Skirmish lijkt mij.Griffx schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 09:37:
[...]
Ja soms is het overload.
Ik kreeg om mijn warlock 4 helmen, (320, 310, 318 en een Ram)
Weet iemand welke pvp playlist je het beste kan grinden voor de Matador of Party Crasher?
Ja zat ook te denken Skirmish of Salvage.
Binnenkort maar eens een avondje grinden.
Hoezo alleen Skirmish en Salvage eigenlijk?Griffx schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 09:48:
[...]
Ja zat ook te denken Skirmish of Salvage.
Binnenkort maar eens een avondje grinden.
Bij Control of clash heb ik hem nog nooit zien droppen.clockw1ze schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 09:54:
[...]
Hoezo alleen Skirmish en Salvage eigenlijk?
En maar 6 personen waar die totaal over verdeeld zou worden. Bij clash/control zijn het toch dubbele mensen.
PSN - M4uSzi // -
Ja misschien is rumble ook wel een idee, zijn snelle potjes meestalVerwijderd schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 10:03:
Kortere games ook.
Ja inderdaad, nog niet aan gedacht.M4uSzi schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 10:10:
En maar 6 personen waar die totaal over verdeeld zou worden. Bij clash/control zijn het toch dubbele mensen.
XUR:
Titan: No Backup Plans
Hunter: Knucklehead Radar
Warlock: Apotheosis Veil
Weapon: Dragon's Breath
Wie wil er vanavond KF HM run doen vanaf warpriest ?
1. Grudgie7
2.
3.
4.
5.
6.
1. Grudgie7
2.
3.
4.
5.
6.
Verwijderd
Ik speel op XONE en doe elke dinsdag de raid 2 a 3 keer.VirgoMossel schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 08:54:
Iemand tips hoe ik makkelijk een nederlandse xbox one clan kan zoeken voor Destiny? Zou graag wat raids willen spelen of trails of osiris.
Dan later die week de 3e en wat NF/Weekly spul.
Ik liep eerst met een groepje mee maar die zijn grotendeels gestopt, sindsdien dus LFG.
Voordeel, je kunt spelen wanneer je wil, Nadeel is dat het vaak wel langer duurt.
Voeg me maar toe als je wilt
Verwijderd
Misschien gewoon even aangeven dat je hun bezoek niet op prijs stelt en dat je liever hebt dat ze niet meer langskomen.Faaz0 schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 12:42:
Net een jehova getuige die Xur. Komt veel te vaak langs met troep die niemand wil hebben
Heb ze sindsdien niet meer gezien. (Toen we er pas kwamen wonen stonden ze elke zaterdag aan de deur)
Bij Xur wordt dat wat lastiger
Ik wil wel graag de dragons breath hoorFaaz0 schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 12:42:
Net een jehova getuige die Xur. Komt veel te vaak langs met troep die niemand wil hebben
Ik zeg iedere week tegen Xur: als je volgende keer weer rotzooi meeneemt, dan hoef je niet meer te komen. En troll als hij is gaat die lul gewoon net even ergens anders staan iedere week, alsof ik dat niet in de gaten heb!Verwijderd schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 12:57:
[...]
Misschien gewoon even aangeven dat je hun bezoek niet op prijs stelt en dat je liever hebt dat ze niet meer langskomen.
Heb ze sindsdien niet meer gezien. (Toen we er pas kwamen wonen stonden ze elke zaterdag aan de deur)
Bij Xur wordt dat wat lastiger
PSN: Low__Profile | Team Shadowloo
Ik kreeg ook een helm gisterenGriffx schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 08:43:
De ene dag loop je 3 uur te kloten bij Oryx, en gisterenavond hadden we hem twee keer heel snel down.
Eindelijk een HM helm voor de warlock gekregen en een pulse met firefly.
