-
[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2016 12:39 . Reden: nodig voor een quest ]
Nog mensen zin in Trials?
PSN: Timmehhh84
wie kan ons helpen aan een Oryx CP op HM ??
Tia, Biacas
Tia, Biacas
PSN Biacas
Weet je het zeker? Lag o sunday, echt geen zak aan vandaag.-Timmehhh- schreef op zondag 10 januari 2016 @ 12:37:
Nog mensen zin in Trials?
Iemand zin om vanavond is wat samen te doen? ben level 6 maar weet niet zo goed wat te doen nu. heb een storyline quest voor level 7 en gister een patrol gedaan. Kwam er ineens een public event maar helaas was er niemand om me te helpen en deze dus ook niet gehaald helaas
PSN: Brwmaster
We missen er nog 1 voor full fresh raid, omdat dark dubbele agenda doet. Iemand zin om te joinen?
In de crucible kun je ook goed xp verzamelen, vergeet ook de crucible bounties niet (die rode).Br3wmaster schreef op zondag 10 januari 2016 @ 14:06:
Iemand zin om vanavond is wat samen te doen? ben level 6 maar weet niet zo goed wat te doen nu. heb een storyline quest voor level 7 en gister een patrol gedaan. Kwam er ineens een public event maar helaas was er niemand om me te helpen en deze dus ook niet gehaald helaas
Verder gewoon quests doen en bounties volschieten.
Sorry voor de Bump,Biacas schreef op zondag 10 januari 2016 @ 13:02:
wie kan ons helpen aan een Oryx CP op HM ??
Tia, Biacas
heeft niemand een CP voor ons ?
PSN Biacas
thx, ben onderwegDarkElement schreef op zondag 10 januari 2016 @ 14:35:
Je kan Deef_K joinen voor een CP. ik ben eruit gegaan voor je.
PSN Biacas
Yep, liefst een newbie die de oude raids nog nooit gelopen heeft.Griffx schreef op zondag 10 januari 2016 @ 14:45:
We zoeken voor vanavond nog 1 guardian voor een retro avondje.
Eerst VOG run en daarna Crota run.
Uurtje of 20:30
Voorkeur voor iemand die nog niet eerder deze raids gedaan heeft.
Dark staat dus voorlopig reserve.
Hallo ik ben hier nieuw en ik wil heel graag mee!Griffx schreef op zondag 10 januari 2016 @ 14:45:
We zoeken voor vanavond nog 1 guardian voor een retro avondje.
Eerst VOG run en daarna Crota run.
Uurtje of 20:30
Voorkeur voor iemand die nog niet eerder deze raids gedaan heeft.
En je moet wel tegen onzin kunnen in de chat

PSN: Houtvlot
Verwijderd
Vanavond 20,00uur zoek ik nog 2 mensen die trials willen doen.
Wil de 7wins wel graag halen voor het wapen van de week. Dat is het enige wat je moet kunnen eigenlijk
-TheNameIsMees
-.....
-.....
Wil de 7wins wel graag halen voor het wapen van de week. Dat is het enige wat je moet kunnen eigenlijk
-TheNameIsMees
-.....
-.....
Mag jij liegendinges schreef op zondag 10 januari 2016 @ 14:55:
[...]
Hallo ik ben hier nieuw en ik wil heel graag mee!
dinges schreef op zondag 10 januari 2016 @ 14:55:
[...]
Ik wou gewoon even kijken of ze wel opletten... Ik kan vanavond niet eens
Ik heb het gevoel dat ik zojuist door de mand ben gevallen!
PSN: Houtvlot
Ik ben van de partij! Moet nog 4 matches voor mn laatste bounty maar doe graag een poging voor 7 wins!-TheNameIsMees
-Timmehhh84
-.....
Nieuwdinges schreef op zondag 10 januari 2016 @ 14:55:
[...]
Je bent mijn VOG yoda
Mochten we geen raid virgin kunnen vinden en we hebben nog een plek naast de reserve dan stuur ik je een invité.
Hij is er nietGriffx schreef op zondag 10 januari 2016 @ 15:07:
[...]
