"Jongens, nu echt voor het kistje", *pieuwpieuw* 'Gorgon found it's prey'M0nkeymen schreef op maandag 11 januari 2016 @ 10:18:
[...]
Mooiste is nog, dat we een half uur bezig waren met het kistje in gordon's maze. Probeerde ik een gorgon te activeren met een grenade, is er net een bubbel over me heen gezet
[...]
Wij staan altijd in het midden beneden, met een weapons en blessing over elkaar heen. Op het vierde platform staat er bij ons ook altijd iemand. Op platform 2 t/m 4 moet er dan ook 1 titan staan om die 2e bubbel te zetten.
De jump puzzels bij oryx zijn ook altijd favoriet, is er altijd eentje met een zwaard in zijn klauwen die het de andere onmogelijk wil maken de overkant te bereiken!DarkElement schreef op maandag 11 januari 2016 @ 12:47:
[...]
"Jongens, nu echt voor het kistje", *pieuwpieuw* 'Gorgon found it's prey'
Wat zal het nieuwe evenement worden?
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Hoorde op een podcast dat het iets van The Dawning zal heten.Mars18 schreef op maandag 11 januari 2016 @ 14:02:
Maar de precieze inhoud......
21 januari is er weekly update en krijgen we dingen te horen die in februari gaan gebeuren, of het word een aankondiging van een preview van "the dawning". Er zijn ook wat items in de database gevondenn met deze naam.Mars18 schreef op maandag 11 januari 2016 @ 14:02:
[ Voor 8% gewijzigd door M0nkeymen op 11-01-2016 14:19 ]
psn: M0nkeymen81 | Inglourious Guardians
ja zoals racen, iron banner...
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Klopt. Pas ook een paar YouTubers die er over hadden. Ik ben zeer benieuwd naar de weekly updateM0nkeymen schreef op maandag 11 januari 2016 @ 14:16:
[...]
21 januari is er weekly update en krijgen we dingen te horen die in februari gaan gebeuren, of het word een aankondiging van een preview van "the dawning". Er zijn ook wat items in de database gevondenn met deze naam.
PSN - M4uSzi // -
Wat een hufter!Cityhunter schreef op maandag 11 januari 2016 @ 12:24:
[...]
Ja. Zo deden we het, maar de laatste ronde was er dus iemand die zijn knight niet vond. Als Titan probeer ik nu na de ogers de knights mee te snipen. Vanavond nog een kans en anders weer 3 weken wachten.
Atlas#22744
Maar even zonder gekheid. Hoe kun je je knight niet vinden. Die spawnt altijd schuin tegenover over je op de zelfde plek. Naar dat je ogres dood is.Cityhunter schreef op maandag 11 januari 2016 @ 12:24:
[...]
Ja. Zo deden we het, maar de laatste ronde was er dus iemand die zijn knight niet vond. Als Titan probeer ik nu na de ogers de knights mee te snipen. Vanavond nog een kans en anders weer 3 weken wachten.
PSN - M4uSzi // -
Bespaar je de teleurstelling.. deze week waarschijnlijk een preview van de preview van een preview.M4uSzi schreef op maandag 11 januari 2016 @ 15:55:
[...]
Klopt. Pas ook een paar YouTubers die er over hadden. Ik ben zeer benieuwd naar de weekly update
Ik wil nog wel wat potjes doen.Verwijderd schreef op maandag 11 januari 2016 @ 13:03:
Nog 2 mensen die vanmiddag trials willen doen? Even de bounties doen.
-TheNameIsMees
-
-
[ Voor 28% gewijzigd door Vuvuzela op 11-01-2016 16:06 ]
I served in a company of heroes.
Ik verwacht er ook zeker niet teveel van.Vuvuzela schreef op maandag 11 januari 2016 @ 16:06:
[...]
Bespaar je de teleurstelling.. deze week waarschijnlijk een preview van de preview van een preview.
[...]
Ik wil nog wel wat potjes doen.