Trouwens een leuk tooltje gevonden! Kan je pvp stats vergelijken!
http://destinytracker.com/destiny/compare
Ik own je op kill distance!!!!11111oneVerwijderd schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 15:45:
Kijk maar niet naar de rest:P
HA ik heb de meeste suicides
I served in a company of heroes.
Kut snippers! Ben het ook aant oefenenFaaz0 schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 15:49:
[...]
Ik own je op kill distance!!!!11111one
En Trials is de enige pvp gamemode die ik echt leuk vind. En daarom ook erg vaak mn best doe.Faaz0 schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 15:49:
[...]
Ik own je op kill distance!!!!11111one
Jep idem, is eigenlijk het enige dat ik nog speelVerwijderd schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 16:01:
En Trials is de enige pvp gamemode die ik echt leuk vind. En daarom ook erg vaak mn best doe.
Ja tot ronde 5 is het leuk, daarna....zucht...Verwijderd schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 16:01:
[...]
En Trials is de enige pvp gamemode die ik echt leuk vind. En daarom ook erg vaak mn best doe.
ook dat. Kut matchmaking.Griffx schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 16:07:
[...]
Ja tot ronde 5 is het leuk, daarna....zucht...
Vorige week zaterdag was het al de eerste ronde kut. Waren ook snel gestopt. Wel raar want vrijdag ging het super.
Trials is ook gewoon RNG, als je mazzel hebt met de matchmaking is het leuk. En anders gewoon grinden voor de bounties
PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl
Ja helemaal mee eens, toen was er ook lagg, maar niet in deze mate.Faaz0 schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 16:20:
Ja vind ik ook, vond de matchmaking in Y1 fijner
Dus iedereen die vanavond de trials in gaat, succes weer.
Kut trials, ik vind er geen reet meer aan zo.
Matchmaking faalt keihard.
Matchmaking faalt keihard.
Score Per Game Avg is belangrijkste toch?Verwijderd schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 15:45:
True.. zogenaamd RNG verminderd omdat er naar de passage cards word gekeken. Maar teams met 3 scarab emblems, 2,5+ K/Ds.. moeten ook steeds op een nieuwe card beginnen dus je schiet er niet heel veel mee op..Verwijderd schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 16:13:
Ze moeten gewoon connectiebased matchmaking terug brengen. Want nu is het helemaal naar de tering.
Dit dus, + als je net begint (1e potje van de kaart) gematched worden op gasten die 8-0 staan is ook niet al te relaxed..Vuvuzela schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 17:01:
[...]
True.. zogenaamd RNG verminderd omdat er naar de passage cards word gekeken. Maar teams met 3 scarab emblems, 2,5+ K/Ds.. moeten ook steeds op een nieuwe card beginnen dus je schiet er niet heel veel mee op..
PSN/XBL/Steam: NLRev0lution
Verwijderd
iemand nog een extra speler nodig voor de kings fall normal?
geen ervaring
light: 291
psn id: Sventhepro10
geen ervaring
light: 291
psn id: Sventhepro10
Wie heeft zin om mij vanavond te helpen bij Warpriest. Gaat om mijn laatste fragment na Warpriest, dan kan ik de laatste quest doen voor ToM.
Verwijderd
ik wil je wel helpen alleen geen ervaring maakt dat wat uit?Grudgie schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 17:28:
Wie heeft zin om mij vanavond te helpen bij Warpriest. Gaat om mijn laatste fragment na Warpriest, dan kan ik de laatste quest doen voor ToM.
Three of Coins aangevuld naar 45, heerlijk 
Blijf toch de strikes erg leuk vinden.
Ben nu wel 306 door een mooie raid gister.
http://destinytracker.com...4235737/4472044003?page=0
3 uur lang lopen knallen
Blijf toch de strikes erg leuk vinden.
Ben nu wel 306 door een mooie raid gister.
http://destinytracker.com...4235737/4472044003?page=0
3 uur lang lopen knallen
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Het loot systeem en hoe je je gaar kan upgraden/verkrijgen, de missies, strikes zijn in de taken king beter uitgewerkt oa.Viper® schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 16:35:
[...]