Nieuw![]()
Je bent mijn VOG yoda![]()
Mochten we geen raid virgin kunnen vinden en we hebben nog een plek naast de reserve dan stuur ik je een invité.
Kan die nog steeds een invite sturen
psn: M0nkeymen81 | Inglourious Guardians
Ja en nu wel meer dan 1
Dinges = houtvlot = vog yoda.
Wij kunnen niet aan jouw niveau tippen dark

[ Voor 95% gewijzigd door DarkElement op 10-01-2016 15:18 ]
Je moet wel 320 zijn met sleeper op 320 en ToM op 320DarkElement schreef op zondag 10 januari 2016 @ 15:16:
hopelijk kan ik mn VoG armor en Atheon masker uit de kast halen voor vanavond
Nog 1 gezocht voor trials. Voornamelijk ff de bounties maar zien wel hoever we komen.
PSN/XBL/Steam: NLRev0lution
Verwijderd
Sorry maar het gaat vanavond denk ik niet meer door, nog steeds geen 3e gevonden. Ik had nog een paar vrienden die 1 iemand nodig hebben voor vanavond, dus dan ga ik daar dan maar bij meedoen. Misschien volgende week weer.-Timmehhh- schreef op zondag 10 januari 2016 @ 15:07:
[...]
Ik ben van de partij! Moet nog 4 matches voor mn laatste bounty maar doe graag een poging voor 7 wins!
Hoe laat? Heb weinig ervaringVerwijderd schreef op zondag 10 januari 2016 @ 12:16:
4 mensen nodig voor kf normal
Geen ervaring nodig
- sventhepro10
- creepertje436
-
-
-
-
Vanavond doen we weer een poging om de dochters te halen op hard.
We verzamelen om 19.30 en zullen rond 20.00 starten.
Leech1984
Killlforjoy
Ruwi
-
-
-
Op de ps4.
Leech1984
Killlforjoy
Ruwi
-
-
-
Op de ps4.
PSN: Leech1984
Ik kan misschien wel even helpen andersVerwijderd schreef op zondag 10 januari 2016 @ 17:56:
[...]
Sorry maar het gaat vanavond denk ik niet meer door, nog steeds geen 3e gevonden. Ik had nog een paar vrienden die 1 iemand nodig hebben voor vanavond, dus dan ga ik daar dan maar bij meedoen. Misschien volgende week weer.
Haha Stef gaat t ondanks de lag toch proberen?
Haha zijn dit weekend 2 keer flawless geweest, vandaag wel veel rare potjes gehad, maar goed.-Timmehhh- schreef op zondag 10 januari 2016 @ 18:50:
Haha Stef gaat t ondanks de lag toch proberen?
Deed jij nog mee Mees?Verwijderd schreef op zondag 10 januari 2016 @ 17:56:
[...]
Sorry maar het gaat vanavond denk ik niet meer door, nog steeds geen 3e gevonden. Ik had nog een paar vrienden die 1 iemand nodig hebben voor vanavond, dus dan ga ik daar dan maar bij meedoen. Misschien volgende week weer.
Verwijderd
Hmpf ik heb al gezegd dat ik meedoe met hun, maar als er iemand afvalt vraag ik je het eerst. Dus reken er maar niet op nee
Nog 2 man nodig.leech1984 schreef op zondag 10 januari 2016 @ 18:26:
Vanavond doen we weer een poging om de dochters te halen op hard.
Leech1984
Killlforjoy
Ruwi
-
-
-
Op de ps4.
PSN: Leech1984
We komen niet voorbij de templar, iemand enig idee hoe dat werkt?
Schiet z'n schild weg met het relic als die opgeladen is (super balk). Daarna kan je hem beschadigen met wapens.
Schitterene raid met de Inglourious!
Allemaal gefaald als relicholder bij de templar, 100 wipes in de Gordons Maze, Atheon die ons opeens detained terwijl we nog op hem staan te schieten in het midden, relic die besluit te verdwijnen als je de volgende ronde in het midden staat, Griffx die naar beneden lazert tijdens zijn tether.
Hebben we dat ook weer meegemaakt
Allemaal gefaald als relicholder bij de templar, 100 wipes in de Gordons Maze, Atheon die ons opeens detained terwijl we nog op hem staan te schieten in het midden, relic die besluit te verdwijnen als je de volgende ronde in het midden staat, Griffx die naar beneden lazert tijdens zijn tether.