PSN - M4uSzi // -
Grrr ik krijg de .. van trials, dit weekend 4 keer tot 8-0 geraakt, zelf een keer met nog mercy-rule over. En dan op het einde kom je van die gekken tegen die je gewoon geen kans geven
hopelijk volgend weekend wat meer geluk
Ja ik had exact hetzelfde, maar dit was ook niet mijn map.Seeebab schreef op maandag 11 januari 2016 @ 16:51:
Grrr ik krijg de .. van trials, dit weekend 4 keer tot 8-0 geraakt, zelf een keer met nog mercy-rule over. En dan op het einde kom je van die gekken tegen die je gewoon geen kans geven![]()
hopelijk volgend weekend wat meer geluk
Nare mist
Er zitten te veel rare (head)glitches in imho..
Vanavond heb ik nog een Oryx checkpoint op hard.
We verzamelen om 19.30 en zullen rond 20.00 beginnen.
Heb je zin om mee te doen? Voeg mij dan toe.
Leech1984
-
-
-
-
-
We verzamelen om 19.30 en zullen rond 20.00 beginnen.
Heb je zin om mee te doen? Voeg mij dan toe.
Leech1984
-
-
-
-
-
PSN: Leech1984
I'm up!Faaz0 schreef op maandag 11 januari 2016 @ 20:00:
iemand trials?
PSN: Timmehhh84
Nog 3 nodig om even snel vanaf de totems naar exotic kistje te rennen (dus geen daughters/oryx).
We beginnen asap.
We beginnen asap.
PSN: cssfir3 | NERF - Never Ending Rifle Fire
Vond het juist wel een leuke map, best wat variaties en kansen om verschillende speelstijlen te counteren. Maar al die glitches, lag en ander gezeik komen me wel m'n neus uit.Faaz0 schreef op maandag 11 januari 2016 @ 16:54:
[...]
Ja ik had exact hetzelfde, maar dit was ook niet mijn map.
Nare mist
Dit weekend 3 x dood gevallen nadat ik bij wijze vanaf 1 meter hoog viel of tegen een opstaand randje aanvloog. Healtbars die blijven hangen, zwetende lichamen en vooral lag... Maar 2 x flawless met nog een 6-0 kaart , jammer dat de rewards best ruk zijn. Wel weer een 320 en 319 primary erbij.
Dag allemaal,
Ik ben net dit weekend met Destiny begonnen en heb nu sinds lvl 18 de mogelijkheid om een andere 'subclass' te kiezen voor mijn Warlock, maar dan zijn al je skills meteen weer op nul... Gaat het me dan weer net zo lang kosten om 'bij' te zijn kwa skills in de tweede subclass, of gaat dat redelijk snel?
Ik ben net dit weekend met Destiny begonnen en heb nu sinds lvl 18 de mogelijkheid om een andere 'subclass' te kiezen voor mijn Warlock, maar dan zijn al je skills meteen weer op nul... Gaat het me dan weer net zo lang kosten om 'bij' te zijn kwa skills in de tweede subclass, of gaat dat redelijk snel?
Alle classes gaan even snel (evenveel xp nodig). Wat je evt kan doen is de 2e subclass levellen door hem aan te zetten als je bounty's inlevert of vlak voor het einde van een missie/strike/crucible potje.. dan hoef je niet te spelen met een nieuwe class zonder dubbele jump etc.. Welke class heb je nu? Sunsinger is wel een must voor warlock
Bah! Nerf please, zwetende lichamen zijn OP!
PSN/XBL/Steam: NLRev0lution
Enige manier om Oryx solo te doenMicScott schreef op maandag 11 januari 2016 @ 23:39:
Ik ben nu nog voidwalker. Goede tip inderdaad om te swappen voor het einde van een missie enzo. Dat zal ik vanavond meteen maar even doen. Waarom noem je Sunsinger een must?
Het grote ding is dat je jezelf kan reviven als je dood gaat (met volle super)
Sunsinger kan selfressen, kan erg handig zijn tijdens raids ( vroeger in Nightfalls, nu heb je checkpoints ), missies et cetera. Je hebt nu een nova bomb als je super geladen is, als je dood gaat met een Sunsinger, en je hebt je super, kan je jezelf weer tot leven wekken. En als de super inzet wanneer je niet dood bent, krijg je flameshield, extra granaten en dat soort dingen. Tot de eerste drie rijen gaat het levelen vrij vlot van een subclass, de laatste rij duurt echt best wel lang. Gelukkig zijn er tegenwoordig genoeg bountys om daar wat sneller doorheen te lopen.MicScott schreef op maandag 11 januari 2016 @ 23:39:
Ik ben nu nog voidwalker. Goede tip inderdaad om te swappen voor het einde van een missie enzo. Dat zal ik vanavond meteen maar even doen. Waarom noem je Sunsinger een must?