Ik ben wel benieuwd, wat is er precies veranderd. De game heft in y2 wel wat wijzigingen ondergaan maar het spelsysteem op zich is toch wel min of meer hetzelfde. Waarom ben je er destijds mee gestopt ?
De basis is grotendeels gelijk maar het zijn dit soort aanpassingen die het voor mij leuker hebben gemaakt:)
ut=life
Hmmm als zelfs de MachoMan Destiny speelt, misschien moet ik het dan ook maar weer op gaan pakken-Mach!- schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 18:14:
[...]
Het loot systeem en hoe je je gaar kan upgraden/verkrijgen, de missies, strikes zijn in de taken king beter uitgewerkt oa.
De basis is grotendeels gelijk maar het zijn dit soort aanpassingen die het voor mij leuker hebben gemaakt:)
BF3/4: BlackNinjaKapow PSN: SirDexterMorgan
Shadow en ik vervelen ons, iemand iets doen? Normal raid?
- skaduw
- oetadick
-
-
-
-
- skaduw
- oetadick
-
-
-
-
PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account
Ik denk dat loot per persoon word berekend, en niet over een groep.M4uSzi schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 10:10:
Dit omdat je level en light level ook mee moet worden genomen. Ze zouden dan eerst over een groep de rng moeten berekenen en vervolgens nog per persoon. Dan kun je het beter voor elke persoon apart berekenen.
psn: M0nkeymen81 | Inglourious Guardians
Ik heb er waarschijnlijk wel 4UTADDICT schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 19:40:
Shadow en ik vervelen ons, iemand iets doen? Normal raid?
- skaduw
- oetadick
-
-
-
-
PSN - M4uSzi // -
Lets goe
PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account
KAKGriffx schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 19:13:
Trials map: Momento.
-NVM-vwat schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 21:13:
ik zoek nog 1 iemand om trials flawless te halen. PS4. Voeg me maar toe!
gamertag: vvwat
[ Voor 15% gewijzigd door AlexMar op 08-01-2016 21:49 ]
Iemand nightfall of raid normal die ik kan joinen?
Just grow old with grace
Challenge nr 3 compleet!
310 fourth horseman
320 titan helm
308 normal helm
310 doom of chelsis
310 artifact
320 artifact
316 titan mark
Al m'n chars een 320 helm
310 fourth horseman
320 titan helm
308 normal helm
310 doom of chelsis
310 artifact
320 artifact
316 titan mark
Al m'n chars een 320 helm
[ Voor 9% gewijzigd door DarkElement op 08-01-2016 22:22 ]
Is de trials lag oke? Wel bijzonder dat alle streamers er amper last van hebben. Idee dat je sowieso veel tegen Amerikanen wordt gematcht.
Nog een keuze hm halflange? Ik heb checkpoint.
Edit: autocorrect sucks. Bedoeling was oryx hm.
Edit: autocorrect sucks. Bedoeling was oryx hm.
[ Voor 35% gewijzigd door Cityhunter op 08-01-2016 23:59 ]
Ook google translate snapte er niets van...Cityhunter schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 22:51:
Nog een keuze hm halflange? Ik heb checkpoint.

Van de 10 potjes er 4 met lag gehad.steffeh schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 22:32:
Is de trials lag oke? Wel bijzonder dat alle streamers er amper last van hebben. Idee dat je sowieso veel tegen Amerikanen wordt gematcht.
Of gasten die 3-0 achterstaan en dan 'opeens' een rode bar hebben.
Meh, lekker danGriffx schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 23:23:
[...]
Van de 10 potjes er 4 met lag gehad.
Of gasten die 3-0 achterstaan en dan 'opeens' een rode bar hebben.