Hebben we dat ook weer meegemaakt
Haha die Dark gaat al kapot voordat Ateon teleport. Wat ben ik blij dat ie bij RNG zit.
Is er iemand nog aan het raiden ofzo?
PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account
Wel ragen 
7 headshots met impreciation...
Wat een pauperding zeg
7 headshots met impreciation...
Wat een pauperding zeg

Thanks!Blisterin_Bull schreef op zondag 10 januari 2016 @ 21:45:
Schiet z'n schild weg met het relic als die opgeladen is (super balk). Daarna kan je hem beschadigen met wapens.
Dat zeiden wij ook tegen dark, maar hij had hele andere ideeen...
Iets met melting point en dan gaze pakken ofzo...
Wij dachten dat dark een beetje in de war was...
Gelukkig was goedhart erbij, die heeft bij de templar zijn biceps laten zien waarna de templar huilend op de self destruct button drukte.
Is dus gelukt!
lolwtf..Gearloose schreef op maandag 11 januari 2016 @ 00:39:
[...]
Iets met melting point en dan gaze pakken ofzo
PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account
haha juist
Uiteindelijk met zijn allen bij Atheon de carlton staan dansen en toen kreeg ie een hartaanval!
Uiteindelijk met zijn allen bij Atheon de carlton staan dansen en toen kreeg ie een hartaanval!
[ Voor 109% gewijzigd door DarkElement op 11-01-2016 05:00 ]
Crota was ook weer lekker aan het rondlopen. Volgens mij was hij heel blij om griff weer is te zien. Gelijk van het platform afspringen om een knuffel te geven.
PSN: PSYVIRI (aka Lootking) | Inglourious Guardians NL (Platoon: Inglourious Guardians)
Haha schrok me de klere, staat Crota opeens voor me neus beneden, door die blink wist ie niet meer waar ik was en liep ie weer naar boven.PSYVIRII schreef op maandag 11 januari 2016 @ 06:49:
Crota was ook weer lekker aan het rondlopen. Volgens mij was hij heel blij om griff weer is te zien. Gelijk van het platform afspringen om een knuffel te geven.
Tis net fietsen, dat zwaarden bij Crota verleer je niet meer.
Mooi is dat hé, bij VoG gaan sommigen nog steeds de mist in, maar Crota is zo makkelijk tegenwoordig. Dan zie je ook dat ze bij VoG meer nagedacht hebben over mechanics dan bij Crota
.
Is er nog iemand die Nightfall moet doen? (vanavond)
Atlas#22744
Crota is nooit echt moeilijk geweest. Misschien de eerste paar keer. En toen hij aant glitchen as fok was.
Gister een dungeon achtig iets gedaan geloof ik . Was wel tof en zonder echt te whipen op bosses best snel gehaald. Zelfs nog wat leuke loot gehad ook. Vanavond maar is even wat pvp proberen.
Dit ook al gedaan trouwens. Heb nu ook een quest dat we samen een story missie moeten doen. Weet niet of je vanavond evt even tijd hebt?Verwijderd schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 09:06:
[...]
Je mag mijn party altijd joinen
Koppel je account btw nog even. https://www.bungie.net/en/ReferAFriend?code=RAF-VRA-KY3-RP
[ Voor 50% gewijzigd door Br3wmaster op 11-01-2016 08:56 ]
PSN: Brwmaster
Met juiste team was Crota heel makkelijk. Maar met sommigen kon je er heeeeeeeeeeeel lang overdoenVerwijderd schreef op maandag 11 januari 2016 @ 08:55:
Crota is nooit echt moeilijk geweest. Misschien de eerste paar keer. En toen hij aant glitchen as fok was.
Schieten.. 1 rakket zien gaan, 2 sec. naderhand een 2e raket
Beetje dat soort dingen. Naar Ogre room, en vooral terug van de Ogre room was heel moeilijk.
Volgens mij liepen er 5 met zwaardenGriffx schreef op maandag 11 januari 2016 @ 08:20:
[...]