Heb je al refer a friend gedaan? Dan kan ik je wel helpen met missies en alles uitleggen, krijgen we beide leuke extraatjes
iPhone autocorrect is OP, please NERF!NLRev0lution schreef op maandag 11 januari 2016 @ 23:40:
[...]
Bah! Nerf please, zwetende lichamen zijn OP!
[ Voor 14% gewijzigd door steffeh op 12-01-2016 08:17 ]
Gister voor het eerst pvp gedaan maar geen leuke ervaring so far moet ik zeggen. Geen kill kunnen maken werd aan alle kanten in elkaar gebeukt door gasten die zo snel heen en weer vlogen met een giga zwaard dat ik gewoon niet wist waar ik moest kijken haha.
Ook nog even nieuw char gemaakt om te kijken of ik die gameplay leuker vind want tbh vind ik Hunter op dit moment nog niet echt leuk spelen
Ook nog even nieuw char gemaakt om te kijken of ik die gameplay leuker vind want tbh vind ik Hunter op dit moment nog niet echt leuk spelen
PSN: Brwmaster
Klopt dit weekend in de trails 4x gehad dat de architects met kilden, die gasten zijn echt OP.Verwijderd schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 09:14:
Pvp in destiny is op het moment echt bagger. Lag en zooi.
Geef je iemand een headshot val je zelf dood, loop je tegen een muur...dood, val je van de stoep....dood.
De mooiste was nog, pak je heavy....val je dood.
Die architects moeten echt een nerf krijgen.
Ah het lag dus niet helemaal aan mij gelukkig
. Vanavond mijn Warlock maar is verder levelen haha
Nog animo om zo de challenge te doen?
- NLRev0lution
- Low_Profile
-
-
-
-
Starten wanneer compleet.
- NLRev0lution
- Low_Profile
-
-
-
-
Starten wanneer compleet.
[ Voor 50% gewijzigd door NLRev0lution op 12-01-2016 10:26 ]
Op het moment?Verwijderd schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 09:14:
Pvp in destiny is op het moment echt bagger. Lag en zooi.
Welke is deze week?NLRev0lution schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 10:10:
Nog animo om zo de challenge te doen?
PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account
Cool, ik ben animo dan.
Hoe laat kan je?UTADDICT schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 10:27:
Cool, ik ben animo dan.
Laat maar weten wanneer je een groep hebt.
Ok, groep tot nu toe:UTADDICT schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 10:29:
- NLRev0lution
- Low_Profile
- Utaddict
-
-
-
NLRev0lution schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 10:31:
[...]
Ok, groep tot nu toe:
- NLRev0lution
- Low_Profile
- Utaddict
- michel8704
-
-
Co, je moet werken, de baas belt je zo!UTADDICT schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 10:29:
Daar zijn echt belachelijk veel klachten van op Reddit, heb het zelf ook meegemaakt. Lijkt wel alsof Bungie een serverside patch heeft doorgevoerd om het e.a.a. te testen. Wat het ook is, het werkt voor geen meter.Griffx schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 09:24:
[...]
Klopt dit weekend in de trails 4x gehad dat de architects met kilden, die gasten zijn echt OP.
Geef je iemand een headshot val je zelf dood, loop je tegen een muur...dood, val je van de stoep....dood.
De mooiste was nog, pak je heavy....val je dood.
Die architects moeten echt een nerf krijgen.
Bij dat heavy gebouw in de courtyard sprong iemand bovenop me, melee ik hem van onderen, krijg ik een death ( eh, oke ) en hij vliegt 300 kilometer verder en leeft nog.
Eindelijk een keer vrij
Vol!
- NLRev0lution
- Low_Profile
- Utaddict
- michel8704
-xbeamer320x
-vriend van xbeamer320x
Starten rond 11:15?
- NLRev0lution
- Low_Profile
- Utaddict
- michel8704
-xbeamer320x
-vriend van xbeamer320x
Starten rond 11:15?
nightfall kapot?
https://www.reddit.com/r/...ghtfall_broken_this_week/
destiny valt uit elkaar...