Verwijderd
Ik moet zeggen dat ik echt bijna nooit last heb van laggers in trials. 1 op de 20 potjes kom ik wel een lagger tegen, maar die lijken dan zelf er het meeste last van te hebben. Maarja kan natuurlijk ook geluk zijn
En je weet zeker dat je zelf wel een groene verbinding hebtVerwijderd schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 23:39:
Ik moet zeggen dat ik echt bijna nooit last heb van laggers in trials. 1 op de 20 potjes kom ik wel een lagger tegen, maar die lijken dan zelf er het meeste last van te hebben. Maarja kan natuurlijk ook geluk zijn
Verwijderd
Hahaha, zo ver ik weet welGriffx schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 23:43:
[...]
En je weet zeker dat je zelf wel een groene verbinding hebt
Nu net ook team wipe door een titan smash.
Alleen geen titan te zien, ja 6 seconden later pas. Zucht
Potje twee, warlock die we geen damage kunnen doen, niet met primary en niet met melee.
[ Voor 14% gewijzigd door Griffx op 09-01-2016 00:25 ]
Animo voor zondag rond 12:00 KF normal raid? Wil 'm met een maatje spelen die de raid nog maar 1x heeft gedaan
- cssfir3
- delossie7
-
-
-
-
Incl de challenge!
- cssfir3
- delossie7
-
-
-
-
Incl de challenge!
PSN: cssfir3 | NERF - Never Ending Rifle Fire
Verwijderd
Oh zuur joh. Ik zou echt niet weten waar het aan licht. Misschien komt het door de tijden waar ik speelGriffx schreef op zaterdag 09 januari 2016 @ 00:04:
[...]
Potje twee, warlock die we geen damage kunnen doen, niet met primary en niet met melee.
Waarschijnlijk de skillbased matchmaking.Verwijderd schreef op zaterdag 09 januari 2016 @ 00:34:
[...]
Oh zuur joh. Ik zou echt niet weten waar het aan licht. Misschien komt het door de tijden waar ik speelof door een nat-type iets maar daar heb ik niet zo veel verstand van
En overdag lijkt het wat minder te zijn.
Nat type heeft hier niet mee van doen.
Nog 1 char de bounties en dan snel weer weg uit die lagseketel.
Was weer leuk toch, raketten vol op iemand zijn kop schieten en dan.......Griffx schreef op zaterdag 09 januari 2016 @ 00:52:
[...]
Waarschijnlijk de skillbased matchmaking.
En overdag lijkt het wat minder te zijn.
Nat type heeft hier niet mee van doen.
Nog 1 char de bounties en dan snel weer weg uit die lagseketel.
Niks
Nog trials animo @ 09:00?
PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl
Mag jij vandaag met ons meespelen en kijken of we dan geen lag hebben haha. Volgens mij zoeken we nog een derdeVerwijderd schreef op zaterdag 09 januari 2016 @ 00:34:
[...]
Oh zuur joh. Ik zou echt niet weten waar het aan licht. Misschien komt het door de tijden waar ik speelof door een nat-type iets maar daar heb ik niet zo veel verstand van
Haha te erg he. Vorige week stond het 4-4 ( na ook 3-0 voor te hebben gestaan en toen rode Ping ), deed ik fist of havoc op die laatste en toen waren wij allemaal dood door zijn arc blade. Pas nadat we dood waren hoorden we die activerenGriffx schreef op zaterdag 09 januari 2016 @ 00:04:
[...]
Zijn er 2 mensen die me willen helpen met de laatste quest voor ToM?
Ik wil straks wel even helpen
Thanks! Hoelaat is straks?fritske23 schreef op zaterdag 09 januari 2016 @ 11:01:
Ik wil straks wel even helpen
Verwijderd
Haha, ik zoek nog wel voor zondagavond een groepje, want mijn normale groepje kan dit weekend niet. Maar vandaag kan ik nietsteffeh schreef op zaterdag 09 januari 2016 @ 10:03:
[...]