Haha schrok me de klere, staat Crota opeens voor me neus beneden, door die blink wist ie niet meer waar ik was en liep ie weer naar boven.![]()
Tis net fietsen, dat zwaarden bij Crota verleer je niet meer.
PSN: PSYVIRI (aka Lootking) | Inglourious Guardians NL (Platoon: Inglourious Guardians)
Was volgens mij 5 man met zwaarden en 1 sliep er.PSYVIRII schreef op maandag 11 januari 2016 @ 09:03:
[...]
Volgens mij liepen er 5 met zwaardenen 1 iemand met Sleeper.
Wel word of Crota en crux gehad
Nou echt de mist ingaan was het niet, meer raiden met obstakels...Crashhill schreef op maandag 11 januari 2016 @ 08:53:
Mooi is dat hé, bij VoG gaan sommigen nog steeds de mist in, maar Crota is zo makkelijk tegenwoordig. Dan zie je ook dat ze bij VoG meer nagedacht hebben over mechanics dan bij Crota.
Waarbij, zoals altijd, de inglourious guardians de grootste obstakels zijn

Die zijn namelijk meer bezig om teamgenoten keihard te laten falen dan met het spelen van de raid

Heb nog steeds de oryx hm challenge niet kunnen halen. Er gaat áltijd wel iets mis. Het dichtst erbij was 16 bommen klaar maar iemand kan zijn knight niet vinden en hop 4 bommen weg... Daarom een oproep om iets hm vanavond. Wel pas vanaf 22 u.
Makkelijkst wat je kan doen is 2 titans met blessing of light en touch of malice de ogres laten melten. (de titans staan op 1 van de daughters platformen). Dan kunnen de mensen die het platform vast moeten houden focussen op hun knight. Dan kan je ze ook niet kwijt rakenCityhunter schreef op maandag 11 januari 2016 @ 10:11:
Heb nog steeds de oryx hm challenge niet kunnen halen. Er gaat áltijd wel iets mis. Het dichtst erbij was 16 bommen klaar maar iemand kan zijn knight niet vinden en hop 4 bommen weg... Daarom een oproep om iets hm vanavond. Wel pas vanaf 22 u.
[ Voor 3% gewijzigd door Kasai op 11-01-2016 10:20 ]
Atlas#22744
Mooiste is nog, dat we een half uur bezig waren met het kistje in gordon's maze. Probeerde ik een gorgon te activeren met een grenade, is er net een bubbel over me heen gezetGearloose schreef op maandag 11 januari 2016 @ 09:42:
[...]
Nou echt de mist ingaan was het niet, meer raiden met obstakels...
Waarbij, zoals altijd, de inglourious guardians de grootste obstakels zijn![]()
Die zijn namelijk meer bezig om teamgenoten keihard te laten falen dan met het spelen van de raid
Wij staan altijd in het midden beneden, met een weapons en blessing over elkaar heen. Op het vierde platform staat er bij ons ook altijd iemand. Op platform 2 t/m 4 moet er dan ook 1 titan staan om die 2e bubbel te zetten.Kasai schreef op maandag 11 januari 2016 @ 10:17:
[...]
Makkelijkst wat je kan doen is 2 titans met blessing of light en touch of malice de ogres laten melten. Dan kunnen de mensen die het platform vast moeten houden focussen op hun knight. Dan kan je ze ook niet kwijt raken4de platform hoeft natuurlijk niemand op te staan, maar die knight spawned als laatste en is dus makkelijk voor de Titans die bovenop staan te snipen
[ Voor 39% gewijzigd door M0nkeymen op 11-01-2016 10:23 ]
Jullie hebben dus minimaal 5 titans
Atlas#22744
Zo kun je het ook lezen
Op platform 2 t/m 4 moet er dan ook 1 titan staan om die 2e bubbel te zetten.
Op platform 2 t/m 4 moet er dan ook minimaal 1 titan staan om die 2e bubbel te zetten.
2 titans met Touch of malice als floater, relic runner met Raze lighter. En 3 plate holders met Sexy Simulants. Dream team!
PSN: Low__Profile | Team Shadowloo
Klinkt als inglourious guardians, als die elkaar niet een oor aan naaien in een raid.Low_Profile schreef op maandag 11 januari 2016 @ 10:31:
2 titans met Touch of malice als floater, relic runner met Raze lighter. En 3 plate holders met Sexy Simulants. Dream team!