[ Voor 12% gewijzigd door M0nkeymen op 12-01-2016 11:16 ]
Wat mensen tijd om mij vanavond te helpen met mijn laatste paar calcified fragments? Zit nu op 43 en ik moet nog één CoO T2 en alledrie de T3's nog
Loop daarna graag met mijn ToM mee met een raid
Loop daarna graag met mijn ToM mee met een raid
PSN: BadTie27
Helaas kan je niet alle 3 T3s vandaag halen. Maar, met 45 ben je er al wel voor de ToM.
Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life
Bungie op vakantie maar de code meegenomen?M0nkeymen schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 11:15:
nightfall kapot?
Stuur me legendary schoentjes, ghosts of coins maar naar me Postmaster

[ Voor 6% gewijzigd door Griffx op 12-01-2016 11:40 ]
Ah, wist ik niet, maar dan inderdaad mijn laatste T2 en een T3, ben ik er. Dusss... wie heeft er zin?MGSNK schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 11:32:
Helaas kan je niet alle 3 T3s vandaag halen. Maar, met 45 ben je er al wel voor de ToM.
PSN: BadTie27
T3s wisselen elke weekPACE schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 11:48:
[...]
Ah, wist ik niet, maar dan inderdaad mijn laatste T2 en een T3, ben ik er. Dusss... wie heeft er zin?
Helaas geen tijd, anders had ik even geholpen.
Er zullen zat tweakers zijn die wel kunnen helpen!
Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life
Hoi voor tier 3 moet je wel wat mensen hebben met goede light levels.
Je kan mij altijd toevoegen.
TheRealPlayer op PS4
Je kan mij altijd toevoegen.
TheRealPlayer op PS4
Toch even melden dat oryx challenge weer net niet gehaald werd. Met goeie spelers maar 1tje die niet meer wist waar zijn bommen waren bij laatste run. Daarna te laat om nog eens te proberen. 3 keer dus tot de laatste ronde geraakt, maar altijd wel iets dat mis gaat. Gaat uiteindelijk wel lukken... Binnen een week of 3.M4uSzi schreef op maandag 11 januari 2016 @ 16:03:
[...]
Maar even zonder gekheid. Hoe kun je je knight niet vinden. Die spawnt altijd schuin tegenover over je op de zelfde plek. Naar dat je ogres dood is.
Stomme vraag, maar hoe kun je niet weten waar je bommen zijn?
Door je ogen dicht te doen
Atlas#22744
Je kijkt naar je buurman op jouw helft van de map en dan zie je rechts (edit of links afhankelijk van waar je staat) zijn ogre en aan de andere kant jouw eigen knight die spawnt wanneer je eigen ogre down is.
Granaat, 2 snipes op ogre en dan door naar de knight. 1 of 2x snipen (of 2 raketten uit een 320 launcher) en die is ook plat.
Als je op plaat 3 staat en je staat aan de kant van de deur dan heb je alsnog meer dan genoeg tijd om hem te slachten zelfs al staat de renner al in het midden. Enige gevaar is het schip en die komt daar toch pas heel laat.
Granaat, 2 snipes op ogre en dan door naar de knight. 1 of 2x snipen (of 2 raketten uit een 320 launcher) en die is ook plat.
Als je op plaat 3 staat en je staat aan de kant van de deur dan heb je alsnog meer dan genoeg tijd om hem te slachten zelfs al staat de renner al in het midden. Enige gevaar is het schip en die komt daar toch pas heel laat.
[ Voor 33% gewijzigd door DarkElement op 12-01-2016 13:18 ]
Namen jullie Buizerd mee? Ik ben bang dat 'ie incognito speelt onder een vals account, want hij voldoet wel aan zijn karakterkenmerken. Ik zou hem gauw ditchen, die gast maakt je leven zuur.
Inderdaad een stomme vraag, joh!MGSNK schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 12:10:
Stomme vraag, maar hoe kun je niet weten waar je bommen zijn?