Mag jij vandaag met ons meespelen en kijken of we dan geen lag hebben haha. Volgens mij zoeken we nog een derde![]()
[...]
Hoe laat heb je een nr3 nodig?steffeh schreef op zaterdag 09 januari 2016 @ 10:03:
[...]
Mag jij vandaag met ons meespelen en kijken of we dan geen lag hebben haha. Volgens mij zoeken we nog een derde![]()
[...]
Haha te erg he. Vorige week stond het 4-4 ( na ook 3-0 voor te hebben gestaan en toen rode Ping ), deed ik fist of havoc op die laatste en toen waren wij allemaal dood door zijn arc blade. Pas nadat we dood waren hoorden we die activeren
Nou we starten rond 12-en, hij kan tot 1400, maar kan zijn dat 'ie eerder weg moet. Ben jij online en wil je eventueel mee doen?
Ah geeft niet! Weet niet of wij zondag ga, anders houden we je op de hoogte!Verwijderd schreef op zaterdag 09 januari 2016 @ 11:26:
[...]
Haha, ik zoek nog wel voor zondagavond een groepje, want mijn normale groepje kan dit weekend niet. Maar vandaag kan ik niet
Ja had zeker interesse, alleen haal ik 12:00 niet helaas.steffeh schreef op zaterdag 09 januari 2016 @ 11:32:
[...]
Nou we starten rond 12-en, hij kan tot 1400, maar kan zijn dat 'ie eerder weg moet. Ben jij online en wil je eventueel mee doen?
[...]
Ah geeft niet! Weet niet of wij zondag ga, anders houden we je op de hoogte!
Ben er pas tegen half 1 dan moeten we wel heel erg ownen om 14:00 in de lighthouse te staan.
Oh dat is prima hoor! Wij starten rond 1200 met zijn drieën, dan valt tussen 1300 en 1400 de derde af. Sorry, net even slecht uitgelegd. Doe rustig aan, we zien je straks wel verschijnenGriffx schreef op zaterdag 09 januari 2016 @ 11:34:
[...]
Ja had zeker interesse, alleen haal ik 12:00 niet helaas.
Ben er pas tegen 1 dan moeten we wel heel erg ownen om 14:00 in de lighthouse te staan.
En we hebben sherpa omgwtfbbq proskillz schaduw
Verwijderd
heb nog 5 mensen nodig voor kf fresh start tot en met warpriest
light: 292
tijd wanneer ik begin: maakt niet uit
- sventhepro10
light: 292
tijd wanneer ik begin: maakt niet uit
- sventhepro10
Geen probleem, had zelf ook maar tot 14:00steffeh schreef op zaterdag 09 januari 2016 @ 11:37:
[...]
Oh dat is prima hoor! Wij starten rond 1200 met zijn drieën, dan valt tussen 1300 en 1400 de derde af. Sorry, net even slecht uitgelegd. Doe rustig aan, we zien je straks wel verschijnen![]()
En we hebben sherpa omgwtfbbq proskillz schaduw
Ik heb net the taken king gehaald na destiny zat te zijn toen ik lvl 21 was. Heb de expansions daarna niet gespeeld. Weet iemand een guide die ik kan gebruiken om te bepalen wat te doen als ik lvl 40 ben? Heb net een hunter meteen naar lvl 25 gebracht met dat token.
Tot lvl 40:Menace_1981 schreef op zaterdag 09 januari 2016 @ 12:27:
Ik heb net the taken king gehaald na destiny zat te zijn toen ik lvl 21 was. Heb de expansions daarna niet gespeeld. Weet iemand een guide die ik kan gebruiken om te bepalen wat te doen als ik lvl 40 ben? Heb net een hunter meteen naar lvl 25 gebracht met dat token.