Vanavond gaan we verder met de repro tour, prison of elders, tijd over deze week, in twee avonden 3x kingsfall gedaan.
Waar heb je die sleepert voor nodig dan?Low_Profile schreef op maandag 11 januari 2016 @ 10:31:
Wij deden van het weekend bij oryx een beetje overkill. 2 Titans met BoL en WoL. Daar bovenop nog een hunter met Quiver en Predator boog, die tether traps bij ogre spawns 2-4 schiet zodra oryx de eerste plate slaat. Over ogres melten gesproken
Ik ben vorige week woensdag begonnen met het spelen van Destiny The Taken King en was benieuwd of er nog iemand is die een referee zoekt voor de Refer a Friend rewards.
Als die persoon me ook wat dingen kan uitleggen en helpen zou fijn zijn!
Het meeste is me nog aardig gelukt, maar misschien dat ik dingen beter kan aanpakken.
Het meeste is me nog aardig gelukt, maar misschien dat ik dingen beter kan aanpakken.
PSN: basjh
Waar niet!
Hij's goed tegen ogres, knights en shade. Bovendien staggert hij oryx bijna solo
Ik wil je wel helpen! ik stuur je even een pb!!monk3y schreef op maandag 11 januari 2016 @ 11:19:
Ik ben vorige week woensdag begonnen met het spelen van Destiny The Taken King en was benieuwd of er nog iemand is die een referee zoekt voor de Refer a Friend rewards.
Kan ik wel doen.monk3y schreef op maandag 11 januari 2016 @ 11:19:
Ff refer code zoeken!
Lol Michel was me voor
Jij mag ook wel mee hoor!Low_Profile schreef op maandag 11 januari 2016 @ 11:26:
[...]
Kan ik wel doen.
Ff refer code zoeken!
Lol Michel was me voor
Jij mag de veters van Ome Low niet eens strikken!
Ik zag vorige week dat ik nog een shit-load aan Motes of Light heb liggen in mijn inventory. Ik weet inmiddels dat ik ze kan gebruiken om te consumen voor 1500 xp op gear. En ook The Speaker accepteert het al ruilmiddel. Verder vind ik veel info van voor The Taken King.
Wat kan ik volgens jullie het beste gaan doen met mijn MoL's?
I don't know, rocket fire at long range - somehow it lacks that personal touch.
Wapen(s) levellen. Wapen(s) uquipen > naar je inventory gaan en MoL gebruiken (use).SindaPaus schreef op maandag 11 januari 2016 @ 12:03:
Ik zag vorige week dat ik nog een shit-load aan Motes of Light heb liggen in mijn inventory. Ik weet inmiddels dat ik ze kan gebruiken om te consumen voor 1500 xp op gear. En ook The Speaker accepteert het al ruilmiddel. Verder vind ik veel info van voor The Taken King.
[ Voor 7% gewijzigd door DeBaroN op 11-01-2016 12:07 ]
Doneren aan je faction!SindaPaus schreef op maandag 11 januari 2016 @ 12:03:
Ja. Zo deden we het, maar de laatste ronde was er dus iemand die zijn knight niet vond. Als Titan probeer ik nu na de ogers de knights mee te snipen. Vanavond nog een kans en anders weer 3 weken wachten.Kasai schreef op maandag 11 januari 2016 @ 10:17:
[...]
Makkelijkst wat je kan doen is 2 titans met blessing of light en touch of malice de ogres laten melten. (de titans staan op 1 van de daughters platformen). Dan kunnen de mensen die het platform vast moeten houden focussen op hun knight. Dan kan je ze ook niet kwijt raken4de platform hoeft natuurlijk niemand op te staan, maar die knight spawned als laatste en is dus makkelijk voor de Titans die bovenop staan te snipen
Dit topic is gesloten.
Let op:
-Houd je reacties gerelateerd aan Destiny, het zeker niet de bedoeling om compleet offtopic te gaan
-Houd je reacties gerelateerd aan Destiny, het zeker niet de bedoeling om compleet offtopic te gaan