[ Voor 36% gewijzigd door steffeh op 12-01-2016 12:54 ]
Wij zoeken nog 3 man voor een fresh Hard-mode King's Fall vanavond. Iemand zin om een quick run te doen? ( of meedere runs t/m warpriest? * challenge mode) 20:00 uur beginnen we
[ Voor 7% gewijzigd door Punkbuster op 12-01-2016 13:09 ]
automation fanboy
Dat klinkt plausibel
Ja ik weet het niet, maar zelfs een n00b weet z'n bommen te vinden na 1 trial run

Gaan de ogres wandelen dan is het misschien een ander verhaal

Ik doe wel mee.Punkbuster schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 13:09:
Wij zoeken nog 3 man voor een fresh Hard-mode King's Fall vanavond. Iemand zin om een quick run te doen? ( of meedere runs t/m warpriest? * challenge mode) 20:00 uur beginnen we
Je had dan ook een goede leermeester.MGSNK schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 13:37:
[...]
Dat klinkt plausibel
Ja ik weet het niet, maar zelfs een n00b weet z'n bommen te vinden na 1 trial run![]()
Gaan de ogres wandelen dan is het misschien een ander verhaal
Atlas#22744
HM King's Fall vanavond 20:00 uur:
- Jimmeh22
-
-
nog 2 plekken vrij
automation fanboy
Er lopen er hier meerdere rond
Het was een Brit.
hij was in paniek omdat hij iets had gehoord van de 4 de knight. En uiteindelijk uit positie en niet meer op tijd bij de bommen.
ja verklaart een hoop, ze rijden niet voor niets links
Verwijderd
Wie wilt vandaag even een nightfall doen?
Moet er nog een doen voor een quest.
-TheNameIsMees
-
-
-TheNameIsMees
-
-
Nightfall is bugged en kan niet gedaan worden.Verwijderd schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 15:21:
Wie wilt vandaag even een nightfall doen?
-TheNameIsMees
-
-
De deur gaat niet open, schijnt een bug te zijn in combinatie met de daily.Verwijderd schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 15:22:
[...]
Nightfall is bugged en kan niet gedaan worden.
Verwijderd
Oh niceVerwijderd schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 15:22:
[...]
Nightfall is bugged en kan niet gedaan worden.

Ik doe graag mee!Punkbuster schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 13:41:
[...]
- Jimmeh22
-
-
nog 2 plekken vrij
Nog 4 man gezocht.
KF HM om 21:00
We spelen 2x t/m warpriest challenge (als we zin hebben 3x)
Minimaal een BS en graag minimaal 310 light
- cssfir3
- delossie
-
-
-
-
KF HM om 21:00
We spelen 2x t/m warpriest challenge (als we zin hebben 3x)
Minimaal een BS en graag minimaal 310 light
- cssfir3
- delossie
-
-
-
-
Ik kan. Neem ook een extra mannetje me. Vol bij deze?Punkbuster schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 13:41:
[...]
- Jimmeh22
-
-
nog 2 plekken vrij
sorry man, de raid is afgeblazen, meerdere mensen zeiden af.meneerdeman schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 18:20:
[...]
Ik kan. Neem ook een extra mannetje me. Vol bij deze?
automation fanboy
No problemPunkbuster schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 19:11:
[...]
sorry man, de raid is afgeblazen, meerdere mensen zeiden af.
Nope, geen refer a friend gedaan. Extraatjes lijken me wel leuk! Ben nu level 31 en heb al wat unlocks voor de Sunsinger dus het speelt alweer lekker vlot met glide enzo. Ik vond de Voidwalker wel wat meer badass, thoughsteffeh schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 08:15:
[...]
Heb je al refer a friend gedaan? Dan kan ik je wel helpen met missies en alles uitleggen, krijgen we beide leuke extraatjes
wij zoeken nog een 6e man voor de challenge op HM.
psn Biacas
-vol-
psn Biacas
-vol-
[ Voor 6% gewijzigd door Biacas op 12-01-2016 19:55 ]
PSN Biacas
Nog 1 man gezocht voor HM challange. Psn: willem100
Stuur je straks een PM! Ja vind ik ook hoor. Kunnen deze week wel even samenspelen, help ik je wel met het eaa ( mits nodig ) :-)MicScott schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 19:52:
[...]
Nope, geen refer a friend gedaan. Extraatjes lijken me wel leuk! Ben nu level 31 en heb al wat unlocks voor de Sunsinger dus het speelt alweer lekker vlot met glide enzo. Ik vond de Voidwalker wel wat meer badass, though
Op zich een prima idee, maar ik moet er wel even bij zeggen dat ik vanuit de VS speel, dus kwa tijdzone en (wellicht) lag zou het kunnen dat dat wat minder soepel looptsteffeh schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 20:02:
[...]