-story
-bounties
-PvP
-Strikes
Na lvl 40:
Tot 280/290 light
-Strikes
-Weeklies
-Nightfall
-Court of Oryx
Boven 280/290 light
-Kings Fall Raid NM
Boven 300 light
-Kings Fall Raid HM
PSN: Low__Profile | Team Shadowloo
Verwijderd
5 mensen nog nodig voor kf fresh start
geen ervaring nodig
hunter 292
- sventhepro10
-
-
-
-
-
geen ervaring nodig
hunter 292
- sventhepro10
-
-
-
-
-
He boys,
Ik volg dit topic al een aantal maanden maar ben tot op heden altijd stil gebleven.
Ik heb tot september veel gespeeld en crota en vault of glass meerdere malen doorlopen.
Oryx heb ik echter nooit kunnen verslaan met het groepje waar ik destijds mee speelde.
Nou is dit groepje gestopt met spelen en zoek ik voor morgen eigenlijk een groepje waar ik mee kan spelen?
Zijn er al mensen die wat gepland hebben en nog een speler zoeken? Anders kijk ik mrogen gewoon weer even.
Ik beschik over een hunter met maximaal light van 305.
Ervaring met Oryx NM is aanwezig maar is alweer een aantal maand geleden.
Dus een beetje geduld is misschien handig haha!
Ik volg dit topic al een aantal maanden maar ben tot op heden altijd stil gebleven.
Ik heb tot september veel gespeeld en crota en vault of glass meerdere malen doorlopen.
Oryx heb ik echter nooit kunnen verslaan met het groepje waar ik destijds mee speelde.
Nou is dit groepje gestopt met spelen en zoek ik voor morgen eigenlijk een groepje waar ik mee kan spelen?
Zijn er al mensen die wat gepland hebben en nog een speler zoeken? Anders kijk ik mrogen gewoon weer even.
Ik beschik over een hunter met maximaal light van 305.
Ervaring met Oryx NM is aanwezig maar is alweer een aantal maand geleden.
Dus een beetje geduld is misschien handig haha!
Verwijderd
Ik kan wel weer wat goeie gear gebruiken.
Nog nooit een Raid gedaan ed, Titan lvl 293, bezig met een Hunter..
Nog nooit een Raid gedaan ed, Titan lvl 293, bezig met een Hunter..
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2016 13:52 ]
Zostraks wel heel raar potje trials mee gemaakt. Tegenstander laat zich zelf 4x dood gaan tot we ook 4 - 0 stonden. Bij 3 - 0 viel al teamgenoot van hun weg, dus bleven ze met 2 over. Eenmaal bij 4 - 0 in ons voordeel gingen ze spelen. Klik lagswitch aan en gaan kwamen ze terug tot 4 - 4 en toen hebben ze zichzelf weer gekilled. Toen toch nog gewonnen. Maar was wel vreemde ervaring.
PSN - M4uSzi // -
Lol Jules (Black*Ninja) probeer het eens:) Zeer verslavend!speedyjules07 schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 18:40:
[...]
Hmmm als zelfs de MachoMan Destiny speelt, misschien moet ik het dan ook maar weer op gaan pakken
ut=life
Oh dan hadden ze hun bounties zeker binnen en was de zin erafM4uSzi schreef op zaterdag 09 januari 2016 @ 14:31:
Zostraks wel heel raar potje trials mee gemaakt. Tegenstander laat zich zelf 4x dood gaan tot we ook 4 - 0 stonden. Bij 3 - 0 viel al teamgenoot van hun weg, dus bleven ze met 2 over. Eenmaal bij 4 - 0 in ons voordeel gingen ze spelen. Klik lagswitch aan en gaan kwamen ze terug tot 4 - 4 en toen hebben ze zichzelf weer gekilled. Toen toch nog gewonnen. Maar was wel vreemde ervaring.
Ja ff snel voor gold die 10 ronden volmaken. 