Stuur je straks een PM! Ja vind ik ook hoor. Kunnen deze week wel even samenspelen, help ik je wel met het eaa ( mits nodig ) :-)
Iemand zin om in te vallen bij HM challange? Psn: willem100
Ik wil wel als ze niemand anders kunnen vindenwillem100 schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 20:42:
Iemand zin om in te vallen bij HM challange? Psn: willem100
We zijn gestopt Grudgie
Wie heeft er zin in Skolas? Nu beginnen, 1 plek over, degene die als eerste joint is heel tof!
PSN: Houtvlot
Ik kom eraan!dinges schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 23:10:
Wie heeft er zin in Skolas? Nu beginnen, 1 plek over, degene die als eerste joint is heel tof!
PSN: Low__Profile | Team Shadowloo
Nog HM groepen die iemand nodig hebben?
PSN: Houtvlot
Peentjes gezweet!
Was het weer zo'n zware avond Houtvlot.
PSN - M4uSzi // -
Gister leuk avondje gehad met Shadow. Daarna zelf nog wat gespeeld en ondertussen bijna level 10. Vanavond is kijken of ik die 1e Dungeon kan doen. In ieder geval hoop bij geleerd gister en nog gelachen ook.
Leuke avond gehad met Shadow? Volgens mij ken jij hem anders dan ik hem ken
Atlas#22744
edit: je bent me net voorKasai schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 08:45:
Leuke avond gehad met Shadow? Volgens mij ken jij hem anders dan ik hem ken
Voor de refer a vriend loot is hij nu ff aardig hoor, vergis je niet.
Bungie zou de crucible gefixt hebben, ze zeggen alleen niet wat.
A fix has been deployed to resolve some recent issues impacting Crucible gameplay. Feedback encouraged on our forum: bungie.net/en/Forum/Topic…
[ Voor 41% gewijzigd door Griffx op 13-01-2016 08:54 ]
Shadow Sherpa mode activated!
Je kan nu iemand full health zien als hij dood is? Was dat de Fix?Griffx schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 08:46:
[...]
edit: je bent me net voor
Voor de refer a vriend loot is hij nu ff aardig hoor, vergis je niet.
Bungie zou de crucible gefixt hebben, ze zeggen alleen niet wat.
A fix has been deployed to resolve some recent issues impacting Crucible gameplay. Feedback encouraged on our forum: bungie.net/en/Forum/Topic…
PSN: PSYVIRI (aka Lootking) | Inglourious Guardians NL (Platoon: Inglourious Guardians)
Nee nee, je moet eerst 200 silver doneren, om de volledige animatie van het doodgaan te zienPSYVIRII schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 09:20:
[...]
Je kan nu iemand full health zien als hij dood is? Was dat de Fix?
Je kan ook een Crucible record book vol.1 kopen voor 2000. Heb je 0,05% kans op betere lootdrop.M0nkeymen schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 09:22:
[...]
Nee nee, je moet eerst 200 silver doneren, om de volledige animatie van het doodgaan te zien

PSN: PSYVIRI (aka Lootking) | Inglourious Guardians NL (Platoon: Inglourious Guardians)
Betaal 250 silver per trials run om niet door de architects gekilld te worden.M0nkeymen schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 09:22:
[...]
Nee nee, je moet eerst 200 silver doneren, om de volledige animatie van het doodgaan te zien
PSYVIRII schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 09:20:
Je kan nu iemand full health zien als hij dood is? Was dat de Fix?
http://i.imgur.com/HYTPz2D.gifvFixed an issue where crucible was too predictable.
Implemented random increased gravity to guardians to increase the balance in the crucible.
Hebben ze meegenomen van HaloGriffx schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 09:28:
[...]
Betaal 250 silver per trials run om niet door de architects gekilld te worden.

Dit topic is gesloten.
Let op:
-Houd je reacties gerelateerd aan Destiny, het zeker niet de bedoeling om compleet offtopic te gaan
-Houd je reacties gerelateerd aan Destiny, het zeker niet de bedoeling om compleet offtopic te gaan