Dit was dubieus.. anders dan de lag van Italianen die de wifi van hun overburen gebruiken. Ze waren net flawless gegaan (heb medelijden met hun tegenstanders).. en denk dat ze op ons de lagswitch nog net wat harder aan het testen waren.
Dit was dubieus.. anders dan de lag van Italianen die de wifi van hun overburen gebruiken. Ze waren net flawless gegaan (heb medelijden met hun tegenstanders).. en denk dat ze op ons de lagswitch nog net wat harder aan het testen waren.
Als een groep mij nog kan gebruiken in een full hard raid? Ik moet op mijn titan de priest t/m daughters nog.
Vanaf 19.00 beschikbaar.
Vanaf 19.00 beschikbaar.
[ Voor 11% gewijzigd door DarkElement op 09-01-2016 18:21 ]
Ja om 22:00 pasVerwijderd schreef op zaterdag 09 januari 2016 @ 18:30:
Niemand zin in trials?
Verwijderd
Ik ga rond 8 uur even een boel strikes doen om lightlvl omhoog te krikken (nu 260).
Nog luitjes interesse om mee te doen?
Nog luitjes interesse om mee te doen?
Light omhoog krikken kan je toch beter doen op de Court of Oryx? Daar regent het altijd blauwe troep
Tier 1 & 2 kan je prima doen (190 light minimaal voor Tier 1, en 240 minimaal voor Tier 2).
Weet niet hoeveel runes je hebt?
Anders kan ik wel ff een halfuurtje met je mee rennen, ik heb er zat
[ Voor 13% gewijzigd door DarkElement op 09-01-2016 19:18 ]
Verwijderd
Had dit artikel gelezen:DarkElement schreef op zaterdag 09 januari 2016 @ 19:17:
Light omhoog krikken kan je toch beter doen op de Court of Oryx? Daar regent het altijd blauwe troepTier 1 & 2 kan je prima doen (190 light minimaal voor Tier 1, en 240 minimaal voor Tier 2).
http://www.polygon.com/20...aken-king-best-gear-guide
Heb iets van 3 runes (moet daarvoor lieutenants verslaan?) court of oryx geen ervaring mee. Geen idee wat beter / handig is. En heb 4 reciprocal runes. Wat dat ook mag inhouden.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2016 19:42 ]
Nog 1 gezocht voor een full normal kingsfall run. Starten wanneer compleet.
-edit- vol
-edit- vol
[ Voor 9% gewijzigd door NLRev0lution op 09-01-2016 20:53 ]
Morgen 12:00 kings fall normal of hard (totem cp), afhankelijk van wie er meedoen
- cssfir3
- delossie7
-
-
-
-
- cssfir3
- delossie7
-
-
-
-
PSN: cssfir3 | NERF - Never Ending Rifle Fire
Wil wel mee als we voor hard gaan.
KF Hard - CP Totems
- cssfir3
- delossie7
- darkelement1987 (indien hard)
-
-
-
KF Hard - CP Totems
- cssfir3
- delossie7
- darkelement1987 (indien hard)
-
-
-
[ Voor 60% gewijzigd door DarkElement op 09-01-2016 21:25 ]
Verwijderd
Ik heb net een paar potjes Clash gedaan, enorm veel lag bij de tegenpartij.
Heen en weer flitsen, 7x na respawnen gelijk dood neervallen en dat soort ongein.
Heen en weer flitsen, 7x na respawnen gelijk dood neervallen en dat soort ongein.
Wij zoeken nog 2 of 3 man voor Kings Fall hard raid. We hebben een checkpoint op de Sisters.
Leech1984
Broero2
Killlforjoy
Ruwi
??
??
Leech1984
Broero2
Killlforjoy
Ruwi
??
??
PSN: Leech1984
Dit topic is gesloten.
Let op:
-Houd je reacties gerelateerd aan Destiny, het zeker niet de bedoeling om compleet offtopic te gaan
-Houd je reacties gerelateerd aan Destiny, het zeker niet de bedoeling om compleet offtopic te gaan